BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zondag 07 april 2019 - 18:33   quote  deeplink  
Ik zweer het je
Loetje
 Loetje - zondag 07 april 2019 - 18:35   quote  deeplink  
Kolere zeg...
Loetje
 Loetje - zondag 07 april 2019 - 18:37   quote  deeplink  
Gewoon keer op keer
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 07 april 2019 - 18:38   quote  deeplink  
We staan weer bovenaan boys
Loetje
 Loetje - zondag 07 april 2019 - 18:39   quote  deeplink  
Godskolere... Ken voort meer spanning met hun man...

Maar die VAR, die Güzübüyük zeg...
nummer10
 nummer10 - zondag 07 april 2019 - 18:39   quote  deeplink  
geholpen door ex psvers.. wie had dat verwacht.. maar kunnen we pasveer geen aanbod doen ipv die kut kjell ?
Loetje
 Loetje - zondag 07 april 2019 - 18:39   quote  deeplink  
Serero beste man daar.
Loetje
 Loetje - zondag 07 april 2019 - 18:40   quote  deeplink  
Er van uitgaande dat PSV de komende 2 potten sowieso ruim gaat winnen... Thuis tegen Excelsior niet alleen 3 punten nodig, maar ook een goede uitslag
Loetje
 Loetje - zondag 07 april 2019 - 18:43   quote  deeplink  
Moet Ronald De Boer steevast geil praten over PSV? PSV is met tijd en wijle toch gewoon weggespeeld...
nummer10
 nummer10 - zondag 07 april 2019 - 18:46   quote  deeplink  
en de laatste was in mijn ogen geen penal, werd ingezet buiten de 16... wel rood ivm doorgebroken speler.. en loetje ik weet het niet met dit psv, al erg veel geluk gehad ook tegen kleine ploegjes..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 07 april 2019 - 18:49   quote  deeplink  
Maar het belangrijkste is:
wij, staan, bovenaan,
WIJ STAAN BOVENAAN. :-) :-)
remco k
 remco k - zondag 07 april 2019 - 18:50   quote  deeplink  
Toch gewoon duidelijk twee penalty’s onterecht aan PSV gegeven. Of ben ik nou gek.
remco k
 remco k - zondag 07 april 2019 - 18:50   quote  deeplink  
Hooppplaaaaaaaa. Kop positie nu echt gepakt. Hoppa. Lekker hoor.
remco k
 remco k - zondag 07 april 2019 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2019 - 18:43 schreef Loetje het volgende:
Moet Ronald De Boer steevast geil praten over PSV? PSV is met tijd en wijle toch gewoon weggespeeld...
Ik heb het niet gezien. Maar juist de boer is vaak realistisch
Loetje
 Loetje - zondag 07 april 2019 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2019 - 18:50 schreef remco k het volgende:
Toch gewoon duidelijk twee penalty’s onterecht aan PSV gegeven. Of ben ik nou gek.
Ik deel de mening met je! Evenals ik het moment van Vitesse wel een penalty vond.

Na de 3-3 de pot afgezet. Hield het niet meer.
Loetje
 Loetje - zondag 07 april 2019 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2019 - 18:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb het niet gezien. Maar juist de boer is vaak realistisch
Jep, behalve omtrent PSV omdat die anders Ajacied genoemd wordt.
remco k
 remco k - zondag 07 april 2019 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2019 - 18:51 schreef Loetje het volgende:

[..]

Jep, behalve omtrent PSV omdat die anders Ajacied genoemd wordt.
Normaal vind ik dat dus juist niet. Hij verteld het echt wel als ze weer eens slecht zijn. En afhankelijk van de Jong.
Loetje
 Loetje - zondag 07 april 2019 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2019 - 18:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Normaal vind ik dat dus juist niet. Hij verteld het echt wel als ze weer eens slecht zijn. En afhankelijk van de Jong.
Ik vind het echt tegenvallen. Doet ook alsof ze pech hadden en de pingels terecht waren.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 07 april 2019 - 19:00   quote  deeplink  
Maar psv, met zoveel hulp en dan nog maar gelijk spelen...
Zelfs met hun vele geluk kunnen ze de koppositie niet vasthouden....
lekker hoorrrrr
Loetje
 Loetje - zondag 07 april 2019 - 19:11   quote  deeplink  
Wat denken jullie? Is de titel mogelijk of nekt de vele wedstrijden ons?
nummer10
 nummer10 - zondag 07 april 2019 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2019 - 19:11 schreef Loetje het volgende:
Wat denken jullie? Is de titel mogelijk of nekt de vele wedstrijden ons?
vrees dat de vele wedstrijden ons nekken.. aan de andere kant kunnen we nu elke pot en vooral volgende week de druk op psv houden.. ik denk persooonlijk niet dat psv die druk aan kan..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 07 april 2019 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2019 - 19:11 schreef Loetje het volgende:
Wat denken jullie? Is de titel mogelijk of nekt de vele wedstrijden ons?
Zelfs de "treble" is mogelijk!
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 07 april 2019 - 19:16   quote  deeplink  
PSV - De Graafschap
PSV - ADO
Willem II - PSV
PSV - Heracles
AZ - PSV

