BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zondag 01 december 2019 - 21:58   quote  deeplink  
WHAHAAHAHAHAHAHA! Krijg een melding, 'match ended'. Geweldig dit
Loetje
 Loetje - zondag 01 december 2019 - 21:59   quote  deeplink  
Toontje waar is europa, Toontje waar is de schaal, Toontje schrijf nog een boekie en vermaak ons allemaal!!
Eide
 Eide - zondag 01 december 2019 - 22:00   quote  deeplink  
PSV ook gewoon de mindere tijdens de tweede helft. Emmen pakt hier volkomen verdient een punt. Eens kijken of er nu eindelijk druk op Van Bommel komt te staan.
Loetje
 Loetje - zondag 01 december 2019 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 december 2019 - 22:00 schreef Eide het volgende:
PSV ook gewoon de mindere tijdens de tweede helft. Emmen pakt hier volkomen verdient een punt. Eens kijken of er nu eindelijk druk op Van Bommel komt te staan.
Heb de 2e helft niet gezien. Was het zo erg?

Maar die ontslaan Bommeltje niet, had na de break 2 potten en zijn er alweer 3.

Maar laat die gek maar zitten. Ik pis iedere week in me broek van ze van het lachen
nummer10
 nummer10 - zondag 01 december 2019 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 december 2019 - 22:17 schreef Loetje het volgende:

[..]

Heb de 2e helft niet gezien. Was het zo erg?

Maar die ontslaan Bommeltje niet, had na de break 2 potten en zijn er alweer 3.

Maar laat die gek maar zitten. Ik pis iedere week in me broek van ze van het lachen
toch geen 1-2 hahahahaha geniaal dit.. vbommel mooi daar laten indd.. az ajax en feyenoord psv binnenkort, als ajax wint en zie feyenoord wel winnen van psv sta je echt verlos
Loetje
 Loetje - zondag 01 december 2019 - 22:25   quote  deeplink  
Lukkien ontslagen na wanprestatie tegen PSV! ;-)
Eide
 Eide - zondag 01 december 2019 - 22:44   quote  deeplink  
Toch weer Messi. Altijd weer Messi.
Loetje
 Loetje - zondag 01 december 2019 - 22:45   quote  deeplink  
Exact mijn gedachte. Maar wat heeft Atletico met name voor rust veel laten liggen
nummer10
 nummer10 - zondag 01 december 2019 - 23:09   quote  deeplink  
lees nu allemaal vreemde dingen wat vbommel zegt, de ommekeer dat het beter gaatbis nabij, die man heeft echt 0.0 selfreflectie.. mooi laten zitten en dan hoop ik op ajax-psv en een hele dikke afslachting van ajax waardoor hij word ontslagen, nog pijnlijker voor die kwal

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 december 2019 door nummer10 --
nummer10
 nummer10 - zondag 01 december 2019 - 23:10   quote  deeplink  
hoe deed frenkie het in zoon pot ?
Eide
 Eide - zondag 01 december 2019 - 23:12   quote  deeplink  
Ach, nu was het probleem weer dat ze de eerste helft geweldig hadden gespeeld (is niet waar) maar vergaten meer te scoren (is wel waar). Leuk verhaal, maar voorlopig was PSV na rust gewoon een klasse minder dan Emmen. Dan kan je prachtige lulverhalen ophangen over hoe goed het voetbal is, maar (let op; hier wordt een open deur ingetrapt) een wedstrijd duurt 90 minuten en aan het einde telt alleen het resultaat.
Loetje
 Loetje - zondag 01 december 2019 - 23:13   quote  deeplink  
Nog 1 zeer apart detail dit weekend. Chelsea maakte dit weekend tegen West Ham precies 0 overtredingen.
Loetje
 Loetje - zondag 01 december 2019 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 december 2019 - 23:12 schreef Eide het volgende:
Ach, nu was het probleem weer dat ze de eerste helft geweldig hadden gespeeld (is niet waar) maar vergaten meer te scoren (is wel waar). Leuk verhaal, maar voorlopig was PSV na rust gewoon een klasse minder dan Emmen. Dan kan je prachtige lulverhalen ophangen over hoe goed het voetbal is, maar (let op; hier wordt een open deur ingetrapt) een wedstrijd duurt 90 minuten en aan het einde telt alleen het resultaat.
Het is maar wat ze willen zien, op slag van rust missen ze 2 kansen. Emmen wordt een goal afgekeurd en missen in minuut 4 al een enorme kans.

