BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vincent Janssen ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 30 maart 2016 - 07:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2016 - 07:13 schreef Stylzz het volgende:
Zal wel een zeur zijn, maar ik vond t niets
Ik ben het met je eens..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 30 maart 2016 - 07:18   quote  deeplink  
Ik heb de tweede helft bijna niet gezien scheelt ook
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 30 maart 2016 - 08:00   quote  deeplink  
Hier nog 1, moest gaan werken..
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 30 maart 2016 - 08:13   quote  deeplink  
Speelde 2e helft iets meer naar de bal en was sterk in de passing.
Met Memphis kreeg ie ook nog eens weinig en dwong af.
Had lef en werkte zich een slag in de rondte.

Lijkt een aanwinst te worden. Misschien...
Dirk1
 Dirk1 - woensdag 30 maart 2016 - 08:24   quote  deeplink  
DUS IULLIE ZIJN NU NOG NIET OVERTUIGD?
DIT WORD EEN GOEDDE SPITS MISSCHIEN WEL EEN TOPSPITS ALS JULLIE DIT NU NOG NIET ZIEN GA DAN MAAR NAAR MARTIN VAN GEEL EN DAN KUNNEN JULLIE MEKAAR EEN HAND GEVEN ,IK ZAG HET AL TOEN IK HEM HEB GEZIEN BIJ ALMERE.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 30 maart 2016 - 08:30   quote  deeplink  
Nee.
CobusIII
 CobusIII - woensdag 30 maart 2016 - 08:33   quote  deeplink  
Het is een kwestie van smaak denk ik. Vind het wel een goede speler....ben benieuwd hoe hij zich ontwikkelt. Hopelijk niet hetzelfde als Depay....wat een drama...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 30 maart 2016 - 08:45   quote  deeplink  
Ik ben het met Dirk1 eens hoor. Die jongen zwoegt en zwoegt, kan scoren en krijgt op een of andere manier de bal vaak mee op cruciale momenten. Ik vrees dat anderen dit ook wel gezien hebben en dat het al te laat is voor ons, maar Van Geel: HALEN DIE JONGEN!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 30 maart 2016 - 08:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2016 - 00:38 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Was m.i. overtreding. Was niet schouder tegen schouder. Maar goed, als de scheids niet fluit, dan is het slim gedaan.
Schouderduw is hier niet de kwestie. Hij zet zijn lichaam erin en het lijkt mij dat hij die engeslman een duw in zijn rug geeft. Ik zou gefloten hebben, maar er zullen altijd scheidsrechters zijn die vinden dat die Engelsman zich wel erg gemakkelijk aan de kant liet zetten en dat het een fair duel was. Maar dat zijn er maar een stuk of vijf van de honderd of zo...
Leuv
 Leuv - woensdag 30 maart 2016 - 09:46   quote  deeplink  
Verschrikkelijk jammer dat we afgelopen winterstop niet voor een betrekkelijk laag bedrag deze jongen hebben gekocht.
Nu zal hij onhaalbaar duur zijn geworden. Tapia de voorkeur geven boven Janssen. Ik ben het wanbeleid zo langzamerhand meer dan ZAT.
daan limbos
 daan limbos - woensdag 30 maart 2016 - 10:34   quote  deeplink  
Toch zijn er nog steeds mensen met oogkleppen voor die het beleid van van Geel prima vinden. Een grote blunder dat hij Janssen, op dat moment topscoren bij de jeugd, de laan uitstuurde. Nu moet je een aantal miljoenen neertellen om hem terug te halen.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 30 maart 2016 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2016 - 10:34 schreef daan limbos het volgende:
Toch zijn er nog steeds mensen met oogkleppen voor die het beleid van van Geel prima vinden. Een grote blunder dat hij Janssen, op dat moment topscoren bij de jeugd, de laan uitstuurde. Nu moet je een aantal miljoenen neertellen om hem terug te halen.
Dat hij Janssen wegstuurde, kan je hem niet kwalijk nemen. Op dat moment werd er gekozen voor Achahbar dat het grootste talent van Europa was toen. Feyenoord had vanwege de financiële problemen geen elftal ertussenin waar hij terecht kon. Dus dat hij niet bij Feyenoord gebleven is, is zeker niet alleen de schuld van Martin van Geel. Dat hij hem niet eerder teruggehaald heeft, zou je hem wel kunnen verwijten.
Leuv
 Leuv - woensdag 30 maart 2016 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2016 - 10:51 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Dat hij Janssen wegstuurde, kan je hem niet kwalijk nemen. Op dat moment werd er gekozen voor Achahbar dat het grootste talent van Europa was toen. Feyenoord had vanwege de financiële problemen geen elftal ertussenin waar hij terecht kon. Dus dat hij niet bij Feyenoord gebleven is, is zeker niet alleen de schuld van Martin van Geel. Dat hij hem niet eerder teruggehaald heeft, zou je hem wel kunnen verwijten.
Onzin!
Achachbar mist duidelijk lengte, snelheid en explosiviteit. Dat was in de jeugd toch al zichtbaar. Ik vind dit ook duidelijk wanbeleid maar wil dit alles niet bij van Geel neerleggen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 30 maart 2016 - 11:19   quote  deeplink  
Nee het beste neemt hij Gudde mee op pensioen
kenny
 kenny - woensdag 30 maart 2016 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2016 - 10:55 schreef Leuv het volgende:

[..]

Onzin!
Achachbar mist duidelijk lengte, snelheid en explosiviteit. Dat was in de jeugd toch al zichtbaar. Ik vind dit ook duidelijk wanbeleid maar wil dit alles niet bij van Geel neerleggen.
dit kan je niet alleen bij v geel neer leggen , daar is echt wel over gesproken met de jeugd afdeling ,
vind het echt wel een feyenoord spits , fel hard werkend en scorend vermogen , ik vond hem gisteren echt wel goed , ga er maar aanstaan in je eerste wedstrijd voor oranje tegen 2 topverdedigers , depay en affalay en promes voorzagen hem ook van weinig goede ballen en toch hield hij die verdediging aardig bezig
waarschijnlijk is hij al onbetaalbaar voor ons , jammer hij is wat mij betreft welkom
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 30 maart 2016 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2016 - 10:55 schreef Leuv het volgende:

[..]

Onzin!
Achachbar mist duidelijk lengte, snelheid en explosiviteit. Dat was in de jeugd toch al zichtbaar. Ik vind dit ook duidelijk wanbeleid maar wil dit alles niet bij van Geel neerleggen.
Achahbar scoorde toen ongelofelijk veel, was beste speler of topscorer op jeugd-EK etc. Kleine voetballers zijn vaak behendig, zoals Achahbar ook is. Heel de Europese top volgde deze jongen, dus zo gek was die beslissing toen echt niet. Of ga je me vertellen dat jij iets zag wat de hele Europese top op dat moment niet zag? Kun je nu wel zeggen, maar je moet ook realistisch blijven. Deze beslissing was op dat moment gewoon goed te verantwoorden. Probleem is meer dat je Janssen eigenlijk al eerder terug had moeten halen, want van de zomer kost hij alweer minstens 5 miljoen en de vraagprijs zal zeker rond de 10 liggen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 30 maart 2016 - 11:36   quote  deeplink  
Achahbar adepten moeten nu niet opeens Janssen willen
VVout
 VVout - woensdag 30 maart 2016 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2016 - 11:36 schreef Stylzz het volgende:
Achahbar adepten moeten nu niet opeens Janssen willen
Bijv. waarom beland die steeds weer op een zijspoor ondanks dat hij goed bezig is als hij speelt.
Barabas
 Barabas - woensdag 30 maart 2016 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2016 - 06:59 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Mwah, dan ben je snel tevreden! 8% was goed en voor de overige 92% leverde die veel ballen in ...
Maar hij gaat wel steeds beter worden. Zou ik wel mooi vinden als ie alsnog een kans bij Feyenoord zou krijgen, maar die is te duur geworden vermoed ik zo !!!
Gaat toch naar Pisvee... mark my words.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 30 maart 2016 - 12:36   quote  deeplink  
Past daar ook, is een beetje hetzelfde als de Jong
Barabas
 Barabas - woensdag 30 maart 2016 - 12:43   quote  deeplink  
Vindt zijn spel lijken op dat van de jonge Van Nistelrooy.....
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 30 maart 2016 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2016 - 11:36 schreef Stylzz het volgende:
Achahbar adepten moeten nu niet opeens Janssen willen
Waarom niet? Als ik van patat hou, kan ik slagroom toch ook best lekker vinden?

