BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Justin Bijlow///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
bijft007
 bijft007 - donderdag 15 juni 2023 - 11:27   quote  deeplink  
Gister geen echte blunders nee, al is het gewoon zo van die afstand bij 3-2 als keeper moet je hem hebben,, in keepers termen te spreken was hij gister geen punten pakker voor je team, wat wel eens een wedstrijd kan natuurlijk
CobusIII
 CobusIII - donderdag 15 juni 2023 - 17:33   quote  deeplink  
Het boeit geen reet toch, zolang hij bij ons maar goed keept...
VVout
 VVout - donderdag 15 juni 2023 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juni 2023 - 17:33 schreef CobusIII het volgende:
Het boeit geen reet toch, zolang hij bij ons maar goed keept...
Precies, gewoon heel zien te blijven.
van geil
 van geil - zondag 18 juni 2023 - 16:47   quote  deeplink  
Die gaan we voorlopig niet meer in Oranje zien vrees ik.
piet de paler
 piet de paler - zondag 18 juni 2023 - 17:07   quote  deeplink  
Was niet best maar kom op die verdediging
Hadden die andere keepers dit wel gehouden dan ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 juni 2023 door piet de paler --
van geil
 van geil - zondag 18 juni 2023 - 17:12   quote  deeplink  
Gaat nergens meer over Piet, dom gelul eigen speler afvallen.
piet de paler
 piet de paler - zondag 18 juni 2023 - 17:23   quote  deeplink  
Heb het weggehaald,
Maar blijf erbij de verdediging was ruk, en dan een keeper daarvoor de schuld te geven ?
Hadden andere keepers die wel gehouden ......dat weet niemand
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 juni 2023 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2023 - 17:12 schreef van geil het volgende:
Gaat nergens meer over Piet, dom gelul eigen speler afvallen.
Ik reageerde maar niet, ik snap de laatste tijd geen reet meer van z’n posts..
piet de paler
 piet de paler - zondag 18 juni 2023 - 19:26   quote  deeplink  
Wat begrijp je niet.
Alle landen om ons heen blijven hun landen team steunen.
De spelers gaan voor hun land echt tot het gaatje, omdat het voor hun vaderland is
In Nederland steunen we het landen team niet zo als Kroaten , Spanjaarden noem maar op.
Zelfs kleine landen steunen hun land en voor welke eredivisie ploeg je uitkomt boeit daar dan even niemand.
Ik kan het gewoon niet bevatten dat spelers eerst een held zijn en daarna na misschien wat foutjee het ineens niet meer zou kunnn
En ja dat was kort door de bocht dat afvallen ,da heb ik ook verwijderd

Volgens mij kun je hier wel een touw aan vast knopen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 juni 2023 door piet de paler --
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 18 juni 2023 - 23:26   quote  deeplink  
Bijlow is best een goede doelman.
Toch is hij (te) zelden een echte puntenpakker.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 19 juni 2023 - 05:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2023 - 19:26 schreef piet de paler het volgende:
Wat begrijp je niet.
Alle landen om ons heen blijven hun landen team steunen.
De spelers gaan voor hun land echt tot het gaatje, omdat het voor hun vaderland is
In Nederland steunen we het landen team niet zo als Kroaten , Spanjaarden noem maar op.
Zelfs kleine landen steunen hun land en voor welke eredivisie ploeg je uitkomt boeit daar dan even niemand.
Ik kan het gewoon niet bevatten dat spelers eerst een held zijn en daarna na misschien wat foutjee het ineens niet meer zou kunnn
En ja dat was kort door de bocht dat afvallen ,da heb ik ook verwijderd

