BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Renato Tapia topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 25 december 2018 - 13:06   quote  deeplink  
Zeuren dat de selectie niet breed genoeg is en tegelijkertijd opteren op liever aanschaf 2 duurdere spelers. Het is gezegd, twee jaar terug, ook hier.

Vervolgens ook nog eens de bekende gekleurde overdrijvingen, allemaal slecht enzo,terwijl toen niemand de aankopen geheel afkeurden op voorhand.
R()b
 R()b - dinsdag 25 december 2018 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 december 2018 - 12:01 schreef igor korneev het volgende:
@rob
als van GEel Jorgenson toen had verkocht, midden in de winter had de pleuris uitgebroeken.
en werd er nog harder geschreuwd om zijn vertrek.

Het door verkopen met 2,5 miljoen winst is voor een club als feyenoord niks mis mee.
wat verwacht je als er niet veel geld is, om alles uit te geven aan 1 potentiele topper? en als dat dan mis gaat? heb je verliezen.
Dat denk ik niet, met een zelfde zwak WK en blessures daarbij.
En je koopt een spits terug wat gewoon ook voor ons te rijmen is.
Dan was er helemaal niets uitgebroken.
Maar dat is moeilijk voor te stellen als Feyenoorder maat.
Het valt en staat met een goed netwerk (die van Geel niet heeft), en je scouting apparaat.
Eigenlijk wat ik er mee bedoel te zeggen, Feyenoord denkt veel te klein in zijn grootheid.

En een speler gratis halen, en een jaar later verkopen voor 2,5 miljoen is prima in barre tijden.
Maar haal zo'n speler nu dan niet als 'de' vervanger van, want die verwachting is blijkbaar dan veel te hoog.
van geil
 van geil - dinsdag 25 december 2018 - 22:45   quote  deeplink  
Het was gokken met 20 miljoen, voor pak m beet 5 miljoen meer.
Een TD van Feyenoord had beter moeten weten , en de winst moeten pakken.
Zeker omdat hij wist wat er aan zat te komen.
Hier wisten veel mensen dat niet , die hadden niet meegeteld en waren in de veronderstelling dat er nog geld genoeg was.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 december 2018 door van geil --
R()b
 R()b - dinsdag 25 december 2018 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 december 2018 - 13:06 schreef FR-Henk het volgende:
Zeuren dat de selectie niet breed genoeg is en tegelijkertijd opteren op liever aanschaf 2 duurdere spelers. Het is gezegd, twee jaar terug, ook hier.

Vervolgens ook nog eens de bekende gekleurde overdrijvingen, allemaal slecht enzo,terwijl toen niemand de aankopen geheel afkeurden op voorhand.
Naja.. je kan beter 2 goede middenvelders kopen als investering.
Dan 64 middenvelders kopen en verkopen huren en verhuren, Feyenoord heeft een zware fetish voor middenvelders.

Ik zou een aankoop niet gauw van te voren afkeuren, mits het enige logica bevat.
Als een aankoop of transfervrije geen toevoeging blijkt of een stoorzender, doei doei
R()b
 R()b - dinsdag 25 december 2018 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 december 2018 - 22:45 schreef van geil het volgende:
Het was gokken met 20 miljoen, voor pak m beet 5 miljoen meer.
Een TD van Feyenoord had beter moeten weten , en de winst moeten pakken.
Zeker omdat hij wist wat er aan zat te komen.
Hier wisten veel mensen dat niet , die hadden niet meegeteld en waren in de veronderstelling dat er nog geld genoeg was.
Precies!
Nou snap ik wel dat van Geel niet echt de uitstraling heeft daarvoor.
Maar hij had daarna altijd naar zijn 16,5 miljoen winst kunnen wijzen.
En een eventuele goede vervanger.
Sommige vergeten ook nog even dat Jorgensen vervolgens 6 tot 8 maanden kut gespeeld heeft.
Aangezien meneer teleurgesteld was.
igor korneev
 igor korneev - woensdag 26 december 2018 - 00:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 december 2018 - 22:45 schreef van geil het volgende:
Het was gokken met 20 miljoen, voor pak m beet 5 miljoen meer.
Een TD van Feyenoord had beter moeten weten , en de winst moeten pakken.
Zeker omdat hij wist wat er aan zat te komen.
Hier wisten veel mensen dat niet , die hadden niet meegeteld en waren in de veronderstelling dat er nog geld genoeg was.
hoe kon hij dan weten wat er aan zat te komen?
mislukt wk, blessures.
igor korneev
 igor korneev - woensdag 26 december 2018 - 00:53   quote  deeplink  
een kleine flashback naar het jorgenson topic
----------

