BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - maandag 28 augustus 2017 - 08:44   quote  deeplink  
Hahahahaha

Wel eens met Milo. Z'n beste wedstrijd sinds zijn terugkeer + heerlijke goal.
Milo
 Milo - maandag 28 augustus 2017 - 08:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 08:32 schreef netsurfer het volgende:

[..]

Richt jij je nu rechtstreeks tot hem?
Yep anders krijg ik klappies
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 28 augustus 2017 - 08:46   quote  deeplink  
d:-))
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 28 augustus 2017 - 11:13   quote  deeplink  

(https://youtu.be/L4n0UJKDuJ4)
netsurfer
 netsurfer - maandag 28 augustus 2017 - 11:43   quote  deeplink  
Grappig zo van deze kant gezien. Prettige combinatie trouwens tussen Hapsie en Boetius.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 09 september 2017 - 20:57   quote  deeplink  
Berghuis over slotfase: ''We tonen geen initiatief''

MJ7ctDBQ.jpg

Feyenoord heeft zaterdagavond ternauwernood weten te winnen van Heracles Almelo. De Rotterdamse club kwam in Almelo vrij gemakkelijk op een 0-3 voorsprong, waarna de overwinning in de tas leek. De thuisploeg kwam terug in de wedstrijd door twee keer te scoren. Debutant Sam Larsson zorgde uiteindelijk voor de bevrijdende 2-4.

“De tweede helft was zo moeizaam, dat hebben we aan onszelf te danken”, aldus Steven Berghuis tegenover FOX Sports. “Vorig week, tegen Willem II, kwamen we snel 4-0 voor en speelden we een slechte tweede helft. We tonen geen initiatief. Wat we eerst goed doen, doen we in de tweede helft niet.”

“Ik denk dat we het puur bij onszelf moeten zoeken”, vervolgt de aanvaller, die zijn ploeg in de eerste helft op sleeptouw nam met twee treffers. “Het ligt ook aan de energie die je erin stopt. De 4-0 moeten we maken, nu krijgen we het nog lastig. Dat moeten we meenemen naar de komende wedstrijden.”
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 09 september 2017 - 22:31   quote  deeplink  

(https://youtu.be/PGrEBoKVdOI)
van geil
 van geil - zaterdag 09 september 2017 - 23:44   quote  deeplink  
Speler van de week
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 10 september 2017 - 09:57   quote  deeplink  
Die zal er ongetwijfeld wel in staan..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 10 september 2017 - 10:39   quote  deeplink  
Berghuis wil dat Feyenoord lering trekt uit zwakke tweede helft in Almelo

nK9ZGwPc.png

Steven Berghuis is logischerwijs in zijn nopjes met de drie punten die Feyenoord zaterdag op bezoek bij Heracles Almelo pakte, maar de aanvaller is ook van mening dat de ploeg lering moet trekken uit de belabberde tweede helft die het op de mat legde in het Polman Stadion.

"Het was vandaag hetzelfde liedje als in de met 5-0 gewonnen wedstrijd van twee weken geleden tegen Willem II. We toonden na rust geen initiatief meer. Als we dat wel hadden gedaan, dan hadden we het onszelf nooit zo moeilijk gemaakt", zei Berghuis hoofdschuddend in de catacomben van het onderkomen van de nummer tien van de Eredivisie.

Feyenoord gaf in de slotfase bijna de al in de eerste helft opgebouwde 0-3 voorsprong uit handen. Pas in de blessuretijd maakte de debuterende Sam Larsson met de 2-4 aan alle onzekerheid bij de Rotterdamse formatie een einde.

"We hadden onszelf voor de kop geslagen als het hier nog wel fout was afgelopen", aldus Berghuis, die zelf de eerste twee Feyenoord-treffers voor zijn rekening nam. "Ik vind wel dat wij daarin de lat hoger moeten leggen. We moeten niet achterover leunen, maar gewoon door blijven gaan."

