BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Open rekening voor rome

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
VVout
 VVout - maandag 23 februari 2015 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2015 - 11:16 schreef Stylzz het volgende:

[..]

daarom staat 'hooligans' ook tussen quotes.
OK, zo gezien eens.
R()b
 R()b - maandag 23 februari 2015 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 08:29 schreef Els het volgende:

[..]

Die fontein en die bussen zijn kapot. De fontein is uit één stuk gemaakt, dus die schade is enorm. Die kan zelfs niet hersteld worden, alleen maar een beetje opgelapt. Als je echt de volgende dag bent wezen kijken, dan weet je dat dit onherstelbare schade is
Blijkt nu dus reuze mee te vallen en zelfs heel makkelijk te herstellen, dus ik ben eigenlijk benieuwd of je de goede fontein wel hebt gezien?
Barabas
 Barabas - maandag 23 februari 2015 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2015 - 16:56 schreef R()b het volgende:

[..]

Blijkt nu dus reuze mee te vallen en zelfs heel makkelijk te herstellen, dus ik ben eigenlijk benieuwd of je de goede fontein wel hebt gezien?
Gezien de laatste ontwikkelingen wil ik de Romeinse overheid graag een hele grote zak stront schenken. Vanavond 4 porties hachee en schijten maar! Oplichters...
Barabas
 Barabas - maandag 23 februari 2015 - 17:03   quote  deeplink  
Kunnen ze mooi bovenop die Open rekening storten...
R()b
 R()b - maandag 23 februari 2015 - 17:05   quote  deeplink  
Nee maar het stikt daar van de fonteinen en oude zooi (historisch bouwwerken), dus ik vroeg het me eigenlijk af...
Maar goed een vakantie in Italie kan dus van de 'to visit list' af :-)
Barabas
 Barabas - maandag 23 februari 2015 - 17:07   quote  deeplink  
Stond er al niet op. Hypocriete pastavreters... vond ik al voor de bevestiging die we nu weer op ons bordje krijgen.
sportverteller
 sportverteller - maandag 23 februari 2015 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
In aanloop naar de wedstrijd AS Roma - Feyenoord richtten rellende fans vernielingen aan in de binnenstad van Rome. Volgens burgemeester Marino is er onuitwisbare schade vastgesteld aan de Barcaccia-fontein. De totale schade die de 'fans' hebben aangericht, zou in de miljoenen lopen.
Volgens voormalig staatssecretaris van Cultuur Vittorio Sgarbi is dat overdreven. In de Italiaanse krant Corriere della Sera zegt hij dat de schade aan de fontein wel meevalt. Over de beschadigingen zegt Sgarbi: "Die zijn zo te herstellen. Het herstel kost hooguit 2000 euro. Dat betaal ik wel."
Bron: http://www.fr12.nl/nieuws/30586-schade-aan-fontein-in-rome-niet-meer-dan-2000-euro.html
Stylzz
 Stylzz - maandag 23 februari 2015 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2015 - 16:56 schreef R()b het volgende:

[..]

