BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - PEC Zwolle (zaterdag 01 november 2014, 19:45) 2-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - zondag 02 november 2014 - 08:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 november 2014 - 08:36 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

De een of die andere kneus maakt ook niet zoveel uit!
voor mij wel, Kazim voegt op dit moment meer toe, je moet je alleen afvragen of dat voldoende is om een speler die onder contract staat niet te laten spelen.
legrande
 legrande - zondag 02 november 2014 - 09:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 november 2014 - 01:38 schreef RenatoBos het volgende:
Trent Sainsbury na afloop van Feyenoord-PEC Zwolle.
http://foxsports.nl/video/240776-sainsbury-het-is-mooi-om-hier-in-de-kuip-te-spelen.html
Bron:FoxSports
Renato krijg ze geen van drieen geopend ligt dat bij mij?
Stylzz
 Stylzz - zondag 02 november 2014 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 november 2014 - 09:06 schreef legrande het volgende:

[..]

Renato krijg ze geen van drieen geopend ligt dat bij mij?
lijkt aan foxsports te liggen.
piet de paler
 piet de paler - zondag 02 november 2014 - 09:37   quote  deeplink  
Samenvatting gezien op NOS na de wedstrijd on de kuip, ligt het nu aan mij dat de hele goede spelmomenten waarbij zelfs een keer mooi tikkie tak voetbal werd gespeeld eruit geknipt wordt, of kijk ik zeer gekleurd. Ook het commentaar op teletekst is weer heel anders dan de wedstrijd die ik gezien heb. Ook het commentaar van Ron Jans' raakte toch kant nog wal, een vrije trap die niet gegeven mocht worden viel een doelpunt uit? Dat was toch nog redelijk ver van de goal van PEC . Ach ik zal wel een gekleurde mening hebben.
Appie53
 Appie53 - zondag 02 november 2014 - 10:03   quote  deeplink  
Kazim wel degelijk een aanspeel punt. Doet hij goed!
sportverteller
 sportverteller - zondag 02 november 2014 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 november 2014 - 09:37 schreef piet de paler het volgende:
Samenvatting gezien op NOS na de wedstrijd on de kuip, ligt het nu aan mij dat de hele goede spelmomenten waarbij zelfs een keer mooi tikkie tak voetbal werd gespeeld eruit geknipt wordt, of kijk ik zeer gekleurd. Ook het commentaar op teletekst is weer heel anders dan de wedstrijd die ik gezien heb. Ook het commentaar van Ron Jans' raakte toch kant nog wal, een vrije trap die niet gegeven mocht worden viel een doelpunt uit? Dat was toch nog redelijk ver van de goal van PEC . Ach ik zal wel een gekleurde mening hebben.
Piet, ik had gisteravond al het zelfde gevoel. Dat de commentator naar een andere wedstrijd dan ik zit te kijken. Ook de analyses na afloop klopten niet met het beeld dat ik had en heb van de wedstrijd. Nu ben ik zeker niet objectief, maar de opmerkingen van de commentator van Fox Sports en Ron Jans liggen wel weg van de feiten.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 november 2014 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 november 2014 - 09:06 schreef legrande het volgende:

[..]

Renato krijg ze geen van drieen geopend ligt dat bij mij?
Geen idee man, ik kan ze gewoon openen..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 november 2014 - 15:37   quote  deeplink  
Jood Lukoki heeft zich niet populair gemaakt bij het Legioen. De aanvaller van PEC Zwolle, die met zijn ploeg geen vuist kon maken tegen de Rotterdamse topclub, was betrokken bij een opstootje en vond het nodig om de supporters in De Kuip middels een arrogant vingertje tot stilte te manen.
De 21-jarige buitenspeler, die een verleden heeft bij Ajaks, had zich naar eigen zeggen voor de wedstrijd al ingesteld op fluitconcerten. ''Dat wist ik van tevoren en daar had ik me ook op voorbereid. Ik moest mentaal sterk blijven'', vertelt Jood Lukoki aan PEC Zwolle TV.

