BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Jean-Paul van Gastel topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - maandag 13 oktober 2014 - 19:18
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Van Gastel genoemd bij speculaties over nieuwe coach NAC (FR12.nl)

FR-Henk
 FR-Henk - maandag 21 december 2015 - 10:12   quote  deeplink  
Toch ook wel een Mister Nobody. Net als die twee andere.
nr 10
 nr 10 - maandag 21 december 2015 - 11:06   quote  deeplink  
Ies koeltoerbewaker.
van geil
 van geil - maandag 21 december 2015 - 12:34   quote  deeplink  
FOPPE
Stylzz
 Stylzz - zondag 03 januari 2016 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 januari 2016 - 14:48 schreef van geil het volgende:
T was al met al niet echt goed.
Weinig rendement.
van geil
 van geil - zaterdag 30 januari 2016 - 13:00   quote  deeplink  
Lukt allemaal niet echt die teambilding, exit.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 30 januari 2016 - 13:07   quote  deeplink  
Komt door het ontbrekende topsportklimaat.........
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 30 januari 2016 - 13:10   quote  deeplink  
En de Kuip, die help ook niet mee
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 30 januari 2016 - 13:17   quote  deeplink  
Als je erover doordenkt...Gio loopt al 4 jaar mee binnen de trainersstaf. Wat heeft ie nou zelf daadwerkelijk aangekaart/op scherp gezet binnen de club?
En nu het heel slecht gaat brult ie iets over het topsportklimaat.
van geil
 van geil - zaterdag 30 januari 2016 - 14:23   quote  deeplink  
bosje-bloemen.jpg?w=300&h=300
fer63
 fer63 - woensdag 03 februari 2016 - 03:27   quote  deeplink  
Hij stond helemaal verbaasd over dat woord met een verborgen glimlach kwam het er uit wat niet klopte,zo als zo veel niet klopt bij Gio aardige gast prima voetballer geweest,maar niet het karakter van een dril meester sergeant.louy van Gaal.Hapel michels cruyf van Hanegem Don leo om er maar een paar te noemen Aad de mos kon dat ook goed.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 februari 2016 - 16:34   quote  deeplink  
Gio is nog maar aan zijn eerste jaar bezig, konden diegene dat wat jij verlangt ook al in hun eerste jaar..(?)
van geil
 van geil - woensdag 03 februari 2016 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2016 - 13:00 schreef van geil het volgende:
Lukt allemaal niet echt die teambilding, exit.
EXIT
fer63
 fer63 - woensdag 03 februari 2016 - 16:46   quote  deeplink  
Nee tuurlijk niet maar je mag verwachten met zijn ervaring als voetballer dus niet als trainer dat hij het dan wel over gaat nemen zo als andere goede trainers bij feijenoord dat gedaan hebben.Hij blijft te veel mens en dat siert hem maar je moet ook je monde open kunnen doen.En niet zeggen met een smile het moet beter dat mag maar niet maand in maand uit ,dan verwacht ik ook verbeteringen en daar schiet hij in te kort en niet zo weinig ook.Met Kramer en Klaziem heeft het veel te lang geduurd terwijl achebar wel makkelijker scoort dan deze bij elkaar dat ventje is veel gevaarlijker in de zestien.Nog even dit hij is nu nog geen topper absoluut niet maar heeft wel meer waarde voor de toekomst.Van Gastel lijkt mij ook niet de juiste persoon die voetballers beter maakt en die nieweling ook niet ik kan nu niet zo op zijn naam komen.
fer63
 fer63 - woensdag 03 februari 2016 - 16:48   quote  deeplink  
Ook daar hebje toppers in die spelers echt beter kunnen maken.
fer63
 fer63 - woensdag 03 februari 2016 - 16:51   quote  deeplink  
Je moet die gasten laten trainen op strafschoppen en vrijeballen opje stropdas neer te leggen.Corners als inswingers en hogeballen voor de pot dat alles en nog meer zie je in de gloria niet terug wel bij andere klubs.
fer63
 fer63 - woensdag 03 februari 2016 - 16:52   quote  deeplink  
Valt niet mee op dat te kennen schijnt een behoorlijk probleem te zijn jongjongewat een eikel.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 09 maart 2016 - 09:58   quote  deeplink  
Van Gastel op lijst kandidaten hoofdtrainerschap NEC

