BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Marko Vejinovic topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - vrijdag 26 juni 2015 - 14:18
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Feyenoord kondigt aantrekken Vejinovic aan' (FR12.nl)

Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 01 februari 2016 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2016 - 10:59 schreef van geil het volgende:
Gelijk duidelijk waarom hij niet speelde.
Wat n schande.
In en in triest.
Hij is toch gisteravond pas bedreigd? Of heb ik niet goed opgelet en was het eerder?

Oh, dat was zaterdagavond al.... ik dacht gister. Niet goed het bericht afgeluisterd. Idd. logisch dat hij niet speelde, maar dat zal niet de reden geweest zijn, want dan was hij natuurlijk ook niet ingevallen of dan had hij niet eens bij de wedstrijdselectie gezeten...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 februari 2016 door Arie.Klooster --
van geil
 van geil - dinsdag 02 februari 2016 - 13:18   quote  deeplink  
Het OM bood mediation aan..
KNETTERGEK hier in NL.
Links gepeupel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 februari 2016 door van geil --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 februari 2016 - 13:28   quote  deeplink  
haha :)
Ik hoorde net op de radio dat dit komt door de feminisering van de maatschappij.
Mannen kunnen geen man meer zijn en dan krijg je dit.
MMM
 MMM - donderdag 04 februari 2016 - 08:42   quote  deeplink  
Weet je wat ik zo jammer vind. Soms zie ik hem een bal geven en dan denk ik lekkere pass, goed gezien. En dan 2 tellen later geeft hij een ongelooflijke klote bal waarbij je denkt, hoe kan je dit doen?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 04 februari 2016 - 08:56   quote  deeplink  
Maar wel altijd vooruit.
Vaak zijn t communicatie problemen
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 04 februari 2016 - 09:45   quote  deeplink  
Klopt zag je gisteren goed en niet alleen bij Marko..
van geil
 van geil - donderdag 04 februari 2016 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2016 - 08:42 schreef MMM het volgende:
Weet je wat ik zo jammer vind. Soms zie ik hem een bal geven en dan denk ik lekkere pass, goed gezien. En dan 2 tellen later geeft hij een ongelooflijke klote bal waarbij je denkt, hoe kan je dit doen?
Ik vind t kwalijker dat hij stopt na de pass.
Beweegt niet door.
En doet bijna alles uit stilstand .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 februari 2016 door van geil --
van geil
 van geil - zaterdag 27 februari 2016 - 12:56   quote  deeplink  
T zal mij niet verbazen als hij al heeft aan gegeven weg te gaan.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 27 februari 2016 - 13:03   quote  deeplink  
Dat zou mij wel verbazen.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 27 februari 2016 - 13:08   quote  deeplink  
Als deze trainer zo mag blijven stuntelen zou ik ook dat verzoek doen.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 27 februari 2016 - 13:18   quote  deeplink  
Vejinovic wil zich echt nog bewijzen, maar weet ook dat deze trainer in zijn laatste fase zit.
Die blijft graag.
Barabas
 Barabas - zaterdag 27 februari 2016 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 januari 2016 - 17:41 schreef van geil het volgende:
Neuken helpt
Goed idee!
daan limbos
 daan limbos - zaterdag 27 februari 2016 - 13:34   quote  deeplink  
Met deze technische staf en directie wil iedere zichzelf respecterende speler toch weg. Vejinovic is geen schim meer van de speler die hij bij Vitesse was. Ziyech had dat goed bekeken en liet zich niet voor het dolende karretje van van Geel spannen, Nog één zo'n jaar en we zitten weer in de rode cijfers door de kapitaal vernietiging vanwege te duur gehaalde net-niet spelers of bij Feyenoord verpeste spelers. Restwaarde: helemaal niets, weglopers als Vilhena die zondag schijnbaar toch weer speelt. Hoe blind ben je dan als trainer!
Barabas
 Barabas - zaterdag 27 februari 2016 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 februari 2016 - 13:34 schreef daan limbos het volgende:
Met deze technische staf en directie wil iedere zichzelf respecterende speler toch weg.
Wat een kul
nr 10
 nr 10 - zondag 28 februari 2016 - 12:49   quote  deeplink  
Eensch. Elke speler is afgezakt als een broek zonder knopen. Maar sommigen houden de trainer een hand boven het hoofd en de andere hand voor de ogen.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 28 februari 2016 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2016 - 12:49 schreef nr 10 het volgende:
Eensch. Elke speler is afgezakt als een broek zonder knopen. Maar sommigen houden de trainer een hand boven het hoofd en de andere hand voor de ogen.
Deze hieronder is écht om je te bescheuren...

