BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - woensdag 26 juni 2019 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 juni 2019 - 19:37 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens,het bewijs van veel talent maar helaas geen karakter.
Precies. En nog een jankmuil ook.

Ik hoop dat ie blijft, kan ie voor mij Vilhena vervangen
MMM
 MMM - woensdag 26 juni 2019 - 20:37   quote  deeplink  
Haha mooi. Dit kan ook echt alleen bij Feyenoord (supporters).

Maar ieder z'n ding.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 26 juni 2019 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 juni 2019 - 20:25 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Precies. En nog een jankmuil ook.

Ik hoop dat ie blijft, kan ie voor mij Vilhena vervangen
Twente AZ Feyenoord en straks Psv..
Een echte clubhopper ,maar ik hoop dat hij voor 20 miljoen Bergwijn vervangt.
Al speelt Botteghin straks op de vleugel,ik vind het prima.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 26 juni 2019 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 juni 2019 - 20:40 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Twente AZ Feyenoord en straks Psv..
Een echte clubhopper ,maar ik hoop dat hij voor 20 miljoen Bergwijn vervangt.
Al speelt Botteghin straks op de vleugel,ik vind het prima.
Nou ja, misschien dat Botte wel op de vleugel blijft.

Of zou die ook straks de tien positie eisen?
van geil
 van geil - woensdag 26 juni 2019 - 20:46   quote  deeplink  
10 is al vergeven aan clubicoon Beugelsdijk
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 26 juni 2019 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 juni 2019 - 20:44 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nou ja, misschien dat Botte wel op de vleugel blijft.

Of zou die ook straks de tien positie eisen?
Nee die blijft wel op de vleugel,heeft weinig diva gehakte.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 26 juni 2019 - 21:32   quote  deeplink  
15615773761215695.gif

strijder
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 26 juni 2019 - 21:33   quote  deeplink  
Whahahaha
MightyAce
 MightyAce - woensdag 26 juni 2019 - 21:40   quote  deeplink  
Efkes liggen best
Stylzz
 Stylzz - woensdag 26 juni 2019 - 21:42   quote  deeplink  
Ligt ook weer keurig op de rechtervleugel
Fart
 Fart - woensdag 26 juni 2019 - 22:13   quote  deeplink  
Voor de beste speler in 20 jaar is dr maar verdomd weinig interesse vanuit het buitenland.
Zeker wanneer je bedenkt dat deze nieuwe Maradonna voor een schijntje op te halen is.
moa
 moa - woensdag 26 juni 2019 - 23:27   quote  deeplink  
Blijft de beste speler in de selectie, die tekent eerdaags wel bij. Heeft weinig zin je betere spelers te verketteren tenzij je wilt dat die ook weglopen.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 26 juni 2019 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 juni 2019 - 21:32 schreef Stylzz het volgende:
[ afbeelding ]

strijder
Hij heeft er nog steeds last van.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 27 juni 2019 - 07:07   quote  deeplink  
Wil nummer 10 spelen bij Feyenoord. Maar PSV wil hem halen als vervanger van Lozano of Bergwijn. Dat zijn buitenspelers.

Joehoe
MMM
 MMM - donderdag 27 juni 2019 - 07:31   quote  deeplink  
Dat laatste zegt de media.

Met Bruma en met Gakpo/Malen hebben ze al buitenspelers. Pereiro moet verkocht worden dus plek vrij voor de 10 positie.

Joehoe
Stylzz
 Stylzz - donderdag 27 juni 2019 - 07:33   quote  deeplink  
Ah nog meer kans dus, top! Show me the money!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 27 juni 2019 - 07:46   quote  deeplink  
Wel mooi voor Stevie, heeft ie ze straks allemaal gehad.

Coy6725WYAQScNb.jpg
ViezeFurr
 ViezeFurr - donderdag 27 juni 2019 - 08:01   quote  deeplink  
Ik kan niet wachten tot er weer iemand van het kaliber Elvis Manu of Wesley Verhoek op de vleugels speelt. Lekker het hele seizoen zeiken over wanbeleid.
MMM
 MMM - donderdag 27 juni 2019 - 08:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 juni 2019 - 08:01 schreef ViezeFurr het volgende:
Ik kan niet wachten tot er weer iemand van het kaliber Elvis Manu of Wesley Verhoek op de vleugels speelt. Lekker het hele seizoen zeiken over wanbeleid.
Haha mooi he. En deze supporters hebben zogenaamd het beste voor met Feyenoord.

