BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Renato Tapia topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - maandag 17 juni 2019 - 21:56   quote  deeplink  
Het is pas echt stompzinnig als je die conclusie trekt, omdat dat werkelijk nog nooit door iemand hier gezegd is.
Tijd voor je dagelijkse beurt denk ik.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 17 juni 2019 - 21:56   quote  deeplink  
Hier moet ik MMM wel gelijk geven .
Maar ondanks dat lijkt het mij beter om je neer te leggen bij
deze situatie want je veranderd er toch weinig aan.
Ik gok op plek 5 voor volgend seizoen,dat lijkt mij realistisch.
Er moet weer gebouwd worden.Alles wat je hoger komt als plek 5 is mooi meegenomen.
Maar eigenlijk zouden we 2de moeten worden en voorronde CL moeten gaan pakken.
Ik zie alleen niet zo snel hoe dat dan zou moeten gebeuren.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 17 juni 2019 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 juni 2019 - 21:56 schreef van geil het volgende:
Het is pas echt stompzinnig als je die conclusie trekt, omdat dat werkelijk nog nooit door iemand hier gezegd is.
Tijd voor je dagelijkse beurt denk ik.
Genieten! hahahaha!
ar
 ar - maandag 17 juni 2019 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 juni 2019 - 21:56 schreef Leon FR1908 het volgende:
Hier moet ik MMM wel gelijk geven .
Maar ondanks dat lijkt het mij beter om je neer te leggen bij
deze situatie want je veranderd er toch weinig aan.
Ik gok op plek 5 voor volgend seizoen,dat lijkt mij realistisch.
Er moet weer gebouwd worden.Alles wat je hoger komt als plek 5 is mooi meegenomen.
Maar eigenlijk zouden we 2de moeten worden en voorronde CL moeten gaan pakken.
Ik zie alleen niet zo snel hoe dat dan zou moeten gebeuren.
Er komen nog wel wat mutaties in de selectie.
van geil
 van geil - maandag 17 juni 2019 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 juni 2019 - 22:01 schreef ar het volgende:

[..]

Er komen nog wel wat mutaties in de selectie.
Klonen ?
ar
 ar - maandag 17 juni 2019 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 juni 2019 - 22:02 schreef van geil het volgende:

[..]

Klonen ?
X-men
van geil
 van geil - maandag 17 juni 2019 - 22:12   quote  deeplink  
Stam cellen
igor korneev
 igor korneev - maandag 17 juni 2019 - 22:12   quote  deeplink  
Michelangelo, rafaelo.
Leonardo hebben we al gehad
moa
 moa - maandag 17 juni 2019 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 juni 2019 - 21:52 schreef FR-Henk het volgende:
Het is echt stompzinnig te denken dat je met een andere td heden ten dage vaste titelkandidaat geweest zouden zijn. Daar hebben we de middelen niet voor. Stadion bv.
Niet alleen een nieuwe TD idd. er is veel meer dan dat fout gegaan de laatste jaren.

De middelen hebben we trouwens net zo goed als Ajax of PSV, in een CL jaar zetten we namelijk "gewoon" 100 miljoen euro om. Het verschil zit hem vooral in wat er met dat geld gebeurd, als je dan steeds de verkeerde spelers koopt, niet goed scout en niet goed verkoopt dan kan je idd. geen potje maken om eens te investeren zoals PSV en Ajax dat wel doen.

Van Geel was wat dat betreft een beetje een huisvrouw en die kocht elke keer als ze in de Aldi kwam de aanbiedingen zonder op haar boodschappenlijstje te kijken.

Als we met het geld wat we hebben gewoon de juiste spelers halen, die een aanvulling zijn op de selectie en waar je in de toekomst weer wat aan kan gaan verdienen dan is het verschil met PSV en Ajax helemaal niet zo groot...
van geil
 van geil - maandag 17 juni 2019 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 juni 2019 - 22:40 schreef moa het volgende:

[..]

Niet alleen een nieuwe TD idd. er is veel meer dan dat fout gegaan de laatste jaren.

De middelen hebben we trouwens net zo goed als Ajax of PSV, in een CL jaar zetten we namelijk "gewoon" 100 miljoen euro om. Het verschil zit hem vooral in wat er met dat geld gebeurd, als je dan steeds de verkeerde spelers koopt, niet goed scout en niet goed verkoopt dan kan je idd. geen potje maken om eens te investeren zoals PSV en Ajax dat wel doen.

