BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Eric Botteghin///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 11 april 2017 - 07:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 april 2017 - 22:03 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Of ovemoedigheid..
Of het verpletterende besef dat je in deze laatste potjes alles kunt kwijtraken waar je een seizoen lang keihard aan gewerkt hebt.
van geil
 van geil - dinsdag 11 april 2017 - 15:23   quote  deeplink  
El Vilhena en ook de verdedigers gingen vanaf minuut 1 als een kip zonder kop naar voren om het te beslissen ??
Ik denk te gretig ,, overmoed, spanning.
Te veel aan verwachtingen willen voldoen.
Pressie naar voren is prima, maar dat moet wel in organisatie , gegroepeerd en met rugdekking.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 11 april 2017 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 april 2017 - 15:23 schreef van geil het volgende:
El Vilhena en ook de verdedigers gingen vanaf minuut 1 als een kip zonder kop naar voren om het te beslissen ??
Ik denk te gretig ,, overmoed, spanning.
Te veel aan verwachtingen willen voldoen.
Pressie naar voren is prima, maar dat moet wel in organisatie , gegroepeerd en met rugdekking.
Terwijl we eerder dit seizoen in alle rust speelde, dat doelpunt kwam toch wel. Waarom nu ineens zo 'gehaast' willen spelen, toch kampioenskriebels..(?)
van geil
 van geil - dinsdag 11 april 2017 - 17:34   quote  deeplink  
Ja..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 15 april 2017 - 11:33   quote  deeplink  
Botteghin: ''Geen stress, dat is een ding van de media''

5ltkcm.jpg

Feyenoord kan zondagmiddag tegen FC Utrecht weer beschikken over topscorer Nicolai Jorgensen. De spits haakte vorige week nog op het laatst af nadat hij op een basisplaats afstevende in het duel met PEC Zwolle. Eric Botteghin noemt de terugkeer van de Deen heel belangrijk.

''Hij is onze topschutter, in dit deel van de titelstrijd hebben we zijn goals nodig”, aldus Eric Botteghin in De Telegraf. ''Nicolai is fit en oogt weer sterk. Het elftal heeft hem gewoon nodig. Het is zo’n sterke gozer, die als spits in mijn ogen echt compleet is. Hij denkt aan het team en weet waar de ruimtes liggen achter de defensie en zoekt die op.''

Botteghin laat zich geen spanning aanpraten. ''Er is geen stress. Geloof me, iedereen gaat goed met elkaar om. We zijn met z’n allen nog steeds hartstikke blij dat we op de eerste plek staan en we gaan nu geen andere dingen doen. We zijn al dertig speeldagen koploper en dat hebben we bereikt door het enorme vertrouwen dat we in elkaar hebben. Dat het mentaal niet goed zou zitten is een ding van de media.''
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 15 april 2017 - 13:15   quote  deeplink  
Eric Botteghin over Feyenoord - FC Utrecht

(https://youtu.be/reHw_sOnJS8)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 15 april 2017 - 15:09   quote  deeplink  
Eric Botteghin: 'Tot de laatste wedstrijd blijven we zo staan.'

(https://youtu.be/rIYlIawu-GI)
van geil
 van geil - maandag 17 april 2017 - 12:03   quote  deeplink  
Wat n wilskracht en power.
Mijn grote held.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 17 april 2017 - 12:34   quote  deeplink  
De mijne ook samen met Nico..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 17 april 2017 - 12:41   quote  deeplink  
Eric Botteghin voert ook na zondag nog altijd een bijzonder lijstje aan. De verdediger is samen met Justin Hoogma (Heracles Almelo) en Dario Dumic (N.E.C.) de enige veldspeler in de Eredivisie die dit seizoen nog geen minuut miste. Daarmee is Botteghin hard op weg om zijn persoonlijk record te evenaren. Namens FC Groningen speelde hij in de seizoenen 2013-2014 en 2014-2015 namelijk alle competitieduels.
van geil
 van geil - zondag 23 april 2017 - 19:44   quote  deeplink  
Wat een beest
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 28 april 2017 - 18:11   quote  deeplink  
Botteghin is een van de sterkhouders afgelopen seizoen. Toch vind ik de combinatie met Arie niet kunnen voor volgend seizoen. Wat mij betreft moet één van de twee banken en vervangen worden door een grote snelle CV.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 28 april 2017 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 april 2017 - 18:11 schreef CobusIII het volgende:
Botteghin is een van de sterkhouders afgelopen seizoen. Toch vind ik de combinatie met Arie niet kunnen voor volgend seizoen. Wat mij betreft moet één van de twee banken en vervangen worden door een grote snelle CV.
In de eredivisie kan het prima toch maar in de CL denk ik ook dat dit gaat opbreken..
van geil
 van geil - vrijdag 28 april 2017 - 18:12   quote  deeplink  
Met Kongolo en Karsdorp was het perfect .
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 28 april 2017 - 18:17   quote  deeplink  
Volgend seizoen gaan we daar meer last mee krijgen...
ar
 ar - vrijdag 28 april 2017 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 april 2017 - 18:12 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

