BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - PEC Zwolle (zaterdag 01 november 2014, 19:45) 2-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - woensdag 29 oktober 2014 - 23:11   quote  deeplink  
ik vind t allemaal best.
4-0
ar
 ar - woensdag 29 oktober 2014 - 23:14   quote  deeplink  
Eens
Stylzz
 Stylzz - woensdag 29 oktober 2014 - 23:15   quote  deeplink  
Ja maar dan was t eigenlijk 1-1, maar ze hebben 4-0 doorgegeven om de leden tevreden te houden, dat domme volk 😃
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 29 oktober 2014 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 oktober 2014 - 23:15 schreef Stylzz het volgende:
Ja maar dan was t eigenlijk 1-1, maar ze hebben 4-0 doorgegeven om de leden tevreden te houden, dat domme volk 😃
Hoho, waar is de bewijslast?
van geil
 van geil - woensdag 29 oktober 2014 - 23:16   quote  deeplink  
ghe ghe...
dat is wel humor ja.
van geil
 van geil - woensdag 29 oktober 2014 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 oktober 2014 - 23:16 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Hoho, waar is de bewijslast?
dit niet.. dit is wederom DOM.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 29 oktober 2014 - 23:18   quote  deeplink  
Haha, weer gelukt.
van geil
 van geil - woensdag 29 oktober 2014 - 23:21   quote  deeplink  
Och , we houden van elkaar toch Henk.
Je blijft tenminste n gentleman.
ook al denken we totaal verschillend. geen problemen mee.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 29 oktober 2014 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 oktober 2014 - 23:21 schreef van geil het volgende:
Och , we houden van elkaar toch Henk.
Je blijft tenminste n gentleman.
ook al denken we totaal verschillend. geen problemen mee.
Tis pas dom als je alleen maar gelijkgestemden leuk vindt.
van geil
 van geil - woensdag 29 oktober 2014 - 23:27   quote  deeplink  
vind ik ook.
als t maar enigszins correct blijft.
en bv geen dreig pb's.
n forum is voor iedereen. mits bij deze , Feyenoorder.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 29 oktober 2014 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 oktober 2014 - 23:27 schreef van geil het volgende:
vind ik ook.
als t maar enigszins correct blijft.
en bv geen dreig pb's.
n forum is voor iedereen. mits bij deze , Feyenoorder.
Heb jij dreig pb's ontvangen???
VVout
 VVout - woensdag 29 oktober 2014 - 23:30   quote  deeplink  
Reminder :)

quote:
Op woensdag 29 oktober 2014 - 23:11 schreef van geil het volgende:
ik vind t allemaal best.
4-0
quote:
Op woensdag 29 oktober 2014 - 23:29 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Heb jij dreig pb's ontvangen???
Achterlijk, dat mensen dit nodig achten!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 oktober 2014 door VVout --
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 29 oktober 2014 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 oktober 2014 - 23:30 schreef VVout het volgende:
Reminder :)

[..]

[..]

Achterlijk, dat mensen dit nodig achten!
Kan me niet voorstellen dat van Geil ze gehad heeft.
Ik trouwens ook niet. Alleen jankpb's van eendagsvliegen.
van geil
 van geil - woensdag 29 oktober 2014 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 oktober 2014 - 23:29 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Heb jij dreig pb's ontvangen???
ga ik inhoudelijk niet op in.
kijk , ik vind t prima om harde confrontaties aan te gaan.
en doe dat ook met bv met jou en Stylzz en T.
wel met n bepaalde humor , en respect.
en zonder wroeging.
zo moet t zijn. vind ik tenminste.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 oktober 2014 door van geil --
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 29 oktober 2014 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 oktober 2014 - 23:29 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Heb jij dreig pb's ontvangen???
dreig pb's ?? Welke debiel is dat dan ??
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 29 oktober 2014 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 oktober 2014 - 23:35 schreef van geil het volgende:

[..]

ga ik inhoudelijk niet op in.
kijk , ik vind t prima om harde confrontaties aan te gaan.
en doe dat ook met bv met jou en Stylzz en T.
wel met n bepaalde humor , en respect.
en zonder wroeging.
zo moet t zijn. vind ik tenminste.
Verdomme, ben ik het een keer eens met je.
Jouw meningen staan vaak haaks op de mijne.
Maar je beargumenteert jouw visies.
Vind ik een stuk waardevoller.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 30 oktober 2014 - 00:03   quote  deeplink  
Om het nog maar even wat kleffer te maken...

