BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Fart
 Fart - donderdag 05 oktober 2017 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 oktober 2017 - 11:33 schreef VVout het volgende:

[..]

Als ze met alle middelen de ontvangst er van als je een poot over de grens zet proberen te blokkeren heb ik gezegd. Wel alles lezuh hè.

Proberen ook alles te verdraaien me een poot uit te rukken, lullo's
Ik heb slechte ontvangst Nepflix, daarom alternatieven hahaha
Iedereen heeft zijn reden wel om iets illegaals te doen :p
VVout
 VVout - donderdag 05 oktober 2017 - 12:11   quote  deeplink  
Niet goedschiks, dan kwaadschiks. Ze kunnen het krijgen zoals ze het verdienen.
Fart
 Fart - donderdag 05 oktober 2017 - 12:28   quote  deeplink  
Dan zijn we er VVout, Power to the people.
van geil
 van geil - donderdag 05 oktober 2017 - 19:45   quote  deeplink  
Vastgebonden aan de cornervlag nog gevaarlijker dan Kramer.
MMM
 MMM - vrijdag 13 oktober 2017 - 11:28   quote  deeplink  
Speler van de maand!
van geil
 van geil - dinsdag 17 oktober 2017 - 23:04   quote  deeplink  
Dit kan een grote speler worden .
Hij snapt het.
Geen dank van Geel voor de tip :)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 17 oktober 2017 - 23:05   quote  deeplink  
Komt qua creativiteit veel van hem. Teveel verhoudingsgewijs. Met name Boëtius, Vilhena en Toornstra zouden een groter aandeel daarin moeten hebben. Of ze geen vorm hebben of niet goed genoeg zijn, laat ik dan maar even in het midden.
MMM
 MMM - dinsdag 17 oktober 2017 - 23:24   quote  deeplink  
Kanjer.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 19 oktober 2017 - 17:55   quote  deeplink  
Berghuis: ''Zó mooi als ik die beelden van Stadhuisplein zie''

XYR8Kv4C.jpg

Het huidige Eredivisie-seizoen is al acht speelronden oud, maar supporters van Feyenoord denken nog altijd met veel plezier terug aan het afgelopen seizoen. De club kroonde zich, na achttien jaar, tot kampioen van Nederland. Ook aanvaller Steven Berghuis kan nog altijd geen genoeg krijgen van de titel.

“De 1-0 van Dirk. Never nooit vergeet ik die meer”, zegt Berghuis. “Giovanni van Bronckhorst geeft de bal aan Bart Nieuwkoop voor een inworp. Ik maak me aanspeelbaar en Dirk Kuijt gaat de ruimte in. Ik draai me om en zie het gebeuren op vijftien meter afstand. Wat een moment was dat, vond je niet dan? Echt, het was niet normaal.”

“Ik krijg er nu weer kippenvel van. Dat stadion stond bij de warming-up al te koken. Het was mistig van al die rook, iedereen is gehypet en dan op dat moment ontploft het, precies op het juiste moment”, vervolgt de aanvaller, die dit seizoen één van de sterkhouders van Feyenoord is. “Ik denk niet dat je dat nog vaak meemaakt.”

“Ik vind het zó mooi als ik die beelden van het Stadhuisplein zie, al dat bier dat de lucht in gaat. Dat iedereen elkaar omhelst. Dat samen met elkaar, dat zijn de pure momenten van het leven. Dan zit even niemand op zijn telefoon te kijken. Iedereen was puur met het leven bezig, dat was gewoon echte liefde", besluit hij in de nieuwe Voetbal International
MMM
 MMM - vrijdag 20 oktober 2017 - 08:43   quote  deeplink  
Prachtig. Echt een held deze man. Praat altijd liefdevol over onze club en speelt momenteel fantastisch.

Onbegrijpelijk eigenlijk dat deze jongen nooit word toegezongen en bijvoorbeeld nieuwkomer Amrabat wel. Het Legioen, tenminste een gedeelte ervan, blijft blijkbaar toch meer houden van iemand met fysieke kracht dan een echte voetballer als Berghuis.

Tijd dat echte voetballers eens gewaardeerd worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 oktober 2017 door MMM --
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 20 oktober 2017 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2017 - 08:43 schreef MMM het volgende:
Prachtig. Echt een held deze man. Praat altijd liefdevol over onze club en speelt momenteel fantastisch.

Onbegrijpelijk eigenlijk dat deze jongen nooit word toegezongen en bijvoorbeeld nieuwkomer Amrabat wel. Het Legioen, tenminste een gedeelte ervan, blijft blijkbaar toch meer houden van iemand met fysieke kracht dan een echte voetballer als Berghuis.

