BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zaterdag 09 februari 2019 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 februari 2019 - 17:03 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Die hebben gewoon de smaak te pakken. Ajax gaat het zwaar, zo niet enorm zwaar krijgen.
Ik snap ook echt niet waar de euforie vandaan komt over het treffen met real.

Alsof het een van de zwakste tegenstanders is.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 09 februari 2019 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 februari 2019 - 17:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik snap ook echt niet waar de euforie vandaan komt over het treffen met real.

Alsof het een van de zwakste tegenstanders is.
Hahaha ik heb dat ook niet begrepen! En als je Ajax vandaag ziet de eerste 10 minuten had je tegen real al 5-0 achter gestaan.
hjf
 hjf - zondag 10 februari 2019 - 14:48   quote  deeplink  
Toen de loting werd verricht was in Ajax in topvorm en Real uit vorm. We zijn twee maanden verder en de rollen zijn volledig omgedraaid.
Enigma
 Enigma - zondag 10 februari 2019 - 17:12   quote  deeplink  
Utrecht dus nu 1-0...

Let op, PSV recht zijn rug en gaat vechten. Die hebben de absolute wil om te winnen en een coach ( die van mij zijn knieën mag breken ) die ze eruit trapt als ze verzaken. Daar zit het verschil.

Wat ben ik ziek van Ajax en dan natuurlijk vooral het spel en de instelling. Werkelijk waar nog niet zo een zwak en inspiratieloos Ajax gezien.
Na afketsen lainez en geen transfer neres ging het fout. Ajax had ook de jong nog miet moeten verkopen of wel verkopen en direct weg want die is helemaal afwezig en spaart zijn benen nu. Wedden dat hij niet speelt tegen real? Wat heeft Ajax gefaald met het niet halen van een spits en een Lcv. Of Wöber niet laten gaan. Schande schande schande..

Dit team verdient geen enkele prijs.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 10 februari 2019 - 17:42   quote  deeplink  
En toen zag je de tussenstand in Utrecht en doet het verlies nog meer pijn!!!
Enigma
 Enigma - zondag 10 februari 2019 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 februari 2019 - 17:42 schreef Ajax Warrior het volgende:
En toen zag je de tussenstand in Utrecht en doet het verlies nog meer pijn!!!
Geen zorgen, is alweer 2-1... 2-2 komt zo en 2-3 ook
Enigma
 Enigma - zondag 10 februari 2019 - 18:31   quote  deeplink  
Daar is de 2-2
remco k
 remco k - zondag 10 februari 2019 - 18:46   quote  deeplink  
Nou ja. Schade toch nog beperkt.
Enigma
 Enigma - zondag 10 februari 2019 - 18:46   quote  deeplink  
Klein beetje geluk voor ons. Geen 2-3... hoe bestaat het.
remco k
 remco k - zondag 10 februari 2019 - 18:46   quote  deeplink  
City overklast Chelsea trouwens en niet zon beetje ook. Na 24 minuten stond het 4-0.
remco k
 remco k - zondag 10 februari 2019 - 18:47   quote  deeplink  
Toch is ook psv gewoon heel matig op dit moment.
nummer10
 nummer10 - zondag 10 februari 2019 - 19:26   quote  deeplink  
psv verliezen in amsterdam.. is het nog maar 3 punten, ajax moet NU ingrijpen en ook met name de spelers en tenhag heeft een trap onder zijn reet nodig dat de opstelling gebruikt van tegen bayern.. dat moet overmars hem gewoon verplichten.. tenhag wou neres niet kwijt.. dan stel je hem gvd ook op ! en frenkie moet van die rose wolk geschopt worden samen met een paar anderen die al met de kop in de zon zitten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 februari 2019 door nummer10 --
remco k
 remco k - zondag 10 februari 2019 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 februari 2019 - 19:26 schreef nummer10 het volgende:
psv verliezen in amsterdam.. is het nog maar 3 punten, ajax moet NU ingrijpen en ook met name de spelers en tenhag heeft een trap onder zijn reet nodig dat de opstelling gebruikt van tegen bayern.. dat moet overmars hem gewoon verplichten.. tenhag wou neres niet kwijt.. dan stel je hem gvd ook op ! en frenkie moet van die rose wolk geschopt worden samen met een paar anderen die al met de kop in de zon zitten
Het zit hem bij alle spelers. Ze hebben niks voor elkaar over. Dan heeft het dus geen zin om individuele spelers te gaan benoemen.
remco k
 remco k - zondag 10 februari 2019 - 20:15   quote  deeplink  
Wel bijzonder dat er penalty niet gegeven wordt aan Utrecht omdat Dunpfries hem niet expres neerhaalde. Dit verklaard de scheids na afloop.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 10 februari 2019 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 februari 2019 - 19:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Het zit hem bij alle spelers. Ze hebben niks voor elkaar over. Dan heeft het dus geen zin om individuele spelers te gaan benoemen.
Hij zegt ook: De spelers en Ten Hag moeten een schop onder hun kont hebben. Dat hij daarna iemand bij naam noemt, stelt hij als voorbeeld. Zo lees ik het.
En ik kan me er wel in vinden wat hij zegt mbt Neres. Neres moet spelen! Die moet meer vertrouwen krijgen. Op de manier zoals Ten Hag met hem en andere jongens om gaat, .maak je deze spelers kapot
Enigma
 Enigma - zondag 10 februari 2019 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 februari 2019 - 18:47 schreef remco k het volgende:
Toch is ook psv gewoon heel matig op dit moment.
Matig is overdreven maar niet echt sterk klopt wel.

