BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: RvC moet nu optreden.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 24 februari 2016 - 11:03   quote  deeplink  
Ze hadden die lijn door moeten trekken want het ging juist goed of zie ik dat ook verkeerd.bouwen kost geld en neemt risicos met zich mee anders blijfje gewoon derde en lager.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 24 februari 2016 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2016 - 10:58 schreef Fer 1 het volgende:
Cees Bruin onder zijn leiding zal Feijenoord weer kampioen worden ,eerder zal dat ever nooit gebeuren.De rvc is de derde plaats kampioen en lager verder zullen ze feijenoord nooit willen en kunnen krijgen.Dat is al jaren en jaren zo het verschil met een man als van den Hetik is dat feijenoord ksmpioen werd en de beker won en uefacup pakten dat is nogal wat .En zulke mensen worden niet graag gezien binnen deze club van de RVC.Waarom word Beenhakker buiten gezet waarom word van hanegem buiten de deur gehouden waarom werd Rijsbergen niet gevraagd waarom waarom waarom is dat niet duidelijk genoeg Daan Stylzz vertel mij waarom waarom?????? Wat moetje met Gio wat moetje met gastel watmoetje met Wouters wat is dit voor een dictatuur daarbinnen dat bestuur? Feijenoord de eeuwige derde subtopper dat maken zij van deze club,en zo niet lager als de heren hun zin niet krijgen.
We hebben t over de raad van commissarissen. Al die mensen die jij noemt hebben of niets te maken met een RvC of daar 100% niet de capaciteiten voor.

Bedoel jij overigens deze Cees de Bruin?
quote:

Cees de Bruin wordt maandagavond herbenoemd voor een tweede termijn als voorzitter van de Raad van Commissarissen van het Stadion Feijenoord. De Rotterdamse zakenman vervulde die taak al enkele maanden, nadat René van Ierschot en Wim van Sluis hun taken in september 2015 neerlegden.