27 feb: Kongolo neemt het op voor Van Bronckhorst
Feyenoord nieuws
Terence Kongolo vindt het hoog tijd dat de spelers van Feyenoord maar eens in de spiegel kijken, in plaats van dat Giovanni van Bronckhorst steeds meer kritiek krijgt.
Feyenoord heeft in de Eredivisie al acht wedstrijden niet gewonnen, waarvan de eerste zeven allemaal verloren gingen. "Het is tijd dat wij als team naar ons zelf kijken en laten zien dat we wel degelijk kwaliteit bezitten", zegt Kongolo over de discussie rond Van Bronckhorst.

Het is hoog tijd om eens zelf in de spiegel te kijken.....
DODELIJK!
van geil
 van geil - zondag 28 februari 2016 - 12:54   quote  deeplink  
Voor de spelers ja.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 28 februari 2016 - 12:57   quote  deeplink  
Ik verwacht niet dat jij het ziet, nee.
nr 10
 nr 10 - zondag 28 februari 2016 - 13:07   quote  deeplink  
Kongolo kan beter een ander in zijn spiegel laten kijken, ja.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 28 februari 2016 - 13:47   quote  deeplink  
Na 8 wedstrijden moet Kongolo zeggen dat de spelers maar eens in de spiegel moeten kijken.
Wat zegt Gio dan eigenlijk tegen ze?
"Jullie kunnen het ook niet helpen?"
Fer 1
 Fer 1 - zondag 28 februari 2016 - 13:52   quote  deeplink  
Ik denk dat die spiegel ,of breekt, of zwart uitslaat.
Fer 1
 Fer 1 - zondag 28 februari 2016 - 13:53   quote  deeplink  
6-0 voor utrecht
MMM
 MMM - zondag 28 februari 2016 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 februari 2016 - 12:56 schreef van geil het volgende:
T zal mij niet verbazen als hij al heeft aan gegeven weg te gaan.
Tsja
Stylzz
 Stylzz - zondag 28 februari 2016 - 15:22   quote  deeplink  
Vejinovic heeft veel meer ruimte nodig voor zijn spel.
Die hebben we dit jaar niet.
Onder druk is hij zeer zwak.
van geil
 van geil - zondag 28 februari 2016 - 16:33   quote  deeplink  
Ik vind t echt niet raar als Gio volgende week weer wisselt .
MMM
 MMM - zondag 28 februari 2016 - 17:33   quote  deeplink  
Heel droevig
Stylzz
 Stylzz - zondag 28 februari 2016 - 17:46   quote  deeplink  
Vind nog steeds dat waar hij moet spelen hij niet tot zijn recht komt.
ar
 ar - zondag 28 februari 2016 - 17:53   quote  deeplink  
Ongelooflijk slecht vandaag.
MMM
 MMM - zondag 28 februari 2016 - 18:11   quote  deeplink  
Dat interview ook bij Rijnmond, zzzZzzZzzzzZzz
van geil
 van geil - zondag 28 februari 2016 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2016 - 17:46 schreef Stylzz het volgende:
Vind nog steeds dat waar hij moet spelen hij niet tot zijn recht komt.
Maar hij krijgt niet eens de bal van a naar b .
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 28 februari 2016 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2016 - 17:46 schreef Stylzz het volgende:
Vind nog steeds dat waar hij moet spelen hij niet tot zijn recht komt.
Als jij nou eens mocht kiezen tussen Vejinovic en Vilhena ? Hahaha
Stylzz
 Stylzz - zondag 28 februari 2016 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2016 - 18:40 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Als jij nou eens mocht kiezen tussen Vejinovic en Vilhena ? Hahaha
Zou ik Vejinovic meer naar voren zetten en Vilhena op de trein naar Siberië zetten :)
Fer 1
 Fer 1 - zondag 28 februari 2016 - 19:07   quote  deeplink  
Hahahahaha ohohoh je blijft lachen hier.
Fer 1
 Fer 1 - zondag 28 februari 2016 - 19:08   quote  deeplink  
Ik zou ze alle twee een enkelte geven.
van geil
 van geil - zondag 28 februari 2016 - 21:31   quote  deeplink  
