BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Bart Nieuwkoop topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 04 oktober 2015 - 18:14   quote  deeplink  
Enfin, kan prima als sub van Karsdorp fungeren dus.
Scheelt: kan van Beek altijd centraal blijven.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 oktober 2015 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2015 - 18:14 schreef FR-Henk het volgende:
Enfin, kan prima als sub van Karsdorp fungeren dus.
Scheelt: kan van Beek altijd centraal blijven.
Daar waar ie hoort..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 oktober 2015 - 18:31   quote  deeplink  
NIEUWKOOP TROTS NA DEBUUT VOOR FEYENOORD

b6f1ph.jpg

Het was zondag rust bij De Graafschap Feyenoord, toen Bart Nieuwkoop in de kleedkamer even voor zich uit staarde. Ik dacht: het zal toch niet dat we hier gaan verliezen? Zo wil je niet debuteren, schoot het door het hoofd van de debutant. Uiteindelijk boog Feyenoord de achterstand om in een overwinning, waardoor Nieuwkoop na afloop alsnog met een goed gevoel kon terugkijken op zijn allereerste officiële wedstrijd in het eerste elftal. Dit betekent heel veel voor mij.

Vrijdag al was Nieuwkoop duidelijk geworden dat hij in Doetinchem wel eens aan de aftrap zou kunnen verschijnen, toen Giovanni van Bronckhorst hem noemde als mogelijke vervanger van de met liesklachten kampende Rick Karsdorp. Op het moment dat ik zeker wist dat ik zou gaan spelen, zorgde dat natuurlijk wel voor wat gezonde spanning, vertelde Nieuwkoop. Toch heb ik vannacht prima geslapen en had ik er vooral veel zin in.

Nieuwkoop, opgeleid op Varkenoord en van origine middenvelder, nam op de Vijverberg inderdaad de plaats van Karsdorp als rechtervleugelverdediger in. Een positie waar hij dit seizoen al een aantal keer speelde bij Jong Feyenoord. De Graafschap speelde in een 4-4-2-systeem, waardoor er voor mij veel ruimte lag. Helaas hadden we het voor rust heel moeilijk, ik weet niet wat er met ons aan de hand was.

Tot zijn grote opluchting zag Nieuwkoop ploeggenoot Eljero Elia na zeventig minuten de winnende goal maken. Zelf was hij op dat moment net naar de kant gehaald, als gevolg van kramp. Ik had misschien iets meer mijn momenten moeten kiezen, dan had ik het langer kunnen volhouden. Maar ik wilde zó graag. Ik ben heel trots dat ik nu mijn debuut voor Feyenoord heb gemaakt. Een hoogtepunt, zeker omdat we ook gewonnen hebben.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 05 oktober 2015 - 10:03   quote  deeplink  
Hij speelde zeer verdienstelijk. Ik ben best wel onder de indruk. Het was pas zijn debuut he. Was de eerste helft zelfs een van de beteren!

Over de rechterkant hoeven we ons geen zorgen te maken. Hij moet nog wat meer kracht krijgen, maar hij is snel, heeft een goede inspeelpas, is fel... op termijn kan dat een luxeprobleem worden, tenzij Karsdorp verkast naar een andere club/naar een andere positie. Geen slechte ontwikkeling!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 05 oktober 2015 - 10:17   quote  deeplink  
Over de linkerkant hoeven we ons ook geen zorgen te maken.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 05 oktober 2015 - 11:06   quote  deeplink  
De as...Daar doen die gasten maar wat.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 05 oktober 2015 - 11:10   quote  deeplink  
Klopt, Van der Heiden en Vejinovic zijn wat mij betreft de achilleshiel. Beiden niet slecht, maar wel de achilleshiel. Gustafson zie je niet veel, maar laat wel dikwijls hele mooie dingen zien. Ik vind hem wel goed, maar ik zou het wel graag wat vaker zien. Hij is er pas net, dus verwacht ik dat dat gaandeweg wel komen gaat.
nr 10
 nr 10 - maandag 05 oktober 2015 - 11:45   quote  deeplink  
Goed debuut. In het begin wat lastig en beetje stress op de beentjes, maar steeds verder in de wedstrijd ook steeds beter. Ook veel druk naar voren.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 17 oktober 2015 - 07:20   quote  deeplink  
Gio: ''Nieuwkoop heeft het gewoon goed gedaan''

wbdu6d.jpg

Rick Karsdorp zal er ook morgen nog niet bij zijn in de uitwedstrijd tegen sc Heerenveen. De medische staf wil de speler topfit krijgen voor de wedstrijden tegen AZ en Ajaks van later deze maand en daarom zal hij dit weekeinde niet in actie komen. Bart Nieuwkoop zal waarschijnlijk zijn positie opvullen.