Tijd dat echte voetballers eens gewaardeerd worden.
Slaat soms een beetje door met zijn maniertjes. En dat past niet zo goed bij de Kuip denk ik
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 20 oktober 2017 - 12:11   quote  deeplink  
Maniertjes of niet, ik vind hem een potentiele topper.

Kan zelfs wel lachen om de incidentele ziekenhuisbal over de volle breedte. Zit in ieder geval lef in.
MMM
 MMM - vrijdag 20 oktober 2017 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2017 - 11:59 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Slaat soms een beetje door met zijn maniertjes. En dat past niet zo goed bij de Kuip denk ik
Kan slecht tegen zijn verlies en wil dan weleens stomme dingen doen. Maar zijn dat maniertjes?

Gedeelte van het Legioen ziet altijd liever hardewerkende spelers a la Immers. Zonde, we moeten voetballers eens meer gaan waarderen. Daar draait het om, daar word je kampioen mee. Spelers als Immers zijn domme krachten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 oktober 2017 door MMM --
VVout
 VVout - vrijdag 20 oktober 2017 - 13:10   quote  deeplink  
Als er één maniertjes heeft dan is het de postbode met z'n stomme gejuich voor de kamera. Ik denk dat in Berghuis gewoon te veel N-Hollands bloed zit en daardoor de gemiddelde Rotterdammer wat minder enthousiast is. Als speler OK natuurlijk, maar je weet wel hè.
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 20 oktober 2017 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2017 - 13:10 schreef VVout het volgende:
Als er één maniertjes heeft dan is het de postbode met z'n stomme gejuich voor de kamera.
:)
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 20 oktober 2017 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2017 - 13:10 schreef VVout het volgende:
Als er één maniertjes heeft dan is het de postbode met z'n stomme gejuich voor de kamera. Ik denk dat in Berghuis gewoon te veel N-Hollands bloed zit en daardoor de gemiddelde Rotterdammer wat minder enthousiast is. Als speler OK natuurlijk, maar je weet wel hè.
Alleen die komt uit de jeugdopleiding...
netsurfer
 netsurfer - zaterdag 21 oktober 2017 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2017 - 15:03 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Alleen die komt uit de jeugdopleiding...
Ja en?
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 21 oktober 2017 - 09:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2017 - 00:08 schreef netsurfer het volgende:

[..]

Ja en?
Dan heb je meer krediet
netsurfer
 netsurfer - donderdag 26 oktober 2017 - 14:27   quote  deeplink  
Die Berghuis heeft er echt wat voor over gehad om bij ons te kunnen spelen. Niet alleen heeft hij behoorlijk wat salaris ingeleverd, maar ook nog eens zijn vader werkloos gemaakt. Nog meer respect voor hem.

quote:

Ook vader van Berghuis weg bij Watford: 'Merkte dat het beter was'

donderdag 26 oktober 2017 om 13:46

In het kielzog van Steven Berghuis is afgelopen zomer ook vader Frank bij Watford vertrokken. Dat vertelt Berghuis senior woensdag in gesprek met het Algemeen Dagblad.

Berghuis, oud-voetballer, was bij de Premier League-club jeugdtrainer. Afgelopen zomer vertrok hij echter bij Watford omdat zijn zoon de club definitief had verlaten voor Feyenoord. "Ik had het er goed naar mijn zin. Maar nu Steven er (definitief) weg was, merkte je toch dat het beter was om zelf ook te gaan", zegt de oud-speler van onder meer FC Volendam en PSV.

Berghuis senior had het wel uitstekend naar zijn zin in Engeland. "Wat ik mooi vind aan de opleiding daar, is dat ook introverte jongens mogelijkheden krijgen om te spelen. Iedereen krijgt in de leeftijd tussen 9 en 16 jaar gelijke kansen. In Nederland loopt het soms anders", aldus de jeugdcoach, die op zoek is naar een nieuwe club.
MMM
 MMM - donderdag 26 oktober 2017 - 18:17   quote  deeplink  
Kanjer van een speler.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 26 oktober 2017 - 18:43   quote  deeplink  
En is een echte Feyenoorder geworden.
van geil
 van geil - donderdag 26 oktober 2017 - 18:46   quote  deeplink  
Beide , eens.
van geil
 van geil - donderdag 26 oktober 2017 - 18:52   quote  deeplink  
Hij heeft eigenlijk alles voor een ouderwetse nummer 10.
netsurfer
 netsurfer - donderdag 26 oktober 2017 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 oktober 2017 - 18:52 schreef van geil het volgende:
Hij heeft eigenlijk alles voor een ouderwetse nummer 10.
Net als Larsson. Het elftal zou enorm opknappen van een technische nummer 10. Het huidige middenveld is teveel van hetzelfde en te voorspelbaar.
van geil
 van geil - donderdag 26 oktober 2017 - 18:56   quote  deeplink  
Ja,maar Larsson heeft fysiek nog te weinig inhoud en verliest meer duels , dan kan nog verbeteren natuurlijk.
van geil
 van geil - donderdag 26 oktober 2017 - 18:59   quote  deeplink  
Ik zou het wel eens willen zien , dan JP /Toure op rechts.
Gaat nooit gebeuren zo tijdens het seizoen , maar dromen mag.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 05 november 2017 - 14:36   quote  deeplink  
Absoluut een hoop credits opgebouwd, maar laat ik dan maar de persoon zijn die vind dat we door jou vandaag punten verloren hebben.
Het siert je dat aangetoond heb dat zelf ook te vinden.
MMM
 MMM - zondag 05 november 2017 - 14:39   quote  deeplink  
Had er tuurlijk meerdere moeten maken vandaag maar om zo'n jongen dan helemaal kapot te maken hier is echt waanzin. Banken lees ik zelfs.

