BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wanbeleid

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Echte ajaxfan67
 Echte ajaxfan67 - maandag 01 augustus 2016 - 11:25   quote  deeplink  
Wanbeleid

Ik ben een echte Ajax fan maar zoals de club de laatste jaren beleid voert en omgaat met de supporters is ronduit stuitend te noemen. Het beleid is zo onbegrijpelijk en ondoorzichtig dat de echte fan er niets meer van kan begrijpen. Ik zie mijzelf toch als een intelligente vent die logisch nadenkt maar in het beleid van Ajax is de laatste jaren geen enkele logica meer te ontdekken. Zal ik eens een aantal voorbeelden noemen?

Vorig seizoen was er de roep om meer ervaring binnen de selectie. John Heitinga werd aangetrokkenamp;euro;.zomaar out of the blue blijkbaar want er is van tevoren niet gekeken naar zijn fysieke gesteldheid. Hij heeft nl het hele seizoen niet gespeeld. Omdat hij niet fit genoeg zou zijn. Dat bekijk je toch van tevoren?

Het kampioenschap werd op een kinderlijke manier verspeeld tegen de Graafschap. Kan gebeuren zou je zeggen maar pijnlijk was het wel. En er werd in Europa pijnlijk duidelijk dat je het met jonge jongens alleen echt niet redt! Teveel naïviteit en te weinig body deed Ajax al vroeg de das om in Europa.

Er werd de afgelopen maanden (terecht) afscheid genomen van spelers die niks meer aan Ajax toevoegen (Fischer, v.d. Hoorn, van Rhijn, Andersen, Becker etc. etc.). Hoewel ik nog wel een zwak had voor van Rhijn snapte ik zijn keuze wel. Hij wil spelen. Marc amp;euro;netto- Overmars heeft altijd, namen de RvC geroepen dat er eerst verkocht moest worden voordat er geïnvesteerd kon worden in nieuwe spelers. Nou er zijn aardig wat spelers vertrokken maar wat is er tot nu toe bijgekomen? Twee Colombiaanse (weer) jonge jongens die zeker een jaar nodig dreigen te hebben om te wennen aan Nederland (het weer) en de Nederlandse manier van voetballen. Zullen deze jongens dan al meteen iets toevoegen aan deze toch al jongen selectie? Dan werd er weer een uitgerangeerde routinier aangetrokken in de persoon van Westermann. Onbegrijpelijk. Je doet v.d. Hoorn weg. Die overigens een uitstekende tweede seizoenshelft heeft gespeeld vorig seizoen en dan haal je een oude verdediger die bij zijn laatste 3 clubs is mislukt. Deze man gaat echt niks toevoegen aan deze selectie.

Dan Milik. Ajax komt na het EK met een statement dat Milik bij Ajax blijft. In ieder geval tot de winterstop. Prima denk je dan en als supporter ben je blij. Een EK-'ster' in je selectie is toch mooi? Nog een 3 weken later verkopen ze Milik aan Napoli voor het astronomische bedrag van 30-35 miljoen. Dat is natuurlijk een prima deal alleen nu blijkt dat het eerdere statement eerder een onderhandelingstactiek is geweest. Milik was de hele zomer al in gesprek met Napoli en heeft daar de hele zomer doorgebracht. Ajax wist dat dit er aan zat te komen en heeft met hun statement de trouwe supporters (bewust) zand in de ogen gestrooid. Nu zitten we een week voor de competitie en moeten jochies als Dolberg en Cassiera ons door de Championsleague voorronde helpen. Een utopie natuurlijk. In feite nemen ze de supporters hiermee weer in de zeik want ze laten zien deze voorrondewedstrijden absoluut niet serieus te nemen.

En dan de vraag wat Ajax met die 30 miljoen gaat doen. Ze zeggen dat ze dit voor een groot gedeelte gaan investeren in transfers. Maar in wie? Ik lees al maanden dat ze een spits en een buitenspeler zoeken. Een spits lijkt mij nu een must na het vertrek van Milik. Dus dan ga je ook als supporter denken. Denk aan Dost, denk aan Huntelaar, denk aan Mario Gomez en zo kun je er nog veel verzinnen. Maar neeamp;euro;.wat doet Ajax? Ze gaan informeren naar Ballotelli! Een randdebiel die in en om het veld nog nergens heeft laten zien een topper te zijn. Bij City weg gestuurd, Bij Milan uitgekotst, Bij Liverpool persona non grataamp;euro;.en ja hooramp;euro;..kom maar bij Ajaxamp;euro;daar zijn we dol op mislukte "topspelers". Ik vind dit echt onbegrijpelijk.