In de eredivisie kan het prima toch maar in de CL denk ik ook dat dit gaat opbreken..
Exact.
Dan is tie veel te traag.
netsurfer
 netsurfer - maandag 01 mei 2017 - 09:38   quote  deeplink  
Volgend jaar is Van Beek hopelijk ook weer terug. In CL is centrum Bot-vdH wel wat traag. Maar ach, we hoeven ons op dat niveau sowieso geen illusies te maken. Gewoon van genieten.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 05 mei 2017 - 14:38   quote  deeplink  
BOTTEGHIN: ‘WE ZIJN ER NOG NIET, WE HEBBEN NOG NIKS’

2h33bit.jpg

Feyenoord heeft nog één overwinning nodig voor het eerste kampioenschap sinds 1999. Hoe leven de spelers toe naar de ontknoping van de Eredivisie?

‘Na de wedstrijd tegen Vitesse was het mooi om de intense blijdschap bij de supporters te zien,’ zegt Eric Botteghin in de nieuwe editie van Feyenoord Magazine. ‘Je merkt aan alles dat zij lang hebben moeten wachten en dat zij nu voelen hoe dichtbij we zijn. Als spelersgroep beseffen we óók dat we dichtbij zijn, maar we realiseren ons eveneens dat we er nog niet zijn. We hebben nog niks.’
van geil
 van geil - zaterdag 06 mei 2017 - 09:45   quote  deeplink  
Gaat scoren
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 08 juli 2017 - 15:26   quote  deeplink  
Tactiek Feyenoord al duidelijk: "Het heeft vorig seizoen gewerkt"

2l455k.jpg

Eric Botteghin heeft er vertrouwen in dat Feyenoord de titel komend seizoen kan verdedigen. Zaterdag vond de eerste openbare training in De Kuip plaats onder toeziend oog van het Legioen.

"Wij gaan hetzelfde doen als afgelopen seizoen", is de tactiek voor Botteghin voor het nieuwe jaar. "Het heeft vorig seizoen gewerkt. We gaan dezelfde mentaliteit tonen en dezelfde dingen doen." Bij Feyenoord zijn er drie nieuwe spelers bijgekomen: Sofyan Amrabat, Jean-Paul Boëtius en Kevin Diks.

Daartegenover staat het vertrek van onder meer Dirk Kuyt, Eljero Elia, Terence Kongolo en Rick Karsdorp. "Wij hebben nu drie nieuwe spelers en een paar spelers uit de jeugd. We hebben nog steeds een heel goede ploeg", aldus Botteghin, die zondagmiddag met Feyenoord de oefenwedstrijd tegen Lisse speelt, in gesprek met Feyenoord TV. De centrale verdediger begint in de basis. De aftrap is om 16.00 uur.
van geil
 van geil - dinsdag 11 juli 2017 - 22:33   quote  deeplink  
Heerlijke, eerlijke speler.
Zoon van Geile (g-ch
 Zoon van Geile (g-ch - dinsdag 11 juli 2017 - 23:32   quote  deeplink  
#held
ar
 ar - dinsdag 11 juli 2017 - 23:36   quote  deeplink  
Ja, jullie zullen het samen niet eens zijn hé.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 juli 2017 - 17:32   quote  deeplink  
Botteghin: ''Droomde vroeger van Champions League''

wwix6e.jpg

Eric Botteghin heeft ongelooflijk veel zin in het nieuwe voetbalseizoen. Op het trainingskamp in Oostenrijk moeten er grote stappen gezet worden.