awdqpd.jpg

Ernest Faber is vanaf komende zomer de trainer van FC Groningen. Dat betekent dat NEC, de huidige club van Faber, op zoek moet gaan naar een geschikte opvolger. De profielschets hebben ze in Nijmegen al klaar en op een eerste longlist prijken dertig namen.

De naam van Feyenoord-assistent Jean-Paul van Gastel staat er in ieder geval op, meldt De Gelderlander vandaag. ''Het beleid van NEC is talentvolle spelers aan te trekken en die met winst door te verkopen", legt algemeen directeur Bart van Ingen van NEC uit. "De trainer moet in die visie passen.''

Jan de Jonge, René Meulensteen en Mario Been zijn de meer ervaren trainers op de lijst, maar Jean-Paul de Jong en dus Van Gastel zijn ook nadrukkelijk in beeld. Beide coaches hebben visie, vertegenwoordigen de nieuwe generatie trainers en lijken klaar voor een vervolgstap in hun carrière.
moa
 moa - woensdag 09 maart 2016 - 10:31   quote  deeplink  
Zie hem liever als hoofd bij de jeugd.
nr 10
 nr 10 - woensdag 09 maart 2016 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 maart 2016 - 10:31 schreef moa het volgende:
Zie hem liever als hoofd bij de jeugd.
Absoluut niet. Heeft de afgelopen jaren niks gebracht als assistent. Die vertrouw ik de jeugd echt niet toe.
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 09 maart 2016 - 14:17   quote  deeplink  
Wouters en van Gastel ,nou daar heb ik grote vraagtekens bij,geen goed duo sorry.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 09 maart 2016 - 15:56   quote  deeplink  
Van Gastel is een topper voor de jeugd,ook als assistent
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 09 maart 2016 - 18:16   quote  deeplink  
Weet nit wat ik van hem moet vinden.
Zegt mij dus genoeg.
van geil
 van geil - woensdag 09 maart 2016 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 maart 2016 - 14:17 schreef Fer 1 het volgende:
Wouters en van Gastel ,nou daar heb ik grote vraagtekens bij,geen goed duo sorry.
Eens
Dirk1
 Dirk1 - woensdag 09 maart 2016 - 19:38   quote  deeplink  
van Gastel hoofd opleiding maken ,wouters weg gio jammer maar helaas te licht dus ook weg.
Henk Fraser of Ron Jans hoofdtrainer en die moetten zelf hun assistenten uit kiezen mits haalbaar natuurlijk.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 09 maart 2016 - 19:41   quote  deeplink  
Henk Fraser en Ron Jans samen?
Wel 2 goeie opties.
Dirk1
 Dirk1 - woensdag 09 maart 2016 - 19:46   quote  deeplink  
beter lezen er staat duidelijk of te lezen.
ar
 ar - woensdag 09 maart 2016 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 maart 2016 - 19:41 schreef FR-Henk het volgende:
Henk Fraser en Ron Jans samen?
Wel 2 goeie opties.
Beetje vreemde combi wel.
BertusBadeend
 BertusBadeend - woensdag 09 maart 2016 - 20:21   quote  deeplink  
Gio komt er wel en Van Gastel is erg belangrijk bij de individuele training van spelerts. We worden dit jaar gewoon 3e en winnen de bekert. Volgend jaar meespelen om het kampioenschap want ome martin heb gespaard
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 09 maart 2016 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 maart 2016 - 20:21 schreef BertusBadeend het volgende:
Gio komt er wel en Van Gastel is erg belangrijk bij de individuele training van spelerts. We worden dit jaar gewoon 3e en winnen de bekert. Volgend jaar meespelen om het kampioenschap want ome martin heb gespaard
Okee dan. Stelt weer gerust.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 09 maart 2016 - 21:28   quote  deeplink  
Gelukkig
van geil
 van geil - woensdag 09 maart 2016 - 22:01   quote  deeplink  
Jean Paul en Wouters.
Tja.
De vrolijkheid en spontaniteit spat er af.
BertusBadeend
 BertusBadeend - donderdag 10 maart 2016 - 00:45   quote  deeplink  
JP is minder spontaan maar spelers weten dat ze de kantjes er niet af hoeven te lopen bij hem.
VVout
 VVout - donderdag 10 maart 2016 - 07:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 maart 2016 - 19:57 schreef ar het volgende:

[..]

Beetje vreemde combi wel.
Grappig, maar 2 mensen met zo veel emotie kan helemaal fout gaan of gigantisch goed klikken. Wie zal het zeggen.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 april 2016 - 12:41   quote  deeplink  
Van Gastel, assistent-trainer in de Kuip, genoot. "Het is vandaag exact zeventien jaar geleden dat ik hier stond (als speler toen Feyenoord landskampioen werd, red.). Toeval bestaat niet. Het grappige is dat toen Giovanni werd aangesteld als hoofdtrainer, wij bij hem thuis zaten en ik zei dat wij die beker gingen winnen. Dat voelde toen zo. Dat het vandaag ook exact 17 jaar geleden is dat wij als landskampioen gehuldigd werden, dat moet dan zo zijn volgens mij."

"Dit is geweldig," vervolgt Van Gastel. "Toen wij van het stadion deze kant op kwamen, en je zag de reacties op straat, dan weet je wat het losmaakt. Dat blijft bijzonder van deze club. Dit smaakt naar meer. Hoop dat dat bij die jongens ook zo is. Dat ze weten wat er nodig is om prijzen te winnen." Karim El Ahmadi: "Prachtig om mee te maken, ik ben enorm trots. Ook voor de supporters, voor Rotterdam zelf. Hartstikke mooi. Ik heb selfies gemaakt, dit gebeurt niet zo vaak, maar smaakt wel naar meer."
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 oktober 2016 - 13:54   quote  deeplink  
Van Gastel: ''Daarin zit meteen ook een grote valkuil''

rckjnb.jpg

Jean-Paul van Gastel was onderdeel van de laatste kampioensploeg van Feyenoord. De assistent-trainer van de Rotterdammers wil nu echter nog niet beginnen over de Coolsingel. "Daar is het veel te vroeg voor'', zegt hij tegenover de NOS.

Wel ziet hij parallellen met de ploeg die in 1999 bovenaan eindigde. "Wij moesten altijd honderd procent geven. Dat moet deze ploeg ook. Daarin zit meteen ook een grote valkuil. Soms denkt deze groep met minder dan honderd procent toch een wedstrijd te kunnen winnen."

Van Gastel wil ooit hoofdtrainer worden. Maar nu vind ik dit werk nog veel te leuk. Ik analyseer, bestudeer tegenstanders, doe veldtrainingen en ben een klankbord voor de hoofdtrainer. Als ik de tijd daar rijp voor acht, wil ik op eigen benen staan. Zover is het nog niet.''
netsurfer
 netsurfer - maandag 03 oktober 2016 - 11:31   quote  deeplink  
Ik zou zijn notitieblok wel eens willen lezen. Gewoon benieuwd wat daar zoals in staat. Wat schrijft een cultuurbewaker nou allemaal op?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 oktober 2016 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 oktober 2016 - 11:31 schreef netsurfer het volgende:
Ik zou zijn notitieblok wel eens willen lezen. Gewoon benieuwd wat daar zoals in staat. Wat schrijft een cultuurbewaker nou allemaal op?
Zo moet het muurtje voortaan
mj8rr7.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 oktober 2016 door RenatoBos --
netsurfer
 netsurfer - maandag 03 oktober 2016 - 11:47   quote  deeplink  
LOL :)