Van Geel was wat dat betreft een beetje een huisvrouw en die kocht elke keer als ze in de Aldi kwam de aanbiedingen zonder op haar boodschappenlijstje te kijken.

Als we met het geld wat we hebben gewoon de juiste spelers halen, die een aanvulling zijn op de selectie en waar je in de toekomst weer wat aan kan gaan verdienen dan is het verschil met PSV en Ajax helemaal niet zo groot...
Precies
MMM
 MMM - maandag 17 juni 2019 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 juni 2019 - 22:40 schreef moa het volgende:

[..]

Niet alleen een nieuwe TD idd. er is veel meer dan dat fout gegaan de laatste jaren.

De middelen hebben we trouwens net zo goed als Ajax of PSV, in een CL jaar zetten we namelijk "gewoon" 100 miljoen euro om. Het verschil zit hem vooral in wat er met dat geld gebeurd, als je dan steeds de verkeerde spelers koopt, niet goed scout en niet goed verkoopt dan kan je idd. geen potje maken om eens te investeren zoals PSV en Ajax dat wel doen.

Van Geel was wat dat betreft een beetje een huisvrouw en die kocht elke keer als ze in de Aldi kwam de aanbiedingen zonder op haar boodschappenlijstje te kijken.

Als we met het geld wat we hebben gewoon de juiste spelers halen, die een aanvulling zijn op de selectie en waar je in de toekomst weer wat aan kan gaan verdienen dan is het verschil met PSV en Ajax helemaal niet zo groot...
Eens
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 17 juni 2019 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 juni 2019 - 22:40 schreef moa het volgende:

[..]

Niet alleen een nieuwe TD idd. er is veel meer dan dat fout gegaan de laatste jaren.

De middelen hebben we trouwens net zo goed als Ajax of PSV, in een CL jaar zetten we namelijk "gewoon" 100 miljoen euro om. Het verschil zit hem vooral in wat er met dat geld gebeurd, als je dan steeds de verkeerde spelers koopt, niet goed scout en niet goed verkoopt dan kan je idd. geen potje maken om eens te investeren zoals PSV en Ajax dat wel doen.

Van Geel was wat dat betreft een beetje een huisvrouw en die kocht elke keer als ze in de Aldi kwam de aanbiedingen zonder op haar boodschappenlijstje te kijken.

Als we met het geld wat we hebben gewoon de juiste spelers halen, die een aanvulling zijn op de selectie en waar je in de toekomst weer wat aan kan gaan verdienen dan is het verschil met PSV en Ajax helemaal niet zo groot...
Steeds verkeerde spelers.
Niet goed verkoopt.
Elke keer aanbiedingen.

Geschiedsvervalsing optima forma.
Op 020 en psv had je een enorme achterstand. O.l.v. van van Geel zijn die brebo's aardig bijgehaald. Daarna kwam het Grote Verbreden van de selectie, want naast competitie kwam daar de CL.
En voor de zoveelste keer: de laatste 2 jaar was zijn aankoophand minder gelukkig.
Is dat zwaar verwijtbaar?
Deels.
Van een aantal spelers verwachtte ieder meer dan eruit kwam. Ook hier op dit Forum.
van geil
 van geil - maandag 17 juni 2019 - 23:01   quote  deeplink  
Detail , dat zijn fans die niet 3 keer de Balkenende norm verdienen , en geen 40 uur per week zich kunnen verdiepen in spelers , wat een bizar domme norm steeds weer.
Bedankt voor je bijdrage , en nu op je knietjes voor de gepensioneerde pastoor, dombo.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 juni 2019 door van geil --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 17 juni 2019 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 juni 2019 - 23:01 schreef van geil het volgende:
Detail , dat zijn fans die niet 3 keer de Balkende norm verdienen , en geen 40 uur per week zich kunnen verdiepen in spelers , wat een bizar domme norm steeds weer.
Bedankt voor je bijdrage , en nu op je knietjes voor de gepensioneerde pastoor, dombo.
Kijk sukkeltje, geen td kan vooraf volkomen zeker weten of een speler geestelijk met hogere druk om kan gaan of past in een bepaald teamconcept of teamatmosfeer. Zeker niet met spelers uit het lagere segment waar Feyenoord uit moest vissen, ondanks hoger budget met CL (waarvan 1/3 alweer naar vastgoed ging).