Volgens mij kun je hier wel een touw aan vast knopen
Ik begrijp je gedachtengang bij je posts vaak niet. Om even een paar recente voorbeelden te geven, het afvallen van spelers zoals jezelf verwijderd hebt, dat er francofielen in Spanje zitten, Noa Lang aandragen als speler en zo zijn er legio voorbeelden. Dan denk ik hoe dan…waarom…
En wat betreft landenteams….ik geef geen reet om het Nederlands elftal, ik ben clubsupporter.
piet de paler
 piet de paler - maandag 19 juni 2023 - 18:38   quote  deeplink  
Het is voor mij nog heel moeilijk om de juiste toon te vinden ( denk nog gedeeltelijk in het frans)
noa Lang hebben we een vooroordeel over, maar er zit wel een kop op, en kan voetballen en je hij is moeilijk.
En eigenzinnig , maar denk dat Slot hem aankan.( hij komt toch niet maar een beetje out of the box denken?)
En wat di Spanjaarden aangaat was grapje , dit vooral over de ouderwetse oordelen over diverse landen .

En ik mis het vuur , het vertegenwoordigd toch je land, en daar kan je niets mee hebben maar als ik elftallen zie uit landen waar ze hebben moeten vechten voor hin landje, Kroatie, Servie, Spanje , en vergelijk dit dan met het NL 11tal, hoe ze erbij staan ?
En je hebt er niets mee...dat kan, maar je gaat mij niet vertellen als ze in de finale hadden gestaan (EK,WK, NL) jij niet gaat kijken!
Ik kijk wel vooral naar onze jongens.
Kijk ook naar het Franse elftal.

Hopelijk heb ik eea nu duidelijk gemaakt.
En als je me wazig vindt, prima
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 19 juni 2023 - 18:54   quote  deeplink  
We vonden je sowieso al wazig beste Piet ;)
piet de paler
 piet de paler - maandag 19 juni 2023 - 19:13   quote  deeplink  
Hahaha
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 19 juni 2023 - 19:36   quote  deeplink  
Ghehe…
Maar Thanx voor je uitleg kameraad..
D’r zit een tyfusmuil op de gozert, daar moet je echt nooit aan willen beginnen, denk 1 dat de selectie die Lang niet pruimt en 2 het legioen al helemaal niet..
Ik kijk naar het Nederlands elftal natuurlijk maar ik kan er niet voor juichen. Ik juich nog eerder voor de tegenstander in de meeste gevallen..
tomson
 tomson - vrijdag 30 juni 2023 - 20:37   quote  deeplink  
Bijlow als opvolger van de Gea. Het is echt 🥒 tijd
kenny
 kenny - vrijdag 30 juni 2023 - 20:45   quote  deeplink  
gun hem deze stap wel , aan ene kant jammer hij is voor ons een topper maar jammer genoeg ook vrij blessure gevoelig
25milj pakken en unnerstall binnen hengelen
MMM
 MMM - vrijdag 30 juni 2023 - 20:46   quote  deeplink  
United wil Onana en Bijlow halen en ze mogen dan strijden om de eerste keeper te worden. Moet hij nooit doen.
tomson
 tomson - vrijdag 30 juni 2023 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juni 2023 - 20:45 schreef kenny het volgende:
gun hem deze stap wel , aan ene kant jammer hij is voor ons een topper maar jammer genoeg ook vrij blessure gevoelig
25milj pakken en unnerstall binnen hengelen
Ik heb niet echt vertrouwen in het waarheidsgehalte van het bericht.
De wedstrijden in de nations league waren ook niet echt goeie reclame.
Maar mocht ik er naast zitten dan is (voor een mooi bedrag) die stap m gegund uiteraard.
kenny
 kenny - vrijdag 30 juni 2023 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juni 2023 - 20:46 schreef MMM het volgende:
United wil Onana en Bijlow halen en ze mogen dan strijden om de eerste keeper te worden. Moet hij nooit doen.
Onana schijn toch bij te tekenen ? vandaar de move naar Bijlow
kenny
 kenny - vrijdag 30 juni 2023 - 21:06   quote  deeplink  
toch ook wel mixed feelings , blijft een jongen van de club met een 100% feyenoord DNA , ik zie hem ook graag keepen bij ons , logisch dat Bijlow zelf ook voor het hoogste wil gaan en dat is hem zeker gegunt
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 30 juni 2023 - 21:07   quote  deeplink  
Cashen
yoghurt17
 yoghurt17 - vrijdag 30 juni 2023 - 21:23   quote  deeplink  
Absoluut een topper en een jonge van de club. Maar als je 20 miljoen of meer voor een keeper kan vangen moet je t altijd doen denk ik. Bovendien helaas vaak geblesseerd. Olij zou een goede vervanger zijn..
van geil
 van geil - vrijdag 30 juni 2023 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juni 2023 - 20:45 schreef kenny het volgende:
gun hem deze stap wel , aan ene kant jammer hij is voor ons een topper maar jammer genoeg ook vrij blessure gevoelig
25milj pakken en unnerstall binnen hengelen
Als die laatste lukt,doen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 30 juni 2023 - 22:16   quote  deeplink  
Lijkt me eerlijk gezegd geen voor de hand liggende stap. Goede keeper, maar telkens als hij echt tot wasdom lijkt te komen wordt hij teruggeworpen. Meestal door blessures. Maar ook bij Oranje hij heeft hij nog niet volledig weten overtuigen. Bij ons ook niet altijd super constant trouwens, al is hij elk jaar een beetje beter.