Blijkt nu dus reuze mee te vallen en zelfs heel makkelijk te herstellen, dus ik ben eigenlijk benieuwd of je de goede fontein wel hebt gezien?
De schade is er wel degelijk. Alleen blijkt dat dus grotendeels oude schade te zijn.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 23 februari 2015 - 18:06   quote  deeplink  
Heb je evenwel als 'hooligan' aanleiding gegeven om er een slaatje uit te laten slaan.
Ik vrees a.s. donderdag in meerdere opzichten.
Stylzz
 Stylzz - maandag 23 februari 2015 - 18:07   quote  deeplink  
Schijnt dat harde kern Roma onderweg is. Laat t dan een clash in hemelsnaam buiten de stadion gronden zijn, want Feyenoord is zo exit.
Gerard_FR
 Gerard_FR - maandag 23 februari 2015 - 18:15   quote  deeplink  
Een aanklacht indienen tegen die burgemeester wegens opruien en poging tot oplichting.
Peckerwood
 Peckerwood - maandag 23 februari 2015 - 18:18   quote  deeplink  
Roma, Roma, vaffanculo!
Stylzz
 Stylzz - maandag 23 februari 2015 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2015 - 18:18 schreef Peckerwood het volgende:
Roma, Roma, vaffanculo!
haha Roma, Roma figlio di puttana!
van geil
 van geil - maandag 23 februari 2015 - 18:58   quote  deeplink  
op naar Lazio dan maar
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 23 februari 2015 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2015 - 18:07 schreef Stylzz het volgende:
Schijnt dat harde kern Roma onderweg is. Laat t dan een clash in hemelsnaam buiten de stadion gronden zijn, want Feyenoord is zo exit.
Bij de grens aanhouden en een ritje terug naar Rome ....
Stylzz
 Stylzz - maandag 23 februari 2015 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2015 - 19:44 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Bij de grens aanhouden en een ritje terug naar Rome ....
Is bijna niet te doen, open grenzen, plus waarschijnlijk niet geregistreerd.
Els
 Els - maandag 23 februari 2015 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2015 - 16:56 schreef R()b het volgende:

[..]

Blijkt nu dus reuze mee te vallen en zelfs heel makkelijk te herstellen, dus ik ben eigenlijk benieuwd of je de goede fontein wel hebt gezien?
Dat vind ik eerlijk gezegd een wat naieve vraag. Er is maar één fontein op het Spanjeplein bij de spaanse trappen en alleen die is het zinkend schip van Bernini. Dus ja, even ter bevestiging van jou, ik heb de juiste fontein gezien. Die fontein is ook stuk, zelfs dat heb ik goed gezien. De fontein was ook net gerestaureerd, dus dat vind ik extra wrang. Wat ik niet weet, is hoe de fontein eruit zag kort voor de rellen. Evenmin weet ik hoe de restauratie is uitgevoerd.
Blijft staan dat hij kapot is gemaakt, maar als het 2000 euro is, lijkt het me makkelijk verhaalbaar op de boosdoeners. Kunnen we die collectes ook gelijk stoppen.
de kromme2
 de kromme2 - maandag 23 februari 2015 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 22:34 schreef legrande het volgende:
Ik schaam me zo diep voor wat er in rome is gebeurd. Ik vind dat de vele honderdduizenden feyenoord supporters een voorbeeld moeten geven hoe het ook kan. Ik ben niet rijk maar ik wil zo 25 euro storten op een rekening waarvan ik dan ook zeker weet dat het ten goede komt van de restauratie van de schade. Wie kan er voor zorgen dat we zo'n rekening krijgen die betrouwbaar is dan hebben we zo 2 3 miljoen bij elkaar en laten we heel Europa zien hoe we dat oplossen bij Feyenoord. Ik vind ook dat de daadwerkelijke klootzakken helemaal financieel uitgemolken moeten worden en een stadionverbod meten krijgen voor het leven in heel Nederland en ook in heel Europa. Dit zou me weer een echt Feyenoordgevoel moeten opleveren. Nu heeft vooral schaamte van die paar klootzakken die altijd alles verzieken de overhand. Wie helpt me zo'n rekening te openen.
Je oproep is me uit het hart gegrepen. Ik hoorde vanochtend op de radio dat er een school uit Zwolle een inzameling begint. Die gaan elk jaar op school/studiereis naar Rome en willen begin maart (dan gaan ze weer) een gebaar maken. Dat lijkt mee een betrouwbare weg om iets te doneren. Ik wil graag ook wat storten. Dat geeft me een goed/beter gevoel en die klootzakken zoeken het verder maar helemaal zelf uit. En ik hoef geen verder bewijs te zien van de schade, en ik hoef ook geen wederhoor (Van Hanegem !). Ik heb al meer dan genoeg gezien.
Zal nog kijken of ik kan achterhalen welke school dat is.
de kromme2
 de kromme2 - maandag 23 februari 2015 - 21:32   quote  deeplink  
"ZWOLLE - Het Gymnasium Celeanum gaat geld inzamelen voor de restauratie van de fontein in Rome die vorige week door Feyenoordfans is beschadigd."