En dan over 10 weken boos zijn dat na weer een eventuele nederlaag hebben, schitterend.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 juni 2019 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 27 juni 2019 - 08:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 juni 2019 - 08:01 schreef ViezeFurr het volgende:
Ik kan niet wachten tot er weer iemand van het kaliber Elvis Manu of Wesley Verhoek op de vleugels speelt. Lekker het hele seizoen zeiken over wanbeleid.
Liever dat dan iemand die t embleem kust en daarna met PSV gaat praten
MightyAce
 MightyAce - donderdag 27 juni 2019 - 08:26   quote  deeplink  
*pakt popcorn*
Stylzz
 Stylzz - donderdag 27 juni 2019 - 08:28   quote  deeplink  
Ach Berghuis prima voetballer
Voor ons zeker
Maar vind t prima als ie gaat en we zien wel wat er terug komt
T was bij Berghuis zelf ook een gok toen
MMM
 MMM - donderdag 27 juni 2019 - 08:30   quote  deeplink  
https://www.vi.nl/nieuws/salomon-kalou-wil-nog-steeds-naar-psv

https://www.facebook.com/NOSSport/videos/van-persie-was-ooit-bijna-psver-daar-herinner-ik-me-niets-van/2048859308663744/

Dus ach Stylzz, van Persie heb je ook niks verweten. Hypocriet.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 27 juni 2019 - 08:34   quote  deeplink  
Kalou waarom zou ik t daar nu nog over hebben?
RvP had toen een conflict
Berghuis heeft openlijk gesproken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 juni 2019 door Stylzz --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 27 juni 2019 - 08:37   quote  deeplink  
We praten over t hier en nu, als je met Ajax of PSV praat moet je gaan
MMM
 MMM - donderdag 27 juni 2019 - 08:40   quote  deeplink  
Omdat het dus in het verleden veel vaker is voorgekomen.. Misschien zegt dat iets over de status die Feyenoord heeft, die het zelf gecreëerd heeft. Tientallen jaren wanbeleid.

RvP was toen nog in Feyenoord dienst toen hij een shirt van PSV in zijn handen nam, met zijn naam erop. Dat vind ik erger dan alleen met PSV praten om te kijken wat de eventuele opties zijn.

Als een speler, Berghuis nu, hogerop wil omdat Feyenoord na de titel wanbeleid gevoerd heeft, tsja.. Clubliefde komt zelden voor. Hij wilt misschien ook niet naar het buitenland ivm met zijn kind. Ik snap zijn sportieve ambities wel, voor het geld zal het niet zijn.. Bij PSV verdien je niet veel meer dan bij ons.

Is Janssen ook zijn zaakwaarnemer? Wie weet blijft hij wel, laten we het hopen want anders blijft er echt weinig over hoor. Misschien heeft hij met Feyenoord een prima gesprek gehad en is er aangegeven wat er mogelijk is aan versterkingen.
MMM
 MMM - donderdag 27 juni 2019 - 08:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 juni 2019 - 08:37 schreef Stylzz het volgende:
We praten over t hier en nu, als je met Ajax of PSV praat moet je gaan
Te makkelijk. Alleen omdat ik 2 bovenstaande voorbeelden aan haal moeten we het nu opeens over het heden hebben.

Zei je hetzelfde van Kalou en van Persie toen?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 27 juni 2019 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 juni 2019 - 08:41 schreef MMM het volgende:

[..]

Te makkelijk. Alleen omdat ik 2 bovenstaande voorbeelden aan haal moeten we het nu opeens over het heden hebben.

