BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: HNK Rijeka - Feyenoord (Europa League: donderdag 23 oktober 2014, 19:00 uur) 3-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 23 oktober 2014 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2014 - 21:47 schreef MMM het volgende:

[..]

Eens. Maar waar je als speler ook komt te staan, aan passes geven veranderd niets per positie. Bedroevend waren de passes van Karsdorp, dat kan je hem kwalijk nemen vind ik.
Karsdorp speelde onwennig, naiëf, niet scherp op directe tegenstander.
Vond Steenvoorden trouwens wel aardig spelen.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 23 oktober 2014 - 21:50   quote  deeplink  
Toornstra in de spits is dat raar?
Els
 Els - donderdag 23 oktober 2014 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2014 - 21:47 schreef MMM het volgende:

[..]

Eens. Maar waar je als speler ook komt te staan, aan passes geven veranderd niets per positie. Bedroevend waren de passes van Karsdorp, dat kan je hem kwalijk nemen vind ik.
Absoluut. Maar als coach moet je twee afwegingen maken. Welke gok (what's in an name) neem je voor het team en welke gok neem je voor het individu. Zowel Feyenoord als Karsdorp is niet beter uit deze wedstrijd gekomen. En dan mag de coach wel even bij zichzelf te rade gaan of hij wel de juiste beslissing heeft genomen.
Els
 Els - donderdag 23 oktober 2014 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2014 - 21:49 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Karsdorp speelde onwennig, naiëf, niet scherp op directe tegenstander.
Vond Steenvoorden trouwens wel aardig spelen.
Nerveus?
Els
 Els - donderdag 23 oktober 2014 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2014 - 21:50 schreef piet de paler het volgende:
Toornstra in de spits is dat raar?
Ja.
ras
 ras - donderdag 23 oktober 2014 - 22:24   quote  deeplink  
Onnodig verlies door fouten in de verdediging. Steenvoorden speelde wel aardig. Alleen heeft feyenoord veel te veel kansen nodig om een keer te kunnen scoren. Met het vertrek van Pelle kost dat verschrikkelijk veel goals en als je ze zelf niet maakt of onnodig veel kansen mist, krijg je ze vanzelf om de oren. Er is en dat blijf ik zeggen onvoldoende geanticipeerd op het vertrek van Pelle. Dit valt de directie zwaar aan te rekenen en te verwijten. Maar het blijft ontzettend jammer dat je vanavond drie punten laat liggen want je had een veel beter resultaat kunnen behalen.
MMM
 MMM - donderdag 23 oktober 2014 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2014 - 21:52 schreef Els het volgende:

[..]

Absoluut. Maar als coach moet je twee afwegingen maken. Welke gok (what's in an name) neem je voor het team en welke gok neem je voor het individu. Zowel Feyenoord als Karsdorp is niet beter uit deze wedstrijd gekomen. En dan mag de coach wel even bij zichzelf te rade gaan of hij wel de juiste beslissing heeft genomen.
Eens.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 oktober 2014 door MMM --
Els
 Els - donderdag 23 oktober 2014 - 22:30   quote  deeplink  
Karsdorp: 'Ik heb wat traantjes gelaten'

Rick Karsdorp heeft een ongelukkige wedstrijd gespeeld donderdagavond tegen HNK Rijeka. In de kleedkamer heeft een flink potje zitten janken. Ik heb wat traantjes gelaten, omdat ik mijn ploeggenoten in de steek heb gelaten, aldus de jonge speler tegenover Metronieuws.
Karsdorp viel in de tweede helft in voor de geblesseerde Luke Wilkshire. De eerste helft deden we het uitstekend. Maar toen ik erin kwam, ging het mis." Karsdorp liet in de 65e minuut Marin Leovac weglopen waardoor zijn tegenstander spits Andrej Kramaric in stelling kon brengen. Hij scoorde direct. Misschien was dit zo'n slaapmomentje waar vaak over wordt gesproken bij jonge spelers, maar ik had er gewoon moeten staan, klaar, gaat Karsdorp verder tegen Metronieuws.

Ook bij de 2-0 was het Karsdorp die een situatie verkeerd beoordeelde. Ik dacht dat Matthew Steenvoorden 'm zou hebben, maar dat had ik mis. Ik had het beter moeten inschatten. Karsdorp rekent zich de nederlaag persoonlijk aan. Deze nederlaag reken ik mezelf enorm aan. Krijg ik eindelijk weer speelminuten, vul ik het zo in... Ik zit er helemaal doorheen en dat zal voorlopig nog zo blijven.

