BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 oktober 2015 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 22:16 schreef VVout het volgende:

[..]

Prettige avond Loetje, en btw kijk nog maar eens of dit onterecht was.

[ afbeelding ]

Met wat voor reden moest hij dan naar achteren springen naar Vermeer toe?
Slaande beweging dus 3 wedstrijden
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 oktober 2015 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 22:16 schreef VVout het volgende:

[..]

Prettige avond Loetje, en btw kijk nog maar eens of dit onterecht was.

[ afbeelding ]

Met wat voor reden moest hij dan naar achteren springen naar Vermeer toe?
En jank dan nogmaals om de onterecht afgekeurde goal omdat je anders verliest van de nummer 18
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 oktober 2015 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 22:14 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Hij is toch wel eens eerder geschorst, dan zou die 4e er ook nog bij komen. Maar dat zal wel niet.
Een jaar staat voor het voorwaardelijke
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 06 oktober 2015 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 22:32 schreef Loetje het volgende:

[..]

Een jaar staat voor het voorwaardelijke
Apart. Nog nooit gelezen dat iemand 4 wedstrijden kreeg bijv. Omdat hij voor 3 geschorst werd en 1 er bij van de vorige schorsing.

Hebben ze die onzin ook in Engeland en Italië?
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 oktober 2015 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 22:58 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Apart. Nog nooit gelezen dat iemand 4 wedstrijden kreeg bijv. Omdat hij voor 3 geschorst werd en 1 er bij van de vorige schorsing.

Hebben ze die onzin ook in Engeland en Italië?
Moet het binnen een jaar wel een identieke overtreding zijn he.

Weet ik niet, haha
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 06 oktober 2015 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 23:00 schreef Loetje het volgende:

[..]

Moet het binnen een jaar wel een identieke overtreding zijn he.

Weet ik niet, haha
Maar waar slaat dat dan op... Geef dan gewoon gelijk die schorsing.
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 oktober 2015 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 23:36 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Maar waar slaat dat dan op... Geef dan gewoon gelijk die schorsing.
Ik weet het ook niet man. Sommige doen het binnen een jaar weer, maar meestal is dat dus nutteloos.
VVout
 VVout - woensdag 07 oktober 2015 - 00:32   quote  deeplink  
Dit is een stilstaand beeld die precies weergeeft wat er gebeurt, en er is niets vertekend aan. De bal is onderweg naar de speler die voor hem staat en hij springt met een gehaakt rechterbeen naar achteren omdat ie zag dat Vermeer er aan kwam. Nog ff zeg.
Loetje
 Loetje - woensdag 07 oktober 2015 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 oktober 2015 - 00:32 schreef VVout het volgende:
Dit is een stilstaand beeld die precies weergeeft wat er gebeurt, en er is niets vertekend aan. De bal is onderweg naar de speler die voor hem staat en hij springt met een gehaakt rechterbeen naar achteren omdat ie zag dat Vermeer er aan kwam. Nog ff zeg.
Droom maar verder en blijf lekker daar
VVout
 VVout - woensdag 07 oktober 2015 - 00:51   quote  deeplink  
Ja hoor, me loetje!
Loetje
 Loetje - woensdag 07 oktober 2015 - 00:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 oktober 2015 - 00:51 schreef VVout het volgende:
Ja hoor, me loetje!
Lekker Huilie Huilie over Kramer.
Jullie hebben er prima topics voor
VVout
 VVout - woensdag 07 oktober 2015 - 00:58   quote  deeplink  
Eigenlijk zegt een paar berichten terug jullie verheugdelijke medeleven genoeg, wie begon er hier nou over Kramer. Nou veel plezier er mee.
Loetje
 Loetje - woensdag 07 oktober 2015 - 01:27   quote  deeplink  
FOX beschuldigen, hoezo lachwekkend
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 07 oktober 2015 - 05:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 17:26 schreef VVout het volgende:
Dat heeft die neus bij Fox dan goed voor elkaar, lekker in beeld gebracht en bedankt hè.
2lbcfhu.jpg
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 07 oktober 2015 - 05:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 18:12 schreef VVout het volgende:
Je kan het zien hoe je wil, je hebt er in ieder geval één minder tegen door toedoen van de media die het uitvergrootte.
2lbcfhu.jpg
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 07 oktober 2015 - 05:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 20:39 schreef VVout het volgende:
Als je dat slaan noemt, heb je gezien hoe Vida bovenop Vejinovic dook? Buiten dat je beter niet zo kan reageren is de maatregel overdreven ten aanzien wat er aan vooraf ging. Maar eens zien hoe ze tegen jullie gaan spelen, eens zien of je je dan ook kan beheersen. Best lastig lijkt me.
2lbcfhu.jpg
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 07 oktober 2015 - 05:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 21:52 schreef VVout het volgende:
Alle zaken uit het verleden worden er weer bijgehaald en lekker verdraaid, als kakkerlak word je ook nog uitgescholden alleen om iets te proberen te overstemmen.

