BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Johan Cruyff overleden!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - vrijdag 25 maart 2016 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 maart 2016 - 21:12 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Had meer verwacht.... maar ja met dit bioscoop publiek.....zal volgende week wel heftiger zijn
Dat denk ik ook.. Maar toch indrukwekkend applaus...
enough
 enough - vrijdag 25 maart 2016 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 maart 2016 - 12:12 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

.....en ook gelijk maar het oude logo !!
+ tig
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 26 maart 2016 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 maart 2016 - 11:58 schreef Onze Ajax het volgende:
Ik ben benieuwd wat er komen gaat vanavond. Het zou geweldig zijn als we voortaan te horen krijgen als Ajax in Het Johan Cruijff Stadion gaat spelen. Een mooiere naam is er niet, daar ook niet Het Johan Cruijff Arena.

Hier is GEEN referendum voor nodig, alleen een postuum gebaar als eerbetoon aan Johan.
Ik wil niet tegen de wind in lullen hoor, maar de ArenA is de ArenA en die moet nu niet opeens een naamsverandering ondergaan.

Het Johan Cruijff Stadion....klinkt echt slecht. Standbeeld voor de ArenA en daarmee klaar.

Anders had het nu wel het André Hazes Stadion moeten heten en dat is ook niet gebeurd...

Ik ben misschien erg nuchter in dit soort zaken, mn oom is ook klaar, helemaal opgevreten door die ziekte en dat weet ook niemand hier, voor mij 100 keer erger dan de dood van Cruijff. Mijn excuses daarvoor.

Mijn gedachte: De Verlosser, verlost.

Hou van jullie gappies.

N.B. Klasse van de rivalen, ik lees mooie reacties. Top!
Pavlov14
 Pavlov14 - zaterdag 26 maart 2016 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 maart 2016 - 11:31 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Ik wil niet tegen de wind in lullen hoor, maar de ArenA is de ArenA en die moet nu niet opeens een naamsverandering ondergaan.

Het Johan Cruijff Stadion....klinkt echt slecht. Standbeeld voor de ArenA en daarmee klaar.

Anders had het nu wel het André Hazes Stadion moeten heten en dat is ook niet gebeurd...

Ik ben misschien erg nuchter in dit soort zaken, mn oom is ook klaar, helemaal opgevreten door die ziekte en dat weet ook niemand hier, voor mij 100 keer erger dan de dood van Cruijff. Mijn excuses daarvoor.

Mijn gedachte: De Verlosser, verlost.

Hou van jullie gappies.

N.B. Klasse van de rivalen, ik lees mooie reacties. Top!
Ik begrijp je heel erg goed hoor, APIK! Tóch zou ik het wel een schitterend gebaar vinden om onze allergrootste held uit de Ajax-geschiedenis te eren: een blijvende herinnering, wat een standbeeld uiteraard ook is. Maar het stadion naar hem vernoemen, mits zijn familie daarmee akkoord gaat, is een ultiem eerbetoon.

Tja... die ziekte, mijn eigen moeder is er destijds ook door gesloopt. Vreselijk! Wat was dat een ongelooflijke lijdensweg.

En de reacties van onze concurrenten vind ik ook getuigen van eerbied en grote klasse. Ik ben daar serieus erg blij mee.

Hoe dan ook, ik vond jouw reactie groots!
Pavlov14
 Pavlov14 - zaterdag 26 maart 2016 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 maart 2016 - 23:39 schreef Nenam_tiL het volgende:
Oja nog wat....Aad de Mos als persona non grata bestempelen en het land uitzetten...wat een bokkebal
Ik heb kennelijk weer wat gemist. Wat heeft de Mos op zijn geweten?
Pavlov14
 Pavlov14 - zaterdag 26 maart 2016 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 maart 2016 - 23:02 schreef RenatoBos het volgende:
Sterkte hier mannen..
Thanks!
Pavlov14
 Pavlov14 - zaterdag 26 maart 2016 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 maart 2016 - 22:45 schreef infamous psv het volgende:
Gecondoleerd Ajacieden!!!!! Groot voetballer is heengegaan..
Dank je wel
Pavlov14
 Pavlov14 - zaterdag 26 maart 2016 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 maart 2016 - 13:35 schreef Eide het volgende:
14