Afgelopen seizoen was Ajax de club die de minste kansen in een wedstrijd wist te creëren. Sowieso al een pijnlijke statistiek voor een club als Ajax. Je zou dus denken dat je als Ajax op zoek gaat naar creativiteit voor je middenveld. Ajax heeft fantastische talenten in Bazoer, vd Beek, Gudelj maar dat zijn goede bikkelaars en balafpakkers. Maar wie gaat die briljante steekpass geven die we al jaren missen? In Enschede speelt een Marokkaans jongetje die afgelopen jaar in een zwalkend elftal veruit de beste speler van de eredivisie was. Waarom wordt er, nu de Ajaxportemonee nog verder uitpuilt, geen poging gedaan om Ziyech naar Ajax te halen. Kwam afgelopen jaar veelvuldig vanaf links, kan in zijn eentje wedstrijden beslissen en heeft een briljante (steek)pass. Ja ik weet dat ie 10 milj+ moet kosten maar dat is hij meer dan waard. Die jongen kan je over 2 a 3 jaar voor het veelvoudige doorverkopen! En waarom wel ruim 5 miljoen uitgeven voor een onbekende Colombiaan, waarvan je maar moet afwachten of het wat wordt, en niet het dubbele voor een fantastische stylist waarvoor je voor naar het stadion komt als supporter? Ik snap er niks meer van!

Ajax treuzelt en treuzelt en is zo vaak te laat op de transfermarkt. Er mag ondertussen echt wel een vraagteken gezet worden bij de (aankoop) capaciteiten van Marc Overmars. Verkopen kan hij als de beste maar aankopen is een ander vak blijkbaar.

Ik vind dat Ajax, uit respect voor de supporters, nu moet doorpakken. Met ruim 150 miljoen op de bank de portemonee moet trekken en Ziyech en een goede spits moet aantrekken. Ik heb een voorkeur voor Bas Dost maar er zijn vast meer mogelijkheden. Maar stop met spelers in de marge aan te trekken want dan krijgen we weer hetzelfde als jaren terug en zit je straks weer met een aantal spelers in de categorie Duarte. Kom op Ajaxamp;euro;toon je een topclub en handel! PSV heeft laten zien dat het kan. Zelfs Feyenoord laat het nu zien. En als PSV en Feyenoord het kunnen dan moet Ajax het ook kunnen.

Een bezorgde Ajax fan!
Loetje
 Loetje - maandag 01 augustus 2016 - 11:30   quote  deeplink  
Tering hé, wordt met de dag erger hier...

Wanbeleid is het sowieso niet. De aankopen komen en de top halen we allemaal niet meer in Nederland.
Echte ajaxfan67
 Echte ajaxfan67 - maandag 01 augustus 2016 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 11:30 schreef Loetje het volgende:
Tering hé, wordt met de dag erger hier...

Wanbeleid is het sowieso niet. De aankopen komen en de top halen we allemaal niet meer in Nederland.
En welke indicatie heb jij dat die topaankopen er gaan komen?
Loetje
 Loetje - maandag 01 augustus 2016 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 11:31 schreef Echte ajaxfan67 het volgende:

[..]

En welke indicatie heb jij dat die topaankopen er gaan komen?
Ajax watcher op VP. Dus heb mijn contacten. Bovendien is dit ook gezegd door Ajax zelf en zijn er al behoorlijk wat lijntjes uitgegooid.

Dit is nog negatiever dan wanneer we verliezen hier. Kom op man...
Echte ajaxfan67
 Echte ajaxfan67 - maandag 01 augustus 2016 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 11:33 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ajax watcher op VP. Dus heb mijn contacten. Bovendien is dit ook gezegd door Ajax zelf en zijn er al behoorlijk wat lijntjes uitgegooid.

Dit is nog negatiever dan wanneer we verliezen hier. Kom op man...
Dit is niet negatief maar bezorgd dat we afglijden naar een mooie middenmoter als er niet eens een keertje geinvesteerd wordt. En Ajax zegt wel meer....Milik zou ook niet weggaan. Ik denk dat ze straks op 31 aug in paniek vd Vaart gaan terughalen.
Loetje
 Loetje - maandag 01 augustus 2016 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 11:36 schreef Echte ajaxfan67 het volgende:

[..]

Dit is niet negatief maar bezorgd dat we afglijden naar een mooie middenmoter als er niet eens een keertje geinvesteerd wordt. En Ajax zegt wel meer....Milik zou ook niet weggaan. Ik denk dat ze straks op 31 aug in paniek vd Vaart gaan terughalen.
Complete bullshit. Echt waar. Er is deze zomer al 11 miljoen geïnvesteerd in 2 jongens die er kunnen staan. Zeker Sanchez. We hebben Westermann erbij wat een uitstekende speler is. Vorig jaar is er fors geïnvesteerd is aankopen die bijna allemaal een meerwaarde hadden op Sanogo na.

Milik was al bekend dat het een troef was om meer geld te laten betalen en dat is uitstekend gelukt.
Echte ajaxfan67
 Echte ajaxfan67 - maandag 01 augustus 2016 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 11:38 schreef Loetje het volgende:

[..]