van geil

van geil - dinsdag 30 januari 2018 - 20:02 quote deeplink

quote:
Op dinsdag 30 januari 2018 - 07:06 schreef Stylzz het volgende:
Feyenoord houdt poot stijf.
Dat zegt in ieder geval genoeg Over de financiën

Het was gewoon te weinig .
Volgens de Krab ging er nog eens 5 miljoen af voor speler, Kopenhagen en makelaars .
Die 5 erbij en hij was gewoon weg geweest .

Stylzz

Stylzz - dinsdag 30 januari 2018 - 20:56 quote deeplink

Ja. Maar dat kunnen ze Zich dus permitteren

FR-Henk

FR-Henk - dinsdag 30 januari 2018 - 20:59 quote deeplink

Is wel jaren anders geweest.
Hup Martin!

Stylzz

Stylzz - dinsdag 30 januari 2018 - 21:00 quote deeplink

De krab is overigens een lul en zit er tegenwoordig vaak naast

Phyrexian

Phyrexian - dinsdag 30 januari 2018 - 21:03 quote deeplink

Nico moet ook aan het WK denken. Bij Feyenoord speelt ie elke wedstrijd in de basis, dan heb je wedstrijdritme op het WK.
Bij Newcastle moet ie vechten om een plek, is nog niks zeker. En als je op de bank zit bij je club, zit je dat ook vaak bij je land. Tenzij je bondscoach Danny Blind heet. Maar zo heet de bondscoach van Denemarken niet.

20m is mooie prijs, maar dan in de zomer, niet nu. Je kan nu niks normaals ervoor terug kopen.

FR-Henk

FR-Henk - dinsdag 30 januari 2018 - 21:05 quote deeplink

quote:
Op dinsdag 30 januari 2018 - 21:00 schreef Stylzz het volgende:
De krab is overigens een lul en zit er tegenwoordig vaak naast

Tsja, wat wil je lezen. En geloven.

Leon FR1908

Leon FR1908 - dinsdag 30 januari 2018 - 22:19 quote deeplink

Dat we nu een beloftenelftal hebben ,hup Gio :))

van geil

van geil - dinsdag 30 januari 2018 - 23:11 quote deeplink

Bilal , Vejinovic , Gustafson , Kramer moeten minimaal afgeschreven worden , plus de aankoop van Jorgensen zelf, er zal dus minimaal 22/26 miljoen voor hem gevangen moeten worden.
Tevens dient er ook nog een vervanger te komen , tel uit je winst.

ar

ar - dinsdag 30 januari 2018 - 23:15 quote deeplink

Dan moet er geld bij, geile.

van geil

van geil - dinsdag 30 januari 2018 - 23:16 quote deeplink

Precies.

van geil

van geil - dinsdag 30 januari 2018 - 23:16 quote deeplink

Dus niet slim gehandeld, maar noodzaak.
R()b
 R()b - woensdag 26 december 2018 - 01:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 december 2018 - 00:48 schreef igor korneev het volgende:

[..]