Ik heb net deze mail gestuurd:

"Geachte heer Japenga,

Ik hoorde vanochtend op de radio dat uw school van plan is een inzameling te houden om op de aankomende reis naar Rome een gebaar te maken aan een nader te bepalen official in Rome.
Als echte Feyenoord supporter juich ik dit van harte toe. Op de Feyenoord fora lees ik veel soortgelijke gevoelens. De echte Feyenoord supporters schamen zich dood voor wat er gebeurd is en willen iets doen. Ze zijn echter op zoek naar een betrouwbare partij die zon inzameling initieert. Ik denk dat een Gymnasium uit Zwolle betrouwbaar genoeg overkomt. Voor mij in ieder geval wel.
Zou u mij een bankrekeningnummer willen geven waar ik op kan storten en die ik ook op de Feyenoord fora kan melden. Ik hoop dat dan het geld binnenstroomt en u begin maart een mooi gebaar kunt maken.
Ik vind het een geweldig initiatief van uw leerlingen. Dit soort dingen geeft mij veel hoop
Ik verneem heel graag van u, "
van geil
 van geil - maandag 23 februari 2015 - 21:39   quote  deeplink  
typisch Nederlands schijnbaar,
doorslaan.
Peckerwood
 Peckerwood - maandag 23 februari 2015 - 21:46   quote  deeplink  
Zwolle, zonder dolllen, 't is een eindestad!! ....want ze houden niet van dollen, niet van grappen en van grollen nergens anders dan in Zwolle gaan ze zo vroeg plat!
R()b
 R()b - maandag 23 februari 2015 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2015 - 20:35 schreef Els het volgende:

[..]

Dat vind ik eerlijk gezegd een wat naieve vraag. Er is maar één fontein op het Spanjeplein bij de spaanse trappen en alleen die is het zinkend schip van Bernini. Dus ja, even ter bevestiging van jou, ik heb de juiste fontein gezien. Die fontein is ook stuk, zelfs dat heb ik goed gezien. De fontein was ook net gerestaureerd, dus dat vind ik extra wrang. Wat ik niet weet, is hoe de fontein eruit zag kort voor de rellen. Evenmin weet ik hoe de restauratie is uitgevoerd.
Blijft staan dat hij kapot is gemaakt, maar als het 2000 euro is, lijkt het me makkelijk verhaalbaar op de boosdoeners. Kunnen we die collectes ook gelijk stoppen.
Nou ik vraag het puur om het simpele feit, dat ik nog nooit in Italie ben geweest lieve Els.
En als ik fotomaterie en beeldmateriaal moet geloven, staan er nogal wat van die dingen, en oude meuk (sorry ik ben geen kunstconnaisseur en of historicus) door heel Italie.
Mede met dat persbericht die dus uitkwam vandaag, vroeg ik me dus af heb je wel de goede fontein gezien?
Aangezien de schade totaal anders was als werd verteld en jij dus zag...
Eerder onwetend zeg maar..
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 23 februari 2015 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2015 - 21:18 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

Je oproep is me uit het hart gegrepen. Ik hoorde vanochtend op de radio dat er een school uit Zwolle een inzameling begint. Die gaan elk jaar op school/studiereis naar Rome en willen begin maart (dan gaan ze weer) een gebaar maken. Dat lijkt mee een betrouwbare weg om iets te doneren. Ik wil graag ook wat storten. Dat geeft me een goed/beter gevoel en die klootzakken zoeken het verder maar helemaal zelf uit. En ik hoef geen verder bewijs te zien van de schade, en ik hoef ook geen wederhoor (Van Hanegem !). Ik heb al meer dan genoeg gezien.
Zal nog kijken of ik kan achterhalen welke school dat is.
Afscheidsinitiatief van Ron Jans ???
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 24 februari 2015 - 04:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2015 - 18:07 schreef Stylzz het volgende:
Schijnt dat harde kern Roma onderweg is. Laat t dan een clash in hemelsnaam buiten de stadion gronden zijn, want Feyenoord is zo exit.
Als het hekwerk van dezelfde kwaliteit is als tegen Standard, dan is dat niet denkbeeldig.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 24 februari 2015 - 04:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2015 - 21:32 schreef de kromme2 het volgende:
"ZWOLLE - Het Gymnasium Celeanum gaat geld inzamelen voor de restauratie van de fontein in Rome die vorige week door Feyenoordfans is beschadigd."