Dat je zo positief kan blijven dan als Van Bommel zijnde
nummer10
 nummer10 - maandag 02 december 2019 - 00:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 december 2019 - 23:14 schreef Loetje het volgende:

[..]

Het is maar wat ze willen zien, op slag van rust missen ze 2 kansen. Emmen wordt een goal afgekeurd en missen in minuut 4 al een enorme kans.

Dat je zo positief kan blijven dan als Van Bommel zijnde
is gewoon puur dat het nooit aan die gek ligt.. maar vind het prima ! hoe meer ellende bij die lui hoe mooier
Loetje
 Loetje - maandag 02 december 2019 - 06:53   quote  deeplink  
Wel weer respect voor Danny Makkelie. Snapte gister oprecht helemaal niets van het afkeuren van de 1-1 van Emmen. Heb hem op Insta eens persoonlijk een berichtje gestuurd hoe dat nou zit, want ik snap oprecht de hele richtlijnen af en toe niet meer. Reageert daar gewoon netjes op en legt het uit. Dat vind ik wel klasse.
remco k
 remco k - maandag 02 december 2019 - 08:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 december 2019 - 21:21 schreef Loetje het volgende:
Zieke redding van Ter Stegen joh
En niet maar eentje. Ter Steegen is ook echt een geweldenaar. Ik denk momenteel misschien wel de beste samen met onana en oblak.
remco k
 remco k - maandag 02 december 2019 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 december 2019 - 23:10 schreef nummer10 het volgende:
hoe deed frenkie het in zoon pot ?
Die is gewoon altijd prima. Probleem met barca is het vele wisselen in het middenveld. Geen speler speelt ook maar twee wedstrijden op dezelfde plek.
Loetje
 Loetje - maandag 02 december 2019 - 08:44   quote  deeplink  
Was niet echt opvallend gister, maar was ook onmogelijk.
remco k
 remco k - woensdag 04 december 2019 - 19:36   quote  deeplink  
Dolberg laat het toch echt wel zien in Frankrijk op dit moment.
nummer10
 nummer10 - woensdag 04 december 2019 - 19:48   quote  deeplink  
stond indd op de juiste plek, maar wat een blunder van die keeper zeg
remco k
 remco k - woensdag 04 december 2019 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 december 2019 - 19:48 schreef nummer10 het volgende:
stond indd op de juiste plek, maar wat een blunder van die keeper zeg
Ik heb het niet over zijn laatste goal. Gewoon over de laatste periode. Had hem er nu heel graag bij gehad.
nummer10
 nummer10 - donderdag 05 december 2019 - 01:30   quote  deeplink  
nou ik niet, sorry.. en waarom? vind hem echt nog te laks.. maar goed, heeft ook geen zin om hierover te hebben, hij is er niet meer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 december 2019 door nummer10 --
nummer10
 nummer10 - donderdag 05 december 2019 - 19:03   quote  deeplink  
az ajax, zonder publiek... wissel het dan om naar ajax az.. dit kan de knvb niet maken..
remco k
 remco k - donderdag 05 december 2019 - 19:40   quote  deeplink  
Zou echt een schande zijn.
Eide
 Eide - donderdag 05 december 2019 - 21:02   quote  deeplink  
Ik heb sterk het idee dat de KNVB daarom vandaag een persbericht over Az - Ajaz heeft uitgebracht. Dat is juist om de gemeente Alkmaar een beetje onder druk te zetten en te tonen dat ze zichzelf echt voor schut zetten als je hier voor gaan liggen.

Overigens kan de KNVB hier echt niet veel aan doen. De gemeente geeft het stadion vrij of niet. Daar kan de KNVB helemaal niets aan doen. Wat veel belangrijker is, sid at de KNVB eens druk gaat zetten op het toelaten van uitsupporters. Dat staat gewoon in de licentie-eisen van de KNVB, ga eens toezien op naleving.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 06 december 2019 - 08:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 december 2019 - 21:02 schreef Eide het volgende:
Ik heb sterk het idee dat de KNVB daarom vandaag een persbericht over Az - Ajaz heeft uitgebracht. Dat is juist om de gemeente Alkmaar een beetje onder druk te zetten en te tonen dat ze zichzelf echt voor schut zetten als je hier voor gaan liggen.

