BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 05 oktober 2015 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2015 - 22:00 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Fraizer zit op de bank bij Crystal Palace, Joel bij Arsenal
Sol Campbell glijdt nog ergens rond...

[ afbeelding ]
;-)
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 05 oktober 2015 - 22:03   quote  deeplink  
Loetje
 Loetje - maandag 05 oktober 2015 - 22:04   quote  deeplink  
Heb die 2 al vaker door elkaar gehaald hoor. Campbellkutjes allemaal
Brandje
 Brandje - dinsdag 06 oktober 2015 - 16:59   quote  deeplink  
Schikkingsvoorstel voor Kramer. Drie wedstrijden plus een voorwaardelijk. Wedden dat dit wordt terug gebracht naar twee en een voorwaardelijk anders mist hij de klassieker
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 06 oktober 2015 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 16:59 schreef Brandje het volgende:
Schikkingsvoorstel voor Kramer. Drie wedstrijden plus een voorwaardelijk. Wedden dat dit wordt terug gebracht naar twee en een voorwaardelijk anders mist hij de klassieker
Hahaha Precies mijn eerste reactie.
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 oktober 2015 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 17:11 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Hahaha Precies mijn eerste reactie.
Beker mist ie toch?
VVout
 VVout - dinsdag 06 oktober 2015 - 17:26   quote  deeplink  
Dat heeft die neus bij Fox dan goed voor elkaar, lekker in beeld gebracht en bedankt hè.
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 oktober 2015 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 17:26 schreef VVout het volgende:
Dat heeft die neus bij Fox dan goed voor elkaar, lekker in beeld gebracht en bedankt hè.
Whahahahaha, jaja, FOX zorgt ervoor dat Kramer een klap uitdeelt. Nou wordt ie helemaal mooi.

Gozer slaat al lang naar alles wat los en vast zit
VVout
 VVout - dinsdag 06 oktober 2015 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 17:28 schreef Loetje het volgende:

[..]

Whahahahaha, jaja, FOX zorgt ervoor dat Kramer een klap uitdeelt. Nou wordt ie helemaal mooi.

Gozer slaat al lang naar alles wat los en vast zit
Hij vergroot het uit, onder de loep nog wel. Als je dat geen aandacht leggen op noemt, zeker als je ziet wat er aan vooraf gaat. Maar goed, jullie hebben je zin misschien.
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 oktober 2015 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 17:36 schreef VVout het volgende:

[..]

Hij vergroot het uit, onder de loep nog wel. Als je dat geen aandacht leggen op noemt, zeker als je ziet wat er aan vooraf gaat. Maar goed, jullie hebben je zin misschien.
Oh nee hoor. Met of zonder Kramer. Je krijgt wat je verdiend of ga je nu zeggen dat je mag slaan? Als dat gebeurd kan dat gewoon prima in je analyse horen, net als er voorbij komt dat er een belachelijke goal van De Graafschap af wordt gekeurd. Daar hoor je bij jullie niemand over. Want dat was terecht. Vermeer gaat er daar gewoon lomp in. Ken de feiten jongen.
VVout
 VVout - dinsdag 06 oktober 2015 - 18:12   quote  deeplink  
Je kan het zien hoe je wil, je hebt er in ieder geval één minder tegen door toedoen van de media die het uitvergrootte.
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 oktober 2015 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 18:12 schreef VVout het volgende:
Je kan het zien hoe je wil, je hebt er in ieder geval één minder tegen door toedoen van de media die het uitvergrootte.
Schei toch uit man. Dat gejank om een speler terwijl je 3 spitsen ter beschikking hebt. Wie slaat er hier nou? FOX slaat die speler..... Tering VVout toch... Nu weer protesteren tegen een dikverdiende schorsing. Wanneer een speler van ons slaat mogen ze hem van mij dik schorsen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 oktober 2015 door Loetje --
VVout
 VVout - dinsdag 06 oktober 2015 - 20:39   quote  deeplink  
Als je dat slaan noemt, heb je gezien hoe Vida bovenop Vejinovic dook? Buiten dat je beter niet zo kan reageren is de maatregel overdreven ten aanzien wat er aan vooraf ging. Maar eens zien hoe ze tegen jullie gaan spelen, eens zien of je je dan ook kan beheersen. Best lastig lijkt me.
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 oktober 2015 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 20:39 schreef VVout het volgende:
Als je dat slaan noemt, heb je gezien hoe Vida bovenop Vejinovic dook? Buiten dat je beter niet zo kan reageren is de maatregel overdreven ten aanzien wat er aan vooraf ging. Maar eens zien hoe ze tegen jullie gaan spelen, eens zien of je je dan ook kan beheersen. Best lastig lijkt me.
Je bent perfect in het medelijden creëren en situaties omdraaien. Nogmaals, vergeet die afgekeurde goal niet te noemen. Die werkelijk belachelijk was. Anders verlies je vermoedelijk van de nummer 18. Maar zo triest ben je dat je dat niet benoemd.

