BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
JanM
 JanM - vrijdag 10 augustus 2018 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2018 - 13:36 schreef MMM het volgende:

[..]

Scouts zien meestal wel wat de rest van het team er van bakt. Goede scouts. Dus geen Feyenoord scouts.

En ach diva, tsja het is maar wat je wilt. Liever van Beek, Verdonk of Amrabat inderdaad. Daar komen we verder mee. Daar gaan we stappen mee maken, kanjers
BergMMMuis had gisteren de uitzondering moeten zijn en het team op sleeptouw moeten nemen bij het ontbreken van zoveel basisspelers, maar nee hoor: onze diva veroorzaakt met de zoveelste mislukte breedte'pass' in de zesde minuut de eerste tegengoal en heeft de rest van de wedstrijd ook het verschil absoluut niet kunnen maken.

Natuurlijk waren er een aantal nog slechter en moet je Amrabat, Larsson, Nieuwkoop, Van Beek en Verdonk (maar eigenlijk die andere 5 ook) puur o.b.v. gisteren NOOIT meer opstellen, maar van een speler met de voetbalkwaliteiten en het talent van BergMMMuis mag je juist in dit soort wedstrijden toch meer verwachten! Alleen dat schot(je) in de eerste helft en die dieptepass op Boëtius in de tweede is echt veeeeeeeeeel te mager! Mentaal zit het helaas gewoon niet goed ...
van geil
 van geil - vrijdag 10 augustus 2018 - 13:55   quote  deeplink  
Hoe slecht hij ook was, volgens mij ziet zelfs een leek, dat dit een van de weinige spelers is waar je mee verder kunt komen qua niveau .
Het is diep triest dat je met een begroting van 67 miljoen 2 van dit soort spelers in huis hebt.
MMM
 MMM - vrijdag 10 augustus 2018 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2018 - 13:47 schreef JanM het volgende:

[..]

BergMMMuis had gisteren de uitzondering moeten zijn en het team op sleeptouw moeten nemen bij het ontbreken van zoveel basisspelers, maar nee hoor: onze diva veroorzaakt met de zoveelste mislukte breedte'pass' in de zesde minuut de eerste tegengoal en heeft de rest van de wedstrijd ook het verschil absoluut niet kunnen maken.

Natuurlijk waren er een aantal nog slechter en moet je Amrabat, Larsson, Nieuwkoop, Van Beek en Verdonk (maar eigenlijk die andere 5 ook) puur o.b.v. gisteren NOOIT meer opstellen, maar van een speler met de voetbalkwaliteiten en het talent van BergMMMuis mag je juist in dit soort wedstrijden toch meer verwachten! Alleen dat schot(je) in de eerste helft en die dieptepass op Boëtius in de tweede is echt veeeeeeeeeel te mager! Mentaal zit het helaas gewoon niet goed ...
Hij kan toch ook fouten maken? Als hij zoals Larsson op safe gaat spelen en geen moer meer probeert maak ik me pas zorgen.

Kon Messi het verschil maken bij Argentinië op het WK? Nee, omdat hij net als Berghuis met kut spelers opgescheept zit met weinig tot geen voetballend vermogen.

Hij kan niet alles alleen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 augustus 2018 door MMM --
JanM
 JanM - vrijdag 10 augustus 2018 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2018 - 14:17 schreef MMM het volgende:

[..]

Hij kan toch ook fouten maken? Als hij zoals Larsson op safe gaat spelen en geen moer meer probeert maak ik me pas zorgen.

Kon Messi het verschil maken bij Argentinië op het WK? Nee, omdat hij net als Berghuis met kut spelers opgescheept zit met weinig tot geen voetballend vermogen.

Hij kan niet alles alleen
Precies! Hij is geen Messi! Als het even niet loopt moet hij er een tandje bij gooien ipv gefrustreerd raken en af te geven op zijn mindere ploeggenoten en die in de problemen brengen met slechte breedteballen en/of niet fatsoenlijk meeverdedigen! Dat verwijt ik hem.

Verder absoluut een heerlijke voetballer en als het (een beetje) loopt een meerwaarde voor Feyenoord! Maar hij zou nog zoveel beter kunnen als hij mentaal deze stap nog zou kunnen zetten!
MMM
 MMM - vrijdag 10 augustus 2018 - 15:57   quote  deeplink  
Nee hij is geen Messi. Maar zelfs Messi kan het niet alleen,laat staan Berghuis.