Overigens kan de KNVB hier echt niet veel aan doen. De gemeente geeft het stadion vrij of niet. Daar kan de KNVB helemaal niets aan doen. Wat veel belangrijker is, sid at de KNVB eens druk gaat zetten op het toelaten van uitsupporters. Dat staat gewoon in de licentie-eisen van de KNVB, ga eens toezien op naleving.
knvb kan er zeker niks aan doen dat alkmaar enkel zegt het mag, maar zonder supporters... knvb kan er wel wat aan doen dat ze dit ook daadwerkelijk doen ipv uitstellen of omdraaien... ben benieuwd
Eide
 Eide - vrijdag 06 december 2019 - 10:51   quote  deeplink  
Uit en thuis omdraaien houdt de KNVB dan ook zelf uitgesproken achter de hand. Ik snap de KNVB ook wel dat ze liefst zo weinig mogelijk veranderen aan de competitie-indeling.
remco k
 remco k - zondag 08 december 2019 - 13:58   quote  deeplink  
Feyenoord O19 - Ajax O19 0-3
Feyenoord O15 - Ajax O15 1-4
Feyenoord O14 - Ajax 014 0-3
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 09 december 2019 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 december 2019 - 10:51 schreef Eide het volgende:
Uit en thuis omdraaien houdt de KNVB dan ook zelf uitgesproken achter de hand. Ik snap de KNVB ook wel dat ze liefst zo weinig mogelijk veranderen aan de competitie-indeling.
Heel dat gelul erom heen is alleen maar ten doel om uiteindelijk geen uitsupporters toe te laten. Let maar op dat dit het uiteindelijke resultaat wordt. Alle andere mogelijkheden zijn binnen een week haast niet te realiseren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 december 2019 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 09 december 2019 - 09:06   quote  deeplink  
Overigens ecen dat doelpunt van Suarez gezien dit weekend. Wauw wauw wauw!!
remco k
 remco k - maandag 09 december 2019 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 december 2019 - 09:06 schreef Ajax Warrior het volgende:
Overigens ecen dat doelpunt van Suarez gezien dit weekend. Wauw wauw wauw!!
NIet normaal he. Frenkie trouwens echt asociaal goed daar.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 09 december 2019 - 20:26   quote  deeplink  
Jong Ajax zo waar live op Foxsport1
Loetje
 Loetje - maandag 09 december 2019 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 december 2019 - 20:26 schreef Ronald 1960 het volgende:
Jong Ajax zo waar live op Foxsport1
De koploper krijgt steevast de live wedstrijd op FOX en is er geen Eredivisie op vrijdag, wordt de nummer 2 ook live uitgezonden en dat zijn ze niet. Op maandag wordt de hoogst genoteerde club uitgezonden en dat zijn ze nu wel. Raar, maar waar.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 09 december 2019 - 20:42   quote  deeplink  
Nu 1-0 door Ekkelenkamp
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 09 december 2019 - 20:45   quote  deeplink  
2-0 Ekkelenkamp
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 09 december 2019 - 20:52   quote  deeplink  
Geen goeie wedstrijd nog. Alleen de laatste 5-10 minuten kwam Ajax op stoom en direct twee doelpunten.

Ekkelenkamp eerst een paar keer ongelukkig, maar maakt het dan wel twee keer goed af. Ik vind verder Pierie nog steeds niet echt iets.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 09 december 2019 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 december 2019 - 20:52 schreef Hasjkoph het volgende:
Geen goeie wedstrijd nog. Alleen de laatste 5-10 minuten kwam Ajax op stoom en direct twee doelpunten.

Ekkelenkamp eerst een paar keer ongelukkig, maar maakt het dan wel twee keer goed af. Ik vind verder Pierie nog steeds niet echt iets.
helemaal eens
Loetje
 Loetje - maandag 09 december 2019 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 december 2019 - 20:52 schreef Hasjkoph het volgende:
Geen goeie wedstrijd nog. Alleen de laatste 5-10 minuten kwam Ajax op stoom en direct twee doelpunten.

Ekkelenkamp eerst een paar keer ongelukkig, maar maakt het dan wel twee keer goed af. Ik vind verder Pierie nog steeds niet echt iets.
Als Pierie een geval Schuurs is, komt die sterker terug. Die bakte er helemaal niets van vorig jaar. Wel merkwaardig dat een basisspeler van Heerenveen grote moeite heeft aan de haken in de Jupiler League.

Maar vertel, heb even een keer de tijd niet gehad voor jong. Redelijk matig lees ik, wie blinken uit en wie vallen tegen?
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 09 december 2019 - 21:00   quote  deeplink  
Ik denk dat dat vooral te maken heeft met de speelstijl van ajax
Loetje
 Loetje - maandag 09 december 2019 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 december 2019 - 21:00 schreef Ronald 1960 het volgende:
Ik denk dat dat vooral te maken heeft met de speelstijl van ajax
Ook gewoon de normale defensieve basistaken gaan hem heel moeizaam af
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 09 december 2019 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 december 2019 - 20:55 schreef Loetje het volgende:

[..]