Daarbij benoem ik net al dat wanneer een speler van ons dit doet hij voor mij gestraft mag worden.

Kramer deelt weer uit, zoveelste keer. Dan niet het probleem bij andere gaan leggen
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 06 oktober 2015 - 20:47   quote  deeplink  
5 penalty's kado gehad, een goal onterecht afgekeurd, maar als ze terecht geschorst worden is het schuld van de media en gaan ze er niet gerelateetde zaken bij halen.

Vervolgens zal hij zich over een paar dagen wel weer melden als de schorsing is teruggebracht. Wat ongetwijfeld zal gebeuren.

Lekker huilie huilie doen kakkies.
De Coolsingel blijft weer leeg dit seizoen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 oktober 2015 door NatjosFC --
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 oktober 2015 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 20:47 schreef NatjosFC het volgende:
5 penalty's kado gehad, een goal onterecht afgekeurd, maar als ze terecht geschorst worden is het schuld van de media en gaan ze er niet gerelateetde zaken bij halen.

Vervolgens zal hij zich over een paar dagen wel weer melden als de schorsing is teruggebracht. Wat ongetwijfeld zal gebeuren.
Helemaal met je eens. Ik benoemde het bewust niet. Doe dit maar een bij hun. Wat laat die gast zich van zijn slechte kant zien zeg. Symphatie voor zo iemand is meteen weg bij mij
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 06 oktober 2015 - 20:57   quote  deeplink  
Ik vind het allemaal een hoog pubergedrag gehalte en dan doel ik op de KNVB.
Geld maakt ons voetbal kapot....maar de KNVB kan er ook wat van....voetbal is een contactsport, wat doet di Kramer nou...gerommel om de ruimte....als je er slow motion opzet zal je zijn wang niet eens zien bewegen zoals bij boksers ...de KNVB maakt er een sissy sport van.

Er wordt aan beide kanten geduwd en getrokken....om daarvoor 3 wedstrijden schorsing voor te geven is regelrechte kolder.

We kunnen net zo goed gaan stoppen met voetbal...en korfballen als nationale sport gaan invoeren
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 oktober 2015 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 20:57 schreef Nenam_tiL het volgende:
Ik vind het allemaal een hoog pubergedrag gehalte en dan doel ik op de KNVB.
Geld maakt ons voetbal kapot....maar de KNVB kan er ook wat van....voetbal is een contactsport, wat doet di Kramer nou...gerommel om de ruimte....als je er slow motion opzet zal je zijn wang niet eens zien bewegen zoals bij boksers ...de KNVB maakt er een sissy sport van.

Er wordt aan beide kanten geduwd en getrokken....om daarvoor 3 wedstrijden schorsing voor te geven is regelrechte kolder.

