BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Celtic - Ajax (donderdag 26 november 2015, 21:05); 1 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Brank de Foer
 Brank de Foer - donderdag 26 november 2015 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 november 2015 - 23:21 schreef Eide het volgende:
Ik vond Ajax vandaag overigens niet goed, maar wel heel strijdbaar. Youness en Tete waren wat mij betreft de 2 besten, hoewel Fischer de 1e helft de meest gevaarlijke Ajacied was.

Klaassen speelde nuttig maar wel volkomen in dienst van het elftal om niet overlopen te worden. Schone komt fysiek wel tekort voor dit soort hardloopwedstrijden. Die moet het hebben van traptechniek en in een wedstrijd als vandaag komt hij er dan totaal niet aan. Vandaag was het gemis van Bazoer wel nadrukkelijk merkbaar.

Gudelj en Milik onzichtbaar (wel een knappe goal van Milik), Van der Hoorn onzeker, Riedewald en Dijks een beetje flets. Cillissen afwisselend fantastisch en onzeker. Al met al dus veel Ajacieden die niet echt lekker speelden maar toch op karakter de overwinning uit het vuur gespeeld.

Cerny en Van de Beek vielen beiden trouwens uitstekend in.
En aan Sanogo gaan we gewoon geen woorden meer vuil maken..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 26 november 2015 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 november 2015 - 23:23 schreef Brank de Foer het volgende:

[..]

En aan Sanogo gaan we gewoon geen woorden meer vuil maken..
Die komt er wel ;-)
Eide
 Eide - donderdag 26 november 2015 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 november 2015 - 23:23 schreef Brank de Foer het volgende:

[..]

En aan Sanogo gaan we gewoon geen woorden meer vuil maken..
Jij leest mijn gedachten.
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 26 november 2015 - 23:28   quote  deeplink  
Het is een grof schandaal dat dit soort spelers bij Ajax terecht komen. Hoe kan het nu in vredesnaam zo zijn dat de mensen die hier verantwoordelijk voor zijn hier niet op worden aangesproken.

Hierin zijn de mensen die dit besloten hebben een aanfluiting voor Ajax. Dit soort mensen wil je toch niet in je organisatie?
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 26 november 2015 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 november 2015 - 23:27 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Die komt er wel ;-)
Je kunt het hem persoonlijkniet eens kwalijk nemen dat hij bij Ajax speelt. Maar wel de mensen die hem heben aangenomen. Die moet je per direct ontslaan!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 26 november 2015 - 23:31   quote  deeplink  
Hoop dat Jonk het gevecht wint tegen ajax voor de arbitrage commissie. Heb het idee dat er dan ook echt weer koppen gaan rollen......

Ik ben er klaar voor ;-)

en klaar mee!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 26 november 2015 - 23:32   quote  deeplink  
Ga m'n bedje in. wekkertje loopt om half vijf weer af.
truste mannen!
Eide
 Eide - donderdag 26 november 2015 - 23:33   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 november 2015 door Eide --
enough
 enough - donderdag 26 november 2015 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 november 2015 - 23:22 schreef Ronald 1960 het volgende:
Je ziet elke keer weer dat we over het algemeen het afleggen tegen vechtvoetballers, maar als we uit de duels kunnen blijven, kunnen we ook van iedereen winnen....
uit de duels had makkelijk gekund,.er was ruimte zat om ze scheel te tikken....maarja
gewoon flippen dat je in zo'n kut poel niet doorgaat
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 27 november 2015 - 07:25   quote  deeplink  
Het was weer een grote ergernis.. Gelukkig win je nog om de pijn iets te verzachten. Leek echt nergens op waar Ajax de bal maar 2 of 3x bij elkaar kreeg lukte het Celtic niet eens. Een poule met Fener, Molde en Celtic en mogelijk niet eens door is best triest. Toch wordt maar weer eens duidelijk dat je beter grote talenten aan het werk kunt zetten en laten ruiken aan minuten bij het eerste. Gasten als Schöne, Sanogo enz. opstellen daarmee maak je Ajax(Jonk,Cruijff) belachelijk. Ik zie liever een talent leren dan iemand met 0,0 potentie falen.
Onze Ajax
 Onze Ajax - vrijdag 27 november 2015 - 08:05   quote  deeplink  
Ajax moet maar eens uitverkoop houden.
Misschien wel meer dan 6 spelers weg doen, en de jeugd ervoor laten instromen. Daarnaast misschien twee hele goede aankopen doen.
remco k
 remco k - vrijdag 27 november 2015 - 08:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 november 2015 - 12:02 schreef remco k het volgende:
Gewoon de echte opvolgers opstellen. Dus en Cerny op rechtsbuiten. En vd beek erbij op het middenveld.
Ze hadden direct moeten beginnen, hadden we ruimer gewonnen..
remco k
 remco k - vrijdag 27 november 2015 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 november 2015 - 21:12 schreef Eide het volgende:

[..]

