BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vincent Janssen ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 02 april 2016 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 maart 2016 - 17:32 schreef piet de paler het volgende:
Onzin vincent Jansen is een normale modale spits ,v Wolfswinkel is top .
Bas Dost is top
Een normale modale spits maakt er geen 20 in 28 wedstrijden. Zie: http://www.vi.nl/spelers/carriere/vincent-janssen.htm

Je kunt zien dat hij 2211 minuten gespeeld heeft, dat is gedeeld door 90 minuten, 24,56 wedstrijden. Nogmaals, een gemiddelde modale spits maakt er geen 20 in 24,5 wedstrijd. Guidetti maakte er 20 in 23 wedstrijden, waarbij toch best een aantal strafschoppen. Janssen maakte 2 strafschoppen voor AZ. Ik vind hem allesbehalve een normale modale spits. Anders zou je het naar mijn idee ook niet vanaf de JL tot het NL elftal schoppen. Zelfs niet met de huidige staat van dienst van oranje.

Ik zeg ook niet dat het een echte topspits is, dat zal de toekomst verder moeten uitwijzen, maar hij is geen normale modale spits.

Overigens vind ik van Wolfswinkel geen topspits. Deed het een seizoen goed in Portugal, deed het een wedstrijd goed bij Norwich, maar kan nu bij real betis ook niet echt potten breken. Vind ik geen topspits. Wel een goede spits voor eredivisiebegrippen, maar vind het geen topspits. Net zoals we dat bij Janssen ook moeten afwachten of hij dat op internationaal niveau kan vasthouden. Hoewel hij het tegen Engeland zeker niet slecht deed. En met afwachten bedoel ik dan weer niet dat je moet wachten met hem kopen, want dan weet je op zeker dat hij nooit meer te betalen is. Zijn doelpuntenniveau zal in de eredivisie de komende jaren niet drastisch afnemen met zijn speelstijl.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 02 april 2016 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2016 - 22:21 schreef van geil het volgende:
Dit heeft AZ goed gedaan.
Twee spitsen uit de eerste divisie opgepikt.
Waarvan er nu een n dikke winst gaat worden, en nr 2 er misschien aankomt.
Op tijd investeren.
Klopt, hebben ze goed gedaan. Maar vergeet niet dat zulke spitsen bij AZ de tijd krijgen om aan het niveau en ritme te wennen. Bij Feyenoord krijg je die tijd niet. Janssen had er bij Feyenoord direct moeten staan, want als je 5 wedstrijden moet wennen, sta je er al naast. Feyenoord is over het algemeen direct presteren en niet een jaartje aanpassingstijd. En nu had Janssen het misschien nog gered, maar zo'n Mühren van AZ zou bij Feyenoord al lang weer weg zijn inmiddels. Niet goed genoeg bevonden en zou zeker niet nog een jaar extra krijgen om aan te passen en te kijken wat het wordt.
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 02 april 2016 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 april 2016 - 15:06 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Een normale modale spits maakt er geen 20 in 28 wedstrijden. Zie: http://www.vi.nl/spelers/carriere/vincent-janssen.htm

Je kunt zien dat hij 2211 minuten gespeeld heeft, dat is gedeeld door 90 minuten, 24,56 wedstrijden. Nogmaals, een gemiddelde modale spits maakt er geen 20 in 24,5 wedstrijd. Guidetti maakte er 20 in 23 wedstrijden, waarbij toch best een aantal strafschoppen. Janssen maakte 2 strafschoppen voor AZ. Ik vind hem allesbehalve een normale modale spits. Anders zou je het naar mijn idee ook niet vanaf de JL tot het NL elftal schoppen. Zelfs niet met de huidige staat van dienst van oranje.

Ik zeg ook niet dat het een echte topspits is, dat zal de toekomst verder moeten uitwijzen, maar hij is geen normale modale spits.