+1
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 30 oktober 2014 - 00:11   quote  deeplink  
Genoeg zo!
Ik wil graag weer terugkeren naar abnormale onderwerpen.
de bluffer
 de bluffer - donderdag 30 oktober 2014 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 oktober 2014 - 16:48 schreef Barabas het volgende:

[..]

Jens en JP en Clasie natuurlijk!

De 3J's...
Kazim heb je vergeten
Barabas
 Barabas - donderdag 30 oktober 2014 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 oktober 2014 - 11:35 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Kazim heb je vergeten
Ik ben bang dat Kazim een complete flop gaat worden...
Stylzz
 Stylzz - donderdag 30 oktober 2014 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 oktober 2014 - 11:50 schreef Barabas het volgende:

[..]

Ik ben bang dat Kazim een complete flop gaat worden...
Dat kan al niet meer.
broer van Ted
 broer van Ted - donderdag 30 oktober 2014 - 13:01   quote  deeplink  
Hij heeft praatjes genoeg! Zaterdagavond mag hij in de kuip spelen bij een club als Feyenoord . Hij wist niets over onze club en zijn supporters . Door Pierre binnen gehaald . Nou laat maar zien joh . T word nu wel tijd hoor om ons te laten juichen . Komt het lied voor jou ook .wat zingen ze in Southampton ?
de bluffer
 de bluffer - donderdag 30 oktober 2014 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 oktober 2014 - 11:50 schreef Barabas het volgende:

[..]

Ik ben bang dat Kazim een complete flop gaat worden...
geef dat dan nu direkt door aan de Heer Fred Rutten
de bluffer
 de bluffer - donderdag 30 oktober 2014 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 oktober 2014 - 13:01 schreef broer van Ted het volgende:
Hij heeft praatjes genoeg! Zaterdagavond mag hij in de kuip spelen bij een club als Feyenoord . Hij wist niets over onze club en zijn supporters . Door Pierre binnen gehaald . Nou laat maar zien joh . T word nu wel tijd hoor om ons te laten juichen . Komt het lied voor jou ook .wat zingen ze in Southampton ?
Pellè bedankt Pellè bedankt
Barabas
 Barabas - donderdag 30 oktober 2014 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 oktober 2014 - 13:23 schreef de bluffer het volgende:

[..]

geef dat dan nu direkt door aan de Heer Fred Rutten
Heb jij zijn nummer? De mail wordt steeds gebouncet
de bluffer
 de bluffer - donderdag 30 oktober 2014 - 14:14   quote  deeplink  
Henk van Schuppen Journalist van de Twentsche Courant Tubantia
viert a.s. zaterdagavond zijn 25e jubileum, omdat hij dan voor de 25e keer
in het mooiste stadion van Nederland komt
laat hem dat merken met een groot APPLAUS
Stylzz
 Stylzz - donderdag 30 oktober 2014 - 14:54   quote  deeplink  
Nobody cares.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 30 oktober 2014 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 oktober 2014 - 11:50 schreef Barabas het volgende:

[..]