Dat ze destijds Achahbar verkozen boven Janssen is niet raar. Dat janssen het nu toch eventjes doet, is alleen maar mooi. Jammer voor ons, maar je moet nou eenmaal keuzes maken en er zijn altijd wel voorbeelden te noemen die bewijzen dat men daar ook voor had kunnen kiezen. Ik neem aan dat ze het anders verwacht hadden. Neemt niet weg dat ze Janssen afgelopen winter al hadden moeten terughalen. Nu is het vast al te laat. Jammer, gemiste kans, net als destijds met Van Wolfswinkel, hoewel daar gewoon geen geld voor was. Was wel jammer, want dat is/was ook een geweldenaar...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 30 maart 2016 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2016 - 12:43 schreef Barabas het volgende:
Vindt zijn spel lijken op dat van de jonge Van Nistelrooy.....
Ik niet. Van Nistelrooy moet de ballen op een presenteerblaadje krijgen. Hij tikte ze er dan wel in. Ooit dat filmpje gezien met zijn 100 doelpunten voor Man utd? Bijna allemaal intikkers.

Janssen is een rommelaar die vaak wat goeds doet met de bal. Hij krijgt een bal wel mee, waar menig ander hem verliest. Hij sleurt en doet, man wat jammer dat hij niet uitgerekend bij ons (geen woorden maar daden hè) speelt.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 30 maart 2016 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2016 - 13:31 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Waarom niet? Als ik van patat hou, kan ik slagroom toch ook best lekker vinden?

Dat ze destijds Achahbar verkozen boven Janssen is niet raar. Dat janssen het nu toch eventjes doet, is alleen maar mooi. Jammer voor ons, maar je moet nou eenmaal keuzes maken en er zijn altijd wel voorbeelden te noemen die bewijzen dat men daar ook voor had kunnen kiezen. Ik neem aan dat ze het anders verwacht hadden. Neemt niet weg dat ze Janssen afgelopen winter al hadden moeten terughalen. Nu is het vast al te laat. Jammer, gemiste kans, net als destijds met Van Wolfswinkel, hoewel daar gewoon geen geld voor was. Was wel jammer, want dat is/was ook een geweldenaar...
Eens. Al denk ik dat AZ hem afgelopen winter niet had laten gaan, omdat ze al een spits kwijt zijn geraakt dit seizoen met Johansson en later El Hamdaoui die weer vertrok. Had ik ook nog moeten zien of hij het had gewild in de winter, want dat weet je ook niet. Maar een poging had zeker moeten gebeuren door van Geel.

Mwah, van Wolfswinkel is volgens mij nooit echt in de buurt van de 20 goals gekomen in de eredivisie. Die was qua doelpunten zeker nog niet zover. Was wel een groot talent toen. Hoe hij nu is, kan ik niet over oordelen, want heb hem al jaren niet meer zien spelen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 30 maart 2016 - 14:40   quote  deeplink  
2dlw0ms.jpg

Geleend uit het Ricky van Wolfswinkel-topic....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 maart 2016 door Arie.Klooster --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 30 maart 2016 - 14:43   quote  deeplink  
Windvanen
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 30 maart 2016 - 15:14   quote  deeplink  
Wikipedia..😂
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 30 maart 2016 - 15:17   quote  deeplink  
Zo jammer dan dat zijn meest aansprekende statistiek niet klopt. Bij sporting nog wel aardig gedaan in het begin, maar daarna eigenlijk niks meer gepresteerd. Jammer, want op het oog lijkt hij zo niet bepaald een topspits..
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 30 maart 2016 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2016 - 14:43 schreef Stylzz het volgende:
Windvanen
Een uitleg is welkom..
VVout
 VVout - woensdag 30 maart 2016 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2016 - 14:40 schreef Arie.Klooster het volgende:
[ afbeelding ]

Geleend uit het Ricky van Wolfswinkel-topic....
Klopt voor geen meter die stats, ga maar gewoon hier kijken dan wordt je wijzer.

