BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zaterdag 15 februari 2020 - 16:52   quote  deeplink  
Ik zag het, maar wat een moeite moet je daar doen om achter die laatste linie te komen. Zo enorm compact. De combinaties zullen heel vlot moeten zijn.
Eide
 Eide - zaterdag 15 februari 2020 - 16:52   quote  deeplink  
Eenrichtingsverkeer tot dusver. Weinig van te leren als Barca gas blijft geven.
Loetje
 Loetje - zaterdag 15 februari 2020 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 februari 2020 - 16:52 schreef Eide het volgende:
Eenrichtingsverkeer tot dusver. Weinig van te leren als Barca gas blijft geven.
Juist heel veel van te leren. Gewoonhet bewijs hoe snel het handelen moet zijn en hoe het tempo moet zijn. We hebben hun sterkte gezien, ook goed om te zien hoe ze pijn te doen zijn.

Zeker in de EL is dit essentieel. Kom je namelijk wel voor, dwing je ze wel verder uit elkaar te spelen en daar zijn ze dan niet goed in. Dat bewees Basel al
Eide
 Eide - zaterdag 15 februari 2020 - 17:02   quote  deeplink  
Jawel, maar je ziet zelfs niets van de omschakeling.
Loetje
 Loetje - zaterdag 15 februari 2020 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 februari 2020 - 17:02 schreef Eide het volgende:
Jawel, maar je ziet zelfs niets van de omschakeling.
Ik vind Barca daarin deze keer ook prima staan. Dat is ook iets wat Ten Hag ook vaak bedoeld
Loetje
 Loetje - zaterdag 15 februari 2020 - 17:39   quote  deeplink  
2-1 inmiddels
Loetje
 Loetje - zaterdag 15 februari 2020 - 17:59   quote  deeplink  
2-1 gebleven. Op een goed laatste kwartier voor rust na, had Barca het héél lastig.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 15 februari 2020 - 19:11   quote  deeplink  
AZ al 2-0 achter..
nummer10
 nummer10 - zaterdag 15 februari 2020 - 19:45   quote  deeplink  
snap wel dat lang verhuurd werd, vrees dan ook te licht voor ajax..
Eide
 Eide - zaterdag 15 februari 2020 - 19:46   quote  deeplink  
Goal van Menig bij Twente - AZ. Ik gun dat gore FC Twente helemaal niets, maar voor Ajax is dit een hele prettige stand.
Loetje
 Loetje - zaterdag 15 februari 2020 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 februari 2020 - 19:46 schreef Eide het volgende:
Goal van Menig bij Twente - AZ. Ik gun dat gore FC Twente helemaal niets, maar voor Ajax is dit een hele prettige stand.
En een wonder dat die pot niet beslist is en AZ nog in leven is. Lang mist voor rust nog een kans op de 3e, na rust missen ze er al 5.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 15 februari 2020 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 februari 2020 - 19:49 schreef Loetje het volgende:

[..]

En een wonder dat die pot niet beslist is en AZ nog in leven is. Lang mist voor rust nog een kans op de 3e, na rust missen ze er al 5.
3-0 en az is echt super zwak.. die haken definitief af
nummer10
 nummer10 - zaterdag 15 februari 2020 - 20:04   quote  deeplink  
was te snel, afgekeurd.. maar dit gaat az niet goed maken
Eide
 Eide - zaterdag 15 februari 2020 - 20:20   quote  deeplink  
Wat is er met AZ gebeurt joh? In een week tijd twee keer gevoelig klop krijgen maar vooral ook compleet onherkenbaar.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 15 februari 2020 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 februari 2020 - 20:20 schreef Eide het volgende:
Wat is er met AZ gebeurt joh? In een week tijd twee keer gevoelig klop krijgen maar vooral ook compleet onherkenbaar.
zelfoverschatting.. complete voorhoede 0.0 gecreeerd.. leuke talentjes daarvoorin maar niet iets voor ajax, zogauw bepaalde spelers het verschil kunnen maken en er met kop en schouders bovenuit steken zoals ziyech toen bij twente, dan pas moet ajax zoiets willen halen..
Loetje
 Loetje - zaterdag 15 februari 2020 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 februari 2020 - 20:20 schreef Eide het volgende:
Wat is er met AZ gebeurt joh? In een week tijd twee keer gevoelig klop krijgen maar vooral ook compleet onherkenbaar.
Uiteindelijk ook compleet afhankelijk van 3 man he. Tegen NAC verloren, maar soms ook pech. Vandaag de hele voorste 3 heel ver onder de maat en na rust een systeem waarin ze nog nooit gedpeeld hebben.