hoe kon hij dan weten wat er aan zat te komen?
mislukt wk, blessures.
Nee niet natuurlijk.
Alleen hij kon wel weten, aangezien Jorgensen zelf weg wilde, dat hij in een negatief spiraal zou komen.
Wat ook gebeurt is.
Een kut WK spelen is 50/50.
Maar al met al gokken op 5 miljoen meer...
Zoals ik al zei, een sterke TD doet handjeklap op 21 a 22 miljoen, een boek van Jan Boskamp erbij en verkopen die hap.
igor korneev
 igor korneev - woensdag 26 december 2018 - 01:10   quote  deeplink  
van geel wou 20.

achteraf bezien kan ik het er wel mee eens zijn.
Stel hij was gegaan voor 17 miljoen en hij was niet geblesseerd geraakt dan hadden we hier misschien van Geel nu nog kwalijk genomen hem toen midden in de winter te laten gaan.
R()b
 R()b - woensdag 26 december 2018 - 01:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 december 2018 - 01:10 schreef igor korneev het volgende:
van geel wou 20.

achteraf bezien kan ik het er wel mee eens zijn.
Stel hij was gegaan voor 17 miljoen en hij was niet geblesseerd geraakt dan hadden we hier misschien van Geel nu nog kwalijk genomen hem toen midden in de winter te laten gaan.
Als ik mij goed herinner bood Newcastle 20 miljoen voor hem.
Van Geel wilde toen meer.
Wij als fans wilde het liefste 50 miljoen, maar dat is met een pak zout te nemen natuurlijk.
Maakt ook niet meer uit 21 mil of 25 mil, hij speelt hier nog en is zeker geen 20 miljoen meer waard.
Wij mogen blij zijn met 12 tot 15 miljoen.
Neutraal gezien vindt ik zo'n mega bod gewoon niet te weigeren, vooral als je als topclub wilt aanhaken of meer wilt.

Nogmaals met een prima spelersnetwerk, dus dat je gelijkwaardig materiaal op je lijst hebt staan heb je geen vrees toch?
Elke topclub heeft voor posities toch vervangers, waarom hebben wij dan altijd de twijfelaars.

Alvast een tip:
Feyenoord wil schijnbaar ook 20 mil voor Vilhena, mocht dat bod er met een gods wonder komen... DOEN!!!!!!!!!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 26 december 2018 - 03:02   quote  deeplink  
Tuurlijk, van Geel had Jorgensen kunnen verkopen.
Maar wat koop je terug in een duurdere wintertransfer periode? En is die speler meteen inpasbaar?
Van Persie zat toen nog op minuutjes speeltijd. Er was amper alternatief, risico te groot.
Uiteindelijk schoot Jorgensen de 1-0 binnen in de bekerfinale.
Helaas Europees niet verder uitgebuit, maar om Geel hierin een blunder toe te dichten?
R()b
 R()b - woensdag 26 december 2018 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 december 2018 - 03:02 schreef FR-Henk het volgende:
Tuurlijk, van Geel had Jorgensen kunnen verkopen.
Maar wat koop je terug in een duurdere wintertransfer periode? En is die speler meteen inpasbaar?
Van Persie zat toen nog op minuutjes speeltijd. Er was amper alternatief, risico te groot.
Uiteindelijk schoot Jorgensen de 1-0 binnen in de bekerfinale.
Helaas Europees niet verder uitgebuit, maar om Geel hierin een blunder toe te dichten?
Daar heb je een scouting voor of een lijstje om dat prima op te vangen.
Als hij was verkocht voor 25 mil, dan had Feyenoord ook een vervanger gekocht.
Blunder.. als je het zo wilt noemen.
Ik vindt het meer een gemiste kans.
van geil
 van geil - woensdag 26 december 2018 - 09:32   quote  deeplink  
Noodzaak vond en vind ik het juiste woord.
MMM
 MMM - vrijdag 28 december 2018 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 december 2018 - 11:57 schreef igor korneev het volgende:

[..]

