BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Darts / topic: Michael van Gerwen wint het PDC EK 2014 met o.a. een 9 darter in de halve finale

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Dart Nieuws
 Headliner  Headliner - zondag 26 oktober 2014 - 23:25
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Michael van Gerwen wint het PDC EK 2014 met o.a. een 9 darter in de halve finale (DartsNieuws.com)

feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 10 november 2014 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 november 2014 - 16:14 schreef Loetje het volgende:

[..]

Momenteel dart ik niet. De omstandigheden zijn er niet naar. Maar normaal ga ik de toernooien in de regio wel af. Ging altijd wel heel goed

Dat leer je door in plaats van maar het bord te kijken naar je arm te kijken. Kijk wat je wilt gooien. En let dan op je arm. Nee triple tactics, in plaats van singles raken voor de triples gaan. Triple telt voor 2 en dubbel voor een. Gewoon wat aanpassen.
Ah, oke. Jammer dat het nu niet gaat. Maar leuk dat het zo goed ging!

Haha, heb het eens geprobeerd, maar dan gooi ik niet echt in de richting die ik moet hebben. Maar ik zal het blijven proberen om ook op mijn arm te letten. Oké, ik zal het is proberen. Ik gooi tegenwoordig in elk geval niet meer alleen op de triple 20, wat ik vroeger wel vrijwel altijd deed ;)
Loetje
 Loetje - maandag 10 november 2014 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2014 - 15:48 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Ah, oke. Jammer dat het nu niet gaat. Maar leuk dat het zo goed ging!

Haha, heb het eens geprobeerd, maar dan gooi ik niet echt in de richting die ik moet hebben. Maar ik zal het blijven proberen om ook op mijn arm te letten. Oké, ik zal het is proberen. Ik gooi tegenwoordig in elk geval niet meer alleen op de triple 20, wat ik vroeger wel vrijwel altijd deed ;)
Switchen is soms goed.

Heb net eens ouderwets staan darten met een maatje (trainen) , Leon de geus. 6-2 gewonnen nadat ik lang niet gegooid had. Niet slecht. Gemiddelde 86.55. Viel echt niet tegen
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 11 november 2014 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2014 - 19:49 schreef Loetje het volgende:

[..]

Switchen is soms goed.

Heb net eens ouderwets staan darten met een maatje (trainen) , Leon de geus. 6-2 gewonnen nadat ik lang niet gegooid had. Niet slecht. Gemiddelde 86.55. Viel echt niet tegen
Ja, maar bedoel ook als ik gewoon alleen sta te gooien. Niet alleen meer oefenen op de triple 20, maar ook de rest. Dan moet er verbetering komen, haha.

Zo, klinkt erg goed. Dan ben je echt wel een goede speler, vind ik. Zelf ga ik dat bij lange na niet halen, haha. Tenminste, je weet natuurlijk nooit of er ooit een dag komt ;)
Dat is wel een gemiddelde waar ik voorlopig alleen maar van kan dromen ;)
Loetje
 Loetje - dinsdag 11 november 2014 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 november 2014 - 17:02 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Ja, maar bedoel ook als ik gewoon alleen sta te gooien. Niet alleen meer oefenen op de triple 20, maar ook de rest. Dan moet er verbetering komen, haha.

Zo, klinkt erg goed. Dan ben je echt wel een goede speler, vind ik. Zelf ga ik dat bij lange na niet halen, haha. Tenminste, je weet natuurlijk nooit of er ooit een dag komt ;)
Dat is wel een gemiddelde waar ik voorlopig alleen maar van kan dromen ;)
Gooi ik niet altijd hoor. Ken je Leon De Geus? Je leest ook vaak veel over hem op Dartfreakz.nl
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 11 november 2014 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 november 2014 - 18:21 schreef Loetje het volgende:

[..]

Gooi ik niet altijd hoor. Ken je Leon De Geus? Je leest ook vaak veel over hem op Dartfreakz.nl
Die naam komt me wel bekend voor, ja. Is hij professioneel darter of geweest?
Loetje
 Loetje - woensdag 12 november 2014 - 03:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 november 2014 - 19:15 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Die naam komt me wel bekend voor, ja. Is hij professioneel darter of geweest?
Heeft afgelopen jaar mee gedaan aan dd Q School en diverse players championship qualifire's gegooid
Dus redelijk.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 12 november 2014 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 november 2014 - 03:40 schreef Loetje het volgende:

[..]

Heeft afgelopen jaar mee gedaan aan dd Q School en diverse players championship qualifire's gegooid
Dus redelijk.
Nou, dan kan je toch al behoorlijk darten naar mijn mening als je daar gooit. En jij wint daarvan, dus kan ook wel een aardig pijltje gooien. Leuk man!
Loetje
 Loetje - woensdag 12 november 2014 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 november 2014 - 15:46 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Nou, dan kan je toch al behoorlijk darten naar mijn mening als je daar gooit. En jij wint daarvan, dus kan ook wel een aardig pijltje gooien. Leuk man!
Thnx gappie

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Dart Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Darts / topic: Michael van Gerwen wint het PDC EK 2014 met o.a. een 9 darter in de halve finale









0.0085699