BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 30 juni 2019 - 17:58   quote  deeplink  
18 miljoen voor Bergluis .
igor korneev
 igor korneev - zondag 30 juni 2019 - 17:59   quote  deeplink  
2 te weinig
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 30 juni 2019 - 18:00   quote  deeplink  
Oke 20 voor Bergluis
igor korneev
 igor korneev - zondag 30 juni 2019 - 18:03   quote  deeplink  
verkocht :)
igor korneev
 igor korneev - zondag 30 juni 2019 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juni 2019 - 11:30 schreef van geil het volgende:
De kappers betalen dat , 70 procent van het publiek wil zijn kapsel aankomend seizoen.
ik ben al begonnen met een vlas snor
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 30 juni 2019 - 18:05   quote  deeplink  
Mooi ,lekker snel afgerond
ar
 ar - zondag 30 juni 2019 - 23:00   quote  deeplink  
Nu ik er nog eens rustig over nadenk, wil ik Stevie helemaal niet in een PSV shirt zien.. ook niet voor 30 miljoen.
Ik krijg daar een KUT gevoel bij. Dus verlengen óf naar het buitenland.
SCF Leiden
 SCF Leiden - maandag 01 juli 2019 - 06:06   quote  deeplink  
Feyenoord en PSV hebben al gesproken over een mogelijke transfer van Steven Berghuis. De Eindhovenaren hebben de 27-jarige aanvaller hoog op het lijstje staan.

Dit meldt het Eindhovens Dagblad op basis van bronnen rondom de speler. De onderhandelingen verlopen voorlopig stroef. Het gat tussen de vraagprijs en wat PSV wil uitgeven aan Berghuis is nogal hoog. Bij een transfer van Bergwijn of Lozano lijken er pas weer nieuwe mogelijkheden te zijn.

Berghuis zelf heeft ook al gesproken met PSV, maar meldt zich maandagochtend gewoon in Rotterdam voor zijn eerste training onder Jaap Stam.
SCF Leiden
 SCF Leiden - maandag 01 juli 2019 - 06:06   quote  deeplink  
Feyenoord en PSV hebben al gesproken over een mogelijke transfer van Steven Berghuis. De Eindhovenaren hebben de 27-jarige aanvaller hoog op het lijstje staan.

Dit meldt het Eindhovens Dagblad op basis van bronnen rondom de speler. De onderhandelingen verlopen voorlopig stroef. Het gat tussen de vraagprijs en wat PSV wil uitgeven aan Berghuis is nogal hoog. Bij een transfer van Bergwijn of Lozano lijken er pas weer nieuwe mogelijkheden te zijn.

Berghuis zelf heeft ook al gesproken met PSV, maar meldt zich maandagochtend gewoon in Rotterdam voor zijn eerste training onder Jaap Stam.
Dirk1
 Dirk1 - maandag 01 juli 2019 - 07:08   quote  deeplink  
we gaan het zien!!het zal afhangen van Lozano of Bergwijn als 1 van de 2 vertrekken dan gaat Berghuis naar PSV mits de prijs goed is natuurlijk moet zeker tussen 15 en 20 opbrengen.
moa
 moa - maandag 01 juli 2019 - 07:44   quote  deeplink  
Het gat is hoog...?

Pff wtf
moa
 moa - maandag 01 juli 2019 - 07:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 juni 2019 - 23:00 schreef ar het volgende:
Nu ik er nog eens rustig over nadenk, wil ik Stevie helemaal niet in een PSV shirt zien.. ook niet voor 30 miljoen.
Ik krijg daar een KUT gevoel bij. Dus verlengen óf naar het buitenland.
Precies. We verkopen onze betere spelers niet aan concurrenten. Daarmee zou je alleen maar je status als subtopper gestalte gaan geven.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 01 juli 2019 - 07:49   quote  deeplink  
Nou...Berghuis denkt daar kennelijk iets anders over.
moa
 moa - maandag 01 juli 2019 - 08:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2019 - 07:49 schreef FR-Henk het volgende:
Nou...Berghuis denkt daar kennelijk iets anders over.
Dan liever voor een habbekrats naar het buitenland.
SCF Leiden
 SCF Leiden - maandag 01 juli 2019 - 08:08   quote  deeplink  
Als hij heeft gepraat daaro..... optyfen
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 juli 2019 - 08:13   quote  deeplink  
Juist
moa
 moa - maandag 01 juli 2019 - 08:22   quote  deeplink  
Stelletje emo's :)