Zei je hetzelfde van Kalou en van Persie toen?
Kalou ja! Persie kwam pas later naar buiten
Stylzz
 Stylzz - donderdag 27 juni 2019 - 08:43   quote  deeplink  
Andere tijden qua media he
moa
 moa - donderdag 27 juni 2019 - 08:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 juni 2019 - 08:23 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Liever dat dan iemand die t embleem kust en daarna met PSV gaat praten
Kom op zeg, het enige wat we weten is dat PSV heeft geïnformeerd bij zijn zaakwaarnemer of bij Feyenoord. Sindsdien is er weinig schot in de zaak, als Steven écht weg had gewild was het nu al lang rond. Het is allemaal alleen maar speculatie want niemand weet hoe Berghuis hier in staat.

Lees nu overal wel dat Feyenoord minimaal 20 miljoen euro verlangt voor Berghuis, dat is dan wel weer bemoedigend. Dan direct Rammelaar er maar bij betrekken, hoeven we die middenvelder ook niet meer te zoeken.
MMM
 MMM - donderdag 27 juni 2019 - 08:48   quote  deeplink  
Is zo.

Maar weet je wat het is. Paar jaar geleden hetzelfde verhaal met Wijnaldum en Fer, ik was toen ook woest.. Nu een paar jaar later zie je weer hetzelfde gebeuren met Feyenoord. Wanbeleid dat zorgt voor weer een aantal tussenjaren.

Hoe erg kan je het spelers dan nog kwalijk blijven nemen? Ik vind dat er nu vooral eens kritisch naar de club gekeken moet worden.

Wat vallen goede, kwalitatieve spelers nog te verwijten? Wat is hun vooruitzicht nou de komende jaren???? Er is vrijwel niets in kas, het rommelt intern, we kunnen niet eens een TD vinden..

Terugkomend op Wijnaldum en Fer, met wat ik nu weet had ik toen misschien ook meer 'begrip' gehad. Tuurlijk doet het zeer als een speler naar 020 of PSV gaat, maar Feyenoord moet zelf eens wakker worden..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 juni 2019 door MMM --
moa
 moa - donderdag 27 juni 2019 - 08:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 juni 2019 - 08:48 schreef MMM het volgende:
Is zo.

Maar weet je wat het is. Paar jaar geleden hetzelfde verhaal met Wijnaldum en Fer, ik was toen ook woest.. Nu een paar jaar later zie je weer hetzelfde gebeuren met Feyenoord. Wanbeleid dat zorgt voor weer een aantal tussenjaren.

Hoe erg kan je het spelers dan nog kwalijk blijven nemen? Ik vind dat er nu vooral eens kritisch naar de club gekeken moet worden.

Wat vallen goede, kwalitatieve spelers nog te verwijten? Wat is hun vooruitzicht nou de komende jaren???? Er is vrijwel niets in kas, het rommelt intern, we kunnen niet eens een TD vinden..

Terugkomend op Wijnaldum en Fer, met wat ik nu weet had ik toen misschien ook meer 'begrip' gehad. Tuurlijk doet het zeer als een speler naar 020 of PSV gaat, maar Feyenoord moet zelf eens wakker worden..
Ja mee eens, toen lag Feyenoord trouwens wel echt op de rug, licentie op het spel enzo.

Feyenoord had met het geld van een aantal gele goede transfers de laatste jaren en de CL inkomsten nu weer in rustig vaarwater moeten liggen. Met de juiste mensen hadden we er nu heel anders voor kunnen staan.
yoghurt17
 yoghurt17 - donderdag 27 juni 2019 - 08:53   quote  deeplink  
Ik vind wel dat Berghuis iets meer krediet verdiend binnen de club. Met 33 wedstrijden 12 goals en 12 assits zijn uitstekende cijfers. Is destijds naar Feyenoord gekomen tegen een salaris dat ver beneden dat van watford lag mogen we ook niet vergeten. Daarbij is het gewoon een winnaar en een slechte verliezer en dat haalt vaak het beste, maar soms ook het slechte in hem naar boven, nou en! Hadden we maar 11 spelers met zijn mentaliteit als je het mij vraagt. Een knockpartij op de training, een vieze overtreding of woede bij een achterstand, komt allemaal voort uit het feit dat t niet lekker draaide en hij dat slecht kon hebben.. Niet zo raar toch? Tien keer liever dat, dan zo'n Larsson die t allemaal weinig lijkt te interesseren als die in dat veld loopt en weer een bal verkloot.