Als Pierie een geval Schuurs is, komt die sterker terug. Die bakte er helemaal niets van vorig jaar. Wel merkwaardig dat een basisspeler van Heerenveen grote moeite heeft aan de haken in de Jupiler League.

Maar vertel, heb even een keer de tijd niet gehad voor jong. Redelijk matig lees ik, wie blinken uit en wie vallen tegen?
Ik hoop het voor hem. Tot nog toe blijft hij verdedigend zwak.

Positief opvallen vind ik Kühn, Gravenberch en Brobbey. Kühn, evenals Quinten Timber, kan wel een mannetje uitspelen. Mist m alleen nog in de scherpte bij de eindpass. Brobbey blijft fysiek zo bizar sterk. Komt nog niet echt aan de bal, maar weet wel een bal vast te houden als hij m krijgt. Verder is hij ook nog redelijk snel ondanks zijn fysiek. Gravenberch speelt ook heel makkelijk. Draait makkelijk weg van zijn tegenstander.

Pierie en Van Gelderen vind ik matig deze wedstrijd. Eiting speelt ook niet zijn beste wedstrijd. En Scherpen houdt alles tegen, maar laat wel veel ballen los.

Heel zeker oogt het allemaal nog niet, maar de doelpunten lijken wel vertrouwen te hebben getankt.
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 09 december 2019 - 21:08   quote  deeplink  
Brobbey gewisseld voor Taylor. Ekkelenkamp nu zowaar in de spits.
Loetje
 Loetje - maandag 09 december 2019 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 december 2019 - 21:05 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ik hoop het voor hem. Tot nog toe blijft hij verdedigend zwak.

Positief opvallen vind ik Kühn, Gravenberch en Brobbey. Kühn, evenals Quinten Timber, kan wel een mannetje uitspelen. Mist m alleen nog in de scherpte bij de eindpass. Brobbey blijft fysiek zo bizar sterk. Komt nog niet echt aan de bal, maar weet wel een bal vast te houden als hij m krijgt. Verder is hij ook nog redelijk snel ondanks zijn fysiek. Gravenberch speelt ook heel makkelijk. Draait makkelijk weg van zijn tegenstander.

Pierie en Van Gelderen vind ik matig deze wedstrijd. Eiting speelt ook niet zijn beste wedstrijd. En Scherpen houdt alles tegen, maar laat wel veel ballen los.

Heel zeker oogt het allemaal nog niet, maar de doelpunten lijken wel vertrouwen te hebben getankt.
Ik ben wel van van de beide heren Timber moet ik zeggen. Jurrien nog iets beter, maar vind ze heel aardig spelen. Kühn lijkt met de week beter te worden.
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 09 december 2019 - 21:13   quote  deeplink  
Danilo Pereira trouwens niet bij de wedstrijdselectie. Iemand die daar wat meer over weet?
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 09 december 2019 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 december 2019 - 21:12 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik ben wel van van de beide heren Timber moet ik zeggen. Jurrien nog iets beter, maar vind ze heel aardig spelen. Kühn lijkt met de week beter te worden.
Quinten weet ik niet zo goed, Jurriën doet het niet onaardig. Heeft net zoals Castilo aardig wat snelheid. Pakt hier overigens net wel een domme gele kaart, Jurriën.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 09 december 2019 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 december 2019 - 21:13 schreef Hasjkoph het volgende:
Danilo Pereira trouwens niet bij de wedstrijdselectie. Iemand die daar wat meer over weet?
Zit ie niet bij o19 in de CL?
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 09 december 2019 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 december 2019 - 21:18 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Zit ie niet bij o19 in de CL?
In principe niet. O19 speelt normaliter met spelers als Quinten Timber, Unuvar, Hansen en Brobbey.

Pereira is ook inmiddels 20.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 09 december 2019 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 december 2019 - 21:25 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

In principe niet. O19 speelt normaliter met spelers als Quinten Timber, Unuvar, Hansen en Brobbey.

Pereira is ook inmiddels 20.
Geen dispensatie regel?
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 09 december 2019 - 21:42   quote  deeplink  
Bandé erin voor Kühn.
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 09 december 2019 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 december 2019 - 21:39 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Geen dispensatie regel?
Het kan wel, maar zie het alleen niet gebeuren op basis van eerdere wedstrijden in de CL.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland









0.1452281