http://www.transfermarkt.nl/ricky-van-wolfswinkel/leistungsdatendetails/spieler/41355
kenny
 kenny - woensdag 30 maart 2016 - 15:58   quote  deeplink  
waarom voor wolfswinkel gaan ? beter is voor janssen gaan die heeft nog restwaarde en wat is 8milj als je hem na 2 a 3 jaar voor 10 a 12milj verkoopt
wolfswinkel zie ik best graag komen maar is toch eigenlijk capitaals vernietiging
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 30 maart 2016 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2016 - 10:34 schreef daan limbos het volgende:
Toch zijn er nog steeds mensen met oogkleppen voor die het beleid van van Geel prima vinden. Een grote blunder dat hij Janssen, op dat moment topscoren bij de jeugd, de laan uitstuurde. Nu moet je een aantal miljoenen neertellen om hem terug te halen.
Te makkelijk.
Er zijn meer spelers die later pas opbloeien.
Vardy van Leicester pas op z'n 28e.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 30 maart 2016 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2016 - 15:58 schreef kenny het volgende:
waarom voor wolfswinkel gaan ? beter is voor janssen gaan die heeft nog restwaarde en wat is 8milj als je hem na 2 a 3 jaar voor 10 a 12milj verkoopt
wolfswinkel zie ik best graag komen maar is toch eigenlijk capitaals vernietiging
10 à 12? Als hij deze lijn doortrekt en nog 2 jaar 20+ goals maakt, is het minstens 15-20 miljoen.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 30 maart 2016 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2016 - 15:58 schreef kenny het volgende:
waarom voor wolfswinkel gaan ? beter is voor janssen gaan die heeft nog restwaarde en wat is 8milj als je hem na 2 a 3 jaar voor 10 a 12milj verkoopt
wolfswinkel zie ik best graag komen maar is toch eigenlijk capitaals vernietiging
10 à 12? Als hij deze lijn doortrekt en nog 2 jaar 20+ goals maakt, is het minstens 15-20 miljoen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 30 maart 2016 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2016 - 08:48 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Schouderduw is hier niet de kwestie. Hij zet zijn lichaam erin en het lijkt mij dat hij die engeslman een duw in zijn rug geeft. Ik zou gefloten hebben, maar er zullen altijd scheidsrechters zijn die vinden dat die Engelsman zich wel erg gemakkelijk aan de kant liet zetten en dat het een fair duel was. Maar dat zijn er maar een stuk of vijf van de honderd of zo...
Precies.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 30 maart 2016 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2016 - 13:31 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Waarom niet? Als ik van patat hou, kan ik slagroom toch ook best lekker vinden?

Dat ze destijds Achahbar verkozen boven Janssen is niet raar. Dat janssen het nu toch eventjes doet, is alleen maar mooi. Jammer voor ons, maar je moet nou eenmaal keuzes maken en er zijn altijd wel voorbeelden te noemen die bewijzen dat men daar ook voor had kunnen kiezen. Ik neem aan dat ze het anders verwacht hadden. Neemt niet weg dat ze Janssen afgelopen winter al hadden moeten terughalen. Nu is het vast al te laat. Jammer, gemiste kans, net als destijds met Van Wolfswinkel, hoewel daar gewoon geen geld voor was. Was wel jammer, want dat is/was ook een geweldenaar...
Hahaha mooie vent
CobusIII
 CobusIII - donderdag 31 maart 2016 - 08:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2016 - 13:33 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Ik niet. Van Nistelrooy moet de ballen op een presenteerblaadje krijgen. Hij tikte ze er dan wel in. Ooit dat filmpje gezien met zijn 100 doelpunten voor Man utd? Bijna allemaal intikkers.