Ik ben bang dat Kazim een complete flop gaat worden...
Is het toch al? Net als te Vrede ...
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 oktober 2014 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 oktober 2014 - 14:14 schreef de bluffer het volgende:
Henk van Schuppen Journalist van de Twentsche Courant Tubantia
viert a.s. zaterdagavond zijn 25e jubileum, omdat hij dan voor de 25e keer
in het mooiste stadion van Nederland komt
laat hem dat merken met een groot APPLAUS
Wie..(?)
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 30 oktober 2014 - 18:53   quote  deeplink  
Zo'n achternaam verdient niet zo'n voornaam..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 oktober 2014 - 18:57   quote  deeplink  
Ghehe..
piet de paler
 piet de paler - donderdag 30 oktober 2014 - 19:35   quote  deeplink  
Erwtensoep gekookt met Hema worst haardvuur aan, knullige programma's op de tv, en zaterdag naar mijn club. En dan bieren in de stad dat is een tijd geleden.
MauricioAros
 MauricioAros - vrijdag 31 oktober 2014 - 11:02   quote  deeplink  
Kazim scoort er twee en komt zo op 5 goals uit 7 wedstrijden. Spontaan wordt hij een goede spits genoemd.

4-0
ViezeFurr
 ViezeFurr - vrijdag 31 oktober 2014 - 11:44   quote  deeplink  
Lex doet niet mee, krijgt Vilhena mooi weer de kans op 10. Waarom probeert Rutten het niet eens met JP op links en Manu in de spits? Kazim gaat toch niet scoren, gun je JP weer een beetje vertrouwen.
MauricioAros
 MauricioAros - vrijdag 31 oktober 2014 - 12:15   quote  deeplink  
Oeps ik was wat te voorbarig met mijn 4-0. Hahn speelt er natuurlijk. En we kennen de vuistregel. Een oud-speler of verhuurde Feyenoorder doet zijn oude club doorgaans altijd pijn. Lamprou keepte ook de wedstrijd van zijn leven.

1-0
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 31 oktober 2014 - 14:45   quote  deeplink  
1-2 met een wereldpartij van Warner Hahn ...
Barabas
 Barabas - vrijdag 31 oktober 2014 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2014 - 12:15 schreef MauricioAros het volgende:
Oeps ik was wat te voorbarig met mijn 4-0. Hahn speelt er natuurlijk. En we kennen de vuistregel. Een oud-speler of verhuurde Feyenoorder doet zijn oude club doorgaans altijd pijn. Lamprou keepte ook de wedstrijd van zijn leven.

1-0
Hij heeft 1 week rondgelopen op Zuid....

Wij gaan winnen.... 3-0
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 31 oktober 2014 - 14:55   quote  deeplink  
Manu twijfelgeval
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 31 oktober 2014 - 15:24   quote  deeplink  
Liesklachten las ik.
Mja, Boëtius doet het ook goed momenteel..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 31 oktober 2014 - 16:59   quote  deeplink  
Persconferentie met Feyenoord-trainer Fred Rutten

Fred Rutten is niet verrast door de prestaties van Jens Toornstra. De middenvelder van Feyenoord heeft eigenlijk geen minuut nodig gehad om zich aan te passen bij zijn nieuwe werkgever. De 25-jarige voetballer stond er direct en is een van de belangrijke spelers in het elftal van zijn coach.
Dat er in Jens potentie zat wisten wij wel. Dat hij zo snel aanpikt komt ook omdat hij een intelligente speler is'', legt Rutten uit tegenover RTV Rijnmond. ''Als je hem een boodschap geeft dan pakt hij dat direct op. Dan heb je geen beelden nodig, dat kun je verbaal met hem bespreken. Het gaat heel snel bij hem.

Toornstra speelt voornamelijk als hangende rechtsbuiten. Hij heeft er een oog voor. We hebben hem goed geanalyseerd en wij wisten dat hij dit kon. Hij heeft er in het verleden wel vaker gespeeld. Tussen de linies, voeding geven aan de spitsen en zelf productief zijn, dat kan hij wel.


(http://youtu.be/zIZT8rMNIeU)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 oktober 2014 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 31 oktober 2014 - 17:11   quote  deeplink  
Jans: 'Dekker is de verjongde uitgave van Clasie'

Rick Dekker was vorig seizoen nog aanvoerder van de A1 van Feyenoord, keeper Boy de Jong was ongelukkig op de bank bij Excelsior. De jongelingen staan dit seizoen onder contract bij PEC Zwolle, zaterdag de tegenstander van Feyenoord in de Kuip.