Als volwassen mannen op het tankstation
tranend over je praten
Het zelfs Rotterdammers niet lukt
deze Ajaxied te haten

Als jouw interpretatie van onze taal
iedereen doet zwijgen
En je als enige van de 22 het gras
wist te ontstijgen

Als iedereen die Messi beter vindt
een beetje staat te liegen
En je nooit getackeld werd omdat
je leek te vliegen

Als elke bal in de wereld er alles
voor deed of zou doen
Nog 1 x te worden gestreeld door
jouw buitenkantje linkerschoen

Als je het nummer 14 tot symbool wist
om te vormen
Het bij REAL MADRID liet regenen
en bij der Manschaft stormen

Als van Betondorp tot Barcelona
iedereen je kent
Dan weet ik dat je geen voetballer was
maar een kunstenaar bent

Dolf Jansen
In één woord: SCHITTEREND!
Pavlov14
 Pavlov14 - zaterdag 26 maart 2016 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 maart 2016 - 20:19 schreef Brandje het volgende:
Na bijna twee dagen nieuws, tv, radio en andere momenten zie je eigenlijk pas hoe groot de man was. Dat is echt ongekend. Ik wist dat hij groot was maar dit had ik ook niet verwacht. Als mens, als speler. Er is echt een grootheid heen gegaan.
Daar heb je helemaal gelijk in. Johan was meer dan zomaar een voetballer. Dat blijkt uit zoveel buitenlandse reacties en niet alleen van voetballers.

Johan heeft heel veel voor vele mensen betekend. Ik ben dan ook erg geroerd. Gisteren een interview met een Spaans gezin gezien over wat Johan voor hen heeft betekend (zelfvertrouwen, genieten, eergevoel, etc.). Geloof me of niet, maar deze jongen, (inmiddels) 57 jaar kon zijn tranen niet in bedwang houden. Ik kan het nog steeds niet geloven, dat Johan Cruijff niet meer leeft. Een afschuwelijke gedachte...
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 26 maart 2016 - 14:43   quote  deeplink  
Ten eerste wil ik mijn mede leven betuigen aan familie en vrienden van Johan.

Ten 2de vind ik het treurig dat Johan deze strijd, zoals zovele heeft verloren.
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 26 maart 2016 - 14:45   quote  deeplink  
In Barcelona zijn er ook de ideeën om Nou Camp te veranderen. Wanneer zij het wel doen en eerder zijn dan wij, dat zou ik pas slecht vinden.

Wil je de naam Arena bewaren, maak er dan Johan Cruijff Arena vind. Wanneer het blijft zoals het is, vind ik dat persoonlijk teleurstellend.

We hebben het over de grootste en meest invloedrijke persoonlijkheid die Ajax ooit gekend heeft. Het feit dat je daar over moet nadenken vind ik al waanzin.

Nooit zal er nog een persoon komen die zoveel invloed heeft gehad op Ajax als club. Daarom zie ik het als een vanzelfsprekendheid dat de Arena zijn naam krijgt.

Daar hoef ik niet eens over na te denken!

Dat doe je omdat Ajax=Johan Cruijff en andersom!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 maart 2016 door Bobby1972 --
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 26 maart 2016 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 maart 2016 - 14:21 schreef Eide het volgende:

[..]

Tja, radiomeneer. Zo was het ook echt buitenkantje rechts, niet links. Maar wel een pakkend stukje.
Vanmiddag het stuk gehoord bij Spijkers met koppen op Radio 2. Dolf had het aangepast naar "rechts".
Pavlov14
 Pavlov14 - zaterdag 26 maart 2016 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 maart 2016 - 14:45 schreef Bobby1972 het volgende:
In Barcelona zijn er ook de ideeën om Nou Camp te veranderen. Wanneer zij het wel doen en eerder zijn dan wij, dat zou ik pas slecht vinden.