Overigens vind ik van Wolfswinkel geen topspits. Deed het een seizoen goed in Portugal, deed het een wedstrijd goed bij Norwich, maar kan nu bij real betis ook niet echt potten breken. Vind ik geen topspits. Wel een goede spits voor eredivisiebegrippen, maar vind het geen topspits. Net zoals we dat bij Janssen ook moeten afwachten of hij dat op internationaal niveau kan vasthouden. Hoewel hij het tegen Engeland zeker niet slecht deed. En met afwachten bedoel ik dan weer niet dat je moet wachten met hem kopen, want dan weet je op zeker dat hij nooit meer te betalen is. Zijn doelpuntenniveau zal in de eredivisie de komende jaren niet drastisch afnemen met zijn speelstijl.
eens..
Barabas
 Barabas - zaterdag 02 april 2016 - 16:34   quote  deeplink  
Ricky.... Kan bij ons zomaar een tweede Eliaatje worden.... resultaten uit het verleden bieden geen garanties voor de toekomst.
ar
 ar - zaterdag 02 april 2016 - 17:10   quote  deeplink  
Of een Pelle
Barabas
 Barabas - zaterdag 02 april 2016 - 17:23   quote  deeplink  
Idd
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 02 april 2016 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 april 2016 - 17:10 schreef ar het volgende:
Of een Pelle
Dan moet je hem eerst huren. Ik zou sowieso nu geen 4 miljoen voor van Wolfswinkel op tafel leggen. Lijkt me een groter risico dan Janssen die gewoon de hele tweede seizoenshelft uitstekend presteert.
van geil
 van geil - zaterdag 02 april 2016 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 april 2016 - 15:08 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Klopt, hebben ze goed gedaan. Maar vergeet niet dat zulke spitsen bij AZ de tijd krijgen om aan het niveau en ritme te wennen. Bij Feyenoord krijg je die tijd niet. Janssen had er bij Feyenoord direct moeten staan, want als je 5 wedstrijden moet wennen, sta je er al naast. Feyenoord is over het algemeen direct presteren en niet een jaartje aanpassingstijd. En nu had Janssen het misschien nog gered, maar zo'n Mühren van AZ zou bij Feyenoord al lang weer weg zijn inmiddels. Niet goed genoeg bevonden en zou zeker niet nog een jaar extra krijgen om aan te passen en te kijken wat het wordt.
Hoe zit dat dan met de aankopen voor de toekomst zoals bv Bilal Gustafson en Tapia?
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 03 april 2016 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 april 2016 - 19:44 schreef van geil het volgende:

[..]

Hoe zit dat dan met de aankopen voor de toekomst zoals bv Bilal Gustafson en Tapia?
Tapia is gehaald, omdat deze zomer vermoedelijk een groot aantal middenvelders gaat vertrekken. Komt halverwege het seizoen over, dan krijg je altijd meer tijd om aan te passen dan wanneer je in de zomer komt. Bovendien heeft Tapia weinig verkeerd gedaan, want ook maar heel weinig gespeeld nog. Gustafson heeft al een half seizoen erop zitten op het moment dat hij binnen komt. Dus die moet je wel de kans geven op een seizoen zonder dat hij er al doorheen zit halverwege. Dat zijn andere redenen waarom mensen nog de kans verdienen. Je moet immers wel een heel seizoen de kans krijgen, waarbij je goed de voorbereiding hebt meegedaan.

Bilal heeft dat natuurlijk wel gehad en is dan ook door velen al afgeschreven. Slechts de staf heeft hem extra tijd gegeven, waarbij ik de indruk heb dat hij gered is door Advocaat, omdat die hem verteld heeft wat hij moet doen.

Maar kijk naar hoe er gereageerd wordt op spelers bij ons. Spelers krijgen niet veel tijd. Kramer werd ook al vrij snel afgeschreven. En Toornstra kon na een mindere periode ook al worden afgeschreven. Evenals Gustafson, die ook niet meer voldeed, nadat hij eerst de held was. Zelfs Kuyt kreeg van velen kritiek. Spelers krijgen hier niet zo lang de kans. Je moet presteren. En een Janssen heeft via Almere en AZ tijd nodig gehad om op dit niveau te komen. Bij Feyenoord had hij dat nooit zo gered.
Tjabba
 Tjabba - zondag 03 april 2016 - 12:18   quote  deeplink  
Nog gescoord gisteren?
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 03 april 2016 - 12:21   quote  deeplink  
Tegen sterkere tegenstanders maakt ie nog niet het verschil. Komende weken blijven observeren. Zie er meer in dan een statische Kramer.
van geil
 van geil - zondag 03 april 2016 - 12:22   quote  deeplink  
Prima uitleg, maar oneens.
Feyenoord had al lang n club moeten hebben om dit soort spelers te stallen.
En misschien wel meer dan een.
@feyenoord