We kunnen net zo goed gaan stoppen met voetbal...en korfballen als nationale sport gaan invoeren
Dat is een heel andere kwestie. Dat heeft over hoe we het willen zien. Aangezien iedere speler daar schorsingen voor krijgt hoeft deze man geen uitzondering te zijn
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 oktober 2015 - 21:02   quote  deeplink  
Heb je nog gebeld Peet?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 06 oktober 2015 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 21:02 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat is een heel andere kwestie. Dat heeft over hoe we het willen zien. Aangezien iedere speler daar schorsingen voor krijgt hoeft deze man geen uitzondering te zijn
Dat is voor de broekpoepers....ik win liever van Feijenoord op volle oorlog sterkte (hunnie dus) dan dat er achteraf gezegd wordt van ja maar.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 oktober 2015 door Nenam_tiL --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 06 oktober 2015 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 21:02 schreef Loetje het volgende:
Heb je nog gebeld Peet?
Nog niet....Melis is donderdag jarig dus heb ff wat anders aan mijn hoofd
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 oktober 2015 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 21:07 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dat is voor de broekpoepers....ik win liever van Feijenoord op volle oorlog sterkte dan dat er achteraf gezegd wordt van ja maar.....
Ik net zo goed, dat heeft hier helemaal niks, maar dan ook niks mee te maken. Elke speler die het doet krijgt een schorsing. Van mij mag het er af, enkel zijn algemene regels je gewoon om aan te houden en die hebben wij net zo goed in het dagelijks leven. Ondanks we het er lang niet altijd mee eens zijn. Ik heb je al vaker aan telefoon gezegd, recht is niet altijd recht. Simpel zat
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 oktober 2015 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 21:08 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Nog niet....Melis is donderdag jarig dus heb ff wat anders aan mijn hoofd
Donderdag naar Weesp dus?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 06 oktober 2015 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 21:09 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik net zo goed, dat heeft hier helemaal niks, maar dan ook niks mee te maken. Elke speler die het doet krijgt een schorsing. Van mij mag het er af, enkel zijn algemene regels je gewoon om aan te houden en die hebben wij net zo goed in het dagelijks leven. Ondanks we het er lang niet altijd mee eens zijn. Ik heb je al vaker aan telefoon gezegd, recht is niet altijd recht. Simpel zat
Zo schokkend was het niet wat hij deed....een ellenboog vol op je porum..... tsja dan heb je gelijk
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 06 oktober 2015 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 21:10 schreef Loetje het volgende:

[..]

Donderdag naar Weesp dus?
....weet ik nog niet maar Zaterdag zeker
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 oktober 2015 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 21:13 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Zo schokkend was het niet wat hij deed....een ellenboog vol op je porum..... tsja dan heb je gelijk
Slaan naar het gezicht staat gewoon structureel een schorsing op. Wijvensport is het al lang dus daar gaat het al lang niet meer over. Wanneer een speler van ons het doet krijgt hij net zo goed 5 wedstrijden.

Maar dan moet ie ook janken om die afgekeurde goal. Niet alleen omdat hij toevallig Ajax er door mist. Dat staat namelijk buiten alles
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 oktober 2015 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 21:13 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

....weet ik nog niet maar Zaterdag zeker
Quality time gap
Brandje
 Brandje - dinsdag 06 oktober 2015 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 17:36 schreef VVout het volgende:

[..]

Hij vergroot het uit, onder de loep nog wel. Als je dat geen aandacht leggen op noemt, zeker als je ziet wat er aan vooraf gaat. Maar goed, jullie hebben je zin misschien.
Kerel dat Kakkerlak bent ok maar kramer moet ze klauwen thuishouden. En volgens mij hebben jullie niet te klagen want hoe vaak is kazim en elia al niet onterecht vrij gesproken??
Brandje
 Brandje - dinsdag 06 oktober 2015 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 21:15 schreef Loetje het volgende:

[..]

Slaan naar het gezicht staat gewoon structureel een schorsing op. Wijvensport is het al lang dus daar gaat het al lang niet meer over. Wanneer een speler van ons het doet krijgt hij net zo goed 5 wedstrijden.

Maar dan moet ie ook janken om die afgekeurde goal. Niet alleen omdat hij toevallig Ajax er door mist. Dat staat namelijk buiten alles
Bam jonguh. Waarheid als een koe
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 oktober 2015 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 21:19 schreef Brandje het volgende:

[..]

