BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FEYENOORD KAMPIOEN 2024

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 20 oktober 2015 - 20:42   quote  deeplink  
Eens over een week of twee kijken
van geil
 van geil - dinsdag 20 oktober 2015 - 20:43   quote  deeplink  
Hier geen bultjes.
Wel n keiharde.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 20 oktober 2015 - 20:55   quote  deeplink  
Apart
van geil
 van geil - dinsdag 20 oktober 2015 - 20:57   quote  deeplink  
Bultjes ook ;)
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 20 oktober 2015 - 21:05   quote  deeplink  
Jeuk, krijg je dr ook bij.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 20 oktober 2015 - 21:28   quote  deeplink  
Nog maar met beide beentjes op de grond blijven met dat gezeik over de coolsingel!
van geil
 van geil - dinsdag 20 oktober 2015 - 21:30   quote  deeplink  
Och het is toch leuk dat dromen weer kan.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 20 oktober 2015 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2015 - 21:28 schreef lijdensweg het volgende:
Nog maar met beide beentjes op de grond blijven met dat gezeik over de coolsingel!
Kom ik op zeker ff langs maat..👍
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 20 oktober 2015 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2015 - 20:38 schreef Stylzz het volgende:
Ik vind t allemaal te Olé paella. Daar krijg ik bultjes van.
Heftig.....

images?q=tbn:ANd9GcTudDJUGAtLRY2V4o3B5BgfeyKbpPsgvzfiWXF8-y-1VYq6yrSmGg

Ben klein van stuk maar wil je best helpen
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 20 oktober 2015 - 21:57   quote  deeplink  
😳
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 20 oktober 2015 - 23:23   quote  deeplink  
Nog enkele zwaluwen dan...
Wil ik het ook wel gaan geloven.
nr 10
 nr 10 - woensdag 21 oktober 2015 - 08:42   quote  deeplink  
Uitdager voor de titel??? Die deense jood gaat er zeker van uit dat zijn kutclub weer kampioen wordt.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 21 oktober 2015 - 09:36   quote  deeplink  
Op de vraag van Fox Sports welke club dit seizoen kampioen wordt geven vijf huisanalisten hun voorspellingen door. Zowel Mario Been als Ronald de Boer denkt dat het dit jaar tussen aartsrivalen Ajax en Feyenoord gaat. Arnold Bruggink, Jan van Halst en Kenneth Perez zetten hun geld in op PSV.
Een elftal waarbij Depay en Wijnaldum goed zijn opgevangen door het huidige aankoopbeleid is meestal wel een reden dat de Eindhovenaren het kunnen doorzetten, denkt Perez. PSV heeft nog steeds veel doelpunten in het elftal. Ik denk dat Luuk de Jong heel veel kan opvangen, omdat hij meer bedient zal worden, voorspelt Bruggink. En Guardado natuurlijk, vult Van Halst aan. Als je de as sterk hebt staan met zoveel ervaring. Wat zal PSV blij zijn dat ze Guardado, nog voordat Mexico de Gold Cup won waar hij zo belangrijk voor was, hebben gehaald.

Feyenoord
De Boer denkt dat Feyenoord wel dichter tegen de top 3 aan gaat leunen, omdat de Rotterdammers deze transferperiode weinig spelers kwijt zijn geraakt. Been noemt het een voordeel voor Feyenoord dat ze geen Europees voetbal spelen. Ze hebben zich daarnaast versterkt. Feyenoord heeft natuurlijk Dirk Kuyt gehaald. Hij kan het elftal wel bij de hand nemen. Met het halen van Jan-Arie van der Heijden heeft de clubleiding voor nog meer ervaring gezorgd. Als Botteghin daar nog bijkomt heb je een elftal dat volwassener is dan vorig seizoen, meent de voormalig Feyenoord-trainer.

Ajax
Volgens Bruggink heeft Ajax wel een heel jong elftal. Daar zitten wel een paar hele goede spelers tussen. Van Halst ziet dat de Amsterdammers een andere speelstijl gaan hanteren. Echt met een nummer 10 en dat is positief voor Davy Klaassen. De huidige aanvoerder is vorig jaar Van Halst ten onder gegaan als verdedigende middenvelder. Ik denk dat het uiteindelijk te onevenwichtig is bij Ajax om een heel seizoen stabiel te spelen. Daarmee doelt de analist op het evenwichtige seizoen van PSV.