Wil je de naam Arena bewaren, maak er dan Johan Cruijff Arena vind. Wanneer het blijft zoals het is, vind ik dat persoonlijk teleurstellend.

We hebben het over de grootste en meest invloedrijke persoonlijkheid die Ajax ooit gekend heeft. Het feit dat je daar over moet nadenken vind ik al waanzin.

Nooit zal er nog een persoon komen die zoveel invloed heeft gehad op Ajax als club. Daarom zie ik het als een vanzelfsprekendheid dat de Arena zijn naam krijgt.

Daar hoef ik niet eens over na te denken!

Dat doe je omdat Ajax=Johan Cruijff en andersom!
Ik vind "Johan Cruijff Stadion" aanzienlijk mooier klinken dan "Johan Cruijff ArenA". Dat is gewoon een gevoelskwestie.
remco k
 remco k - zaterdag 26 maart 2016 - 16:35   quote  deeplink  
Zelfs het oude stadion van PEC Zwolle had de Johan Cruijff tribune..
Eide
 Eide - zaterdag 26 maart 2016 - 16:50   quote  deeplink  
Lui, er lopen al allerlei initiatieven. Er is al contact geweest tussen Ajax, de gemeente en de ArenA. Men is er al mee bezig.

Vergeet niet dat de familie er ook wat over te zeggen heeft. Misschien willen zij het wel helemaal niet. En de naam Johan Cruijff is een merk op zich. Ik weet niet hoe dat ik elkaar steekt. En bovendien heeft de familie wel iets anders aan het hoofd.

Oftewel, goed dat er over nagedacht wordt maar geef het even tijd.
menno carin
 menno carin - zaterdag 26 maart 2016 - 16:52   quote  deeplink  
wij wensen fam cruijff heel veel strekte toe met het overleden van johan cruijff was goeie wereld voetballer leerde van amserdam waar hij op groeide menno carin wensen gods zegen toe
Pavlov14
 Pavlov14 - zaterdag 26 maart 2016 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 maart 2016 - 16:50 schreef Eide het volgende:
Lui, er lopen al allerlei initiatieven. Er is al contact geweest tussen Ajax, de gemeente en de ArenA. Men is er al mee bezig.

Vergeet niet dat de familie er ook wat over te zeggen heeft. Misschien willen zij het wel helemaal niet. En de naam Johan Cruijff is een merk op zich. Ik weet niet hoe dat ik elkaar steekt. En bovendien heeft de familie wel iets anders aan het hoofd.

Oftewel, goed dat er over nagedacht wordt maar geef het even tijd.
Naar mijn bescheiden mening heeft de familie er niet "wat" over te vertellen, maar er "alles" over te vertellen.
Verder ben ik het uiteraard met je eens: geef iedereen even de tijd. Het overlijden van Johan is pas 2 dagen geleden...
Eide
 Eide - zaterdag 26 maart 2016 - 20:14   quote  deeplink  
12814362_1112944535416498_563860553944715201_n.jpg?oh=1d7f2763d16234dad84e5428ee0c214e&oe=57894399&__gda__=1467777179_c13f96cf9cd1868a7430618c246c6aad
remco k
 remco k - zaterdag 26 maart 2016 - 20:48   quote  deeplink  
http://www.voetbalzone.nl/inbeeld.asp?uid=273487#24

Eerbetoon aan Johan Cruijff in Barcelona..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 26 maart 2016 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 maart 2016 - 11:31 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Ik wil niet tegen de wind in lullen hoor, maar de ArenA is de ArenA en die moet nu niet opeens een naamsverandering ondergaan.

Het Johan Cruijff Stadion....klinkt echt slecht. Standbeeld voor de ArenA en daarmee klaar.

Anders had het nu wel het André Hazes Stadion moeten heten en dat is ook niet gebeurd...

Ik ben misschien erg nuchter in dit soort zaken, mn oom is ook klaar, helemaal opgevreten door die ziekte en dat weet ook niemand hier, voor mij 100 keer erger dan de dood van Cruijff. Mijn excuses daarvoor.

