BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: HET OFFICIËLE FEYENOORD EUROPA LEAGUE TOPIC..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - vrijdag 17 maart 2023 - 14:32   quote  deeplink  
KUTLOTING qua naam en locatie.
Sportief gezien denk ik n makkie.
VVout
 VVout - vrijdag 17 maart 2023 - 14:32   quote  deeplink  
§$%&/()=?@@@ Roma, daar zit je echt niet op te wachten op die messenprikkers.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 17 maart 2023 - 14:35   quote  deeplink  
Tis niet te geloven,weer dat schijt Roma
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 17 maart 2023 - 16:16   quote  deeplink  
tja, denk dat niet veel mensen op Roma zaten te wachten. Maar onder aan de streep is het qua loting richting de finale eigenlijk gunstig. Niet makkelijk, maar je ontloopt de op papier sterkste ploegen.

Het is wat het is. Tijd om Roma eens uit te schakelen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 17 maart 2023 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 maart 2023 - 16:16 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
tja, denk dat niet veel mensen op Roma zaten te wachten. Maar onder aan de streep is het qua loting richting de finale eigenlijk gunstig. Niet makkelijk, maar je ontloopt de op papier sterkste ploegen.

Het is wat het is. Tijd om Roma eens uit te schakelen.
Ik las dat ze in Italië al naar de volgende ronde kijken .
Daarom zeker hoogtijd om ze nu maar eens uit te schakelen ,
bijft007
 bijft007 - vrijdag 17 maart 2023 - 16:53   quote  deeplink  
Zeer gunstig erna als je Mourinho uitschakeld, erna ben je gewoon favoriet in halve finale met St Gilles of leverkusen het moet nu maar eens gebeuren dat een Nederlands team Mourinho uitschakeld,

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 maart 2023 door bijft007 --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 17 maart 2023 - 21:36   quote  deeplink  
'Burgemeester Rome ziet komst Feyenoord-supporters niet zitten'

1-F86795-C-DCB5-4-B43-84-BA-0-E542797-CC1-A.jpg

De burgemeester van Rome gaat er alles aan doen om te voorkomen dat supporters van Feyenoord welkom zijn in de stad. Roberto Gualtieri heeft een verzoek neergelegd bij de ministerie van Binnenlandse Zaken om de komst Feyenoorders te verbieden.

Dit schrijft Corriere della Serra. Gualtieri ziet de komst van supporters van Feyenoord om twee redenen niet zitten. Allereerst vanwege de ongeregeldheden in de binnenstad tijdens de uitwedstrijd van de Rotterdammers in 2015. Ook staat er een bezoek gepland van inspecteurs van de World Expo 2030. Rome hoopt het evenement binnen te halen.

Ministerie van Binnenlandse Zaken gaat snel met een antwoord komen. Momenteel is er nog geen besluit genomen. ''Maar meestal wordt over dit soort kwesties op dinsdag vergaderd.'' Van de Europese voetbalbond UEFA mogen Feyenoorders gewoon aanwezig zijn in het uitvak van het Stadio Olimpico. De stadionclub heeft geen straf uitstaan voor de uitwedstrijd in Rome.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 17 maart 2023 - 21:37   quote  deeplink  
26-FB1-BF8-8-CA3-40-B6-8262-C407-E0-C8154-A.jpg
VVout
 VVout - zaterdag 18 maart 2023 - 04:41   quote  deeplink  
Nog weinig geleerd van Napels dus. De negatieve sfeer wordt nu al weer neer gezet en de supporter hoeft zo niets te doen of wordt al over de straat gesleurd.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 18 maart 2023 - 06:51   quote  deeplink  
Ja. Das een beetje als een hond die al twintig kinderen gebeten heeft.
Die laat je ook niet met jouw kind spelen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 18 maart 2023 - 07:53   quote  deeplink  
Hahaha
ar
 ar - zaterdag 18 maart 2023 - 16:20   quote  deeplink  
🤔😄
VVout
 VVout - zaterdag 18 maart 2023 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 maart 2023 - 06:51 schreef Stylzz het volgende:
Ja. Das een beetje als een hond die al twintig kinderen gebeten heeft.
Die laat je ook niet met jouw kind spelen.
Dat was de hond van de buren die ook bruin is.
ar
 ar - zaterdag 18 maart 2023 - 16:55   quote  deeplink  
Haha waarom Ace er nu weer bij halen
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 18 maart 2023 - 17:23   quote  deeplink  
Mijn hond is meer zwart
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 maart 2023 - 17:06   quote  deeplink  
Feyenoord stijgt naar hoogste plek op UEFA-ranking in 17 jaar

