BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Open rekening voor rome

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Els
 Els - zondag 22 februari 2015 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 12:13 schreef Barabas het volgende:

[..]

Het is maar wat men lezen wil. Ik begrijp dat iedereen baalt als een stekker van wat daar gebeurd is, maar zie jij hier Moslims collecteren om de schade in Syrië te vergoeden? Dat komt omdat ze niet verantwoordelijk willen zijn voor de idioten die het allemaal niet snappen. En terecht.

Het hebben van een geweten is een goede zaak, maar je hoeft toch niet vrijwillig op te draaien voor de daden van een stel idioten.

PS Als je vindt dat de forumpolitie je idee hiermee als belachelijk wegzet dan snap je het ook niet.
Huh? Ik heb nog niets over die collecte gezegd en ook niets over forumpolitie of wat dan ook. En over welk idee van mij heb je het? Dus wat snap ik niet?
legrande
 legrande - zondag 22 februari 2015 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 11:09 schreef Els het volgende:

[..]

Ik hoef niet te googelen, ik ben zelf wezen kijken afgelopen vrijdag. Het is om je kapot te schamen.
Vervoer was bijzonder slecht geregeld, maar dat is geen reden om een bus te slopen. Frustratie, alcohol en pillen zijn geen redenen om te slopen. Niet in Rome, niet in Deventer en niet in Groningen. De zogenaamde provocatie trouwens ook niet.
De spullen zijn van een ander, daar blijf je dus vanaf.
De meeste ouders brengen dat principe succesvol over op hun kinderen, dat noemen we opvoeding. Jammer dat dat bij een aantal Feyenoordsupporters zo compleet de mist in is gegaan.
Je hebt trouwens wel een punt, helaas. Ons wangedrag beperkt zich helaas niet tot Rome.
Els ik ben het helemaal met je eens maar wat ik niet begrijp dat onze eigen echte supporters die er ook tussenzaten die klootzakken niet tegenhouden of was dat een onbegonnen zaak. Ik houd ook niet van verraders maar in dit geval vind ik dat we iedereen moeten aangever die deelgenoot waren van deze vernielingen. Zolang we dat niet doen blijft het iedere keer terugkomen. Deze klootzakken moeten zich bij iedere grote wedstrijd met risico melden. Ik heb een kaartje op van E donderdag zoals altijd met mijn zoon. Ik kijk er al weken naar uit maar ik ben bang dat er weer klootzakken zijn die dronken of stoned achterlijke dingen gaan doen en geloof me dan grijpt de Uefa echt in. Stel je voor we plaatsen ons wat echt een formidabele prestatie zou zijn en we worden gestraft door een paar imbecielen dan hang ik ze persoonlijk op en word ik ok een keer een hooligan hahaha bij wijze van spreken. Zit trouwens gelijk Heerenveen Groningen te kijken Die de Leeuw van Groningen is dat geen spits voor ons. Iedereen een prettige pot straks en hopelijk heel veel plezier donderdag.
R()b
 R()b - zondag 22 februari 2015 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 13:34 schreef Els het volgende:

[..]

maar Nederlandse ouders moeten weer verantwoordelijkheid nemen en hun kinderen opvoeden.
Dat is sowieso een feit.
Els
 Els - zondag 22 februari 2015 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 13:37 schreef legrande het volgende:

[..]