Nee, die was niet houdbaar. Vd Hoorn en daarvoor al Schone hadden dat moeten voorkomen.
Sorry, maar die bal was echt niet onhoudbaar. Hij speelde verder een belangrijke rol en een goede pot, maar ditw as niet best gekeept..
remco k
 remco k - vrijdag 27 november 2015 - 08:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 november 2015 - 23:02 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Marc geloofde Wenger op zijn ogen dat het een goede speler was. Zonder scouting gehuurd!!
Maar dat zal dan wel aan de scouting liggen toch.
remco k
 remco k - vrijdag 27 november 2015 - 08:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 november 2015 - 23:30 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Je kunt het hem persoonlijkniet eens kwalijk nemen dat hij bij Ajax speelt. Maar wel de mensen die hem heben aangenomen. Die moet je per direct ontslaan!
Dus mensen ontslaan omdat ze een slechte speler hebben gehaald??

Tering, als iedereen ontslagen wordt die een fot maakt houden we weinig over..
remco k
 remco k - vrijdag 27 november 2015 - 08:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 november 2015 - 08:05 schreef Onze Ajax het volgende:
Ajax moet maar eens uitverkoop houden.
Misschien wel meer dan 6 spelers weg doen, en de jeugd ervoor laten instromen. Daarnaast misschien twee hele goede aankopen doen.
bijna het hele elftal is eigen jeugd.
Eide
 Eide - vrijdag 27 november 2015 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 november 2015 - 08:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry, maar die bal was echt niet onhoudbaar. Hij speelde verder een belangrijke rol en een goede pot, maar ditw as niet best gekeept..
Die bal was niet houdbaar. Cillissen moet lang blijven staan want die Celtic speler had zat ruimte om voor beide hoeken te kunnen kiezen. Het schiet zat bovendien hard en zuiver in het uiterste hoekje. Er zijn vast keepers die die bal wel hadden kunnen pakken, maar je kan Cillissen die goal niet kwalijk nemen.
Brandje
 Brandje - vrijdag 27 november 2015 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 november 2015 - 08:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar dat zal dan wel aan de scouting liggen toch.
Sarcastisch bedoeld neem ik aan?!
Brandje
 Brandje - vrijdag 27 november 2015 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 november 2015 - 08:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Dus mensen ontslaan omdat ze een slechte speler hebben gehaald??

Tering, als iedereen ontslagen wordt die een fot maakt houden we weinig over..
Een slechte speler? Van alle maar dan ook echt alle aankopen die Ajax de laatste 3/4 jaar heeft gedaan is er op geen een speler geld verdiend. Ze hebben allemaal geld gekost. Verder is er geen aankoop gedaan die Ajax aanzienlijk beter maakt.
Diegene die nu de kar trekken zijn bijna allemaal eigen jeugd of hebben in de jeugd gespeeld. Het aankoopbeleid is een lachertje. Nog steeds!!!
Gisteren ben je gered door veredelde A-junioren. Als ok dan naar het gestuntel van Schöne zit te kijken, die alleen maar corners en vrije trappen in de handen van de keeper trapt dan hoop ik zo dat het hele zooitje oprot. Van Overmars tot de Boer. Van de RVC tot van de Sar.
p111
 p111 - vrijdag 27 november 2015 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 november 2015 - 08:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry, maar die bal was echt niet onhoudbaar. Hij speelde verder een belangrijke rol en een goede pot, maar ditw as niet best gekeept..
Was onhoudbaar in de uiterstehoek de schuldige is drama voetballer v/d Hoorn
p111
 p111 - vrijdag 27 november 2015 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 november 2015 - 09:36 schreef Eide het volgende:

[..]

