BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Ajax verliest van Dordrecht

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
tomson
 tomson - woensdag 20 mei 2015 - 13:09   quote  deeplink  
Psies .. Zo'n hoogbegaafd forumlidlid en dan niks anders doen dan kuttipiks openen..
remco k
 remco k - woensdag 20 mei 2015 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 20:11 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Ik vind het grappig dat Ajax van Dordrecht verliest terwijl sommige ajaxfans hebben liggen prediken dat PSV op de counter speelde tegen Dordrecht en dat lag hun niet zo lekker. En zelf verliezen ze ervan.
Jullie hebben vrijwel het hele seizoen op de counter gespeeld..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 20 mei 2015 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 13:09 schreef tomson het volgende:
Psies .. Zo'n hoogbegaafd forumlidlid en dan niks anders doen dan kuttipiks openen..
Ik vind het leuk topics.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 20 mei 2015 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 13:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Jullie hebben vrijwel het hele seizoen op de counter gespeeld..
Gecombineerd met mooi aanvallend voetbal. Ik zal maar niet beginnen over het lucky Ajax van vorige seizoenen
remco k
 remco k - woensdag 20 mei 2015 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 14:39 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Gecombineerd met mooi aanvallend voetbal. Ik zal maar niet beginnen over het lucky Ajax van vorige seizoenen
Wat heeft dat met het PSV van dit seizoen te maken dan?

Overigens is dat ook het commentaar van veel serieuze PSV supporters die er al jaren komen. Dat mooie combinatie voetbal vinden zei van dat het zelden of niet gespeeld is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 mei 2015 door remco k --
Roboer
 Roboer - woensdag 20 mei 2015 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 13:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Jullie hebben vrijwel het hele seizoen op de counter gespeeld..
Klopt, het mooie voetbal van voorgaande seizoenen was namelijk niet erg succesvol.alleen met resultaat bereik je resultaat.
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 20 mei 2015 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 13:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Jullie hebben vrijwel het hele seizoen op de counter gespeeld..
Klopt, dat is tenminste realistisch voetbal. In de top van het voetbal gaat het louter om resultaat. Overigens werd het reactievoetbal van PSV bij de kenners wel geprezen, omdat het goed en vaak spectaculair werd uitgevoerd. Maar blijven jullie maar lekker tikkie breed geven, dan worden jullie in iedergeval nooit meer kampioen. Das niet zo erg, maar in Europa kom je daar nergens mee en dat kost Nederland weer de nodige punten.
remco k
 remco k - woensdag 20 mei 2015 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 18:08 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Klopt, dat is tenminste realistisch voetbal. In de top van het voetbal gaat het louter om resultaat. Overigens werd het reactievoetbal van PSV bij de kenners wel geprezen, omdat het goed en vaak spectaculair werd uitgevoerd. Maar blijven jullie maar lekker tikkie breed geven, dan worden jullie in iedergeval nooit meer kampioen. Das niet zo erg, maar in Europa kom je daar nergens mee en dat kost Nederland weer de nodige punten.
In mijn ogen zie je dat verkeerd. Op de counter spelen tegen Dordrecht en alle andere Nederlandse ploegen zal inderdaad resultaat opleveren... Maar aangezien je weinig weerstand krijgt op dat vlak ( verdedigen is immer het makkelijkste wat er is) dan dan kan je er nooit dusdanig goed in worden dat je er potten mee kan breken in Europa..
Kijk maar naar de prestaties van PSV in Europa de laatste jaren, telkens geprobeerd op de counter te spelen, en telkens in het mes gelopen..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 20 mei 2015 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 15:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat heeft dat net het PSV van dit seizoen te maken dan?

Overigens is dat ook het commentaar van vee serieuze PSV supporters die er al jaren komen. Darmpje combinatie voetbal vinden zei van dat het zeden of niet gespeed is.
???
remco k
 remco k - donderdag 21 mei 2015 - 08:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 23:12 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

???
Klote telefoon..
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 21 mei 2015 - 09:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 18:29 schreef remco k het volgende:

[..]

In mijn ogen zie je dat verkeerd. Op de counter spelen tegen Dordrecht en alle andere Nederlandse ploegen zal inderdaad resultaat opleveren... Maar aangezien je weinig weerstand krijgt op dat vlak ( verdedigen is immer het makkelijkste wat er is) dan dan kan je er nooit dusdanig goed in worden dat je er potten mee kan breken in Europa..
Kijk maar naar de prestaties van PSV in Europa de laatste jaren, telkens geprobeerd op de counter te spelen, en telkens in het mes gelopen..
Mss zegt dat wat over de kwaliteit van onze ere divisie. Maar laat PSV maar doorgroeien, dan komt dat van zelf weer. Rome en Parijs zijn ook niet op 1 dag gebouwd.
remco k
 remco k - donderdag 21 mei 2015 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 09:03 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Mss zegt dat wat over de kwaliteit van onze ere divisie. Maar laat PSV maar doorgroeien, dan komt dat van zelf weer. Rome en Parijs zijn ook niet op 1 dag gebouwd.
Dat zegt zeker iets over de kwaliteit van de eredivisie..