Maar vandaag had echt 5-0 moeten zijn, wat een vernedering met een prima spelende Noa Lang. Maar wel weer onbesuisd als altijd
Loetje
 Loetje - zaterdag 15 februari 2020 - 20:32   quote  deeplink  
Liverpool nog 3 of 4 zeges nodig. Al hadden ze het héél lastig, voor zover ik op me 2e scherm kon zien.
Eide
 Eide - zaterdag 15 februari 2020 - 20:37   quote  deeplink  
Het verschil kan morgen weer zes punten worden. Die buffer is wel lekker met een zware maand voor de boeg.
remco k
 remco k - dinsdag 18 februari 2020 - 21:20   quote  deeplink  
Bij Psg lijkt Neymar wel een paar kilo’s te zwaar.
Loetje
 Loetje - dinsdag 18 februari 2020 - 22:42   quote  deeplink  
De tering, wat is die Haaland goed. Die moet je gewoon geel geven als straf, niet normaal.

En wat kan Atletico toch weer fenomenaal goed verdedigen als ze echt willen.
Loetje
 Loetje - dinsdag 18 februari 2020 - 22:59   quote  deeplink  
Liverpool nog geen schot op goal volgens mij
remco k
 remco k - woensdag 19 februari 2020 - 21:04   quote  deeplink  
Holy fuck. Dat Tottenham weet in de eerste minuut niet wat het overkomt. 3 kansen tegen en de paal geraakt.
Ze klappen er daar volle bak op.
Eide
 Eide - woensdag 19 februari 2020 - 21:40   quote  deeplink  
Ik snap alle weerzin tegen RB Leipzig. Het is geen traditionsverein maar gewoon ordinair met veel geld naar de Bundesliga gestuwd... maar het is wel een leuke ploeg zeg.
remco k
 remco k - donderdag 20 februari 2020 - 12:14   quote  deeplink  
Ja joh. Spelen heerlijk voetbal. Met een 32 jarige trainer.
remco k
 remco k - donderdag 20 februari 2020 - 22:23   quote  deeplink  
Az speelt een vergelijkbare wedstrijd als Ajax. Totaal niet aan het voetballen.
remco k
 remco k - donderdag 20 februari 2020 - 22:29   quote  deeplink  
Daar ook een scheids die er niks van snapt.
remco k
 remco k - donderdag 20 februari 2020 - 22:30   quote  deeplink  
Weet iemand toevallig of scheidsrechters hun eigen wedstrijden evalueren met hun leidinggevende erbij??
nummer10
 nummer10 - donderdag 20 februari 2020 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2020 - 22:30 schreef remco k het volgende:
Weet iemand toevallig of scheidsrechters hun eigen wedstrijden evalueren met hun leidinggevende erbij??
met een leidinggevende weet ik niet, weet wel dat er normaal een evaluatie is
Loetje
 Loetje - donderdag 20 februari 2020 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2020 - 22:30 schreef remco k het volgende:
Weet iemand toevallig of scheidsrechters hun eigen wedstrijden evalueren met hun leidinggevende erbij??
Yep. Iedere scheids heeft een mentor en bespreekt dat na. Grote fouten worden nationaal eens per 3 weken besproken als ze allemaal bij elkaar komen en internationaal 3x per jaar.
remco k
 remco k - donderdag 20 februari 2020 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2020 - 22:50 schreef Loetje het volgende:

[..]

Yep. Iedere scheids heeft een mentor en bespreekt dat na. Grote fouten worden nationaal eens per 3 weken besproken als ze allemaal bij elkaar komen en internationaal 3x per jaar.
Oké thanks. Wel bijzonder dan dat dezelfde scheidsrechters structureel dezelfde fouten maken.
Loetje
 Loetje - donderdag 20 februari 2020 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2020 - 23:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Oké thanks. Wel bijzonder dan dat dezelfde scheidsrechters structureel dezelfde fouten maken.
Je hebt de categorie die gewoon hun eigen pot gaan fluiten en je hebt de scheidsrechters die bang zijn voor een reprimande en bang om fouten te maken. Dan krijg je dus dat pietluttig gedoe
Pietje
 Pietje - zondag 23 februari 2020 - 15:52   quote  deeplink  
De 10e (!) penalty voor AZ al dit seizoen...
Loetje
 Loetje - zondag 23 februari 2020 - 15:55   quote  deeplink  
Wat een schande bij Vitesse - PSV. Makkelie totaal de weg kwijt. En AZ krijgt 3 pingels in één wedstrijd.
Pietje
 Pietje - zondag 23 februari 2020 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2020 - 15:55 schreef Loetje het volgende:
Wat een schande bij Vitesse - PSV. Makkelie totaal de weg kwijt. En AZ krijgt 3 pingels in één wedstrijd.
Ja, bizar! Zonder Calimero te willen zijn. Het valt allemaal wel heel erg op!
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2020 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2020 - 15:55 schreef Loetje het volgende:
Wat een schande bij Vitesse - PSV. Makkelie totaal de weg kwijt. En AZ krijgt 3 pingels in één wedstrijd.
Ik zag net die overtreding van Bram van Polen. Volgens mij is dat een dusdanige tackle waarvoor men in Italië op de banken gaat staan zo mooi. Hard op de bal maar wel heel zuiver.
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2020 - 16:35   quote  deeplink  
Hoe kan de Var daar nou niet ingrijpen. Echt niets aan de hand.
Pietje
 Pietje - zondag 23 februari 2020 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2020 - 16:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zag net die overtreding van Bram van Polen. Volgens mij is dat een dusdanige tackle waarvoor men in Italië op de banken gaat staan zo mooi. Hard op de bal maar wel heel zuiver.
En niet alleen in Italië. Ook in Spanje, maar vooral in Engeland zie je dit soort tackles. Prachtig en vol vuur.
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2020 - 19:25   quote  deeplink  
Wel droevig trouwens. Scheidsrechters geven zelf nu al de fouten van dit weekend aan.
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2020 - 19:30   quote  deeplink  
De tering mensen. Dit kan toch niet. Gewoon meerdere wedstrijden de uitslag beïnvloed door de VAR
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2020 - 19:31   quote  deeplink  
Ajax wordt niet besproken. Maar dessers duwt met zijn schouder in de rug van Blind. Dat is gewoon een overtreding hoe ligt het is.