Na de finaleplaats in de Conference League van vorig seizoen, is Feyenoord opnieuw aan een mooie Europese campagne bezig. Daarmee stijgt de club ook hard op de coëfficiëntenranglijst van de UEFA. De huidige 34e plaats is zelfs de hoogste klassering sinds seizoen 2005/06.
van geil
 van geil - dinsdag 28 maart 2023 - 22:56   quote  deeplink  
Maak de prijzenkast maar open.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 29 maart 2023 - 15:15   quote  deeplink  
Supporters van Feyenoord zijn gewoon welkom tijdens de uitwedstrijd tegen AS Roma. Verschillende Italiaanse media maken zojuist melding dat er geen reisverbod ingesteld gaat worden. De lokale autoriteiten zijn namelijk bang dat supporters dan alsnog gaan afreizen naar Rome om problemen te veroorzaken. Een herhaling van Napoli - Eintracht Frankfurt moet voorkomen worden.

Supporters van Eintracht Frankfurt waren niet welkom tijdens de uitwedstrijd in de UEFA Champions League. De Duitsers waren het daar niet mee eens en maakten alsnog de trip naar Napels. Uiteindelijk braken er ongeregeldheden uit in de stad, en de lokale autoriteiten willen dit scenario nu voorkomen. Bovendien is Italië van plan om zich kandidaat te stellen voor het EK in 2032 en wil het voorkomen dat het opnieuw in een discussie raakt met de UEFA.

Voor supporters van Feyenoord betekent dit goed nieuws. Tijdens de uitwedstrijd op donderdag 20 april in het Olympisch Stadion Rome zijn duizenden supporters welkom in het uitvak. Het is nog niet bekend hoeveel kaarten er beschikbaar komen. Feyenoord heeft het nieuws uit de Italiaanse media nog niet officieel bevestigd. Gisteren werd bekend dat supporters van AS Roma gewoon welkom zijn in De Kuip.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 29 maart 2023 - 15:34   quote  deeplink  
Als ze de fonteinenboel maar heel houden en anders de stop eruit en door een grote afvoerput.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 29 maart 2023 - 15:36   quote  deeplink  
Denk niet dat Roma deze keer daar de fanzone houd..
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 29 maart 2023 - 15:38   quote  deeplink  
Los daarvan. Die kuttekoppen moeten in die achterlijke koppen benul houden dat ze hun eigen club schade berokkenen.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 29 maart 2023 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 maart 2023 - 15:38 schreef FR-Henk het volgende:
Los daarvan. Die kuttekoppen moeten in die achterlijke koppen benul houden dat ze hun eigen club schade berokkenen.
Dat verhaal ligt iets anders, dit had vooral te maken met de Italiaanse politie..
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 29 maart 2023 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 maart 2023 - 15:42 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dat verhaal ligt iets anders, dit had vooral te maken met de Italiaanse politie..
O ja, en ze zijn dol op oude fonteinen.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 29 maart 2023 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 maart 2023 - 15:44 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

O ja, en ze zijn dol op oude fonteinen.
Tja als je een fanzone inricht met een fontein in het midden, je laat de supporters flink zuipen maar stelt geen wc/dixie’s tot de beschikking, waar zou men dan gaan urineren?
VVout
 VVout - woensdag 29 maart 2023 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 maart 2023 - 15:46 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Tja als je een fanzone inricht met een fontein in het midden, je laat de supporters flink zuipen maar stelt geen wc/dixie’s tot de beschikking, waar zou men dan gaan urineren?
Dan zoek je een agent op natuurlijk 😁. Wat kan die fontein er aan doen?
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 29 maart 2023 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 maart 2023 - 15:46 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Tja als je een fanzone inricht met een fontein in het midden, je laat de supporters flink zuipen maar stelt geen wc/dixie’s tot de beschikking, waar zou men dan gaan urineren?
Duik nog eens in je geheugen of pak Google: Feyenoord Rome Fonteinen.
van geil
 van geil - woensdag 29 maart 2023 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 maart 2023 - 15:46 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Tja als je een fanzone inricht met een fontein in het midden, je laat de supporters flink zuipen maar stelt geen wc/dixie’s tot de beschikking, waar zou men dan gaan urineren?
Ik kan dit verhaal bevestigen,
Zelfde gehoord van drie kennissen , keurige supporters.
Overal werd toegang geweigerd, geen vuilnisbakken en urinoirs, een afgezet gebied, en de politie die zelf provoceerde.
tomson
 tomson - woensdag 29 maart 2023 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 maart 2023 - 17:53 schreef van geil het volgende:

[..]