Typisch Feyenoord supporters. Echte voetballers hebben geen leven hier, alleen kut spelers die geen bal recht vooruit kunnen trappen maar wel hard werken.
CobusIII
 CobusIII - zondag 05 november 2017 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 november 2017 - 14:39 schreef MMM het volgende:
Had er tuurlijk meerdere moeten maken vandaag maar om zo'n jongen dan helemaal kapot te maken hier is echt waanzin. Banken lees ik zelfs.

Typisch Feyenoord supporters. Echte voetballers hebben geen leven hier, alleen kut spelers die geen bal recht vooruit kunnen trappen maar wel hard werken.
eens, maar had vandaag een totale off-day en drukte daarmee een stempel op de wedstrijd..
MightyAce
 MightyAce - zondag 05 november 2017 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 november 2017 - 14:39 schreef MMM het volgende:
Had er tuurlijk meerdere moeten maken vandaag maar om zo'n jongen dan helemaal kapot te maken hier is echt waanzin. Banken lees ik zelfs.

Typisch Feyenoord supporters. Echte voetballers hebben geen leven hier, alleen kut spelers die geen bal recht vooruit kunnen trappen maar wel hard werken.
Als je kut speelt mag je banken. Er speelden er veel kut, maar Steven viel extra op omdat ie een hattrick aan dikke kansen verklootte en belachelijk veel passes inleverde.
ar
 ar - zondag 05 november 2017 - 15:24   quote  deeplink  
Onbegrijpelijk vandaag.
Dat je kansen mist ok,maar niet 7 ballen bij de tegenstander inleveren
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 05 november 2017 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 november 2017 - 14:39 schreef MMM het volgende:
Had er tuurlijk meerdere moeten maken vandaag maar om zo'n jongen dan helemaal kapot te maken hier is echt waanzin. Banken lees ik zelfs.

Typisch Feyenoord supporters. Echte voetballers hebben geen leven hier, alleen kut spelers die geen bal recht vooruit kunnen trappen maar wel hard werken.
Ik maak geen verschil,klote is klote maar om dan naar het Vilhena topic te gaan om hem af te branden.?
Stylzz
 Stylzz - zondag 05 november 2017 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 november 2017 - 15:25 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik maak geen verschil,klote is klote maar om dan naar het Vilhena topic te gaan om hem af te branden.?
T verschil zit even in structureel elke week hetzelfde doen, zelfde fouten maken, of een keer een kut wedstrijd spelen.
MMM
 MMM - zondag 05 november 2017 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 november 2017 - 15:22 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Als je kut speelt mag je banken. Er speelden er veel kut, maar Steven viel extra op omdat ie een hattrick aan dikke kansen verklootte en belachelijk veel passes inleverde.
Als je kut speelt mag je banken. Gelukkig ben je een coach geworden.. Zou zelfs Messi een keer de lul zijn na een mindere dag.

Berguis met Jorgensen de beste van dat hele zooitje en mag banken na 1 slechte pot. Alleen bij Feyenoord kan zoiets gezegd worden.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 05 november 2017 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 november 2017 - 15:27 schreef Stylzz het volgende:

[..]