En Babel wordt in de 16 gewoon op de hakken gelopen. En daar hoor je niemand over.
nummer10
 nummer10 - zondag 23 februari 2020 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2020 - 19:31 schreef remco k het volgende:
Ajax wordt niet besproken. Maar dessers duwt met zijn schouder in de rug van Blind. Dat is gewoon een overtreding hoe ligt het is.

En Babel wordt in de 16 gewoon op de hakken gelopen. En daar hoor je niemand over.
overtreding van dessers vond ik niet maar daar kan je verschillen van mening. babel niet gezien in het stadion..wat betreft de VAR, opzich een goed ding, met goede mensen erachter en meer duidelijkheid en daar schort het aan.
p111
 p111 - zondag 23 februari 2020 - 21:19   quote  deeplink  
Ach die Dessers doet dit heel vaak hij had er voor kunnen fluiten,maar je moet gewoon die kansen afmaken dan is er niks aan de hand.En tevens het kunstgras verbieden,het is niet voor niks dat Ajax daar al 3 jaar verliest.
p111
 p111 - zondag 23 februari 2020 - 21:20   quote  deeplink  
Is er al wat meer bekend over Neres/Promes/Ziyech ?
nummer10
 nummer10 - zondag 23 februari 2020 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2020 - 21:19 schreef p111 het volgende:
Ach die Dessers doet dit heel vaak hij had er voor kunnen fluiten,maar je moet gewoon die kansen afmaken dan is er niks aan de hand.En tevens het kunstgras verbieden,het is niet voor niks dat Ajax daar al 3 jaar verliest.
geloof me p111 dat gras daar valt echt mee.. en het mag van mij echt weg hoor sowieso want ben anti alleen dit is niet een excuus dat je daarom daar verliest
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2020 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2020 - 22:10 schreef nummer10 het volgende:

[..]

geloof me p111 dat gras daar valt echt mee.. en het mag van mij echt weg hoor sowieso want ben anti alleen dit is niet een excuus dat je daarom daar verliest
Kunstgras is overal kut. En daar ook.
p111
 p111 - zondag 23 februari 2020 - 22:44   quote  deeplink  
Waarom verliest Ajax dan al 3 jaar achter elkaar van Heracles,dat kan toch geen toeval zijn.
nummer10
 nummer10 - zondag 23 februari 2020 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2020 - 22:44 schreef p111 het volgende:
Waarom verliest Ajax dan al 3 jaar achter elkaar van Heracles,dat kan toch geen toeval zijn.
omdat heracles een lastige ploeg is thuis, net zoals groningen.
nummer10
 nummer10 - zondag 23 februari 2020 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2020 - 22:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Kunstgras is overal kut. En daar ook.
remco deze valt echt mee.. het voetbalt gewoon niet heel anders dan echt gras op deze mat, zoals ik al zei, voetbal er zelf op bijna wekelijks.. en ja het mag van mij eruit al was het om de viezebroekjes en de geur van gras.
remco k
 remco k - maandag 24 februari 2020 - 07:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2020 - 22:52 schreef nummer10 het volgende:

[..]

remco deze valt echt mee.. het voetbalt gewoon niet heel anders dan echt gras op deze mat, zoals ik al zei, voetbal er zelf op bijna wekelijks.. en ja het mag van mij eruit al was het om de viezebroekjes en de geur van gras.
Ach hou op man. Ben zelf ook weleens in het stadion geweest en het is gewoon een drama net zoals ieder ander kunstgras.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 24 februari 2020 - 09:05   quote  deeplink  
Elk kunstgrasveld is bagger, dus ook die van Heracles. Het is alleen niet de schuldige voor het verlies!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5874
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland









0.1349890