De kans dat beide spelers spelen tegen hun oude club is klein. De Jong, vorig seizoen door Feyenoord nog verhuurd aan Excelsior, is tweede doelman achter Hahn. Dekker mag zo nu en dan invallen van trainer Ron Jans. En dat is voor hem al meer dan verwacht. "Ik heb gespeeld tegen Sparta Praag (voor de Europa League, red), maakte mijn debuut in de competitie tegen Ajaks een paar minuten voor tijd en heb al twaalf keer bij de selectie gezeten. Gaat prima zo. Ik ben jong, dus moet me ontwikkelen, dat zeggen ze hier ook. Dan is het mooi dat ik al zo vaak bij de selectie zit."

Bij Feyenoord kreeg de 19-jarige Dekker afgelopen zomer geen nieuw contract. En dat hakte er wel even in bij hem. "Ik ben wel een Feyenoorder, heb daar acht jaar gespeeld. Het was op het moment zelf wel lastig, maar na tijdje moet toch de knop om. Blij dat Zwolle is gekomen," aldus Dekker. "Achteraf is het goed voor mij geweest."

Trainer Jans is lovend over de middenvelder. "Rick is de verjongde uitgave van Jordy Clasie. Hij is zo'n type speler, ziet het spel, wil vooruit spelen en is tactisch slim. En hij doet zijn stinkende best. Ik ben tevreden over hem, volgend jaar moet hij echt een volwaardig selectielid zijn. Nu zit Rick soms bij de selectie en pikt hij een invalbeurt mee."

Boy de Jong

De Jong was vorig seizoen tweede doelman van Excelsior achter Jordy Deckers. Daarvoor speelde de Hagenaar jaren met succes in de jeugd van Feyenoord. Ook de sluitpost heeft het naar zijn zin in Zwolle. "Ben hier op mijn plek. Mensen geven mij vertrouwen en aandacht, dat heb ik nodig. Ik kwam hier als derde doelman, maar vanaf het begin ben ik al tweede keus door blessures en transfers. Ik voel me steeds beter en sterker worden."

De keeper vervolgt: "Het moet rustig gebeuren, ik kan op mijn 20-ste niet verwachten dat ik eerste doelman ben bij een eredivisieclub. Ik kijk naar de toekomst, moet me doorontwikkelen, als ik 23 ben hoop ik ergens eerste keeper zijn," besluit De Jong, die met veel jongens van de huidige Feyenoord-selectie samenspeelde. "Rick Karsdorp, Terence Kongolo, Lucas Woudenberg, Sven van Beek, Tonny Vilhena, Jean-Paul Boëtius, Elvis Manu, noem maar op."

Jans: 'Dekker is de verjongde uitgave van Clasie'

(http://youtu.be/fZTrvJgAMQQ)

Boy De Jong: 'Ben hier op mijn plek'

(http://youtu.be/mo7ZA9iLZB8)

Dekker: 'Meer gespeeld dan verwacht'

(http://youtu.be/cq_4QCMLgYs)
Bron:Rijnmond
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 31 oktober 2014 - 17:39   quote  deeplink  
RUTTEN: IEDEREEN WERKT VOOR ELKAAR IN DIT TEAM

m7c8dk.jpg

Dankzij de 0-1 overwinning op SC Cambuur van afgelopen zondag maakte Feyenoord een reuzensprong op de ranglijst. De ploeg steeg maar liefst vijf plaatsen en vindt zichzelf daardoor bij aanvang van de elfde speelronde terug op de derde plaats in de competitie. De goede resultaten zijn niet op de laatste plaats te danken aan het feit dat Feyenoord dit seizoen zeer weinig doelpunten tegen krijgt: in tien duels werd de keeper pas zeven keer gepasseerd.

