BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 10 mei 2018 - 10:10   quote  deeplink  
Hahahaha
MMM
 MMM - donderdag 10 mei 2018 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 mei 2018 - 10:06 schreef Milo het volgende:
Kaptafel Berghuis blijf ik een aanstellert eerste klas vinden. Hij gaat nergens anders slagen. En ik hoop dat hij verkocht wordt. Wat een naar ventje!
Tuurlijk je beste speler verkopen. Logica bij Feyenoord supporters
MMM
 MMM - donderdag 10 mei 2018 - 10:40   quote  deeplink  
https://www.feyenoord.nl/nieuws/nieuwsoverzicht/het-seizoen-van-mvp-steven-berghuis?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Milo
 Milo - donderdag 10 mei 2018 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 mei 2018 - 10:40 schreef MMM het volgende:

[..]

Tuurlijk je beste speler verkopen. Logica bij Feyenoord supporters
Hij gaat voor problemen zorgen met zijn gedrag. Dat zag je dit seizoen al. Dat irritante stemmetje en snorretje van hem, ik snap beekie wel dat hij hem een paar klappen wilde geven. Beste speler of niet? Gewoon oprotten.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 10 mei 2018 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 mei 2018 - 10:40 schreef MMM het volgende:

[..]

Tuurlijk je beste speler verkopen. Logica bij Feyenoord supporters
Jij bent helemaal Geil van aanvallers ...Jou voetbalwereld bestaat alleen
uit aanvallers ..Maar zo heb je ook verdedigers en middenvelders.
Eerlijk gezegd vind ik die 11 doelpunten van Vilhena knapper dan die 17 van Berghuis.
Daarbij is Vilhena veel meer een teamplayer.
Realistisch gezien zou van Persie op basis van minuten en kwaliteit op 1 moeten staan.
Op basis van positie en scorend vermogen komt Vilhena op 2 .
Dan is Karim op positie 3 als beste teamspeler.
En op 4 krijgen we dan Berghuis op creativiteit en scorend vermogen.
Gerard_FR
 Gerard_FR - donderdag 10 mei 2018 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 mei 2018 - 10:58 schreef Milo het volgende:

[..]

Hij gaat voor problemen zorgen met zijn gedrag. Dat zag je dit seizoen al. Dat irritante stemmetje en snorretje van hem, ik snap beekie wel dat hij hem een paar klappen wilde geven. Beste speler of niet? Gewoon oprotten.
Eens, alle voetballers met irritante stemmetjes en snorretjes moeten het land uit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 mei 2018 door Gerard_FR --
VVout
 VVout - donderdag 10 mei 2018 - 11:58   quote  deeplink  
Gewoon Fußbal spielen en zijn bek houden, dat kapsel en dat snorretje is al erg genoeg.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 10 mei 2018 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 mei 2018 - 11:41 schreef Gerard_FR het volgende:

[..]

Eens, alle voetballers met irritante stemmetjes en snorretjes moeten het land uit.
En geblondeerd haar en limbo-dialect en niet kunnen voetballen.
MMM
 MMM - donderdag 10 mei 2018 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 mei 2018 - 11:36 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Jij bent helemaal Geil van aanvallers ...Jou voetbalwereld bestaat alleen
uit aanvallers ..Maar zo heb je ook verdedigers en middenvelders.
Eerlijk gezegd vind ik die 11 doelpunten van Vilhena knapper dan die 17 van Berghuis.
Daarbij is Vilhena veel meer een teamplayer.
Realistisch gezien zou van Persie op basis van minuten en kwaliteit op 1 moeten staan.
Op basis van positie en scorend vermogen komt Vilhena op 2 .
Dan is Karim op positie 3 als beste teamspeler.
En op 4 krijgen we dan Berghuis op creativiteit en scorend vermogen.
Dat van Persie een klik met hem heeft en hem in de media bewonderd zegt genoeg lijkt me.

Zonder Berghuis hadden we serieus geen beker gehad en nog lager gestaan dan plek 4.

Hij zal best maniertjes hebben en irritant zijn, interesseert me geen reet. Hij is de eerste en nog steeds 1 van de weinige die kritiek heeft op dit waardeloze seizoen. Dat slappe gelul van onze aanvoerder komt mn neus uit, Berghuis zegt waar het op staat.

Maar nogmaals. Het maakt voor Feyenoord supporters niet uit of je geweldig kan voetballen. Als je er niks van kan maar openlijk aan geeft 020 te haten of je werkt hard en maakt een extra sliding ben je meer geliefd dan dat je 18 goals maakt en zoveel assists.