Els ik ben het helemaal met je eens maar wat ik niet begrijp dat onze eigen echte supporters die er ook tussenzaten die klootzakken niet tegenhouden of was dat een onbegonnen zaak. Ik houd ook niet van verraders maar in dit geval vind ik dat we iedereen moeten aangever die deelgenoot waren van deze vernielingen. Zolang we dat niet doen blijft het iedere keer terugkomen. Deze klootzakken moeten zich bij iedere grote wedstrijd met risico melden. Ik heb een kaartje op van E donderdag zoals altijd met mijn zoon. Ik kijk er al weken naar uit maar ik ben bang dat er weer klootzakken zijn die dronken of stoned achterlijke dingen gaan doen en geloof me dan grijpt de Uefa echt in. Stel je voor we plaatsen ons wat echt een formidabele prestatie zou zijn en we worden gestraft door een paar imbecielen dan hang ik ze persoonlijk op en word ik ok een keer een hooligan hahaha bij wijze van spreken. Zit trouwens gelijk Heerenveen Groningen te kijken Die de Leeuw van Groningen is dat geen spits voor ons. Iedereen een prettige pot straks en hopelijk heel veel plezier donderdag.
De groep die wilde rellen, was te groot. Het is echt niet 1 of 2 % geweest. Het was massaal. Die kun je tijdens een charge niet echt tot de orde roepen. Het slopen van de bus kon na enige tijd wel gestopt worden door mensen persoonlijk te vragen te stoppen.
Donderdag mag er in elk geval niets fout gaan in het stadion, ik ben bang dat we dan de sjaak zijn.
Stylzz
 Stylzz - zondag 22 februari 2015 - 13:48   quote  deeplink  
je kan er vergif op innemen dat het mis gaat en we of uitgeschakeld worden, of uit het tournooi genomen worden.
VVout
 VVout - zondag 22 februari 2015 - 13:52   quote  deeplink  
Lekker voetbal aan het kijken, spannend in Heerenveen.
Peckerwood
 Peckerwood - zondag 22 februari 2015 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 13:31 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Beter je best doen.
in poerdervorm beschikbaar?
Stylzz
 Stylzz - zondag 22 februari 2015 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 13:53 schreef Peckerwood het volgende:

[..]

in poerdervorm beschikbaar?
als je een beetje je best doet met je bankpasje.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 22 februari 2015 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 13:44 schreef Els het volgende:

[..]

De groep die wilde rellen, was te groot. Het is echt niet 1 of 2 % geweest. Het was massaal. Die kun je tijdens een charge niet echt tot de orde roepen. Het slopen van de bus kon na enige tijd wel gestopt worden door mensen persoonlijk te vragen te stoppen.
Donderdag mag er in elk geval niets fout gaan in het stadion, ik ben bang dat we dan de sjaak zijn.
Aan mij zal het niet liggen komende donderdag ... ik heb er afstand van genomen !!!
van geil
 van geil - zondag 22 februari 2015 - 16:09   quote  deeplink  
10432540_1094979320519462_5309768424694348062_n.jpg?oh=b917eb639be3a9987abcd4f56479840e&oe=55829FF5
van geil
 van geil - zondag 22 februari 2015 - 16:09   quote  deeplink  
geintje van de tegenstander
Barabas
 Barabas - zondag 22 februari 2015 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 13:36 schreef Els het volgende:

[..]

Huh? Ik heb nog niets over die collecte gezegd en ook niets over forumpolitie of wat dan ook. En over welk idee van mij heb je het? Dus wat snap ik niet?
Sorry Els. Was niet aan jouw adres.
Barabas
 Barabas - zondag 22 februari 2015 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 13:34 schreef Els het volgende:

[..]

Nee, er waren geen dixies, maar je kon wel naar het toilet bij de café's en de McDonalds. Maar dan moet je er moeite voor doen.
Piet, het was slecht geregeld en er zijn grote inschattingsfouten gemaakt door de organisatie. Waarschijnlijk hebben ze gedacht gewoon 5000 toeristen op bezoek te krijgen. Die op zoek gaan naar een toilet, stoppen met drinken als ze aangeschoten zijn en netjes op een plaatsje in een bus wachten. Maar slechte organisatie geeft je geen recht om zo te keer te gaan. De organisatie moet leren van deze fouten, maar Nederlandse ouders moeten weer verantwoordelijkheid nemen en hun kinderen opvoeden.
ZE hebben al meer dan 2 millennia ervaring met het organiseren van evenementen. ZE hebben een bewuste keuze gemaakt om dit uit de hand te laten lopen.

Ook is de dubieuze rol van de Italiaanse media, in de drie weken voorafgaand aan deze wedstrijd, niet of nauwelijks aan de orde gekomen terwijl zij de boel hebben lopen opnaaien. Dat ligt ook ten grondslag aan de steekpartijen in de dagen erna.