Denk dat het zaak is dat hij gewoon een heel jaar gaat keepen. En dan kan je eens verder gaan kijken. Zo'n club als United gaat hem ook niet vanuit het betrekkelijke niets eerste keeper maken, verwacht ik. Die willen ook weer naar een kampioenselftal toe groeien en in de CL van betekenis zijn. Is Bijlow echt al een keeper voor dat niveau? Als ze al concrete interesse hebben, dan zien ze denk ik in hem een keeper die ze erbij nemen, die kan gaan strijden met een ander voor eerste keeper. Of Ten Hag moet echt gek van hem zijn. Die heeft er al aardig wat (ex)eredivisiespelers doorheen gedrukt daar.
van geil
 van geil - zaterdag 01 juli 2023 - 21:44   quote  deeplink  
Daily Mirror vraagprijs 23 miljoen.
kriebel70
 kriebel70 - zaterdag 01 juli 2023 - 21:53   quote  deeplink  
hoop het niet , maar als hij zelf ook wil , gun ik het wel .
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 01 juli 2023 - 21:59   quote  deeplink  
Zie niemand graag vertrekken maar naar united is een stap die ik hem wel gun.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 01 juli 2023 - 22:32   quote  deeplink  
Ook wel iemand die al een tijd bij ons speelt natuurlijk, dus op een gegeven moment mag je ook wel een stap maken. Maar zeker niet tegen een appel en een ei. Bij elke extra (basis)speler die vertrekt komt er een extra premium op de normale verkoopprijs.

Misschien dat je bij hem en Geert ietsje meer meedenkt omdat ze al jaren derbij zitten, maar dan nog.

Denk overigens dat hij niet onvervangbaar is, met name gezien zijn blessuregevoeligheid.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 juli 2023 door T-FeYeN00rD --
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 01 juli 2023 - 22:33   quote  deeplink  
Voor 25 m, strik erom.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 01 juli 2023 - 22:44   quote  deeplink  
Als ik hem was zou ik heel graag willen want met zijn mazzel is ie in september weer stuk
ar
 ar - zondag 02 juli 2023 - 12:16   quote  deeplink  
Exact.