Lul gewoon niet die sanctie tegen Kramer is gewoon belachelijk hoog, haal er nou geen andere shit bij.
2lbcfhu.jpg
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 07 oktober 2015 - 08:05   quote  deeplink  
+33
VVout
 VVout - woensdag 07 oktober 2015 - 08:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 oktober 2015 - 01:27 schreef Loetje het volgende:
FOX beschuldigen, hoezo lachwekkend
Wie heeft die beelden dan er uit gepikt, uitvergroot en er voor gezorgd dat het een paar maal wordt herhaald?

En niet alleen dit geval nu, het terughalen van beelden om zo niet noemenswaardige akkefietjes achteraf te behandelen stoort me geweldig.

En bedankt voor die mooie tekening hè Warior, ga hem uitprinten en boven mijn bed hangen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 oktober 2015 door VVout --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 07 oktober 2015 - 08:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 oktober 2015 - 08:34 schreef VVout het volgende:

[..]

Wie heeft die beelden dan er uit gepikt, uitvergroot en er voor gezorgd dat het een paar maal wordt herhaald?
Dat doen ze altijd.
Veltman werd ook belicht.
Tanane werd ook belicht.

Dat kramer zo dom is om zo iets te doen terwijl er zoveel camera's langs het veld staan.
Als je zoiets doet dan weet je of ik krijg rood tijdens de wedstrijd of een schorsing na de wedstrijd.
Loetje
 Loetje - woensdag 07 oktober 2015 - 08:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 oktober 2015 - 08:34 schreef VVout het volgende:

[..]

Wie heeft die beelden dan er uit gepikt, uitvergroot en er voor gezorgd dat het een paar maal wordt herhaald?

En niet alleen dit geval nu, het terughalen van beelden om zo niet noemenswaardige akkefietjes achteraf te behandelen stoort me geweldig.

En bedankt voor die mooie tekening hè Warior, ga hem uitprinten en boven mijn bed hangen.
Doe je toch nog wat goed.

FOX licht iedereen uit. Kramer moet zijn klauwen thuishouden
VVout
 VVout - woensdag 07 oktober 2015 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 oktober 2015 - 08:44 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Dat doen ze altijd.
Veltman werd ook belicht.
Tanane werd ook belicht.
Dat bedoel ik, zolang er geen ernstige naweeën aan hangen gewoon niet doen. Het is gespeeld en een beetje strijd moet kunnen. Je kan het wel laten zien in een herhaling maar ga niet elk dingetje opnieuw beoordelen zeg, is mijn idee dan.
p111
 p111 - woensdag 07 oktober 2015 - 09:39   quote  deeplink  
Dat komt omdat er 2 mongolen op de ned/velden rondlopen ene Kramer en ene Kazim lekker aanpakken die mafkezen als die club het niet zelf doet.
VVout
 VVout - woensdag 07 oktober 2015 - 12:08   quote  deeplink  
Het blijft een mannensport waar je je een beetje van je af mag bijten toch?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 oktober 2015 door VVout --
Brandje
 Brandje - woensdag 07 oktober 2015 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 oktober 2015 - 08:34 schreef VVout het volgende:

[..]