Ajax - Excelsior
Groningen - Ajax
Ajax - Vitesse
De Graafschap - Ajax
Ajax - Utrecht
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 07 april 2019 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2019 - 19:16 schreef Hasjkoph het volgende:
PSV - De Graafschap
PSV - ADO
Willem II - PSV
PSV - Heracles
AZ - PSV

Ajax - Excelsior
Groningen - Ajax
Ajax - Vitesse
De Graafschap - Ajax
Ajax - Utrecht
Ik denk dat de laatste ronde allesbepalend is. PSV uit bij AZ zie ik ze niet snel winnen.
Daartegenover is bij Ajax de grootste horde Groningen uit denk ik zo.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 april 2019 door Hasjkoph --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 07 april 2019 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2019 - 19:17 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ik denk dat de laatste ronde allesbepalend is. PSV uit bij AZ zie ik ze niet snel winnen.
Daartegenover is bij Ajax de grootste horde Groningen uit denk ik zo.
Van vitesse hebben we ook nog iet gewonnnen. een par jaar geleden verloren wij thuis van vitesse...
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 07 april 2019 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2019 - 19:23 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Van vitesse hebben we ook nog iet gewonnnen. een par jaar geleden verloren wij thuis van vitesse...
Mee eens, maar Ajax speelt wel thuis. Dan lijkt me Groningen uit wat lastiger.
Als je ook ziet wat voor ruimtes Vitesse vandaag open laat, dan moet daar thuis gewoon van gewonnen worden.
Loetje
 Loetje - zondag 07 april 2019 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2019 - 19:17 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ik denk dat de laatste ronde allesbepalend is. PSV uit bij AZ zie ik ze niet snel winnen.
Daartegenover is bij Ajax de grootste horde Groningen uit denk ik zo.
PSV heeft het doorgaans zelden lastig in Alkmaar. Wellicht is AZ dan zeker van Europees voetbal.

Ik ga er vanuit dat PSV in die 3 thuiswedstrijden zeker 12 tot 16 goals gaan maken.

Wij mogen in ieder geval niet een keer punten morsen denk ik
Loetje
 Loetje - zondag 07 april 2019 - 19:28   quote  deeplink  
Maar iedereen licht nu ødegaard eruit en die was ook goed na rust. Maar Serero... Wat bouwde die goed op, wat een partij balheroveringen, wat een counters haalde die eruit.
Loetje
 Loetje - zondag 07 april 2019 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2019 - 19:23 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Van vitesse hebben we ook nog iet gewonnnen. een par jaar geleden verloren wij thuis van vitesse...
Vorig seizoen Vitesse en Utrecht thuis verloren.

De Graafschap moet nog en ook Groningen uit hebben we het altijd lastig.

En Excelsior na Juve... We zijn er echt nog niet.

Maar als het komende week mis gaat, zou ik Juve uit echt laten lopen, hoe gek dat ook klinkt. CL seizoen is geslaagd en Juve thuis verliezen, maak je uit niet goed.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 07 april 2019 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2019 - 19:27 schreef Loetje het volgende:

[..]

PSV heeft het doorgaans zelden lastig in Alkmaar. Wellicht is AZ dan zeker van Europees voetbal.

Ik ga er vanuit dat PSV in die 3 thuiswedstrijden zeker 12 tot 16 goals gaan maken.

Wij mogen in ieder geval niet een keer punten morsen denk ik
Zo'n zelfde statistiek was vandaag ook over Vitesse. Wil niet zeggen dat ik er vanuit ga dat AZ zal winnen, maar het zal niet makkelijk worden voor PSV.
Loetje
 Loetje - zondag 07 april 2019 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2019 - 19:30 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Zo'n zelfde statistiek was vandaag ook over Vitesse. Wil niet zeggen dat ik er vanuit ga dat AZ zal winnen, maar het zal niet makkelijk worden voor PSV.
Laten we het hopen...

Ik ben alleen bang voor ons programma!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 07 april 2019 - 19:37   quote  deeplink  
Feit is wel dat wij in 1 week tijd vijf punten zijn ingelopen en nu op doelsaldo bovenaan staan. Wij de volle winst hebben gepakt en psv dus maar 1 punt heeft gepakt....
Loetje
 Loetje - zondag 07 april 2019 - 19:57   quote  deeplink  
Klopt, PSV pakte er trouwens 4. Tegen Zwolle he... Maar 5 punten ingelopen en vanaf nu is ons programma zwaarder denk ik. Komende zaterdag vlammen tegen Excelsior.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 07 april 2019 - 20:19   quote  deeplink  
Net samenvatting gezien, maar o o o wat heeft die kutclub gezwijnd. Die scheidsrechter is echt lachwekkend. Hoog been en dan een vrije trap tegen krijgen??