''Het is lekker om je rust te kunnen nemen en goed te eten. We kunnen dan goed trainen en praten over tactiek'', kijkt de Braziliaanse mandekker vooruit tegenover RTV Rijnmond. ''Het is goed om bij elkaar te zijn in de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Het is een belangrijke week, maar het gaat niet alleen maar om deze week; het gaat om heel het pakket."

Botteghin kijkt verder uit naar de wedstrijden in de Champions League van dit seizoen. "Als kleine jongen droom je ervan om Champions League te mogen spelen en om in mooie stadions te mogen spelen. Nu krijg ik de kans en daar ben ik heel erg blij mee."
van geil
 van geil - zondag 16 juli 2017 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 juli 2017 - 23:36 schreef ar het volgende:
Ja, jullie zullen het samen niet eens zijn hé.
Die jongen heeft er verstand van.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 juli 2017 - 20:37   quote  deeplink  
Van wie zou die dat hebben......(?)
van geil
 van geil - zondag 16 juli 2017 - 20:39   quote  deeplink  
Ik weet even niet wie zijn moeder is?
Stylzz
 Stylzz - zondag 16 juli 2017 - 20:43   quote  deeplink  
Joke
van geil
 van geil - zondag 16 juli 2017 - 20:43   quote  deeplink  
Haha :)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 juli 2017 - 20:48   quote  deeplink  
d:-)))))
ar
 ar - zondag 16 juli 2017 - 21:39   quote  deeplink  
Haha
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 09 augustus 2017 - 09:20   quote  deeplink  
Feyenoord raakt Eric Botteghin in de laatste weken van de zomerse transferwindow mogelijk kwijt. De verdediger staat namelijk in de belangstelling van Sporting Portugal. Dit schrijft Record. De Braziliaanse Feyenoorder moet Sporting-trainer Jorge Jesus meer opties achterin geven.

Onder andere door het Europese programma van de club uit Portugal is de club genoodzaakt om een extra verdediger toe te voegen aan de selectie. Het is echter de vraag of Botteghin wil vertrekken bij Feyenoord. Eerder ging hij niet in op de interesse van Corinthians en São Paolo, twee grootmachten uit zijn vaderland Brazilië.
johan mansveld
 johan mansveld - woensdag 09 augustus 2017 - 09:30   quote  deeplink  
Net zo opstellen als hun destijds met Lindeloff. 20 miljoen en anders opbokken.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 09 augustus 2017 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 augustus 2017 - 09:30 schreef johan mansveld het volgende:
Net zo opstellen als hun destijds met Lindeloff. 20 miljoen en anders opbokken.
Destijds was dat toch Benfica..(?)
CobusIII
 CobusIII - woensdag 09 augustus 2017 - 16:44   quote  deeplink  
Verkopen en dan Tapia op die plek.....
van geil
 van geil - woensdag 09 augustus 2017 - 17:09   quote  deeplink  
Helemaal van de pot gerukt.
ar
 ar - woensdag 09 augustus 2017 - 17:45   quote  deeplink  
Niet helemaal mee eens.
CobusIII
 CobusIII - woensdag 09 augustus 2017 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 augustus 2017 - 17:09 schreef van geil het volgende:
Helemaal van de pot gerukt.
Tapia wordt de sensatie van het seizoen...
ras
 ras - woensdag 09 augustus 2017 - 19:06   quote  deeplink  
Ik zou zeggen niet verkopen en als hij wel zou willen dan voor de hoofdprijs en niet voor 4 of 5 miljoen. Zeegelaar en Douglas desnoods in de deal betrekken en uiteraard miljoenen euro's toe.
ar
 ar - woensdag 09 augustus 2017 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 augustus 2017 - 18:54 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Tapia wordt de sensatie van het seizoen...
Haha.. zo ist Co.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 09 augustus 2017 - 19:26   quote  deeplink  
Langzaam brengen en wegen.
van geil
 van geil - zaterdag 12 augustus 2017 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 juli 2017 - 23:32 schreef Zoon van Geile (g-ch het volgende:
#held
.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 20 augustus 2017 - 17:10   quote  deeplink  
Botteghin: 'Als de scheidsrechter de tweede situatie heeft gezien, dan moet hij fluiten'

Eric Botteghin was vandaag één van de uitblinkers bij Feyenoord en zag zijn elftal de drie punten over de streep trekken bij Excelsior. De verdediger was na afloop tevreden met de zege. ‘Ik denk dat de eerste helft goed was, we stonden compact en in balbezit vonden we de goede oplossingen. De tweede helft was minder, maar we hebben weinig weggegeven, alleen bij vrije trappen.’ Aldus Botteghin tegenover Foxsports.

