BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Herzlich Wilkommen in der zweiter Bundesliga

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: FC Twente Nieuws
Eide
 Eide - zaterdag 21 mei 2016 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 10:12 schreef VVout het volgende:
Nu is Twente kapot, of je het wilt of niet.
En wiens schuld is dat? Wiens schuld is het dat de financiële situatie van FC Twente zo slecht is dat elke financiële tegenslag nu leidt tot een onmiddellijk faillissement? Het is niet de KNVB die Twente kapot heeft gemaakt. FC Twente heeft FC Twente kapot gemaakt.

En dan richt alle verontwaardig zich nu op de KNVB omdat die kijkt naar wat er aan list en bedrog is uitgespeeld, in plaats van de beste bedoelingen die men sinds afgelopen december predikt. Nu lijkt het weer alsof ik Twente kapot wil zien, dat is het absoluut niet. Maar ik irriteer mij de vlekken aan dat verontwaardigde toontje wat men in Enschede aanslaat en het vingerwijzen naar de KNVB.
Eide
 Eide - zaterdag 21 mei 2016 - 12:20   quote  deeplink  
Anyway, ik laat het hier bij. Ik snap alle commotie en ik zie wel wat er gebeurt.
Gerard_FR
 Gerard_FR - zaterdag 21 mei 2016 - 13:07   quote  deeplink  
Geen enkele straf doet recht aan alle betrokkenen.

Munsterman en Van der Laan hebben FC Twente verantwoordelijk gemaakt door persoonlijk wanbeleid, zij moeten hen dan ook financieel aansprakelijk stellen voor de schade die de club daardoor leidt.
remco k
 remco k - zaterdag 21 mei 2016 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 10:12 schreef VVout het volgende:
Nu is Twente kapot, of je het wilt of niet.
Ach. In Schotland is het ook goed gekomen toch.
VVout
 VVout - zaterdag 21 mei 2016 - 15:02   quote  deeplink  
Gaat niet om schuld bij mij, zeg alleen maar dat het van mij niet hoeft om Twente kapot te maken. Ja een paar vergankelijke bestuurders dragen de schuld, maar een hele club met zijn aanhang worden de dupe. Clubmensen die zich onvermoeid inzetten en geen weet hebben van wat er in bestuurlijke kring afspeelde. Gewoon heel erg jammerlijk dat daar niet anders word ingegrepen, 1 op 1 naar de verantwoordelijke en de club behoud voor verder wan beleid en teloorgang.
Aartus
 Aartus - vrijdag 27 mei 2016 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 09:29 schreef Eide het volgende:

[..]

Prima toch, zeggen we alleen \\\\\\\"foei, niet meer doen.\\\\\\\" Of vind jij die 35.000 euro die ze tot nu hebben gehad als boete + een paar punten aftrek voldoende als strafmaat voor wat zich heeft afgespeeld?

Let wel, van mij hoeft Twente echt niet kapot hoor. Absoluut niet. Maar ik ben wel van mening dat een forse straf op z\\\\\\\'n plaats is.
Eide natuurlijk hebben Van der Laan en Munsterman de zaak op een vreselijke manier beduveld.
De KNVB had de licentie in december gelijk in kunnen/moeten trekken.
Dat hebben ze niet gedaan.
Ze hebben het nieuwe bestuur een nooduitgang geboden.
Welke club had dan niet voor z,n laatste kans gevochten?
Het heeft ook een voordeel.
Stel dat FC Twente deze zaak wint.
Dan kunnen Van Oostveen en z,n kompanen wel vertrekken.
Ik denk dat hier veel voetballiefhebbers een plezier mee word gedaan.
De KNVB onder Van Oostveen heeft alleen maar verkeerde beslissingen genomen.

Ja ook met FC Twente.Ze hadden munitie genoeg om ze van de kaart te vegen.
In dat opzicht ben ik wel blij met de prutsers van de KNVB.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 mei 2016 door Aartus --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 10 juni 2016 - 08:18   quote  deeplink  
Van Oostveen is toch al history, al weet hij het zelf nog niet. Ook al kan Twente er niets mee, hij heeft Twente wel degelijk in verlegenheid gebracht met zijn uitspraken. Een goed bestuurder had dit moeten inzien en ik verwacht dat hij daar op wordt afgerekend, ook al wint de KNVB.

