BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FEYENOORD KAMPIOEN 2024

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 06 oktober 2015 - 14:16   quote  deeplink  
Wat een humor hebjij Renato wel positief maar niet realisties.Ajax speelde slecht in de wedstrijd psv.Maar speelde beter dan feyenoord en het scheelde weinig of ze kwamen er nog goed mee weg ook.ze hebben een verschrikkelijk bewegend elftal razend snel daar is onze club helaas een slak bij.Sorry hoor Renato maar dat is de realiteit je zal nog even moeten wachten vrees ik.Maar niet min blijf ik altijd van mijn club houden.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 06 oktober 2015 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 14:16 schreef Fer 1 het volgende:
Wat een humor hebjij Renato wel positief maar niet realisties.Ajax speelde slecht in de wedstrijd psv.Maar speelde beter dan feyenoord en het scheelde weinig of ze kwamen er nog goed mee weg ook.ze hebben een verschrikkelijk bewegend elftal razend snel daar is onze club helaas een slak bij.Sorry hoor Renato maar dat is de realiteit je zal nog even moeten wachten vrees ik.Maar niet min blijf ik altijd van mijn club houden.
PSV heeft al gemorst en zal nog wel meer verspillen.
Wat dat betreft lopen we gewoon nog op voor.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 06 oktober 2015 - 14:25   quote  deeplink  
l_a8b65ee67a5c578bd7e21035d7c0820bd772f04b.jpg
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 06 oktober 2015 - 16:58   quote  deeplink  
Kuyt is sticky.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 06 oktober 2015 - 17:03   quote  deeplink  
Wanneer het spel tempo van feijenoord met tegenstanders als psv of ajax niet veranderd lopen zij grandioos op ons in.het zijn net vissen in het water ze lopen allemaal na enige inspanning met hun bekjes open naar lucht te happen.Ze moeten maar eens een poosje met styzz mee gaan lopen mischien dat dit helpt.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 06 oktober 2015 - 17:09   quote  deeplink  
Alsja de wedstrijden verliest van die twee en je word kampioen stel dat het zo zal zijn.Komje in europa volgend jaar een straatlengte te kort.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 06 oktober 2015 - 17:09   quote  deeplink  
En kuyt is een kutje.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 06 oktober 2015 - 17:10   quote  deeplink  
Renpaard van niks.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 06 oktober 2015 - 17:10   quote  deeplink  
Nou dit was het weer tot volgende maand.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 06 oktober 2015 - 17:20   quote  deeplink  
Hou ik je aan
Gerard_FR
 Gerard_FR - dinsdag 06 oktober 2015 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 17:10 schreef Fer 1 het volgende:
Nou dit was het weer tot volgende maand.
PMS?
legrande
 legrande - dinsdag 06 oktober 2015 - 17:31   quote  deeplink  
Zeikertje zeg die Fer
legrande
 legrande - dinsdag 06 oktober 2015 - 17:33   quote  deeplink  
Maar in Zeist zullen ze er echt alles aan doen dat we geen kampioen worden. Maar in de beker was het wel lachen iedereen kon zien welke bal uit welke koper kwam. Goed gedaan Makaay. Houden we weer minstens een miljoen aan over. Ik heb mijn kaartje al. Die schorsing van Kramer tegen de neuzen is dat dan de bekerwedstrijd. Wie weet dit?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 06 oktober 2015 - 18:55   quote  deeplink  
ja
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 06 oktober 2015 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 17:10 schreef Fer 1 het volgende:
Nou dit was het weer tot volgende maand.
Volgend jaar is beter.
van geil
 van geil - woensdag 07 oktober 2015 - 05:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 17:10 schreef Fer 1 het volgende:
Nou dit was het weer tot volgende maand.
Het is hier geen bordeel.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 08 oktober 2015 - 15:19   quote  deeplink  
Daarom juist!

Doei...
Rdamnoord
 Rdamnoord - maandag 12 oktober 2015 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2015 - 16:36 schreef RenatoBos het volgende:
WIJ STAAN BOVENAAN, WIJ STAAN BOVENAAN..
Ja jij met je 723 topics
wat een kinderachtig gezeik
MMM
 MMM - maandag 12 oktober 2015 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 14:25 schreef Stylzz het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtige foto
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 12 oktober 2015 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 oktober 2015 - 11:04 schreef Rdamnoord het volgende:

[..]