Wie heeft die beelden dan er uit gepikt, uitvergroot en er voor gezorgd dat het een paar maal wordt herhaald?

En niet alleen dit geval nu, het terughalen van beelden om zo niet noemenswaardige akkefietjes achteraf te behandelen stoort me geweldig.

En bedankt voor die mooie tekening hè Warior, ga hem uitprinten en boven mijn bed hangen.
Typisch jankerig Kakkerlakgedrag. Als ze weer eens een onterechte pingel krijgen hoor je het havenvolk niet. Worden er tegen graafschap en Cambuur ten onrechte goals afgekeurd/niet gegeven dan hoor je ze niet. Ontkomt Kazim tot drie keer toe aan een schorsing dan hoor je ze niet. Wordt Elia vanwege een procedurefoutje vrij gesproken dan hoor je ze niet.
Maar wordt een speler volkomen op basis van tv beelden geschorst dan is de heel wereld weer tegen de havenslaven. Juist door dat eeuwige gejank van de fans heb ik mede zo'n pestpleuris hekel aan de clubje
Loetje
 Loetje - woensdag 07 oktober 2015 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 oktober 2015 - 12:08 schreef VVout het volgende:
Het blijft een mannensport waar je je een beetje van je af mag bijten toch?
Van mij mogen ze alle schorsingen anders aanpakken. Feit is wel dat 3 andere voor hetzelfde ook 3 wedstrijden krijgen en Kramer is niks minder. Simpel zat
VVout
 VVout - woensdag 07 oktober 2015 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 oktober 2015 - 12:32 schreef Brandje het volgende:

[..]

Typisch jankerig Kakkerlakgedrag. Als ze weer eens een onterechte pingel krijgen hoor je het havenvolk niet. Worden er tegen graafschap en Cambuur ten onrechte goals afgekeurd/niet gegeven dan hoor je ze niet. Ontkomt Kazim tot drie keer toe aan een schorsing dan hoor je ze niet. Wordt Elia vanwege een procedurefoutje vrij gesproken dan hoor je ze niet.
Maar wordt een speler volkomen op basis van tv beelden geschorst dan is de heel wereld weer tegen de havenslaven. Juist door dat eeuwige gejank van de fans heb ik mede zo'n pestpleuris hekel aan de clubje
quote:
Op woensdag 07 oktober 2015 - 08:44 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Dat doen ze altijd.
Veltman werd ook belicht.
Tanane werd ook belicht.

Toen schreef VVoutje het volgende

Dat bedoel ik, zolang er geen ernstige naweeën aan hangen gewoon niet doen. Het is gespeeld en een beetje strijd moet kunnen. Je kan het wel laten zien in een herhaling maar ga niet elk dingetje opnieuw beoordelen zeg, is mijn idee dan.
Zoals je ziet deel ik die mening voor alle partijen, ben die achtergestelde beoordelingen gewoon zat voor lullige zaken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 oktober 2015 door VVout --
ZerauS
 ZerauS - donderdag 08 oktober 2015 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 17:26 schreef VVout het volgende:
Dat heeft die neus bij Fox dan goed voor elkaar, lekker in beeld gebracht en bedankt hè.
Trieste reactie zielepootje. Het is toch gvd zijn eigen domme actie of niet dan?
ZerauS
 ZerauS - donderdag 08 oktober 2015 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 21:54 schreef Loetje het volgende:

[..]