Maar als het bij Berghuis niet loopt dan gaan we fluiten en als die voor de hoofdprijs vertrekt, terwijl we hard geld nodig hebben, is het een matennaaier. En als hij blijft en straks een minder seizoen heeft en vervolgens gratis de deur uitloopt omdat hij niet meer bij wilt tekenen is het natuurlijk ook weer een lul.
moa
 moa - donderdag 27 juni 2019 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 juni 2019 - 08:53 schreef yoghurt17 het volgende:
Ik vind wel dat Berghuis iets meer krediet verdiend binnen de club. Met 33 wedstrijden 12 goals en 12 assits zijn uitstekende cijfers. Is destijds naar Feyenoord gekomen tegen een salaris dat ver beneden dat van watford lag mogen we ook niet vergeten. Daarbij is het gewoon een winnaar en een slechte verliezer en dat haalt vaak het beste, maar soms ook het slechte in hem naar boven, nou en! Hadden we maar 11 spelers met zijn mentaliteit als je het mij vraagt. Een knockpartij op de training, een vieze overtreding of woede bij een achterstand, komt allemaal voort uit het feit dat t niet lekker draaide en hij dat slecht kon hebben.. Niet zo raar toch? Tien keer liever dat, dan zo'n Larsson die t allemaal weinig lijkt te interesseren als die in dat veld loopt en weer een bal verkloot.

Maar als het bij Berghuis niet loopt dan gaan we fluiten en als die voor de hoofdprijs vertrekt, terwijl we hard geld nodig hebben, is het een matennaaier. En als hij blijft en straks een minder seizoen heeft en vervolgens gratis de deur uitloopt omdat hij niet meer bij wilt tekenen is het natuurlijk ook weer een lul.
Eens, we kunnen beter met zijn allen duimen dat hij gewoon blijft. Die jongens lezen ook gewoon mee wat er online over ze gezegd wordt, kan me zo voorstellen dat Berghuis het straks gehad heeft als er een zomer lang over hem heen gekotst wordt,
ViezeFurr
 ViezeFurr - donderdag 27 juni 2019 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 juni 2019 - 08:37 schreef Stylzz het volgende:
We praten over t hier en nu, als je met Ajax of PSV praat moet je gaan
Stel je hebt een baan. En je bent bijvoorbeeld accountant bij een accountantskantoor dat net onder de top 2 kantoren opereert. Dat werk doe je met 10 andere collega's. Elke dag zijn er wel een paar te laat, moe, ziek/zwak/misselijk, maken taken niet af, etc. Kortom; ze bakken er weinig van in vergelijking met je eigen niveau en inzet. Dan staat Ernst & Young (EY) op de stoep om je een topbaan aan te bieden, dubbel salaris en je komt in een team te werken met wél collega's van hoog niveau. Wat zou jij doen?

Daarnaast wordt er gezegd dat Berghuis heeft gepraat met PSV. Is dat wel zo? Zijn die gesprekken er echt geweest? Of heeft PSV geïnformeerd en zijn zaakwaarnemer met ze gepraat?
SCF Leiden
 SCF Leiden - donderdag 27 juni 2019 - 09:44   quote  deeplink  
https://www.fr12.nl/nieuws/51016-psv-wil-niet-voldoen-aan-vraagprijs-van-feyenoord.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
yoghurt17
 yoghurt17 - donderdag 27 juni 2019 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 juni 2019 - 09:25 schreef ViezeFurr het volgende:

[..]

Stel je hebt een baan. En je bent bijvoorbeeld accountant bij een accountantskantoor dat net onder de top 2 kantoren opereert. Dat werk doe je met 10 andere collega's. Elke dag zijn er wel een paar te laat, moe, ziek/zwak/misselijk, maken taken niet af, etc. Kortom; ze bakken er weinig van in vergelijking met je eigen niveau en inzet. Dan staat Ernst & Young (EY) op de stoep om je een topbaan aan te bieden, dubbel salaris en je komt in een team te werken met wél collega's van hoog niveau. Wat zou jij doen?

