BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: AS Roma - Feyenoord (Europa League: donderdag 19 februari 2015, 19:00) 1-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 08 januari 2015 - 11:22   quote  deeplink  
Volksverhuizing richting Rome: ''Echt heel gaaf om te horen''

2jdksqd.jpg

Feyenoord speelt in februari het tweeluik met AS Roma in de zestiende finales van de Europa League. Een volksverhuizing vanuit Rotterdam is op komst. Duizenden supporters zullen de reis naar Italië maken om hun club te steunen tegen de Europese topploeg. Jens Toornstra kijkt er al naar uit.

''Dat is echt heel gaaf om te horen. Het geeft nog maar eens aan hoe het leeft bij deze club'', vertelt hij in het Algemeen Dagblad. ''De Europa League is heel speciaal, dat zal iedereen die ons tegen Sevilla heeft zien spelen beamen. En zeker in de Kuip zijn wij tot heel veel in staat. Maar we zijn ook reëel. AS Roma is de top van Italië. Zo'n grote club uitschakelen, dat zal toch echt heel erg lastig worden.''
Bron:AD
MauricioAros
 MauricioAros - vrijdag 09 januari 2015 - 10:05   quote  deeplink  
Ik weet nooit zo of het nou een voordeel is om eerst uit en dan thuis te spelen.
Tuurlijk, thuis zou je erop kunnen lappen. Maar ik denk terug aan de halve finale in de UEFA-cup van AZ.

Als de stand gelijk is en je gaat verlengen, dan heeft de uitploeg een enorm voordeel in de verlenging. Ze scoren en het is gedaan. Ik vind eigenlijk dat de verlenging weer een neutrale telling zou moeten zijn.
Maar goed, zover is het nog niet.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 10 januari 2015 - 00:41   quote  deeplink  
INFORMATIE KAARTVERKOOP AS ROMA FEYENOORD

2sb9v8z.jpg

Feyenoord begint op woensdag 14 januari aanstaande met de kaartverkoop voor de uitwedstrijd tegen AS Roma in de Europa League op donderdag 19 februari. De club heeft besloten om bij die verkoop bij wijze van uitzondering voor een deel af te wijken van het systeem dat als jarenlang van toepassing is op alle officiële uitwedstrijden. Dit houdt in dat naast de houders van een Diamond-, Gold- of Silvercard ook supporters met een seizoenkaart of Legioen Clubkaart in de gelegenheid worden gesteld om een kaart voor de wedstrijd aan te schaffen. Supporters die een voucher kopen zullen in aanloop naar de wedstrijd uitgebreid geïnformeerd worden over alle bijzonderheden.

Tevreden over eigen supporters

Feyenoord is tot dit besluit gekomen vanwege het bijzondere karakter van de wedstrijd. Het is lang geleden dat de club overwinterde in Europa en dat de loting een dergelijk affiche opleverde. Hierdoor bestaat er onder Feyenoord-supporters een enorme belangstelling om de wedstrijd te bezoeken. Daarbij wordt gespeeld in een immens stadion. Stadio Olimpico biedt voor voetbalwedstrijden plaats aan maximaal 71.000 toeschouwers waardoor Feyenoord recht heeft op 3.600 kaarten. Feyenoord ziet zich graag gesteund door zoveel mogelijk supporters. Het heeft zelfs verzocht om eventueel meer dan de 3.600 aangeboden kaarten te mogen verkopen. AS Roma en de lokale autoriteiten hebben dit verzoek momenteel in beraad. Bovendien is Feyenoord tevreden over het gedrag van de aanhang in de voorgaande Europese uitwedstrijden. Bij geen van de uitwedstrijden dit seizoen, maar ook in voorgaande seizoenen, deden zich grote problemen voor. Ook daarom acht de club de tijd rijp om het strenge regime dat jarenlang van toepassing was voor deze wedstrijd bij wijze van uitzondering te versoepelen. Meer dan 40.000 Feyenoord-supporters worden op deze wijze in staat gesteld om op basis van beschikbaarheid een kaart voor AS Roma Feyenoord aan te schaffen.

