BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: RvC moet nu optreden.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MightyAce
 MightyAce - zondag 21 februari 2016 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2016 - 10:22 schreef piet de paler het volgende:
Ja laten we verhuisdozen over het hek fooien en het maasgebouw bestormen.
En hersendosde fans aa het woord laten, of na eebn verlies mensen aan het woord laten die emotioneel zijn mooi beeld van onze club.
Gewoon dit seizoen door bijten hoe erg het ook mag worden, en dan gaan ruimen. En die rvc doet heus wel wat.
Maar niet nu.
Je hebt je oordeel snel klaar. Maar als je dat echt denkt kun je het beste vooraan gaan staan bij de demonstratie, om te vertellen hoe het wel moet. Wel graag iedereen om je heen uitleggen dat ze hersenloos zijn graag.
piet de paler
 piet de paler - zondag 21 februari 2016 - 10:31   quote  deeplink  
Je ziet je gaat gelijk dreigen sta jij dan tegenover mij.
Ik zit wel eens op T vindt jij dat vak s redelijke dingen roept.
Bereik je wat met onlusten? Bereik je wat met geweld,? Bereik je wat met nu alles verzieken?
Ik ben ook best emotioneel maar denk wel na over wat ik doe . In mijn emotie heb ik veel rare dingen gedaan en ben daar voor gestraft.
Het lost niets op.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 februari 2016 door piet de paler --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 21 februari 2016 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2016 - 10:22 schreef piet de paler het volgende:
Ja laten we verhuisdozen over het hek fooien en het maasgebouw bestormen.
En hersendosde fans aa het woord laten, of na eebn verlies mensen aan het woord laten die emotioneel zijn mooi beeld van onze club.
Gewoon dit seizoen door bijten hoe erg het ook mag worden, en dan gaan ruimen. En die rvc doet heus wel wat.
Maar niet nu.
En waar baseer jij dit alles op Piet?
MightyAce
 MightyAce - zondag 21 februari 2016 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2016 - 10:31 schreef piet de paler het volgende:
Je ziet je gaat gelijk dreigen sta jij dan tegenover mij.
Ik zit wel eens op T vindt jij dat vak s redelijke dingen roept.
Ik dreig nergens mee. Dat er hersenlozen tussen zitten, ja. Maar generaliseren gaat te ver. Een groot deel is net als jij supporter.
piet de paler
 piet de paler - zondag 21 februari 2016 - 10:37   quote  deeplink  
Mee eens maar het zijn meestal de foute mannen die iets roepen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 21 februari 2016 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2016 - 10:36 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Ik dreig nergens mee. Dat er hersenlozen tussen zitten, ja. Maar generaliseren gaat te ver. Een groot deel is net als jij supporter.
Een overgroot gedeelte
nr 10
 nr 10 - zondag 21 februari 2016 - 11:36   quote  deeplink  
Eens met Piet, het is het smaldeel aan hersenlozen die het negatieve beeld van onze club bepalen. Die spelers en potentiële trainers bedreigen, die overal er een teringzooi van maken als ze weer een keer mee naar een uitwedstrijd mogen (Nancy, Rome).
van geil
 van geil - zondag 21 februari 2016 - 11:36   quote  deeplink  
Deze lijken net zo verstrengeld.
Stylzz
 Stylzz - zondag 21 februari 2016 - 12:26   quote  deeplink  
Weet je, als dat vandaag uit de hand loopt, zijn de supporters meteen ook weer monddood gemaakt. Door hunzelf.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 21 februari 2016 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2016 - 12:26 schreef Stylzz het volgende:
Weet je, als dat vandaag uit de hand loopt, zijn de supporters meteen ook weer monddood gemaakt. Door hunzelf.
helemaal mee eens.
piet de paler
 piet de paler - zondag 21 februari 2016 - 13:15   quote  deeplink  
Ik lees steeds dingen over fans die allemaal vreemde. dingen doen. En waarvan ik moet geloven dat het die hard fans zijn.
Maar ik zie mensen op de trappen staan onde de drugs die helemaal niet naar het veld
Kijken.
Deze fans moet je samen met wat bestuursleden er uit zetten. Maar beide gebeurt niet.
Maar beide gaat niet gebeuren het lijkt de Nederlandse politiek wel.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 21 februari 2016 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2016 - 13:15 schreef piet de paler het volgende:
Ik lees steeds dingen over fans die allemaal vreemde. dingen doen. En waarvan ik moet geloven dat het die hard fans zijn.
Maar ik zie mensen op de trappen staan onde de drugs die helemaal niet naar het veld
Kijken.
Deze fans moet je samen met wat bestuursleden er uit zetten. Maar beide gebeurt niet.
Maar beide gaat niet gebeuren het lijkt de Nederlandse politiek wel.