Voorspelling top 3:
Jan van Halst:
1.PSV
2.Ajax
3.Feyenoord

Ronald de Boer:
1.Ajax
2.PSV
3.Feyenoord

Arnold Bruggink:
1.PSV
2.Ajax
3.Feyenoord

Kenneth Perez:
1.PSV
2.Ajax
3.Feyenoord

Mario Been:
1.Feyenoord
2.Ajax
3.PSV

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 oktober 2015 door Stylzz --
tomson
 tomson - woensdag 21 oktober 2015 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2015 - 20:38 schreef Stylzz het volgende:
Ik vind t allemaal te Olé paella. Daar krijg ik bultjes van.
Maakt t uit. Je was toch al niet niet de knapste 😎
de bluffer
 de bluffer - woensdag 21 oktober 2015 - 12:25   quote  deeplink  
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 oktober 2015 door de bluffer --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 21 oktober 2015 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 oktober 2015 - 12:19 schreef tomson het volgende:

[..]

Maakt t uit. Je was toch al niet niet de knapste 😎
Klopt!
de bluffer
 de bluffer - woensdag 21 oktober 2015 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 oktober 2015 - 09:36 schreef Stylzz het volgende:
Op de vraag van Fox Sports welke club dit seizoen kampioen wordt geven vijf huisanalisten hun voorspellingen door. Zowel Mario Been als Ronald de Boer denkt dat het dit jaar tussen aartsrivalen Ajax en Feyenoord gaat. Arnold Bruggink, Jan van Halst en Kenneth Perez zetten hun geld in op PSV.
Een elftal waarbij Depay en Wijnaldum goed zijn opgevangen door het huidige aankoopbeleid is meestal wel een reden dat de Eindhovenaren het kunnen doorzetten, denkt Perez. PSV heeft nog steeds veel doelpunten in het elftal. Ik denk dat Luuk de Jong heel veel kan opvangen, omdat hij meer bedient zal worden, voorspelt Bruggink. En Guardado natuurlijk, vult Van Halst aan. Als je de as sterk hebt staan met zoveel ervaring. Wat zal PSV blij zijn dat ze Guardado, nog voordat Mexico de Gold Cup won waar hij zo belangrijk voor was, hebben gehaald.

Feyenoord
De Boer denkt dat Feyenoord wel dichter tegen de top 3 aan gaat leunen, omdat de Rotterdammers deze transferperiode weinig spelers kwijt zijn geraakt. Been noemt het een voordeel voor Feyenoord dat ze geen Europees voetbal spelen. Ze hebben zich daarnaast versterkt. Feyenoord heeft natuurlijk Dirk Kuyt gehaald. Hij kan het elftal wel bij de hand nemen. Met het halen van Jan-Arie van der Heijden heeft de clubleiding voor nog meer ervaring gezorgd. Als Botteghin daar nog bijkomt heb je een elftal dat volwassener is dan vorig seizoen, meent de voormalig Feyenoord-trainer.

Ajax
Volgens Bruggink heeft Ajax wel een heel jong elftal. Daar zitten wel een paar hele goede spelers tussen. Van Halst ziet dat de Amsterdammers een andere speelstijl gaan hanteren. Echt met een nummer 10 en dat is positief voor Davy Klaassen. De huidige aanvoerder is vorig jaar Van Halst ten onder gegaan als verdedigende middenvelder. Ik denk dat het uiteindelijk te onevenwichtig is bij Ajax om een heel seizoen stabiel te spelen. Daarmee doelt de analist op het evenwichtige seizoen van PSV.

Voorspelling top 3:
Jan van Halst:
1.PSV
2.Ajax
3.Feyenoord

Ronald de Boer:
1.Ajax
2.PSV
3.Feyenoord

Arnold Bruggink:
1.PSV
2.Ajax
3.Feyenoord

Kenneth Perez:
1.PSV
2.Ajax
3.Feyenoord

Mario Been:
1.Feyenoord
2.Ajax
3.PSV
De Bluffer:
1 Feyenoord
2 De Gloeilampen
3 Vitesse

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 oktober 2015 door de bluffer --
tomson
 tomson - woensdag 21 oktober 2015 - 12:31   quote  deeplink  
Daar zat de hele voetbalwereld op te wachten. Nu worden we op zeker kampioen. . Als de Bluffer het nu ook al zegt !
de bluffer
 de bluffer - woensdag 21 oktober 2015 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 oktober 2015 - 12:31 schreef tomson het volgende:
Daar zat de hele voetbalwereld op te wachten. Nu worden we op zeker kampioen. . Als de Bluffer het nu ook al zegt !
Ja als je nu eindelijk de beste spelers in huis haalt
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 23 oktober 2015 - 17:46   quote  deeplink  
Beenhakker: ''Weet je, Feyenoord blijft Feyenoord''

11izwow.jpg

Onder de huidige leiding van Feyenoord heeft Leo Beenhakker sinds 2013, toen hij werd ontslagen als technisch directeur, geen voet meer gezet in De Kuip. Bij een eventuele landstitel droomt hij van een uitnodiging. "Dat zou fantastisch zijn", zegt Beenhakker tegenover de NOS.