Bron: FR-fans.nl
van geil
 van geil - donderdag 23 oktober 2014 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2014 - 22:30 schreef Els het volgende:
Karsdorp: 'Ik heb wat traantjes gelaten'

Rick Karsdorp heeft een ongelukkige wedstrijd gespeeld donderdagavond tegen HNK Rijeka. In de kleedkamer heeft een flink potje zitten janken. Ik heb wat traantjes gelaten, omdat ik mijn ploeggenoten in de steek heb gelaten, aldus de jonge speler tegenover Metronieuws.
Karsdorp viel in de tweede helft in voor de geblesseerde Luke Wilkshire. De eerste helft deden we het uitstekend. Maar toen ik erin kwam, ging het mis." Karsdorp liet in de 65e minuut Marin Leovac weglopen waardoor zijn tegenstander spits Andrej Kramaric in stelling kon brengen. Hij scoorde direct. Misschien was dit zo'n slaapmomentje waar vaak over wordt gesproken bij jonge spelers, maar ik had er gewoon moeten staan, klaar, gaat Karsdorp verder tegen Metronieuws.

Ook bij de 2-0 was het Karsdorp die een situatie verkeerd beoordeelde. Ik dacht dat Matthew Steenvoorden 'm zou hebben, maar dat had ik mis. Ik had het beter moeten inschatten. Karsdorp rekent zich de nederlaag persoonlijk aan. Deze nederlaag reken ik mezelf enorm aan. Krijg ik eindelijk weer speelminuten, vul ik het zo in... Ik zit er helemaal doorheen en dat zal voorlopig nog zo blijven.

Bron: FR-fans.nl
Fred
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 23 oktober 2014 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2014 - 22:42 schreef van geil het volgende:

[..]

Fred
3/4 Fred
1/4 Karsdorp
sevillana
 sevillana - donderdag 23 oktober 2014 - 23:01   quote  deeplink  
't was niet best, scherpte voor de goal is het gemis
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 oktober 2014 - 10:05   quote  deeplink  
Karsdorp heeft gewoon drie fouten gemaakt. Dat hoort bij de leeftijd.

Gezeik op Rutten.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 24 oktober 2014 - 13:45   quote  deeplink  
Wat zijn de meesten hier toch negatief! Rutten stelt Karsdorp op omdat hij er wel vertrouwen in heeft. Dat het dan toch te vroeg lijkt te zijn, is Rutten aan te rekenen, maar hij kan toch ook niet weten dat Karsdorp zo door de mand zou vallen. Aan de bal viel Karsdorp trouwens best nog wel mee hoor. Hij speelde niet zo slecht als sommigen beweren, aan de bal dan hè.

Ik vond Feyenoord sowieso niet slecht hoor, hooguit in de afwerking (Manu, Manu, Manu). Die lui staan er ook niet voor niets. Ik vond het dan ook een typisch gelijkspelletje, omdat beide ploegen niet verdiende te verliezen... tja, hun spits trapt ze er wel in, de onze niet....
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 24 oktober 2014 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2014 - 10:05 schreef Stylzz het volgende:
Karsdorp heeft gewoon drie fouten gemaakt. Dat hoort bij de leeftijd.

Gezeik op Rutten.
dat hoort niet bij de leeftijd. Het was gewoon kut verdedigd. Daarin zag je dat hij geen back-intelligentie in zijn vooropleiding heeft... Voetballend (aan de bal dus) kun je wel zien dat het wel snor zit met hem, maar de verdedigende slimheid mist hij en daardoor viel hij gisteren door de mand....
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 24 oktober 2014 - 17:05   quote  deeplink  
Afbranden een verdedigend talent afvoeren...................tjonge jonge
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 24 oktober 2014 - 17:33   quote  deeplink  
Feyenoord in Kroatië: twintig supporters opgepakt, vechtpartij en boetes

23wmil5.jpg

De Kroatische politie heeft rond de Europa League-wedstrijd van Feyenoord tegen HNK Rijeka donderdag twintig Feyenoord-supporters opgepakt. Ook zeven Kroaten verdwenen in politieautos.

's Middags werd bij controles aan de Kroatische grens in enkele Nederlandse auto's illegaal vuurwerk aangetroffen. In Rijeka werden vernielingen aangericht in een bus die Feyenoord-supporters naar het stadion bracht. Na de wedstrijd, die Feyenoord met 3-1 verloor, ontstond rond middernacht een vechtpartij tussen Nederlandse en Kroatische supporters.