Daarnaast wordt er gezegd dat Berghuis heeft gepraat met PSV. Is dat wel zo? Zijn die gesprekken er echt geweest? Of heeft PSV geïnformeerd en zijn zaakwaarnemer met ze gepraat?
Mooi omschreven! en Inderdaad, wie zegt dat hij met PSV heeft gesproken. Wordt genoeg Bull-shit geschreven!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 27 juni 2019 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 juni 2019 - 08:48 schreef MMM het volgende:
Is zo.

Maar weet je wat het is. Paar jaar geleden hetzelfde verhaal met Wijnaldum en Fer, ik was toen ook woest.. Nu een paar jaar later zie je weer hetzelfde gebeuren met Feyenoord. Wanbeleid dat zorgt voor weer een aantal tussenjaren.

Hoe erg kan je het spelers dan nog kwalijk blijven nemen? Ik vind dat er nu vooral eens kritisch naar de club gekeken moet worden.

Wat vallen goede, kwalitatieve spelers nog te verwijten? Wat is hun vooruitzicht nou de komende jaren???? Er is vrijwel niets in kas, het rommelt intern, we kunnen niet eens een TD vinden..

Terugkomend op Wijnaldum en Fer, met wat ik nu weet had ik toen misschien ook meer 'begrip' gehad. Tuurlijk doet het zeer als een speler naar 020 of PSV gaat, maar Feyenoord moet zelf eens wakker worden..
We hebben het hier over iemand van 27 jaar en niet van 18 19 of 20 jaar die zich nog moet door ontwikkelen.
Ik heb altijd er rare nasmaak gehad van personen die vertrokken naar een concurrent.
Alleen van Wijnaldum maak ik een grote uitzondering.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 27 juni 2019 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 juni 2019 - 08:01 schreef ViezeFurr het volgende:
Ik kan niet wachten tot er weer iemand van het kaliber Elvis Manu of Wesley Verhoek op de vleugels speelt. Lekker het hele seizoen zeiken over wanbeleid.
Manu///held!!!
MightyAce
 MightyAce - donderdag 27 juni 2019 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 juni 2019 - 09:57 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Manu///held!!!
Beste blinde renpaard ooit hahaha
MMM
 MMM - donderdag 27 juni 2019 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 juni 2019 - 09:54 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

We hebben het hier over iemand van 27 jaar en niet van 18 19 of 20 jaar die zich nog moet door ontwikkelen.
Ik heb altijd er rare nasmaak gehad van personen die vertrokken naar een concurrent.
Alleen van Wijnaldum maak ik een grote uitzondering.
Leeftijd is niet relevant maatje. Iedereen wil succes hebben, sportieve ambities.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 27 juni 2019 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 juni 2019 - 10:17 schreef MMM het volgende:

[..]

Leeftijd is niet relevant maatje. Iedereen wil succes hebben, sportieve ambities.
Ruud Gullit was altijd mijn grote held vroeger,totdat hij naar
Psv ging.
Bij mij zit dat nou eenmaal zo in elkaar .
En Steven is een goede voetballer hoor, maar zijn mentaliteit daar hou ik
toch al niet van ,dus bij hem ben ik er nu al klaar mee.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 27 juni 2019 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 juni 2019 - 09:25 schreef ViezeFurr het volgende:

[..]

Stel je hebt een baan. En je bent bijvoorbeeld accountant bij een accountantskantoor dat net onder de top 2 kantoren opereert. Dat werk doe je met 10 andere collega's. Elke dag zijn er wel een paar te laat, moe, ziek/zwak/misselijk, maken taken niet af, etc. Kortom; ze bakken er weinig van in vergelijking met je eigen niveau en inzet. Dan staat Ernst & Young (EY) op de stoep om je een topbaan aan te bieden, dubbel salaris en je komt in een team te werken met wél collega's van hoog niveau. Wat zou jij doen?