Echter dit is hun ondergrens, die van Ajax is ver daar beneden tgv gebrek aan inzet, onverzettelijkheid en doeltreffendheid. Kijk nou Huntelaar de kans op 1-1 mist. Dat is gewoon kwaliteit missen en het gevoel dat die bal dwars door het net moet.

Ook al verspeelt PSV tegen Heerenveen volgende week punten, Ajax heeft gewoon niet het team en zeker niet de coach die ze dan kan pushen om NAC af te slachten. En ja, ik zie PSV tegen Heerenveen punten verspelen. Het gat is echter niet alleen zes punten plus wat doelpunten, het is vooral mentaal en kwalitatief een gat.
nummer10
 nummer10 - zondag 10 februari 2019 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 februari 2019 - 20:24 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Hij zegt ook: De spelers en Ten Hag moeten een schop onder hun kont hebben. Dat hij daarna iemand bij naam noemt, stelt hij als voorbeeld. Zo lees ik het.
En ik kan me er wel in vinden wat hij zegt mbt Neres. Neres moet spelen! Die moet meer vertrouwen krijgen. Op de manier zoals Ten Hag met hem en andere jongens om gaat, .maak je deze spelers kapot
dus dat.. iedereen ! maar ik vind en dat is een mening dat frenkie na zijn transfer hij zich al aardig aanpast aan het zeuren op de scheids en het miepen
remco k
 remco k - zondag 10 februari 2019 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 februari 2019 - 20:24 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Hij zegt ook: De spelers en Ten Hag moeten een schop onder hun kont hebben. Dat hij daarna iemand bij naam noemt, stelt hij als voorbeeld. Zo lees ik het.
En ik kan me er wel in vinden wat hij zegt mbt Neres. Neres moet spelen! Die moet meer vertrouwen krijgen. Op de manier zoals Ten Hag met hem en andere jongens om gaat, .maak je deze spelers kapot
Je mag het lezen zoals je wil. Doe ik dat ook.
remco k
 remco k - zondag 10 februari 2019 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 februari 2019 - 20:42 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dus dat.. iedereen ! maar ik vind en dat is een mening dat frenkie na zijn transfer hij zich al aardig aanpast aan het zeuren op de scheids en het miepen
Je loopt altijd alleen maar op een if twee spelers te zaniken. Je held Huntelaar zeker ook gewoonheid gespeeld afgelopen weekend. ?
nummer10
 nummer10 - maandag 11 februari 2019 - 00:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 februari 2019 - 21:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Je loopt altijd alleen maar op een if twee spelers te zaniken. Je held Huntelaar zeker ook gewoonheid gespeeld afgelopen weekend. ?
hoe kom je bij je aannames lamme.. tenhag lieving ? huntelaar held ? hoe kom je er toch bij.. huntelaar moet je boven lammetak dolberg verkiezen ja.. maar neres weer boven huntelaar.. tenhag heb ik zelf meerdere vraagtekens bij gezet maar ook erbij vermeld dat je het niet de trainer alleen aan kan rekenen, vdbeek frenkie vaak genoeg wat over gezegt over dat gemiep.. etc etc.. dus snap jou nie helemaal en leest over de helft heen.. geeft niet doe ik bij jouwn onzin gemiep ook
remco k
 remco k - maandag 11 februari 2019 - 07:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 februari 2019 - 00:42 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hoe kom je bij je aannames lamme.. tenhag lieving ? huntelaar held ? hoe kom je er toch bij.. huntelaar moet je boven lammetak dolberg verkiezen ja.. maar neres weer boven huntelaar.. tenhag heb ik zelf meerdere vraagtekens bij gezet maar ook erbij vermeld dat je het niet de trainer alleen aan kan rekenen, vdbeek frenkie vaak genoeg wat over gezegt over dat gemiep.. etc etc.. dus snap jou nie helemaal en leest over de helft heen.. geeft niet doe ik bij jouwn onzin gemiep ook
Zelden heb ik je kritisch naar ten Hag gehoord man. Altijd alleen maar van alles verdedigen.
nummer10
 nummer10 - maandag 11 februari 2019 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 februari 2019 - 07:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Zelden heb ik je kritisch naar ten Hag gehoord man. Altijd alleen maar van alles verdedigen.
verdedigen omdat ik vind (mening) dat het niet alleen zijn schuld is.. en dat is het nog niet, enige wat hij maar ook een schreuder en winter heel dom doen zijn de wissels.. misschien toch tijd voor reiziger en bogarde ?
remco k
 remco k - maandag 11 februari 2019 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 februari 2019 - 09:04 schreef nummer10 het volgende:

[..]

verdedigen omdat ik vind (mening) dat het niet alleen zijn schuld is.. en dat is het nog niet, enige wat hij maar ook een schreuder en winter heel dom doen zijn de wissels.. misschien toch tijd voor reiziger en bogarde ?
Geen idee wie. Maar assistenten voeren geen wissels door, die adviseren alleen.
hjf
 hjf - maandag 11 februari 2019 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 februari 2019 - 19:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Het zit hem bij alle spelers. Ze hebben niks voor elkaar over. Dan heeft het dus geen zin om individuele spelers te gaan benoemen.
Klopt. Collectief falen. Er komt steeds meer informatie naar buiten dat er intern heibel is binnen de spelersgroep.
remco k
 remco k - maandag 11 februari 2019 - 10:40   quote  deeplink  
Het rommelt in de kleedkamer van Ajax na de dramatische start van 2019. Volgens Valentijn Driessen, chef voetbal van De Telegraaf, wordt bijvoorbeeld Matthijs de Ligt niet door iedereen gepruimd als aanvoerder.

'Leiders en leiderschap worden geaccepteerd als het goed gaat, maar bij tegenwind ontbreekt de autoriteit bij die zogenaamde leiders', schrijft Driessen in de ochtendkrant. 'Tadic en Blind, de dure aankopen met hun topsalarissen, geven niet thuis. De Jong maakt zijn recordtransfer tijdelijk niet waar en krijgt plots maniertjes, Ziyech is en blijft een Einzelgänger, behoudens z'n vrije trappen is Schöne volgens zijn ploeggenoten over the hill en De Ligt heeft het te druk met zichzelf.'

Volgens Driessen zit zijn jonge leeftijd (19) De Ligt nu in de weg. 'De buitenlanders vinden vanuit hun cultuur dat De Ligt hiërarchisch gezien geen aanvoerder kan zijn, omdat de band thuishoort bij de oudste of langst dienende speler.'

Ook de onevenwichtige opbouw van het salarishuis zorgt voor scheve gezichten, net als de toptransfer van Frenkie de Jong naar FC Barcelona. 'Anderen willen ook weg, maar serieuze belangstelling ontbreekt of de vraagprijs wordt niet betaald. Dat leidt tot frictie en jaloezie en legt de focus op de eigen belangen en niet op de teamprestatie.'

