BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Lestienne en Zoet gearresteerd op Stratumseind

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
remco k
 remco k - maandag 21 december 2015 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 15:24 schreef psveindhoven123 het volgende:

[..]

Je moet helemaal niks zeggen over Europees jij. Je moet je kapot schamen dat Ajax in een groep waar de lamme en de blinde inzitten en alsnog gewoon niet doorgaan. Ajax heeft de laatste jaren absoluut niks gepresteerd, tegen Boekarest en dnipro nog wat die er geen klote van kunnen. PSV heeft niks gepresteerd in EL idd maar zijn op een keer na altijd de groep doorgekomen, dat moet dat kut clubje van jou nog maar eens een keer halen.
Ajax de laatste 7 jaar gewoon overwinterd in Europa. Dat is prima, dus hoezo moeten we dat nog maar eens halen?

Jullie doen het dit jaar erg goed en dat is knap te noemen. Maar doe nou niet alsof jullie de laatste jaren iets te vertellen hebben gehad in Europa.. Namelijk net zo dramatisch als Ajax dit seizoen..

Maar misschien is het verstandig dat wij in Nederland helemaal niet zo'n grote mond hebben over de prestaties, die zijn namelijk op een uitzondering na allemaal ver onder de maat..
remco k
 remco k - maandag 21 december 2015 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 15:30 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Nee vind ik niet erg, want hij is zelf lastig gevallen, voetbalt voor mijn favoriete club, levert Nederland geld op, is geen concurrentie voor mij, gaat niet met een bootje naar mijn land om zijn geluk te beproeven en hij ziet er niet uit als een aapje en hij gelooft niet in allah en hij kost geen 3000 euro per maand en hij spreekt niet de gruwelijke arabische taal.
Dat geld opleveren mag jij me eens uitleggen als je wil..

Want het geld dat er bij een club als PSV binnekomen, wordt uitgegeven aan speler en salaris die 9 van de 10 keer uit het buitenland komen.. Dus dat geld gaat ook naar het buitenland..

Maar goed, blijf het lekker goed praten, zo kennen we de gemiddelde PSV supporter weer..

geen grotere calimero's als hier..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 21 december 2015 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 15:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat geld opleveren mag jij me eens uitleggen als je wil..

Want het geld dat er bij een club als PSV binnekomen, wordt uitgegeven aan speler en salaris die 9 van de 10 keer uit het buitenland komen.. Dus dat geld gaat ook naar het buitenland..

Maar goed, blijf het lekker goed praten, zo kennen we de gemiddelde PSV supporter weer..

geen grotere calimero's als hier..
Haha jij bent jaloers op PSV dit seizoen. Omdat we gewoon beter zijn dan manchester united feyenoord en ajax bij elkaar. Ik bedoel lestienne betaalt veel belastinggeld.

http://www.rtlnieuws.nl/editienl/sfeer-azcs-steeds-grimmiger-druk-op-beveiliging-groot
Pieter08
 Pieter08 - maandag 21 december 2015 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 14:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Zo is het en niet anders.

Maar goed, dat past dan ook wel weer bij het typische PSV gedrag. Alles veroordelen wat een ander doet, maar als het bij de eigen mensen gebeurt alles doen om het goed te praten, en is het toch net ietsje anders..

Wij durven tenminste toe te geven dat Tete terecht wordt aangepakt..
Gewoon opzouten Remco Kut. Deze twee zaken zijn niet met elkaar te vergelijken. En als je alles zo goed weet zeg het dan maar op dat 020 forum. Maar ja, daar wordt je ook niet gepruimd. Raar figuur.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - maandag 21 december 2015 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 15:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax de laatste 7 jaar gewoon overwinterd in Europa. Dat is prima, dus hoezo moeten we dat nog maar eens halen?

Jullie doen het dit jaar erg goed en dat is knap te noemen. Maar doe nou niet alsof jullie de laatste jaren iets te vertellen hebben gehad in Europa.. Namelijk net zo dramatisch als Ajax dit seizoen..

Maar misschien is het verstandig dat wij in Nederland helemaal niet zo'n grote mond hebben over de prestaties, die zijn namelijk op een uitzondering na allemaal ver onder de maat..
Erg knap om te overwinteren als je bij apoel in de poule zit...
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 21 december 2015 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 17:32 schreef psveindhoven123 het volgende:

[..]