En ik denk dat de Nederlandse ouders bijna allemaal hun best hebben gedaan, maar tegen primair gedrag zijn de meesten niet bestand.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 februari 2015 door Barabas --
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zondag 22 februari 2015 - 18:18   quote  deeplink  
Gaat de burgemeester en de club as roma zijn excuses maken voor de neergestoken vakantiegangers? En wie betaald de ziekenhuis kosten?
hotjumper
 hotjumper - zondag 22 februari 2015 - 19:01   quote  deeplink  
wat was nou eigenlijk het verschil met milan uit, toen het zo gezellig bleef in milaan?
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 22 februari 2015 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 19:01 schreef hotjumper het volgende:
wat was nou eigenlijk het verschil met milan uit, toen het zo gezellig bleef in milaan?
Dat die DEBIELEN er niet bij waren ???
hotjumper
 hotjumper - zondag 22 februari 2015 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 19:04 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat die DEBIELEN er niet bij waren ???
dat kan ik me nou net niet voor stellen
Barabas
 Barabas - zondag 22 februari 2015 - 19:08   quote  deeplink  
Was een andere tijd. Die debielen zaten toen nog aan de pap.
Stylzz
 Stylzz - zondag 22 februari 2015 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 19:01 schreef hotjumper het volgende:
wat was nou eigenlijk het verschil met milan uit, toen het zo gezellig bleef in milaan?
Alles bleef heel toen?
Barabas
 Barabas - zondag 22 februari 2015 - 19:13   quote  deeplink  
Scooter van de tweede ring omlaag gegooid? Of was dat een andere wedstrijd?! 😁
van geil
 van geil - zondag 22 februari 2015 - 19:16   quote  deeplink  
Ben er nu wel klaar mee,
lappen en n cadeau naar Rome,
manneke-pis_2.jpg
Vincent1970
 Vincent1970 - zondag 22 februari 2015 - 19:40   quote  deeplink  
Ze hebben het over een benefietwedstrijd tussen Italië en Nederland in De Kuip.
Barabas
 Barabas - zondag 22 februari 2015 - 19:51   quote  deeplink  
Zou zeer overtrokken zijn. En kant noch wal raken.
Barabas
 Barabas - zondag 22 februari 2015 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 19:16 schreef van geil het volgende:
Ben er nu wel klaar mee,
lappen en n cadeau naar Rome,
[ afbeelding ]
Krijgen we Brussel op ons dak!
van geil
 van geil - zondag 22 februari 2015 - 19:52   quote  deeplink  
ghe ghe
Vincent1970
 Vincent1970 - zondag 22 februari 2015 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 19:51 schreef Barabas het volgende:
Zou zeer overtrokken zijn. En kant noch wal raken.
Idee van burgemeester van Rome.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 22 februari 2015 - 20:03   quote  deeplink  
Allemaal gelul Els. Al van tientallen de verhalen gehoord maar jij bent de enige met deze verhalen. Hoor continu andere verhalen en dan heb ik het over normale supporters.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 22 februari 2015 - 20:06   quote  deeplink  
Ze noemen hooligans kuddevolk. Kijk eens naar jullie eigen die klakkeloos de media en een klein groepje geloven. Heb meer gezien en gehoord dan die enkeling die er bij was en een verschrikking heeft gezien. 100 hooligans veroorzaken niet de schade die nu beweert word! Word eens wakker kuddevolk!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 februari 2015 door Feyenoord till i die --
Barabas
 Barabas - zondag 22 februari 2015 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 20:01 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Idee van burgemeester van Rome.
Die wil gewoon een snoepreisje maken. Bestaat Black&White nog? Vast leuk voor deze emotioneel afpersende volksvertegenwoordiger.
Barabas
 Barabas - zondag 22 februari 2015 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 20:03 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Allemaal gelul Els. Al van tientallen de verhalen gehoord maar jij bent de enige met deze verhalen. Hoor continu andere verhalen en dan heb ik het over normale supporters.
Els en ik zijn geen vrienden van elkaar, maar ik wil haar ervaringen zeker niet wegzetten als onzin. Wel wordt er een zeer eenzijdig beeld gegeven van het hele verhaal. Alles wat er in de weken voorafgaand aan de wedstrijd is gebeurd wordt niet of nauwelijks benoemd.
Peckerwood
 Peckerwood - zondag 22 februari 2015 - 20:16   quote  deeplink  
Donderdag ynwa voor d fontein, 12e minuut
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 22 februari 2015 - 20:16   quote  deeplink  
Dat is wat ik bedoel. Els bekijkt het Door haar roze Feyenoord bril. Zie mijn bericht in ander topic.
Barabas
 Barabas - zondag 22 februari 2015 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 20:16 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Dat is wat ik bedoel. Els bekijkt het Door haar roze Feyenoord bril. Zie mijn bericht in ander topic.
Zal allemaal wel, maar Els' ervaringen als gelul benoemen is niet handig van je.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 22 februari 2015 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 20:03 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Allemaal gelul Els. Al van tientallen de verhalen gehoord maar jij bent de enige met deze verhalen. Hoor continu andere verhalen en dan heb ik het over normale supporters.
Els zegt toch geen rare dingen? Dat er beschadigingen zijn aan de fontein, dat er met borden/hekken/flessen gesmeten is, is goed te zien op de beelden. Het bedrag dat Els noemt, komt uit Italiaanse media. Of het waar is of niet, moet blijken.