Gelijk Unnerstahl oppikken
coenjo
 coenjo - woensdag 12 juli 2023 - 20:20   quote  deeplink  
die gaat weg zo te zien aan het interview na de wedstrijd
ook al komt onana
die gaat gewoon naar man united
MMM
 MMM - woensdag 12 juli 2023 - 20:30   quote  deeplink  
Je gaat toch geen tweede keeper worden daar? Dat zou echt heel dom zijn. Kan het me niet voorstellen.
coenjo
 coenjo - woensdag 12 juli 2023 - 20:34   quote  deeplink  
hij zou zomaar de strijd kunnen winnen met onana
in potentie is hij ook beter dan onana
als hij fit is kan hij zomaar nog tot de best 5 keepers van de wereld horen in de toekomst

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 juli 2023 door coenjo --
MMM
 MMM - woensdag 12 juli 2023 - 20:35   quote  deeplink  
Als United 60 miljoen betaald voor Onana is de keuze vrij simpel wie eerste keeper word.
coenjo
 coenjo - woensdag 12 juli 2023 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juli 2023 - 20:35 schreef MMM het volgende:
Als United 60 miljoen betaald voor Onana is de keuze vrij simpel wie eerste keeper word.
waarom? dat hoeft niks te zeggen tegenwoordig
voorbeelden zat te vinden
en al helemaal in engeland
de beste speler speelt
spelers van inter zijn sowieso al veel duurder

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 juli 2023 door coenjo --
MMM
 MMM - woensdag 12 juli 2023 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juli 2023 - 20:36 schreef coenjo het volgende:

[..]

waarom? dat hoeft niks te zeggen tegenwoordig
voorbeelden zat te vinden
spelers van inter zijn sowieso al veel duurder
United heeft maar een beperkt budget om uit te geven deze zomer. Ik dacht 140 miljoen. Dan ga je echt geen 60 miljoen uitgeven aan een tweede keeper. Vraag me überhaupt af of ze voor Bijlow gaan komen gezien hun budget.

Mount heeft al 70 gekost.
CobusIII
 CobusIII - woensdag 12 juli 2023 - 20:40   quote  deeplink  
Ik snap niet zo goed waarom Bijlow ineens een vertrekwens heeft, terwijl hij verleden seizoen nog aangaf bij Feijenoord te willen blijven als kind van de club. ik snap best dat je bij een goed bod van een mooie club vertrekt, maar dat je echt een vertrekwens uitspreekt, vind ik toch anders klinken. Hetzelfde heb ik een beetje bij Luts. Is het alleen geld of speelt er ook iets anders?
coenjo
 coenjo - woensdag 12 juli 2023 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juli 2023 - 20:39 schreef MMM het volgende:

[..]

United heeft maar een beperkt budget om uit te geven deze zomer. Ik dacht 140 miljoen. Dan ga je echt geen 60 miljoen uitgeven aan een tweede keeper. Vraag me überhaupt af of ze voor Bijlow gaan komen gezien hun budget.

Mount heeft al 70 gekost.
ja maar de beste keeper word toch opgesteld
maakt niet uit wat het gekost heeft
als ze 25/30 miljoen voor bijlow neer tikken komt dat op hetzelfde neer om dat inter meer voor hun spelers vangen dan feyenoord.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 juli 2023 door coenjo --
MMM
 MMM - woensdag 12 juli 2023 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juli 2023 - 20:43 schreef coenjo het volgende:

[..]

ja maar de beste keeper word toch opgesteld
maakt niet uit wat het gekost heeft
als ze 25/30 miljoen voor bijlow neer tikken komt dat op hetzelfde neer om dat inter meer voor hun spelers vangen dan feyenoord.
Ik denk dat ze überhaupt geen twee keepers voor veel geld gaan halen.
coenjo
 coenjo - woensdag 12 juli 2023 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juli 2023 - 20:56 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik denk dat ze überhaupt geen twee keepers voor veel geld gaan halen.
25 miljoen is een schijntje in engeland
ze kunnen hem ook huren het eerste jaar? of gewoon in termijnen betalen?
die mount en onana hebben ze vast ook een constructie voor bedacht want anders zou ik die sowieso al niet halen als je maar weinig mag kopen. dan zou je budget er met die 2 spelers bijna door heen zijn