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 februari 2016 door Stylzz --
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 24 februari 2016 - 11:15   quote  deeplink  
En wie daar zitten stylzz ,intereseerd mij geen bal eigenlijk, ze bakken er geen pepernoot van .Ik kan dat wel uitzoeken en heb dat best wel gelezen maar wat heeft dat voor zin om dat te weten als ze feijenoord niet verder helpen.Eerst resulaten en geen 8jaar ellende als het niet langer is14jaar na van den Herik is het bagger wat ze laten zien duidelijk stylzz bagger.en ik ben boos heel boos.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 24 februari 2016 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2016 - 11:15 schreef Fer 1 het volgende:
En wie daar zitten stylzz ,intereseerd mij geen bal eigenlijk, ze bakken er geen pepernoot van .Ik kan dat wel uitzoeken en heb dat best wel gelezen maar wat heeft dat voor zin om dat te weten als ze feijenoord niet verder helpen.Eerst resulaten en geen 8jaar ellende als het niet langer is14jaar na van den Herik is het bagger wat ze laten zien duidelijk stylzz bagger.en ik ben boos heel boos.
Je bent boos uit onwetendheid.
Je weet niet wat een RvC doet en daarom classificeer je ze als een stelletje zakkenvullers omdat het resultaat op het veld niet naar behoren is.
Ik ben het met je eens dat de RvC nu wel moet ingrijpen, dat hoeft van mij niet en publique, maar de wijze waar het laatste jaar omgegaan is met mogelijkheden tot investeren, is niet houdbaar voor een club als Feyenoord. Er zitten te veel miskleunen tussen.
daan limbos
 daan limbos - woensdag 24 februari 2016 - 11:20   quote  deeplink  
Kijk Fer, in sommige dingen kan ik je wel volgen,heb je, als Feyenoord liefhebber, die het beste voor de club wil, misschien wel gelijk, maar het helpt niets om je zo kwaad te maken dat je er een hartverzakking van krijgt. Misschien zou het onder gegeven omstandigheden beter zijn als RvC, directie en technische staf plaats maakten voor andere mensen. Maar wie wil je dan in de RvC? Het gaat allereerst om een sterke directie en technische staf,; als die hun werk goed doen is de RvC eigenlijk helemaal niet zo interessant. Ze zitten er normaal gesproken ook niet om zich met voetbalzaken te bemoeien, al had ik ze in deze rot periode inderdaad graag wat actiever gezien.
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 24 februari 2016 - 11:21   quote  deeplink  
Precies dus er gaan koppen rollen dat is wat ik bedoel, meneer Wim Versluis was ook de gene die gezegd heeft ,Feijenoord heeft niets te zoeken in europa mna kampioen afentoe.Dus het gaat suksievelijk toch gebeuren ,er zijn veranderingen op til.Alleen het word niet zo naar buiten gebracht of van de daken afgeschreeuwd ook niet in het nieuws ja een keer verder hoorje niets.Dat doet mij goed en lucht een beetje op.
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 24 februari 2016 - 11:43   quote  deeplink  
Veel te veel stylzz,echt na dat Guidettie niet gehaald zou worden ,hij was op dat moment ook de enigste mogelijkheid om er nog wat van te maken ,en om in europa te kunnen voetballen.Maar goed we wachten maar af wat er verder gaat gebeuren,dat W.Versluis weg is doet mij goed ,en dat inderdaad een sterke man als Cees Bruin het roer over gaat nemen is een goed begin.Volgend jaar hoop ik op en beter feijenoord .De naam feijenoord ben ik als baby mee geboren en als kleuter inde kuip mee opgegroeid ,ik heb Gio nog een voor wedstrijd als jochie nog zien spelen in de kuip ,toen was hij al een veel belovend talent.Maar als trainer bakt hij er weinig van, fijne knul een goed hart en veel te lief en onervaren voor dit moeilijke vak.
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 24 februari 2016 - 11:47   quote  deeplink  
Nou mannen bedankt voor jullie luisterend oor en reactie,ik moet nu weer aan het werk anders krijg ik ook op mijn donder.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 24 februari 2016 - 13:52   quote  deeplink  
In dat geval wacht nog ff met werken dan..😁
van geil
 van geil - woensdag 24 februari 2016 - 15:04   quote  deeplink  
RvC is vrijwel overal n wassen neus.
ar
 ar - woensdag 24 februari 2016 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2016 - 13:52 schreef RenatoBos het volgende:
In dat geval wacht nog ff met werken dan..😁
:))
Nibke
 Nibke - zondag 17 april 2016 - 10:33   quote  deeplink  
Zou het dan toch?
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 17 april 2016 - 10:37   quote  deeplink  
Ik lees net dat de RvC vrijwel overal een wassen neus is.
Nibke
 Nibke - zondag 17 april 2016 - 10:48   quote  deeplink  
We zullen het zien!
van geil
 van geil - zondag 17 april 2016 - 11:58   quote  deeplink  
Het zou tijd worden dat er wat gebeurt.
Barabas
 Barabas - maandag 18 april 2016 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 10:37 schreef FR-Henk het volgende:
Ik lees net dat de RvC vrijwel overal een wassen neus is.
Heb je zeker uit "betrouwbare bron"....😁
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 18 april 2016 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2016 - 15:17 schreef Barabas het volgende:

[..]

Heb je zeker uit "betrouwbare bron"....😁
Nee, van een roddelblad.
van geil
 van geil - zaterdag 21 mei 2016 - 21:45   quote  deeplink  
Actueel.
van geil
 van geil - zaterdag 21 mei 2016 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2016 - 15:54 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Nee, van een roddelblad.
ACTUEEL
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 21 mei 2016 - 22:42   quote  deeplink  
Optreden bij Idols
van geil
 van geil - donderdag 02 juni 2016 - 15:16   quote  deeplink  
Agenda bekend voor vrijdag ?
Barabas
 Barabas - donderdag 02 juni 2016 - 15:21   quote  deeplink  
ZE schelden de schuld kwijt en pompen nog eens miljoenen in de club om zo de doelen te halen waar steeds over gesproken wordt.... 😁
Stylzz
 Stylzz - donderdag 02 juni 2016 - 16:31   quote  deeplink  
Ik vind alles best, als er maar geen geld 'geleend' wordt van 'de vrienden'
van geil
 van geil - zaterdag 04 juni 2016 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2016 - 15:04 schreef van geil het volgende:
RvC is vrijwel overal n wassen neus.
...
Barabas
 Barabas - zaterdag 04 juni 2016 - 12:51   quote  deeplink  
Toch moet onze td daar in zekere zin verantwoording afleggen... Schijnbaar.
van geil
 van geil - zaterdag 04 juni 2016 - 12:53   quote  deeplink  
Kun je nagaan, en z'n vrouwtje kookt er ook nog voor.
Les 1 voor n leidinggevende , ga op geen enkele manier prive om met personeel.
Barabas
 Barabas - zaterdag 04 juni 2016 - 12:55   quote  deeplink  
Tsja... is wel zo. Die les heb ik lang geleden al eens geleerd...
Gerard_FR
 Gerard_FR - zaterdag 04 juni 2016 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juni 2016 - 16:31 schreef Stylzz het volgende:
Ik vind alles best, als er maar geen geld 'geleend' wordt van 'de vrienden'
Maar die vrienden dragen wel het risico, een investering/wurgcontract met de op winst gerichte Doyen Bloedzuigers Sports Group is veel slechter.