Die bal was niet houdbaar. Cillissen moet lang blijven staan want die Celtic speler had zat ruimte om voor beide hoeken te kunnen kiezen. Het schiet zat bovendien hard en zuiver in het uiterste hoekje. Er zijn vast keepers die die bal wel hadden kunnen pakken, maar je kan Cillissen die goal niet kwalijk nemen.
Eide het is algemeen bekend dat Remco alles zal doen ook al is het lachwekkend Cillissen in een slecht daglicht te zetten het wordt gewoon zielig.
p111
 p111 - vrijdag 27 november 2015 - 11:49   quote  deeplink  
En ja het was inderdaad weer dramatisch met Schone zodra er tempo komt heb je niks meer aan hem, jammer aub verkopen en doe die Sanogo er gratis bijleveren.
Eide
 Eide - vrijdag 27 november 2015 - 12:26   quote  deeplink  
Schone speelde als een natte krant gister en heel dit seizoen al. Toch blijf ik erbij dat hij een hele nuttige speler kan zijn voor Ajax. Hij komt wel nadrukkelijk tekort in wedstrijden waar het er fysiek aan toe gaat. Maar als multifunctionele 12e man blijft hij natuurlijk wel z'n waarde hebben voor Ajax, waarde die hij in voorgaande seizoen echt wel heeft laten zien.

Neemt niet weg dat Schone dit seizoen nog geen moment overtuigend is geweest. Hij scoorde weliswaar hele belangrijke goal tegen Celtic maar laat dit seizoen tot nu toe niet zien dat hij minuten behoort te krijgen in plaats van jonge spelers als bijvoorbeeld Cerny.

Schone is destijds gratis opgehaald en is van de aangetrokken spelers misschien wel de allerbeste geweest. Maar zoals hij nu speelt is onder elk peil en dan zie ik liever dat iemand als Cerny of andere jeugdexponenten hun kans krijgen. Ofterwijl, best een nuttige speler, mits hij veel beter gaat presteren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 november 2015 door Eide --
p111
 p111 - vrijdag 27 november 2015 - 12:37   quote  deeplink  
klopt niks aan toe tevoegen
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 27 november 2015 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 november 2015 - 08:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar dat zal dan wel aan de scouting liggen toch.
Marc heeft hem persoonlijk op eigen titel aangenomen. Prima ligt het aan Marc.....Marc eruit...liever vandaag dan morgen!
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 27 november 2015 - 12:39   quote  deeplink  
Fischer is het hele seizoen helaas zo wisselvallig. In een wedstrijd van gisteren heb je niks aan hem. Ook dat is best triest!
p111
 p111 - vrijdag 27 november 2015 - 12:49   quote  deeplink  
Fischer staat dan wel op rechts is niet zijn kant dat zie je aan alles
remco k
 remco k - vrijdag 27 november 2015 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 november 2015 - 11:13 schreef Brandje het volgende:

[..]

Een slechte speler? Van alle maar dan ook echt alle aankopen die Ajax de laatste 3/4 jaar heeft gedaan is er op geen een speler geld verdiend. Ze hebben allemaal geld gekost. Verder is er geen aankoop gedaan die Ajax aanzienlijk beter maakt.
Diegene die nu de kar trekken zijn bijna allemaal eigen jeugd of hebben in de jeugd gespeeld. Het aankoopbeleid is een lachertje. Nog steeds!!!
Gisteren ben je gered door veredelde A-junioren. Als ok dan naar het gestuntel van Schöne zit te kijken, die alleen maar corners en vrije trappen in de handen van de keeper trapt dan hoop ik zo dat het hele zooitje oprot. Van Overmars tot de Boer. Van de RVC tot van de Sar.
Ik reageer op een post...
remco k
 remco k - vrijdag 27 november 2015 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 november 2015 - 11:45 schreef p111 het volgende:

[..]