Daarnaast wordt er gezegd dat Berghuis heeft gepraat met PSV. Is dat wel zo? Zijn die gesprekken er echt geweest? Of heeft PSV geïnformeerd en zijn zaakwaarnemer met ze gepraat?
Gedeeltelijk heb je gelijk hoor, maar bij de meeste bedrijven werkt het ook zo dat zodra men weet dat je solliciteert of ergens anders mee bezig bent, dan lig je eruit. Je zult niet ontslagen worden, ontslagrecht, maar er wordt zeker anders tegen je aangekeken, ook door je collega's. Wanneer je met je hoofd ergens anders zit, moet je gaan, want je zult je nooit meer zo hard inzetten voor de zaak als je in het verleden wel zou doen.

Ik zeg nergens dat ik Berghuis ongelijk geef, ik geef alleen aan, als je ergens anders met je hoofd/hart zit, dan moet je gaan.

Of hij echt gesproken heeft is altijd vraag 2, maar ik hoor t niemand ontkennen/.
SCF Leiden
 SCF Leiden - donderdag 27 juni 2019 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 juni 2019 - 10:51 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ruud Gullit was altijd mijn grote held vroeger,totdat hij naar
Psv ging.
Bij mij zit dat nou eenmaal zo in elkaar .
En Steven is een goede voetballer hoor, maar zijn mentaliteit daar hou ik
toch al niet van ,dus bij hem ben ik er nu al klaar mee.
+1
piet de paler
 piet de paler - donderdag 27 juni 2019 - 11:35   quote  deeplink  
Ik ha heel ver met je mee, maar het is wel de enige binnen Feyenoord die je nog als topper kan bestempelen.
Op 10 proberen ? Maar heb nog steeds geen goed beeld over waar feyenoord in staat toe is zonder Berghuis , ik zie winig creativiteit in dit elftal
kenny
 kenny - donderdag 27 juni 2019 - 12:08   quote  deeplink  
je kan je ook afvragen waarom berghuis overweegt een stap te maken naar psv , evenals waarom jeugd spelers overstappen naar 020 en psv
iedere sporter wil zo goed mogelijk ontwikkelen en zo hoog mogelijk acteren daar is niks mis mee
feyenoord moet goed in de spiegel kijken waarom het niet lukt op meerdere vlakken , waarom heeft geen enkele TD interesse heeft , ronald koeman zij het jaren terug ook al dat hij geen profecioneliteit aantreft
ook zo'n grootscholten wordt ontslagen bij de jeugd omdat hij vernieuwingen wilde doorvoeren om de jeugd (wat hardt nodig is) naar een hoger plan te trekken , alleen de oude kliek trainers wilden het zo lekker laten en geen vernieuwingen
het geeft aan hoe feyenoord denkt jammer genoeg
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 27 juni 2019 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 juni 2019 - 11:35 schreef piet de paler het volgende:
Ik ha heel ver met je mee, maar het is wel de enige binnen Feyenoord die je nog als topper kan bestempelen.
Op 10 proberen ? Maar heb nog steeds geen goed beeld over waar feyenoord in staat toe is zonder Berghuis , ik zie winig creativiteit in dit elftal
Je kan gewoon opnieuw beginnen zonder Berghuis en van Persie,dat lijk mij vrij duidelijk Piet.
Maar dat moet dan maar.Summerville en Sinisterra de kans geven .
ar
 ar - donderdag 27 juni 2019 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 juni 2019 - 12:17 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Je kan gewoon opnieuw beginnen zonder Berghuis en van Persie,dat lijk mij vrij duidelijk Piet.
Maar dat moet dan maar.Summerville en Sinisterra de kans geven .
Qua contrast zijn de verschillen minimaal Leon.. :)
VVout
 VVout - donderdag 27 juni 2019 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 juni 2019 - 20:05 schreef MMM het volgende:
Jullie bekijken het van 1 kant. Misschien ook eens kijken hoe Feyenoord ervoor staat.
Klopt, ben ook voor Feyenoord en heb verder weinig inlevingsvermogen voor Bergluis.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 27 juni 2019 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 juni 2019 - 12:34 schreef ar het volgende:

[..]

Qua contrast zijn de verschillen minimaal Leon.. :)
Hahahahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ..









0.0575909