Waar is de tijd van Theo Lucius, Danny Buijs en Lex Immers. Toen genoot een groot gedeelte van het Legioen pas echt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 mei 2018 door MMM --
van geil
 van geil - donderdag 10 mei 2018 - 22:04   quote  deeplink  
Zit wat in ja.
Martin lovers :)
Fart
 Fart - donderdag 10 mei 2018 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 mei 2018 - 22:02 schreef MMM het volgende:

[..]

Waar is de tijd van Theo Lucius, Danny Buijs en Lex Immers. Toen genoot een groot gedeelte van het Legioen pas echt
Bullcrap
van geil
 van geil - donderdag 10 mei 2018 - 22:24   quote  deeplink  
Er is een taart , daar horen wat kersen op ( a la Berghuis) en als je wilt meedoen , slagroom (a la van Persie)
Het is allemaal veel te weinig.
Inderdaad ben ik het met MMM eens, zonder Berghuis was het een dramatisch seizoen geworden , met n plaats 8/9/10
Fart
 Fart - donderdag 10 mei 2018 - 22:28   quote  deeplink  
De mensen die over Berghuis klagen hebben het niet over de assists, doelpunten of spel van Berghuis, maar over de maniertjes en de arrogante harses van hem.

Die drogredenen die er vervolgens bij gehaald worden over "dat het legioen meer van spelers als Lex, Danny en Theo houden" is nonsens die erbij gehaald wordt om eigen gelijk proberen te halen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 mei 2018 door Fart --
Fart
 Fart - donderdag 10 mei 2018 - 22:32   quote  deeplink  
Dat zelfde geldt voor de opmerking "Martin lovers".

Dit zijn allemaal opmerkingen om mensen in een hokje te plaatsen in de hoop dat ze daarna stil blijven omdat ze daar niet mee geassocieerd willen worden.
van geil
 van geil - donderdag 10 mei 2018 - 22:32   quote  deeplink  
Hahahahaha
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 10 mei 2018 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 mei 2018 - 22:24 schreef van geil het volgende:
Er is een taart , daar horen wat kersen op ( a la Berghuis) en als je wilt meedoen , slagroom (a la van Persie)
Het is allemaal veel te weinig.
Inderdaad ben ik het met MMM eens, zonder Berghuis was het een dramatisch seizoen geworden , met n plaats 8/9/10
Nee joh, dan overschat je hem waanzinnig. Zonder twijfel onze mvp, maar hij is geen jezus op noppen.
Fart
 Fart - donderdag 10 mei 2018 - 22:37   quote  deeplink  
De Messi van de lage landen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 10 mei 2018 - 22:37   quote  deeplink  
Of beter gezegd, je onderschat dan de rest van Feyenoord. Wij hebben spelers als Larsson en Amrabat lopen, die zitten bij ons op de bank, maar dat zijn voor de clubs die daadwerkelijk daar eindigen (Heerenveen en Utrecht) gewoon hun betere spelers. Dat verschil is groot. Ook zonder Berghuis.
van geil
 van geil - donderdag 10 mei 2018 - 22:42   quote  deeplink  
Ik geloof er geen ruk van.
Onze selectie heeft zonder hem totaal geen scorend vermogen.
De ploegen die jij noemt wel.
van geil
 van geil - donderdag 10 mei 2018 - 22:43   quote  deeplink  
En dat ligt niet eens aan Berghuis, maar aan de samenstelling van de selectie.
van geil
 van geil - donderdag 10 mei 2018 - 22:51   quote  deeplink  
Is een beetje het van Hanegem verhaal , elftal van het jaar , fictie , 0,000 balans.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 10 mei 2018 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 mei 2018 - 22:32 schreef Fart het volgende:
Dat zelfde geldt voor de opmerking "Martin lovers".

Dit zijn allemaal opmerkingen om mensen in een hokje te plaatsen in de hoop dat ze daarna stil blijven omdat ze daar niet mee geassocieerd willen worden.
Nee hoor, vooral kjken wie het zegt.
Achachbar lover.
van geil
 van geil - donderdag 10 mei 2018 - 22:55   quote  deeplink  
Kazim loverboy
van geil
 van geil - donderdag 10 mei 2018 - 22:56   quote  deeplink  
Henky spanky
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 10 mei 2018 - 22:59   quote  deeplink  
Ouwe trekezel.
van geil
 van geil - donderdag 10 mei 2018 - 22:59   quote  deeplink  
Hahahaha
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 10 mei 2018 - 23:00   quote  deeplink  
En kom niet aan van geil hè!
van geil
 van geil - donderdag 10 mei 2018 - 23:01   quote  deeplink  
Heel Brabant loves Henky Spanky.
van geil
 van geil - donderdag 10 mei 2018 - 23:03   quote  deeplink  
Vooral in katholieke kringen uiteraard.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 10 mei 2018 - 23:04   quote  deeplink  
Zo.....? Heel Brabant?
Hebben ze internet daar dan?
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 10 mei 2018 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 mei 2018 - 23:03 schreef van geil het volgende:
Vooral in katholieke kringen uiteraard.
Nee, deze kop ik niet in.
VVout
 VVout - vrijdag 11 mei 2018 - 00:46   quote  deeplink  
Ah daarom hebben ze z'n schaaltje water bij de uitgang van de kerk.
MMM
 MMM - vrijdag 11 mei 2018 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 mei 2018 - 22:28 schreef Fart het volgende:
De mensen die over Berghuis klagen hebben het niet over de assists, doelpunten of spel van Berghuis, maar over de maniertjes en de arrogante harses van hem.