Driessen stelt vast dat 'iedereen bij het eerste zuchtje tegenwind voor zijn eigen bv'tje speelt'. 'Hoe de flow terug te krijgen? Wellicht tegen Real Madrid in de Champions League en/of Feyenoord in de KNVB-beker en anders wordt het weer helemaal niets in Amsterdam.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 11 februari 2019 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 februari 2019 - 10:40 schreef remco k het volgende:
Het rommelt in de kleedkamer van Ajax na de dramatische start van 2019. Volgens Valentijn Driessen, chef voetbal van De Telegraaf, wordt bijvoorbeeld Matthijs de Ligt niet door iedereen gepruimd als aanvoerder.

'Leiders en leiderschap worden geaccepteerd als het goed gaat, maar bij tegenwind ontbreekt de autoriteit bij die zogenaamde leiders', schrijft Driessen in de ochtendkrant. 'Tadic en Blind, de dure aankopen met hun topsalarissen, geven niet thuis. De Jong maakt zijn recordtransfer tijdelijk niet waar en krijgt plots maniertjes, Ziyech is en blijft een Einzelgänger, behoudens z'n vrije trappen is Schöne volgens zijn ploeggenoten over the hill en De Ligt heeft het te druk met zichzelf.'

Volgens Driessen zit zijn jonge leeftijd (19) De Ligt nu in de weg. 'De buitenlanders vinden vanuit hun cultuur dat De Ligt hiërarchisch gezien geen aanvoerder kan zijn, omdat de band thuishoort bij de oudste of langst dienende speler.'

Ook de onevenwichtige opbouw van het salarishuis zorgt voor scheve gezichten, net als de toptransfer van Frenkie de Jong naar FC Barcelona. 'Anderen willen ook weg, maar serieuze belangstelling ontbreekt of de vraagprijs wordt niet betaald. Dat leidt tot frictie en jaloezie en legt de focus op de eigen belangen en niet op de teamprestatie.'