Mijn gedachte: De Verlosser, verlost.

Hou van jullie gappies.

N.B. Klasse van de rivalen, ik lees mooie reacties. Top!
Mijn vrouw ook Wout....in 1995... ze woog nog 40 kilo op het eind en na 22 jaar doet het nog steeds pijn....
Ik zal haar nooit vergeten net als jij met je oom
Dagelijks ondervinden mensen de ellende van deze klote ziekte .....maar die blijven anoniem net als jouw oom en mijn vrouw en ik denk dat het verdriet voor ons groter is dan als in dit geval Johan Cruijff die ik persoonlijk nooit gekend heb

Johan Cruijff is toch een ander verhaal Wout....die heeft niet alleen ontzettend veel voor het voetbal betekend maar vooral veel voor de medemens met zijn bekende instellingen.
Wereldwijd heeft hij zijn visie achter gelaten en geen een mens is perfect ook Johan niet....maar hij zat er dichterbij dan menig mens, het leven is 1 groot leer proces en je bent pas uitgeleerd als je je laatste adem uitblaast.

Daarom mijn beste Wout MOET de Arena omgedoopt worden tot het Johan Cruijff Stadion
Ik schrijf bewust moet want het is de enige logische beslissing.....en als het aan mij ligt halen ze tegelijkertijd het oude logo terug

Mijn mening....boks gappie

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 maart 2016 door Nenam_tiL --
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 26 maart 2016 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 maart 2016 - 14:57 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Ik vind "Johan Cruijff Stadion" aanzienlijk mooier klinken dan "Johan Cruijff ArenA". Dat is gewoon een gevoelskwestie.
Daar ben ik het 100% met je eens. Dat zei ik ook 2 dagen geleden al. Alleen als compromis zou ik er wel mee kunnen leven!
enough
 enough - zaterdag 26 maart 2016 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 maart 2016 - 20:48 schreef remco k het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/inbeeld.asp?uid=273487#24

Eerbetoon aan Johan Cruijff in Barcelona..
Zeer indrukwekkend.

Vol Respect!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 26 maart 2016 - 23:28   quote  deeplink  
Helemaal mee eens Neman,de Arena is in principe geen naam...laat het naar Jopie vernoemd worden, sterkte met je vrouw want het leven is meedogenloos...
hjf
 hjf - zondag 27 maart 2016 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 maart 2016 - 22:13 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Mijn vrouw ook Wout....in 1995... ze woog nog 40 kilo op het eind en na 22 jaar doet het nog steeds pijn....
Ik zal haar nooit vergeten net als jij met je oom
Dagelijks ondervinden mensen de ellende van deze klote ziekte .....maar die blijven anoniem net als jouw oom en mijn vrouw en ik denk dat het verdriet voor ons groter is dan als in dit geval Johan Cruijff die ik persoonlijk nooit gekend heb

Johan Cruijff is toch een ander verhaal Wout....die heeft niet alleen ontzettend veel voor het voetbal betekend maar vooral veel voor de medemens met zijn bekende instellingen.
Wereldwijd heeft hij zijn visie achter gelaten en geen een mens is perfect ook Johan niet....maar hij zat er dichterbij dan menig mens, het leven is 1 groot leer proces en je bent pas uitgeleerd als je je laatste adem uitblaast.

Daarom mijn beste Wout MOET de Arena omgedoopt worden tot het Johan Cruijff Stadion
Ik schrijf bewust moet want het is de enige logische beslissing.....en als het aan mij ligt halen ze tegelijkertijd het oude logo terug

Mijn mening....boks gappie
Mijn eerste vrouw is ook aan deze sluipmoordenaarsziekte overleden op 42-jarige leeftijd na een ziekbed van ruim 4 jaar. Mijn boys ondervinden daar nog regelmatig de naweeën van, omdat ze hun moeder op veel te jonge leeftijd zijn verloren. Maar ik ben het volledig met je eens (zoals ik het bijna altijd met je eens bent), dat de naam van het stadion naar onze Johan vernoemd moet gaan worden. Hij is namelijk de reden, dat ik in 1966 Ajaxied ben geworden. Ik zag een iel ventje in De Meer de mooiste dingen op het veld doen. Ik was meteen verkocht en de rest is geschiedenis. Je kunt het niet beter omschrijven.
enough
 enough - zondag 27 maart 2016 - 13:18   quote  deeplink  
http://www.ajaxprimeur.nl/nieuws/648292/johan-cruijff-stadion-weer-stap-dichterbij-het-is-een-sympathiek-idee-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 27 maart 2016 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 maart 2016 - 12:07 schreef hjf het volgende:

[..]