Ik heb net deze mail gestuurd:

"Geachte heer Japenga,

Ik hoorde vanochtend op de radio dat uw school van plan is een inzameling te houden om op de aankomende reis naar Rome een gebaar te maken aan een nader te bepalen official in Rome.
Als echte Feyenoord supporter juich ik dit van harte toe. Op de Feyenoord fora lees ik veel soortgelijke gevoelens. De echte Feyenoord supporters schamen zich dood voor wat er gebeurd is en willen iets doen. Ze zijn echter op zoek naar een betrouwbare partij die zon inzameling initieert. Ik denk dat een Gymnasium uit Zwolle betrouwbaar genoeg overkomt. Voor mij in ieder geval wel.
Zou u mij een bankrekeningnummer willen geven waar ik op kan storten en die ik ook op de Feyenoord fora kan melden. Ik hoop dat dan het geld binnenstroomt en u begin maart een mooi gebaar kunt maken.
Ik vind het een geweldig initiatief van uw leerlingen. Dit soort dingen geeft mij veel hoop
Ik verneem heel graag van u, "
Dit ga je niet menen toch..
de kromme2
 de kromme2 - dinsdag 24 februari 2015 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2015 - 04:33 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dit ga je niet menen toch..
Zeker wel.

Het bankrekening nummer is
Gymnasium Celeanum, Zwolle
NL51RABO 0302724206
O.v.v. "schade Rome".

Ik stort 50 euri en hoop dat er veel volgen.
Ik open wel even een apart Topic.
VVout
 VVout - dinsdag 24 februari 2015 - 09:54   quote  deeplink  
Voelen zich schuldig op één of andere manier, zitten wel aardig wat Feyenoorders daar. Zeker in de tijd dat het met PEC niets was.

Krijgen geen cent van mij trouwens, ze zijn alleen aan het zuigen in Rome en komen niet met eerlijke cijfers. Bovendien behoor je je als gast te gedragen maar ook als gast ontvangen te worden met de nodige voorzieningen. Daar hadden ze in Rome waarschijnlijk geen geld voor over!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 februari 2015 door VVout --
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 24 februari 2015 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2015 - 09:51 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

Zeker wel.

Het bankrekening nummer is
Gymnasium Celeanum, Zwolle
NL51RABO 0302724206
O.v.v. "schade Rome".

Ik stort 50 euri en hoop dat er veel volgen.
Ik open wel even een apart Topic.
Hahahahaha!