Zeshonderd Feyenoord-supporters hadden een kaartje voor het uitverkochte bezoekersvak, terwijl naar schatting enkele honderden fans zonder kaart of met een ticket voor een ander vak naar Kroatië waren gekomen. Uiteindelijk moesten twaalf Nederlanders een boete betalen. Zij werden beschuldigd van openbare dronkenschap, vernielingen en/of verstoring van de openbare orde.
Bron: Voetbalprimeur
Els
 Els - vrijdag 24 oktober 2014 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2014 - 13:46 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

dat hoort niet bij de leeftijd. Het was gewoon kut verdedigd. Daarin zag je dat hij geen back-intelligentie in zijn vooropleiding heeft... Voetballend (aan de bal dus) kun je wel zien dat het wel snor zit met hem, maar de verdedigende slimheid mist hij en daardoor viel hij gisteren door de mand....
Hij is vorig jaar uitgeroepen tot het grootste talent van de jeugdcompetitie, dus het zal ook best wel goed komen met hem. Maar de volgende keer hopelijk gewoon op zijn eigen positie.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 24 oktober 2014 - 22:36   quote  deeplink  
Verkeerd gegokt van Fred..
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 24 oktober 2014 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2014 - 22:36 schreef RenatoBos het volgende:
Verkeerd gegokt van Fred..
Zo zit dat. Ik vind het geen fout vooraf.
Dat het fout ging is niet als slechte keuze te kenmerken.

Boulahrouz had ook die fouten kunnen maken: zie z'n totnogtoe enige gespeelde wedstrijd in de basis.
van geil
 van geil - zaterdag 25 oktober 2014 - 00:10   quote  deeplink  
ook hier.
gokken doe je met geld.
niet met jonge spelers.
dat geeft ongelooflijke littekens.
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 25 oktober 2014 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2014 - 00:10 schreef van geil het volgende:
ook hier.
gokken doe je met geld.
niet met jonge spelers.
dat geeft ongelooflijke littekens.
Syrië is er niks bij vergeleken.
van geil
 van geil - zaterdag 25 oktober 2014 - 00:17   quote  deeplink  
Grappig, maar hoe denk je dat zo'n onervaren middenvelder zich voelt.
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 25 oktober 2014 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2014 - 00:17 schreef van geil het volgende:
Grappig, maar hoe denk je dat zo'n onervaren middenvelder zich voelt.
Niet erger maken dan het is. Hij geeft het echt wel een plekje in zijn rugzakje des levens.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 25 oktober 2014 - 00:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2014 - 00:17 schreef van geil het volgende:
Grappig, maar hoe denk je dat zo'n onervaren middenvelder zich voelt.
Karsdorp voelt zich behoorlijk kut.
Welkom in de grote wereld. Je leert er veel.
Omgaan met falen bijvoorbeeld.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 25 oktober 2014 - 07:41   quote  deeplink  
Hij zal backup rechtsback zijn.
Zal daar dus ook op trainen .
Heeft er in oefenwedstrijden gespeeld.
Weet dus wat er verwacht wordt.
Heeft gefaald..
Even slikken en weer doorgaan.
van geil
 van geil - zaterdag 25 oktober 2014 - 09:33   quote  deeplink  
ik vind het hetzelfde als n speler laten keepen.
omdat hij zo aardig kan ballen.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 25 oktober 2014 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2014 - 09:33 schreef van geil het volgende:
ik vind het hetzelfde als n speler laten keepen.
omdat hij zo aardig kan ballen.
ik niet, zeker niet omdat hij al vanaf t begin van t seizoen gebruikt is op die wijze.
als t out of the blue is, soit, dan heb je gelijk.
Els
 Els - zaterdag 25 oktober 2014 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2014 - 09:38 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ik niet, zeker niet omdat hij al vanaf t begin van t seizoen gebruikt is op die wijze.
als t out of the blue is, soit, dan heb je gelijk.
Tegen Besiktas stond 'de van nature aanvallende middenvelder' inderdaad ook rechtsback. Was volgens mij toen ook niet zo'n succesvol experiment. En Schaken touwens ook niet. En als we dan toch bezig zijn, ik vind Wilkshire het op die positie ook niet geweldig doen. Het lijkt wel wat op een achilleshiel. Maar goed, dat lijkt de spitspositie ook.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 25 oktober 2014 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2014 - 10:10 schreef Els het volgende:

[..]