1 geruchtje en hij ligt weer op de brandstapel.
SCF Leiden
 SCF Leiden - maandag 01 juli 2019 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2019 - 08:22 schreef moa het volgende:
Stelletje emo's :)

1 geruchtje en hij ligt weer op de brandstapel.
Ik schrijf, als hij heeft gepraat met pisvee.....
MMM
 MMM - maandag 01 juli 2019 - 10:12   quote  deeplink  
VI brengt het weer anders dat PSV gevraagd heeft wat hij moet kosten. Vind ik wat anders dan een gesprek hebben tussen beide clubs.

Raiola als zaakwaarnemer las ik..
moa
 moa - maandag 01 juli 2019 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2019 - 09:05 schreef SCF Leiden het volgende:

[..]

Ik schrijf, als hij heeft gepraat met pisvee.....
Ach Berghuis zijn zaakwaarnemer is volgens mij nog steeds Raiola, die praat met iedereen en gaat alleen voor geld. Die zal Berghuis zeker dwingen tot een gesprekje met PSV vroeg of laat. Kan hij altijd weer gebruiken in de onderhandelingen met Feyenoord over een nieuw contract.

Zegt me altijd nog steeds niks over hoe Berghuis hier in staat. Hoewel het veel zou ophelderen als hij zich gewoon even uitspreekt.
MMM
 MMM - maandag 01 juli 2019 - 10:35   quote  deeplink  
Hoewel Feyenoord al met PSV heeft gesproken over een mogelijke transfer, hopen de Rotterdammers nog steeds dat ze het tot 2021 doorlopende contract van Berghuis kunnen verlengen. Volgens RTV Rijnmond staat de buitenspeler 'niet onwelwillend' tegenover een verlengde samenwerking met Feyenoord. De Telegraaf meldde maandagochtend al dat Berghuis met Stam gaat praten over diens plannen voor het nieuwe seizoen.
MightyAce
 MightyAce - maandag 01 juli 2019 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2019 - 10:14 schreef moa het volgende:

[..]

Ach Berghuis zijn zaakwaarnemer is volgens mij nog steeds Raiola, die praat met iedereen en gaat alleen voor geld. Die zal Berghuis zeker dwingen tot een gesprekje met PSV vroeg of laat. Kan hij altijd weer gebruiken in de onderhandelingen met Feyenoord over een nieuw contract.

Zegt me altijd nog steeds niks over hoe Berghuis hier in staat. Hoewel het veel zou ophelderen als hij zich gewoon even uitspreekt.
Ja, je hoort van Stevie Nicks
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 01 juli 2019 - 11:46   quote  deeplink  
Speelde hij het afgelopen seizoen maar wat meer in teamverband,dan had de halve Spaanse
en Italiaanse clubs achter hem aangezeten,en was de vraagprijs van 20 miljoen een makkie geweest.
Voor Nederland een uitstekende speler,voor het buitenland een net niet speler.
Het zit Feyenoord dan ook altijd net niet mee.
kenny
 kenny - maandag 01 juli 2019 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2019 - 11:46 schreef Leon FR1908 het volgende:
Speelde hij het afgelopen seizoen maar wat meer in teamverband,dan had de halve Spaanse
en Italiaanse clubs achter hem aangezeten,en was de vraagprijs van 20 miljoen een makkie geweest.
Voor Nederland een uitstekende speler,voor het buitenland een net niet speler.
Het zit Feyenoord dan ook altijd net niet mee.
met dank aan gio
kenny
 kenny - maandag 01 juli 2019 - 12:00   quote  deeplink  
feyenoord moet zijn poot stijf houden , gaat niet alleen om geld maar ook je tegenstander versterken en jezelf verzwakken , en waar halen we zo'n speler weer terug ? de prijzen voor getalenteerde spelers rijzen de pan uit en met 0,0 in kas onhaalbaar voor ons
igor korneev
 igor korneev - maandag 01 juli 2019 - 12:02   quote  deeplink  
Als Berghuis perse wil, niet te houden.
Zie hoe jorgenson ermee omging.