Meeverdedigen doet hij wel, gisteren vaak genoeg zien doen. Wat van mij niet eens altijd hoeft. Die andere 8 moeten zich de pleuris lopen voor van Persie en Berghuis.
JanM
 JanM - vrijdag 10 augustus 2018 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2018 - 15:57 schreef MMM het volgende:
Die andere 8 moeten zich de pleuris lopen voor van Persie en Berghuis.
En daar gaat het m.i. dus precies mis, zeker in wedstrijden als die van gisteren! Dat vindt hij zelf blijkbaar ook en dat noem ik divagedrag!
MMM
 MMM - vrijdag 10 augustus 2018 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2018 - 16:39 schreef JanM het volgende:

[..]

En daar gaat het m.i. dus precies mis, zeker in wedstrijden als die van gisteren! Dat vindt hij zelf blijkbaar ook en dat noem ik divagedrag!
Ik heb hem vaak genoeg zien meeverdedigen?
van geil
 van geil - vrijdag 10 augustus 2018 - 17:47   quote  deeplink  
Voetballen moeten ze, werken doen ze maar in de havens.
Trencin voetbalde zo ver uit elkaar en met beweging dat er niet eens duels mogelijk waren , Dan hoef je niet te bikkelen , maar dat voetbal je.
Het is wat anders als het niveau gelijkwaardig wordt of hoger, dan is bikkelen vaak noodzaak en een vereiste in combinatie met voetbal.
Els
 Els - vrijdag 10 augustus 2018 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2018 - 14:17 schreef MMM het volgende:

[..]

Hij kan toch ook fouten maken? Als hij zoals Larsson op safe gaat spelen en geen moer meer probeert maak ik me pas zorgen.

Kon Messi het verschil maken bij Argentinië op het WK? Nee, omdat hij net als Berghuis met kut spelers opgescheept zit met weinig tot geen voetballend vermogen.

Hij kan niet alles alleen
Ik heb de indruk dat Berghuis (in elk geval voetballend) alleen een klik heeft met Van Persie. Zag je in de wedstrijd tegen PSV ook, alle ballen gaan op RvP en andere spelers ziet hij over het hoofd. Ik kan me dat soms best voorstellen, als ze jouw goede actie weer verprutsen, maar uiteindelijk leidt het tot niets. En dat had Berghuis inmiddels wel mogen leren, hij is geen 17 meer.
Milo
 Milo - zondag 12 augustus 2018 - 16:50   quote  deeplink  
Ook vandaag was je ondermaats. Berghuis kan dus geen elftal bij de hand nemen....
MMM
 MMM - zondag 12 augustus 2018 - 16:51   quote  deeplink  
Ik gun hem een transfer. Verdiend een betere club en spelers.
Stylzz
 Stylzz - zondag 12 augustus 2018 - 16:53   quote  deeplink  
Hij past er nu prima tussen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 12 augustus 2018 - 16:54   quote  deeplink  
Vandaag was de chemie er niet tussen hem en van Persie ..
Dat lag overigens meer aan van Persie dan aan hem.
van geil
 van geil - zondag 12 augustus 2018 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 augustus 2018 - 16:51 schreef MMM het volgende:
Ik gun hem een transfer. Verdiend een betere club en spelers.
En forum.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 augustus 2018 - 08:57   quote  deeplink  
Berghuis senior onder de indruk: ''Hij is er voortdurend mee bezig''

Frank Berghuis, de vader van Steven Berghuis, geeft hoog op over zijn zoon. De bezettenheid en zijn liefde voor het vak spreken hem erg aan. Daarbij roemt hij de professionaliteit van zijn zoon. Gezond eten, nauwelijks uitspattingen en dus ook voetbal kijken om ervan te leren.

''Steven is ongelooflijk bezeten,'' zegt hij in gesprek met het Algemeen Dagblad. ''Juist omdat hij zo'n verantwoordelijkheidsgevoel heeft. Ik hoor hem op tv soms zeggen: 'Ik wil dat die 50.000 op de tribune het goed hebben.' Geloof me, dat meent hij. Daar ken ik Steven goed genoeg voor. Een op en top professional is hij.''