Dan liever toch maar van 'vrienden'.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 04 juni 2016 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juni 2016 - 12:53 schreef van geil het volgende:
Kun je nagaan, en z'n vrouwtje kookt er ook nog voor.
Les 1 voor n leidinggevende , ga op geen enkele manier prive om met personeel.
Wie zegt dat ze dat onbezoldigd doet?
van geil
 van geil - zaterdag 04 juni 2016 - 13:24   quote  deeplink  
Gezond verstand.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 04 juni 2016 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juni 2016 - 13:13 schreef Gerard_FR het volgende:

[..]

Maar die vrienden dragen wel het risico, een investering/wurgcontract met de op winst gerichte Doyen Bloedzuigers Sports Group is veel slechter.

Dan liever toch maar van 'vrienden'.
Scheelt elkaar niet veel
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 04 juni 2016 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juni 2016 - 13:24 schreef van geil het volgende:
Gezond verstand.
Wantrouwen noem ik dat.
Barabas
 Barabas - zaterdag 04 juni 2016 - 14:26   quote  deeplink  
Ik sluit mij in dezen aan bij vangeil
JanM
 JanM - zaterdag 04 juni 2016 - 16:51   quote  deeplink  
Alleen als je er bij voorbaat van uitgaat dat dat hun objectiviteit negatief beïnvloed en er voor het gemak volledig aan voorbij gaat dat dat ook gewoon niet het geval zou kunnen zijn ... Want dat suggereert bijna dat er überhaupt geen contact buiten het zakelijke mag zijn en dat is - vind ik - op zijn zachtst gezegd naïef.
Barabas
 Barabas - zaterdag 04 juni 2016 - 17:57   quote  deeplink  
Ik zeg niet dat het niet mag of kan, maar je hebt gewoon de schijn tegen als je het doet. Zo steken mensen nu eenmaal in elkaar.
JanM
 JanM - zaterdag 04 juni 2016 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juni 2016 - 17:57 schreef Barabas het volgende:
Ik zeg niet dat het niet mag of kan, maar je hebt gewoon de schijn tegen als je het doet. Zo steken mensen nu eenmaal in elkaar.
Dat soort functionarissen gaan toch ook regelmatig uit eten, spreken elkaar 'op de golfbaan', bezoeken met elkaar wedstrijden met voor- en achteraf ook de nodige hapjes en sapjes. Oftewel, zakelijk en 'privé' lopen toch wel door elkaar. Waar het om gaat is of je die twee van elkaar kunt scheiden!
Barabas
 Barabas - zaterdag 04 juni 2016 - 18:03   quote  deeplink  
En we kunnen allemaal dagelijks op het journaal zien dat de meesten er niks van kunnen.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 04 juni 2016 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juni 2016 - 17:57 schreef Barabas het volgende:
Ik zeg niet dat het niet mag of kan, maar je hebt gewoon de schijn tegen als je het doet. Zo steken mensen nu eenmaal in elkaar.
Wantrouwen dus.
Barabas
 Barabas - zaterdag 04 juni 2016 - 18:10   quote  deeplink  
Nee hoor.... realisme...
van geil
 van geil - vrijdag 22 februari 2019 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2016 - 15:04 schreef van geil het volgende:
RvC is vrijwel overal n wassen neus.
....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 22 februari 2019 - 23:07   quote  deeplink  
Teveel poppetjes.
Rvc
Directie amateurtak ivm 52% bezit stadion.
Directie stadion.
Directie Feyenoord.
Vrienden van Feyenoord.