Je zit toch niet in de Arena he Piet?
Kan zijn dat je onder te veel invloed van cognac de verkeerde instapt
piet de paler
 piet de paler - zondag 21 februari 2016 - 13:19   quote  deeplink  
Hahah nee hoor als ik er ben zit ik op vakkie T en dan kijk ik naar de trap en S en denk ik ......ach laat maar
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 21 februari 2016 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2016 - 13:19 schreef piet de paler het volgende:
Hahah nee hoor als ik er ben zit ik op vakkie T en dan kijk ik naar de trap en S en denk ik ......ach laat maar
Ja dat is al 30 jaar zo Piet haha
piet de paler
 piet de paler - zondag 21 februari 2016 - 13:21   quote  deeplink  
Ja piet wordt oud
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 21 februari 2016 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2016 - 13:21 schreef piet de paler het volgende:
Ja piet wordt oud
das maar goed ook
😉
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 23 februari 2016 - 14:28   quote  deeplink  
Rvc moet niet optreden, maar afstand doen, voor de grote man Cees Bruin.Begrijp eigenlijk niet, waar om nu al zijn naam genoemd is .
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 23 februari 2016 - 14:30   quote  deeplink  
Zo iemand met zo verschikkelijk veel geld wat is dan het probleem ?rvc?
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 23 februari 2016 - 14:32   quote  deeplink  
Allemaal van die kruimel investeerders,die elk graantje mee willen pakken zonder te kijken naar de afgang van de club.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 23 februari 2016 - 14:32   quote  deeplink  
Hoi, weet jij wie er nu in de RvC zitten, wat hun rol is en wat ze precies er voor betaald krijgen?
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 23 februari 2016 - 14:33   quote  deeplink  
Het is net de supermarkt,de aanbiedingen en gratis aanmeldingen.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 23 februari 2016 - 14:35   quote  deeplink  
Bagger stylzz bagger ik ben er klaar mee ,dit is ff niet te pruimen ,wat mij betreft zit zit alexander er bij.Ik weet een ding en dat is dat het radicaal moet veranderen,en heel veel geld in feijenoord gestoken moet worden om er een echte topclub van te maken.Dit is niet te pruimen.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 23 februari 2016 - 14:38   quote  deeplink  
Het zijn een stelltje hersenlozen mensen die feijenoord naar de klote helpen al 8jaar.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 23 februari 2016 - 14:39   quote  deeplink  
Het wisselende feijenoord letterlijk en figuurlijk.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 23 februari 2016 - 14:43   quote  deeplink  
Maar dat geeft geen antwoord op mijn vraag...
nr 10
 nr 10 - dinsdag 23 februari 2016 - 15:14   quote  deeplink  
:-)

Chips en cola pakt en zich nestelt op de bank.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 23 februari 2016 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 februari 2016 - 14:32 schreef Stylzz het volgende:
Hoi, weet jij wie er nu in de RvC zitten, wat hun rol is en wat ze precies er voor betaald krijgen?
Haha goeie vraag, weet ie nooit..
Maar wel er over klagen..
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 23 februari 2016 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 februari 2016 - 14:32 schreef Stylzz het volgende:
Hoi, weet jij wie er nu in de RvC zitten, wat hun rol is en wat ze precies er voor betaald krijgen?
Ja natuurlijktonnen en houden handen op elkaar hfd wandat ze elkaar in stand houden van wege machtswelust.
Dat zie je ook bij de banken. de gewone man telt nietmeer.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 23 februari 2016 - 19:50   quote  deeplink  
Ik heb inderdaad nog geen antwoord.
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 24 februari 2016 - 09:24   quote  deeplink  
Dat is al menig maal gezegd stylzz en uitgelegd Henk heeft al iets gezegd daar over.De nieuwe kuip en de club feijenoord staan recht tegenover elkaar,de belangen tussen die twee zijn groot,en daar leid de club onder.Ze verdienen al goud geld aan feijenoord ,maar dat is niet genoeg.Totale zeggenschap en winst maken daar gaat het om bij deze mannen,met andere woorden wij willen het zo en niet anders.ze houden het geld wat binnen komt nu angstvallig vast en laten de suporters in de kou staan.
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 24 februari 2016 - 09:29   quote  deeplink  
En wie daar bij betrokken zijn jouw vriend P.Blokland en vele andere kruimelaars die wel miljoenen bezitten maar geen miljarden.Ze kunnen zich maar op een ding consentreren nu ze ook weten dat Cees Bruin de boel over gaat nemen.Van de zomer daar meer duidelijkheid over.Ze hebben een ding goed gedaan en dat is feijenoord laten ademen maar meer ook niet.