Mijn eerste vrouw is ook aan deze sluipmoordenaarsziekte overleden op 42-jarige leeftijd na een ziekbed van ruim 4 jaar. Mijn boys ondervinden daar nog regelmatig de naweeën van, omdat ze hun moeder op veel te jonge leeftijd zijn verloren. Maar ik ben het volledig met je eens (zoals ik het bijna altijd met je eens bent), dat de naam van het stadion naar onze Johan vernoemd moet gaan worden. Hij is namelijk de reden, dat ik in 1966 Ajaxied ben geworden. Ik zag een iel ventje in De Meer de mooiste dingen op het veld doen. Ik was meteen verkocht en de rest is geschiedenis. Je kunt het niet beter omschrijven.
Pffff....mijn vrouw was ook 42 en zo ken ik er nog 2 die 42 waren....die aan die ziekte zijn overleden
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 27 maart 2016 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 maart 2016 - 14:09 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Pffff....mijn vrouw was ook 42 en zo ken ik er nog 2 die 42 waren....die aan die ziekte zijn overleden
Jezus... 42 jaar pas. Hoe triest is dat. Op zo'n leeftijd behoor je geen zorgen te hebben op dat punt. Maar ja, je hebt het helaas niet in eigen hand.

Een collega van mij is vreselijk aan het tobben met zijn kleindochter van 5 jaar: leukemie. Man, man, wat voelen we ons dan machteloos.

Veel sterkte voor jou en voor hjf die heeft aangegeven hetzelfde als jij meegemaakt te hebben. Erg triest!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 27 maart 2016 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 maart 2016 - 14:49 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Jezus... 42 jaar pas. Hoe triest is dat. Op zo'n leeftijd behoor je geen zorgen te hebben op dat punt. Maar ja, je hebt het helaas niet in eigen hand.

Een collega van mij is vreselijk aan het tobben met zijn kleindochter van 5 jaar: leukemie. Man, man, wat voelen we ons dan machteloos.

Veel sterkte voor jou en voor hjf die heeft aangegeven hetzelfde als jij meegemaakt te hebben. Erg triest!
Het tekent en bepaald je verdere leven ik was toen 32...alle relaties daarna zijn fout gegaan en dat ligt aan mij.
Het zit in je systeem....onbewust of bewust ik weet het niet maar het is wel een feit.
Nu praat ik wel voor mezelf....andere mensen gaan daar beter mee om

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 maart 2016 door Nenam_tiL --
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 27 maart 2016 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 maart 2016 - 15:15 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Het tekent en bepaald je verdere leven ik was toen 32...alle relaties daarna zijn fout gegaan en dat ligt aan mij.
Het zit in je systeem....onbewust of bewust ik weet het niet maar het is wel een feit.
Nu praat ik wel voor mezelf....andere mensen gaan daar beter mee om
Natuurlijk bepaalt zo'n ingrijpende gebeurtenis de rest van je leven! En ik begrijp heel erg goed, dat je compleet anders een volgende relatie ingaat. Wat je schrijft: iedereen die dat moet meemaken gaat daar anders mee om, maar het grote verdriet is en blijft voor iedereen hetzelfde. Sterkte gap!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 27 maart 2016 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 maart 2016 - 15:21 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Natuurlijk bepaalt zo'n ingrijpende gebeurtenis de rest van je leven! En ik begrijp heel erg goed, dat je compleet anders een volgende relatie ingaat. Wat je schrijft: iedereen die dat moet meemaken gaat daar anders mee om, maar het grote verdriet is en blijft voor iedereen hetzelfde. Sterkte gap!
Dank je
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 27 maart 2016 - 17:22   quote  deeplink  
En nu met z'n allen afwachten, wanneer de naam Johan Cruijff Stadion gedoopt wordt.
In ons hart heet het nu al zo.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 maart 2016 door Onze Ajax --
hjf
 hjf - zondag 27 maart 2016 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 maart 2016 - 15:15 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Het tekent en bepaald je verdere leven ik was toen 32...alle relaties daarna zijn fout gegaan en dat ligt aan mij.
Het zit in je systeem....onbewust of bewust ik weet het niet maar het is wel een feit.
Nu praat ik wel voor mezelf....andere mensen gaan daar beter mee om
Heel veel gap. Ik voel en leef met je mee. En laten we nu even Shine on your crazy Diamond voor Johan opzetten.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 27 maart 2016 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 maart 2016 - 22:30 schreef hjf het volgende:

[..]

Heel veel gap. Ik voel en leef met je mee. En laten we nu even Shine on your crazy Diamond voor Johan opzetten.
deal...

Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 31 maart 2016 - 19:20   quote  deeplink  
Mooi plaatje Eide!! Dat geeft idd Johan Cruijff weer
enough
 enough - vrijdag 01 april 2016 - 20:52   quote  deeplink  
http://www.ajaxprimeur.nl/nieuws/649832/cruijff-kwam-kleedkamer-ajax-b1-binnen-dan-zei-hij-dit-gaat-er-gebeuren-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

blijft leuk die anekdotes

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 april 2016 door enough --
Brandje
 Brandje - zondag 03 april 2016 - 13:12   quote  deeplink  
http://www.voetbalzone.nl/social_item.asp?uid=5436

Het filmpje wat ze in nou camp lieten zien. Pfff door merg en been.
Ga zo stilletjes aan maar eens richting JC-stadion. Hoop op een zeer waardig afscheid en niet dat het als een verlammende deken gaat werken zoals gisteren bij Barca.
Eide
 Eide - zondag 03 april 2016 - 20:12   quote  deeplink  
remco k
 remco k - zondag 03 april 2016 - 20:27   quote  deeplink  
Dit is het filmpje dat ze hebben gemaakt om Johan te eren in Barcelona.



Twee clubs die het voetbal in de wereld veranderd hebben onder leiding van onze Johan.

beide clubs een groot compliment hoe ze dit eerbetoon georganiseerd hebben..
enough
 enough - zondag 03 april 2016 - 22:15   quote  deeplink  
Dank je johan

U heeft leven verrijkt....
Eide
 Eide - vrijdag 08 april 2016 - 08:31   quote  deeplink  
Familie wil rust en beslist later over 'Johan Cruijff Stadion'

Er is sinds het overlijden van Johan Cruijff van alles in gang gezet om de Amsterdam Arena naar hem te vernoemen. En er werd zelfs gemeld dat de familie dit wel zou zien zitten, maar de familie zelf heeft even niet zo'n behoefte aan deze discussie. De nabestaanden van Cruijff vragen om rust.

En geef ze eens ongelijk! Het is prachtig om te zien dat de petitie om de Arena naar de nummer veertien te vernoemen zo populair is dik 60.000 handtekeningen maar het wordt vervelend wanneer journalisten melden dat de familie het ermee eens is terwijl dit niet het geval blijkt.

De gemeente Amsterdam is een van de partijen die goedkeuring moet verlenen om de Arena een andere naam te geven en uit die hoek komt enig nieuws. De familie is even toe aan rust en zal op een gepast moment hierop terugkomen, meldt burgemeester Eberhard van der Laan.

De eerste burger van de hoofdstad doet deze melding tegenover de commissie Algemene Zaken. Het is ergens natuurlijk ook wel logisch dat de familie Cruijff even behoefte heeft aan rust, zeker omdat het overlijden van Johan zo onverwacht kwam.