Tesamen één hap bagger.
Feyenoord-city
 Feyenoord-city - vrijdag 22 februari 2019 - 23:17   quote  deeplink  
Die angsthazen durven niks
van geil
 van geil - vrijdag 22 februari 2019 - 23:20   quote  deeplink  
Is meer zelfbescherming , topsalaris , aangesteld en benoemd door de directie.
Bepalen ook elkaars vergoeding.
R()b
 R()b - zaterdag 23 februari 2019 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 februari 2019 - 23:07 schreef Leon FR1908 het volgende:
Teveel poppetjes.
Rvc
Directie amateurtak ivm 52% bezit stadion.
Directie stadion.
Directie Feyenoord.
Vrienden van Feyenoord.

Tesamen één hap bagger.
Als je het zo op een rijtje zet...
Pluche is te warm in De Kuip.
ras
 ras - zaterdag 23 februari 2019 - 01:44   quote  deeplink  
Het wordt echt de hoogste tijd dat de Raad van Commissarissen eens een keer gaat ingrijpen dan alles maar voortdurend door de vingers te zien. Dit is Feyenoordonwaardig en Martin van Geel moet echt vertrekken bij Feyenoord omdat het plafond met hem nu onderhand wel is bereikt. Tijd voor vernieuwing dat is waar de Raad van Commissarissen nu voor moeten staan, oftewel: Geen woorden maar daden.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 23 februari 2019 - 07:30   quote  deeplink  
Over puinhoop gesproken:

https://buff.ly/2SiXq7y
VVout
 VVout - zaterdag 23 februari 2019 - 09:04   quote  deeplink  
Na 20 regels gelezen te hebben wordt het verhaal monotoon, alsof iemand me wil indoctrineren. Ik snap wel het punt, maar als wordt aangevoerd dat er maar een kleine kans bestaat daar ze met de naamsbekendheid buiten de nu gevestigde grenzen zaken kunnen doen is er niet meer te praten. Ik vind dit toch ook zeer reeel, en daarom riekt dit als een zoveelste stukje van onruststokers uit de oppositie. Als geheel gezien is het gewoon een deal, waar aan het einde de cijfers tellen en daar zie ik weinig van voorbij komen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 23 februari 2019 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 februari 2019 - 09:04 schreef VVout het volgende:
Na 20 regels gelezen te hebben wordt het verhaal monotoon, alsof iemand me wil indoctrineren. Ik snap wel het punt, maar als wordt aangevoerd dat er maar een kleine kans bestaat daar ze met de naamsbekendheid buiten de nu gevestigde grenzen zaken kunnen doen is er niet meer te praten. Ik vind dit toch ook zeer reeel, en daarom riekt dit als een zoveelste stukje van onruststokers uit de oppositie. Als geheel gezien is het gewoon een deal, waar aan het einde de cijfers tellen en daar zie ik weinig van voorbij komen.
1 + 1 = 2
Dirk1
 Dirk1 - vrijdag 01 maart 2019 - 07:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 februari 2019 - 01:44 schreef ras het volgende:
Het wordt echt de hoogste tijd dat de Raad van Commissarissen eens een keer gaat ingrijpen dan alles maar voortdurend door de vingers te zien. Dit is Feyenoordonwaardig en Martin van Geel moet echt vertrekken bij Feyenoord omdat het plafond met hem nu onderhand wel is bereikt. Tijd voor vernieuwing dat is waar de Raad van Commissarissen nu voor moeten staan, oftewel: Geen woorden maar daden.
ja wanneer begint de grote schoonmaak ?? meestal in het voorjaar maar voor mij en velen met mij mag het nu toch wel beginnen zijn we misschien op tijd klaar voor het nieuwe seizoen begint want er is heel veel om schoon te maken ,
dus kom op geen woorden maar daden.!!!
VVout
 VVout - vrijdag 01 maart 2019 - 08:23   quote  deeplink  
Dat kan je niet hardop zeggen op social media, dadelijk zijn er gekken die die beeldspraak in het echie gaan uitvoeren.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5113
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: RvC moet nu optreden.









0.0108990