T verschil zit even in structureel elke week hetzelfde doen, zelfde fouten maken, of een keer een kut wedstrijd spelen.
Vind het puur op de man worden.
Begrijp mij niet verkeerd hoor want hij speelt ook bagger maar Toornstra is eigenlijk
al weken minder dan Tonny ,maar het topic van hem komt niet boven drijven.
MMM
 MMM - zondag 05 november 2017 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 november 2017 - 15:25 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik maak geen verschil,klote is klote maar om dan naar het Vilhena topic te gaan om hem af te branden.?
Wat miszeg ik daar dan? Vilhena kan niks met rechts.
MMM
 MMM - zondag 05 november 2017 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 november 2017 - 15:22 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Als je kut speelt mag je banken. Er speelden er veel kut, maar Steven viel extra op omdat ie een hattrick aan dikke kansen verklootte en belachelijk veel passes inleverde.
Bilal erin, das pas een echte kanjer!!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 05 november 2017 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 november 2017 - 15:33 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Vind het puur op de man worden.
Begrijp mij niet verkeerd hoor want hij speelt ook bagger maar Toornstra is eigenlijk
al weken minder dan Tonny ,maar het topic van hem komt niet boven drijven.
Maar Toornstra staat er al regelmatig naast of wordt voortijdig gewisseld...
MightyAce
 MightyAce - zondag 05 november 2017 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 november 2017 - 15:33 schreef MMM het volgende:

[..]

Als je kut speelt mag je banken. Gelukkig ben je een coach geworden.. Zou zelfs Messi een keer de lul zijn na een mindere dag.

Berguis met Jorgensen de beste van dat hele zooitje en mag banken na 1 slechte pot. Alleen bij Feyenoord kan zoiets gezegd worden.
Ok.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 05 november 2017 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 november 2017 - 15:33 schreef MMM het volgende:

[..]

Wat miszeg ik daar dan? Vilhena kan niks met rechts.
Klopt maar ik lees overal Vilhena daar waar vandaag misschien wel over andere gesproken mag worden.
Vind dat Berghuis ook gewoon altijd moet starten en is zeker met Jorgensen de beste maar klote is klote
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 05 november 2017 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 november 2017 - 15:35 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Maar Toornstra staat er al regelmatig naast of wordt voortijdig gewisseld...
En terecht ,wat mij betreft mag Amrabat het wel een keer overnemen van Tonny .
MMM
 MMM - zondag 05 november 2017 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 november 2017 - 15:35 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Ok.
Veelzeggend.
MMM
 MMM - zondag 05 november 2017 - 15:38   quote  deeplink  
Nou als Berghuis moet banken, wie dan erin?
MightyAce
 MightyAce - zondag 05 november 2017 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 november 2017 - 15:38 schreef MMM het volgende:

[..]

Veelzeggend.
Jij hebt je favorieten, dat mag.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 05 november 2017 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 november 2017 - 15:38 schreef MMM het volgende:
Nou als Berghuis moet banken, wie dan erin?
Nee joh alleen even schrijven dat hij zo verschrikkelijk klote was vandaag is voldoende.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 05 november 2017 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 november 2017 - 15:37 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

En terecht ,wat mij betreft mag Amrabat het wel een keer overnemen van Tonny .
Zou logisch zijn, maar tegelijkertijd kan je daar geen wonderen van verwachten. We hebben daar echte voetballer nodig, iemand die je altijd kan aanspelen, iemand die opendraait, die snel denkt, etcetera. Zo'n speler hebben we simpelweg niet in de selectie. Of je moet mensen als Larsson of Hansson als zodanig zien.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 05 november 2017 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 november 2017 - 15:35 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Maar Toornstra staat er al regelmatig naast of wordt voortijdig gewisseld...
Precies.
En Tonny mag elke keer weer starten. En wedstrijd uit spelen.
En wat is Hansson's gebrek?
En wanneer krijgt Amrabat een vaste plek?
En waarom niet Larsson naar de 10?
MightyAce
 MightyAce - zondag 05 november 2017 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 november 2017 - 15:38 schreef MMM het volgende:
Nou als Berghuis moet banken, wie dan erin?
Wat ik elders opteerde, stoppen met 433 zolang we daar niet de bezetting voor hebben. Dus 442 of 532, bijvoorbeeld
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 05 november 2017 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 november 2017 - 15:40 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Zou logisch zijn, maar tegelijkertijd kan je daar geen wonderen van verwachten. We hebben daar echte voetballer nodig, iemand die je altijd kan aanspelen, iemand die opendraait, die snel denkt, etcetera. Zo'n speler hebben we simpelweg niet in de selectie. Of je moet mensen als Larsson of Hansson als zodanig zien.
Dat mag je van Geel verwijten ,Ayoub had logischer geweest dan Amrabat.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 05 november 2017 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 november 2017 - 15:40 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Precies.
En Tonny mag elke keer weer starten. En wedstrijd uit spelen.
En wat is Hansson's gebrek?
En wanneer krijgt Amrabat een vaste plek?
En waarom niet Larsson naar de 10?
Zie mijn vorige reactie

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ..









0.0313780