Fred Rutten:
'De wedstrijd tegen PEC Zwolle is een mooie gelegenheid voor ons om te laten zien dat we volop in ontwikkeling zijn'

Die statistiek stemt Fred Rutten zeer tevreden, zo vertelde hij vrijdag in De Kuip, in aanloop naar de thuiswedstrijd tegen PEC Zwolle. Dat we zo weinig doelpunten tegen krijgen, is te danken aan het hele team, stelde de trainer. Iedereen werkt voor elkaar. We vallen met elf man aan en we verdedigen ook met elf. Als er dan eens een speler een fout maakt, staat er een ander klaar om die te repareren.

Tegenover het geringe aantal tegendoelpunten staat dat Feyenoord dit seizoen moeilijk tot scoren komt. In tien wedstrijden werden vijftien doelpunten gemaakt. Ter illustratie: dit is precies de helft van het aantal doelpunten van huidig koploper PSV. Toch maak ik me daar geen zorgen over, zei Rutten. Ik zou me pas zorgen gaan maken als we helemaal geen kansen meer creëren.

In dat laatste opzicht ziet Rutten nog steeds progressie binnen zijn team. Ik heb al aan het begin van het seizoen gezegd dat het seizoen voor ons op 1 september (na het sluiten van de transfermarkt, red.) echt zou beginnen. Als je het zo bekijkt, zijn we pas een week of zeven bezig nu. In die periode zie ik veel potentie, groei en bereidheid. De wedstrijd tegen PEC Zwolle is een mooie gelegenheid voor ons om te laten zien dat we volop in ontwikkeling zijn.

De wedstrijd van zaterdag is bovendien voor Rutten een goede test om te kijken hoe ver zijn elftal in dat opzicht is. Dat vind ik namelijk nog steeds moeilijk in te schatten, besloot de trainer. Wij moeten ons tegen PEC niet laten verrassen. Die ploeg heeft laten zien dat het kan pieken op het juiste moment. PEC speelt heel goed positiespel als je hen daar de ruimte voor geeft. Het is dus aan ons om dat niet zo ver te laten komen

PEC Zwolle oogst bewondering met ongekende opmars

2h2h4ds.jpg

PEC Zwolle keert zaterdagavond terug in het stadion waar het dik een half jaar geleden voetbalgeschiedenis schreef. Zondag 20 april werd voor heel Zwolle een dag om nooit meer te vergeten, nadat in de bekerfinale op vernietigende wijze werd afgerekend met Ajaks. Het ontketende elftal van trainer Ron Jans maakte korte metten met de landskampioen, die er met een uiteindelijke score van 5-1 nog genadig vanaf kwam.

Nog geen vier maanden later kon de Zwolse prijzenkast wederom worden aangevuld, na een nieuwe overwinning op Ajaks. Deze keer was PEC de Amsterdommers de baas in de strijd om de Johan Cruijff Schaal (0-1). In tegenstelling tot de KNVB beker geen trofee die een volksfeest teweeg bracht, wel eentje die opnieuw veel bewondering oogstte. In die wedstrijd, een week voor de start van het seizoen 2014-2015, werd namelijk voorzichtig duidelijk dat Jans opnieuw kan beschikken over een team dat in de Eredivisie voor niemand bang hoeft te zijn.

Dat laatste blijkt ook nu ruim een kwart van het seizoen erop zit. Waar vorig seizoen met de wintermaanden ook het verval in prestaties intrad, oogt PEC nu een stuk stabieler. Het vertrek van dragende krachten als Kamohelo Mokotjo en Darryl Lachman (beide FC Twente), Mateusz Klich (VfL Wolfsburg) en Diederik Boer (Ajaks) is opgevangen en met nieuwe blikvangers als Ben Rienstra, Jody Lukoki en Tomás Necid draait de ploeg met een gedeelde derde plaats keurig mee in de subtop.