Succes Twente, ik hoop dat jullie winnen, want deze straf staat buiten alle proporties. Neemt niet weg dat er wel degelijk een sanctie mag komen voor de foute dingen die zijn gebeurd. Ik hoop dat jullie daarop Monsterman en Van der Laan aanpakken. Zij zijn dader, niet de KNVB. Dus die zondebokstategie is naar mijn mening gericht op de verkeerde (Van Oostveen). Eigenlijk heb ik alleen die Dijkstra van tv (ik ben zijn voornaam even kwijt) maar horen zeggen dat de tukkers niet kwaad moeten zijn op Van Oostveen, maar dat ze bij hunzelf moeten zijn en dat ze dus kwaad moeten zijn op Van der Laan en Monsterman...

Maar goed: succes!

Groeten vanuit Rottjeknor

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 juni 2016 door Arie.Klooster --
Gerard_FR
 Gerard_FR - vrijdag 10 juni 2016 - 16:39   quote  deeplink  
Conclusie: Dat salaris van Advocaat valt eigenlijk best wel mee.

http://uitspraken.rechtspraak.nl/inziendocument?id=ECLI:NL:RBMNE:2016:3107

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 juni 2016 door Gerard_FR --
Aartus
 Aartus - vrijdag 10 juni 2016 - 16:54   quote  deeplink  
https://www.twenteinsite.nl/advocaat-briede-uitspraak-is-een-juridisch-misser.html
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 10 juni 2016 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
https://www.twenteinsite.de/advocaat-briede-uitspraak-is-een-juridisch-misser.html
Aartus
 Aartus - zaterdag 11 juni 2016 - 02:04   quote  deeplink  
Okay.
De kogel is door de kerk.
Volgend seizoen gewoon in de jupiler leageu beginnen.
Zorg dat er een volwaardig elftal staat zodat je gelijk weer kampioen word.
Dan kan FC Twente met opgeheven hoofd weer terugkeren op het hoogste plan.
Dat gat tussen inkomsten en uitgaven 5 miljoen word wel opgehoest door vermogende sponsoren.
Niet meer in beroep gaan.
Als FC Twente op eigen kracht terugkomt zullen we ook de sympathie van de rest van Nederland terugwinnen.
Ik blijf achter FC Twente staan.
Het blijft mijn club.
Tot 2017 makkers.
We komen wel weer terug.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 juni 2016 door Aartus --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 11 juni 2016 - 12:15   quote  deeplink  
Mooi gezegd Aart. Verlies nu pakken, straks schitteren in de jupilerleague waar jullie met twee vingers on de neus kampioen worden schat ik in en dan weer terug naar de eredivisie.
remco k
 remco k - zaterdag 11 juni 2016 - 13:56   quote  deeplink  
Kan je toch ook niet maken. Speelt de rest van de JL gewoon op voorhand al een bijrol.

Hoe je het ook went of keert. De KNVB heeft er net als Twente een complete puinbak van gemaakt.

Zo wist de KNVB dit al op voorhand. En had men dus Twente uit de reguliere competitie moeten halen. En zouden alle resultaten tegen twente komen te vervallen. En dat had alles anders gemaakt.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 11 juni 2016 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2016 - 13:56 schreef remco k het volgende:
Kan je toch ook niet maken. Speelt de rest van de JL gewoon op voorhand al een bijrol.

Hoe je het ook went of keert. De KNVB heeft er net als Twente een complete puinbak van gemaakt.

Zo wist de KNVB dit al op voorhand. En had men dus Twente uit de reguliere competitie moeten halen. En zouden alle resultaten tegen twente komen te vervallen. En dat had alles anders gemaakt.
Eens hoor Co, tis je reinste vorm van competitievervalsing. Twente word voor competitievervalsing gestraft maar de KNVB doet er net zo hard aan mee op deze manier..
Gerard_FR
 Gerard_FR - zaterdag 11 juni 2016 - 16:46   quote  deeplink  
Die 6 punten van Feyenoord tegen Twente blijven staan, anders begin ik een rechtszaak.
remco k
 remco k - zaterdag 11 juni 2016 - 17:33   quote  deeplink  
Zo te lezen einde Twente.