Driessen stelt vast dat 'iedereen bij het eerste zuchtje tegenwind voor zijn eigen bv'tje speelt'. 'Hoe de flow terug te krijgen? Wellicht tegen Real Madrid in de Champions League en/of Feyenoord in de KNVB-beker en anders wordt het weer helemaal niets in Amsterdam.
Het is dat Driessen het schrijft, maar ik denk dat er veel klopt en wij het ook zo zien. Het zijn echt einzelgängers!
nummer10
 nummer10 - maandag 11 februari 2019 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 februari 2019 - 10:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Geen idee wie. Maar assistenten voeren geen wissels door, die adviseren alleen.
dan adviseren ze niet goed haha..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 11 februari 2019 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 februari 2019 - 11:15 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dan adviseren ze niet goed haha..
Of wel, maar de trainer is stronteigenwijs?
hjf
 hjf - maandag 11 februari 2019 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 februari 2019 - 11:15 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Het is dat Driessen het schrijft, maar ik denk dat er veel klopt en wij het ook zo zien. Het zijn echt einzelgängers!
En waar rook is. Is vuur.
remco k
 remco k - maandag 11 februari 2019 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 februari 2019 - 11:15 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Het is dat Driessen het schrijft, maar ik denk dat er veel klopt en wij het ook zo zien. Het zijn echt einzelgängers!
Daarom poste ik het ook. Hij post het ook niet als de waarheid maar als zijn mening dit keer. Tenminste. Zo komt het op mij over en daar kan ik me wel in vinden
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 11 februari 2019 - 21:34   quote  deeplink  
ALs dit geheel op waarheid berust, heb je binnen ajax/selectie echt een probleem.....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 12 februari 2019 - 08:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 februari 2019 - 21:34 schreef Ronald 1960 het volgende:
ALs dit geheel op waarheid berust, heb je binnen ajax/selectie echt een probleem.....
Ik denk dat wij de afgelopen wedstrijden met zijn allen de problemen binnen de selectie hebben kunnen waarnemen. Ze willen en gaan totaal niet door het vuur voor elkaar, zijn enkel met zichzelf bezig en sommigen durven hun voet niet meer uit te steken. Door al deze dingen ga je jezelf afvragen wat er in Amerika is gebeurd tijdens het trainingskamp.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 12 februari 2019 - 08:37   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 februari 2019 door Ajax Warrior --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 13 februari 2019 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 februari 2019 - 21:34 schreef Ronald 1960 het volgende:
ALs dit geheel op waarheid berust, heb je binnen ajax/selectie echt een probleem.....
Dat probleem lost van zich zelf op, na de zomer is het grootste gedeelte vertrokken
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 16 februari 2019 - 20:25   quote  deeplink  
Heerenveen-psv na 35 minuten 2-0. hopen dat heerenveen dit vol kan houden.....
Vlaar valt geblesseerd uit..... na 38 minuten
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 16 februari 2019 - 20:34   quote  deeplink  
Ruststand 2-0!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 16 februari 2019 - 20:51   quote  deeplink  
2-1 wordt afgekeurd wegens buitenspel. Terecht!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 16 februari 2019 - 20:55   quote  deeplink  
geel van Bommel, aanmerkingen op de leiding...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 16 februari 2019 - 21:02   quote  deeplink  
Nu wel 2-1.....
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 16 februari 2019 - 21:39   quote  deeplink  
Echt niet te geloven....
in de laatste miniuut van de 5 extra minuten toch weer 2-2......
nummer10
 nummer10 - zaterdag 16 februari 2019 - 21:40   quote  deeplink  
godverdomme die komen echt nog een keer van geluk onder de trein
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 16 februari 2019 - 21:45   quote  deeplink  
K*t natuurlijk, maar als wij zelf gewoon onze wedstrijden winnen, zouden die lucky gelijkspelen van PSV helemaal niks uitmaken.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 16 februari 2019 - 21:45   quote  deeplink  
5 minuten extra tijd en dan toch weer gelijk gemaakt. Hoe is het mogelijk.....
remco k
 remco k - zaterdag 16 februari 2019 - 23:45   quote  deeplink  
Ik heb het niet gezien. 5 minuten erbij is wel veel. Was er zoveel aan de hand dan in de tweede helft?
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 17 februari 2019 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 februari 2019 - 23:45 schreef remco k het volgende:
Ik heb het niet gezien. 5 minuten erbij is wel veel. Was er zoveel aan de hand dan in de tweede helft?
Volgens mij viel dat wel mee. Het enigste dat je Heerenveen kunt verwijten is dat ze met 10 man hebben gespeeld (Lammers heeft zich helemaal niet laten zien)en bleven voetballen. ALs ze zich meer in hadden laten zakken zou psv het veel lastiger hebben gehad om alsnog de 2-2 te maken....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 17 februari 2019 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2019 - 10:11 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Volgens mij viel dat wel mee. Het enigste dat je Heerenveen kunt verwijten is dat ze met 10 man hebben gespeeld (Lammers heeft zich helemaal niet laten zien)en bleven voetballen. ALs ze zich meer in hadden laten zakken zou psv het veel lastiger hebben gehad om alsnog de 2-2 te maken....
Lammers is een pisboer toch? Dan is het niet vreemd, allemaal belangen hebben ze!
nummer10
 nummer10 - zondag 17 februari 2019 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2019 - 12:42 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Lammers is een pisboer toch? Dan is het niet vreemd, allemaal belangen hebben ze!
klopt.. gewoon zijn team laten vallen om psv te helpen..
remco k
 remco k - zondag 17 februari 2019 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2019 - 13:06 schreef nummer10 het volgende:

[..]

klopt.. gewoon zijn team laten vallen om psv te helpen..
En tegen Ajax 300 x meer geven.
nummer10
 nummer10 - zondag 17 februari 2019 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2019 - 13:10 schreef remco k het volgende:

[..]

En tegen Ajax 300 x meer geven.
yep... best schandalig eigenlijk en heb ik verhuurde spelers van ajax eigenlijk nooit zien doen..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 17 februari 2019 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2019 - 14:49 schreef nummer10 het volgende:

[..]

yep... best schandalig eigenlijk en heb ik verhuurde spelers van ajax eigenlijk nooit zien doen..
Maar: WZAWZDB

Het gaat nu ff minder, maar alles bij elkaar is het gewoon een feit!! Wij zijn overall gewoon de BESTE

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 februari 2019 door Ronald 1960 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland









0.1075868