Dus wat zou er volgens jou precies niet kloppen wat Els heeft gezegd?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 februari 2015 door T-FeYeN00rD --
Barabas
 Barabas - zondag 22 februari 2015 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 20:29 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Els zegt toch geen rare dingen? Dat er beschadigingen zijn aan de fontein, dat er met borden/hekken/flessen gesmeten is, is goed te zien op de beelden. Het bedrag dat Els noemt, komt uit Italiaanse media. Of het waar is of niet, moet blijken.

Dus wat zou er volgens jou precies niet kloppen wat Els heeft gezegd?
Sorry, maar daar gaat het niet om.

Heeft weinig zin om een inhoudelijke discussie te voeren over Els haar woorden, toch?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 22 februari 2015 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 20:33 schreef Barabas het volgende:

[..]

Sorry, maar daar gaat het niet om.

Heeft weinig zin om een inhoudelijke discussie te voeren over Els haar woorden, toch?
Had het andere bericht moeten quoten. Zal het even aanpassen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 22 februari 2015 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 20:06 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Ze noemen hooligans kuddevolk. Kijk eens naar jullie eigen die klakkeloos de media en een klein groepje geloven. Heb meer gezien en gehoord dan die enkeling die er bij was en een verschrikking heeft gezien. 100 hooligans veroorzaken niet de schade die nu beweert word! Word eens wakker kuddevolk!
Das een drogredenering. Dat jij meer mensen kent die iets anders beweren, maakt die versie van de waarheid nog geen absolute waarheid. Een miljoenenschade lijkt mij aan de hoge kant ja, maar ik ben geen expert. Het is een gerucht en ik geloof niet dat het op dit forum massaal voor waar is aangenomen.
Els
 Els - zondag 22 februari 2015 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 18:07 schreef Barabas het volgende:

[..]

Sorry Els. Was niet aan jouw adres.
Geen probleem.
Els
 Els - zondag 22 februari 2015 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 19:05 schreef hotjumper het volgende:

[..]

dat kan ik me nou net niet voor stellen
Ik heb de indruk dat de generatie 'hooligans' van nu heel anders is. Vroeger was het een wat primaire behoefte om te kijken 'wie de grootste' had of 'wie het verst kon pissen'. Er werd onderling gevochten om uit te maken wie het sterkst of het machtigst was. Primair, niet goed te praten, maar zolang het beperkt blijft tot wat blauwe plekken en schrammen geen onoverkomelijk probleem. Ik heb de indruk dat er toen ook over het algemeen wat andere drugs werd gebruikt. Alcohol, in overvloed en hasj of wiet. Er was een bepaald eergevoel, geen vrouwen, kinderen of bejaarden betrekken bij de strijd. En liever ook niet de 'petten en sjaals'. Hoewel niet mijn waarden en normen, waren er wel waarden en normen.
Nu lijkt er geen enkel normbesef te zijn. Het lijkt te gaan om slopen, anderen, ook buitenstaanders, zoveel mogelijk kleineren en vooral bij het minste of geringste vinden dat je niet gerespecteerd wordt en je dus een hele goede reden hebt om alles en iedereen in de omgeving te beschadigen. Het feit dat er veel pillen en alcohol wordt genuttigd, helpt ook niet mee. Het lijkt niet uit te maken hoe kwetsbaar het slachtoffer is, het statement is gemaakt en ze zijn voorlopig weer de held bij hun vrienden.
Els
 Els - zondag 22 februari 2015 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 20:06 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Ze noemen hooligans kuddevolk. Kijk eens naar jullie eigen die klakkeloos de media en een klein groepje geloven. Heb meer gezien en gehoord dan die enkeling die er bij was en een verschrikking heeft gezien. 100 hooligans veroorzaken niet de schade die nu beweert word! Word eens wakker kuddevolk!
Het waren er ook geen 100.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 februari 2015 door Els --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 23 februari 2015 - 00:00   quote  deeplink  
Ik deel dat gevoel wel ja..
Els
 Els - maandag 23 februari 2015 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 20:29 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Els zegt toch geen rare dingen? Dat er beschadigingen zijn aan de fontein, dat er met borden/hekken/flessen gesmeten is, is goed te zien op de beelden. Het bedrag dat Els noemt, komt uit Italiaanse media. Of het waar is of niet, moet blijken.