Ja jij met je 723 topics
wat een kinderachtig gezeik
Pisbak op poten..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 12 oktober 2015 - 14:03   quote  deeplink  
Visualiseer!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 12 oktober 2015 - 17:44   quote  deeplink  
Feyenoord-supporter Hans Twigt kwam zondag op Twitter met een opmerkelijk feitje. Het seizoen 1983-1984, toen Feyenoord kampioen van Nederland werd, lijkt zich te herhalen. Althans, aan de hand van de door hem opgestelde weetjes.

Toen Feyenoord in het seizoen 1983-1984 kampioen werd, liep Nederland kwalificatie voor het EK 1984 in Frankrijk mis. In datzelfde seizoen vond er ook nog eens binnen tien dagen een Klassieker plaats en uiteindelijk was Feyenoord de beste van Nederland.

Het is goed mogelijk dat Oranje zich deze week opnieuw niet plaatst voor een EK in Frankrijk. En ook de Klassieker wordt binnenkort tweemaal binnen tien dagen afgewerkt. Toevallig is het allemaal wel. Hoop doet leven zullen we maar ze
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 13 oktober 2015 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 oktober 2015 - 11:04 schreef Rdamnoord het volgende:

[..]

Ja jij met je 723 topics
wat een kinderachtig gezeik
Opmerkelijke goede zelfkennis, man!
tomson
 tomson - dinsdag 13 oktober 2015 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 oktober 2015 - 11:04 schreef Rdamnoord het volgende:

[..]

Ja jij met je 723 topics
wat een kinderachtig gezeik
Vind jij niet handig he, dat iemand zo vriendelijk is de moeite te nemen filmpjes, interviews, foto's,linkjes en informatie over komende wedstrijden te plaatsen... Nee dat negatieve gemekker van jou wordt wel gewaardeerd hoor, probeer de pil van drion eens zou ik zeggen. .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 oktober 2015 door tomson --
nr 10
 nr 10 - woensdag 14 oktober 2015 - 08:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2015 - 20:16 schreef tomson het volgende:

[..]

Vind jij niet handig he, dat iemand zo vriendelijk is de moeite te nemen filmpjes, interviews, foto's,linkjes en informatie over komende wedstrijden te plaatsen... Nee dat negatieve gemekker van jou wordt wel gewaardeerd hoor, probeer de pil van drion eens zou ik zeggen. .
+1908
Barabas
 Barabas - woensdag 14 oktober 2015 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 oktober 2015 - 11:04 schreef Rdamnoord het volgende:

[..]

Ja jij met je 723 topics
wat een kinderachtig gezeik
Gast.... Doe ff normaal man.
tomson
 tomson - woensdag 14 oktober 2015 - 12:05   quote  deeplink  
Nee Rdamnoord daar hebben we wat aan op dit forum. Goed voor de irritatiefactor.
Tenslotte zijn we allemaal op zoek naar een boksbal om onze frustraties er uit te beuken.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 14 oktober 2015 - 12:56   quote  deeplink  
Elk forum heeft een trol nodig..
Barabas
 Barabas - woensdag 14 oktober 2015 - 13:44   quote  deeplink  
En iedere trol een forum.... Kan ie niet naar de afdeling Neus & Co?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 14 oktober 2015 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 oktober 2015 - 12:56 schreef RenatoBos het volgende:
Elk forum heeft een trol nodig..
maar niet een bos vol.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 14 oktober 2015 - 16:45   quote  deeplink  
Klopt af en toe lijkt het hier wel een gekkenhuis.
Maar ach als hij zichzelf hier zo graag voor schut wilt zetten omdat ie thuis toch al niet voor vol word aangezien gaat ie toch lekker zijn achterlijke gang..
dr love
 dr love - woensdag 14 oktober 2015 - 19:08   quote  deeplink  
Stelletje homo,s nu niet de titel eisen o.l.v gio hij begint net als hoofdchoach, dat had je moeten eisen toen r.koeman choach was en hij kon het ook niet waar maken met die talentjes Door pelle en achmadi en schaken en de belangrijkste reden de hele Nederlandse competitie is zwaar baggervoetbal alleen de salarissen zijn top in Nederland.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 14 oktober 2015 - 19:20   quote  deeplink  
Dank U..
Barabas
 Barabas - woensdag 14 oktober 2015 - 21:24   quote  deeplink  
Is er een dokter in de zaal?
van geil
 van geil - woensdag 14 oktober 2015 - 22:01   quote  deeplink  
Jazeker,
dokter Bernard,
Ron-Brandsteder.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 oktober 2015 - 17:36   quote  deeplink  
Weer een horde genomen richting Coolsingel..
van geil
 van geil - zondag 18 oktober 2015 - 19:42   quote  deeplink  
We doen in ieder geval langer mee als voorgaande jaren.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 oktober 2015 - 20:55   quote  deeplink  
''Word er moe van dat het goed gaat met Feyenoord''