Blijf letten op bewegen zonder bal:
kt-CI264.jpg
Vooral Karsdorp.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 oktober 2016 door netsurfer --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 oktober 2016 - 11:47   quote  deeplink  
Das Karsdorp..!!!!
netsurfer
 netsurfer - maandag 03 oktober 2016 - 11:47   quote  deeplink  
Pcies. :)
tomson
 tomson - woensdag 05 oktober 2016 - 17:31   quote  deeplink  
Verrek ! Ja die flitsende coupe verraadde hem :)
ar
 ar - woensdag 05 oktober 2016 - 17:42   quote  deeplink  
Hahah..
netsurfer
 netsurfer - donderdag 06 oktober 2016 - 14:16   quote  deeplink  
Er is een artiest verloren gegaan aan JP. Gelukkig is hij wel werkzaam in de culturele hoek, als bewaker.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 februari 2017 - 19:32   quote  deeplink  
Van Gastel: ''Slechte overwinningen bestaan niet''

b4b637.jpg

Feyenoord had het erg lastig tegen ADO, maar pakte uiteindelijk toch de 3 punten. Met de overwinning blijft Feyenoord koploper met een verschil van vijf punten met de nummer 2. Wegens het overlijden van de oma van Van Bronckhorst stond zijn assistent Jean-Paul van Gastel na de wedstrijd FOX Sports te woord.

“Vandaag was het moeizaam”, begint Van Gastel. “Met name de eerste helft konden we moeilijk de oplossing vinden tegen een zeer defensief ADO. We hebben toen vooral geïnvesteerd. ADO raakte vermoeid en in de tweede helft hebben we toegeslagen.” Een slechte overwinning wil Van Gastel het niet noemen. “Slechte overwinningen bestaan niet”, zegt de assistent-trainer met een grijns. 
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 februari 2017 - 19:40   quote  deeplink  
VAN GASTEL: ‘OP JUISTE MOMENT TOEGESLAGEN’

efj59i.jpg

Rond de uitwedstrijd tegen ADO Den Haag werd de media te woord gestaan door assistent-trainer Jean-Paul van Gastel. Dit in verband met trieste familieomstandigheden bij hoofdtrainer Giovanni van Bronckhorst, die wel gewoon op de bank zat. De reactie van Van Gastel na de 0-1 overwinning op ADO:

Over de eerste helft:
'De eerste helft was moeizaam van onze kant. Tegen een zeer defensief ingesteld ADO konden we moeilijk de oplossing vinden, terwijl de tegenstander een paar keer gevaarlijk wist te worden uit de counter. We speelden in een te laag tempo, waardoor we zelf tot de rust geen kans hebben gecreëerd. Je zag daardoor na de eerste helft wat irritatie bij de spelers, wat ook leidde tot een gele kaart van Steven Berghuis in de rust.’

Over de tweede helft:
'We hebben voor rust geïnvesteerd om in de tweede helft te kunnen toeslaan. We slaagden er na rust in om het tempo wat op te schroeven. Na een uur zag je dat ADO wat vermoeid werd, toen hebben we goed toegeslagen. Als we op voorsprong komen, is de afgelopen tijd al gebleken dat we dan vaak goed zitten. ADO Den Haag ging in de slotfase nog va banque spelen en werd het bij momenten wat rommelig bij ons voor het doel. In die fase zaten wij niet rustig op de bank. Aan de andere kant hebben wij in de fase ook kansen laten liggen om de 0-2 te maken.’

Over het resultaat:
'Het belangrijkste van vandaag is dat de drie punten binnen zijn, ook al was de manier waarop we dat hebben gedaan minder dan vorige week
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 februari 2017 - 20:52   quote  deeplink  
Jean-Paul van Gastel na afloop van ADO Den Haag - Feyenoord

(https://youtu.be/9dg6g1w79K4)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 18 mei 2017 - 00:34   quote  deeplink  
'Ben bij Van Bronckhorst thuis gaan zitten en heb mijn hart gelucht'

2v12nvc.jpg

Toen Giovanni van Bronckhorst in 2015 hoofdtrainer werd van Feyenoord, was Jean-Paul van Gastel flink teleurgesteld. Na het ontslag van Fred Rutten verloor de assistent-trainer van de Rotterdammers de solliciatieprocedure van Van Bronckhorst.