Complete bullshit. Echt waar. Er is deze zomer al 11 miljoen geïnvesteerd in 2 jongens die er kunnen staan. Zeker Sanchez. We hebben Westermann erbij wat een uitstekende speler is. Vorig jaar is er fors geïnvesteerd is aankopen die bijna allemaal een meerwaarde hadden op Sanogo na.

Milik was al bekend dat het een troef was om meer geld te laten betalen en dat is uitstekend gelukt.
Wat heeft Ajax daarmee bereikt dan? Al twee jaar geen enkele rol van betekenis op Europees gebied, voetbal wat niet om aan te gluren is en twee jaar geen kampioenschap. En voegt Youness nou zoveel toe? Ja en Zivkovic voegt heel veel toe....vd Hoorn is al weer weg.....alleen Milik en Gudelj voldeden maar zeker Milik kreeg niet eens altijd het vertrouwen.
MBB
 MBB - maandag 01 augustus 2016 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 11:25 schreef Echte ajaxfan67 het volgende:
Wanbeleid

Ik ben een echte Ajax fan maar zoals de club de laatste jaren beleid voert en omgaat met de supporters is ronduit stuitend te noemen. Het beleid is zo onbegrijpelijk en ondoorzichtig dat de echte fan er niets meer van kan begrijpen. Ik zie mijzelf toch als een intelligente vent die logisch nadenkt maar in het beleid van Ajax is de laatste jaren geen enkele logica meer te ontdekken. Zal ik eens een aantal voorbeelden noemen?

Vorig seizoen was er de roep om meer ervaring binnen de selectie. John Heitinga werd aangetrokkenamp;euro;.zomaar out of the blue blijkbaar want er is van tevoren niet gekeken naar zijn fysieke gesteldheid. Hij heeft nl het hele seizoen niet gespeeld. Omdat hij niet fit genoeg zou zijn. Dat bekijk je toch van tevoren?

Het kampioenschap werd op een kinderlijke manier verspeeld tegen de Graafschap. Kan gebeuren zou je zeggen maar pijnlijk was het wel. En er werd in Europa pijnlijk duidelijk dat je het met jonge jongens alleen echt niet redt! Teveel naïviteit en te weinig body deed Ajax al vroeg de das om in Europa.

Er werd de afgelopen maanden (terecht) afscheid genomen van spelers die niks meer aan Ajax toevoegen (Fischer, v.d. Hoorn, van Rhijn, Andersen, Becker etc. etc.). Hoewel ik nog wel een zwak had voor van Rhijn snapte ik zijn keuze wel. Hij wil spelen. Marc amp;euro;netto- Overmars heeft altijd, namen de RvC geroepen dat er eerst verkocht moest worden voordat er geïnvesteerd kon worden in nieuwe spelers. Nou er zijn aardig wat spelers vertrokken maar wat is er tot nu toe bijgekomen? Twee Colombiaanse (weer) jonge jongens die zeker een jaar nodig dreigen te hebben om te wennen aan Nederland (het weer) en de Nederlandse manier van voetballen. Zullen deze jongens dan al meteen iets toevoegen aan deze toch al jongen selectie? Dan werd er weer een uitgerangeerde routinier aangetrokken in de persoon van Westermann. Onbegrijpelijk. Je doet v.d. Hoorn weg. Die overigens een uitstekende tweede seizoenshelft heeft gespeeld vorig seizoen en dan haal je een oude verdediger die bij zijn laatste 3 clubs is mislukt. Deze man gaat echt niks toevoegen aan deze selectie.

Dan Milik. Ajax komt na het EK met een statement dat Milik bij Ajax blijft. In ieder geval tot de winterstop. Prima denk je dan en als supporter ben je blij. Een EK-'ster' in je selectie is toch mooi? Nog een 3 weken later verkopen ze Milik aan Napoli voor het astronomische bedrag van 30-35 miljoen. Dat is natuurlijk een prima deal alleen nu blijkt dat het eerdere statement eerder een onderhandelingstactiek is geweest. Milik was de hele zomer al in gesprek met Napoli en heeft daar de hele zomer doorgebracht. Ajax wist dat dit er aan zat te komen en heeft met hun statement de trouwe supporters (bewust) zand in de ogen gestrooid. Nu zitten we een week voor de competitie en moeten jochies als Dolberg en Cassiera ons door de Championsleague voorronde helpen. Een utopie natuurlijk. In feite nemen ze de supporters hiermee weer in de zeik want ze laten zien deze voorrondewedstrijden absoluut niet serieus te nemen.