Eide het is algemeen bekend dat Remco alles zal doen ook al is het lachwekkend Cillissen in een slecht daglicht te zetten het wordt gewoon zielig.
Als je een andere post bekijkt, zeg ik zelfs dat ie gister een goede pot speelde.. Misschien ff dat stront uit je ogen halen..
remco k
 remco k - vrijdag 27 november 2015 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 november 2015 - 12:37 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Marc heeft hem persoonlijk op eigen titel aangenomen. Prima ligt het aan Marc.....Marc eruit...liever vandaag dan morgen!
En je snapt het weer eens niet..
Eide
 Eide - vrijdag 27 november 2015 - 13:50   quote  deeplink  
3sterren
 3sterren - vrijdag 27 november 2015 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 november 2015 - 12:49 schreef p111 het volgende:
Fischer staat dan wel op rechts is niet zijn kant dat zie je aan alles
Dat komt allemaal door de boer hij kan em ook op de bank zetten maar nu kiest hij ervoor om weer te schuiven het pakt zelden goed uit als een speler niet op z'n positie speelt waar hij zich het best voelt.
Tis gewoon een ziekte van de boer of eigenlijk zegt hij dus younes doet het beter op links dit moment in dat geval moet Fischer blij zijn dat ie speelt
Ik zie hem alleen maar negatief coachen als er iets misgaat bij iemand anders ik denk dat hij naar zichzelf moet kijken maakt behoorlijk veel slechte keuzes.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 november 2015 door 3sterren --
enough
 enough - vrijdag 27 november 2015 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 november 2015 - 13:50 schreef Eide het volgende:
[ filmpje ]
heerlijk,..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 november 2015 door enough --
Eide
 Eide - vrijdag 27 november 2015 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 november 2015 - 15:36 schreef 3sterren het volgende:

[..]

of eigenlijk zegt hij dus younes doet het beter op links dit moment in dat geval moet Fischer blij zijn dat ie speelt
Is dat niet waar dan? Als El Ghazi erbij was geweest had die op rechts gespeeld, en als Youness het beter doet op links als Fischer is die keuze toch zeer terecht?

En in deze beginnen met Fischer en niet met Cerny (die 90 minuten Jong Ajax in de benen had en geen ervaring in de basis) vind ik heel logisch.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 november 2015 door Eide --
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 27 november 2015 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 november 2015 - 15:36 schreef 3sterren het volgende:

[..]

Dat komt allemaal door de boer hij kan em ook op de bank zetten maar nu kiest hij ervoor om weer te schuiven het pakt zelden goed uit als een speler niet op z'n positie speelt waar hij zich het best voelt.
Tis gewoon een ziekte van de boer of eigenlijk zegt hij dus younes doet het beter op links dit moment in dat geval moet Fischer blij zijn dat ie speelt
Ik zie hem alleen maar negatief coachen als er iets misgaat bij iemand anders ik denk dat hij naar zichzelf moet kijken maakt behoorlijk veel slechte keuzes.
Klopt Fischer heeft dit seizoen maar een enkele goede pot gespeeld. Loopt ook op iedereen te zeiken maar vind zelf zijn medespelers of het doel ook niet.
Zijn acties zijn ook niet erg indrukwekkend. Youness dribbelt veel beter maar ook die moet effectiever worden. Met Fischer, Youness, Ghazi, Cerny heb je in ieder geval genoeg opties om Schöne nooit meer voorin te zetten!
Eide
 Eide - vrijdag 27 november 2015 - 16:49   quote  deeplink  
Youness heeft ook wedstrijden gehad waar hij de cornervlag nog niet kon passeren. Hij is nu lekker in vorm. Hopelijk wordt hij nog beter en ik ben het met jou eens dat zijn rendement omhoog moet.

Fischer wil maar niet lukken. De Viktor Fischer van voor al het blessureleed is nog lang niet terug. Daarom ook zo zonde dat die goal werd afgevlagt want dat is typisch iets waar Fischer zich kan optrekken.

Wat mij betreft een concurrentiestrijd tussen Youness en Fischer op links en El Ghazi en Cerny op rechts.
p111
 p111 - vrijdag 27 november 2015 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 november 2015 - 13:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je een andere post bekijkt, zeg ik zelfs dat ie gister een goede pot speelde.. Misschien ff dat stront uit je ogen halen..
Sorry, maar die bal was echt niet onhoudbaar......js jou tekst sukkel er is er maar een die stront in zijn ogen heeft als het over Cillissen gaat en dat ben jij Sukkel.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 27 november 2015 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 november 2015 - 08:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Dus mensen ontslaan omdat ze een slechte speler hebben gehaald??

Tering, als iedereen ontslagen wordt die een fot maakt houden we weinig over..
Dan was jij nu je baan kwijt geweest ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 november 2015 door Ronald 1960 --
enough
 enough - vrijdag 27 november 2015 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 november 2015 - 16:49 schreef Eide het volgende:

Wat mij betreft een concurrentiestrijd tussen Youness en Fischer op links en El Ghazi en Cerny op rechts.
mooi vooruitzicht en nog een spits erbij ,dan hebben we er de komende jaren voorin geen omkijken naar.
middenveld,mits iedereen fit ook niet
achterin nog een linksback/rechtsback erbij en nog iemand voor centraal
nou marc doe je best.... we hebben vertrouwen in je ;-)
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 28 november 2015 - 06:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 november 2015 - 18:28 schreef enough het volgende:

[..]

mooi vooruitzicht en nog een spits erbij ,dan hebben we er de komende jaren voorin geen omkijken naar.
middenveld,mits iedereen fit ook niet
achterin nog een linksback/rechtsback erbij en nog iemand voor centraal
nou marc doe je best.... we hebben vertrouwen in je ;-)
Een rechtsback? van Rhijn is een prima back up van Tete.
Linksback en Spits zullen de eerste aankopen moeten zijn. Al zijn Milik Zivkovic voor volgend seizoen ook wel redelijk. Of er moet geinvesteerd worden in een spits die voor Milik komt..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 november 2015 door Hummel10 --
Eide
 Eide - zaterdag 28 november 2015 - 10:09   quote  deeplink  
Ik zie weinig aanleiding voor het aantrekken van spelers, uitgezonderd echte versterkingen, spelers die echt beter zijn dan als we hebben.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 29 november 2015 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 november 2015 - 23:28 schreef Bobby1972 het volgende:
Het is een grof schandaal dat dit soort spelers bij Ajax terecht komen. Hoe kan het nu in vredesnaam zo zijn dat de mensen die hier verantwoordelijk voor zijn hier niet op worden aangesproken.

Hierin zijn de mensen die dit besloten hebben een aanfluiting voor Ajax. Dit soort mensen wil je toch niet in je organisatie?
Net zo min als jij op een forum met je poffertjesporum...
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 29 november 2015 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 november 2015 - 10:09 schreef Eide het volgende:
Ik zie weinig aanleiding voor het aantrekken van spelers, uitgezonderd echte versterkingen, spelers die echt beter zijn dan als we hebben.
Wie zou je halen? Die echt een versterking is dan.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 29 november 2015 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 november 2015 - 21:23 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Wie zou je halen? Die echt een versterking is dan.
Ryan Tommas.....maar dat is logisch ;-)
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 29 november 2015 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 november 2015 - 21:24 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ryan Tommas.....maar dat is logisch ;-)
Dan word ik wild.

Ga ik persoonlijk voor de deur liggen:)
Loetje
 Loetje - zondag 29 november 2015 - 23:19   quote  deeplink  
Wat een beleving. We werden op handen gedragen door die supporters. Zaten echt tussen de Celtic supporters (niet via Ajax) en konden gewoon juichen. Uitgenodigd voor zodra de Old Firm weer is. Hier praten ze over Feyenoord. Maar niets kan tegen dit op, echt niets!!!
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 29 november 2015 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 november 2015 - 23:19 schreef Loetje het volgende:
Wat een beleving. We werden op handen gedragen door die supporters. Zaten echt tussen de Celtic supporters (niet via Ajax) en konden gewoon juichen. Uitgenodigd voor zodra de Old Firm weer is. Hier praten ze over Feyenoord. Maar niets kan tegen dit op, echt niets!!!
En dan te bedenken dat dat publiek gewoon helemaal nergens naar zit te kijken.
Loetje
 Loetje - maandag 30 november 2015 - 00:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 november 2015 - 23:22 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat dat publiek gewoon helemaal nergens naar zit te kijken.
Klopt. Feesten met elkaar. Ik heb 3x gejuicht en dat kon gewoon. Nouja, ik klapte voor Celtic. Wat een prachtclub
enough
 enough - maandag 30 november 2015 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 november 2015 - 06:55 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Een rechtsback? van Rhijn is een prima back up van Tete.
Linksback en Spits zullen de eerste aankopen moeten zijn. Al zijn Milik Zivkovic voor volgend seizoen ook wel redelijk. Of er moet geinvesteerd worden in een spits die voor Milik komt..
sorry ,maar over van rhijn zijn de meningen verdeeld
ik vind hem steeds minder worden
zal best wel met ritme enzo te maken hebben,na v/d wiel belofte vol,maar
helaas net niet
enough
 enough - maandag 30 november 2015 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 november 2015 - 00:38 schreef Loetje het volgende:

[..]

Klopt. Feesten met elkaar. Ik heb 3x gejuicht en dat kon gewoon. Nouja, ik klapte voor Celtic. Wat een prachtclub
leuke ervaring voor je loetje
zo moet het ook kunnen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6010
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Celtic - Ajax (donderdag 26 november 2015, 21:05); 1 - 2









0.0206480