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 april 2016 door van geil --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 april 2016 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2016 - 12:22 schreef van geil het volgende:
Prima uitleg, maar oneens.
Feyenoord had al lang n club moeten hebben om dit soort spelers te stallen.
En misschien wel meer dan een.
Koste 1 miljoen he mee spelen in de jupiler league ...
Kan je beter Tapia halen voor 3 miljoen en op de tribune zetten.
van geil
 van geil - zondag 03 april 2016 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2016 - 12:26 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Koste 1 miljoen he mee spelen in de jupiler league ...
Kan je beter Tapia halen voor 3 miljoen en op de tribune zetten.
V Geels wegen zijn ondoorgrondelijk.
CobusIII
 CobusIII - zondag 03 april 2016 - 12:41   quote  deeplink  
Volgens mij heb je twee spelers nodig voor volgend seizoen...een goede spits (wel binnen budget, zeg 6M (wellicht Vincent)) en een goede linksback (zeg 3M). 3-4 spelers verkopen en wat jeugd laten doorstromen (schuurman, verdonk en woudenberg).
De 3-4 spelers voor vertrek zijn: Vijenovic, Heijden, Annas, nelom en Ahmadi (optioneel) speelt goed, maar wil misschien nog ergens cashen). Volgens mij kan dit redelijk kosten neutraal. Dan houd je nog budget over voor een buitenkansje die voorbij komt...
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 03 april 2016 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2016 - 12:26 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Koste 1 miljoen he mee spelen in de jupiler league ...
Kan je beter Tapia halen voor 3 miljoen en op de tribune zetten.
In een tijd dat elk dubbeltje zes keer moest worden omgedraaid, omdat we fikse schulden hadden. Dat moet je er dan wel bij vermelden.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 03 april 2016 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2016 - 12:21 schreef FR-Henk het volgende:
Tegen sterkere tegenstanders maakt ie nog niet het verschil. Komende weken blijven observeren. Zie er meer in dan een statische Kramer.
Mwah, tegen Engeland gezien? Maakte hij wel het verschil. In een slecht draaiend Oranje tegen een sterk elftal van Engeland, want dat team barst van het talent.
Ben het wel met je eens dat je gewoon komende weken nog moet bekijken. Heb je ook tijd voor, want transfermarkt gaat voorlopig nog niet open.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 april 2016 door feyenoord!!! --
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 03 april 2016 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2016 - 12:22 schreef van geil het volgende:
Prima uitleg, maar oneens.
Feyenoord had al lang n club moeten hebben om dit soort spelers te stallen.
En misschien wel meer dan een.
@feyenoord
Tsja, je had hem misschien kunnen verhuren. Maar in die tijd was er niet veel geld door de schuldenlast. Ik kan het niet met zekerheid zeggen, maar misschien konden we maar 1 jeugdspeler voor de spits vastleggen (wat Achahbar toen werd).

En je mag het uiteraard oneens zijn. Verschillende visies wordt je uiteindelijk alleen maar wijzer van ;)
van geil
 van geil - zondag 03 april 2016 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2016 - 13:53 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Tsja, je had hem misschien kunnen verhuren. Maar in die tijd was er niet veel geld door de schuldenlast. Ik kan het niet met zekerheid zeggen, maar misschien konden we maar 1 jeugdspeler voor de spits vastleggen (wat Achahbar toen werd).

En je mag het uiteraard oneens zijn. Verschillende visies wordt je uiteindelijk alleen maar wijzer van ;)
Als je het alleen over Janssen hebt, die had toen naar Excelsior gekund.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 03 april 2016 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2016 - 14:10 schreef van geil het volgende:

[..]