ja laten we lekker spelers erbij halen die op het eind van hun carrière zaten.
lekker origineel,mag je kuit er ook bij zetten
zolang jij 3 op de 5 met een gering budget te weinig vind en ik goed komen we er toch niet uit. verschil van inzicht.
Wat maakt dat uit? Hij heeft ze toch gehaald? Totaal niet relevant dat ze op leeftijd waren. Allemaal volkomen geflopt. Miljoenensalarissen aan Mathijsen, Kazim en Boulahrouz

Jij kan niet toegeven hoeveel deze man kapot gemaakt heeft. Na de titel tientallen miljoenen vergooid. De club is terug bij af

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 december 2018 door MMM --
igor korneev
 igor korneev - vrijdag 28 december 2018 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 december 2018 - 14:14 schreef MMM het volgende:

[..]

Wat maakt dat uit? Hij heeft ze toch gehaald? Totaal niet relevant dat ze op leeftijd waren. Allemaal volkomen geflopt. Miljoenensalarissen aan Mathijsen, Kazim en Boulahrouz

Jij kan niet toegeven hoeveel deze man kapot gemaakt heeft. Na de titel tientallen miljoenen vergooid. De club is terug bij af
jouw lijstjes zijn altijd enkel aan de schaduw zijde en haal je alles erbij wat je iemand niet eens altijd kan aanrekenen.
op mijn beurt geef ik dan lijstjes die alleen roos kleurige beelden laten zien.
De waarheid ligt dus in het midden, iets wat ik dan wel kan toegeven en haters niet.
(zie onder andere bovenstaande terugblik in het jorgenson topic, waar haters zichzelf nu in tegen spreken.)
Toch maak ik dan de som waar de club vandaan komt en waar het nu staat en het beschikbare geld,onder die gegevens scoort hij gewoon een voldoende.
En is de club in een droomstaat in verhouding tot het vertrek van je geliefde bosz.
en al die miljoenen die verdampt zijn? zijn meer miljoenen bij gekomen dan afgegaan, hoe hard je ook wil dat het niet zo is.
Ik geef al vaker aan dat er missers bij zitten, maar de ratio is toch dat 3 op de 5 gelijk of hoger vertrekken bij de club qua transfer inkomsten.
Daarnaast zitten er zulke klappers bij dat dat in 1 keer meerdere negatief verkochte spelers uitwist, heb ik allemaal al 1000x verteld, maar wil je ook niet zien.
MMM
 MMM - vrijdag 28 december 2018 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 december 2018 - 16:39 schreef igor korneev het volgende:

[..]

jouw lijstjes zijn altijd enkel aan de schaduw zijde en haal je alles erbij wat je iemand niet eens altijd kan aanrekenen.
op mijn beurt geef ik dan lijstjes die alleen roos kleurige beelden laten zien.
De waarheid ligt dus in het midden, iets wat ik dan wel kan toegeven en haters niet.
(zie onder andere bovenstaande terugblik in het jorgenson topic, waar haters zichzelf nu in tegen spreken.)
Toch maak ik dan de som waar de club vandaan komt en waar het nu staat en het beschikbare geld,onder die gegevens scoort hij gewoon een voldoende.
En is de club in een droomstaat in verhouding tot het vertrek van je geliefde bosz.
en al die miljoenen die verdampt zijn? zijn meer miljoenen bij gekomen dan afgegaan, hoe hard je ook wil dat het niet zo is.
Ik geef al vaker aan dat er missers bij zitten, maar de ratio is toch dat 3 op de 5 gelijk of hoger vertrekken bij de club qua transfer inkomsten.
Daarnaast zitten er zulke klappers bij dat dat in 1 keer meerdere negatief verkochte spelers uitwist, heb ik allemaal al 1000x verteld, maar wil je ook niet zien.
Bosz als trainer, heb je ooit mijn mening over hem gelezen als TD?

Martin heeft inderdaad jeugdspelers verkocht voor leuke bedragen. Jammer dat zijn aankopen nooit voor zulke bedragen verkocht zijn.
van geil
 van geil - vrijdag 28 december 2018 - 17:10   quote  deeplink  
Hoe ziet zijn moeder er uit ?
igor korneev
 igor korneev - zaterdag 29 december 2018 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 december 2018 - 17:06 schreef MMM het volgende:

[..]