Huilie Huilie.... Regels zijn regels. Toen jankte je niet, nu ook niet. Doe dat maar in jullie Kramer topic. En nogmaals, haal je afgekeurde goal uit diezelfde wedstrijd er dan ook bij... Wat val jij me tegen zeg
+1000
ZerauS
 ZerauS - donderdag 08 oktober 2015 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 oktober 2015 - 12:32 schreef Brandje het volgende:

[..]

Typisch jankerig Kakkerlakgedrag. Als ze weer eens een onterechte pingel krijgen hoor je het havenvolk niet. Worden er tegen graafschap en Cambuur ten onrechte goals afgekeurd/niet gegeven dan hoor je ze niet. Ontkomt Kazim tot drie keer toe aan een schorsing dan hoor je ze niet. Wordt Elia vanwege een procedurefoutje vrij gesproken dan hoor je ze niet.
Maar wordt een speler volkomen op basis van tv beelden geschorst dan is de heel wereld weer tegen de havenslaven. Juist door dat eeuwige gejank van de fans heb ik mede zo'n pestpleuris hekel aan de clubje
Ik heb geen bloedhekel aan Feyenoord maar hier heb je wel een punt.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 08 oktober 2015 - 22:21   quote  deeplink  
Klopp tekent voor drie seizoenen bij Liverpool

Jürgen Klopp is de nieuwe manager van Liverpool. De 48-jarige Duitser heeft donderdagavond zijn handtekening gezet onder een meerjarig contract op Anfield, zo hebben the Reds via de officiële kanalen bekendgemaakt.

Volledige artikel
Loetje
 Loetje - donderdag 08 oktober 2015 - 22:43   quote  deeplink  
Lewandowski weer 2 goals. Wat een fenomeen
Loetje
 Loetje - donderdag 08 oktober 2015 - 22:43   quote  deeplink  
Ierland wint van Duitsland
Loetje
 Loetje - vrijdag 09 oktober 2015 - 00:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 oktober 2015 - 22:21 schreef NatjosFC het volgende:
Klopp tekent voor drie seizoenen bij Liverpool

Jürgen Klopp is de nieuwe manager van Liverpool. De 48-jarige Duitser heeft donderdagavond zijn handtekening gezet onder een meerjarig contract op Anfield, zo hebben the Reds via de officiële kanalen bekendgemaakt.

Volledige artikel
Slaat Liverpool wel een slag mee denk ik. Die man kan echt wat overbrengen op zijn ploeg
Eide
 Eide - vrijdag 09 oktober 2015 - 05:50   quote  deeplink  
Eens, goede trainer die z'n ploeg tactisch goed weg kan zetten.
Loetje
 Loetje - vrijdag 09 oktober 2015 - 06:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 oktober 2015 - 05:50 schreef Eide het volgende:
Eens, goede trainer die z'n ploeg tactisch goed weg kan zetten.
Maar dat niet alleen. Ik zie veel trainers echt als een idioot tekeer gaan zonder enig effect.
Hij kan zijn fanatisme echt overbrengen. Dat vind ik mooi
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 09 oktober 2015 - 15:51   quote  deeplink  
Past ook wel bij Liverpool.
Maar moet wel een paar verdedigers halen. Anders wordt het niks.
Loetje
 Loetje - vrijdag 09 oktober 2015 - 17:12   quote  deeplink  
Temperament compenseert al een hoop. Liverpool had alleen sterker moeten inkopen met het geld wat ze hadden
Loetje
 Loetje - vrijdag 09 oktober 2015 - 20:38   quote  deeplink  
Even over het Nederlands elftal he, ik kijk het sowieso niet want ik schaam me kapot. Toch heb ik een vraag. Stel nou, Nederland eindigt alsnog op plaats 3 in de poule. Dan moet je toch nog steeds bij de 8 beste nummers 3 van de poules horen om play offs te mogen spelen?
Loetje
 Loetje - vrijdag 09 oktober 2015 - 21:25   quote  deeplink  
Ajax dames weten wel te winnen van Pisvee. En wel in Eindhoven. 3-1 winst!
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 09 oktober 2015 - 22:43   quote  deeplink  
12141764_1061672503866302_2789692111047690210_n.jpg?oh=dc3cd8963725f9a9eab94421f54b517b&oe=568C6930&__gda__=1453096794_086da8dc337958a0542f90597c05a871