Als je het alleen over Janssen hebt, die had toen naar Excelsior gekund.
Moet Janssen zelf ook willen, hè. Als Feyenoord hem qua financiën niet kan vastleggen had Excelsior dat dan moeten doen. Moeten ze daar geld voor hebben en moet Janssen dat ook willen. Hij koos voor Almere. Tsja, zeg het maar. We weten natuurlijk ook niet alles.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 05 april 2016 - 13:08   quote  deeplink  
Hij schop een strafschop er in en een open kans verprutst hij ,net zo als Kramer dus hij is het ook niet V.Jansen.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 05 april 2016 - 13:16   quote  deeplink  
nogmaals de opleiding van het moeten presteren is er niet bij feijenoord nog niet ,mischien komt dat ooit nog is ,zo als in het verleden bij ajax wel gebeurde.Iedereen doet maar wat naar eigen kunnen ,er zit niets speciaals bij in het voetbal spel.uitgekookt en inzichtelijk voetbal de ware overmacht zijn steekpassen en diepgang dwars door het middenveld is verleden tijd helaas .Er valt niets op te hemelen bij onze club,het hele elftal moet op de schop zo snel mogelijk.Maar dat gaat voorlopig niet gebeuren.Of mischien wel na de nieuwe kuip zouje zeggen ,dat het niet anders kan.
nr 10
 nr 10 - dinsdag 05 april 2016 - 13:23   quote  deeplink  
Sommige forumleden ook.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 05 april 2016 - 13:25   quote  deeplink  
Er is enorm veel geld mee gemoeid in de totale organisatie van de club en een nieuwe kuip.Je zou dan zeggen met zo n voetbal tempel datje verplicht ben om chapignonsleage te moeten spelen.Maar steeds hoor ik geluiden en die Ruud van Os naar buiten brengen dat er heel wat moet gebeuren om dat te verwezelijken.Ik merk ook aan zijn sparta toontje dat hij het zou betreuren als het ook echt gebeurd,hij steld hier mee ajx op een voetstuk,de schurftleier.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 05 april 2016 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2016 - 13:25 schreef Fer 1 het volgende:
Er is enorm veel geld mee gemoeid in de totale organisatie van de club en een nieuwe kuip.Je zou dan zeggen met zo n voetbal tempel datje verplicht ben om chapignonsleage te moeten spelen.Maar steeds hoor ik geluiden en die Ruud van Os naar buiten brengen dat er heel wat moet gebeuren om dat te verwezelijken.Ik merk ook aan zijn sparta toontje dat hij het zou betreuren als het ook echt gebeurd,hij steld hier mee ajx op een voetstuk,de schurftleier.
200px-Chapignon_de_Kenny.png
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 05 april 2016 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2016 - 13:08 schreef Fer 1 het volgende:
Hij schop een strafschop er in en een open kans verprutst hij ,net zo als Kramer dus hij is het ook niet V.Jansen.
Dat hij nog een assist geeft, vergeet je even voor het gemak. En als je zo gaat beginnen kan je elke voetballer ter wereld afschrijven, want iedereen mist weleens een grote kans.
Barabas
 Barabas - dinsdag 05 april 2016 - 18:23   quote  deeplink  
Precies. Gewoon Kramer opstellen dus....
ar
 ar - dinsdag 05 april 2016 - 18:30   quote  deeplink  
Moet maar..
CobusIII
 CobusIII - zondag 10 april 2016 - 15:40   quote  deeplink  
21 doelpunten, 12 in de laatste 11 wedstrijden...
ar
 ar - zondag 10 april 2016 - 16:05   quote  deeplink  
Nou nou..een intikker.
Voor de rest niet gezien tegen Heerenveen
Stylzz
 Stylzz - zondag 10 april 2016 - 16:20   quote  deeplink  
Speelde heel slecht
Fer 1
 Fer 1 - zondag 10 april 2016 - 20:27   quote  deeplink  
Kramer pffff brrrrr nee ja toch pfffff niet te flitsen die man toch weer gescoord lucky man.Kennet Vermeer man van de wedstrijd zijn gewicht in goud waard.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 10 april 2016 - 20:29   quote  deeplink  
Ligt het aan mij of..(?)
ar
 ar - zondag 10 april 2016 - 20:35   quote  deeplink  
Wat?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 10 april 2016 - 20:37   quote  deeplink  
Begrijp jij het dan..(?)
ar
 ar - zondag 10 april 2016 - 20:44   quote  deeplink  
Nope.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 10 april 2016 - 20:53   quote  deeplink  
Aah..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 13 april 2016 - 07:40   quote  deeplink  
quote:

'Ik had zoveel geouwehoer gehad bij Feyenoord dat ik naar een club wilde waar ik me in alle rust kon ontwikkelen, waar ik vertrouwen kreeg van mensen en me kon oprichten'', zegt de tweevoudig international. ''Bij Feyenoord was ik een nummertje, moest ik mijn sporen zien te verdienen in een ander team, in een andere omgeving met een totaal verschillende mentaliteit.''
Die zien we nooit meer, terug :)
VVout
 VVout - woensdag 13 april 2016 - 07:56   quote  deeplink  
Ook wel een jankert als je niet tegen een robbertje vechten op school kan.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 13 april 2016 - 08:02   quote  deeplink  
Zegt ook dat ie er juist sterker van is geworden.
nr 10
 nr 10 - woensdag 13 april 2016 - 08:10   quote  deeplink  
Dat vechten op school heeft toch geen klote met Feyenoord te maken? Typisch voorbeeld van een jochie dat door mama Verstappen tot zijn 12e op de fiets naar school is gebracht. En raar vinden dat ie op zijn flikker geslagen wordt.
de bluffer
 de bluffer - woensdag 13 april 2016 - 09:46   quote  deeplink  
Feyenoord had nooit Tapia moeten kopen
en ook nu geen Vincent Janssen en v Wolfswinkel halen, Feyenoord moet proberen
Bilal-Vejinovic en van de Heyden te verkopen en hadden met dat geld van Tapia er bij een zeer goeie spits kunnen halen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 13 april 2016 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Feyenoord moet proberen Bilal-Vejinovic en van de Heyden te verkopen en hadden met dat geld van Tapia er bij een zeer goeie spits kunnen halen.
Dus als ik je goed begrijp (maar ik ben nogal dom he, vergeef me):
- Feyenoord moet Bilal, Vejinovic en van der Heijden verkopen;
- Het geld wat ze voor Tapia betaald hebben erbij denken;
- Vervolgens had Feyenoord met die rekensom een zeer goede spits kunnen kopen.

En dan?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 april 2016 door Stylzz --
de bluffer
 de bluffer - woensdag 13 april 2016 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2016 - 09:58 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dus als ik je goed begrijp (maar ik ben nogal dom he, vergeef me):
- Feyenoord moet Bilal, Vejinovic en van der Heijden verkopen;
- Het geld wat ze voor Tapia betaald hebben erbij denken;
- Vervolgens had Feyenoord met die rekensom een zeer goede spits kunnen kopen.

En dan?
En dan wordt Feyenoord beter en gaat meer doelpunten scoren met die spits

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 april 2016 door de bluffer --
nr 10
 nr 10 - woensdag 13 april 2016 - 10:52   quote  deeplink  
Stond dat op die muur?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 13 april 2016 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2016 - 10:44 schreef de bluffer het volgende:

[..]

En dan wordt Feyenoord beter en gaat meer doelpunten scoren met die spits
Welke spits?
de bluffer
 de bluffer - woensdag 13 april 2016 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2016 - 10:52 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Welke spits?
Dat moet een Type Guidetti of Pelle worden
geen Nederlander

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 april 2016 door de bluffer --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 13 april 2016 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2016 - 10:55 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Dat moet een Type Guidetti of Pelle worden
geen Nederlander
Interessant. Dat wordt nog een uitdaging. Heb je tips?
de bluffer
 de bluffer - woensdag 13 april 2016 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2016 - 10:59 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Interessant. Dat wordt nog een uitdaging. Heb je tips?
Scouts van Feyenoord moet gaan kijken in Engeland-Denemarken en Zweden
Stylzz
 Stylzz - woensdag 13 april 2016 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2016 - 11:03 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Scouts van Feyenoord moet gaan kijken in Engeland-Denemarken en Zweden
Waarom daar en niet in Noorwegen, IJsland en Finland?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5978
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vincent Janssen ?









0.0259249