Maar bijna was het die pisboeren weer gelukt in de laatste seconde, maar wat een redding van pasveer. Ajax is er nog niet, zeker niet!
benjamin25
 benjamin25 - zondag 07 april 2019 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2019 - 19:11 schreef Loetje het volgende:
Wat denken jullie? Is de titel mogelijk of nekt de vele wedstrijden ons?
Ik denk dat het ajax publiek zeer hongerig is en dat dit mee gaat tellen. De jongens kunnen nu prijzen pakken en daarom denk ik dat dit seizoen voor ons als publiek en het team een veel andere lading krijgt. Ondanks het drukke schema zie ik ons de dubbel pakken en net niet doorgaan naar de volgende ronde bij de cl.
nummer10
 nummer10 - zondag 07 april 2019 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2019 - 19:28 schreef Loetje het volgende:
Maar iedereen licht nu ødegaard eruit en die was ook goed na rust. Maar Serero... Wat bouwde die goed op, wat een partij balheroveringen, wat een counters haalde die eruit.
vond hem bij ajax zwaar onderschat en helaas in mijn ogen teweinig kansen gehad..
nummer10
 nummer10 - zondag 07 april 2019 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2019 - 20:40 schreef benjamin25 het volgende:

[..]

Ik denk dat het ajax publiek zeer hongerig is en dat dit mee gaat tellen. De jongens kunnen nu prijzen pakken en daarom denk ik dat dit seizoen voor ons als publiek en het team een veel andere lading krijgt. Ondanks het drukke schema zie ik ons de dubbel pakken en net niet doorgaan naar de volgende ronde bij de cl.
en dan draai je gezien het punten aantal, doelpunten, beker en cl een GEWELDIG seizoen.. en ik denk dat het nagatieve over tenhag enkel komt door de media en zijn eigen manier van communiceren/praten in de media.. maar niet om zijn kwaliteiten (ook al blijft het echt mijn trainer niet) maar cijfers zeggen toch echt anders..
Loetje
 Loetje - zondag 07 april 2019 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2019 - 20:45 schreef nummer10 het volgende:

[..]

vond hem bij ajax zwaar onderschat en helaas in mijn ogen teweinig kansen gehad..
En klaagde nooit he...
nummer10
 nummer10 - zondag 07 april 2019 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2019 - 20:58 schreef Loetje het volgende:

[..]

En klaagde nooit he...
nope dat sierde hem echt.. jammer dat die zo vertrokken is, weet zkr dat hij in dit ajax prima zou zijn..
Loetje
 Loetje - zondag 07 april 2019 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2019 - 21:21 schreef nummer10 het volgende:

[..]

nope dat sierde hem echt.. jammer dat die zo vertrokken is, weet zkr dat hij in dit ajax prima zou zijn..
Nouja dat weet ik niet. Maar heb liever zo'n mentaliteit op de bank dan Labyrat
Hummel10
 Hummel10 - zondag 07 april 2019 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2019 - 20:45 schreef nummer10 het volgende:

[..]

vond hem bij ajax zwaar onderschat en helaas in mijn ogen teweinig kansen gehad..
Heeft zat gespeeld hoor. Vaak net niet bij hem. Niet nodig zit prima bij Vitesse.
Denk dat we twee Noren moeten halen Odengaard en Isac.
nummer10
 nummer10 - zondag 07 april 2019 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2019 - 22:02 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Heeft zat gespeeld hoor. Vaak net niet bij hem. Niet nodig zit prima bij Vitesse.
Denk dat we twee Noren moeten halen Odengaard en Isac.
isac ? en doelde meer op vertrouwen, daarbij zie ik hem liever dan een aantal bank spelers nu.. bijv zoals loetje al aangaf..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 april 2019 door nummer10 --
remco k
 remco k - maandag 08 april 2019 - 08:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2019 - 20:45 schreef nummer10 het volgende:

[..]

vond hem bij ajax zwaar onderschat en helaas in mijn ogen teweinig kansen gehad..
Eens, ik denk dat een groot deel van het publiek ook zo over hem dacht.
remco k
 remco k - maandag 08 april 2019 - 09:00   quote  deeplink  
Ik denk dat zowel ajax als PSV heel kwetsbaar kunnen zijn.

PSV heeft een paar Ajacieden in ploeg, die jongens lopen natuurlijk met de borst vooruit als ze boven ons staan, maar hoe handelen ze dat als ze onder ons staan? Wat doet dat met het zelfvertrouwen.