Bosz als trainer, heb je ooit mijn mening over hem gelezen als TD?

Martin heeft inderdaad jeugdspelers verkocht voor leuke bedragen. Jammer dat zijn aankopen nooit voor zulke bedragen verkocht zijn.
Bosz zal dan ook weer een vinger in de pap hebben met het aankoop beleid als trainer.
Wil duurdere spelers en dan ga ik denken aan de resultaten van hem als TD, die ronduit slecht verliepen.

Pelle is goed verkocht en er zijn er nog wel een paar met wat winstjes.
Iig verkoopt hij jeugdspelers voor betere bedragen dan vroeger en hoort ook bij zijn functie.
Denk je dat Berghuis en Jorgenson niks gaan opleveren dan? zelfs Boetsius ging met een goede winst.Er lopen er wel meer in de selectie die echt geen verliezen gaan maken.

Komt er nu een olie sjeik en hebben we kassa's vol geld, dan zeg ik ook dat er beter een andere TD kan zitten.
Maar Feyenoord heeft op eigen kracht nog een lange weg te gaan en met weinig middelen, vind ik van Geel een bewezen TD.
Het is alleen soms moeilijk uit te leggen aan de achterban, dat je in een periode van respectievelijk succes onder van Geel niet in 1 klap kan aansluiten.
de sportieve prestaties zijn helaas lang niet genoeg waard om in 1 keer uit de sores te komen, geld voor feyenoord city te hebben, geld voor een stadion en geld voor top spelers.
Daardoor lijkt het alsof er weinig progressie in zit, maar stiekem word het fundament onder de club gewoon zorgvuldig gerenoveerd.
Het kan zomaar nog 10 of 20 jaar duren, voordat dromen over een werkelijk sterk Europees sub top Feyenoord reëel word.
VAn die kant bekeken, knijp ik steeds in mijn handen met hoeveel geluk we hebben, met de prestaties van het team afgelopen jaren.
igor korneev
 igor korneev - zaterdag 29 december 2018 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 december 2018 - 17:10 schreef van geil het volgende:
Hoe ziet zijn moeder er uit ?
Geel
Annet verbleekt erbij
MMM
 MMM - zondag 30 december 2018 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 december 2018 - 15:28 schreef igor korneev het volgende:

[..]

Bosz zal dan ook weer een vinger in de pap hebben met het aankoop beleid als trainer.
Wil duurdere spelers en dan ga ik denken aan de resultaten van hem als TD, die ronduit slecht verliepen.

Pelle is goed verkocht en er zijn er nog wel een paar met wat winstjes.
Iig verkoopt hij jeugdspelers voor betere bedragen dan vroeger en hoort ook bij zijn functie.
Denk je dat Berghuis en Jorgenson niks gaan opleveren dan? zelfs Boetsius ging met een goede winst.Er lopen er wel meer in de selectie die echt geen verliezen gaan maken.

Komt er nu een olie sjeik en hebben we kassa's vol geld, dan zeg ik ook dat er beter een andere TD kan zitten.
Maar Feyenoord heeft op eigen kracht nog een lange weg te gaan en met weinig middelen, vind ik van Geel een bewezen TD.
Het is alleen soms moeilijk uit te leggen aan de achterban, dat je in een periode van respectievelijk succes onder van Geel niet in 1 klap kan aansluiten.
de sportieve prestaties zijn helaas lang niet genoeg waard om in 1 keer uit de sores te komen, geld voor feyenoord city te hebben, geld voor een stadion en geld voor top spelers.
Daardoor lijkt het alsof er weinig progressie in zit, maar stiekem word het fundament onder de club gewoon zorgvuldig gerenoveerd.
Het kan zomaar nog 10 of 20 jaar duren, voordat dromen over een werkelijk sterk Europees sub top Feyenoord reëel word.
VAn die kant bekeken, knijp ik steeds in mijn handen met hoeveel geluk we hebben, met de prestaties van het team afgelopen jaren.
Bosz aan het roer met een sterke TD was de droom geweest.