Maar aanvallend voetbal loont, Ajax heeft het ook niet geweldig gedaan in Europa, in mijn optiek niet door spelopvatting maar stabilliteit en een stukje pech in de loting.. Maar heeft wel ook laten zien met aanvallend goed voetbal sterkere tegenstanders te kunnen verslaan..

Daarom vind ik het jammer dat PSV niet op die manier speelt, ik denk namelijk dat het dan ook meer potten zou kunnen breken in Europa
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 21 mei 2015 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 10:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat zegt zeker iets over de kwaliteit van de eredivisie..

Maar aanvallend voetbal loont, Ajax heeft het ook niet geweldig gedaan in Europa, in mijn optiek niet door spelopvatting maar stabilliteit en een stukje pech in de loting.. Maar heeft wel ook laten zien met aanvallend goed voetbal sterkere tegenstanders te kunnen verslaan..

Daarom vind ik het jammer dat PSV niet op die manier speelt, ik denk namelijk dat het dan ook meer potten zou kunnen breken in Europa
Dan verschillen wij van mening.
remco k
 remco k - donderdag 21 mei 2015 - 14:37   quote  deeplink  
We gaan het Dit jaar weer meemaken. Hopelijk komen twee Nederlandse ploeg ver in de cl
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 21 mei 2015 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 14:37 schreef remco k het volgende:
We gaan het Dit jaar weer meemaken. Hopelijk komen twee Nederlandse ploeg ver in de cl
Ik hoop dat 020 de CL niet bereikt, maar wel succesvol is in de EL.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 21 mei 2015 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 16:37 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Ik hoop dat 020 de CL niet bereikt, maar wel succesvol is in de EL.
Ga dan maar op die hoop zitten en ontwikkel een tros aambeien....heb je wat te gooien in dat stadion van je....pas op voor de UEFA
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 21 mei 2015 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 16:37 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Ik hoop dat 020 de CL niet bereikt, maar wel succesvol is in de EL.
Jammer dat Feijenoord geen voorrondes speelt.
Ajax en Feijenoord zijn toch DE clubs van Nederland(wel in deze volgorde kakkies ;-)
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 21 mei 2015 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 18:47 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ga dan maar op die hoop zitten en ontwikkel een tros aambeien....heb je wat te gooien in dat stadion van je....pas op voor de UEFA
Wij zijn geen Feyenoord
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 21 mei 2015 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 18:51 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Jammer dat Feijenoord geen voorrondes speelt.
Ajax en Feijenoord zijn toch DE clubs van Nederland(wel in deze volgorde kakkies ;-)
Blijf lekker dromen over het verleden 😝
remco k
 remco k - donderdag 21 mei 2015 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 19:49 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Blijf lekker dromen over het verleden 😝
Ik hoorde jullie de afgelopen 4 jaar ook niet over het heden????
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 21 mei 2015 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 20:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik hoorde jullie de afgelopen 4 jaar ook niet over het heden????
Klopt, toen hadden wij jet over de toekomst 😜❗️
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 22 mei 2015 - 05:08   quote  deeplink  
Heb jij dat nou ook Co dat je dat plattelands dialect soms niet kan volgen.😉
Roboer
 Roboer - vrijdag 22 mei 2015 - 06:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 14:37 schreef remco k het volgende:
We gaan het Dit jaar weer meemaken. Hopelijk komen twee Nederlandse ploeg ver in de cl
Misschien de 4de voorronde voor ajakkes, maar dan houdt het gelukkig op.
kaashaas
 kaashaas - zondag 24 mei 2015 - 18:07   quote  deeplink  
De voetbalhoofdstad....
Pieter08
 Pieter08 - zondag 24 mei 2015 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 18:07 schreef kaashaas het volgende:
De voetbalhoofdstad....
Klopt dat is weer Eindhoven. Overigens is Eindhoven ook de sportstad van Nederland. Naast PSV, zijn ook de zaalvoetballers van Eindhoven, Fc Eindhoven, en de hockeyers, OZ, kampioen van Nederland geworden😃😃😃
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 mei 2015 - 21:15   quote  deeplink  
Nou gefeliciteerd dan he..!
Pieter08
 Pieter08 - zondag 24 mei 2015 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 21:15 schreef RenatoBos het volgende:
Nou gefeliciteerd dan he..!
Dankjewel Renato😜
kaashaas