Kerel dat Kakkerlak bent ok maar kramer moet ze klauwen thuishouden. En volgens mij hebben jullie niet te klagen want hoe vaak is kazim en elia al niet onterecht vrij gesproken??
Plus al die belachelijke pingels en doelpunten die worden afgekeurd. Daarom irriteer ik me ook dat ie er überhaupt over begint. Nou krijgen ze een keer straf en is het huilie huilie
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 oktober 2015 - 21:23   quote  deeplink  
Ach als Kramer een vluchteling was, hadden ze hem vast geholpen om overal onder de regels uit te komen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 06 oktober 2015 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 21:15 schreef Loetje het volgende:

[..]

Slaan naar het gezicht staat gewoon structureel een schorsing op. Wijvensport is het al lang dus daar gaat het al lang niet meer over. Wanneer een speler van ons het doet krijgt hij net zo goed 5 wedstrijden.

Maar dan moet ie ook janken om die afgekeurde goal. Niet alleen omdat hij toevallig Ajax er door mist. Dat staat namelijk buiten alles
Weet ik...maar als je tegenwoordig een scheet laat en een verdediger wordt misselijk krijg je dan ook al een kaart ??
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 oktober 2015 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 21:23 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Weet ik...maar als je tegenwoordig een scheet laat en een verdediger wordt misselijk krijg je dan ook al een kaart ??
Als je in de buurt van de scheids staat vermoedelijk wel ;-)

Weetje Peet, en dat heb ik je van de week al uitgelegd aan telefoon. De wereld is niet meer als vroeger. Vroeger moest je iemand door 2e trappen voor je zowat geel kreeg. Ajax speelt niet meer anno 95 en geld heeft meer dan ooit de overhand. Het zijn enkel de feiten van het hedendaagse leven. Wij hebben regels, Kramer ook. En of wij dat nu terrecht of niet vinden... Ze zijn er. Vroeger is nu niet en nu is de toekomst niet. Gezien de regels dus terrecht. Niks meer en niks minder
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 06 oktober 2015 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 21:13 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Zo schokkend was het niet wat hij deed....een ellenboog vol op je porum..... tsja dan heb je gelijk
Er zijn regels en daar heeft ook meneer Kramer zich aan te houden. Mochten de regels anders liggen zal hij daar ook niet voor geschorst worden en anderen ook niet. Al hoewel het niet de eerste zou zijn dat Feyenoord geluk heeft, karsdorp werd immers ook vrij gesproken na een schandalige overtreding.

Slaan hoort niet op het voetbalveld. Er zijn ook zeker geen verzachtende omstandigheden want hij kiest er zelf voor om te reageren op van de pavert.

Als ze er dan toch andere situaties bij willen halen. Nijland kreeg vorig jaar 3 wedstrijden nadat hij iemand drukte en direct rood kreeg.
Feyenoord heeft in deze kwestie zelfs nog voordeel gehad dat Kramer mocht blijven staan.

OT: heeft z'n wedstrijd voorwaardelijk wel nut? Ik heb nog nooit gelezen dat iemand zoveel wedstrijden + voorwaardelijk van de vorige keer kreeg. En wanneer dit het geval is worden de voorwaardelijke wedstrijdem dan meegenomen in het aantal wedstrijden schorsing?
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 oktober 2015 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 21:27 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Er zijn regels en daar heeft ook meneer Kramer zich aan te houden. Mochten de regels anders liggen zal hij daar ook niet voor geschorst worden en anderen ook niet. Al hoewel het niet de eerste zou zijn dat Feyenoord geluk heeft, karsdorp werd immers ook vrij gesproken na een schandalige overtreding.

Slaan hoort niet op het voetbalveld. Er zijn ook zeker geen verzachtende omstandigheden want hij kiest er zelf voor om te reageren op van de pavert.

Als ze er dan toch andere situaties bij willen halen. Nijland kreeg vorig jaar 3 wedstrijden nadat hij iemand drukte en direct rood kreeg.
Feyenoord heeft in deze kwestie zelfs nog voordeel gehad dat Kramer mocht blijven staan.

OT: heeft z'n wedstrijd voorwaardelijk wel nut? Ik heb nog nooit gelezen dat iemand zoveel wedstrijden + voorwaardelijk van de vorige keer kreeg. En wanneer dit het geval is worden de voorwaardelijke wedstrijdem dan meegenomen in het aantal wedstrijden schorsing?
Je slaat de spijker op zijn kop.