En dan de vraag wat Ajax met die 30 miljoen gaat doen. Ze zeggen dat ze dit voor een groot gedeelte gaan investeren in transfers. Maar in wie? Ik lees al maanden dat ze een spits en een buitenspeler zoeken. Een spits lijkt mij nu een must na het vertrek van Milik. Dus dan ga je ook als supporter denken. Denk aan Dost, denk aan Huntelaar, denk aan Mario Gomez en zo kun je er nog veel verzinnen. Maar neeamp;euro;.wat doet Ajax? Ze gaan informeren naar Ballotelli! Een randdebiel die in en om het veld nog nergens heeft laten zien een topper te zijn. Bij City weg gestuurd, Bij Milan uitgekotst, Bij Liverpool persona non grataamp;euro;.en ja hooramp;euro;..kom maar bij Ajaxamp;euro;daar zijn we dol op mislukte "topspelers". Ik vind dit echt onbegrijpelijk.

Afgelopen seizoen was Ajax de club die de minste kansen in een wedstrijd wist te creëren. Sowieso al een pijnlijke statistiek voor een club als Ajax. Je zou dus denken dat je als Ajax op zoek gaat naar creativiteit voor je middenveld. Ajax heeft fantastische talenten in Bazoer, vd Beek, Gudelj maar dat zijn goede bikkelaars en balafpakkers. Maar wie gaat die briljante steekpass geven die we al jaren missen? In Enschede speelt een Marokkaans jongetje die afgelopen jaar in een zwalkend elftal veruit de beste speler van de eredivisie was. Waarom wordt er, nu de Ajaxportemonee nog verder uitpuilt, geen poging gedaan om Ziyech naar Ajax te halen. Kwam afgelopen jaar veelvuldig vanaf links, kan in zijn eentje wedstrijden beslissen en heeft een briljante (steek)pass. Ja ik weet dat ie 10 milj+ moet kosten maar dat is hij meer dan waard. Die jongen kan je over 2 a 3 jaar voor het veelvoudige doorverkopen! En waarom wel ruim 5 miljoen uitgeven voor een onbekende Colombiaan, waarvan je maar moet afwachten of het wat wordt, en niet het dubbele voor een fantastische stylist waarvoor je voor naar het stadion komt als supporter? Ik snap er niks meer van!

Ajax treuzelt en treuzelt en is zo vaak te laat op de transfermarkt. Er mag ondertussen echt wel een vraagteken gezet worden bij de (aankoop) capaciteiten van Marc Overmars. Verkopen kan hij als de beste maar aankopen is een ander vak blijkbaar.

Ik vind dat Ajax, uit respect voor de supporters, nu moet doorpakken. Met ruim 150 miljoen op de bank de portemonee moet trekken en Ziyech en een goede spits moet aantrekken. Ik heb een voorkeur voor Bas Dost maar er zijn vast meer mogelijkheden. Maar stop met spelers in de marge aan te trekken want dan krijgen we weer hetzelfde als jaren terug en zit je straks weer met een aantal spelers in de categorie Duarte. Kom op Ajaxamp;euro;toon je een topclub en handel! PSV heeft laten zien dat het kan. Zelfs Feyenoord laat het nu zien. En als PSV en Feyenoord het kunnen dan moet Ajax het ook kunnen.

Een bezorgde Ajax fan!
Wat een hoop onzin zeg... Als Ajax zijnde kan je niet elke speler halen die jij zou willen. Daar heb je ook een speler voor nodig en een club die meewerkt. Het beleid dat is ingezet is verder meer dan duidelijk. We willen geen voorbeelden meer als Sulejmani. Ik vind wel dat de club met genoeg geld op zak voor een enkele topper de portemonnee moet trekken, maar zeker niet voor Ziyech. Leuk dat hij het goed deed bij een middenmotor, maar dat geeft geen enkele garantie. Als je dan zoveel wil gaan bieden, ga dan voor een Sneijder. Dan weet je tenminste wat je binnenhaalt.

Ik heb er vertrouwen in dat er een goede spits komt, en het liefst maar voor 1 jaar. Als Dolberg namelijk zo doorgaat, is dat onze spits volgend jaar. Dan wil je niet een Dost hebben die de ontwikkeling van Dolberg remt. Investeer in Huntelaar of Gomez, dan heb je tenminste ook échte ervaring binnen.
Loetje
 Loetje - maandag 01 augustus 2016 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 11:42 schreef Echte ajaxfan67 het volgende:

[..]

Wat heeft Ajax daarmee bereikt dan? Al twee jaar geen enkele rol van betekenis op Europees gebied, voetbal wat niet om aan te gluren is en twee jaar geen kampioenschap. En voegt Youness nou zoveel toe? Ja en Zivkovic voegt heel veel toe....vd Hoorn is al weer weg.....alleen Milik en Gudelj voldeden maar zeker Milik kreeg niet eens altijd het vertrouwen.
Al jaren geen poot op Europees niveau dus je zit er weer naast. En dat heeft niks te maken met kwaliteit maar met hopeloos falen van trainers. Europees moet je zakelijk en compact staan en dat doet Ajax niet.