"Ik kom er niet meer, maar ben niet rancuneus. Als er iemand hoopt dat Feyenoord die schaal wint, dan ben ik het. Ik heb als geintje tegen Van Bronckhorst gezegd: ik kom 'm zelf brengen. Ze doen nu echt mee. En wat zo leuk is: ze stralen het ook uit. Dat ze er vol voor willen gaan. Dat vind ik ook heel goed. En dat is in wezen ook Feyenoord."

Beenhakker was in 1999 trainer van het laatste team van Feyenoord dat kampioen werd. Eindelijk lijken de Rotterdammers dit seizoen weer een serieuze poging te doen naar de landstitel. "Weet je, Feyenoord blijft Feyenoord. Wim Jansen heeft eens gezegd: de club is groter dan de mensen die er werken. En dan bedoelt ie..." Kloppend op de borst: "Hier...."
muisje1966
 muisje1966 - vrijdag 23 oktober 2015 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2015 - 20:38 schreef Stylzz het volgende:
Ik vind t allemaal te Olé paella. Daar krijg ik bultjes van.
Jeukt het ? Dan moet je krabben 😊
Barabas
 Barabas - vrijdag 23 oktober 2015 - 21:28   quote  deeplink  
Ze zeggen het... maar ze zeggen wel meer.
van geil
 van geil - vrijdag 23 oktober 2015 - 21:32   quote  deeplink  
Het gaat gebeuren.
Barabas
 Barabas - vrijdag 23 oktober 2015 - 21:38   quote  deeplink  
Ik hoop het van harte geile, maar ik blijf voorlopig nog ff sceptisch.
van geil
 van geil - zondag 25 oktober 2015 - 21:38   quote  deeplink  
Het is inmiddels 15 jaar geleden dat we zoveel punten haalde uit de eerste 10 wedstrijden.
Tjabba
 Tjabba - zondag 25 oktober 2015 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2015 - 21:38 schreef van geil het volgende:
Het is inmiddels 15 jaar geleden dat we zoveel punten haalde uit de eerste 10 wedstrijden.
Helaas blijven de neuzen ook hun punten halen.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 28 oktober 2015 - 12:55   quote  deeplink  
Feyenoord ⁞ This Is Our Story

(http://youtu.be/Ow5llQ7phVQ)
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 28 oktober 2015 - 13:58   quote  deeplink  
http://forum.headliner.nl/topic-29119/

Mag ik mezelf nog even quoten? 25/09 in elk geval tot aan 19:45 uur vandaag heb ik toch best genoten van ons Feyenoord. Misschien niet altijd even goed, maar ik heb wel het kampioensgevoel...
Wellicht dat het hieronder omschreven gevoel tegen half tien nog heviger is!

Arie.Klooster - maandag 28 september 2015 - 11:54
Ondanks dat we helemaal nog niet zo goed speelden, kreeg ik gisteren het gevoel dat we dit jaar echt sterk zijn en kampioen gaan worden. Pec is toch een goede ploeg, maar die werden, ondanks dat we hun toch nog wat kansjes toelieten, toch met oppermacht aan de kant gezet. Dit gaat op een manier waar je heel veel punten gaat pakken tegen de niet grote clubs. De topwedstrijden zal nog moeten blijken, maar mijn voorgevoel schreeuwt het uit: COOLSINGEL!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 oktober 2015 door Arie.Klooster --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 oktober 2015 - 14:09   quote  deeplink  
Ik roep t pas als t laatste punt binnen is :)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 28 oktober 2015 - 14:11   quote  deeplink  
Ik roep het nu al..

WE WORDEN KAMPIOEN
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 28 oktober 2015 - 14:37   quote  deeplink  
Ik hoop dat we het allemaal roepen... vanavond en over anderhalve week weer...

KAMPIOENEN. KAMPIOENEN. KAMPIOENEN.

http://www.bing.com/videos/search?q=coolsingel+kampioenen&FORM=HDRSC3#view=detail&mid=DF40C39FD4DC34A6A0F7DF40C39FD4DC34A6A0F7

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 oktober 2015 door Arie.Klooster --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 28 oktober 2015 - 14:43   quote  deeplink  
Hoe plaats ik eigenlijk een filmpje direct ipv een link naar de site waar hij op staat?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 28 oktober 2015 - 14:45   quote  deeplink  
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 28 oktober 2015 - 14:45   quote  deeplink  
Graag gedaan..😉
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 oktober 2015 - 14:50   quote  deeplink  
Ik ben t met Pi-air eens:

Vanavond om 19.45 uur staat de bekerwedstrijd tussen Feyenoord en Ajax op het programma. Dit staat natuurlijk los van de competitie, maar oud-Feyenoorder Pierre van Hooijdonk denkt niet dat Feyenoord kampioen wordt. "Ik heb aan het begin van dit seizoen geroepen dat Ajax de titel gaat winnen(hier is niemand t natuurlijk mee eens) en dat denk ik nog steeds. Ik vind dat Feyenoord alleen tegen Zwolle in de beker een goede wedstrijd heeft gespeeld en tegen Heerenveen een goede eerste helft", aldus Van Hooijdonk tegen Metro.