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 24 februari 2016 - 09:47   quote  deeplink  
Ik krijg mede door dat ik steeds meer vragen krijgt over die fijne vrienden,andere gedachtes over die club, zo genaamde feijenoorders.Dat zij alleen geintreseerd zijn ,om zelf flink wijzer te worden steeds van de club en ze als een kasplantje inleven houden.Het leek er even op toen zij Koeman aanstelden als hoofd trainer,na Guidettie kwam Pelle als oplossing en dat leek goed te gaan.Maar nee Pelle en Koeman gingen weg en ook later Classie.Inplaats daarvan was er spraken van om Guidettie terug te halen ,maar die vonden ze te goed voor feijenoord ,het werd gratis en voor niks en heel veel geld gekost klaziem om maar kuyt buiten beschouwing te laten want die presteerd nog enig sinds wat .Het zijn een stelletje rommelaars die feijenoord continue in zwaar weer weet te brengen,en gaten lopen te dichten daar waar zij alleen wijzer van worden.Deze onbetrouwbare club heeft ook met iedereen ruzie want zij zijn de Hitler figuren en niet die fene die echt wat met deze club hebben.Die worden angstvallig buiten de deur gehouden.
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 24 februari 2016 - 09:54   quote  deeplink  
En nog wat Gudde en v.Geel krijgen opdrachten van deze mensen als dit jouw nu nog nietduidelijk is dan weet ik niet meer wat ik nog meer uitmoet leggen aanjouw Stylzz.Maar zo denk ik er over.Een voorbeeld Rutten Mark onze minister president krijgt opdrachten van de miljardairs in nederland om de boel te managere leiden, hij voerd dat uit wat zij vinden dat goed is voor het nederlandse volk.Zo zit het met die zogenaamde vrienden ook.Gudde en v.Geel zijn de schijtpaal waar ze dik voor betaald krijgen.
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 24 februari 2016 - 09:55   quote  deeplink  
Zo en dit is mijn mening en niet anders geen discussie mogelijk net zo als die zogenaamde vrienden.pfffffffff
Stylzz
 Stylzz - woensdag 24 februari 2016 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 februari 2016 - 14:32 schreef Stylzz het volgende:
Hoi, weet jij wie er nu in de RvC zitten, wat hun rol is en wat ze precies er voor betaald krijgen?
Maar hier heb je nog steeds geen antwoord op gegeven.
daan limbos
 daan limbos - woensdag 24 februari 2016 - 10:09   quote  deeplink  
In de RvC van Feyenoord zitten niet zo maar een stel "lulletjes". Stuk voor stuk mensen met een imponerende achtergrond, al vind ik ze op dit moment en in deze situatie te onzichtbaar. De meesten op dit forum weten waarschijnlijk niet eens welke mensen de RvC vormen. Kijk eens op Linkedin en je vindt er uitgebreid de personalia van Gerard Hoetmer, Pim Blokland, William Bontes, Rob Slotboom en Gérard Moussault.
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 24 februari 2016 - 10:17   quote  deeplink  
Ik kom naar de kuip om feijenoord te zien winnen, en niet om iedere wedstrijd moet billen knijpen en hard krampen moet krijgen door toe doen van deze mensen.Er zijn heelveel mensen die hun handen in onschuld wassen om het vuil te verbergen bij wat ze deze club hebben aangedaan dat is mijn mening en daar blijf ik bij.Die hele club uit het noorden van het land is hier schuldig aan en alsje niet meewerkt hier aan maken ze je kapot.Dus die mensen die met het nederlandse voetbal te maken hebben oa ook de politiek rita verdonk of is dat ook een verzinsel.Ik heb ook gezegd wacht even met protesteren dat heeft nu nog even geen zin.Waarom, om dat Cees Bruin het roer over gaat nemen pas als de nieuwe kuip er staat .Het schip was al zinkende voor dat Klaziem en Kuyt naar de kuip zouden komen ,daarom werd Guidettie niet aangetrokken.
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 24 februari 2016 - 10:22   quote  deeplink  
Dezemensen stellen dan geen zak voor Daan, ze brengen feijenoord op zo n manier weer naar de afgrond.Na J.vanden Herik is het er niet beter op geworden alleen slechter op die schijnbeweging na dan ,toen Koeman als trainer aangesteld werd.
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 24 februari 2016 - 10:23   quote  deeplink  
Kwaliteit kost geld en daar krijg je geen zegeltjes bij.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 24 februari 2016 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2016 - 10:09 schreef daan limbos het volgende:
In de RvC van Feyenoord zitten niet zo maar een stel "lulletjes". Stuk voor stuk mensen met een imponerende achtergrond, al vind ik ze op dit moment en in deze situatie te onzichtbaar. De meesten op dit forum weten waarschijnlijk niet eens welke mensen de RvC vormen. Kijk eens op Linkedin en je vindt er uitgebreid de personalia van Gerard Hoetmer, Pim Blokland, William Bontes, Rob Slotboom en Gérard Moussault.