Geen td heeft compleet juiste keuzes gemaakt. Geel ook niet. Stom gezwets om de situatie van Feyenoord bij van Geel te hangen. Jij was dat droppie dat zelfs beweerde dat van Geel de rvc beheerste.

En ga nou even je laarsjes poetsen en slapen.
Sta je weer gezond op.
MMM
 MMM - maandag 17 juni 2019 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 juni 2019 - 22:58 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Steeds verkeerde spelers.
Niet goed verkoopt.
Elke keer aanbiedingen.

Geschiedsvervalsing optima forma.
Op 020 en psv had je een enorme achterstand. O.l.v. van van Geel zijn die brebo's aardig bijgehaald. Daarna kwam het Grote Verbreden van de selectie, want naast competitie kwam daar de CL.
En voor de zoveelste keer: de laatste 2 jaar was zijn aankoophand minder gelukkig.
Is dat zwaar verwijtbaar?
Deels.
Van een aantal spelers verwachtte ieder meer dan eruit kwam. Ook hier op dit Forum.
Deels? Kun je het nog 'pech' noemen als het zo vaak mis gaat?

Feit blijft dat van Geel niet met geld om kan gaan, zie zijn periode bij 020 en bij ons
moa
 moa - maandag 17 juni 2019 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 juni 2019 - 22:58 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Steeds verkeerde spelers.
Niet goed verkoopt.
Elke keer aanbiedingen.

Geschiedsvervalsing optima forma.
Op 020 en psv had je een enorme achterstand. O.l.v. van van Geel zijn die brebo's aardig bijgehaald. Daarna kwam het Grote Verbreden van de selectie, want naast competitie kwam daar de CL.
En voor de zoveelste keer: de laatste 2 jaar was zijn aankoophand minder gelukkig.
Is dat zwaar verwijtbaar
Deels.
Van een aantal spelers verwachtte ieder meer dan eruit kwam. Ook hier op dit Forum.
Wat klopt er niet aan dan? (los van het gegeven of dat verwijtbaar is of niet trouwens)

Helaas hebben we heel vaak de verkeerde spelers gehaald, waarom kopen we bijvoorbeeld Ayoub, Tapia, Amrabat, Gustafson om vervolgens El Ahmadi (geen restwaarde) Clasie (huur) Toornstra (geen restwaarde) alleen maar op te stellen?

Helaas hebben we ook heel vaak verkeerd verkocht, de transfer van Jörgensen die er niet kwam is een makkelijk voorbeeld. Maar ook bijv. Vilhena hadden we al lang moeten verkopen, je hebt al een handje vol opvolgers klaar staan.
van geil
 van geil - maandag 17 juni 2019 - 23:24   quote  deeplink  
Nu gaat het antwoord worden , Gio.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 17 juni 2019 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 juni 2019 - 23:24 schreef van geil het volgende:
Nu gaat het antwoord worden , Gio.
Ga nou slapen, jochie. Het is zinloos voor je.
moa kan een gesprek voeren, jij bent te gekwetst in deze, ogenschijnlijk.
van geil
 van geil - maandag 17 juni 2019 - 23:30   quote  deeplink  
Dat heb ik echt opgegeven na al die jaren .
Moa heeft gewoon gelijk in deze.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 17 juni 2019 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 juni 2019 - 23:23 schreef moa het volgende:

[..]

Wat klopt er niet aan dan? (los van het gegeven of dat verwijtbaar is of niet trouwens)

Helaas hebben we heel vaak de verkeerde spelers gehaald, waarom kopen we bijvoorbeeld Ayoub, Tapia, Amrabat, Gustafson om vervolgens El Ahmadi (geen restwaarde) Clasie (huur) Toornstra (geen restwaarde) alleen maar op te stellen?