"Als Feyenoord zo blijft spelen als de eerste helft tegen Heerenveen ga ik er wel in geloven, dan zeg ik over een maand iets anders. PSV moeten we echter ook nog niet afschrijven", eindigt Van Hooijdonk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 oktober 2015 door Stylzz --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 28 oktober 2015 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2015 - 14:45 schreef RenatoBos het volgende:
Graag gedaan..😉
Dank je wel, maar hoe doe je dat nou?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 28 oktober 2015 - 14:57   quote  deeplink  
nee, lukt me niet. Moet ik het eerst plaatsen om dan er wat in te wijzigen, zoals je bij een fotootje ook doet?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 oktober 2015 door Arie.Klooster --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 28 oktober 2015 - 15:21   quote  deeplink  
Ik heb via die site die jij poste het filmpje op youtube gezien. Was jij ook zover..(?)
Dan kan je die link via youtube tussen [youtube][/youtube] plakken en voilà.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 28 oktober 2015 - 15:27   quote  deeplink  
Zie hierboven, gedaan wat jij zei, maar nope, nada.... Je kunt zien wat ik het getypt. Ergens doe ik het niet goed...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 28 oktober 2015 - 15:29   quote  deeplink  
nou, ik krijg het niet voor elkaar. Wellicht dat ik wat verkeerds kopieer?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 oktober 2015 door Arie.Klooster --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 28 oktober 2015 - 15:33   quote  deeplink  
Zie pb..
Barabas
 Barabas - woensdag 28 oktober 2015 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2015 - 14:50 schreef Stylzz het volgende:
Ik ben t met Pi-air eens:

Vanavond om 19.45 uur staat de bekerwedstrijd tussen Feyenoord en Ajax op het programma. Dit staat natuurlijk los van de competitie, maar oud-Feyenoorder Pierre van Hooijdonk denkt niet dat Feyenoord kampioen wordt. "Ik heb aan het begin van dit seizoen geroepen dat Ajax de titel gaat winnen(hier is niemand t natuurlijk mee eens) en dat denk ik nog steeds. Ik vind dat Feyenoord alleen tegen Zwolle in de beker een goede wedstrijd heeft gespeeld en tegen Heerenveen een goede eerste helft", aldus Van Hooijdonk tegen Metro.

"Als Feyenoord zo blijft spelen als de eerste helft tegen Heerenveen ga ik er wel in geloven, dan zeg ik over een maand iets anders. PSV moeten we echter ook nog niet afschrijven", eindigt Van Hooijdonk.
Ik zie dat ook zo. De bekerfinale moet haalbaar zijn en daarmee hebben we dus een échte kans op een prijs.
Barabas
 Barabas - woensdag 28 oktober 2015 - 16:58   quote  deeplink  
Heeft Pierre dat trouwens helemaal zelf bedacht? 😉
ar
 ar - woensdag 28 oktober 2015 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 oktober 2015 - 12:31 schreef tomson het volgende:
Daar zat de hele voetbalwereld op te wachten. Nu worden we op zeker kampioen. . Als de Bluffer het nu ook al zegt !
lol.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 28 oktober 2015 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2015 - 14:11 schreef RenatoBos het volgende:
Ik roep het nu al..

WE WORDEN KAMPIOEN
Die euforie heb ik nog niet.
van geil
 van geil - woensdag 28 oktober 2015 - 22:08   quote  deeplink  
Komt er nu ook n beker topic ?
Barabas
 Barabas - woensdag 28 oktober 2015 - 22:09   quote  deeplink  
Loten we morgen Pisvee...
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 oktober 2015 - 22:14   quote  deeplink  
Uit
Barabas
 Barabas - woensdag 28 oktober 2015 - 22:24   quote  deeplink  
Tsja.... Als we die denneappel willen pakken dan moeten we die gasten ook verslaan....
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 28 oktober 2015 - 23:46   quote  deeplink  
Zo schijnt dat te werken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FEYENOORD KAMPIOEN 2024









0.0078120