BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vitesse - Ajax (zondag 1 februari 2014, 14:30); 1 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
freakie
 freakie - zondag 01 februari 2015 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 februari 2015 - 21:19 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Vladimir Poetin....een echte leider
hahahahaaa samen met Obama.. Op het middenveld, lekker oorlog maken:|
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 01 februari 2015 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 februari 2015 - 21:31 schreef freakie het volgende:

[..]

hahahahaaa samen met Obama.. Op het middenveld, lekker oorlog maken:|
Weg met Obomba die doet aan matchfixing....zo onbetrouwbaar als de kolere
freakie
 freakie - zondag 01 februari 2015 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 februari 2015 - 21:34 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Weg met Obomba die doet aan matchfixing....zo onbetrouwbaar als de kolere
xD Tsja dan winnen we nog wat op hele vreemde manieren
RUKBOOR
 RUKBOOR - zondag 01 februari 2015 - 21:42   quote  deeplink  
Het is al jaren ergernis over het spel.
Als je 4 x kampioen word in de eredivisie en europees niks verder komt zegt genoeg over die competitie hier. Als klein jong liep ik al in De Meer tijdens de trainingen en riep iedereen, het kapitaal moet op het veld staan ! Nu zijn we beursgenoteerd , geld op de bank , geen eigen stadion maar een ongezellige badkuip en een modaal elftal. Ik blijf Ajacied maar heb respect voor de boeren uit Zwolle !! En nu niet gaan zeiken, want daar zijn ze goed bezig zonder veel poeha.
Brandje
 Brandje - maandag 02 februari 2015 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 februari 2015 - 17:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry maar ben het echt niet met je eens.. Hij heeft een paar wedstrijden prima gespeeld, maar deelt verder gewoon in de malaise en doet niet heel veel goed..

Niet voor niets is de discussie er ook weer of hij wel de man van het NL elftal moet zijn en of Vermeer niet beter is..

En het is ook niet de man van de blunders, en hij pakt ook echt wel ballen, maar niet vaak de onmogelijke ballen die je echt punten opleveren..
ik geef je voorbeelden van wedstrijden, alleen al dit seizoen, dat hij je op de been/in de wedstrijd houdt. Volgens mij lul ik ook geen onzin dus ik snap je eigenlijk niet.
Vermeer begint langzaam weer zijn "oude vorm" te krijgen. Tegen Twente liet hij weer een bal los waardoor Engelaar scoorde. Dook in in die wedstrijd weer een of twee keer onder een bal door bij een corner/vrije trap.
nora
 nora - maandag 02 februari 2015 - 10:16   quote  deeplink  
Beste Brandje je weet hoe het is met Remco als iedereen zegt het is blauw dan zegt hij het is rood, volgens mij krijgt hij daar een kick van zijn kritiek slaat nergens op het is het afleiden van het juiste probleem bij Ajax en dat is gewoon teveel middelmatige spelers.
biebie
 biebie - maandag 02 februari 2015 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2015 - 10:16 schreef nora het volgende:
Beste Brandje je weet hoe het is met Remco als iedereen zegt het is blauw dan zegt hij het is rood, volgens mij krijgt hij daar een kick van zijn kritiek slaat nergens op het is het afleiden van het juiste probleem bij Ajax en dat is gewoon teveel middelmatige spelers.
Klopt als een bus. Eigenlijk zou je van het huidige elftal alleen Cilissen, Klaassen, El Ghazi en eventueel Serrero en Veltman kunnen houden, de rest kan met de vuilnisman mee. Oh ja, Sinkgraven mag voorlopig ook blijven.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 02 februari 2015 - 11:02   quote  deeplink  
10968395_779822788764805_7671972107223946915_n.jpg?oh=af0d0f3e8a25e498d66f7b60d319adba&oe=5562194B&__gda__=1433202419_16e1b07fb5989e98b2bf769544c3e616
remco k
 remco k - maandag 02 februari 2015 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2015 - 10:08 schreef Brandje het volgende:

[..]

ik geef je voorbeelden van wedstrijden, alleen al dit seizoen, dat hij je op de been/in de wedstrijd houdt. Volgens mij lul ik ook geen onzin dus ik snap je eigenlijk niet.
Vermeer begint langzaam weer zijn "oude vorm" te krijgen. Tegen Twente liet hij weer een bal los waardoor Engelaar scoorde. Dook in in die wedstrijd weer een of twee keer onder een bal door bij een corner/vrije trap.
Jij geeft voorbeelden waar ik het niet mee eens ben..