Blind heeft gewoon echt helemaal geen idee wat hij aan het doen is... Nu Huntelaar weer in de spits waarschijnlijk. Van Persie is ook totaal geen middenvelder, daar is ie veel te lui voor.
El Ghazi speelt niks klaar op Europees niveau en van Dijk gaat puur op basis van zijn transfer van niet-geselecteerd naar basisspeler.

Ik zou gewoon Bas Dost in de spits zetten, Huntelaar is alweer op zijn retour en Bas doet het ook beter in de Bundesliga.
Blind centraal met van Dijk en Anita als aanjager op het middenveld. Gelukkig is Narsingh er niet bij...
Loetje
 Loetje - vrijdag 09 oktober 2015 - 22:46   quote  deeplink  
We verdienen het EK niet. Van de 53 Europese landen horen we niet bij de beste 24. Krankjorum is het
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 09 oktober 2015 - 23:13   quote  deeplink  
Ach gelul, als we laatste twee winnen en boven Turkije eindigen is het gewoon verdiend. Alsof die andere landen zo goed hebben gespeeld, alleen meer strijd geleverd.
Hoeft niet altijd mooi en goed in de kwalificatie. al hoewel dit echt het meeste trieste team is wat ik ooit heb meegemaakt, heb ik echt geen zin in een EK zonder Nederland.

KNVB en hun bondscoachen maken wel veel heel veel verkeerde keuzes.
Loetje
 Loetje - vrijdag 09 oktober 2015 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 oktober 2015 - 23:13 schreef NatjosFC het volgende:
Ach gelul, als we laatste twee winnen en boven Turkije eindigen is het gewoon verdiend. Alsof die andere landen zo goed hebben gespeeld, alleen meer strijd geleverd.
Hoeft niet altijd mooi en goed in de kwalificatie. al hoewel dit echt het meeste trieste team is wat ik ooit heb meegemaakt, heb ik echt geen zin in een EK zonder Nederland.

KNVB en hun bondscoachen maken wel veel heel veel verkeerde keuzes.
Wat gelul? Als je in een poule als deze niet of amper door zal gaan is een grote schande. Dat het in aanloop naar het WK gebeurd met Zweden en Frankrijk in je poule kan ik nog inkomen.... Maar dit... Wat heb je dan te zoeken op het EK? Geen ploeg zal minder zijn daar dan tegen wat je nu speelt hoor
bully
 bully - zaterdag 10 oktober 2015 - 00:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 oktober 2015 - 23:13 schreef NatjosFC het volgende:
Ach gelul, als we laatste twee winnen en boven Turkije eindigen is het gewoon verdiend. Alsof die andere landen zo goed hebben gespeeld, alleen meer strijd geleverd.
Hoeft niet altijd mooi en goed in de kwalificatie. al hoewel dit echt het meeste trieste team is wat ik ooit heb meegemaakt, heb ik echt geen zin in een EK zonder Nederland.

KNVB en hun bondscoachen maken wel veel heel veel verkeerde keuzes.
verdient weet ik niet.
maar een ek zonder nederland levert weer een saaie zomer op.
Eide
 Eide - zaterdag 10 oktober 2015 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 oktober 2015 - 22:43 schreef NatjosFC het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag vanochtend, op basis van de laatste training, een variant met RVP op rechtsbuiten, Blind centraal achterin, Anita als controleur en Wijndaldum naast Sneijder. Ik ben absoluut geen fan van Wijnaldum bij Oranje maar je hebt eigenlijk niet beter.... en dat is best een trieste conclusie.

