BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Triest Voormalig voorzitter overleden.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 22 juli 2016 - 08:33   quote  deeplink  
Enough heb je werkelijk totaal niet in de gaten dat je een topic, waarin mensen hun gevoel kunnen delen over het overlijden van een oud-Ajacied, als een klein kind kapot heb weten te maken met een erg zinloze discussie. En ga nu alsjeblieft niet verder wijzen maar steek de hand eens in eigen boezem. Brandje heeft zijn mening gegeven en het daarbij gelaten, ik heb helemaal niet gereageerd (omdat ik dezelfde mening heb als Brandje maar het de nabestaanden niet gun). Maar jij, jij bent hier bezig om wederom een zinloze brei woorden om te zetten in een even zinloze discussie. Er is maar 1 zin die ik jou zou willen meegeven, van persoon op persoon en die luidt:

KAP DAAR EENS MEE!!!
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 22 juli 2016 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2016 - 18:02 schreef enough het volgende:

[..]

Bij jouw heb ik ook een 1ste ..Naai ban gedrag en daarna moet je van alles verzinnen terwijl je moet weten
dat alles niet zo serieus genomen moet worden .
(ik wil je via een pb mij adres wel geven hoor ....of locatie ..doen we het zo toch als ji ergens een bevesting van wilt krijgen ..pleur op man ) NSBer
IK DOE NIET STOER JONGEN IK BEN WIE IK BEN )
Knap hoor als dat het enige is wat je erover weet te verzinnen.
Ik zou niemand hier een ban wensen, maar jou wel ja, maar dat speelt niet enkel van en door nu. Je bent gewoon een sneu figuur.
Zoals ik lang geleden al zei toen iedereen je ook al zat was. enough is enough dus dan krijg je de reacties vanzelf. En wat moet ik met een adres van jou dan? Ik heb nog geen zin om te gaan bridgen in die bejaardensoos van je.
Uit je reactie blijkt maar weer hoe stoer je jezelf vind.
Gelukkig ben je niet de eerste en ook niet de laatste die mij onderschat gast.
Ik kan je wel een rietje geven zodat je straks mee kan drinken hoor, maar ik verlaag mij niet tot zulk niveau. Is de weg van de minste weerstand. (op de weerstand van de oogkas op de vuist na dan misschien)

En na AW zijn laatste reactie gelezen te hebben is dit ook mijn laatste reactie aan jou hier, want je verdiend de aandacht eigenlijk niet eens.

Naast dit gezever wens ik de familie van Coronel veel sterkte, want dit had ik nog niet gedaan zag ik en doet verder niets af hoe je over de persoon zijn werk denkt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 juli 2016 door Peterhs --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 22 juli 2016 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juli 2016 - 08:20 schreef remco k het volgende:
Ongelooflijk.

Er is 1 man die het niveau van dit forum van een voldoende naar een zware onvoldoende haalt. Echt te droevig voor woorden..

Man man man, dat er ooit iemand is geweest die jou iets met een toetsenbord heeft verkocht of gegeven..
Gevonden en gejat zijn ook nog 2 mogelijkheden remco...
remco k
 remco k - vrijdag 22 juli 2016 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juli 2016 - 15:29 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Gevonden en gejat zijn ook nog 2 mogelijkheden remco...
Zou kunnen inderdaad..
enough
 enough - maandag 25 juli 2016 - 23:29   quote  deeplink  
Wat een poppenkast !!
remco k
 remco k - dinsdag 26 juli 2016 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2016 - 23:29 schreef enough het volgende:
Wat een poppenkast !!
Ja inderdaad, heb je mooi voor elkaar gekregen..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 26 juli 2016 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2016 - 23:29 schreef enough het volgende:
Wat een poppenkast !!
At least a puppet won't act like a drunk muppet...
Loetje
 Loetje - woensdag 27 juli 2016 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2016 - 23:29 schreef enough het volgende:
Wat een poppenkast !!
Die veroorzaak jij nu ouwe!

Ik weet wat je meegemaakt hebt en dat is erg, maar ik weet dat er hier meer zijn die ontzettend veel hebben moeten doorstaan. Dat is geen reden om je helemaal te laten gaan en soms de meest afschuwelijke dingen te zeggen. Zeker niet in topics als deze.

Ik heb hierin dezelfde mening als Brandje en AW en daarom reageer ik verder niet.

Probeer wel naar jezelf te kijken en bied op zijn minst je excuses aan want dit mag je niet goedkeuren van jezelf gap.
enough
 enough - woensdag 27 juli 2016 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2016 - 19:11 schreef Loetje het volgende:

[..]

Die veroorzaak jij nu ouwe!

Ik weet wat je meegemaakt hebt en dat is erg, maar ik weet dat er hier meer zijn die ontzettend veel hebben moeten doorstaan. Dat is geen reden om je helemaal te laten gaan en soms de meest afschuwelijke dingen te zeggen. Zeker niet in topics als deze.

Ik heb hierin dezelfde mening als Brandje en AW en daarom reageer ik verder niet.

Probeer wel naar jezelf te kijken en bied op zijn minst je excuses aan want dit mag je niet goedkeuren van jezelf gap.
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 juli 2016 door enough --
remco k
 remco k - donderdag 28 juli 2016 - 08:00   quote  deeplink  
Tering, kan er weer eens niks van bakken..
Peterhs
 Peterhs - donderdag 28 juli 2016 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2016 - 08:00 schreef remco k het volgende:
Tering, kan er weer eens niks van bakken..
Ben je niet de enige in :-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Triest Voormalig voorzitter overleden.









0.0093441