Nee.
Barabas
 Barabas - dinsdag 24 februari 2015 - 10:35   quote  deeplink  
Beetje dol in je bol met je actie... stelletje sufferds.
R()b
 R()b - dinsdag 24 februari 2015 - 10:52   quote  deeplink  
Dikke scam actie, Alberto Stegeman komt er maar in!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 24 februari 2015 - 14:12   quote  deeplink  
Ben blij als de derde wereldoorlog volgende week voorbij is. Pffffff.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 24 februari 2015 - 18:39   quote  deeplink  
3 weken terug een anonieme lul een deuk in m'n auto gereden bij uitparkeren.
Auto was bezienswaardigheid.
Kan ik ff vangen?
moa
 moa - dinsdag 24 februari 2015 - 19:37   quote  deeplink  
Zullen we niet beter met zijn allen een rekening openen zodat we samen een nieuwe spits kunnen kopen?
R()b
 R()b - dinsdag 24 februari 2015 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2015 - 19:37 schreef moa het volgende:
Zullen we niet beter met zijn allen een rekening openen zodat we samen een nieuwe spits kunnen kopen?
Sssssssssjjjjjjjjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 24 februari 2015 - 19:55   quote  deeplink  
Ik hoop dat donderdag Kazim Heilig verklaard wordt met. 3. Doelpunten
VVout
 VVout - dinsdag 24 februari 2015 - 19:58   quote  deeplink  
Moeten we weer naar het Vatikaan, heb er wel genoeg daar van die zooi.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 24 februari 2015 - 20:00   quote  deeplink  
Het Vaticaan?
Dat mag gesloopt worden.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 24 februari 2015 - 20:02   quote  deeplink  
Hebben ze daar fontijnen, ik heb ook een handwas fontijntje ik ga ook huilen als ze die kapotmaken.
R()b
 R()b - dinsdag 24 februari 2015 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2015 - 20:02 schreef piet de paler het volgende:
Hebben ze daar fontijnen,
:x
VVout
 VVout - dinsdag 24 februari 2015 - 20:17   quote  deeplink  
Nee maar ze zijn wel fan van aan het kruis nagelen.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 24 februari 2015 - 20:23   quote  deeplink  
Het enige wat ik voor ze open is mijn sluitspier en wat daar uitkomt mogen ze hebben. Ik wordt op afstand al gek van al die betweters .Het zal in NL nog erger zijn.
van geil
 van geil - dinsdag 24 februari 2015 - 20:34   quote  deeplink  
t wordt steeds gekker met die spaghetti vreters.
klm meldt vernielde Feyenoord koffer (de inhoud)
met n vriendelijk boodschap aan de moeder van.
van geil
 van geil - donderdag 05 maart 2015 - 21:25   quote  deeplink  
het "nieuws" maakt melding van schade tussen de 5 en 8 miljoen.
koekoek
Barabas
 Barabas - donderdag 05 maart 2015 - 22:06   quote  deeplink  
Heb net berekend dat er veel meer dan 108 bierflessen in de fontein hadden gekund. Volgende keer meer zuipen!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 05 maart 2015 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 maart 2015 - 21:25 schreef van geil het volgende:
het "nieuws" maakt melding van schade tussen de 5 en 8 miljoen.
koekoek
Wat bedoel je in dit geval met "nieuws"? Je neemt de bron niet serieus?
van geil
 van geil - donderdag 05 maart 2015 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 maart 2015 - 22:48 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Wat bedoel je in dit geval met "nieuws"? Je neemt de bron niet serieus?
Als t uit het oer corrupte Italie komt, nee , inderdaad.
die willen overal geld voor zien.
Els
 Els - donderdag 05 maart 2015 - 23:29   quote  deeplink  
Er is in dat bedrag zo'n 4 miljoen opgenomen voor imagoschade. En dat bedrag vind ik uiterst dubieus.
tomson
 tomson - vrijdag 06 maart 2015 - 01:46   quote  deeplink  
Alles boven de kosten van opruimen van dat plein en de schade aan die fontein ( mits reëel getaxeerd) is belachelijk. Want ze hebben de chaos na die charge dat straatje in zelf gecreëerd. Ik heb sterk het gevoel dat dit gemanipuleerd, gestimuleerd en aangestuurd is geweest. Zelfs die schade die ik ook al teveel maar dan nog zeg vooruit maar daar kan ik het nut (helaas) wel van inzien. Om van het grootste gezeik af te zijn zeg maar.. Europa is iets waar we ons om te beginnen voor volgend seizoen niet druk hoeven te maken. Met Fred op de bank gaat deze groep het niet meer doen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 maart 2015 door tomson --
VVout
 VVout - vrijdag 06 maart 2015 - 06:15   quote  deeplink  
De zoveelste poging de boel te dramatiseren om Euro's los te schudden.
Voetbalgek
 Voetbalgek - vrijdag 06 maart 2015 - 09:40   quote  deeplink  
Vind het ook raar alleen weet ik niet wat die fontein waard is. Als het buiten een fouten ook een monument achtig is met geschiedenis kan dat aardig oplopen natuurlijk... ik bedoel als je een scheurtje in een Rembrandt maakt is het ook een miljoenen schade.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Open rekening voor rome









0.0093829