Overigens vind ik Tete als rechtsback zeer terecht maar zou Riedewald in dit duel in mijn optiek niet als linksback moeten spelen. Hij zit bij Ajax in een moeilijke fase met veel cruciale balverliezen die tot tegengoals leiden. Die zou je juist even in de luwte moeten houden.

Ik denk niet dat Oranje het gaat halen. Dat is treurig voor het Nederlands voetbal maar het zit er gewoon niet in denk ik. Er zit te weinig kwaliteit in de groep momenteel.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 10 oktober 2015 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 oktober 2015 - 23:29 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wat gelul? Als je in een poule als deze niet of amper door zal gaan is een grote schande. Dat het in aanloop naar het WK gebeurd met Zweden en Frankrijk in je poule kan ik nog inkomen.... Maar dit... Wat heb je dan te zoeken op het EK? Geen ploeg zal minder zijn daar dan tegen wat je nu speelt hoor
Maakt niet hoe je de poule doorkomt zolang je hem doorkomt. Een eindtoernooi is toch altijd weer heel anders.

Nederland verliest ook zo vaak onverdient, hoor je de tegenpartij ook niet zeuren ja onverdient. Gewoon met kut spel doorgaan is prima en dan ben je op het EK lekker de underdog en kun je counteren en zijn er geen hoge verwachtingen. Kun je nog ver komen ook.
Pietje
 Pietje - zaterdag 10 oktober 2015 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2015 - 00:45 schreef bully het volgende:

[..]

verdient weet ik niet.
maar een ek zonder nederland levert weer een saaie zomer op.
Dat laatste is zeker waar.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 10 oktober 2015 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2015 - 11:27 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik zag vanochtend, op basis van de laatste training, een variant met RVP op rechtsbuiten, Blind centraal achterin, Anita als controleur en Wijndaldum naast Sneijder. Ik ben absoluut geen fan van Wijnaldum bij Oranje maar je hebt eigenlijk niet beter.... en dat is best een trieste conclusie.

Overigens vind ik Tete als rechtsback zeer terecht maar zou Riedewald in dit duel in mijn optiek niet als linksback moeten spelen. Hij zit bij Ajax in een moeilijke fase met veel cruciale balverliezen die tot tegengoals leiden. Die zou je juist even in de luwte moeten houden.

Ik denk niet dat Oranje het gaat halen. Dat is treurig voor het Nederlands voetbal maar het zit er gewoon niet in denk ik. Er zit te weinig kwaliteit in de groep momenteel.
Promes kan daar toch spelen? Of hij beter dan Wijnaldum is weet ik niet maar hij speelt prima in Rusland. Dacht ook dat Lens rechtsbuiten stond?
Loetje
 Loetje - zaterdag 10 oktober 2015 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2015 - 13:28 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Maakt niet hoe je de poule doorkomt zolang je hem doorkomt. Een eindtoernooi is toch altijd weer heel anders.

Nederland verliest ook zo vaak onverdient, hoor je de tegenpartij ook niet zeuren ja onverdient. Gewoon met kut spel doorgaan is prima en dan ben je op het EK lekker de underdog en kun je counteren en zijn er geen hoge verwachtingen. Kun je nog ver komen ook.
Schei toch uit zeg. Dit vind ik echt lachwekkend. Zo vaak verliest Nederland niet onverdiend hoor. Zou dan graag willen weten op welke wedstrijden jij doelt?

Eindtoenooi is een eindtoernooi, daar kan ik inkomen. Maar een poule als deze, waar eigenlijk geen een land inzit die daar ook maar de eerste ronde gaat overleven dan als 3e of 4e eindigen, dan heb je er niks te zoeken. En ik zal er ook niet wakker van liggen. Ik kijk graag landen waar ze wel alles geven. Landen die hun beste spelers het beste benutten en hun zwakheden compenseren. Zoals Van Gaal dat geweldig deed. Dit zooitje heeft er niks te zoeken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland









0.0184180