Met de huidige prestaties zet PEC haar ongekende opmars in Nederland verder voort. Dik twee jaar geleden was de huidige bekerwinnaar bezig aan haar achtste opeenvolgende seizoen in de Jupiler League, terwijl het IJsseldelta Stadion eind augustus vol stroomde voor het eerste Europese duel in de clubgeschiedenis. Tel daar de bekerwinst en de Johan Cruijff Schaal bij op en het is duidelijk dat het jaar 2014 een gouden bladzijde is in de historie van PEC.

Hoewel dit kalenderjaar al niet meer kapot kan voor PEC, is de formatie van Ron Jans er alles aan gelegen om in de laatste twee maanden de huidige lijn door te trekken en het jaar van een passend einde te voorzien. Te beginnen in De Kuip, waar de ploeg haar ongeslagen status tegen de traditionele top-3 verdedigt. Na een doelpuntloze remise tegen Ajaks en een 3-1 zege op koploper PSV kan de uitwedstrijd tegen Feyenoord vol vertrouwen tegemoet worden gezien.

Feyenoord PEC Zwolle
Zaterdag 1 november om 19.45 uur in De Kuip
Scheidsrechter: Vink

bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 31 oktober 2014 - 20:20   quote  deeplink  
Voorbeschouwing Feyenoord - PEC Zwolle

(http://youtu.be/xlNpvbOgzVo)
Bron:PEC ZwolleTV
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 31 oktober 2014 - 22:25   quote  deeplink  
'Basisplaats lonkt voor Boëtius bij afwezigheid Manu'

au7fuu.jpg

Het is nog maar de vraag of Elvis Manu morgen in de wedstrijd tegen PEC Zwolle kan starten in de basiself. De aanvaller van Feyenoord heeft, zoals eerder vermeld, last van een liesblessure. Wanneer Manu niet kan starten, zal Jean-Paul Boëtius hem vervangen. Dit meldt Martijn Krabbendam, Feyenoord-watcher van Voetbal International, in VI Radio.

'Het is nog niet zeker of Manu morgen kan starten, maar hij kan wel op de bank zitten. Voor Rutten is dat geen probleem, stelt Krabbendam. 'De trainer heeft Boëtius tot zijn beschikking. Boëtius heeft een tijd op de bank gezeten maar valt steeds goed in en is op de weg terug. Wanneer de eerste buitenspeler last heeft van lichte pijntjes is er nog iemand op de bank die zich graag wil laten zien. Dat is dus geen probleem voor Rutten.
Bron:VI
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 01 november 2014 - 09:16   quote  deeplink  
Ik hoop dat hij zijn eigen vorm weer oppakt, anders hebben we vanavond nog minder scorend vermogen.
van geil
 van geil - zaterdag 01 november 2014 - 09:59   quote  deeplink  
ajjjj
en ook nog de lies , dat is n kut blessure

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 november 2014 door van geil --
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 01 november 2014 - 10:03   quote  deeplink  
Is het niet tijd om PEC met de beide beentjes op de grond te gaan zetten? Veel punten halen ze volgens mij op hun kutgras veld.ook de trainer gaat een beetje stoer praten, ik gun het Zwolle maar een grote ploeg als Feyenoord moet even laten zien wat een club met een grote achterban betekend ja roc niet dan.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 01 november 2014 - 10:26   quote  deeplink  
2mcy2v7.jpg
van geil
 van geil - zaterdag 01 november 2014 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2014 - 10:03 schreef piet de paler het volgende:
Is het niet tijd om PEC met de beide beentjes op de grond te gaan zetten? Veel punten halen ze volgens mij op hun kutgras veld.ook de trainer gaat een beetje stoer praten, ik gun het Zwolle maar een grote ploeg als Feyenoord moet even laten zien wat een club met een grote achterban betekend ja roc niet dan.
we moeten gewoon winnen ipv Pec met twee beentjes op de grond zetten.
anders zak je gewoon weer richting rechterrijtje.
MMM
 MMM - zaterdag 01 november 2014 - 10:58   quote  deeplink  
Come on Feyenoord!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - PEC Zwolle (zaterdag 01 november 2014, 19:45) 2-0









0.0107748