Alleen Milik? Younes en Dijks vergeten?
remco k
 remco k - maandag 01 augustus 2016 - 11:58   quote  deeplink  
Tering. Nog zo 1. Dat kan ik niet aan hoor. P
Brandje
 Brandje - maandag 01 augustus 2016 - 11:58   quote  deeplink  
Ik vond het een mooi verhaal maar ik ben het voor het grootste gedeelte oneens met je.
Ten eerste wat Loetje zegt is waar. We mogen als Nederlandse club blij zijn met overwinteren CL zouden een uitschieter kunnen hebben in de EL.
Ten tweede vind ik het beleid den goede kant opgaan. Westerman is een prima aankoop. Sanchez heeft Overmars zeer goed gehandeld was oa Basel en Barcelona te snel af. Milik voor 34 miljoen verkopen is ook meer dan prima. Verder is Milik nog nog niet eens officieel weg maar we verwachten al wel de nieuwe aankopen. Kan toch niet beste man.
Over het spel begin ik tevreden te raken en je ziet echt al verschil met voorgaande jaren. Het druk zetten bevalt mij zeer. Bij corners van de tegenstander laat Bosz gewoon drie man voorin staan waar de Boer iedereen terug haalde. Dus je ziet de durf in het spel weer langzaam terugkomen.Riedewald op zes blijkt vooralsnog een gouden greep te zijn van Bosz al is het misschien uit nood geboren.
Dus laten we ZE de tijd eens geven en pas oordelen op 31-08.
Brandje
 Brandje - maandag 01 augustus 2016 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 11:58 schreef remco k het volgende:
Tering. Nog zo 1. Dat kan ik niet aan hoor. P
Ik kan jou al jaren niet aan:)
Echte ajaxfan67
 Echte ajaxfan67 - maandag 01 augustus 2016 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 11:51 schreef MBB het volgende:

[..]

Wat een hoop onzin zeg... Als Ajax zijnde kan je niet elke speler halen die jij zou willen. Daar heb je ook een speler voor nodig en een club die meewerkt. Het beleid dat is ingezet is verder meer dan duidelijk. We willen geen voorbeelden meer als Sulejmani. Ik vind wel dat de club met genoeg geld op zak voor een enkele topper de portemonnee moet trekken, maar zeker niet voor Ziyech. Leuk dat hij het goed deed bij een middenmotor, maar dat geeft geen enkele garantie. Als je dan zoveel wil gaan bieden, ga dan voor een Sneijder. Dan weet je tenminste wat je binnenhaalt.

Ik heb er vertrouwen in dat er een goede spits komt, en het liefst maar voor 1 jaar. Als Dolberg namelijk zo doorgaat, is dat onze spits volgend jaar. Dan wil je niet een Dost hebben die de ontwikkeling van Dolberg remt. Investeer in Huntelaar of Gomez, dan heb je tenminste ook échte ervaring binnen.
Haha Sneijder! Al dat sentimentele geleuter over die spelers die ooit goed waren voor Ajax. Als jet nou hebt over spelers die over the hill zijn en niets meer toevoegen aan Ajax dan heb je het o.a. over Sneijder wat mij betreft. Gaat bovendien liever voor het geld in Amerika of de woestijn.
Echte ajaxfan67
 Echte ajaxfan67 - maandag 01 augustus 2016 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 11:58 schreef remco k het volgende:
Tering. Nog zo 1. Dat kan ik niet aan hoor. P
Hard he de realiteit.
Echte ajaxfan67
 Echte ajaxfan67 - maandag 01 augustus 2016 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 11:58 schreef Brandje het volgende:
Ik vond het een mooi verhaal maar ik ben het voor het grootste gedeelte oneens met je.
Ten eerste wat Loetje zegt is waar. We mogen als Nederlandse club blij zijn met overwinteren CL zouden een uitschieter kunnen hebben in de EL.
Ten tweede vind ik het beleid den goede kant opgaan. Westerman is een prima aankoop. Sanchez heeft Overmars zeer goed gehandeld was oa Basel en Barcelona te snel af. Milik voor 34 miljoen verkopen is ook meer dan prima. Verder is Milik nog nog niet eens officieel weg maar we verwachten al wel de nieuwe aankopen. Kan toch niet beste man.
Over het spel begin ik tevreden te raken en je ziet echt al verschil met voorgaande jaren. Het druk zetten bevalt mij zeer. Bij corners van de tegenstander laat Bosz gewoon drie man voorin staan waar de Boer iedereen terug haalde. Dus je ziet de durf in het spel weer langzaam terugkomen.Riedewald op zes blijkt vooralsnog een gouden greep te zijn van Bosz al is het misschien uit nood geboren.
Dus laten we ZE de tijd eens geven en pas oordelen op 31-08.
Eens met je opmerkingen over dat we ze de tijd moeten geven. Maar wie zegt dat Westerman en Sanchez goede aankopen zijn? Omdat Westerman een oud international van Duitsland is? En Snachez de Copa Lib heeft gewonnen? Dat zegt mij nog niet zoveel. En ik heb in mijn verhaal volgens mij aangegeven dat ik vond dat Overmars heel goed kan verkopen. Ik vind alleen dat Ajax sneller moet handelen en ze vaak achter het net vissen.
Echte ajaxfan67
 Echte ajaxfan67 - maandag 01 augustus 2016 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 11:56 schreef Loetje het volgende:

[..]