De Braziliaan is van mening dat het nog wel beter moet bij Feyenoord, maar dat de zege en het feit dat er geen tegendoelpunten waren erg belangrijk zijn.‘Voor mij is het belangrijk als wij geen goal tegen krijgen. Natuurlijk moeten we nog stappen maken, maar we gaan zo door.’

Botteghin had in de tweede helft misschien wel recht op een penalty, nadat hij twee keer betrokken was bij een situatie in de zestien. Botteghin geeft zelf zijn mening hierover. ‘Ik weet niet of het een penalty was. De eerste situatie is duiken, maar de tweede denk ik wel. Als de scheidsrechter die tweede situatie heeft gezien moet hij fluiten. Verdedigers doen dit elke wedstrijd, maar hier moet hij voor fluiten.’

Morgen is het Gala van de Eredivisie waarbij de prijzen worden uitgereikt voor de beste spelers van het afgelopen seizoen. Botteghin mag daar de zilveren schoen ophalen, voor zijn prestaties in het afgelopen seizoen. Botteghin geeft aan trots te zijn dat hij daar mag zijn. ‘Leuk toch, ik ben blij dat ik daar ben. Ook leuk dat er meer jongens van Feyenoord hebben gewonnen, we gaan met de hele groep daarheen. Het kampioenschap was fantastisch en dat wordt nu beloond met een individuele prijs en we moeten het dit jaar gewoon weer doorzetten. Dan kan het weer gebeuren denk ik.’
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 augustus 2017 - 14:04   quote  deeplink  
Eric Botteghin 30 jaar

(https://youtu.be/XzXrtl9nULs)
VVout
 VVout - donderdag 31 augustus 2017 - 15:02   quote  deeplink  
Als je het filmpje ziet en niet beter zou weten denk je echt niet dat we het hier over een centrale verdediger hebben :)
JanM
 JanM - donderdag 31 augustus 2017 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 augustus 2017 - 15:02 schreef VVout het volgende:
Als je het filmpje ziet en niet beter zou weten denk je echt niet dat we het hier over een centrale verdediger hebben :)
Mocht Jörgensen geblesseerd raken weet ik wel wie we dan beter dan Kramer in de spits kunnen zetten!
ar
 ar - donderdag 31 augustus 2017 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 augustus 2017 - 18:35 schreef JanM het volgende:

[..]

Mocht Jörgensen geblesseerd raken weet ik wel wie we dan beter dan Kramer in de spits kunnen zetten!
Vertel.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 augustus 2017 - 20:33   quote  deeplink  
BOTTEGHIN BOTTEGHIN ERIC BOTTEGHIN..
CobusIII
 CobusIII - donderdag 31 augustus 2017 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 augustus 2017 - 18:35 schreef JanM het volgende:

[..]

Mocht Jörgensen geblesseerd raken weet ik wel wie we dan beter dan Kramer in de spits kunnen zetten!
Ik weet er wel elf...
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 07 september 2017 - 16:44   quote  deeplink  
Botteghin: ''Een topclub moet een zwaar schema aankunnen''

aj0wgGK6.jpg

De komende weken volgen de wedstrijden in de competitie, Champions League en de KNVB Beker. Een druk programma wacht dus voor de spelers van Feyenoord. ''Ik ben heel benieuwd hoe zwaar het zal zijn met zo'n vol programma. En dan ook nog eens voor het eerst in de Champions League", zegt Jens Toornstra.

Feyenoord gebruikt het drukke programma niet als excuus. "Vermoeidheid zit vaak ook in het hoofd. Bovendien ken ik geen profvoetballer die liever de hele week traint dan driemaal in een week mooie wedstrijden speelt", zegt Jan-Arie Van der Heijden in gesprek met het Algemeen Dagblad.

Feyenoord-verdediger Eric Botteghin zag de landskampioen vorig jaar ook goed presteren. "Een topclub moet een zwaar schema aankunnen. We wonnen vorig jaar van Manchester United en veel spelers vonden dat de zwaarste wedstrijd uit hun loopbaan. Drie dagen later wonnen we gewoon bij PSV."

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Eric Botteghin///HELD topic









0.0216908