Ajax barst nu van het zelf vertrouwen, maar wat gebeurt daarmee als we er twee keer hard afgaan tegen Juventus?

Blessures van de belangrijke krachten bij Ajax en PSV, Frenkie Ziyech al niet helemaal fris, de Ligt zie je steeds vaker lastig kijken omdat er vast wat pijntjes zijn.

En hoe behandelen de tegenstanders PSV en Ajax.. Als je normaal gesproken tegen PSV volle bak gaat voetballen, verlies je van ze, ga je wat defensiever spelen zoals een aantal ploegen deden na de winter, dan krijgen ze het lastig.
Daarin schuilt een voordeel voor Ajax aangezien de ploeg beide dingen wel beheerst, maar ja, bij Ajax speelt die mogelijke vermoeidheid wel degelijk, zelfs in de freewheel tweede helft tegen Willem twee zag je toch echt vermoeidheid bij een aantal spelers.
Maar goed, wie weet geeft het heroveren van de koppositie ook wel weer nieuwe energie.

Kortom, Ajax kan zeker kampioen worden, maar die vermoeidheid in de ploeg kan er voor zorgen dat Ajax het alsnog weggeeft.
remco k
 remco k - maandag 08 april 2019 - 09:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2019 - 23:31 schreef nummer10 het volgende:

[..]

isac ? en doelde meer op vertrouwen, daarbij zie ik hem liever dan een aantal bank spelers nu.. bijv zoals loetje al aangaf..
Ja ISac van WIllem 2, ben de laatste twee dagen wat van hem aan het terug kijken, maar mensen wat is die compleet en goed zeg..
p111
 p111 - maandag 08 april 2019 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2019 - 23:31 schreef nummer10 het volgende:

[..]

isac ? en doelde meer op vertrouwen, daarbij zie ik hem liever dan een aantal bank spelers nu.. bijv zoals loetje al aangaf..
Volgens mij is die Isac toch een zweed ?
remco k
 remco k - maandag 08 april 2019 - 09:16   quote  deeplink  
Alle balcontacten van Odegaard tegen PSV.

remco k
 remco k - maandag 08 april 2019 - 09:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 april 2019 - 09:12 schreef p111 het volgende:

[..]

Volgens mij is die Isac toch een zweed ?
Ja een Zweed.

Namli en Odegaard zijn Noors.
nummer10
 nummer10 - maandag 08 april 2019 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 april 2019 - 09:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja ISac van WIllem 2, ben de laatste twee dagen wat van hem aan het terug kijken, maar mensen wat is die compleet en goed zeg..
klopt viel mij ook op.. ruil maar met dolberg :P
Loetje
 Loetje - maandag 08 april 2019 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 april 2019 - 09:00 schreef remco k het volgende:
Ik denk dat zowel ajax als PSV heel kwetsbaar kunnen zijn.

PSV heeft een paar Ajacieden in ploeg, die jongens lopen natuurlijk met de borst vooruit als ze boven ons staan, maar hoe handelen ze dat als ze onder ons staan? Wat doet dat met het zelfvertrouwen.

Ajax barst nu van het zelf vertrouwen, maar wat gebeurt daarmee als we er twee keer hard afgaan tegen Juventus?

Blessures van de belangrijke krachten bij Ajax en PSV, Frenkie Ziyech al niet helemaal fris, de Ligt zie je steeds vaker lastig kijken omdat er vast wat pijntjes zijn.

En hoe behandelen de tegenstanders PSV en Ajax.. Als je normaal gesproken tegen PSV volle bak gaat voetballen, verlies je van ze, ga je wat defensiever spelen zoals een aantal ploegen deden na de winter, dan krijgen ze het lastig.
Daarin schuilt een voordeel voor Ajax aangezien de ploeg beide dingen wel beheerst, maar ja, bij Ajax speelt die mogelijke vermoeidheid wel degelijk, zelfs in de freewheel tweede helft tegen Willem twee zag je toch echt vermoeidheid bij een aantal spelers.
Maar goed, wie weet geeft het heroveren van de koppositie ook wel weer nieuwe energie.

Kortom, Ajax kan zeker kampioen worden, maar die vermoeidheid in de ploeg kan er voor zorgen dat Ajax het alsnog weggeeft.
We zouden ook gewoon met helemaal niks weer kunnen staan, moet er bijna niet aan denken.

Maar ik denk dat Ajax Juve echt als een bonus moet zien mentaal gezien, hoe het ook afloopt. Al is dat misschien lastig. Ze mogen dit seizoen 16CL wedstrijden spelen. Spelen Bayern en Real weg en het is sowieso geslaagd daar.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5883
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland









0.1530179