De laatste twintig minuten deden bovendien de fantastische eerste 45 naar de achtergrond verdwijnen. "In de eerste helft waren we echt top", constateerde Berghuis terecht. "We waren heel superieur. Ik ben bijna niet op mijn eigen helft geweest om mee te verdedigen. We straalden veel plezier uit. Ook daarom is het zonde dat je dan zo'n tweede helft speelt."

Manchester City

1m41jhgq.png

Feyenoord heeft vier dagen de tijd om de boel te analyseren want woensdag wacht alweer de eerste wedstrijd in de groepsfase van de Champions League thuis tegen Manchester City.

Voor Berghuis kent de equipe van manager Josep Guardiola geen geheimen. "Ik heb vanmiddag nog de eerste helft van ze zitten kijken tegen Liverpool. Ik weet hoe goed ze kunnen voetballen, dus ze hebben me niet echt verrast", doelde de oud-speler van City's competitiegenoot Watford op de ruime uitslag (5-0) die de medekoploper van Engeland wist neer te zetten voor eigen publiek.

Berghuis kijkt reikhalzend uit naar de confrontatie in De Kuip. "Morgen zal alles wel zo'n beetje beginnen te leven. De weg ernaartoe vind ik al prachtig. Het gaat waarschijnlijk heel erg lastig worden om te winnen, maar we gaan onze huid duur verkopen. We gaan er vol voor."

"Vorig jaar wonnen we ook met 1-0 van Manchester United. Dat kunnen we misschien wel meenemen naar de wedstrijd van woensdag. Niet hoe we moeten spelen, maar wel het geloof in eigen kunnen. Dat een stunt zeker tot de mogelijkheden behoort."
MMM
 MMM - zondag 10 september 2017 - 19:51   quote  deeplink  
Schitterende goal die eerste gisteren.
ar
 ar - zondag 10 september 2017 - 20:00   quote  deeplink  
Goal van hoog niveau
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 10 september 2017 - 21:16   quote  deeplink  
Steven Berghuis genomineerd voor Speler van de Week

7wW5Tr2G.jpg

Steven Berghuis is genomineerd voor ‘Speler van de Week’ van Voetbal Inside. De aanvaller had een groot aandeel in de zege van Feyenoord tegen Heracles Almelo (4-2) door twee keer te scoren en maakte hierdoor kans op De Gouden Veter. Vorig seizoen won hij de onderscheiding ook al eens.

Klik op onderstaande link om te stemmen
http://www.voetbalinside.nl/spelerweek
ar
 ar - zondag 10 september 2017 - 21:22   quote  deeplink  
Gedaan
Stylzz
 Stylzz - zondag 10 september 2017 - 21:22   quote  deeplink  
Uiteraard
MMM
 MMM - zondag 10 september 2017 - 21:57   quote  deeplink  
Gestemd.
van geil
 van geil - zondag 10 september 2017 - 22:09   quote  deeplink  
Steven doet het goed op kutgras.
MMM
 MMM - zondag 10 september 2017 - 22:50   quote  deeplink  
Milo?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 11 september 2017 - 05:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 september 2017 - 22:50 schreef MMM het volgende:
Milo?
d:-))
netsurfer
 netsurfer - maandag 11 september 2017 - 06:31   quote  deeplink  
Ik vind dat Feyenoorders dit prijsje (spelert van de week) vaak wat makkelijk krijgen, maar dit keer terecht. Ik heb ook op hem gestemd. Prima wedstrijd. Fijne speler.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 11 september 2017 - 07:14   quote  deeplink  
Sluit ik me graag bij aan.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 11 september 2017 - 08:03   quote  deeplink  
Berghuis: ''Ik weet niet welke kans we maken''

LHbzmZHx.jpg

De spelers van Feyenoord hebben voorafgaand aan de gewonnen wedstrijd tegen Heracles Almelo de wedstrijd van Manchester City bekeken. De aankomende tegenstander van de Rotterdamse club maakte indruk tegen Liverpool en won met maar liefst 5-0.

Steven Berghuis is onder de indruk van de Engelse club. ''Het was niet eens verrassend. Manchester City is een absolute topploeg. Het haalde in de zomer even drie spelers van 50 miljoen euro en heeft gigantisch veel voetballend vermogen,'' zegt de aanvaller in gesprek met De Telegraf.