Die drogredenen die er vervolgens bij gehaald worden over "dat het legioen meer van spelers als Lex, Danny en Theo houden" is nonsens die erbij gehaald wordt om eigen gelijk proberen te halen.
Het Legioen klapt zich stuk voor domme krachten, 2 van de 3 bovenstaande namen als voorbeeld. Zo'n Berghuis word zelden toegezongen, je beste man. Bizar.

En wat maakt het uit dat hij maniertjes heeft? Die heeft C. Ronaldo ook, vreemd voorbeeld maar denk je dat Real fans hem zo behandelen?
MMM
 MMM - vrijdag 11 mei 2018 - 10:10   quote  deeplink  
Die jongen krijgt gewoon te weinig waardering. Maar dat is bij Feyenoord altijd met goede voetballers en dat is jammer.

Spelers die er weinig van kunnen maar hard werken zijn vaak populairder.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 11 mei 2018 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 mei 2018 - 22:42 schreef van geil het volgende:
Ik geloof er geen ruk van.
Onze selectie heeft zonder hem totaal geen scorend vermogen.
De ploegen die jij noemt wel.
Ik ontken niet dat er het nodige ontbreekt in de selectie van Feyenoord. Maar ondanks alles is er nog een groot verschil met dat soort clubs. Dat is lang niet alleen Berghuis.

Feyenoord heeft 28 goals meer gemaakt dan Heerenveen. Die hebben 2 spelers die meer dan 5 goals hebben gemaakt. En dat is de club die 8ste staat. Bij de nummer Adeau, Pec en Heracles is dat niet veel anders en dat zijn de clubs die rond de posities staan die jij noemde.

Utrecht en Vitesse zijn de enige clubs die nog enigszins in de buurt komen van Feyenoord. Als je het aantal goals van Berghuis van het totaal van Feyenoord afhaalt dan kom je bij die clubs in de buurt, maar zo werkt het niet. Als Berghuis er niet is, dan speelt er een ander. Laten we zeggen dat zowel Larsson als Boëtius meer minuten hadden gemaakt. Die zaten qua effectiviteit niet op het niveau van Berghuis, maar ook weer niet zover achter hem dat je direct naar de middenmoot zakt. Samen kwamen ze tot 22 goals en assists (tegenover de 32 van Berghuis) in grofweg hetzelfde aantal minuten (Boëtius en Larsson hebben samen iets meer minuten gemaakt dan Berghuis alleen). Ja je levert wat in, maar om nu te zeggen dat je dan direct 10de staat..
Milo
 Milo - vrijdag 11 mei 2018 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 mei 2018 - 10:10 schreef MMM het volgende:
Die jongen krijgt gewoon te weinig waardering. Maar dat is bij Feyenoord altijd met goede voetballers en dat is jammer.

Spelers die er weinig van kunnen maar hard werken zijn vaak populairder.
Te weinig waardering? Is gvd de duurste en best betaalde speler uit de selectie! Hij moet spelers helpen ipv afbranden!
Milo
 Milo - vrijdag 11 mei 2018 - 12:06   quote  deeplink  
Doordat de rest zich zo de tyfus voor hem werkt kan hij excelleren.
MMM
 MMM - vrijdag 11 mei 2018 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 mei 2018 - 12:03 schreef Milo het volgende:

[..]

Te weinig waardering? Is gvd de duurste en best betaalde speler uit de selectie! Hij moet spelers helpen ipv afbranden!
Dus omdat hij duur was verdiend hij geen waardering? Elke cent meer dan waard trouwens.