Naar de haptonoom!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 28 februari 2016 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2016 - 18:50 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Zou ik Vejinovic meer naar voren zetten en Vilhena op de trein naar Siberië zetten :)
Hahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 28 februari 2016 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2016 - 18:50 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Zou ik Vejinovic meer naar voren zetten en Vilhena op de trein naar Siberië zetten :)
Hahaha
nr 10
 nr 10 - maandag 29 februari 2016 - 08:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2016 - 18:50 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Zou ik Vejinovic meer naar voren zetten en Vilhena op de trein naar Siberië zetten :)
+1908
VVout
 VVout - maandag 29 februari 2016 - 08:38   quote  deeplink  
Dus degene die wat brengt laat je opzouten en degene die nog geen bal over tien meter kan spelen wil je houden, welkom in het maasgebouw man.
MightyAce
 MightyAce - maandag 29 februari 2016 - 08:41   quote  deeplink  
Vilhena is veel nuttiger dan Veijnofiets momenteel. Blijft een lul op poten.
VVout
 VVout - maandag 29 februari 2016 - 08:51   quote  deeplink  
Wil niet lullig zijn, maar dat is de manier dat hij is behandelt vanaf het ontstaan ook. Had alleen de ingetogenheid moeten hebben van een gentleman want ik vind die maniertjes van hem ook niet om te pruimen.
nr 10
 nr 10 - maandag 29 februari 2016 - 09:18   quote  deeplink  
Die gozert heeft in het verleden bij zijn debuut tegen Twente een superpot gespeeld. Daarop teert hij nog steeds. Is een over het paard getild ventje. Iedereen ziet hem nog steeds als een jonkie, maar dat ben je niet met het aantal wedstijden wat hij gespeeld heeft. Dat mannetje wil zelf weg. Zijn zakken vullen over de rug van Feyenoord. Want die heeft meneertje zo slecht behandeld. Hij had elke wedstrijd gewoon een basisplaats moeten hebben.
VVout
 VVout - maandag 29 februari 2016 - 09:52   quote  deeplink  
Ja natuurlijk, jij was er bij toen het bestuur met hem verhandelde. Wat betreft voetbal is het niet af maar laat dingen zien en heeft ook inzet, voetballend gezien is er progressie te zien nu hij weer speelt. Dit alles is hem ontnomen op een barre wijze die ik nog steeds niet kan volgen in het verleden, zijn we die slissert nu al vergeten. Vilhena links back zetten, wetend dat hij juist verdedigend opzichtig faalt. Door die slissebak is hij zich gaan afvragen hoe onvoorwaardelijk je club moet steunen samen met zijn mattie. Het mag allemaal niet helemaal correct zijn van zijn kant, het technische hart is ook zeker niet onschuldig in het verleden. Dan heb je natuurlijk ook nog een slag supporters die van zijn moeders ziekte een uitlaatklep maken en dat moet je logischer wijze ook maar slikken. Lekker eenzijdig bekeken allemaal, hondstrouwe Feyenoord supporters. Onvoorwaardelijk zal echt van bijde kanten moeten komen, maar ach ja waar anders komen in een keer al die supporters vandaan?
Stylzz
 Stylzz - maandag 29 februari 2016 - 10:39   quote  deeplink  
Vilhena is gewoon een paardenlul.
Lekker opzouten met Monnie.

Die slisbak is al lang geen issue meer, want die is weg.
Daar had Monnie al lang zijn gram mee kunnen halen.D e huidige trainer stelt m op.
Dus die heeft blijkbaar vertrouwen in m. Maar dat is voor Monnie niet genoeg.
Maar nee Monnie gooit het op 'geen vertrouwen' ze hebben m 'gebruikt'.
En wil nu ergens cashen. Prima wees dan eerlijk.