Ik kan dit verhaal bevestigen,
Zelfde gehoord van drie kennissen , keurige supporters.
Overal werd toegang geweigerd, geen vuilnisbakken en urinoirs, een afgezet gebied, en de politie die zelf provoceerde.
En een grote groep fans die door de ME vanaf het plein een smalle steeg ingeperst werden,
dat pastte ook niet helemaal. Was echt een oliedomme actie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 maart 2023 door tomson --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 29 maart 2023 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 maart 2023 - 17:46 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Duik nog eens in je geheugen of pak Google: Feyenoord Rome Fonteinen.
Ben je er geweest Henk? Geloof je direct alles wat de media schrijven. Mijn maten waren er waar ik altijd Europees mee uit ga daar heb ik het van en die liegen echt niet..Politie ging charges uitvoeren omdat er in de fonteinen werd gepost en toen ging het los, ze werden allemaal in een nauw straatje gedreven om vervolgens neergesabeld te worden. M’n maatje is er opgepakt omdat ie een 13-jarig meisje beschermde die klappen van de ME kreeg en is opgepakt..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 29 maart 2023 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 maart 2023 - 15:15 schreef RenatoBos het volgende:
Supporters van Feyenoord zijn gewoon welkom tijdens de uitwedstrijd tegen AS Roma. Verschillende Italiaanse media maken zojuist melding dat er geen reisverbod ingesteld gaat worden. De lokale autoriteiten zijn namelijk bang dat supporters dan alsnog gaan afreizen naar Rome om problemen te veroorzaken. Een herhaling van Napoli - Eintracht Frankfurt moet voorkomen worden.

Supporters van Eintracht Frankfurt waren niet welkom tijdens de uitwedstrijd in de UEFA Champions League. De Duitsers waren het daar niet mee eens en maakten alsnog de trip naar Napels. Uiteindelijk braken er ongeregeldheden uit in de stad, en de lokale autoriteiten willen dit scenario nu voorkomen. Bovendien is Italië van plan om zich kandidaat te stellen voor het EK in 2032 en wil het voorkomen dat het opnieuw in een discussie raakt met de UEFA.

Voor supporters van Feyenoord betekent dit goed nieuws. Tijdens de uitwedstrijd op donderdag 20 april in het Olympisch Stadion Rome zijn duizenden supporters welkom in het uitvak. Het is nog niet bekend hoeveel kaarten er beschikbaar komen. Feyenoord heeft het nieuws uit de Italiaanse media nog niet officieel bevestigd. Gisteren werd bekend dat supporters van AS Roma gewoon welkom zijn in De Kuip.
Italiaanse autoriteiten zetten toch in op een verbod voor supporters van Feyenoord in de stad Rome. Het Ministerie van Binnenlandse Zaken wil AS Roma verbieden om kaarten te verkopen voor het uitvak aan de Rotterdamse club, zo melden verschillende Italiaanse media woensdagavond.

Het Ministerie van Binnenlandse Zaken heeft de incidenten rondom de eerdere ontmoeting tussen Feyenoord en AS Roma nog altijd vers in het geheugen. De autoriteiten willen een herhaling voorkomen en denken dat een reisverbod en een verbod op ticket verkoop daarvoor een geschikte maatregelen zijn.

De berichtgeving van de Italiaanse media staat haaks op wat eerder naar buiten werd gebracht. Vanmorgen werd duidelijk dat supporters van Feyenoord toch toegelaten zouden worden in het uitvak van het Olympisch Stadion in Rome. Nu lijken de 3500 supporters van Feyenoord echter alsnog teleurgesteld te gaan worden.
VVout
 VVout - donderdag 30 maart 2023 - 08:02   quote  deeplink  
Die Romeinen hebben toch niet geleerd van Napoli. Althans de autoriteiten, dacht ff dat ze verstandig geworden waren.

Er zijn echt zoveel leuke dingen te organiseren rond het stadion voor een fanzone met een DJ en wat bier. Een groot park er naast met legio plaats om het leuk te houden voor iedereen.

Willen evenementen een kans hebben zoals dit, moet je wel wat breder denken dan je stadion en de wedstrijd zelf.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 30 maart 2023 - 08:05   quote  deeplink  
Feyenoord heeft nog decennia last van het wangedrag.
En dan los van wat de oorzaak was, dat ziet niemand.
Men ziet alleen het gevolg.
VVout
 VVout - donderdag 30 maart 2023 - 11:02   quote  deeplink  
Fijn, maar dat is bekend en doet weinig af aan de feiten en hoe je dit in de toekomst gaat aanpakken.

T's ook een probleem dat bij één club legt. Het begint een fenomeen te worden bij steeds meer wedstrijden van lokale competities tot Europees. Veelal te maken met falende overheden en onbegrip.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 30 maart 2023 - 11:27   quote  deeplink  
Oplossing. Geen uitpubliek.