''Bart heeft het tegen De Graafschap als debutant goed gedaan,'' zegt Giovanni van Bronckhorst tegenover het Algemeen Dagblad. ''En als trainer wil je zo min mogelijk wisselingen toepassen. Tegen PSV kozen we voor Sven van Beek naar rechts en Eric Botteghin als centrale verdediger. Maar het debuut van Bart beviel me wel.''

Eric Botteghin blijft dan op de bank. ''Ik heb een brede selectie en dus moet ik ook spelers teleurstellen. Voor Eric is dat op dit moment moeilijk. Nieuwkoop heeft het gewoon goed gedaan in Doetinchem. Hij kreeg kramp, dat had te maken met spanning, het niveauverschil met de beloftencompetitie en het feit dat hij beter de keuze moet maken wanneer hij meegaat naar voren of niet. Maar ik verwacht niet dat hij morgen weer na een uur kramp zal krijgen.''
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 oktober 2015 - 19:27   quote  deeplink  
Maar eens rond de tafel gaan Martin met deze persoon, contract loopt in 2017 af..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 oktober 2015 - 20:17   quote  deeplink  
Tweede helft niet best, hoop dat Karsdorp snel fit is..
van geil
 van geil - maandag 19 oktober 2015 - 20:08   quote  deeplink  
Wat is het nou?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 20 oktober 2015 - 06:29   quote  deeplink  
Nieuwkoop maakt indruk: ''Gelijk bezig met druk zetten''

2lkflme.jpg

Pierre van Hooijdonk is erg te spreken over de vervanger van de geblesseerde Rick Karsdorp. Feyenoord-talent Bart Nieuwkoop heeft in de twee wedstrijden die hij heeft gespeeld voor de Rotterdammers een uitstekende indruk achter gelaten op de oud-Feyenoorder. ''Ik heb enorm genoten van hem.''

''Je kan ook zien dat het geen rechtsback is en dat bedoel ik positief, '' analyseerde Pierre. ''Zodra Feyenoord de bal had, was hij gelijk bezig met druk naar voren zetten en kijken of die aanspeelbaar kon zijn en het ondersteunen van middenveld en aanval. Als linksbuiten is dat enorm vervelend, bij Karsdorp zagen we dat ook.''

''Daarnaast heeft hij een hele positieven uitstraling. Heeft een prima lengte, maar moet fysiek nog wel iets sterker worden. Het is leuk dat die uit dezelfde hoek komt waar ik vandaan komt, dat maakt het extra speciaal om naar te kijken,'' aldus Van Hooijdonk, die in de beloften van de Rotterdammers met hem heeft gewerkt.
Barabas
 Barabas - dinsdag 20 oktober 2015 - 11:50   quote  deeplink  
Koning van de vrije Open Deurintrappen die Pierre.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 oktober 2015 door Barabas --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 25 oktober 2015 - 20:11   quote  deeplink  
Aanvallend zijn bijdrage, maar werd verdedigend overlopen.
van geil
 van geil - zondag 25 oktober 2015 - 20:12   quote  deeplink  
Helaas dik onvoldoende vandaag.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 25 oktober 2015 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2015 - 20:12 schreef van geil het volgende:
Helaas dik onvoldoende vandaag.
Jep. Is geen schande, want het is in principe niet zijn positie en hij laat ook goede dingen zien. Bovendien is het pas zijn 3de wedstrijd natuurlijk. Maar tis lang niet allemaal rozengeur en maneschijn.
Stylzz
 Stylzz - zondag 25 oktober 2015 - 20:16   quote  deeplink  
Precies, hoort bij de leeftijd, maar mag wel gewoon gezegd worden.
MMM
 MMM - zondag 25 oktober 2015 - 20:17   quote  deeplink  
Gaf in de eerste helft wel echt 2 heerlijke passes de diepte in.