De oud-international ziet vergelijkingen met zichzelf. ''We zijn allebei even perfectionistisch. Als dingen niet gaan zoals we willen, raken we geïrriteerd. Mijn vrouw zegt weleens dat ik nooit een teamsporter zou kunnen zijn. Juist omdat ik niet afhankelijk wil zijn van anderen. Steven heeft dat ook enigszins. Hij waardeert zijn teammaten zeer. Maar diep in zijn hart zou hij zelf liefst dat hele elftal zijn. Steven heeft een intense drang om altijd belangrijk te zijn.''

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 augustus 2018 door Leon FR1908 --
JanM
 JanM - maandag 13 augustus 2018 - 10:55   quote  deeplink  
Misplaatst divagedrag, zonde!
netsurfer
 netsurfer - maandag 13 augustus 2018 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2018 - 13:36 schreef MMM het volgende:

[..]
En ach diva, tsja het is maar wat je wilt. Liever van Beek, Verdonk of Amrabat inderdaad. Daar komen we verder mee. Daar gaan we stappen mee maken, kanjers
:)
VVout
 VVout - maandag 13 augustus 2018 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 augustus 2018 - 10:55 schreef JanM het volgende:
Misplaatst divagedrag, zonde!
Gewoon allemaal een trap onder hun klote hebben, ze falen als team.
Milo
 Milo - maandag 13 augustus 2018 - 11:22   quote  deeplink  
Ik heb vanaf dag 1 moeite gehad met zijn uitstraling en gedrag! zijn eerste bal was gister ook ruk! Hoppa liet het daarna weer lopen. Hij speelt al 3 wedstrijden slecht! En kom nou niet aanzetten dat het door de andere komt. Hij moet de man zijn die het elftal bij de hand moet pakken. Vorig seizoen was je top nu moet je uit een ander vaatje tappen en geef je niet thuis! Ook jij moet gewoon werken voor je geld! DIVA!!!
JanM
 JanM - maandag 13 augustus 2018 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 augustus 2018 - 11:22 schreef Milo het volgende:
Ik heb vanaf dag 1 moeite gehad met zijn uitstraling en gedrag! zijn eerste bal was gister ook ruk! Hoppa liet het daarna weer lopen. Hij speelt al 3 wedstrijden slecht! En kom nou niet aanzetten dat het door de andere komt. Hij moet de man zijn die het elftal bij de hand moet pakken. Vorig seizoen was je top nu moet je uit een ander vaatje tappen en geef je niet thuis! Ook jij moet gewoon werken voor je geld! DIVA!!!
+1908! Wie o wie gaat m dit een keer vertellen? Blijkbaar doen Giopeloos en zijn teamgenoten dit niet of iig onvoldoende! Ik denk dat een Peter Bosz hier heel snel klaar mee is, dus Peter kom er maar in!

En dan een suggestie voor de positie van TD, puur o.b.v. zijn netwerk en het feit dat hij een bekendheid in de voetballerij is … geen idee of hij hiervoor echt geschikt is verder, dus SHOOT: Ruud Gullit?
VVout
 VVout - maandag 13 augustus 2018 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 augustus 2018 - 11:33 schreef JanM het volgende:

[..]

... Ruud Gullit?
Zolang ie dat niet managed als zijn huwelijk kan het wat worden.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 augustus 2018 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 augustus 2018 - 10:55 schreef JanM het volgende:
Misplaatst divagedrag, zonde!
Nee zijn vader geeft aan dat hij een vorm van autisme heeft.
Kan je helaas niks aan doen ,is geen medicatie voor.
van geil
 van geil - maandag 13 augustus 2018 - 17:52   quote  deeplink  
Er is heel veel mis bij Feyenoord , laten we de beste speler lynchen .
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 augustus 2018 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 augustus 2018 - 17:52 schreef van geil het volgende:
Er is heel veel mis bij Feyenoord , laten we de beste speler lynchen .
Heb je het verhaal van zijn vader gelezen?
van geil
 van geil - maandag 13 augustus 2018 - 18:23   quote  deeplink  
Doelde niet op die post
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 augustus 2018 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 augustus 2018 - 18:23 schreef van geil het volgende:
Doelde niet op die post
Nee weet wat je bedoelt.
Ik kan me wel vinden in de gedachte van Steven,er zijn
er maar weinig waar ik mee wil werken.
Ligt niet aan die mensen maar aan mij,alleen in Steven zijn geval
is het niet handig om geen teamplayer te zijn.En zijn
vader help niet echt om dit ook nogeens te bevestigen
in een interview.
Els
 Els - maandag 13 augustus 2018 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 augustus 2018 - 16:57 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nee zijn vader geeft aan dat hij een vorm van autisme heeft.
Kan je helaas niks aan doen ,is geen medicatie voor.
Welnee, gewoon eerzucht en perfectionisme. Niks mis mee, alleen wordt van hem (en zijn vader) alles op een goudschaaltje gewogen. Als alles wat jij en ik zeggen, geanalyseerd wordt, dan komen wij er ook niet best uit (en ik hou mijn mening voor me over de rest van het forum).
van geil
 van geil - maandag 13 augustus 2018 - 18:49   quote  deeplink  
Ben het met Els eens.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 augustus 2018 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 augustus 2018 - 18:42 schreef Els het volgende:

[..]

Welnee, gewoon eerzucht en perfectionisme. Niks mis mee, alleen wordt van hem (en zijn vader) alles op een goudschaaltje gewogen. Als alles wat jij en ik zeggen, geanalyseerd wordt, dan komen wij er ook niet best uit (en ik hou mijn mening voor me over de rest van het forum).
Nou Els hij slaat al een half seizoen diverse spelers over in de
combinatie ...
Je speelt in een team of niet.

Maar wat ik schrijf ,ja dat klopt kan beter niet geanalyseerd worden haha :-)
Els
 Els - maandag 13 augustus 2018 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 augustus 2018 - 18:49 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nou Els hij slaat al een half seizoen diverse spelers over in de
combinatie ...
Je speelt in een team of niet.

Maar wat ik schrijf ,ja dat klopt kan beter niet geanalyseerd worden haha :-)
Ik was zelf vroeger matig getalenteerd, voor elke sport die ik speelde. In een goed team was ik goed, in een slecht team was ik niet te genieten en kon ook weinig toevoegen.
Extreme eerzucht met een matig talent is een rampzalige combinatie.
Ik kan me voorstellen, dat Berghuis één van de beste spelers van Feyenoord is, maar zijn acties vaak niet begrepen ziet. En dat hij daar moedeloos van wordt. Heb ik de laatste dagen ook met onze spelers gehad, en begin pas nu weer een beetje in mijn evenwicht te komen.
van geil
 van geil - maandag 13 augustus 2018 - 18:58   quote  deeplink  
Kun je nagaan , als je elke dag mee op het veld staat.
JanM
 JanM - maandag 13 augustus 2018 - 19:21   quote  deeplink  
Zo lang hij zelf meerdere keren per wedstrijd simpele balletjes breed naar de verkeerde kleur speelt en dan ook nog regelmatig niet meeverdedigt, is hij wat mij betreft degene die het niet begrepen heeft! Zoals Leon terecht aangeeft is voetbal een TEAMsport en de echte groten trekken hun mindere teamgenoten naar een hoger niveau. BergMMMuis kaffert ze uit of negeert ze gewoon volledig. Nogmaals, geweldige voetballer maar zo lang hij dat niet verandert zal Feyenoord zijn eindstation zijn denk ik ...
van geil
 van geil - maandag 13 augustus 2018 - 19:23   quote  deeplink  
Laten we het hopen.
Dirk1
 Dirk1 - maandag 13 augustus 2018 - 19:41   quote  deeplink  
juist simpel spelen is het moeilijkst maar ja als je nergens op terug kunt vallen na zoveel jaar gio nog steeds toevals voetbal geen enkele vast spelsysteem kunnen uitvoeren,nooit een wedstrijd kunnen doen kantelen door een omzetting ja als men dit niet ziet of wilt zien ja ga dan maar lekker door zo en richt de clup maar ten gronde.!!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 augustus 2018 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 augustus 2018 - 18:57 schreef Els het volgende:

[..]