Helaas hebben we ook heel vaak verkeerd verkocht, de transfer van Jörgensen die er niet kwam is een makkelijk voorbeeld. Maar ook bijv. Vilhena hadden we al lang moeten verkopen, je hebt al een handje vol opvolgers klaar staan.
Ayoub was gratis en daarmee proberen waard. Presteerde vrij behoorlijk bij Utrecht.
Tapia international, is het dan gek dat je hem aankoopt? Gustafson bleek mentaal niet sterk genoeg, Clasie/Gustafson op 1 lijn stellen klopt qua tijdsgewricht niet.
Verkopen Jorgnsen. Op een moment dat we nog voor de beker speelden? Lekker risico. En wie verwacht nou dat Nicolai daarna in een (blessure)gat valt?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 17 juni 2019 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 juni 2019 - 23:30 schreef van geil het volgende:
Dat heb ik echt opgegeven na al die jaren .
Moa heeft gewoon gelijk in deze.
Wanneer snap je de wereld nou eens.
Moa heeft gelijk voor jou, maar HET gelijk is iets anders.

Niemand heeft HET gelijk, ieder heeft een zienswijze.
Duidelijker kan ik het niet maken.
moa
 moa - dinsdag 18 juni 2019 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 juni 2019 - 23:35 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ayoub was gratis en daarmee proberen waard. Presteerde vrij behoorlijk bij Utrecht.
Tapia international, is het dan gek dat je hem aankoopt? Gustafson bleek mentaal niet sterk genoeg, Clasie/Gustafson op 1 lijn stellen klopt qua tijdsgewricht niet.
Verkopen Jorgnsen. Op een moment dat we nog voor de beker speelden? Lekker risico. En wie verwacht nou dat Nicolai daarna in een (blessure)gat valt?
Je had Jörgensen gewoon kunnen verkopen, de datum van de transfer valt dan gewoon na de laatste wedstrijd van het seizoen. Dat is heel gebruikelijk.

Het gaat er niet zo zeer om welke spelers er wel of niet gehaald zijn en waarom die wel of niet gelukt zijn. Ayoub is op zich een prima speler, volgens mij goed genoeg voor de basis maar hij krijgt net als Tapia, Gustafson, Amrabat niet voldoende de tijd en de kans om dat te laten zien.

Dan vraag ik me af waarom er wéér een middenvelder bij komt, als je er al een paar te veel hebt en er in de jeugd ook nog wel wat loopt. (Tel ik nog niet eens de middenvelders mee die op de vleugels, backs en cv's gebruikt worden) Tot overmaat van ramp gaan we dan ook nog eens een Clasie huren terwijl een aankoop van 1,5 miljoen, 23 jaar oud, international wekelijks bij Willem2 speelt. (Dat is voor mij niet te verdedigen) Aan het eind van de rit blijkt dat de beste middenvelder van de club (Kokcu) gewoon in de jeugd rondloopt.

Blijkbaar wordt er dus niet gekeken naar wat er qua posities en speelstijl nodig is maar naar wat we goedkoop kunnen krijgen. Dat is wat ik ook bedoelde met het boodschappenlijstje. Amrabat vond ik bijv. ook een goede aankoop, maar we waren wijzer geworden van versterkingen op andere posities.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 18 juni 2019 - 07:17   quote  deeplink  
Er is gerommeld met spelers. Van Geel heeft mogelijk ook teveel z'n oren laten hangen naar de trainer, die de opstellingen maakt.
Je reactie hierboven betreft het (niet) neerzetten van spelers. Met Tapia CS. is idd. maar wT aangeklooid. Geen vertrouwen gegeven.
De trainer en van Geel hadden hierin zeker zorgvuldiger kunnen werken.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 18 juni 2019 - 07:18   quote  deeplink  
Oftewel:

quote:
Op maandag 17 juni 2019 - 23:24 schreef van geil het volgende:
Nu gaat het antwoord worden , Gio.
Zo, is die geile ook weer een blije vent.
VVout
 VVout - dinsdag 18 juni 2019 - 08:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juni 2019 - 07:17 schreef FR-Henk het volgende:
Er is gerommeld met spelers. Van Geel heeft mogelijk ook teveel z'n oren laten hangen naar de trainer, die de opstellingen maakt.
Je reactie hierboven betreft het (niet) neerzetten van spelers. Met Tapia CS. is idd. maar wT aangeklooid. Geen vertrouwen gegeven.
De trainer en van Geel hadden hierin zeker zorgvuldiger kunnen werken.
Ik mag hopen dat je inzake opstellen en vertrouwen toch echt Gio bedoelt toch? Martin gaf hem een contract en de mogelijkheid ergens speeltijd op te doen, wat kan ie meer doen binnen zijn takenparket.