Over dat voorwaardelijk, dat geld maar een afzienbare periode
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 06 oktober 2015 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 21:27 schreef Loetje het volgende:

[..]

Als je in de buurt van de scheids staat vermoedelijk wel ;-)

Weetje Peet, en dat heb ik je van de week al uitgelegd aan telefoon. De wereld is niet meer als vroeger. Vroeger moest je iemand door 2e trappen voor je zowat geel kreeg. Ajax speelt niet meer anno 95 en geld heeft meer dan ooit de overhand. Het zijn enkel de feiten van het hedendaagse leven. Wij hebben regels, Kramer ook. En of wij dat nu terrecht of niet vinden... Ze zijn er. Vroeger is nu niet en nu is de toekomst niet. Gezien de regels dus terrecht. Niks meer en niks minder
Ik overdrijf ook maar vindt het allemaal een beetje doorslaan.....respect...flikker op voor wie heeft de FIFA respect...voor de dollars net als de KNVB die doen er niet voor onder.

Vroeger was alles beter ja...toen wonnen we nog wel eens wat....sinds die kut Euro en de EU is alles verkloot.....we zijn nu 15 jaar verder en zie waar we staan...niet alleen het voetbal maar in alle opzichten
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 oktober 2015 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 21:36 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik overdrijf ook maar vindt het allemaal een beetje doorslaan.....respect...flikker op voor wie heeft de FIFA respect...voor de dollars net als de KNVB die doen er niet voor onder.

Vroeger was alles beter ja...toen wonnen we nog wel eens wat....sinds die kut Euro en de EU is alles verkloot.....we zijn nu 15 jaar verder en zie waar we staan...niet alleen het voetbal maar in alle opzichten
Ja, maar dat zeg ik toch ook? Sophie en Melissa zullen er straks last van krijgen, dat weet jij ook. Maak me ook enorm veel zorgen

Maar het zijn wel die regels waar wij ons aan moeten houden, wat wij daar ook van mogen vinden....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 06 oktober 2015 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 21:39 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ja, maar dat zeg ik toch ook? Sophie en Melissa zullen er straks last van krijgen, dat weet jij ook. Maak me ook enorm veel zorgen

Maar het zijn wel die regels waar wij ons aan moeten houden, wat wij daar ook van mogen vinden....
....nog wel maar dit is Ajax cafe voer....ik stop er mee
VVout
 VVout - dinsdag 06 oktober 2015 - 21:52   quote  deeplink  
Alle zaken uit het verleden worden er weer bijgehaald en lekker verdraaid, als kakkerlak word je ook nog uitgescholden alleen om iets te proberen te overstemmen.

Lul gewoon niet die sanctie tegen Kramer is gewoon belachelijk hoog, haal er nou geen andere shit bij.
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 oktober 2015 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 21:52 schreef VVout het volgende:
Alle zaken uit het verleden worden er weer bijgehaald en lekker verdraaid, als kakkerlak word je ook nog uitgescholden alleen om iets te proberen te overstemmen.

Lul gewoon niet die sanctie tegen Kramer is gewoon belachelijk hoog, haal er nou geen andere shit bij.
Huilie Huilie.... Regels zijn regels. Toen jankte je niet, nu ook niet. Doe dat maar in jullie Kramer topic. En nogmaals, haal je afgekeurde goal uit diezelfde wedstrijd er dan ook bij... Wat val jij me tegen zeg
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 06 oktober 2015 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 21:54 schreef Loetje het volgende:

[..]

Huilie Huilie.... Regels zijn regels. Toen jankte je niet, nu ook niet. Doe dat maar in jullie Kramer topic. En nogmaals, haal je afgekeurde goal uit diezelfde wedstrijd er dan ook bij... Wat val jij me tegen zeg
Sorry Syl maar VVout heeft een punt....en dan gaat het mij niet eens om die aai over zijn wang die Kramer geeft maar het slaat te ver door...zie je ook bij vrije trappen....ze houden hun ballen niet meer vast maar handen stijf achter de rug....ojee straks is het hens
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 06 oktober 2015 - 22:03   quote  deeplink  
...maar zoals ik al zei ik stop ermee
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 oktober 2015 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 22:02 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Sorry Syl maar VVout heeft een punt....en dan gaat het mij niet eens om die aai over zijn wang die Kramer geeft maar het slaat te ver door...zie je ook bij vrije trappen....ze houden hun ballen niet meer vast maar handen stijf achter de rug....ojee straks is het hens
Prima jongen, denk dat.

