BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Nicolai Jørgensen topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 24 juli 2021 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 juli 2021 - 18:26 schreef RenatoBos het volgende:
Bedankt Held voor alles wat je voor ons hebt gedaan, jij bent een echte Feyenoorder, succes in Turkeye..
+1
Gerard_FR
 Gerard_FR - zaterdag 24 juli 2021 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 juli 2021 - 18:56 schreef Bowie het volgende:
Wat ik wél meer dan opvallend vond is dat Slot eigenlijk de huidige spelersgroep al totaal afbrandde. Geen creativiteit, geen technisch vermogen om tegenstanders uit te spelen en geen inzicht voor de korte pass.

Als we dan weten dat de groep lijkbleekwerd toen Advocaat na de wedstrijd tegen AZ stelde dat zij betere spelers waren, tsja dan zie ik hier toch ook al de eerste rimpelingen.
Wordt het dan niet eens tijd dat de spelers het ongelijk van de trainer gaan bewijzen?
Bowie
 Bowie - zaterdag 24 juli 2021 - 20:36   quote  deeplink  
Heb je wel gelijk in Gerard FR, maar het gaat me om de opvallende draai van de man.

Tot deze wedstrijd was de selectie hongerig, technisch ok, wel wat smal, maar wel weer met een grote onverzettelijkheid, en volgens hem ook vorig seizoen genoeg wedstrijden van niveau, kortom zo benadrukte hij in de eerste interviews er hoefde zeker niet alles veranderd te worden.

En als je dan zijn analyse van de groep na de wedstrijd hoorde ben je in staat om je seizoenkaart of shirt ritueel in de tuin te verbranden......

Ik vind dit écht een verkeerde insteek. Tuurlijk moet ie zaken die verkeerd gaan benoemen maar zo openlijk je selectie nu al afvallen voor het seizoen begonnen is, dat is de verkeerde route.

Kale Slot zal toch niet kale Stam achter na gaan in alle opzichten.....
Want ook die begon al vroeg zijn vraagtekens bij de groep te plaatsen, we weten allemaal hoe dat afgelopen is.

Advocaat moest de eerste wkn de therapeut uithangen om de groep weer vertrouwen te geven.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 25 juli 2021 - 09:37   quote  deeplink  
https://www.nu.nl/voetbal/6147572/afscheid-bij-feyenoord-valt-jrgensen-zwaar-ze-leefden-hier-met-me-mee.html

Het zegt nog iets....Geregisseerd, maar het is iets.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 30 januari 2022 - 12:17   quote  deeplink  
Al rap weg in Turkeye..
VVout
 VVout - zondag 30 januari 2022 - 12:44   quote  deeplink  
2 keer gescoord de eerste 3 wedstrijden, daarna 15 wedstrijden niet meer. Bekend beeld, hoop dat ie thuis in Kopenhagen zich zelf weer vind.
van geil
 van geil - zondag 30 januari 2022 - 12:46   quote  deeplink  
Denk eigenlijk dat hij dat nu gewoon is.
MightyAce
 MightyAce - zondag 30 januari 2022 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2022 - 12:46 schreef van geil het volgende:
Denk eigenlijk dat hij dat nu gewoon is.
In dat licht ben ik hem dankbaar voor het boven zichzelf uitstijgen in het kampioensjaar. Dat jaar heeft verwachtingen opgeroepen die hij nooit meer waar kon maken.
MMM
 MMM - zondag 30 januari 2022 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2022 - 12:17 schreef RenatoBos het volgende:
Al rap weg in Turkeye..
Benieuwd waar de Jorgensen fans nu zijn? Arie? Piet?

Die wilde hem nog houden.. Onvoorstelbaar
MMM
 MMM - woensdag 15 juni 2022 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 januari 2022 - 12:17 schreef RenatoBos het volgende:
Al rap weg in Turkeye..
En na een half jaar weer weg bij Kopenhagen.

Carrière gaat als een nachtkaars uit. Treurig.
CobusIII
 CobusIII - woensdag 15 juni 2022 - 20:52   quote  deeplink  
Ik was ook een fan...maar die jongen zit al een tijd psychisch in de knoop en ik vermoed ook een slepende blessure...
kenny
 kenny - woensdag 15 juni 2022 - 21:47   quote  deeplink  
inderdaad zonde van deze jongen , vecht blijkbaar met mentale problemen , ik hoop voor hem dat hij een leuke club vind waar hij zichzelf kan terugvinden en nog een paar jaar lekker kan ballen
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 15 juni 2022 - 22:10   quote  deeplink  
Hoewel te lang gebleven: hij blijft een kampioen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Nicolai Jørgensen topic









0.0613019