Voorwaarden

Voorwaarde voor het kunnen kopen van een kaart voor AS Roma-Feyenoord is, dat er een persoonlijke aantoonbare relatie met Feyenoord is via het bezit van een uit- of seizoenkaart of lidmaatschap van Het Legioen (en in bezit van Legioen Clubkaart). Deze dient op naam te staan van degene die de wedstrijd bezoekt. Dit is niet alleen een voorwaarde die vanuit Feyenoord wordt gesteld, maar ook wat vanuit Italiaanse wetgeving verplicht is voor het bezoeken van alle Italiaanse voetbalwedstrijden. In Italië is de verkoop van kaarten voor voetbalwedstrijden persoonsgeboden en met behulp van het tonen van een id-bewijs aan de ingang vindt controle hierop plaats. Een en ander houdt in dat alleen kaarten die zelf zijn gekocht en dus op eigen naam staan (dus ook niet op de naam van een bedrijf) toegang tot het stadion geven. Het overnemen van een kaart die door een ander is aangeschaft is derhalve niet toegestaan.

Supporters dienen zich goed bewust te zijn van het voornoemde. Bij de ingang van het stadion zal gecontroleerd worden op het bezit van een toegangsbewijs, dient de seizoenkaart of LegioenClubkaart getoond te worden en moet de naam die daarop vermeld staat overeen komen met een identiteitsbewijs, dat eveneens door de Italianen wordt gecontroleerd. Dit betekent dus per definitie ook dat seizoenkaarten die op bedrijfsnaam staan, buiten de eenmalige uitzondering vallen! Navraag bij Manchester City, de club die in december nog in Rome speelde, heeft geleerd dat de Italianen deze uitvoerige procedure ook daadwerkelijk toepassen.

Vouchers

Feyenoord zal voor de wedstrijd in eerste instantie vouchers verkopen, die op de wedstrijddag bij het stadion omgewisseld dienen te worden voor een stadionkaart. Op elke voucher wordt de naam van de houder geprint. Alleen hij of zij heeft toegang tot het stadion. De prijs bedraagt 41,00 euro (incl. TicketBox-kosten) en de verkoop verloopt uitsluitend via TicketBox. Dit om te zorgen voor uniformiteit in de vouchers, waarom door AS Roma en de Italiaanse autoriteiten is gevraagd.

Verkoop (uitsluitend via TicketBox):

Diamond-, Goldcardhouders​​​: ​vanaf woensdag 14 januari om 09.30 uur
Silvercardhouders​​​​: ​vanaf zaterdag 17 januari om 09.30 uur
Seizoenkaarthouders*​​​:​vanaf zaterdag 24 januari om 10.00 uur**
Legioen clubkaarthouders​​​:​vanaf zaterdag 31 januari om 10.00 uur**
* seizoenkaarten op bedrijfsnaam uitgezonderd
** indien nog kaarten beschikbaar

Supportersvereniging

Supporters die naar Rome willen maar nog geen reis hebben geboekt kunnen eventueel gebruik maken van arrangementen die worden aangeboden door de Feyenoord Supportersvereniging (zie hiervoor http://www.FeyenoordNet.nl). Organisatie en uitvoering van deze reizen ligt ook volledig bij de supportersvereniging.

Vertrouwen

Feyenoord benadrukt dat voor deze wedstrijd een uitzondering wordt gemaakt en dit geen gevolgen heeft voor de organisatie en het bezoeken van toekomstige uitwedstrijden. De club hoopt dat op deze manier zoveel mogelijk supporters de wedstrijd kunnen bijwonen en gaat er van uit dat het vertrouwen dat Feyenoord in het legioen stelt op geen enkele wijze zal worden beschaamd.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
tomson
 tomson - maandag 12 januari 2015 - 15:32   quote  deeplink  
Vind het toch een held...

http://www.indehekken.net/koning-totti/
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 16 januari 2015 - 13:25   quote  deeplink  
Teller kaartverkoop staat op 750, morgen mogen de silvercard houders om hun kaart..
VVout
 VVout - vrijdag 16 januari 2015 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 januari 2015 - 15:32 schreef tomson het volgende:
Vind het toch een held...