Tegen Besiktas stond 'de van nature aanvallende middenvelder' inderdaad ook rechtsback. Was volgens mij toen ook niet zo'n succesvol experiment. En Schaken touwens ook niet. En als we dan toch bezig zijn, ik vind Wilkshire het op die positie ook niet geweldig doen. Het lijkt wel wat op een achilleshiel. Maar goed, dat lijkt de spitspositie ook.
eens, ik zou die jongen van Heerenveen proberen te halen in de winterstop, aangezien cabral nog behoorlijk zal moeten terugkomen na zijn blessure.
Ben je meteen dubbelbezet nu en volgend seizoen en hoef je Wilkshire niet te verlengen.
van geil
 van geil - zaterdag 25 oktober 2014 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2014 - 09:38 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ik niet, zeker niet omdat hij al vanaf t begin van t seizoen gebruikt is op die wijze.
als t out of the blue is, soit, dan heb je gelijk.
al zou t 10 keer zijn , dan nog.
tenzij t goed ingevuld wordt.
en dat was nimmer van toepassing.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 25 oktober 2014 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2014 - 10:14 schreef Stylzz het volgende:

[..]

eens, ik zou die jongen van Heerenveen proberen te halen in de winterstop, aangezien cabral nog behoorlijk zal moeten terugkomen na zijn blessure.
Ben je meteen dubbelbezet nu en volgend seizoen en hoef je Wilkshire niet te verlengen.
Goed plan, en een leuk voetballertje die van Anholt..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 25 oktober 2014 - 13:32   quote  deeplink  
"Ik begreep de emoties bij de Feyenoordfans"

nvv7er.jpg

Leo Driessen maakte donderdagavond een grote fout tijdens de wedstrijd tussen HNK Rijeka en Feyenoord (3-1). Toen Jordy Clasie een gele kaart kreeg voorgehouden, riep de commentator dat de aanvoerder van Ajaks een gele kaart had gekregen.

Driessen begrijpt dat hij vervolgens op kritiek kon rekenen. "Ik begreep de emoties bij de Feyenoordfans. Fouten maak ik elke wedstrijd, maar deze ligt uiteraard erg gevoelig. Ik kan Clasie met elke club in verband brengen, maar natuurlijk niet met Ajaks", zo bood Driessen op zijn manier zijn excuses aan in gesprek met RTL Nieuws.

Niet elke reactie die Driessen kreeg, kon hij ook daadwerkelijk waarderen. "Het is heel opmerkelijk, om de soms erg beledigend bedoelde opmerkingen voorbij te zien komen", vervolgde de commentator. "Het zal wel. Voor alle Feyenoordfans, ik zal het nooit meer doen, hoop ik."
Bron:Soccernews
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 25 oktober 2014 - 13:53   quote  deeplink  
Driessen heeft ooit in een interview gezegd 020 is mijn club en voeld zich niet op zijn gemak in de kuip? Maar vele commentatoren zijn 020 fan. Ook de man die de wedstrijden in samenvatting snijdt volgens mij. Als in samenvatting een wedstrijd ga en ik zie overtredingen tegen feyenoord of mooie aanval een keer raken zie ik dat nooit, en heeft de tegenstander een klein offensiefje dan wordt dit uitgelicht. Geen Calimero gedrag maar gewoon feiten
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 25 oktober 2014 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2014 - 13:53 schreef piet de paler het volgende:
Driessen heeft ooit in een interview gezegd 020 is mijn club en voeld zich niet op zijn gemak in de kuip? Maar vele commentatoren zijn 020 fan. Ook de man die de wedstrijden in samenvatting snijdt volgens mij. Als in samenvatting een wedstrijd ga en ik zie overtredingen tegen feyenoord of mooie aanval een keer raken zie ik dat nooit, en heeft de tegenstander een klein offensiefje dan wordt dit uitgelicht. Geen Calimero gedrag maar gewoon feiten
Driessen is Telstar supporter. Misvatting dat hij 020 supporter is, is er wel geboren.

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/item/leo-driessen-helpt-telstar-aan-nieuwe-tribune
http://www.rtlnieuws.nl/sport/column/leo-driessen/mijn-cluppie-telstar-zit-een-dip

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 oktober 2014 door Stylzz --
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 25 oktober 2014 - 13:59   quote  deeplink  
Prima als ie zegt dat voor 020 is.
Dan weet ik ook op basis van feiten waarom het een lul is.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 25 oktober 2014 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2014 - 13:59 schreef FR-Henk het volgende:
Prima als ie zegt dat voor 020 is.
Dan weet ik ook op basis van feiten waarom het een lul is.
alleen is t niet waar.