http://www.nu.nl/voetbal/4276307/fc-twente-gaat-van-faillissement-bij-opgelegde-degradatie.html
Aartus
 Aartus - zaterdag 11 juni 2016 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Ja ik heb het gelezen.
Dat ik nu een kutgevoel heb zal je wel begrijpen.
Die Munsterman en Van der Laan hebben er een grote puinzooi van gemaakt.
Van der Laan heeft een vermogen van 480 miljoen.
Hij zou eigenlijk die schuld moeten ophoesten.
VVout
 VVout - zondag 12 juni 2016 - 08:55   quote  deeplink  
Normaal gezien ben je bij een bewust wanbeleid aansprakelijk als bestuurder, lijkt me hier toch redelijk duidelijk allemaal.
Gerard_FR
 Gerard_FR - zondag 12 juni 2016 - 10:46   quote  deeplink  
Het wordt hoog tijd dat die oud bestuurders eens uit de schaduw treden en een 'Vrienden.van.Twente B.V' oprichten.
remco k
 remco k - maandag 13 juni 2016 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2016 - 08:55 schreef VVout het volgende:
Normaal gezien ben je bij een bewust wanbeleid aansprakelijk als bestuurder, lijkt me hier toch redelijk duidelijk allemaal.
Klopt, maar de club gaat harder naar de kloten dan de bestuurder..

Net als een normaal failliet bedrijf. Eigenaar maar een leuke doorstart en het persooneel staan op straat..
VVout
 VVout - maandag 13 juni 2016 - 12:01   quote  deeplink  
Klopt natuurlijk, gewoon droevig dat je het allemaal aan ziet komen en er niemand echt wakker van legt. Moet me geen andere verhaaltjes vertellen want de veroorzakers verschuilen zich achter reglementen en wetten en de voetbal club is naar de klote. Net het hedendaagse bedrijfsleven en dan probeer je als arbeidsgever nog te verlangen dat je als arbeidsnemer hart voor de zaak moet hebben.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 13 juni 2016 - 13:31   quote  deeplink  
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/fctwente/25990951/__FC_Twente_denkt_aan_Duitsland__.html#voetbal/227/fixtures/

😂😂
Gerard_FR
 Gerard_FR - maandag 13 juni 2016 - 13:52   quote  deeplink  
Constructies waarin een beheer BV huurt en door-factureert aan onderliggende BV's.
De faillietverklaringen worden zonder slag of stoot afgegeven en UWV staat de volgende dag op de stoep om het personeel over te nemen.

Prettig geregeld, NOT
VVout
 VVout - maandag 13 juni 2016 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Lach maar, dan hebben ze in één meer inkomsten dan wie maar ook in de eredivisie. Zou denk ik ook het startschot zijn voor diverse andere clubs, Europees iets op te gaan zetten.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 13 juni 2016 - 18:37   quote  deeplink  
Wat denk je dat die Duitsers zelf willen VV..(?)
Gerard_FR
 Gerard_FR - maandag 13 juni 2016 - 18:53   quote  deeplink  
Die hebben al genoeg economische vluchtelingen denk ik.
VVout
 VVout - dinsdag 14 juni 2016 - 17:50   quote  deeplink  
Echte terroristen die tukkers, dadelijk maken ze nog de buurt onveilig met een aardappelkanon.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 17 juni 2016 - 14:13   quote  deeplink  
Gefelicteerd. En terecht. Hoewel de boete eigenlijk nog laag is......... een koopje dus...
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 17 juni 2016 - 14:36   quote  deeplink  
Toch gerechtigheid! Nu wel Munsterman en Co keihard aanpakken.
remco k
 remco k - vrijdag 17 juni 2016 - 14:47   quote  deeplink  
Gelukkig blijven jullie bestaan..