Dus wat zou er volgens jou precies niet kloppen wat Els heeft gezegd?
Ik denk niet dat het erom gaat of ik wel of niet betrouwbaar ben, maar wat ik zeg is gewoon niet wat men wil horen. Als je dat filter er over trekt, is de reactie verklaarbaar. Ik neem het niemand kwalijk. Ik zou het liever ook niet geloven en misschien zelfs wel ontkennen als ik er niet bij was geweest.
Don't kill the messenger, jwt.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 23 februari 2015 - 07:48   quote  deeplink  
Sorry Els.

Wat lomp geformuleerd.

Daders moeten zeker gestraft worden.

Ik denk alleen dat er stukken minder schade had geweest als organisatie goed had geweest.
We moeten ook oppassen dat we niet iedereen die op beelden staan als raddraaier gaan zien.
Zijn ook momenten bij geweest dat ik ook van me af zou slaan terwijl ik nooit of te nimmer zou afreizen om daar te rellen.
De politie maakte het soms ook erg bont.

Gooiende en slopende debielen allemaal stadionverbod voor het leven en meerdere maatregelen opleggen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 februari 2015 door Feyenoord till i die --
VVout
 VVout - maandag 23 februari 2015 - 08:03   quote  deeplink  
Een stel lekker naakte wijven in die fontein zetten en kaartjes verkopen, hebben ze het geld zo weer bij elkaar en de burgermeester zal wel vooraan zitten, helemaal in extase zonder dat hij merkt dat ie zijn kunstwerk besmeurt de fepperT.

Goor smerig en ongepast, jammer dan
Els
 Els - maandag 23 februari 2015 - 08:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2015 - 07:48 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Sorry Els.

Wat lomp geformuleerd.

Daders moeten zeker gestraft worden.

Ik denk alleen dat er stukken minder schade had geweest als organisatie goed had geweest.
We moeten ook oppassen dat we niet iedereen die op beelden staan als raddraaier gaan zien.
Zijn ook momenten bij geweest dat ik ook van me af zou slaan terwijl ik nooit of te nimmer zou afreizen om daar te rellen.
De politie maakte het soms ook erg bont.

Gooiende en slopende debielen allemaal stadionverbod voor het leven en meerdere maatregelen opleggen.
Dat ben ik allemaal met je eens. Ik vind dat alles op zichzelf beoordeeld moet worden. Wij mogen een slechte organisatie niet als excuus voor wangedrag gebruiken. De politie mag een onoverzichtelijke situatie niet gebruiken om iedereen maar schuldig te achten.
Stylzz
 Stylzz - maandag 23 februari 2015 - 10:49   quote  deeplink  
Ondertussen worden de eerste 'hooligans' vrijgesproken Italië.
VVout
 VVout - maandag 23 februari 2015 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2015 - 10:49 schreef Stylzz het volgende:
Ondertussen worden de eerste 'hooligans supporters' vrijgesproken Italië.
Stylzz
 Stylzz - maandag 23 februari 2015 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2015 - 11:06 schreef VVout het volgende:

[..]

nee juist andersom
VVout
 VVout - maandag 23 februari 2015 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2015 - 11:09 schreef Stylzz het volgende:

[..]

nee juist andersom
Zijn ook mensen gewoon tussen dit geweld beland voordat ze er erg in hadden en er geen deel aan hadden, dat blijven voor mij gewoon supporters.
Stylzz
 Stylzz - maandag 23 februari 2015 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2015 - 11:16 schreef VVout het volgende:

[..]

Zijn ook mensen gewoon tussen dit geweld beland voordat ze er erg in hadden en er geen deel aan hadden, dat blijven voor mij gewoon supporters.
daarom staat 'hooligans' ook tussen quotes.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5148
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Open rekening voor rome









0.0101439