Ik vind Leo Driessen een prima kerel.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 25 oktober 2014 - 14:04   quote  deeplink  
Ik vind hem zo een waardeloze stem hebben om verslag te doen..
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 25 oktober 2014 - 14:05   quote  deeplink  
Ik verwacht altijd grappige filmpjes als hij begint te praten.
Els
 Els - zaterdag 25 oktober 2014 - 14:17   quote  deeplink  
Ik vind eigenlijk alleen die van Radio Rijnmond wel aardig. Maar als ik dan een radioverslag luisteren, twijfel ik telkens of ik niet beter naar de SEH kan.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 25 oktober 2014 - 16:56   quote  deeplink  
Is inderdaad niet te doen zonder beelden..
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 25 oktober 2014 - 17:03   quote  deeplink  
Ik ben rancuneus daar kom ik voor uit ook kom ik er voor uit dat ik Een goed geheugen heb, toen Feyenoord bijna dood was vroeg de directie om een bijdrage van 10.000 euro voor het uitzenden van voetbal flitsen , dit betaalde Rijnmond niet, En dat noemt zich de Feyenoord zender? Toen maakte ze een F ander soap op de tv die meer koste en geen hond keek erna,
Als ik in Nederland was zag ik Rijnmond sport met de week alles werd gedaan om feyenoord af te zeiken dus Feyenoord zender aan me hoela , ook het stoken is een hobby van deze zender.........ach ik word te oud voor huichelaars
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 25 oktober 2014 - 17:05   quote  deeplink  
Ff ademhalen piet..
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 25 oktober 2014 - 17:10   quote  deeplink  
Oja ook nog zwarte Piet.........heren volgende week weer naar Ouddorp , ik neem wel stokbrood mee
Els
 Els - zaterdag 25 oktober 2014 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2014 - 17:03 schreef piet de paler het volgende:
Ik ben rancuneus daar kom ik voor uit ook kom ik er voor uit dat ik Een goed geheugen heb, toen Feyenoord bijna dood was vroeg de directie om een bijdrage van 10.000 euro voor het uitzenden van voetbal flitsen , dit betaalde Rijnmond niet, En dat noemt zich de Feyenoord zender? Toen maakte ze een F ander soap op de tv die meer koste en geen hond keek erna,
Als ik in Nederland was zag ik Rijnmond sport met de week alles werd gedaan om feyenoord af te zeiken dus Feyenoord zender aan me hoela , ook het stoken is een hobby van deze zender.........ach ik word te oud voor huichelaars
Maar ik vond het toen ook al belachelijk van jou dat je van een armlastige zender eiste dat ze het wanbeleid van Feyenoord zouden steunen.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 25 oktober 2014 - 22:07   quote  deeplink  
Kan zijn, ik geef mijn mening, ik heb aandelen gekocht, en ook zijn er mensen geweest die feyenoord met 50 euro gesteund hebben en die kunnen met recht zeggen ik heb feyenoord geholpen hoe klein dan ook. Menigen prima maar nu het weer beter gaat is ineens alles weer goed? Els iedereen heeft een mening ik dring hem niemand op, maar weiger te polderen en een vinger wijzig van iets of iemand te krijgen. Ik mis mijn vaderland elke dag,. Maar het ja maar komt alleen voor in Nederland.

En dan nog even dit ik was mijn Nederlandeschap kwijt toen ik in buitenlandse krijgsdienst ging, maar n
Lees net dat er opvang moet komen voor jihad strijders is heb je daar ook een mening over? .
Kortom Els waar is jou respect voor mijn mening
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 25 oktober 2014 - 22:11   quote  deeplink  
Zeurpiet
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 25 oktober 2014 - 22:12   quote  deeplink  
Pietlut.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 25 oktober 2014 - 22:14   quote  deeplink  
Je paal zal maar pietjes hebben..
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 25 oktober 2014 - 22:15   quote  deeplink  
Stylus,kut
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 25 oktober 2014 - 22:15   quote  deeplink  
Hey nou niet mij de zwarte piet toespelen he

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: HNK Rijeka - Feyenoord (Europa League: donderdag 23 oktober 2014, 19:00 uur) 3-1









0.0203530