Foei Gio je moet ie hamster eens uit zijn kooi laten?

Na, het geeft in ieder geval wel het gerommel aan wat er in de groep heerste en Tapia was niet alleen.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 18 juni 2019 - 09:17   quote  deeplink  
Gio ja.
Heeft grandioos gerommeld met spelers. Maar ja, kind van de club en dat soort drogredenen.
moa
 moa - dinsdag 18 juni 2019 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juni 2019 - 07:17 schreef FR-Henk het volgende:
Er is gerommeld met spelers. Van Geel heeft mogelijk ook teveel z'n oren laten hangen naar de trainer, die de opstellingen maakt.
Je reactie hierboven betreft het (niet) neerzetten van spelers. Met Tapia CS. is idd. maar wT aangeklooid. Geen vertrouwen gegeven.
De trainer en van Geel hadden hierin zeker zorgvuldiger kunnen werken.
Ik vind dat er ook met Ayoub nu geklooid wordt, waarom huren we bijvoorbeeld Clasie als we Ayoub, Amrabat, Gustafson, Tapia, Vilhena Kokcu al hadden? Daarbij staan er met o.a. vd Heijden, Toornstra en Nieuwkoop nog meer overbodige middenvelders op verkeerde posities.

Je kan nog wel 10 leuke spelers kopen maar je hebt veel meer aan 1 speler op een positie waar je hem echt nodig hebt, ze worden bij ons ook niet in hun kracht gebruikt.

De rechts back positie bijvoorbeeld, staat nu steeds Sint Juste dat is een 100% CV, die ga je nooit kunnen beoordelen op die positie. Nieuwkoop, Amrabat, Vilhena, van de Heijden, van Beek, Martina zelfs tot en met Kuyt.. volgens mij hebben ze allemaal rechts back gestaan.. Zijn allemaal niet geschikt voor die positie, koop gewoon een rechts back..!!??

Dat is gewoon onverklaarbaar, niet verdedigbaar gepruts van de bovenste plank! En dat mag je een TD, de trainer en diverse anderen wél gerust aanrekenen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 juni 2019 door moa --
VVout
 VVout - dinsdag 18 juni 2019 - 11:32   quote  deeplink  
Moa, gebrek aan vertrouwen en terug grijpen op oude waardes die het dan niet doen. Jammer voor de nieuwe mensen die dan niet gebracht worden en zich dan natuurlijk ongemakkelijk gaat voelen. Het sfeertje drukt dan een stempel op het team en het wordt er niet echt beter op.
moa
 moa - dinsdag 18 juni 2019 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juni 2019 - 11:32 schreef VVout het volgende:
Moa, gebrek aan vertrouwen en terug grijpen op oude waardes die het dan niet doen. Jammer voor de nieuwe mensen die dan niet gebracht worden en zich dan natuurlijk ongemakkelijk gaat voelen. Het sfeertje drukt dan een stempel op het team en het wordt er niet echt beter op.
Maar gewoon duimen voor een kentering dan nu met Troost en Stam, met een paar gerichte aankopen en wat meer discipline kan er ineens weer een heel goed team staan.
kenny
 kenny - dinsdag 18 juni 2019 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 juni 2019 - 22:40 schreef moa het volgende:

[..]

Niet alleen een nieuwe TD idd. er is veel meer dan dat fout gegaan de laatste jaren.

De middelen hebben we trouwens net zo goed als Ajax of PSV, in een CL jaar zetten we namelijk "gewoon" 100 miljoen euro om. Het verschil zit hem vooral in wat er met dat geld gebeurd, als je dan steeds de verkeerde spelers koopt, niet goed scout en niet goed verkoopt dan kan je idd. geen potje maken om eens te investeren zoals PSV en Ajax dat wel doen.

Van Geel was wat dat betreft een beetje een huisvrouw en die kocht elke keer als ze in de Aldi kwam de aanbiedingen zonder op haar boodschappenlijstje te kijken.