Er is niet gezegd wanneer meer nieuws kan worden verwacht. Dat komt wel als de familie eraan toe is. Arena-directeur Henk Markerink liet weten een naamswijziging een sympathiek idee te vinden en kondigde aan een onderzoek in te stellen.

Markerink meldde vorige week ook al eerst in contact te willen treden met de familie Cruijff.

Bron
Brandje
 Brandje - vrijdag 08 april 2016 - 23:09   quote  deeplink  
http://www.vi.nl/web/nieuws/real-madrid-eert-cruijff-in-benefietduel-met-ajax.htm?channel=phone

Respect!!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 08 april 2016 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Tsja ik snap het niet maar goed zal wel aan mij liggen....Cruijff had niks met Real en in '95 was van Gaal de trainer....doe het dan tegen Barca.
Wel mooi dat mijn grote vriend Litmanen mee doet
enough
 enough - zaterdag 09 april 2016 - 02:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2016 - 23:58 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Tsja ik snap het niet maar goed zal wel aan mij liggen....Cruijff had niks met Real en in '95 was van Gaal de trainer....doe het dan tegen Barca.
Wel mooi dat mijn grote vriend Litmanen mee doet
+2
enough
 enough - zaterdag 09 april 2016 - 02:09   quote  deeplink  
AJAX..BARCA DUS !!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 09 april 2016 - 07:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2016 - 23:58 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Tsja ik snap het niet maar goed zal wel aan mij liggen....Cruijff had niks met Real en in '95 was van Gaal de trainer....doe het dan tegen Barca.
Wel mooi dat mijn grote vriend Litmanen mee doet
Nenam, zo eert Real Johan Cruijff. Toch netjes als een groot rivaal van de club dat wil doen. Het gaat hier echter om een elftal van oudgedienden, niet om de huidige selecties. Ajax zal in de voorbereiding op het nieuwe seizoen een duel tegen Barca spelen om Johan te eren. Dit zal waarschijnlijk gebeuren in Spanje en het geld wat hiermee wordt binnengehaald zal aan zijn stichting worden overhandigd!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 april 2016 door Ajax Warrior --
Pavlov14
 Pavlov14 - zaterdag 09 april 2016 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2016 - 23:58 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Tsja ik snap het niet maar goed zal wel aan mij liggen....Cruijff had niks met Real en in '95 was van Gaal de trainer....doe het dan tegen Barca.
Wel mooi dat mijn grote vriend Litmanen mee doet
Daarom is het des te mooier dat Real Madrid dit kan opbrengen. Ik heb daar veel respect voor (hetgeen Ajax Warrior ook schreef). Barcelona komt er zeker ook nog aan.
Nog altijd zit ik hier met kippenvel.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 09 april 2016 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 april 2016 - 13:46 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Daarom is het des te mooier dat Real Madrid dit kan opbrengen. Ik heb daar veel respect voor (hetgeen Ajax Warrior ook schreef). Barcelona komt er zeker ook nog aan.
Nog altijd zit ik hier met kippenvel.
Ik ben er ook niet op tegen...integendeel elk eerbetoon is goed
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 09 april 2016 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 april 2016 - 14:12 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik ben er ook niet op tegen...integendeel elk eerbetoon is goed
Nou, hou je bek dan en hou jezelf bij je leest ouwe! ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 09 april 2016 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 april 2016 - 14:21 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nou, hou je bek dan en hou jezelf bij je leest ouwe! ;-)
Welke leest ??
Pavlov14
 Pavlov14 - zaterdag 09 april 2016 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 april 2016 - 14:12 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik ben er ook niet op tegen...integendeel elk eerbetoon is goed
Dat had ik uit je reactie al begrepen. Natuurlijk is ieder eerbetoon goed en ontroerend, juist van clubs (Feyenoord, Real Madrid etc.) waar je het niet van verwacht. Hoewel ik me realiseer dat Johan één seizoen voor Feyenoord heeft gespeeld, is hij door het "legioen" nooit geaccepteerd als Feyenoorder. En dat is maar goed ook ;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Johan Cruyff overleden!!









0.0090708