Al jaren geen poot op Europees niveau dus je zit er weer naast. En dat heeft niks te maken met kwaliteit maar met hopeloos falen van trainers. Europees moet je zakelijk en compact staan en dat doet Ajax niet.

Alleen Milik? Younes en Dijks vergeten?
Die falende trainer was toch die man die Ajax 4 keer kampioen heeft gemaakt in 5 jaar?? Ooh ja...heel falend
Loetje
 Loetje - maandag 01 augustus 2016 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 12:04 schreef Echte ajaxfan67 het volgende:

[..]

Eens met je opmerkingen over dat we ze de tijd moeten geven. Maar wie zegt dat Westerman en Sanchez goede aankopen zijn? Omdat Westerman een oud international van Duitsland is? En Snachez de Copa Lib heeft gewonnen? Dat zegt mij nog niet zoveel. En ik heb in mijn verhaal volgens mij aangegeven dat ik vond dat Overmars heel goed kan verkopen. Ik vind alleen dat Ajax sneller moet handelen en ze vaak achter het net vissen.
Omdat er mensen zijn die voetbal wel volgen. Westermann is verdedigend waanzinnig goed en dat is prioriteit nummer 1! Kijk vaker naar de Copa Libertadores, dan had je een uitstekend beeld van Davinson Sanchez gehad. Is een verbeterde versie van Alex
Loetje
 Loetje - maandag 01 augustus 2016 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 12:05 schreef Echte ajaxfan67 het volgende:

[..]

Die falende trainer was toch die man die Ajax 4 keer kampioen heeft gemaakt in 5 jaar?? Ooh ja...heel falend
Ja en na 2.5 jaar fout op fout is gaan stapelen en vervolgens zichzelf totaal niet meer heeft ontwikkeld. En daar zijn meer dan genoeg voorbeelden van.
Echte ajaxfan67
 Echte ajaxfan67 - maandag 01 augustus 2016 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 12:06 schreef Loetje het volgende:

[..]

Omdat er mensen zijn die voetbal wel volgen. Westermann is verdedigend waanzinnig goed en dat is prioriteit nummer 1! Kijk vaker naar de Copa Libertadores, dan had je een uitstekend beeld van Davinson Sanchez gehad. Is een verbeterde versie van Alex
hahaah ik volg het voetbal op de voet. Hoeveel heeft Westermann ook alweer gespeeld bij Betis Sevilla? En Sanchez heb ik inderdaad niet gezien in de CL. Ik laat me verrassen.
Loetje
 Loetje - maandag 01 augustus 2016 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 12:09 schreef Echte ajaxfan67 het volgende:

[..]

hahaah ik volg het voetbal op de voet. Hoeveel heeft Westermann ook alweer gespeeld bij Betis Sevilla? En Sanchez heb ik inderdaad niet gezien in de CL. Ik laat me verrassen.
Zonde, daar leer je namelijk kijken hoe je moet verdedigen, wat passie en strijd is en hoe je zakelijk speelt.

Westermann is nog altijd uitstekend en werd door Marca zelfs gekozen als een van de beste verdedigers in de Liga BBVA. 20x in de basis uit mijn hoofd en veelal geteisterd door blessures. Dus op de voet volgen doe je in ieder geval daar niet.
remco k
 remco k - maandag 01 augustus 2016 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 11:58 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik kan jou al jaren niet aan:)
Dat weet ik. :-
Loetje
 Loetje - maandag 01 augustus 2016 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 12:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat weet ik. :-
Hoe is het met de kleine? Daar wel goed beleid?
remco k
 remco k - maandag 01 augustus 2016 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 12:00 schreef Echte ajaxfan67 het volgende:

[..]

Hard he de realiteit.
Nee hoor. Gewoon een hoop net gezwets in 1 post.
remco k
 remco k - maandag 01 augustus 2016 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 12:12 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hoe is het met de kleine? Daar wel goed beleid?
Gaat prima kerel. Groeit als kool.
Loetje
 Loetje - maandag 01 augustus 2016 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 12:00 schreef Echte ajaxfan67 het volgende:

[..]

Hard he de realiteit.
Hard is als je de realiteit niet meer onder ogen kunt zien...
Loetje
 Loetje - maandag 01 augustus 2016 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 12:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Gaat prima kerel. Groeit als kool.
Lekker man. Vrouwtje maakt het ook goed?
remco k
 remco k - maandag 01 augustus 2016 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 12:17 schreef Loetje het volgende:

[..]