Erg knap om te overwinteren als je bij apoel in de poule zit...
Ja maar de PSV prestatie van dit jaar zijn we trots op. Juist ook omdat PSV en andere Nederlandse clubs al jaren in Europa niets presteren.
Pieter08
 Pieter08 - maandag 21 december 2015 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 17:54 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Ja maar de PSV prestatie van dit jaar zijn we trots op. Juist ook omdat PSV en andere Nederlandse clubs al jaren in Europa niets presteren.
En zo is het!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 december 2015 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 17:54 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Ja maar de PSV prestatie van dit jaar zijn we trots op. Juist ook omdat PSV en andere Nederlandse clubs al jaren in Europa niets presteren.
Ik geef ook niet af op de prestaties van dit jaar, maar vind wel dat er jarenlang in de Europa League met de pet naar is gegooid. Niet alleen door psv maar ook door Twente en dit jaar door Ajax. En dan mag je inderdaad trots zijn op wat is gepresteerd. Alleen denk ik helaas dat Atletico ook gelijk het eindstation is. En dat bedoel ik totaal niet verkeerd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 december 2015 door Ajax Warrior --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 21 december 2015 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 16:16 schreef remco k het volgende:
Misschien zou jij je druk moeten maken waarom spelers dit laten gebeuren. Je hebt een voorbeeldfunctie...
Zo wordt ieder knokpartijtje in de stad de das omgedaan, niks mis mee lijkt me..

Met name heel dom van Zoet, hij wordt diverse keren gesommeerd niet dichterbij te komen en gewoon dom door blijven zaniken..

Gewoon twee jonge strontvervelende kereltjes die wel even denken de politie de les te lezen..

Niet meer dan terecht dat de politie dat niet over zijn kant laat gaan..
Ghehe..Tete dan..😂
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 21 december 2015 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Ook maar van de brug gooien dan..😁
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 21 december 2015 - 19:09   quote  deeplink  
Goed topic dit..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 21 december 2015 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 18:33 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik geef ook niet af op de prestaties van dit jaar, maar vind wel dat er jarenlang in de Europa League met de pet naar is gegooid. Niet alleen door psv maar ook door Twente en dit jaar door Ajax. En dan mag je inderdaad trots zijn op wat is gepresteerd. Alleen denk ik helaas dat Atletico ook gelijk het eindstation is. En dat bedoel ik totaal niet verkeerd.
Wat die achtste finale dan ook mag worden als einduitslag, wij PSV-ers zijn zeer trots op het feit dat we overwinterd hebben in de CL. Daar kan Atletico ook NIETS, maar dan ook NIETS aan veranderen. Het wordt natuurlijk erg zwaar, maar hoop is er altijd het balletje is rond en PSV is zo GEK als een deur in het Philips Stadion :)
Roboer
 Roboer - maandag 21 december 2015 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 19:13 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Wat die achtste finale dan ook mag worden als einduitslag, wij PSV-ers zijn zeer trots op het feit dat we overwinterd hebben in de CL. Daar kan Atletico ook NIETS, maar dan ook NIETS aan veranderen. Het wordt natuurlijk erg zwaar, maar hoop is er altijd het balletje is rond en PSV is zo GEK als een deur in het Philips Stadion :)
Goed gezegd, en die lui die zeiden dat we kansloos waren in de poule, zijn wel erg stil geworden nu of ze praten te zacht.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 december 2015 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 19:13 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Wat die achtste finale dan ook mag worden als einduitslag, wij PSV-ers zijn zeer trots op het feit dat we overwinterd hebben in de CL. Daar kan Atletico ook NIETS, maar dan ook NIETS aan veranderen. Het wordt natuurlijk erg zwaar, maar hoop is er altijd het balletje is rond en PSV is zo GEK als een deur in het Philips Stadion :)
Dat je trots mag zijn moet je zelf weten, dat zal ik je niet ontnemen! Het is een knappe prestatie en hopelijk krijgen de Nederlandse ploegen in de CL dat weer vaker voor elkaar. Overigens is dit een heel andere discussie dan de TS bedoelde dus misschien moeten we maar weer even terugkeren naar de kern van de openingspost! ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 december 2015 door Ajax Warrior --
infamous psv
 infamous psv - maandag 21 december 2015 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 15:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax de laatste 7 jaar gewoon overwinterd in Europa. Dat is prima, dus hoezo moeten we dat nog maar eens halen?

Jullie doen het dit jaar erg goed en dat is knap te noemen. Maar doe nou niet alsof jullie de laatste jaren iets te vertellen hebben gehad in Europa.. Namelijk net zo dramatisch als Ajax dit seizoen..