Maar inderdaad, z'n minste wedstrijd.
nr 10
 nr 10 - maandag 26 oktober 2015 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2015 - 20:12 schreef van geil het volgende:
Helaas dik onvoldoende vandaag.
Zijn minste wedstrijd, maar absoluut niet een dikke onvoldoende. Als die jongen zo was gedebuteerd, hadden de meningen wel anders geluid.
piet de paler
 piet de paler - maandag 26 oktober 2015 - 10:39   quote  deeplink  
Goede speler growibrilliant, hebben we ddie aankopen verdedigend eigenlijk wel nodig, looping er nog meer rond op varkenoord?
Barabas
 Barabas - maandag 26 oktober 2015 - 10:41   quote  deeplink  
In de looping wel ja 😉
VVout
 VVout - maandag 26 oktober 2015 - 10:59   quote  deeplink  
Niet eens dat hij slecht speelde, niet zijn beste wedstrijd maar kon echt mee. Zonder hem had je waarschijnlijk verloren, ook al ging de goal er in via Kuyt. Het zal misschien allemaal wat te intensief zijn zo van 0 op 3 wedstrijden aan stuk en misschien is het beter dat Karsdorp hem weer snel kan aflossen, dat de druk wat afneemt.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 oktober 2015 - 13:45   quote  deeplink  
Ik zei nog tegen Tomson ligt het nou aan zijn medespelers of ligt het aan Bart, wat slecht in zijn balaanname's af en toe zeg..
nr 10
 nr 10 - maandag 26 oktober 2015 - 14:46   quote  deeplink  
Ja, jij neemt Lexie als referentie en dan valt iedereen in het niet bij zijn fabuleuze techniek. :-)
tomson
 tomson - maandag 26 oktober 2015 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 oktober 2015 - 13:45 schreef RenatoBos het volgende:
Ik zei nog tegen Tomson ligt het nou aan zijn medespelers of ligt het aan Bart, wat slecht in zijn balaanname's af en toe zeg..
2 van die 3 passes kwamen ook een beetje te hoog aanzeilen. Nieuwkoop tenslotte geen 1meter95 he ☺
tomson
 tomson - maandag 26 oktober 2015 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 oktober 2015 - 14:46 schreef nr 10 het volgende:
Ja, jij neemt Lexie als referentie en dan valt iedereen in het niet bij zijn fabuleuze techniek. :-)
Wat zijn die Gustafson en Nieuwkoop een verademing na Lexie en Wilkshere/Bouhlarouz he ? Ik heb er passjes bij gezien van die jongens die tenminste aankomen bij de spelersnamen waar ze naartoe moesten. Daar gaan wij nog veel nog veel plezier aan beleven als het mee zit. Zeker omdat ze allebei nog heel jong zijn... Laat MvG ze iig een langdurig contract geven met een fatsoenlijke afkoopsom er in . En geen talentpools of aandeelhouders en andere ellende
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 26 oktober 2015 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 oktober 2015 - 10:39 schreef piet de paler het volgende:
Goede speler growibrilliant, hebben we ddie aankopen verdedigend eigenlijk wel nodig, looping er nog meer rond op varkenoord?
Er loopt zeker nog meer rond op Varkenoord! Als die ´grote´ clubs met geld maar wegblijven!
nr 10
 nr 10 - maandag 26 oktober 2015 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 oktober 2015 - 15:01 schreef tomson het volgende:

[..]