Nu echt schon schip maken en doorpakken.
VVout
 VVout - vrijdag 17 juni 2016 - 14:56   quote  deeplink  
Feli, leuk voor de club dat ze er nog bij zijn maar man oh man wat een soap.
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 17 juni 2016 - 17:24   quote  deeplink  
Het verhaaltje is nog niet uit denk ik zo...
Aartus
 Aartus - vrijdag 17 juni 2016 - 17:55   quote  deeplink  
We zijn er nog niet.Nu is het een kwestie van de schulden wegwerken.
Ik denk niet dat het nieuwe bestuur ooit nog zulke domme fouten zal maken als het vorige bestuur.
Eigenlijk moeten ze dat verhalen op Munsterman en co.Of dat haalbaar is weet ik niet.
Ik denk dat FC Twente nu wel vaak genoeg de rechtbank heeft gezien.
De KNVB moet het reglement wel even goed veranderen.
Anders krijgen we in de toekomst zo weer een soapserie met een andere club.
remco k
 remco k - vrijdag 17 juni 2016 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2016 - 17:55 schreef Aartus het volgende:
We zijn er nog niet.Nu is het een kwestie van de schulden wegwerken.
Ik denk niet dat het nieuwe bestuur ooit nog zulke domme fouten zal maken als het vorige bestuur.
Eigenlijk moeten ze dat verhalen op Munsterman en co.Of dat haalbaar is weet ik niet.
Ik denk dat FC Twente nu wel vaak genoeg de rechtbank heeft gezien.
De KNVB moet het reglement wel even goed veranderen.
Anders krijgen we in de toekomst zo weer een soapserie met een andere club.
Ik denk dat je het ook niet zo bedoeld.

Maar het vorige bestuur heeft geen fouten gemaakt. Het heeft bewust de boel bedonderd.

Ik ben ook benieuwd wat er met de behaalde prijzen gaat gebeuren van FC TWente..
Aartus
 Aartus - vrijdag 17 juni 2016 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2016 - 20:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat je het ook niet zo bedoeld.

Maar het vorige bestuur heeft geen fouten gemaakt. Het heeft bewust de boel bedonderd.

Ik ben ook benieuwd wat er met de behaalde prijzen gaat gebeuren van FC Twente..
Dit gesodemieter is pas na de verloren titelstrijd tegen ajax begonnen eind 2011-begin 2012..Dus ik weet niet op welke prijzen je doelt.Fair Play cup misschien?

Of doel je op 2010.
Dat was het goedkoopste kampioenselftal ooit.Toen werd er nog niet gesjoemeld.
Tiendalli,Braafheid samen 1 miljoen.Stoch gehuurd.Wisgerhof,Perez,Theo Janssen transfervrij.Brama,Boschker,NKufo waren er al.
Brian Ruiz 6 miljoen.
Het elftal plus reserves koste samen nog geen 10 miljoen.

Dus nogmaals..
Welke prijzen??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 juni 2016 door Aartus --
Aartus
 Aartus - vrijdag 17 juni 2016 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2016 - 20:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat je het ook niet zo bedoeld.

Maar het vorige bestuur heeft geen fouten gemaakt. Het heeft bewust de boel bedonderd.

Ik ben ook benieuwd wat er met de behaalde prijzen gaat gebeuren van FC TWente..
Bedonderen zijn dus geen fouten?
R()b
 R()b - zaterdag 18 juni 2016 - 02:16   quote  deeplink  
Gewoon 18 clubs laten draaien in de eredivisie probleem opgelost.
KNVB met hun bizarre kutzooi altijd.
Grootste lachertje ter wereld.
VVout
 VVout - zaterdag 18 juni 2016 - 09:40   quote  deeplink  
Hoe bedoel je 18 clubs?
remco k
 remco k - zaterdag 18 juni 2016 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2016 - 21:03 schreef Aartus het volgende:

[..]

Dit gesodemieter is pas na de verloren titelstrijd tegen ajax begonnen eind 2011-begin 2012..Dus ik weet niet op welke prijzen je doelt.Fair Play cup misschien?

Of doel je op 2010.
Dat was het goedkoopste kampioenselftal ooit.Toen werd er nog niet gesjoemeld.
Tiendalli,Braafheid samen 1 miljoen.Stoch gehuurd.Wisgerhof,Perez,Theo Janssen transfervrij.Brama,Boschker,NKufo waren er al.
Brian Ruiz 6 miljoen.
Het elftal plus reserves koste samen nog geen 10 miljoen.

Dus nogmaals..
Welke prijzen??
Ik dacht berichten te hebben gelezen dat dit al van daarvoor is. Maar als dat niet zo is ook prima.
remco k
 remco k - zaterdag 18 juni 2016 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2016 - 21:05 schreef Aartus het volgende:

[..]

Bedonderen zijn dus geen fouten?
Nee. Ik zie een fout maken als iets dat per ongeluk gebeurt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Herzlich Wilkommen in der zweiter Bundesliga









0.0106709