Hij laat het eigenlijk alleen merken bij Diks. Is daarmee niet de enige, Jorgensen heeft in het veld ook al paar keer zijn frustratie geuit naar Diks
MMM
 MMM - vrijdag 11 mei 2018 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 mei 2018 - 12:06 schreef Milo het volgende:
Doordat de rest zich zo de tyfus voor hem werkt kan hij excelleren.
Zo moet het ook. De mindere voetballers moeten werken en vuil werk opknappen voor de goede voetballers. Dat werkt overal zo.

Of moeten El Ahmadi, Toornstra en Diks het voetballend laten zien dan?
ar
 ar - vrijdag 11 mei 2018 - 13:08   quote  deeplink  
El Ahmadi held!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 11 mei 2018 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 mei 2018 - 22:02 schreef MMM het volgende:

[..]

Dat van Persie een klik met hem heeft en hem in de media bewonderd zegt genoeg lijkt me.

Zonder Berghuis hadden we serieus geen beker gehad en nog lager gestaan dan plek 4.

Hij zal best maniertjes hebben en irritant zijn, interesseert me geen reet. Hij is de eerste en nog steeds 1 van de weinige die kritiek heeft op dit waardeloze seizoen. Dat slappe gelul van onze aanvoerder komt mn neus uit, Berghuis zegt waar het op staat.

Maar nogmaals. Het maakt voor Feyenoord supporters niet uit of je geweldig kan voetballen. Als je er niks van kan maar openlijk aan geeft 020 te haten of je werkt hard en maakt een extra sliding ben je meer geliefd dan dat je 18 goals maakt en zoveel assists.

Waar is de tijd van Theo Lucius, Danny Buijs en Lex Immers. Toen genoot een groot gedeelte van het Legioen pas echt
Ja hij is onze beste speler ,vooral ook erg individualistisch .
Gaat altijd eerst voor zijn eigen kans en mocht dat niet lukken komt er hopelijk nog een assist uit.
Hij heeft Jörgensen totaal gedegradeerd tot een middelmatige spits en reageerd zich af op spelers als het paas niet goed is.
Is terecht niet tevreden met t seizoen maar zal toch zelf daarvoor in de spiegel moeten kijken.
Hij is of briljant of koning balverlies .

En ik meen het als ik zeg dat hij de beste was afgelopen seizoen ,maar als hij de focus wat minder op zichzelf had gelegd en meer op t team belang ,dan had hij al weken in de transfer geruchten gezeten .
ar
 ar - vrijdag 11 mei 2018 - 14:09   quote  deeplink  
Dat komt ie alsnog wel.
van geil
 van geil - vrijdag 11 mei 2018 - 15:26   quote  deeplink  
Boem boem Berghuis.
Gaat erin als n kapsalon.
MMM
 MMM - vrijdag 11 mei 2018 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 mei 2018 - 13:48 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja hij is onze beste speler ,vooral ook erg individualistisch .
Gaat altijd eerst voor zijn eigen kans en mocht dat niet lukken komt er hopelijk nog een assist uit.
Hij heeft Jörgensen totaal gedegradeerd tot een middelmatige spits en reageerd zich af op spelers als het paas niet goed is.
Is terecht niet tevreden met t seizoen maar zal toch zelf daarvoor in de spiegel moeten kijken.
Hij is of briljant of koning balverlies .

En ik meen het als ik zeg dat hij de beste was afgelopen seizoen ,maar als hij de focus wat minder op zichzelf had gelegd en meer op t team belang ,dan had hij al weken in de transfer geruchten gezeten .
Hij speelt hetzelfde als vorig jaar toen Jorgensen topscoorder werd?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 11 mei 2018 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 mei 2018 - 18:45 schreef MMM het volgende:

[..]

Hij speelt hetzelfde als vorig jaar toen Jorgensen topscoorder werd?
Klopt helemal ,maar toen liepen er nog teamspelers als Kuyt en Elia bij.
Kom je veel verder mee ,maar dat moet je wel willen zien natuurlijk.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 11 mei 2018 - 19:15   quote  deeplink  
https://www.voetbal.com/assists/ned-eredivisie-2017-2018/
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 11 mei 2018 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Klopt wat ik eerder aangaf ,hij gaat eerst voor zijn eigen actie.
Word dat niks dan kan je een pass verwachten.
Hij is onze belangerijkste speler geweest statisch gezien.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 11 mei 2018 - 19:18   quote  deeplink  
Oh en voor de echte liefhebber van fluwele techniek die blind is voor die andere 10 spelers die nog in t veld lopen..
Het Berghuis syndroom zeg maar
van geil
 van geil - vrijdag 11 mei 2018 - 19:43   quote  deeplink  
Hahahaha
ar
 ar - vrijdag 11 mei 2018 - 20:19   quote  deeplink  
:))

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5999
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ..









0.0470499