Als we met het geld wat we hebben gewoon de juiste spelers halen, die een aanvulling zijn op de selectie en waar je in de toekomst weer wat aan kan gaan verdienen dan is het verschil met PSV en Ajax helemaal niet zo groot...
+1
VVout
 VVout - dinsdag 18 juni 2019 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juni 2019 - 11:51 schreef moa het volgende:

[..]

Maar gewoon duimen voor een kentering dan nu met Troost en Stam, met een paar gerichte aankopen en wat meer discipline kan er ineens weer een heel goed team staan.
De zon schijnt en ben happy, zo wil ik er in staan en dit ook een kans geven ja.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 18 juni 2019 - 16:51   quote  deeplink  
Speelt Tapia nu op het middenveld bij peru ?
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 18 juni 2019 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juni 2019 - 16:51 schreef piet de paler het volgende:
Speelt Tapia nu op het middenveld bij peru ?
Ja
VVout
 VVout - dinsdag 18 juni 2019 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juni 2019 - 16:51 schreef piet de paler het volgende:
Speelt Tapia nu op het middenveld bij peru ?
Waar anders dan?
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 18 juni 2019 - 19:20   quote  deeplink  
Hij speelt bij ons toch meer verdedigend ?
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 18 juni 2019 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juni 2019 - 19:20 schreef piet de paler het volgende:
Hij speelt bij ons toch meer verdedigend ?
Nee, hij zat voornamelijk op de bank. Heeft even cv gespeeld omdat er geblesseerden waren. Haast nooit op zijn eigen plek gespeeld.
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 18 juni 2019 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juni 2019 - 19:20 schreef piet de paler het volgende:
Hij speelt bij ons toch meer verdedigend ?
Haha "speelt"
van geil
 van geil - dinsdag 18 juni 2019 - 19:30   quote  deeplink  
We hangen hem links buiten.
VVout
 VVout - dinsdag 18 juni 2019 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juni 2019 - 19:20 schreef piet de paler het volgende:
Hij speelt bij ons toch meer verdedigend ?
Zo erg is het dus, we rekenen hem af omdat ie niet goed genoeg is als cv. Hij speelt dus bij voorkeur op het middenveld, daar laar ie dus leuke dingen zien.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 18 juni 2019 - 19:55   quote  deeplink  
Die welzijnswerker was bang voor de grootbekken.
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 18 juni 2019 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juni 2019 - 19:46 schreef VVout het volgende:

[..]

Zo erg is het dus, we rekenen hem af omdat ie niet goed genoeg is als cv. Hij speelt dus bij voorkeur op het middenveld, daar laar ie dus leuke dingen zien.
Leuke dingen?
VVout
 VVout - dinsdag 18 juni 2019 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juni 2019 - 21:37 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Leuke dingen?
Moet je de wedstrijden in clubs kijken waar ie wel mag spelen.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 19 juni 2019 - 07:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juni 2019 - 22:57 schreef VVout het volgende:

[..]

Moet je de wedstrijden in clubs kijken waar ie wel mag spelen.
Dat ie aardig meedoet bij Willem 2?
VVout
 VVout - woensdag 19 juni 2019 - 14:17   quote  deeplink  
Tapia met Peru aan kop in de poule na zege op Bolivia (3-1)...


https://www.youtube.com/watch?v=Lm-ymUNa7Bs&feature=youtu.be

Heerlijk schot b.v. van hem op 3:15

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 juni 2019 door VVout --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 19 juni 2019 - 15:29   quote  deeplink  
cashen
VVout
 VVout - woensdag 19 juni 2019 - 15:50   quote  deeplink  
Bijvoorbeeld, maar zeker niet voor niets opdoeken.
MMM
 MMM - woensdag 19 juni 2019 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juni 2019 - 15:29 schreef Stylzz het volgende:
cashen
piet de paler
 piet de paler - woensdag 19 juni 2019 - 16:08   quote  deeplink  
als ik dit zo zie,is onze competitie dan zo sterk dat hij dit daar kan ?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 19 juni 2019 - 16:09   quote  deeplink  
Is eigenlijk net zoals Vilhena ,zal een hoger niveau halen bij een veel betere club.
CobusIII
 CobusIII - woensdag 19 juni 2019 - 17:53   quote  deeplink  
verlengen met 2 jaar...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Renato Tapia topic









0.0390939