Ik was zelf vroeger matig getalenteerd, voor elke sport die ik speelde. In een goed team was ik goed, in een slecht team was ik niet te genieten en kon ook weinig toevoegen.
Extreme eerzucht met een matig talent is een rampzalige combinatie.
Ik kan me voorstellen, dat Berghuis één van de beste spelers van Feyenoord is, maar zijn acties vaak niet begrepen ziet. En dat hij daar moedeloos van wordt. Heb ik de laatste dagen ook met onze spelers gehad, en begin pas nu weer een beetje in mijn evenwicht te komen.
Volgens van Hanegem was Berghuis al na 2 minuten moedeloos bij Trencin uit.
Maar goed hij is geen teamplayer die de kar trekt .
Dat is jammer voor hem en zeker voor ons.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 augustus 2018 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 augustus 2018 - 19:21 schreef JanM het volgende:
Zo lang hij zelf meerdere keren per wedstrijd simpele balletjes breed naar de verkeerde kleur speelt en dan ook nog regelmatig niet meeverdedigt, is hij wat mij betreft degene die het niet begrepen heeft! Zoals Leon terecht aangeeft is voetbal een TEAMsport en de echte groten trekken hun mindere teamgenoten naar een hoger niveau. BergMMMuis kaffert ze uit of negeert ze gewoon volledig. Nogmaals, geweldige voetballer maar zo lang hij dat niet verandert zal Feyenoord zijn eindstation zijn denk ik ...
Helemaal mee eens
van geil
 van geil - maandag 13 augustus 2018 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 augustus 2018 - 19:23 schreef van geil het volgende:
Laten we het hopen.
,
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 augustus 2018 - 20:46   quote  deeplink  
Steven Berghuis zich moet laten zien, is de mening van Dick Advocaat.

"Geen twijfel over mogelijk", zegt Advocaat over El Ahmadi bij Rondo van Ziggo Sport. "Buiten zijn kwaliteiten om was het een vervelende man. Dat moet je hebben. Ik vind Berghuis een geweldige speler, maar als ik hem de laatste twee wedstrijden zie, denk ik: wat ben je aan het doen? Zo'n goeie speler, die moet de trein gaan duwen. Die zie je niet meer. Nu moet Berghuis wat zeggen, maar dan hoor je niets."
van geil
 van geil - maandag 13 augustus 2018 - 20:49   quote  deeplink  
Toen hij dat 6 weken geleden deed werd hij terug gefloten .
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 augustus 2018 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 augustus 2018 - 20:49 schreef van geil het volgende:
Toen hij dat 6 weken geleden deed werd hij terug gefloten .
Ja dat zeg Dick ,alleen als het echt nodig is .
Maar dan hoor en zie je niks
van geil
 van geil - maandag 13 augustus 2018 - 20:53   quote  deeplink  
Vraag me meer af waar de Feyenoord verantwoordelijke is ?
Had veel babbels over zijn beleid , aankopen ,kut KNVB, dubbel bezette posities, we zijn klaar etc etc
En laat nu Gio weer alles oplossen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 augustus 2018 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 augustus 2018 - 20:53 schreef van geil het volgende:
Vraag me meer af waar de Feyenoord verantwoordelijke is ?
Had veel babbels over zijn beleid , aankopen ,kut KNVB, dubbel bezette posities, we zijn klaar etc etc
En laat nu Gio weer alles oplossen.
Eens maar Willem zegt ze liepen voorin weer met 4 op een rij..
Waar trainen ze in godsnaam op.
Denk dat hij ook wel een punt heeft
Stylzz
 Stylzz - maandag 13 augustus 2018 - 21:00   quote  deeplink  
T is van allebei
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 augustus 2018 - 21:01   quote  deeplink  
Straks hebben ze afscheid genomen van e trainer die het juist wel wist.
Jan Wouters haha
van geil
 van geil - maandag 13 augustus 2018 - 21:02   quote  deeplink  
Het Landzaat effect
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 augustus 2018 - 21:04   quote  deeplink  
Ja ik schat Landzaat hoger in ,maar ik heb ze beide
eigenlijk nog nooit aan t werk gezien.
van geil
 van geil - maandag 13 augustus 2018 - 21:05   quote  deeplink  
Wouters werkte niet , die was lui
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 augustus 2018 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 augustus 2018 - 21:05 schreef van geil het volgende:
Wouters werkte niet , die was lui
Ja dat is wat ze zeggen,maar is dat ook zo?
van geil
 van geil - maandag 13 augustus 2018 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 augustus 2018 - 21:14 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja dat is wat ze zeggen,maar is dat ook zo?
misschien wilde hij werken , en de rest niet :)
VVout
 VVout - maandag 13 augustus 2018 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 augustus 2018 - 21:15 schreef van geil het volgende:

[..]

misschien wilde hij werken , en de rest niet :)
Dat werkte bij Gertjan toen ook niet.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5974
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ..









0.0412728