Het was een bittere pil voor Van Gastel, die gehoopt had dat hij de baan zou krijgen. "Zeker. Ik ben bij Gio thuis gaan zitten, heb mijn hart gelucht, we hebben een fles wijn op tafel gezet. Ik heb gezegd wat ik ervan vond en het was weer klaar. Over tot de orde van de dag", onthult Van Gastel in gesprek met NRC.

Van Bronckhorst en Van Gastel werden allebei tegelijk assistent-trainer bij Feyenoord. In 2011 werd Ronald Koeman aangesteld als hoofdtrainer. Gioen Van Gastel werden zijn rechterhanden. "Dat was in het begin vooral proeven, een beetje kijken", aldus Van Gastel. "Gio ging steeds meer doen, je zag dat hij zich aan het ontwikkelen was."
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 12 september 2017 - 15:20   quote  deeplink  
Van Gastel: ''In De Kuip kunnen we van elke tegenstander winnen''

8ZW4EmCB.jpg

Jean-Paul van Gastel maakt woensdag zijn rentree in de Champions League. De assistent van trainer Giovanni van Bronckhorst kwam als speler van Feyenoord twintig keer uit in het hoofdtoernooi van het miljardenbal en keert tegen Manchester City als assistent-trainer terug in het toernooi. Van Gastel hoopt op nieuwe onvergetelijke avonden in De Kuip, zo vertelt hij in de nieuwste editie van Feyenoord Magazine.

Eén van die dierbare herinneringen aan het toernooi brengt Van Gastel terug naar 7 december 1999, toen Feyenoord in eigen huis won van Olympique Marseille nadat Kees van Wonderen al na zeven minuten een rode kaart kreeg. ‘Toen kwam echt de kracht van De Kuip naar boven,’ vertelt de voormalig aanvoerder in gesprek met clubambassadeur Gerard Meijer in Feyenoord AMagazine. ‘We werden bijna letterlijk gedragen door de supporters, die vonden dat ons enorm onrecht was aangedaan. Marseille had geen misselijke spelers, maar ze waren volledig onder de indruk. Uiteindelijk eindigden zij met negen man en wij met een 3-0 overwinning.’

Volgens Van Gastel behoren dergelijke stunts ook tijdens dit nieuwe Champions League-avontuur tot de mogelijkheden. ‘Aan het einde van de dag regeert het grote geld, maar dat betekent niet dat wij hier (in De Kuip, red.) geen mooie avonden kunnen beleven. Als het publiek erachter staat en de ploeg is die dag echt goed, dan kunnen we van elke tegenstander winnen. Daar ben ik van overtuigd. Dat zullen we ook tegen de spelers zeggen. Maar ik ga hen ook vertellen dat ze ervan moeten genieten. Als clubvoetballer is Champions League het hoogst haalbare.’

Van Gastel kijkt dan ook met speciale gevoelens terug op zijn optredens op het hoogste podium van Europa. ‘Ik ben er nog steeds rete-trots op dat ik twintig wedstrijden op dat niveau heb gespeeld en shirts heb met die badge erop. Onze spelers moeten die shirts later ook vol trots aan hun kinderen kunnen laten zien, net als ik. Maar dan wel met een aantal mooie verhalen over legendarische wedstrijden erbij, want we zijn absoluut niet van plan om voor spek en bonen mee te doen. We willen er op sportief gebied het maximale uithalen.’
MMM
 MMM - zondag 11 februari 2018 - 16:37   quote  deeplink  
Exit.
van geil
 van geil - zondag 11 februari 2018 - 17:17   quote  deeplink  
+1

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Jean-Paul van Gastel topic









0.0110127