T is niet te handhaven, dat blijkt uit legio voorbeelden op elk niveau.
VVout
 VVout - donderdag 30 maart 2023 - 14:21   quote  deeplink  
Das je ogen dicht doen voor de werkelijke problemen. Zo zal er ergens anders wel weer iets opborrelen.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 30 maart 2023 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 maart 2023 - 23:33 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ben je er geweest Henk? Geloof je direct alles wat de media schrijven. Mijn maten waren er waar ik altijd Europees mee uit ga daar heb ik het van en die liegen echt niet..Politie ging charges uitvoeren omdat er in de fonteinen werd gepost en toen ging het los, ze werden allemaal in een nauw straatje gedreven om vervolgens neergesabeld te worden. M’n maatje is er opgepakt omdat ie een 13-jarig meisje beschermde die klappen van de ME kreeg en is opgepakt..
Ik heb het niet over het gedrag van de politie daar.
Ik heb het over moedwillige vernielingen.
VVout
 VVout - donderdag 30 maart 2023 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 maart 2023 - 17:33 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ik heb het niet over het gedrag van de politie daar.
Ik heb het over moedwillige vernielingen.
Of dat het los van elkaar staat. T’s gewoon gebrek aan inzicht en organisatie. Zet een kind van 2 in een porseleinkast en je moet niet gek opkijken dat er wat kapot gaat. Jammer genoeg lopen er een paar kiddos rond tussen die grote groep en ga dan eens lekker de popie jopie uithangen als agent en charge’s uitvoeren. Kan je op iedere vinger natellen wat er de volgende dag in de krant staat.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 maart 2023 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 maart 2023 - 17:33 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ik heb het niet over het gedrag van de politie daar.
Ik heb het over moedwillige vernielingen.
Op een slagveld zal er schade zijn, dus moedwillig geloof ik niet in, de sfeer was heel goed totdat de politie ingreep, wij hebben gewoon een makkelijke naam dus word die schuld in onze schoenen geschoven.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 30 maart 2023 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 maart 2023 - 17:33 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ik heb het niet over het gedrag van de politie daar.
Ik heb het over moedwillige vernielingen.
https://www.businessinsider.nl/gasruzie-nederland-en-italie/
https://www.rtlnieuws.nl/economie/artikel/5374499/treinladingen-romeins-afval-naar-amsterdam-komende-jaren
https://www.fr-fans.nl/nieuws/41410/feyenoord-loopt-flink-bedrag-mis-bij-transfer-de-vrij-naar-lazio-roma

De laatste .

https://www.volkskrant.nl/columns-opinie/niet-een-maar-drie-fonteinen-in-rome-zijn-gerestaureerd-dankzij-de-feyenoordrellen~b658e261/

Laat ze lekker de pleuris krijgen in Rome!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 maart 2023 door Leon FR1908 --
van geil
 van geil - donderdag 30 maart 2023 - 19:53   quote  deeplink  
Rare jongens die Romeinen.
tomson
 tomson - donderdag 30 maart 2023 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
De laatste is ook letterlijk de klap op de vuurpijl.. man man man
van geil
 van geil - donderdag 30 maart 2023 - 20:32   quote  deeplink  
Mafia
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 30 maart 2023 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 maart 2023 - 19:53 schreef van geil het volgende:
Rare jongens die Romeinen.
Haha 100%
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 30 maart 2023 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 maart 2023 - 20:17 schreef tomson het volgende:

[..]

De laatste is ook letterlijk de klap op de vuurpijl.. man man man
Ja en vergeet niet dat ze Nederlanders gierig noemde toen
onze regering twijfelde voor het meedoen aan coronasteun aan Italië.
van geil
 van geil - donderdag 30 maart 2023 - 21:28   quote  deeplink  
Afsnijden van Europa, en teruggeven aan Noord Afrika.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 30 maart 2023 - 21:39   quote  deeplink  
Hahaha
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 31 maart 2023 - 03:38   quote  deeplink  
😂
MMM
 MMM - vrijdag 31 maart 2023 - 08:00   quote  deeplink  
03:38 uur, wat een tijden man ;)
VVout
 VVout - vrijdag 31 maart 2023 - 08:29   quote  deeplink  
Mogûh, en wat Rome betreft. Kan die krottenwijk inclusief fonteinen niet gewoon in een sinkhole verdwijnen.
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 31 maart 2023 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 maart 2023 - 08:29 schreef VVout het volgende:
Mogûh, en wat Rome betreft. Kan die krottenwijk inclusief fonteinen niet gewoon in een sinkhole verdwijnen.
Best een mooie stad, zonder die 2 stinkclubs dan.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: HET OFFICIËLE FEYENOORD EUROPA LEAGUE TOPIC..









0.0513160