Hoewel de speler in kwestie geen knikker raakte in de wedstrijd vindt Jood Lukoki dat hij het mentaal goed gedaan heeft. ''Op dat gebied heb ik wel een voldoende gehaald. Maar als team en persoonlijk hebben we een onvoldoende gehaald. We hebben ons best gedaan."
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 november 2014 - 15:37   quote  deeplink  
Wat een mafkees is dat zeg..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 02 november 2014 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 november 2014 - 08:12 schreef Stylzz het volgende:
Ja, gelukkig kregen we m niet, had hij weer een makkie kunnen maken en had de roep om die kneus groter geworden.
Ach, voor de time being.
Stylzz
 Stylzz - zondag 02 november 2014 - 15:38   quote  deeplink  
Hoezo, ik vind t vrij volwassen van m.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 02 november 2014 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 november 2014 - 09:37 schreef piet de paler het volgende:
Samenvatting gezien op NOS na de wedstrijd on de kuip, ligt het nu aan mij dat de hele goede spelmomenten waarbij zelfs een keer mooi tikkie tak voetbal werd gespeeld eruit geknipt wordt, of kijk ik zeer gekleurd. Ook het commentaar op teletekst is weer heel anders dan de wedstrijd die ik gezien heb. Ook het commentaar van Ron Jans' raakte toch kant nog wal, een vrije trap die niet gegeven mocht worden viel een doelpunt uit? Dat was toch nog redelijk ver van de goal van PEC . Ach ik zal wel een gekleurde mening hebben.
Ja, vind ik gekleurd.
Zo geweldig was Feyenoord in de 1e helft niet. Pec ook niet. Vrije trap was idd raar en erg voordelig gegeven. Een trainer kan dat op dat moment bepalend vinden.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 november 2014 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 november 2014 - 15:38 schreef Stylzz het volgende:
Hoezo, ik vind t vrij volwassen van m.
Je vingertje naar het thuispubliek opsteken..? Heel volwassen inderdaad..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 02 november 2014 - 15:44   quote  deeplink  
En Lukoki was zo dom om met duwen zich te bemoeien met iets waar hij geen rol in had.
Stylzz
 Stylzz - zondag 02 november 2014 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 november 2014 - 15:42 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Je vingertje naar het thuispubliek opsteken..? Heel volwassen inderdaad..
actie reactie.
Maar ik had t over zijn betoog.
piet de paler
 piet de paler - zondag 02 november 2014 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 november 2014 - 15:41 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ja, vind ik gekleurd.
Zo geweldig was Feyenoord in de 1e helft niet. Pec ook niet. Vrije trap was idd raar en erg voordelig gegeven. Een trainer kan dat op dat moment bepalend vinden.
Voor Nederlandse begrippen vond ik dat er veel goede combinaties zaten in het spel, ook verdedigend zat het goed althans het grootste gedeelte van de wedstrijd. Alleen kansen creëren is een ander verhaal. Ik vind dat er meer lijn in het team komt, de verdediging en het middenveld vinden elkaar goed,. Ook werd er goed gestoord, en ja een wedstrijd maak je met 2 teams maar Als PEC de gedeelde nummer 3 was denk ik in het positieve goed bezig en nogmaals het kan altijd beter
Stylzz
 Stylzz - zondag 02 november 2014 - 16:08   quote  deeplink  
Ik heb net de eerste helft city united gezien.
Dat was pas saai.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 02 november 2014 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 november 2014 - 16:00 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Voor Nederlandse begrippen vond ik dat er veel goede combinaties zaten in het spel, ook verdedigend zat het goed althans het grootste gedeelte van de wedstrijd. Alleen kansen creëren is een ander verhaal. Ik vind dat er meer lijn in het team komt, de verdediging en het middenveld vinden elkaar goed,. Ook werd er goed gestoord, en ja een wedstrijd maak je met 2 teams maar Als PEC de gedeelde nummer 3 was denk ik in het positieve goed bezig en nogmaals het kan altijd beter
2e helft liet zien dat Feyenoord behoorlijk veel in de mars heeft. De hand van Rutten!
Moet echter ook in 1e helft een bepaald niveau hebben. Was in deze wedstrijd niet het geval.
piet de paler
 piet de paler - zondag 02 november 2014 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 november 2014 - 16:59 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

2e helft liet zien dat Feyenoord behoorlijk veel in de mars heeft. De hand van Rutten!
Moet echter ook in 1e helft een bepaald niveau hebben. Was in deze wedstrijd niet het geval.
Inderdaad maar ik zit best wel rustig op de tribune, hen vertrouwen gekregen in het team, dat het wat kan rechtzetten, in de wedstrijd. Hopelijk ook beter resultaten in Europa maar daar geloof ik niet in.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 02 november 2014 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 november 2014 - 17:01 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Inderdaad maar ik zit best wel rustig op de tribune, hen vertrouwen gekregen in het team, dat het wat kan rechtzetten, in de wedstrijd. Hopelijk ook beter resultaten in Europa maar daar geloof ik niet in.
Europa is nog altijd kansrijk.
Vertrouwen binnen team neemt nog steeds toe.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 november 2014 - 17:15   quote  deeplink  
Samenvatting Feyenoord - PEC Zwolle 2-0
http://www.dailymotion.com/video/x294gyk_01-11-2014-samenvatting-feyenoord-pec-zwolle_sport
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 november 2014 - 09:52   quote  deeplink  
Hard oordeel over Vilhena: 'Zelfs Bruins niet minder'

2ito478.jpg

Tonny Vilhena heeft moeite om zich op het middenveld van Feyenoord te onderscheiden. De 19-jarige voetballer mag momenteel Lex Immers vervangen als nummer tien, maar hij maakt het trainer Fred Rutten vooralsnog niet moeilijk in diens keuze tussen de concurrenten op het driemans middenveld.