Maar misschien is het verstandig dat wij in Nederland helemaal niet zo'n grote mond hebben over de prestaties, die zijn namelijk op een uitzondering na allemaal ver onder de maat..
gedeeltelijk heb je gelijk..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 21 december 2015 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 20:17 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat je trots mag zijn moet je zelf weten, dat zal ik je niet ontnemen! Het is een knappe prestatie en hopelijk krijgen de Nederlandse ploegen in de CL dat weer vaker voor elkaar. Overigens is dit een heel andere discussie dan de TS bedoelde dus misschien moeten we maar weer even terugkeren naar de kern van de openingspost! ;-)
Prima.
remco k
 remco k - dinsdag 22 december 2015 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 17:10 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Haha jij bent jaloers op PSV dit seizoen. Omdat we gewoon beter zijn dan manchester united feyenoord en ajax bij elkaar. Ik bedoel lestienne betaalt veel belastinggeld.

http://www.rtlnieuws.nl/editienl/sfeer-azcs-steeds-grimmiger-druk-op-beveiliging-groot
Huh? Je bent beter dan al die clubs bij elkaar, maar staat wel gewoon netjes ruim achter ons op de ranglijst?
remco k
 remco k - dinsdag 22 december 2015 - 08:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 17:20 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Gewoon opzouten Remco Kut. Deze twee zaken zijn niet met elkaar te vergelijken. En als je alles zo goed weet zeg het dan maar op dat 020 forum. Maar ja, daar wordt je ook niet gepruimd. Raar figuur.
Rare post weer. Ik post hier als ik dat wil, ik begrijp ook niet zo goed dat jij je daar maar druk over blijft maken, je gaat er namelijk toch niets aan veranderen.

En volgens mij kan ik met de meesten bij ons prima door 1 deur..

Ook wel leuk dat jij met alle 3 de andere PSV posters door 1 deur kan trouwens.. Want jongens wat is het toch druk hier als er niemand anders post van de andere clubs..
remco k
 remco k - dinsdag 22 december 2015 - 08:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 17:32 schreef psveindhoven123 het volgende:

[..]

Erg knap om te overwinteren als je bij apoel in de poule zit...
1 voorbeeld van de 7, knap hoor..
remco k
 remco k - dinsdag 22 december 2015 - 08:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 17:54 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Ja maar de PSV prestatie van dit jaar zijn we trots op. Juist ook omdat PSV en andere Nederlandse clubs al jaren in Europa niets presteren.
Zeker, heel erg knap..
remco k
 remco k - dinsdag 22 december 2015 - 11:56   quote  deeplink  
http://www.omroepbrabant.nl/?news/241624712/PSVer+Zoet+sloopt+toilet+en+krijgt+boete,+onderzoek+naar+rol+Lestienne+bij+vechtpartij+Stratumseind.aspx

Maar nee, ze doen niets.
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 22 december 2015 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Smerige zuiger. Of voelt dat voor jou als een geuze naam?
FANdré
 FANdré - dinsdag 22 december 2015 - 13:23   quote  deeplink  
Ze hebben teveel gezopen en alleen dat al stoort mij enorm. De inspanningsfysioloog van PSV mag deze pukkelkoppies nog even uitleggen wat dit doet voor de volgende 2 trainingen. Onprofessioneel, Onvolwassen, Ongelofelijk dom.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - dinsdag 22 december 2015 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 december 2015 - 08:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Huh? Je bent beter dan al die clubs bij elkaar, maar staat wel gewoon netjes ruim achter ons op de ranglijst?
Je bent compleet vernederd in de arena.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - dinsdag 22 december 2015 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 december 2015 - 08:44 schreef remco k het volgende:

[..]

1 voorbeeld van de 7, knap hoor..
Ja gast of ik alles van Ajax weet in Europa en zo qua loting.. Maar ja dit jaar zouden ze van apoel ook verliezen, en dan maar zeiken als PSV een B-team opstelt als ze al door zijn.
remco k
 remco k - dinsdag 22 december 2015 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 december 2015 - 13:40 schreef psveindhoven123 het volgende:

[..]

Je bent compleet vernederd in de arena.
Barca vernederde Real in eigen huis. Jullie waren beter bij ons en wonnen terecht. Niets meer dan dat.

Maar wat heb je eraan als je onder ons blijft staan???

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 december 2015 door remco k --
remco k
 remco k - dinsdag 22 december 2015 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 december 2015 - 13:42 schreef psveindhoven123 het volgende:

[..]