Elke gek had die jeugdspelers voor veel centjes verkocht, dat is gewoon hoe de markt tegenwoordig is. Alleen Pellè goed verkocht en Janmaat, verder gewoon zeer droevige cijfers..

Als van Geel na het kampioenschap goed had geïnvesteerd had Feyenoord er zoveel beter voor kunnen staan..
Milo
 Milo - zondag 30 december 2018 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 december 2018 - 12:47 schreef MMM het volgende:

[..]

Bosz aan het roer met een sterke TD was de droom geweest.

Elke gek had die jeugdspelers voor veel centjes verkocht, dat is gewoon hoe de markt tegenwoordig is. Alleen Pellè goed verkocht en Janmaat, verder gewoon zeer droevige cijfers..

Als van Geel na het kampioenschap goed had geïnvesteerd had Feyenoord er zoveel beter voor kunnen staan..
Clasie? de vrij? Indi? Karsdorp......mwah het had slechter gekund.....kuyt, v Persie terug.... gehaald,
MMM
 MMM - zondag 30 december 2018 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 december 2018 - 13:21 schreef Milo het volgende:

[..]

Clasie? de vrij? Indi? Karsdorp......mwah het had slechter gekund.....kuyt, v Persie terug.... gehaald,
Je noemt weer jeugdspelers.
Milo
 Milo - zondag 30 december 2018 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 december 2018 - 14:07 schreef MMM het volgende:

[..]

Je noemt weer jeugdspelers.
Ja maar dat is tot ook zijn verdienste? 75% van de basis komt uit eigen jeugd. Wat iedereen altijd roept dat eigen jeugd voor moet gaan. Kijk waar we staan?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 30 december 2018 - 15:52   quote  deeplink  
https://www.feyenoordpings.nl/nieuws/hoofdnieuws/206097/tapia-mag-op-huurbasis-vertrekken-bij-feyenoord?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
MightyAce
 MightyAce - zondag 30 december 2018 - 15:55   quote  deeplink  
Utreg, het afvoerputje van onze selectie.
Frstu
 Frstu - zondag 30 december 2018 - 16:30   quote  deeplink  
Apart verhaal weer. Als het waar is. Volgens mij is Tapia de afgelopen jaren structureel genegeerd en op verkeerde plaatsen ingezet. Maar nu is het te laat (voor zijn persoonlijke ontwikkeling, hij is immers al 23 jaar en heeft in een belangrijke fase in zijn carrière te weinig gespeeld) en nu gaan we hem verhuren?

Waarom verkopen we hem niet gewoon?
piet de paler
 piet de paler - zondag 30 december 2018 - 16:51   quote  deeplink  
Lama verzorger in Blijdorp gevraagd.
MMM
 MMM - zondag 30 december 2018 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 december 2018 - 14:27 schreef Milo het volgende:

[..]

Ja maar dat is tot ook zijn verdienste? 75% van de basis komt uit eigen jeugd. Wat iedereen altijd roept dat eigen jeugd voor moet gaan. Kijk waar we staan?
Kleine verdienste. Voor mij zou het een grotere verdienste zijn als hij zijn eigen aangetrokken spelers eens voor flink veel geld verkoopt.
van geil
 van geil - zondag 30 december 2018 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Lunatik
van geil
 van geil - zondag 30 december 2018 - 19:52   quote  deeplink  
https://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=20180&abbr=feyenoordpings
VVout
 VVout - maandag 31 december 2018 - 10:37   quote  deeplink  
Typische neuzen mentaliteit, vroeg of laat steken ze je van achter een dolk in je rug. Het gentlemensagreement was al aardig verwaterd natuurlijk maar nu laat het beestje zijn ware aard weer zien. Engnekken zijn het.