''Ik weet niet welke kans we maken, maar ik verheug me wel op wat er komen gaat. Je weet dat het lastig wordt om tegen die club overeind te blijven. Het enige dat we kunnen doen is onze huid heel duur verkopen en zorgen dat we heel veel energie in de wedstrijd stoppen.''

Feyenoord begon sterk tegen Heracles en stond in de eerste helft al met 0-3 voor. ''Man, we waren zo goed voor rust. Er zat tempo in, we hadden elke tweede bal, we hadden constant het initiatief en ik kan me niet herinneren dat ik een keer op mijn eigen helft ben geweest.''
Milo
 Milo - maandag 11 september 2017 - 20:17   quote  deeplink  
Voor gvd 6 miljoen mag het......maar kaptafel was goed!
ar
 ar - maandag 11 september 2017 - 20:18   quote  deeplink  
De kaptafel is gehalveerd Milo..:)
Milo
 Milo - maandag 11 september 2017 - 20:22   quote  deeplink  
Het blijft een wijf
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 11 september 2017 - 20:28   quote  deeplink  
d:-))
ar
 ar - maandag 11 september 2017 - 20:32   quote  deeplink  
Met snor..
Milo
 Milo - maandag 11 september 2017 - 20:34   quote  deeplink  
Dat heet dons
Stylzz
 Stylzz - maandag 11 september 2017 - 21:03   quote  deeplink  
Zelfs dat heb je niet meer ;)
van geil
 van geil - maandag 11 september 2017 - 22:02   quote  deeplink  
Net geen speler van de week , ik heb de indruk dat de kift aan het omdraaien is :)
En dat is een goed teken.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 12 september 2017 - 15:17   quote  deeplink  
Berghuis: ''In de Kuip is echt niets onmogelijk''

zTahGEpr.jpg

Feyenoord treft woensdagavond Manchester City in De Kuip voor de groepsfase van de UEFA Champions League. De spelers dromen al weken van een magische avond in Rotterdam.

''Die Champions League, echt mooi,'' zegt Steven Berghuis, topscorer van de eredivisie, in gesprek met het Algemeen Dagblad. ''Wat er precies zo mooi aan is? Die tegenstanders, echt schitterend. Ja, ik wilde het liefst tegen Paris Saint-Germain spelen omdat ik een fan ben van Neymar. Maar Manchester City, Napoli en Sjachtar Donetsk, het zijn schitterende affiches.''