Regels zijn regels en we hebben het niet over hands. Iedereen die slaat krijgt schorsing dus Kramer ook. Hij is er al vaak zat mee weggekomen. Deze regels zijn er nu en worden gehandhaafd. En hands moet je er niet eens bijhalen. Elke speler wordt bestraft.

NatjosFC zegt het met dat betreft geweldig. Regels zijn regels.
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 oktober 2015 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 22:03 schreef Nenam_tiL het volgende:
...maar zoals ik al zei ik stop ermee
Ga dan niet door. Feyenoorders mogen alles zeggen en krijgen op een een of andere manier wel vaker gelijk... Ook hun hebben regels. Kom nou zeg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 oktober 2015 door Loetje --
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 06 oktober 2015 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 21:33 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je slaat de spijker op zijn kop.

Over dat voorwaardelijk, dat geld maar een afzienbare periode
Weet jij hoelang z'n periode ongeveer is?
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 oktober 2015 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 22:06 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Weet jij hoelang z'n periode ongeveer is?
Jaar dacht ik. Of 2 kan ook. Dacht het eerste
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 06 oktober 2015 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 21:52 schreef VVout het volgende:
Alle zaken uit het verleden worden er weer bijgehaald en lekker verdraaid, als kakkerlak word je ook nog uitgescholden alleen om iets te proberen te overstemmen.

Lul gewoon niet die sanctie tegen Kramer is gewoon belachelijk hoog, haal er nou geen andere shit bij.
De sanctie zal ongetwijfeld nog wel verlaagd worden.
Maar als voor slaan 3 wedstrijden staat zal Kramer die gewoon moeten uitzitten. Moet je maar niet slaan.

Dan kun je wel zeggen haal er geen andere shit bij, maar als voor vergelijkbare of mindere situaties 3 wedstrijden staat dan hoort Kramer ook gewoon 3 wedstrijden te zitten. Kramer slaat in het gezicht van van de Pavert en dat is gewoon een schorsing van 3 wedstrijden waard.
Dat die 3e wedstrijd dan tegen Ajax is had meneer maar eerder moeten bedenken, voordat hij van de pavert een klap op z'n muil gaf, want dat is wat er aan de hand is.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 06 oktober 2015 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 22:07 schreef Loetje het volgende:

[..]

Jaar dacht ik. Of 2 kan ook. Dacht het eerste
Hij is toch wel eens eerder geschorst, dan zou die 4e er ook nog bij komen. Maar dat zal wel niet.
VVout
 VVout - dinsdag 06 oktober 2015 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 21:54 schreef Loetje het volgende:

[..]

Huilie Huilie.... Regels zijn regels. Toen jankte je niet, nu ook niet. Doe dat maar in jullie Kramer topic. En nogmaals, haal je afgekeurde goal uit diezelfde wedstrijd er dan ook bij... Wat val jij me tegen zeg
Prettige avond Loetje, en btw kijk nog maar eens of dit onterecht was.

Overtreding_tegen_Vermeer_2015_10_04.png

Met wat voor reden moest hij dan naar achteren springen naar Vermeer toe?
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 06 oktober 2015 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 22:16 schreef VVout het volgende:

[..]

Prettige avond Loetje, en btw kijk nog maar eens of dit onterecht was.

[ afbeelding ]

Met wat voor reden moest hij dan naar achteren springen naar Vermeer toe?
Want Vermeer had bij de bal gekund wanneer dat niet zo gebeurd... Overigens geeft de foto een vertekend beeld. De beelden laten wat anders zien.

Helaas werd deze goal afgekeurd en wordt Feyenoord weer geholpen door de scheidsrechter. Maar ach cadeautjes uitpakken is ook een kwaliteit.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5907
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland









0.0172450