Maar gewoon geen cent minder dan 20
MMM
 MMM - maandag 01 juli 2019 - 12:20   quote  deeplink  
Rugnummer 10.
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 juli 2019 - 12:29   quote  deeplink  
Las ik ook
moa
 moa - maandag 01 juli 2019 - 12:39   quote  deeplink  
Ja die blijft gewoon, geen rugnummer 10 trouwens meer een buiknummer.
moa
 moa - maandag 01 juli 2019 - 12:39   quote  deeplink  
D-YcQNmXkAE87ty.jpg
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 01 juli 2019 - 12:50   quote  deeplink  
Koude handjes
netsurfer
 netsurfer - maandag 01 juli 2019 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2019 - 12:20 schreef MMM het volgende:
Rugnummer 10.
Slim, daar spreekt vertrouwen en waardering vanuit de club uit. Dat zijn net van die dingetjes die hem over de streep zouden kunnen trekken om te blijven. Al vrees ik dat hij zijn hoofd al op hol heeft laten brengen door de lampen.
moa
 moa - maandag 01 juli 2019 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2019 - 12:51 schreef netsurfer het volgende:

[..]

Slim, daar spreekt vertrouwen en waardering vanuit de club uit. Dat zijn net van die dingetjes die hem over de streep zouden kunnen trekken om te blijven. Al vrees ik dat hij zijn hoofd al op hol heeft laten brengen door de lampen.
Denk het niet, dat hij rugnummer 10 heeft moet je als signaal zien dat dat gesprek met Stam al heeft plaatsgevonden en dat dit daar het gevolg van is. Die blijft gewoon.

Een transfer naar PSV is ook geen stap vooruit, moet hij zelf ook helemaal niet willen. In de zandbak, China of Turkije kan hij makkelijk het dubbele verdienen als het om geld gaat.
netsurfer
 netsurfer - maandag 01 juli 2019 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2019 - 12:55 schreef moa het volgende:

[..]

Denk het niet, dat hij rugnummer 10 heeft moet je als signaal zien dat dat gesprek met Stam al heeft plaatsgevonden en dat dit daar het gevolg van is. Die blijft gewoon.
Hoop het.

quote:

Een transfer naar PSV is ook geen stap vooruit, moet hij zelf ook helemaal niet willen. In de zandbak, China of Turkije kan hij makkelijk het dubbele verdienen als het om geld gaat.
Mee eens. Of hij wil echt niet meer naar het buitenland en ziet bij de lampen meer kans om voor de prijzen te spelen. We gaan het zien.
R()b
 R()b - maandag 01 juli 2019 - 13:00   quote  deeplink  
Joh 1 of 2 jaartjes Feyenoord, dan lekker cashen inderdaad.
van geil
 van geil - maandag 01 juli 2019 - 16:30   quote  deeplink  
Je smijt de glazen in van Kökcü op 10 .
En de uitspraak vol op de jeugd.
MMM
 MMM - maandag 01 juli 2019 - 16:33   quote  deeplink  
Rugnummer 10 hoeft niets te zeggen over de positie. Vilhena speelde er ook niet.
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 juli 2019 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2019 - 16:30 schreef van geil het volgende:
Je smijt de glazen in van Kökcü op 10 .
En de uitspraak vol op de jeugd.
Dat hangt van je opstelling af.
1 controleur, 2 ervoor, speel je met Kökcü en Berghuis
Maar Kökcü kan ook op 8.

Maar is wel aanvallender dan je nu speelde met Vilhena, Clasie en Toornstra bijvoorbeeld.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 01 juli 2019 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2019 - 16:33 schreef MMM het volgende:
Rugnummer 10 hoeft niets te zeggen over de positie. Vilhena speelde er ook niet.
En zowel Kokcu als Berghuis kunnen op meerdere posities uit de voeten. Ook prima samen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 juli 2019 door T-FeYeN00rD --
moa
 moa - maandag 01 juli 2019 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2019 - 16:33 schreef MMM het volgende:
Rugnummer 10 hoeft niets te zeggen over de positie. Vilhena speelde er ook niet.
Dat was 1 van zijn eisen toch.. Er zijn minimaal handjes geschud daarover wat de kans op een transfer in mijn ogen heel veel kleiner maakt. Als ze er niet uit konden komen met Berghuis zouden ze dat rugnummer ook wel principieel bij hem weg houden. Daar zijn dus wel afspraken gemaakt.
FFvhL
 FFvhL - maandag 01 juli 2019 - 17:02   quote  deeplink  
Gewoon verkopen en Stengs halen!
van geil
 van geil - maandag 01 juli 2019 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2019 - 16:46 schreef moa het volgende:

[..]