Ook Jean-Paul Boetius kijkt enorm uit naar de Europese wedstrijden in De Kuip. ''Het kriebelt hoor, daar hoef je niet over te liegen. We willen er een geweldige avond van maken.'' Manchester City heeft momenteel de duurste selectie ter wereld. De selectie van The Citizens heeft liefst 853 miljoen euro gekost. Berghuis ziet toch mogelijkheden. ''In de Kuip is echt niets onmogelijk.''
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 17 september 2017 - 16:36   quote  deeplink  
Gaat ook scoren..
CobusIII
 CobusIII - zondag 17 september 2017 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 16:36 schreef RenatoBos het volgende:
Gaat ook scoren..
2 gele kaarten..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 17 september 2017 - 17:36   quote  deeplink  
Das ook scoren..
netsurfer
 netsurfer - zondag 17 september 2017 - 18:40   quote  deeplink  
Heeft de wedstrijd voor ons verloren. Dom.
MightyAce
 MightyAce - zondag 17 september 2017 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 18:40 schreef netsurfer het volgende:
Heeft de wedstrijd voor ons verloren. Dom.
Je verdient een topsalaris, bent miljoenen aankoop. Hoe kun je dan zo onprofessioneel zijn. Laat maar ff banken na de schorsing.
van geil
 van geil - zondag 17 september 2017 - 18:44   quote  deeplink  
Oliedom, maar de eerste keer, het zij hem vergeven wat mij betreft .
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 17 september 2017 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 18:44 schreef van geil het volgende:
Oliedom, maar de eerste keer, het zij hem vergeven wat mij betreft .
Vergeven, zo'n proffesionel, dacht het niet..
netsurfer
 netsurfer - zondag 17 september 2017 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 18:43 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Je verdient een topsalaris, bent miljoenen aankoop. Hoe kun je dan zo onprofessioneel zijn. Laat maar ff banken na de schorsing.
Ben fan van hem, maar ben het met je eens.
MightyAce
 MightyAce - zondag 17 september 2017 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 18:44 schreef van geil het volgende:
Oliedom, maar de eerste keer, het zij hem vergeven wat mij betreft .
Die maniertjes had ie vorig seizoen ook al soms dus is niet voor.het eerst imo
MMM
 MMM - zondag 17 september 2017 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 18:43 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Je verdient een topsalaris, bent miljoenen aankoop. Hoe kun je dan zo onprofessioneel zijn. Laat maar ff banken na de schorsing.
1 van je beste spelers laten banken..
Stylzz
 Stylzz - zondag 17 september 2017 - 18:57   quote  deeplink  
T was gewoon dom, maar debet aan het slechte fluiten van Kruipers.
Als je de ene keer wel geel geeft voor vasthouden en de andere keer niet, tja.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 17 september 2017 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 18:57 schreef Stylzz het volgende:
T was gewoon dom, maar debet aan het slechte fluiten van Kruipers.
Als je de ene keer wel geel geeft voor vasthouden en de andere keer niet, tja.
Klopt maar bovenal dom, je weet dat je al geel hebt..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 17 september 2017 - 19:04   quote  deeplink  
Berghuis betuigt spijt: ''Ik laat het team in de steek''

lqtdAUuD.jpg

Feyenoord ging zondagmiddag met 1-0 onderuit tegen PSV. De Rotterdamse club speelde lange tijd met tien man. Steven Berghuis ontving in de eerste helft namelijk twee gele kaarten. De aanvaller ontving zijn eerste gele kaart na een harde overtreding op Luuk de Jong, waar Berghuis veel spijt van heeft.

“Het lijkt me logisch hoe ik hier sta, ik baal enorm”, zegt Berghuis tegenover FOX Sports. “Ten eerste naar Luuk, ik raak heel lelijk met knie zijn ribben. Ik was er wel van slag van. Mijn tweede hele kaart gebeurt normaal niet en mag ook niet gebeuren maar ik doe het wel. Vervelend, vooral voor het team.”

“Ik laat het team in de steek”, vervolgt hij. “Dit is mijn eerste of tweede rode kaart. Een uitwedstrijd tegen PSV is met elf spelers al lastig, met tien helemaal. Ik ben wel trots op die gasten. Ze hebben goed gespeeld in de tweede helft, heel knap.”
MightyAce
 MightyAce - zondag 17 september 2017 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 18:54 schreef MMM het volgende:

[..]

1 van je beste spelers laten banken..
Ja goed was ie vandaag. Als je je team zo naait mag je.achteraan aansluiten.
van geil
 van geil - zondag 17 september 2017 - 19:32   quote  deeplink  
Zal wel op ziekenbezoek gaan met zelf gemarineerde ribbetjes.
ar
 ar - zondag 17 september 2017 - 19:36   quote  deeplink  
Hahaha
Alexi
 Alexi - zondag 17 september 2017 - 19:38   quote  deeplink  
Ach het komt wel goed hoor, thuis pakken we de punten gewoon weer terug en een getergde Steven is alleen maar beter voor het team.
VVout
 VVout - zondag 17 september 2017 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 19:03 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Klopt maar bovenal dom, je weet dat je al geel hebt..
Als je je ergert en het gaat niet, doen we allemaal domme dingen. Frustratie sluipt er dan in een team, zag je tegen City ook na de 30e minuut gebeuren. Niet handig, maar emotioneel wel te begrijpen.
piet de paler
 piet de paler - zondag 17 september 2017 - 19:59   quote  deeplink  
Tja we kunne beter altijd met 10 man beginnen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ..









0.0380318