141hls.jpg

Emile Schelvis vindt het nog te vroeg voor een jubelstemming bij Feyenoord. De Rotterdammers wonnen zondag met 5-2 bij Heerenveen, staan na negen wedstrijden tweede in de eredivisie en worden met Ajaks bestempeld als dé titelkandidaat. "De prijzen worden aan het einde van de rit verdeeld," zegt Schelvis.

"Ik word een klein beetje moe van het verhaal dat het goed gaat met Feyenoord. Ik vind het niet meer dan normaal dat er binnen Feyenoord een beleid wordt ontwikkeld waarbij je kunt spreken dat er aan een kampioensploeg wordt gewerkt en je echt om het kampioenschap meedoet," vervolgt de Rotterdamse journalist. "Zeker als je dit weekend naar het Nederlands voetbal kijkt, dan moet dat toch mogelijk zijn. Mijn god..."

Volgens de presentator van Sport1 is de komende periode cruciaal voor de ploeg van trainer Giovanni van Bronckhorst. "Er komen nu onder meer twee wedstrijden tegen Ajaks aan. Daarna kunnen we gaan kijken waar dit Feyenoord echt staat en kun je conclusies trekken of aankopen op het niveau waarop we ze willen zien mee kunnen doen," doelt Schelvis bijvoorbeeld op Simon Gustafson. "Laten we daarna echt hopen op die Coolsingel."

In de aanstaande duels met Ajaks is Michiel Kramer mogelijk niet van de partij. Hem hangt een schorsing boven het hoofd, waardoor Colin Kazim-Richards hoogstwaarschijnlijk zijn kans weer krijgt in de spits. "Op basis van dit seizoen is hij de meest logische vervanger, maar niet op basis van de manier waarop hij vorig seizoen tegen Ajaks heeft gespeeld. Toen vond ik hem een dissonant. Hij miste geweldige kansen en hij kwam tekort tegen de verdedigers van Ajaks. Dan heb je een meer voetballende spits nodig."

Die voetballende spits zou Anass Achahbar kunnen zijn. Hij komt echter niet voor in de plannen van Gio. "Waarom ze geen gebruik maken van Achahbar weet ik niet. Hij heeft een fantastische periode gehad met prachtige goals tegen PSV en moest daarna zijn contract verlengen, maar sindsdien hebben we weinig van hem vernomen. Je kan ook nog met Dirk Kuyt in de spits spelen en Başaçıkoğlu aan de zijkant," aldus Schelvis in FC Rijnmond.
van geil
 van geil - zondag 18 oktober 2015 - 20:56   quote  deeplink  
Realistisch.
Stylzz
 Stylzz - zondag 18 oktober 2015 - 21:02   quote  deeplink  
Eens.
dr love
 dr love - zondag 18 oktober 2015 - 23:09   quote  deeplink  
Tuurlijk willen we dat feyenoord kampioen wordt en waarom wordt dat geëist omdat de top drie de grootste financiële begroting heeft maar sportief is ajax na vertrek van l.v.gaal zwaar gezakt in niveau zoals feyenoord,psv en je ziet het duidelijk iedereen kan van elkaar winnen nogmaals de enige verschil zit em in de salarissen dat moet keihard aangepakt worden en ook in het buitenland vele malen hogere belasting opleggen eigenlijk moet alle landen dat doen dan had je nu geen problemen met de vluchtelingen.
MightyAce
 MightyAce - zondag 18 oktober 2015 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 oktober 2015 - 23:09 schreef dr love het volgende:
Tuurlijk willen we dat feyenoord kampioen wordt en waarom wordt dat geëist omdat de top drie de grootste financiële begroting heeft maar sportief is ajax na vertrek van l.v.gaal zwaar gezakt in niveau zoals feyenoord,psv en je ziet het duidelijk iedereen kan van elkaar winnen nogmaals de enige verschil zit em in de salarissen dat moet keihard aangepakt worden en ook in het buitenland vele malen hogere belasting opleggen eigenlijk moet alle landen dat doen dan had je nu geen problemen met de vluchtelingen.
Ja precies. Mooi man.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 19 oktober 2015 - 15:24   quote  deeplink  
''In mei stroomt de Coolsingel helemaal vol''