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 juli 2023 door coenjo --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 12 juli 2023 - 21:32   quote  deeplink  
Ik ben fan van de persoon Bijlow ,100% Feyenoorder maar vind hem
alleen niet zo goed.
Als ze hem niet zo nodig die finale hadden laten keepen 2 jaar terug ,had
ik het nog willen zien.Altijd van overtuigd geweest dat Marciano die bal had gehad.
Hij verdiende het zelfs om die finale te keepen.
MMM
 MMM - woensdag 12 juli 2023 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juli 2023 - 21:10 schreef coenjo het volgende:

[..]

25 miljoen is een schijntje in engeland
ze kunnen hem ook huren het eerste jaar? of gewoon in termijnen betalen?
die mount en onana hebben ze vast ook een constructie voor bedacht want anders zou ik die sowieso al niet halen als je maar weinig mag kopen. dan zou je budget er met die 2 spelers bijna door heen zijn
We gaan het zien. Ik denk dat als ze Onana halen er geen interesse meer is in Bijlow.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 juli 2023 door MMM --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 juli 2023 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juli 2023 - 21:33 schreef MMM het volgende:

[..]

We gaan het zien. Ik denk dat als ze Onana halen er geen interesse meer is in Bijlow.
Die hebben ook al een Japanse keeper aangetrokken, week of twee geleden..
van geil
 van geil - woensdag 12 juli 2023 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juli 2023 - 21:38 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Die hebben ook al een Japanse keeper aangetrokken, week of twee geleden..
Die kwam niet door de keuring toch?
Was 1mtr53
CobusIII
 CobusIII - woensdag 12 juli 2023 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juli 2023 - 22:16 schreef van geil het volgende:

[..]

Die kwam niet door de keuring toch?
Was 1mtr53
Ze hebben er twee aangetrokken...
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 23 juli 2023 - 11:20   quote  deeplink  
Wil aanvoerder zijn..die blijft dus
Alexmem
 Alexmem - zondag 23 juli 2023 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juli 2023 - 21:32 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik ben fan van de persoon Bijlow ,100% Feyenoorder maar vind hem
alleen niet zo goed.
Als ze hem niet zo nodig die finale hadden laten keepen 2 jaar terug ,had
ik het nog willen zien.Altijd van overtuigd geweest dat Marciano die bal had gehad.
Hij verdiende het zelfs om die finale te keepen.
Alinea 1 helemaal met je eens!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 26 juli 2023 - 15:46   quote  deeplink  
B07-E8478-1340-4969-AF90-AD1804-EFE7-F5.jpg

Justin Bijlow kan zijn contract bij Feyenoord verlengen, zo meldt 1908.nl. De Rotterdammers hebben de 25-jarige doelman een nieuw voorstel gedaan. Zijn huidige contract loopt tot medio 2025 in De Kuip.

Feyenoord heeft deze week een nieuw voorstel neergelegd bij Bijlow. De Rotterdammers hopen hiermee de doelman uit handen te houden van buitenlandse clubs. Eerder werd Bijlow gelinkt aan Manchester United, maar de Engelsen kozen uiteindelijk voor Andre Onana.

Manchester United blijft de situatie van Bijlow echter wel nauwlettend volgen. De Engelsen hopen nog steeds een tweede doelman aan te trekken, en de rechtspoot blijft op hun lijstje staan. Daarnaast werden er ook twee clubs uit Spanje in verband gebracht met Bijlow.

Het is niet de eerste keer dat Feyenoord een nieuw voorstel heeft neergelegd bij Bijlow. Nadat Manchester United met Feyenoord heeft gesproken, hebben de Rotterdammers al een poging gewaagd om Bijlow zijn contract te verlengen, maar daar werd niet positief op gereageerd. Uit het nieuwe voorstel spreekt echter meer vertrouwen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 juli 2023 door RenatoBos --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Justin Bijlow///HELD topic









0.0179290