Lekker oprotten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 februari 2016 door Stylzz --
Stylzz
 Stylzz - maandag 29 februari 2016 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 08:38 schreef VVout het volgende:
Dus degene die wat brengt laat je opzouten en degene die nog geen bal over tien meter kan spelen wil je houden, welkom in het maasgebouw man.
Ja.
nr 10
 nr 10 - maandag 29 februari 2016 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 09:52 schreef VVout het volgende:
Ja natuurlijk, jij was er bij toen het bestuur met hem verhandelde. Wat betreft voetbal is het niet af maar laat dingen zien en heeft ook inzet, voetballend gezien is er progressie te zien nu hij weer speelt. Dit alles is hem ontnomen op een barre wijze die ik nog steeds niet kan volgen in het verleden, zijn we die slissert nu al vergeten. Vilhena links back zetten, wetend dat hij juist verdedigend opzichtig faalt. Door die slissebak is hij zich gaan afvragen hoe onvoorwaardelijk je club moet steunen samen met zijn mattie. Het mag allemaal niet helemaal correct zijn van zijn kant, het technische hart is ook zeker niet onschuldig in het verleden. Dan heb je natuurlijk ook nog een slag supporters die van zijn moeders ziekte een uitlaatklep maken en dat moet je logischer wijze ook maar slikken. Lekker eenzijdig bekeken allemaal, hondstrouwe Feyenoord supporters. Onvoorwaardelijk zal echt van bijde kanten moeten komen, maar ach ja waar anders komen in een keer al die supporters vandaan?
Nee, heb er niet bij gezeten. Maar jij wel toen de technische staf hem van alles heeft ontnomen? Die gozert is een voetballende ramp. En volgens mij heeft ie zelf de ziekte van zijn moeder aangevoerd als argument om hier te blijven. Drie hersenlozen hebben daar opmerkingen over gemaakt, ja. Maar als ie nu naar het buitenland kan, hoor je hem zelf ook niet meer over zijn moeder. Dat zet een en ander wel in een ander perspectief.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 februari 2016 door nr 10 --
Barabas
 Barabas - maandag 29 februari 2016 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 09:18 schreef nr 10 het volgende:
Die gozert heeft in het verleden bij zijn debuut tegen Twente een superpot gespeeld. Daarop teert hij nog steeds. Is een over het paard getild ventje. Iedereen ziet hem nog steeds als een jonkie, maar dat ben je niet met het aantal wedstijden wat hij gespeeld heeft. Dat mannetje wil zelf weg. Zijn zakken vullen over de rug van Feyenoord. Want die heeft meneertje zo slecht behandeld. Hij had elke wedstrijd gewoon een basisplaats moeten hebben.
Als de helft van wat je hier beweert waar zou zijn dan verdient hij standrechtelijke executie.
Barabas
 Barabas - maandag 29 februari 2016 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 11:38 schreef nr 10 het volgende:

[..]

Nee, heb er niet bij gezeten. Maar jij wel toen de technische staf hem van alles heeft ontnomen? Die gozert is een voetballende ramp. En volgens mij heeft ie zelf de ziekte van zijn moeder aangevoerd als argument om hier te blijven. Drie hersenlozen hebben daar opmerkingen over gemaakt, ja. Maar als ie nu naar het buitenland kan, hoor je hem zelf ook niet meer over zijn moeder. Dat zet een en ander wel in een ander perspectief.
Jij weet duidelijk van de ins en outs.... Jij was laatst zeker ook bij de protestmars....
Barabas
 Barabas - maandag 29 februari 2016 - 12:24   quote  deeplink  
Hersenloos gezwam in de ruimte op basis van buikgevoelens.
nr 10
 nr 10 - maandag 29 februari 2016 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 12:23 schreef Barabas het volgende:

[..]

Jij weet duidelijk van de ins en outs.... Jij was laatst zeker ook bij de protestmars....
Nee, was ik niet bij. Maar jij waarschijnlijk wel als lege doos?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5172
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Marko Vejinovic topic









0.0139820