2ql71h0.jpg

Na het zeer sterke optreden in Heerenveen, weet Hugo Borst het zeker; Feyenoord gaat kampioen van Nederland worden. Dat stelt de analist maandag in het Algemeen Dagblad.

Hij spreekt uitvoerig over de Coolsingel. "Dankzij Feyenoord. Hoewel ik geen supporter ben van de club, verheug ik me op de dag die zal komen. Want het is weer zo ver; ergens in mei 2016 stroomt de Coolsingel helemaal vol."

"Ik heb het vier keer eerder in mijn leven meegemaakt en elke keer was het onvergetelijk. Dat er op de dag dat Dirk Kuyt de schaal omhoog houdt, even geen verkeer mogelijk is op de Coolsingel, daar valt mee te leven", besluit de 53-jarige Borst.
Barabas
 Barabas - maandag 19 oktober 2015 - 15:37   quote  deeplink  
Hugo....
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 20 oktober 2015 - 12:30   quote  deeplink  
Drie overwinningen op Zeist.
Als je nu geen kampioen wordt heb je t echt aan jezelf te danken.
tomson
 tomson - dinsdag 20 oktober 2015 - 12:36   quote  deeplink  
De competitie zal weer in de bestuurskamers beslist worden. What's new ?
Milo
 Milo - dinsdag 20 oktober 2015 - 13:17   quote  deeplink  
Ik roep het al weken........Als je zo dramatisch speelt en toch wint, wordt je kampioen!
van geil
 van geil - dinsdag 20 oktober 2015 - 20:21   quote  deeplink  
gl.jpg
Dit kan niet mis gaan
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 20 oktober 2015 - 20:33   quote  deeplink  
Feyenoord won afgelopen zondag overtuigend van SC Heerenveen, na een zeer goede eerste helft waar de Rotterdammers met 0-5 voor kwamen. De heren van Natafelen met Kees zijn onder de indruk van de ploeg van Giovanni van Bronckhorst.

"De ploeg waar je het niet van verwachtte, gaat het eigenlijk steeds beter doen", vertelt Arno Vermeulen. "Het heeft even geduurd voordat ze hun team gevonden hadden. Er staan nu ook zes andere spelers in dan vorig seizoen, maar nu gaat het goed." Ook Frits Barend vindt dat mooi. "Fantastisch. Uiteindelijk gaat het toch, met alle respect voor PSV, om Ajaks en Feyenoord. Dat zijn dé rivalen van Nederland. Feyenoord heeft gewoon heel goed ingekocht. Met Vejinovic, Gustafson en Kuyt. Daar kan Ajaks een voorbeeld aannemen."

28 oktober wacht de bekerwedstrijd tegen Ajaks en 8 november de Klassieker in de Eredivisie. Die wedstrijden stellen nu (nog) meer voor, vinden de tafelheren. "Niet alleen om de historie, maar nu ook om de ranglijst", stelt Kenneth Perez. "Want ik vind Feyenoord nu écht een hele grote uitdager voor de titel." Leon ten Voorde, journalist van TC Tubantia, is het daar mee eens. "Dit hadden 'we', het Nederlands voetbal, weer nodig. Een Klassieker waar iedereen zich op verheugd en waar iedereen naar uitkijkt."
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 20 oktober 2015 - 20:38   quote  deeplink  
Ik vind t allemaal te Olé paella. Daar krijg ik bultjes van.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FEYENOORD KAMPIOEN 2024









0.0094420