http://www.indehekken.net/koning-totti/
Absoluut, alleen tegen ons ff niet.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 16 januari 2015 - 14:39   quote  deeplink  
Dat ie tijdens de warming up zijn poot mag breken..
VVout
 VVout - vrijdag 16 januari 2015 - 14:55   quote  deeplink  
Gewoon een besmet broodje haring voeren en met een vette buikkramp een paar dagen plat ligt.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 16 januari 2015 - 15:12   quote  deeplink  
0-1 eigen doelpunt
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 16 januari 2015 - 16:25   quote  deeplink  
Heb er geen best gevoel bij.
2-0 dankzij fouten van hun doelman.
En anders 0-0.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 17 januari 2015 - 09:57   quote  deeplink  
Geweldignu al 2700 kaarten verkocht..
VVout
 VVout - zaterdag 17 januari 2015 - 09:59   quote  deeplink  
Een feest, ben dan helaas al een tijdje voor mijn shift ingedeeld.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 17 januari 2015 - 12:05   quote  deeplink  
En dan de flkg nog...
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 17 januari 2015 - 15:36   quote  deeplink  
Teller staat nu op 3200!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 20 januari 2015 - 18:19   quote  deeplink  
Nog eens 1.400 kaarten erbij zou echt vet zijn..
GeorgeMcCluskey
 GeorgeMcCluskey - dinsdag 20 januari 2015 - 19:00   quote  deeplink  
2-2 Toornstra en Lexie
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 20 januari 2015 - 21:36   quote  deeplink  
0-1 e.d.
Els
 Els - dinsdag 20 januari 2015 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 januari 2015 - 18:19 schreef RenatoBos het volgende:
Nog eens 1.400 kaarten erbij zou echt vet zijn..
Nog niet nodig. Maar zou wel prachtig zijn, ja.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 20 januari 2015 - 22:13   quote  deeplink  
Je kan ze maar hebben liggen he..😃
Verwachte eigenlijk wel zoiets, die stadions daar gaan never vol..
Els
 Els - dinsdag 20 januari 2015 - 22:24   quote  deeplink  
Zal best, maar ik ben er toch wel trots op. Al fantastisch dat er 3200 gaan, maar als het er uiteindelijk 5000 worden, is dat zo goed als uniek.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 januari 2015 door Els --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 20 januari 2015 - 22:26   quote  deeplink  
Geweldig he..😃

WIJ ZIJN FEYENOORD..!!!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 21 januari 2015 - 07:45   quote  deeplink  
Zitten er straks meer van ons
sportverteller
 sportverteller - woensdag 21 januari 2015 - 07:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 januari 2015 - 18:19 schreef RenatoBos het volgende:
Nog eens 1.400 kaarten erbij zou echt vet zijn..
Ja, helemaal top.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 21 januari 2015 - 16:17   quote  deeplink  
Alvast 900 kaarten extra, geweldig, das 4500 kaarten..
sportverteller
 sportverteller - donderdag 22 januari 2015 - 11:27   quote  deeplink  
We hebben het vaak over de Feyenoordbeleving en even vaak is niet altijd goed grijpbaar wat de betekenis hiervan is. Als je ziet hoeveel supporters meegaan naar de uitwedstrijd en hoe er over gesproken wordt, dan zie je de daadwerkelijke impact. Dan vertaalt het zich in iets wat je kan zien en meten. Prachtig.
VVout
 VVout - donderdag 22 januari 2015 - 11:56   quote  deeplink  
Verdomme wist ik maar of ik kon die dag, het is nog steeds niet te bepalen voor mij.
Barabas
 Barabas - donderdag 22 januari 2015 - 11:59   quote  deeplink  
Gelukkig mag ik mensen steeds vaker vertellen hoe bijzonder het Feyenoord-gevoel is. Toch kom ik steeds weer superlatieven tekort. 😉
Stylzz
 Stylzz - donderdag 22 januari 2015 - 12:05   quote  deeplink  
Ik leg t niet uit, ze begrijpen t toch niet.
VVout
 VVout - donderdag 22 januari 2015 - 12:05   quote  deeplink  
De tranen springen regelmatig in mijn ogen, meestal van ontroering en geluk maar helaas ook de laatste jaren wel van ergernis en boosheid.

Het feit dat het deze gevoelens naar boven brengt, zegt verder genoeg denk ik.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 22 januari 2015 - 17:07   quote  deeplink  
Dat begrijp ik, maar t andere soort niet.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 22 januari 2015 - 20:16   quote  deeplink  
Hoe minder ik over het Feyenoordgevoel zeg naar anderen, des te intrigerender ze het vinden.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 24 januari 2015 - 17:10   quote  deeplink  
Momenteel zijn er een kleine 4200 van de 4500 kaarten verkocht voor het uitvak van AS Roma. Sinds vandaag mogen ook gewone seizoenkaarthouders een kaartje kopen. Later komen ook nog houders van een Legioen clubkaart aan de beurt.