Janssen is een rommelaar die vaak wat goeds doet met de bal. Hij krijgt een bal wel mee, waar menig ander hem verliest. Hij sleurt en doet, man wat jammer dat hij niet uitgerekend bij ons (geen woorden maar daden hè) speelt.
Precies, ik zie de gelijkenis ook niet. Mij doet mij meer denken aan Guidetti, nog niet qua niveau maar wel qua voetbalstijl....lekker ongepolijst..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 31 maart 2016 - 09:11   quote  deeplink  
Feyenoord blijft erbij dat het niet contracteren van Vincent Janssen na zijn periode in de jeugdopleiding een logische keuze was destijds. ''Of wij zijn potentie verkeerd hebben ingeschat? Dat is te makkelijk gezegd'', stelt hoofd opleidingen Damien Hertog in het Algemeen Dagblad.
''Als jeugdspeler waren er veel talenten die hoger stonden aangeschreven dan Vincent'', weet Hertog, die volgend seizoen weer trainer is van Feyenoord O/19. ''Toen was gewoon niet zichtbaar dat hij zich zo zou ontwikkelen. De inschatting die wij destijds maakten was terecht, niemand kon toen verwachten dat hij zo snel vooruit zou gaan. Hij heeft de twee seizoenen bij Almere nodig gehad.''
Janssen maakt nu zijn doelpunten bij AZ. ''Ik vind de conclusie dat wij dat helemaal fout hebben ingeschat te makkelijk. Wat wel ideaal zou zijn, en daar pleit de Feyenoord Academy ook voor, is met Jong Feyenoord voetballen in de Jupiler League. Op die manier kunnen talentvolle spelers onder weerstand voetballen en toch gewoon tot de Feyenoord-familie blijven behoren. Ik heb bewondering voor Vincent, hoor. Hij past zich blijkbaar op elk niveau snel aan. Maar dat gegeven viel destijds niet in te schatten.''
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 31 maart 2016 - 09:13   quote  deeplink  
Ik heb uiteraard mijn vraagtekens met bepaalde woorden uit dit stukje.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 31 maart 2016 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2016 - 15:58 schreef kenny het volgende:
waarom voor wolfswinkel gaan ? beter is voor janssen gaan die heeft nog restwaarde en wat is 8milj als je hem na 2 a 3 jaar voor 10 a 12milj verkoopt
wolfswinkel zie ik best graag komen maar is toch eigenlijk capitaals vernietiging
Kapitaalvernietiging? Dat ligt er natuurlijk maar net aan. Of je koopt een speler met inachtneming van een doorverkoop (bijvoorbeeld wat je zegt over Janssen. Of je koopt een speler, waarvan je weet dat hij geen restwaarde heeft. Wanneer hij dat wel heeft valt het mee, maar dan weet je dat je dat bedrag gewoon kwijt bent. Ik zie dat niet persé als kapitaalvernietiging. Je koopt een speler niet altijd alleen maar om hem beter te kunnen verkopen. Ik denk dat een Van Wolfswinkel voor drie miljoen een prima investering is als hij bijvoorbeeld twee jaar tekent. Dan kost hij je 1,5 mln per jaar, maar dan heb je wel een echt goeie spits. Tja, dat is een afweegdingetje. Ik ben wel gecharmeerd van Van Wolfswinkel, maar ook van Janssen, dus het zal mij niet uitmaken wie van de twee komt, maar ik hoop wel dàt een van beiden komt. Kramer wordt beter, maar ik denk niet dat hij ons naar een veel hoger plan tilt, ook al hebben we nu in elk geval een spits in plaats van geen spits (Kazim Richards). Indien we echt willen meedoen, zullen we eens in de buidel moeten durven taste voor een echte spits. Ik denk dat een Van Wolfswinkel net zo kan werken als een Pellè. Bijna niemand begreeep die keuze van Feyenoord en moet je eens kijken hoe zo'n wending de carrière van die jongen heeft gekregen. Dat kan bij Van Wolfswinkel net zo gaan. Daarnaast denk ik dat Janssen misschien wel eens een hele mooie carriere tegemoet kan zien en daarom zie ik hem ook graag komen. Tja, wat is wijsheid? Ik ben eigenlijk 't hele seizoen best wel lyrisch over Janssen. Die jongen heeft iets waar wij hier in Rotterdam enorm van houden. Hard werken, zwoegen en ook nog goeie dingen doen, balletje vasthouden, oorlog maken, en vooral scoren. Datzelfde lyrische heb ik bij Van Wolfswinkel ook altijd gehad, maar die zit nu al een tijdje in het buitenland en ik volg hem totaal niet. Toch denk ik dat hij bij ons enorm populair zal worden...
piet de paler
 piet de paler - donderdag 31 maart 2016 - 17:32   quote  deeplink  
Onzin vincent Jansen is een normale modale spits ,v Wolfswinkel is top .
Bas Dost is top
ar
 ar - donderdag 31 maart 2016 - 18:24   quote  deeplink  
Janssen maakt op dit moment Feyenoord niet beter.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 31 maart 2016 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 maart 2016 - 18:24 schreef ar het volgende:
Ziyech maakt op dit moment Feyenoord niet beter.
Wat zeggie nou???
VVout
 VVout - donderdag 31 maart 2016 - 19:05   quote  deeplink  
Allebij op de tandem naar Timboektu.
ar
 ar - donderdag 31 maart 2016 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 maart 2016 - 18:47 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Wat zeggie nou???
Exact!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 31 maart 2016 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 maart 2016 - 19:34 schreef ar het volgende:

[..]

Exact!
Dus Cabral moet ook terug?
van geil
 van geil - donderdag 31 maart 2016 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 maart 2016 - 18:24 schreef ar het volgende:
Janssen maakt op dit moment Feyenoord niet beter.
Op zich niet raar omdat hij bij AZ voetbalt.
ar
 ar - donderdag 31 maart 2016 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 maart 2016 - 20:11 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dus Cabral moet ook terug?
Doe maar niet.
van geil
 van geil - vrijdag 01 april 2016 - 22:21   quote  deeplink  
Dit heeft AZ goed gedaan.
Twee spitsen uit de eerste divisie opgepikt.
Waarvan er nu een n dikke winst gaat worden, en nr 2 er misschien aankomt.
Op tijd investeren.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 02 april 2016 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2016 - 22:21 schreef van geil het volgende:
Dit heeft AZ goed gedaan.
Twee spitsen uit de eerste divisie opgepikt.
Waarvan er nu een n dikke winst gaat worden, en nr 2 er misschien aankomt.
Op tijd investeren.
.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5981
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vincent Janssen ?









0.0121979