Lekker man. Vrouwtje maakt het ook goed?
Ja hoor. Lekker aan het werk. Prima ritme. Samen veel onderweg. Familie woont door half Nederland heen. En nu is dat ook nog eens een gezellige familie. Klein is dus biet schuw van andere mensen.
Onze Ajax
 Onze Ajax - maandag 01 augustus 2016 - 12:24   quote  deeplink  
Als ik Ajax was, dan zou ik met het geld van Millik kijken voor minimaal twee spelers. Namelijk een type en niveau als Kluivert en een type en niveau als Rijkaard. Op deze twee plaatsen maakt Ajax tot nu toe veel te weinig gebruik om wel heel goed te kunnen functioneren en weer richting de top te gaan.
remco k
 remco k - maandag 01 augustus 2016 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 12:24 schreef Onze Ajax het volgende:
Als ik Ajax was, dan zou ik met het geld van Millik kijken voor minimaal twee spelers. Namelijk een type en niveau als Kluivert en een type en niveau als Rijkaard. Op deze twee plaatsen maakt Ajax tot nu toe veel te weinig gebruik om wel heel goed te kunnen functioneren en weer richting de top te gaan.
Ze hebben net westerman en Sánchez gehaald voor die positie. Waarom moet daar nog een speler bij.

Overigens echt een flinke open deur je hele post.
Peterhs
 Peterhs - maandag 01 augustus 2016 - 12:27   quote  deeplink  
Ik heb bij het zien van zo'n mega lap tekst eerst maar enkele reacties gelezen.
Aangezien die mij genoeg zeggen, ga ik de moeite niets eens nemen om het te lezen.
Onze Ajax
 Onze Ajax - maandag 01 augustus 2016 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 12:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Ze hebben net westerman en Sánchez gehaald voor die positie. Waarom moet daar nog een speler bij.

Overigens echt een flinke open deur je hele post.
Zoals eerder gezegd, de leeftijd en het niveau blijft bij Ajax te laag. Daarom deze twee type spelers erbij. Bij de jeugd lopen ze niet, spelers van 26 jaar.
Kbomsa
 Kbomsa - maandag 01 augustus 2016 - 13:05   quote  deeplink  
Ziyech erbij zou toch wel lekker zijn hoor... Vanaf de rechter- of linkerkant, als back up voor Klaassen (die toch regelmatig niet het gewenste niveau haalt). Maar ook gewoon omdat hij als geen ander in staat is welke (nog niet gecontracteerde) spits dan ook in scoringspositie te brengen.
Brandje
 Brandje - maandag 01 augustus 2016 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 12:05 schreef Echte ajaxfan67 het volgende:

[..]

Die falende trainer was toch die man die Ajax 4 keer kampioen heeft gemaakt in 5 jaar?? Ooh ja...heel falend
Klopt en laatste twee jaar geen prijs gepakt. Vroeg uitgeschakeld in de beker en El. 90% van de wedstrijden waren niet om aan te zien en als klap op de vuurpijl tijdens de kampioenswedstrijd alleen maar verkeerde beslissingen genomen.
Ben De Boer dankbaar voor vier keer op rij maar als we niks winnen blijft er ook geen kut meer over en nu is het tijd om Ajax weer als Ajax te laten voetballen en mochten we dan geen kampioen worden dan is het in ieder leuker om naar te kijken geweest.
Echte ajaxfan67
 Echte ajaxfan67 - maandag 01 augustus 2016 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 12:27 schreef Peterhs het volgende:
Ik heb bij het zien van zo'n mega lap tekst eerst maar enkele reacties gelezen.
Aangezien die mij genoeg zeggen, ga ik de moeite niets eens nemen om het te lezen.
moeilijk he? Lezen.....
Echte ajaxfan67
 Echte ajaxfan67 - maandag 01 augustus 2016 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 13:05 schreef Kbomsa het volgende:
Ziyech erbij zou toch wel lekker zijn hoor... Vanaf de rechter- of linkerkant, als back up voor Klaassen (die toch regelmatig niet het gewenste niveau haalt). Maar ook gewoon omdat hij als geen ander in staat is welke (nog niet gecontracteerde) spits dan ook in scoringspositie te brengen.
Eindelijk een verstandige en zinnige reactie i.p.v. al die zgn harde kern supporters die denken het allemaal wel effe te weten. Maar vervolgens alles klakkeloos accepteren en hun club naar de klote laten helpen
Loetje
 Loetje - maandag 01 augustus 2016 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 13:38 schreef Echte ajaxfan67 het volgende:

[..]

moeilijk he? Lezen.....
Moeilijk he, voetbal inclusief de randzaken volgen?
Loetje
 Loetje - maandag 01 augustus 2016 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 13:40 schreef Echte ajaxfan67 het volgende:

[..]