Ja gast of ik alles van Ajax weet in Europa en zo qua loting.. Maar ja dit jaar zouden ze van apoel ook verliezen, en dan maar zeiken als PSV een B-team opstelt als ze al door zijn.
Nee, zeiken als jullie een B team opstellen en dan verliezen.. Dat is pas arrogantie..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 december 2015 door remco k --
Gerard_FR
 Gerard_FR - dinsdag 22 december 2015 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 19:09 schreef RenatoBos het volgende:
Goed topic dit..
giphy.gif
remco k
 remco k - woensdag 23 december 2015 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 december 2015 - 11:25 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Dat is dan nog altijd 5 klassen hoger dan jij zeiksnor
Oiieeeee Goede aanval kerel..
En rap weer bij mamma aan de borst..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 december 2015 door remco k --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 23 december 2015 - 12:39   quote  deeplink  
http://m.ad.nl/ad/m/nl/37304/Voorne-Putten/article/detail/4212842/2015/12/23/Op-straat-gezet-Hellevoets-gezin-brengt-kerst-door-in-caravan.dhtml

Zo, asielzoekers boven alles
remco k
 remco k - woensdag 23 december 2015 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Een heel vervelend verhaal wat in Nederland helaas nog voorkomt, in andere landen overigens veel meer en veel makkelijker. Maar wel zwaar kut.

Maar wat heeft dat met Asielzoekers te maken?
psveindhoven123
 psveindhoven123 - woensdag 23 december 2015 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 december 2015 - 12:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Een heel vervelend verhaal wat in Nederland helaas nog voorkomt, in andere landen overigens veel meer en veel makkelijker. Maar wel zwaar kut.

Maar wat heeft dat met Asielzoekers te maken?
Dat ze ook konden zitten in de huizen van die asielzoekers..
remco k
 remco k - woensdag 23 december 2015 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 december 2015 - 12:58 schreef psveindhoven123 het volgende:

[..]

Dat ze ook konden zitten in de huizen van die asielzoekers..
Ook dan had ie geen woning gekregen. Overigens zijn er nog voldoende sociale huurwoningen beschikbaar in Nederland op dit moment. Het probleem zit hem in het scheefhuren, mensen die te veel verdienen voor een huurwoning onder de 650 Euro..
VVout
 VVout - woensdag 23 december 2015 - 14:41   quote  deeplink  
coca05.jpg

IMG_8731.JPG

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 december 2015 door VVout --
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 23 december 2015 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 december 2015 - 14:41 schreef VVout het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker voorraadje ingeslagen Wout?
tomson
 tomson - woensdag 30 december 2015 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 13:18 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Kom op... polisie sport vereniging is een grap van een 8 jarige..
Hahaha je moet er nog zwaarder aan tillen dan schiet het in je rug.
tomson
 tomson - woensdag 30 december 2015 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 14:13 schreef Roboer het volgende:
Volgens mij is die Remco K, die warrior en Dirk de zuiger een en dezelfde persoon, en misschien nog wel meerdere gasten die hier rondhangen.
Hahaha..Jij snapt er ook geen moer van das wel duidelijk
tomson
 tomson - woensdag 30 december 2015 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 14:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee sorry..
Warrior en jij dezelfde persoon... ga helemaal stuk hier
tomson
 tomson - woensdag 30 december 2015 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 19:09 schreef RenatoBos het volgende:
Goed topic dit..
Als je zit te schijten echt een topper
remco k
 remco k - woensdag 30 december 2015 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 december 2015 - 17:14 schreef tomson het volgende:

[..]

Warrior en jij dezelfde persoon... ga helemaal stuk hier
Best lachen hier op het PSV forum, als die psvers maar weg blijven...
Gerard_FR
 Gerard_FR - woensdag 30 december 2015 - 18:54   quote  deeplink  
Volgens mij zijn er een zooi kwaliteits posts van mij hier op merkwaardige wijze ineens verdwenen??
Roboer
 Roboer - woensdag 30 december 2015 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 december 2015 - 17:13 schreef tomson het volgende:

[..]

Hahaha..Jij snapt er ook geen moer van das wel duidelijk
Hee Tomson, Remco K voor ingewijden, hoe is het? goeie dagen gehad?
Roboer
 Roboer - woensdag 30 december 2015 - 23:47   quote  deeplink  
Trots ben ik in voor en tegenspoed

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 december 2015 door Roboer --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5878
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Lestienne en Zoet gearresteerd op Stratumseind









0.0122668