Nog 300 te gaan dan zijn ze op..
VVout
 VVout - zaterdag 24 januari 2015 - 17:28   quote  deeplink  
Dat is sneller gebeurt dan je kan kijken schat ik in.
sportverteller
 sportverteller - zondag 25 januari 2015 - 15:40   quote  deeplink  
Ik heb net gehoord dat Feyenoord het geluk dat in Amsterdam niet is gebruikt mee mag nemen naar de wedstrijd tegen AS Roma.
Tjabba
 Tjabba - zondag 25 januari 2015 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 15:40 schreef sportverteller het volgende:
Ik heb net gehoord dat Feyenoord het geluk dat in Amsterdam niet is gebruikt mee mag nemen naar de wedstrijd tegen AS Roma.
Dan wordt het 0-5
van geil
 van geil - zondag 25 januari 2015 - 16:46   quote  deeplink  
Nou, dan hier maar naar uitkijken.
n lichtpuntje
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 25 januari 2015 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 15:46 schreef Tjabba het volgende:

[..]

Dan wordt het 0-5
Wat een voetbal know-how bespeur ik hier..
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 25 januari 2015 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 december 2014 - 16:36 schreef Bosifyable het volgende:
"Oh, ik ben nu al bang voor de rellen in Rome. Zoveel Feyenoorders in een 'vreemde' stad, en de UEFA houdt ons al zo in de gaten. Géén herhaling van Nancy alsjeblieft, toen alleen de M van de McDonald's nog overeind stond."

Het is wachten op de droeftoeters met deze berichten, dus ben ik alvast de eerste.
Ik vrees ook het ergste ...
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 25 januari 2015 - 18:49   quote  deeplink  
Die zag ik niet aankomen..
sportverteller
 sportverteller - zondag 25 januari 2015 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 18:47 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik vrees ook het ergste ...
Ik niet, daarvoor is de sfeer bij voorbaat al te goed voor. Het wordt een gedenkwaardige avond in positieve zin.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 25 januari 2015 - 21:57   quote  deeplink  
Strootman geblesseerd, aan zelfde knie.
VVout
 VVout - zondag 25 januari 2015 - 21:59   quote  deeplink  
Lang?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 25 januari 2015 - 22:01   quote  deeplink  
Even lang als die andere knie natuurlijk..
ar
 ar - zondag 25 januari 2015 - 22:02   quote  deeplink  
hehehehe..
VVout
 VVout - zondag 25 januari 2015 - 22:05   quote  deeplink  
Geeuw...
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 25 januari 2015 - 22:07   quote  deeplink  
Afwachten.
Kut voor hem, maar telt nu ff niet.
legrande
 legrande - dinsdag 27 januari 2015 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2015 - 17:10 schreef RenatoBos het volgende:
Momenteel zijn er een kleine 4200 van de 4500 kaarten verkocht voor het uitvak van AS Roma. Sinds vandaag mogen ook gewone seizoenkaarthouders een kaartje kopen. Later komen ook nog houders van een Legioen clubkaart aan de beurt.

Nog 300 te gaan dan zijn ze op..
Ja en die 4200 kaarten zijn officieel maar ik ken er ook die op de bonnefooi er heen gaan. Denk dat je tegen de 5000 aan zit. Ik hoop alleen dat er geen idioten tussen zitten die alles voor iedereen gaan verzieken. Ik wil nog een paar rondes door. Het vervoer er heen is nu het moeilijkste alles is vol naar rome.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 januari 2015 - 23:21   quote  deeplink  
Met de auto gaan en elkaar afwisselen onderweg, is best relaxed ook..
van geil
 van geil - woensdag 28 januari 2015 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 januari 2015 - 23:21 schreef RenatoBos het volgende:
Met de auto gaan en elkaar afwisselen onderweg, is best relaxed ook..
Er zijn er al onderweg
carpooling1.jpg
VVout
 VVout - woensdag 28 januari 2015 - 12:31   quote  deeplink  
De fuck, eens stevig op de rem gaan staan :)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5999
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: AS Roma - Feyenoord (Europa League: donderdag 19 februari 2015, 19:00) 1-1









0.0136001