Analist Jan Everse was hard in zijn oordeel over de talentvolle jeugdinternational. Je verwachtingen zijn hoger bij hem dan Immers, maar ik wil nog zien of het zon geweldig talent is. Hij weet nooit zijn omgeving, speelt in één tempo en doet geen bijzondere dingen. Clasie is drie klassen beter, oordeelt de oud-trainer in FC Rijnmond. Zelfs Bruins (Excelsior, red.) is op dit moment niet minder.

Jean-Paul Boëtius kon Everse ook niet overtuigen, al zou de oud-Feyenoorder de linkerspits wel in zijn basiself zetten. Het lijkt alsof hij aan een soort bretel vastzit. De overtuiging ontbreekt. Hij is wat berekenbaarder, moet met iets nieuws komen. Het is een gevoeligere jongen dan Manu. Boëtius gaat eerder twijfelen, maar hij is wel het grotere talent.

Tot slot kreeg Colin Kazim-Richards nog wat kritische opmerkingen. Hij is heel erg goed in het bespelen van het publiek. Maar ik zie liever dat hij beter gaat voetballen. Het is een beperkte speler, geen centrumspits. In die positie heeft hij nooit gespeeld en het is wel duidelijk waarom. Hij heeft geen goede loopacties. Sterk is hij wel, maar dan heb je het wel gehad.
Bron:Rijnmond
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 november 2014 - 09:58   quote  deeplink  
'Feyenoord nam revanche op suffe clichés als hard werken'

2utnn12.jpg

Feyenoorders moeten vooral hard werken, simpel voetballen en niet zeuren. Die onzin is de club in de vorige eeuw opgedrongen. Door media die schoffelvoetbal in een havenstad vonden horen. En, uiteraard, artistiek spel in een hoofdstad.

Zaterdag was in De Kuip hoorbaar waar Feyenoorders nou echt van houden. Na de bevrijdende 1-0 van Sven van Beek werd het spel van Feyenoord tegen PEC af en toe bijna mooi om naar te kijken. Met name Karim El Ahmadi en Jordy Clasie legden de basis voor fraai uitgevoerde balletten. Het hield nog niet over, maar heel af en toe was het om van te watertanden.

Met Boëtius, Vilhena en Toornstra als slippendragers van El Ahmadi en Clasie. Feyenoord begint er onder Fred Rutten eindelijk weer ouderwets uit te zien. Met vooral intelligentie en durf in het middenrif, de werkplaats waar doorgaans het verschil wordt gemaakt. De defensie is nog net niet van gewapend beton, maar slechts zeven goals weggeven in een competitie waar iedereen er maar op los scoort, is een buitengewone verdienste.

Slechts aanvallend schiet Feyenoord nog steeds tekort. Dat is jammer. Maar De Kuip genoot zaterdagavond hoorbaar, van al het moois dat vooral op het middenveld in gang gezet werd. Zowel aanhang als elftal nam revanche op suffe clichés. Goed om te zien en te horen. De Eredivisie wordt er leuker van.

Chris van Nijnatten, chef Voetbal AD Sportwereld
de bluffer
 de bluffer - maandag 03 november 2014 - 12:18   quote  deeplink  
Was wel leuk om oud Feyenoorder Rick Dekker bij PEC Zwolle afgelopen zaterdagavond
op de bank zien zitten in de volle KUIP
MauricioAros
 MauricioAros - maandag 03 november 2014 - 14:55   quote  deeplink  
Wie weet trouwens wie die omhaal maakte bij het laatste fluitsignaal? Het ging allemaal zo snel dat ik dat niet goed kon zien
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 03 november 2014 - 15:03   quote  deeplink  
De scheidsrechter?
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 03 november 2014 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 november 2014 - 14:55 schreef MauricioAros het volgende:
Wie weet trouwens wie die omhaal maakte bij het laatste fluitsignaal? Het ging allemaal zo snel dat ik dat niet goed kon zien
Vilhena?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5941
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - PEC Zwolle (zaterdag 01 november 2014, 19:45) 2-0









0.0250599