Ja, ik weet het wel.
Ik weet ook hun rol en in welke hoedanigheid ze er zitten.

Maar ik vraag het aan Fer1. Want hij heeft er nogal een mening over.
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 24 februari 2016 - 10:27   quote  deeplink  
Wanneer feijenoord goed zou draaien ,al zetje dan twee kuipen opelkaar dan zit hij iedere wedstrijd gewoon vol.Feijenoord leefd hier enorm in dit land en ver daar buiten, en dat willen ze niet zien en dat willen velen niet horen ook,al helemaal niet in het noorden.
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 24 februari 2016 - 10:29   quote  deeplink  
Ze haten feijenoord tot in de afgrond en ver daar onder ,al zeggen ze van niet ,zo voel ik mij vernederd door deze mensen.Dictatuur hoe komje daar nu bij.
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 24 februari 2016 - 10:33   quote  deeplink  
Het zijn gewoon grote klootzakken dat ze deze club zo behandelen, en afgezien nog van de mensen die iedere week helpen om die kuip vol te krijgen schande grote schande.
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 24 februari 2016 - 10:39   quote  deeplink  
Ook de gemeente Rotterdam is hier schuldig aan ,die laten het ook afweten om niet mee te werken,en een habbkrats over hebben voor een nieuwe kuip.Zijn gewoon ondermijners die te maken hebben met amsterdam en nog uit die stad komen ook.Ene grote boevenbende is het ,later zullen ze het mischien begrijpen als er andere mensen die macht hebben met geld die mijn club weer in hoede banen weet te leiden .want dit gaat nergens meer over.
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 24 februari 2016 - 10:43   quote  deeplink  
RVC WEG ER MEE GEBRUIKEN FEIJENOORD ALS KASPLANTJE,DE NIEUWE KUIP HAD ER ALLANG KUNNEN STAAN .EIGENBELANG VOOR HET BELANG VAN DE CLUB ROT DAN OP.FEIJENOORD LIGT AAN HET INFUUS DOOR DEZE MENSEN.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 24 februari 2016 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2016 - 10:33 schreef Fer 1 het volgende:
Het zijn gewoon grote klootzakken dat ze deze club zo behandelen, en afgezien nog van de mensen die iedere week helpen om die kuip vol te krijgen schande grote schande.
Maar wat doet de RvC dan verkeerd Fer1?
Welke kundige mensen moeten volgens jou hun plek innemen dan?
Wat zouden ze dan moeten doen?
Tjabba
 Tjabba - woensdag 24 februari 2016 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2016 - 10:43 schreef Fer 1 het volgende:
RVC WEG ER MEE GEBRUIKEN FEIJENOORD ALS KASPLANTJE,DE NIEUWE KUIP HAD ER ALLANG KUNNEN STAAN .EIGENBELANG VOOR HET BELANG VAN DE CLUB ROT DAN OP.FEIJENOORD LIGT AAN HET INFUUS DOOR DEZE MENSEN.
Je caps lock staat aan.
daan limbos
 daan limbos - woensdag 24 februari 2016 - 10:57   quote  deeplink  
Het was ook voor Fer bedoeld, Stylzz
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 24 februari 2016 - 10:58   quote  deeplink  
Cees Bruin onder zijn leiding zal Feijenoord weer kampioen worden ,eerder zal dat ever nooit gebeuren.De rvc is de derde plaats kampioen en lager verder zullen ze feijenoord nooit willen en kunnen krijgen.Dat is al jaren en jaren zo het verschil met een man als van den Hetik is dat feijenoord ksmpioen werd en de beker won en uefacup pakten dat is nogal wat .En zulke mensen worden niet graag gezien binnen deze club van de RVC.Waarom word Beenhakker buiten gezet waarom word van hanegem buiten de deur gehouden waarom werd Rijsbergen niet gevraagd waarom waarom waarom is dat niet duidelijk genoeg Daan Stylzz vertel mij waarom waarom?????? Wat moetje met Gio wat moetje met gastel watmoetje met Wouters wat is dit voor een dictatuur daarbinnen dat bestuur? Feijenoord de eeuwige derde subtopper dat maken zij van deze club,en zo niet lager als de heren hun zin niet krijgen.
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 24 februari 2016 - 11:01   quote  deeplink  
Guidettie moeten halen stylzz en Koeman tenkosten van alles moeten houden die mannen verdien hun geld in europa van zelf terug.dat is wat ik graag had gezien Daan .

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: RvC moet nu optreden.









0.0078530