Ik vind het geen puntenpakker, en dat zal het ook niet snel worden..

Ik vind hem nogmaals niet slecht.. Maar ik denk dat Vermeer zeker niet de mindere was..
remco k
 remco k - maandag 02 februari 2015 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2015 - 10:16 schreef nora het volgende:
Beste Brandje je weet hoe het is met Remco als iedereen zegt het is blauw dan zegt hij het is rood, volgens mij krijgt hij daar een kick van zijn kritiek slaat nergens op het is het afleiden van het juiste probleem bij Ajax en dat is gewoon teveel middelmatige spelers.
Dus mijn kritiek over zijn zwakke spelhervattingen slaan nergens op??

Waarom mag er over bepaalde spelers non stop van alles gezegd worden. En over de heiligheidjes niet??

Ik vind hem niet geweldig, mag dat aub gewoon een mening zijn??
Brandje
 Brandje - maandag 02 februari 2015 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2015 - 19:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Jij geeft voorbeelden waar ik het niet mee eens ben..

Ik vind het geen puntenpakker, en dat zal het ook niet snel worden..

Ik vind hem nogmaals niet slecht.. Maar ik denk dat Vermeer zeker niet de mindere was..
Ik geef toch voorbeelden van wedstrijden dat hij WEL punten pakt maar jij begint te zeuren over een paar verkeerde uittrappen.
Vermeer heeft aantoonbare blunders gemaakt. Cillissen niet. Dus je gaat nu gewoon dwars liggen puur om het dwarsliggen. Ik ga niet meer in op je kolder.
remco k
 remco k - maandag 02 februari 2015 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2015 - 21:27 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik geef toch voorbeelden van wedstrijden dat hij WEL punten pakt maar jij begint te zeuren over een paar verkeerde uittrappen.
Vermeer heeft aantoonbare blunders gemaakt. Cillissen niet. Dus je gaat nu gewoon dwars liggen puur om het dwarsliggen. Ik ga niet meer in op je kolder.
Ik vind niet dat hij daar de punten pakt.. Dat hij daar prima wedstrijden speelt is compleet wat anders dan punten pakken..

En ik vraag je er ook niet op in te gaan, ik geef gewoon mijn mening.. Dat jij een andere hebt is prima, maar dit is de mijne.. En daar heb je het maar mee te doen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 02 februari 2015 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2015 - 21:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind niet dat hij daar de punten pakt.. Dat hij daar prima wedstrijden speelt is compleet wat anders dan punten pakken..

En ik vraag je er ook niet op in te gaan, ik geef gewoon mijn mening.. Dat jij een andere hebt is prima, maar dit is de mijne.. En daar heb je het maar mee te doen.
Ik ook ???
remco k
 remco k - maandag 02 februari 2015 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2015 - 21:40 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik ook ???
Nee jij niet, jij mag daar dan weer wat van vinden..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 02 februari 2015 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2015 - 21:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee jij niet, jij mag daar dan weer wat van vinden..
Oke....maar meestal ben ik het met je eens, dat scheelt ;-)
remco k
 remco k - maandag 02 februari 2015 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2015 - 21:46 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Oke....maar meestal ben ik het met je eens, dat scheelt ;-)
Hoeft niet perse hoor..

Maar iedereen heeft een mening, prima toch.. Maakt het alleen maar leuk.. Als iedereen hetzelfde zou denken zou ik hier niet meer zijn iig..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 02 februari 2015 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2015 - 21:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoeft niet perse hoor..

Maar iedereen heeft een mening, prima toch.. Maakt het alleen maar leuk.. Als iedereen hetzelfde zou denken zou ik hier niet meer zijn iig..
Die heb ik ook maar meestal geef ik die niet
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 13 februari 2015 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 februari 2015 - 21:19 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Vladimir Poetin....een echte leider
Kogel in poetin!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vitesse - Ajax (zondag 1 februari 2014, 14:30); 1 - 0









0.0241298