Hoop wel dat hier iemand opstaat, want het niet kijken naar de Duitse Liga is voor mij mede juist dat een club als Bayern bestaat.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 31 december 2018 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 december 2018 - 15:55 schreef MightyAce het volgende:
Utreg, het afvoerputje van onze selectie.
Mols Boscheart Kuyt Tootnstra Tiendalli Ayoub Amrabat.
Ik denk eigenlijk andersom
MightyAce
 MightyAce - maandag 31 december 2018 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 december 2018 - 11:57 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Mols Boscheart Kuyt Tootnstra Tiendalli Ayoub Amrabat.
Ik denk eigenlijk andersom
Doelde meer op nu (Slapia, Simon)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 31 december 2018 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 december 2018 - 12:18 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Doelde meer op nu (Slapia, Simon)
Ik vind Simon beter dan Ayoub hahaha
MightyAce
 MightyAce - maandag 31 december 2018 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 december 2018 - 13:51 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik vind Simon beter dan Ayoub hahaha
Aan beiden heb je niks.
van geil
 van geil - maandag 31 december 2018 - 14:07   quote  deeplink  
Nick
van geil
 van geil - vrijdag 04 januari 2019 - 17:52   quote  deeplink  
Singh komt terug
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 11 januari 2019 - 09:44   quote  deeplink  
Willem II
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 11 januari 2019 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 januari 2019 - 09:44 schreef Stylzz het volgende:
Willem II
Dat wordt banken
MMM
 MMM - vrijdag 11 januari 2019 - 10:49   quote  deeplink  
Als dit waar is komt opnieuw de onkunde van onze waardeloze TD naar boven.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 11 januari 2019 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 januari 2019 - 10:49 schreef MMM het volgende:
Als dit waar is komt opnieuw de onkunde van onze waardeloze TD naar boven.
Want?
Volgens mij kun je hem t beste verhuren en na Copa America alsnog verkopen?
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 11 januari 2019 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 januari 2019 - 10:49 schreef MMM het volgende:
Als dit waar is komt opnieuw de onkunde van onze waardeloze TD naar boven.
Wellicht zijn er ook andere deals bij betrokken? (Sol, Avdijaj?)
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 11 januari 2019 - 12:02   quote  deeplink  
Lood voor oud ijzer, mooi/.
MMM
 MMM - vrijdag 11 januari 2019 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 januari 2019 - 11:07 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Want?
Volgens mij kun je hem t beste verhuren en na Copa America alsnog verkopen?
Net als na het WK zeker
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 11 januari 2019 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 januari 2019 - 12:05 schreef MMM het volgende:

[..]

Net als na het WK zeker
Toen was ie stuk
MMM
 MMM - vrijdag 11 januari 2019 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 januari 2019 - 12:07 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Toen was ie stuk
2 van de 3 potjes gespeeld, alleen tegen Frankrijk geblesseerd.
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 11 januari 2019 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 januari 2019 - 12:02 schreef Stylzz het volgende:
Lood voor oud ijzer, mooi/.
Sol ipv Tapia in de selectie zou ik meteen voor tekenen.
Leuv
 Leuv - vrijdag 11 januari 2019 - 12:48   quote  deeplink  
Onbegrijpelijk dat we die heikneuter huren en dan Tapia, naar blijkt dat hij te weinig aan spelen toekomt, gaan verhuren.
Wat een wanbeleid !!!
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 11 januari 2019 - 12:53   quote  deeplink  
Je zal zien dadelijk gaat Renato echt goed spelen, hij heeft de potentie echter heeft het jammer genoeg niet laten zien
Leuv
 Leuv - vrijdag 11 januari 2019 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 januari 2019 - 12:53 schreef piet de paler het volgende:
Je zal zien dadelijk gaat Renato echt goed spelen, hij heeft de potentie echter heeft het jammer genoeg niet laten zien
Als je het niet mag laten zien kun je het niet laten zien.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Renato Tapia topic









0.0352230