Wat zijn die Gustafson en Nieuwkoop een verademing na Lexie en Wilkshere/Bouhlarouz he ? Ik heb er passjes bij gezien van die jongens die tenminste aankomen bij de spelersnamen waar ze naartoe moesten. Daar gaan wij nog veel nog veel plezier aan beleven als het mee zit. Zeker omdat ze allebei nog heel jong zijn... Laat MvG ze iig een langdurig contract geven met een fatsoenlijke afkoopsom er in . En geen talentpools of aandeelhouders en andere ellende
Eensch. Maar ook Van Beek kan het, Vejinovic en Jan Arie ook. Van Beek laat het te weinig zien de laatste tijd.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 26 oktober 2015 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 oktober 2015 - 15:03 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Er loopt zeker nog meer rond op Varkenoord! Als die ´grote´ clubs met geld maar wegblijven!
Daar ga jij voor zorgen.
Barabas
 Barabas - maandag 26 oktober 2015 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 oktober 2015 - 15:03 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Er loopt zeker nog meer rond op Varkenoord! Als die ´grote´ clubs met geld maar wegblijven!
Als die domme ouders en geldbeluste zaakwaarnemers dan ook nog eens het licht gaan zien...
Barabas
 Barabas - maandag 26 oktober 2015 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 oktober 2015 - 15:01 schreef tomson het volgende:

[..]

... En geen talentpools of aandeelhouders en andere ellende
Als het goed is dan hoeft dat nooit meer!
Barabas
 Barabas - maandag 26 oktober 2015 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 oktober 2015 - 15:01 schreef tomson het volgende:

[..]

... En geen talentpools of aandeelhouders en andere ellende
Als het goed is dan hoeft dat nooit meer!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 oktober 2015 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 oktober 2015 - 14:46 schreef nr 10 het volgende:
Ja, jij neemt Lexie als referentie en dan valt iedereen in het niet bij zijn fabuleuze techniek. :-)
Je moet de lat hoog blijven leggen Theo..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 oktober 2015 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 oktober 2015 - 14:52 schreef tomson het volgende:

[..]

2 van die 3 passes kwamen ook een beetje te hoog aanzeilen. Nieuwkoop tenslotte geen 1meter95 he ☺
Was moeilijk te zien voor me, maar het zag er knullig uit..
Stylzz
 Stylzz - maandag 26 oktober 2015 - 22:19   quote  deeplink  
Ik vond de passes briljant, de aannames dramatisch
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 oktober 2015 - 22:24   quote  deeplink  
Klopt, hoewel dramatisch..(?) maar goed daar ligt zeker een verbeterpunt..
Stylzz
 Stylzz - maandag 26 oktober 2015 - 22:26   quote  deeplink  
T was foute timing, dat is te leren
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 oktober 2015 - 22:29   quote  deeplink  
En hij is nog jong he, maar goed het belang is groot en fouten kunnen niet op dit niveau..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 30 oktober 2015 - 17:05   quote  deeplink  
Contract verlenging dus. Goede zaak, vind hem een beetje een type Strootman, iemand die op termijn wellicht de opvolger van bijvoorbeeld El Ahmadi kan zijn.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 30 oktober 2015 - 17:42   quote  deeplink  
Een echt talent moet nog veel spelen en lerwn maar mooie toekomst
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 30 oktober 2015 - 17:51   quote  deeplink  
Goed zo
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 30 oktober 2015 - 18:06   quote  deeplink  
2020 netjes hoor
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 30 oktober 2015 - 18:07   quote  deeplink  
Al het goede komt uit Zeeland jongens, dat zie je maar weer
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 30 oktober 2015 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2015 - 18:07 schreef RenatoBos het volgende:
Al het goede komt uit Zeeland jongens, dat zie je maar weer
Ja Willem komt ook uit Zeeland
en dat was en is nu nog steeds een Goede
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 30 oktober 2015 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2015 - 18:07 schreef RenatoBos het volgende:
Al het goede komt uit Zeeland jongens, dat zie je maar weer
Doutzen Kroes???
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 30 oktober 2015 - 18:35   quote  deeplink  
Die is er af en toe Henk..😉
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 30 oktober 2015 - 19:20   quote  deeplink  
schijtende_zeemeeuw.jpg
doutzen_crop.jpg

Viespeuken, die meeuwen.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 30 oktober 2015 - 19:22   quote  deeplink  
Ghehe
nr 10
 nr 10 - zaterdag 31 oktober 2015 - 16:30   quote  deeplink  
Goed werk van Bosz.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5992
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Bart Nieuwkoop topic









0.0065970