Dat was 1 van zijn eisen toch.. Er zijn minimaal handjes geschud daarover wat de kans op een transfer in mijn ogen heel veel kleiner maakt. Als ze er niet uit konden komen met Berghuis zouden ze dat rugnummer ook wel principieel bij hem weg houden. Daar zijn dus wel afspraken gemaakt.
Ja, eens.
En dat met een trainer waaronder je 0 wedstrijden gespeeld hebt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 juli 2019 door van geil --
VVout
 VVout - maandag 01 juli 2019 - 19:17   quote  deeplink  
Wat lees ik nou, hebben ze een paar keer aan zijn piemel geschud en nu is de kans kleiner dat ie weg gaat. Het zal wel zeker, hij kan van mij nummer één krijgen en dan mag iedereen het een keer van de stip proberen. Je speelt gewoon zo als de trainer dat voor ogen heeft, mag je mening ventileren intern en verder doe je je werk.
van geil
 van geil - maandag 01 juli 2019 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2019 - 19:17 schreef VVout het volgende:
Wat lees ik nou, hebben ze een paar keer aan zijn piemel geschud en nu is de kans kleiner dat ie weg gaat. Het zal wel zeker, hij kan van mij nummer één krijgen en dan mag iedereen het een keer van de stip proberen. Je speelt gewoon zo als de trainer dat voor ogen heeft, mag je mening ventileren intern en verder doe je je werk.
Gerucht, Jaap heeft zelf zijn hoofd erover gebogen .
VVout
 VVout - maandag 01 juli 2019 - 19:54   quote  deeplink  
Proest, als die zijn tanden er in zet :)
ed pouwelse
 ed pouwelse - maandag 01 juli 2019 - 20:03   quote  deeplink  
Afgelopen jaar speelde Berghuis best goed. Maar had hij maar de instelling van een Vilena. Dan had hij 50 miljoen opgeleverd. Goede voetballer maar heel slechte mentaliteit. Ik had ook eerst weinig vertrouwen voor het nieuwe jaar dan maar met veel jeugd waarschijnlijk regelmatig fouten maar svp wel spelers die het gras opvreten en dat is volgens mij Stam wel toevertrouwd.
ed pouwelse
 ed pouwelse - maandag 01 juli 2019 - 20:03   quote  deeplink  
Zoals waar feyenoord voor staat geen woorden maar daden dat gaat dit seizoen veel meer spreken.
Positivo
 Positivo - maandag 01 juli 2019 - 20:08   quote  deeplink  
20 miljoen kan je wel een rechtsbuiten of linksbuiten voor halen en een linker centrale verdediger en een rechtsback. Je moet je ogen niet sluiten 20 miljoen bijna 28 strik erom heen.
van geil
 van geil - maandag 01 juli 2019 - 20:15   quote  deeplink  
Je moet inderdaad bedrijfsmatig denken .
Bowie
 Bowie - maandag 01 juli 2019 - 20:44   quote  deeplink  
Nee.

We hebben niet zoveel nodig. Middenvelder, rechtsback en aanvaller.
Bekende namen Janmaat, Fer en Elia zullen samen hooguit 5-10 mln kosten, dat moet gedekt kunnen worden door opbrengst Vilhena en potje dat er moet zijn omdat er de laatste jaren steevast zo'n 5 miljoen op de begroting wordt verdiend.

Opbrengst van 20 mln, niet écht nodig, weegt niet op tegen symbolisch verlies van je op zich beste speler naar de club die vorig seizoen boven je eindigde.

Of blijven, óf buitenland, maar geen binnenlandse transfer.

Als ik lees dat die de Jong 15 mln heeft opgebracht, Bergwijn voor minimaal 40 mln zal vertrekken én Lozano denk ik nog meer zal opbrengen.

Dan vind ik die 20 mln nog magertjes.
Zou gewoon 30-35 vragen gezien inkomende bedragen bij die lampjes.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2220
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ..









0.0710508