 kaashaas - maandag 25 mei 2015 - 17:37   quote  deeplink  
Ik dacht ook zelfs nog de korfbal hoofdstad
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 26 mei 2015 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 18:51 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Jammer dat Feijenoord geen voorrondes speelt.
Ajax en Feijenoord zijn toch DE clubs van Nederland(wel in deze volgorde kakkies ;-)
Feyenoord is geen top meer , al lang niet meer!!! 4 jaar kampioen in 40 jaar is geen top en als je nr animo kijkt qua stadion dan heeft Duitsland wel 30 topploegen
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 mei 2015 - 13:10   quote  deeplink  
Als je het naar prestaties bekijkt heb je wel gelijk. Maar voor de rest kunnen alle clubs niet eens tippen aan Feyenoord..
Kijk naar het stadion, kijk naar de supporters enz enz..
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 26 mei 2015 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2015 - 13:10 schreef RenatoBos het volgende:
Als je het naar prestaties bekijkt heb je wel gelijk. Maar voor de rest kunnen alle clubs niet eens tippen aan Feyenoord..
Kijk naar het stadion, kijk naar de supporters enz enz..
Juist met het stadion en vooral de achterban zou Feyenoord jaarlijks mee moeten doen voor de titel. Waarom lukt het dan al zoveel jaren niet? Nieuw bestuur?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 mei 2015 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2015 - 14:05 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Juist met het stadion en vooral de achterban zou Feyenoord jaarlijks mee moeten doen voor de titel. Waarom lukt het dan al zoveel jaren niet? Nieuw bestuur?
Heb je absoluut gelijk in Pieter.
Financiƫn voornamelijk, als je niets hebt kun je ook niks kopen. Dit bestuur heeft ze financieel gezond gemaakt, nu zullen ze ballen moeten tonen op de transfermarkt, nu moet het sportief ook maar eens de goede kant opgaan..
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 26 mei 2015 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2015 - 16:48 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Heb je absoluut gelijk in Pieter.
Financiƫn voornamelijk, als je niets hebt kun je ook niks kopen. Dit bestuur heeft ze financieel gezond gemaakt, nu zullen ze ballen moeten tonen op de transfermarkt, nu moet het sportief ook maar eens de goede kant opgaan..
Het argument geld hoor je te vaak bij Feyenoord. Daar kampen meer clubs mee en die kunnen meer of zijn creatiever dan Feyenoord. Wat ontbrak afgelopen seizoen was een echte spits. Daar had het beschikbare geld mi naartoe gemoeten. En die Van Geel zou ik terugsturen naar 020. Die man zit er niet voor Feyenoord maar voor eigen glorie.
Roboer
 Roboer - dinsdag 26 mei 2015 - 20:32   quote  deeplink  
Ik heb dit weekend een ajakkes shirtje verbrand, het is een aanrader, het verbrand namelijk best goed.
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 26 mei 2015 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2015 - 20:32 schreef Roboer het volgende:
Ik heb dit weekend een ajakkes shirtje verbrand, het is een aanrader, het verbrand namelijk best goed.
Goede daad. Op naar de volgende👍
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 mei 2015 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2015 - 20:32 schreef Roboer het volgende:
Ik heb dit weekend een ajakkes shirtje verbrand, het is een aanrader, het verbrand namelijk best goed.
Je moet ergens de bbq mee aansteken toch..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 mei 2015 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2015 - 17:53 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Het argument geld hoor je te vaak bij Feyenoord. Daar kampen meer clubs mee en die kunnen meer of zijn creatiever dan Feyenoord. Wat ontbrak afgelopen seizoen was een echte spits. Daar had het beschikbare geld mi naartoe gemoeten. En die Van Geel zou ik terugsturen naar 020. Die man zit er niet voor Feyenoord maar voor eigen glorie.
Geld was wel dedelijk de issue, we waren bijna failliet..heeft van geel toch netjes gedaan onder andere. Nu moet ie het laten zien..
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 26 mei 2015 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2015 - 21:03 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Geld was wel dedelijk de issue, we waren bijna failliet..heeft van geel toch netjes gedaan onder andere. Nu moet ie het laten zien..
Schappelijke reactie
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 mei 2015 - 21:26   quote  deeplink  
Op zo'n positie kun je het eigenlijk nooit voor iedereen goed doen en fouten heeft ie ook zeker gemaakt. Nu krijgt ie zijn examen..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Ajax verliest van Dordrecht









0.0091648