Eindelijk een verstandige en zinnige reactie i.p.v. al die zgn harde kern supporters die denken het allemaal wel effe te weten. Maar vervolgens alles klakkeloos accepteren en hun club naar de klote laten helpen
Op basis waarvan is de club naar de klote dan? Grote clubs hebben geld om wereldspelers aan te trekken en wij niet. Simpel zat. Wij zijn gezonder dan welke club in Nederland, Belgie, Portugal, Engeland en Spanje bij elkaar. Dat is inderdaad wanbeleid
Loetje
 Loetje - maandag 01 augustus 2016 - 13:49   quote  deeplink  
Oh en pak Italie, Frankrijk en Duitsland er ook maar bij op Bayern na. Ajax is momenteel een van de meest gezonde clubs ter wereld waar zelfs in het buitenland over gesproken wordt. Dan is die 120 miljoen de begroting van de club en dat is wat anders dan dat het uitgegeven kan worden. En Ajax zal ook bezig zijn mochten de CL inkomsten er niet komen, dat moet je ook opvangen. Ajax kan geen 40 miljoen gaan uitgeven voor de mensen die dat denken.
Echte ajaxfan67
 Echte ajaxfan67 - maandag 01 augustus 2016 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 13:47 schreef Loetje het volgende:

[..]

Op basis waarvan is de club naar de klote dan? Grote clubs hebben geld om wereldspelers aan te trekken en wij niet. Simpel zat. Wij zijn gezonder dan welke club in Nederland, Belgie, Portugal, Engeland en Spanje bij elkaar. Dat is inderdaad wanbeleid
Volgens mij is Ajax een voetbalvereniging met supporters. Die sportvereniging heeft tot doel om prijzen te winnen en succes te hebben.....niet om zoveel mogelijk geld op de bank te hebben
Loetje
 Loetje - maandag 01 augustus 2016 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 13:50 schreef Echte ajaxfan67 het volgende:

[..]

Volgens mij is Ajax een voetbalvereniging met supporters. Die sportvereniging heeft tot doel om prijzen te winnen en succes te hebben.....niet om zoveel mogelijk geld op de bank te hebben
Lees me post boven die van je maar. Ajax heeft genoeg gewonnen en prijzen zijn al vaak zat gepakt en zullen er nog genoeg gaan komen.
Stanley
 Stanley - maandag 01 augustus 2016 - 14:02   quote  deeplink  
Ik ben het helaas helemaal met je eens!

En ik snap er echt helemaal niets van als je het hier niet mee eens bent.
Het is namelijk geen verkondiging van een persoonlijke mening, maar een
opsomming van feiten.

We hebben veel, heel veel midd3nvelders, maar weinig creativiteit. Ziyech
heeft alle kwaliteiten die ontbreken om het middenveld compleet te maken.
Sinkgraven erachter opleiden en over 2 jaar Ziyech voor 30 mln verkopen en
Sinkgraven doorschuiven.

Van der Hoorn heeft er wel heel lang over gedaan maar begon er aan te komen
nu maar afwachten of deze sympathieke Duitser iets kan toevoegen...Met het
spel dat we gaan spelen moet hij in ieder geval bloedje snel zijn ...

Onze beloofde spits en buitenspeler lijkt er ook maar niet te komen...

Ballonogwat lijkt mij een garantie voor trammelant!

Wat mij betreft moet er tenlaatste morgen een spits worden gepresenteerd
anders moeten wij Overmars een handje helpen om zichzelf te transfereren!

Het spel is al jaren niet om aan te zien en al jaren slaan we de plank mis.
Is er een hoop gegoogel met namen maar komt er uiteindelijk niets!

Remco, Nenam... dat moeten jullie toch ook zien???

En wat voegt Gudelj in godsnaam toe?

quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 11:25 schreef Echte ajaxfan67 het volgende:
Wanbeleid

Ik ben een echte Ajax fan maar zoals de club de laatste jaren beleid voert en omgaat met de supporters is ronduit stuitend te noemen. Het beleid is zo onbegrijpelijk en ondoorzichtig dat de echte fan er niets meer van kan begrijpen. Ik zie mijzelf toch als een intelligente vent die logisch nadenkt maar in het beleid van Ajax is de laatste jaren geen enkele logica meer te ontdekken. Zal ik eens een aantal voorbeelden noemen?

Vorig seizoen was er de roep om meer ervaring binnen de selectie. John Heitinga werd aangetrokkenamp;euro;.zomaar out of the blue blijkbaar want er is van tevoren niet gekeken naar zijn fysieke gesteldheid. Hij heeft nl het hele seizoen niet gespeeld. Omdat hij niet fit genoeg zou zijn. Dat bekijk je toch van tevoren?

Het kampioenschap werd op een kinderlijke manier verspeeld tegen de Graafschap. Kan gebeuren zou je zeggen maar pijnlijk was het wel. En er werd in Europa pijnlijk duidelijk dat je het met jonge jongens alleen echt niet redt! Teveel naïviteit en te weinig body deed Ajax al vroeg de das om in Europa.

Er werd de afgelopen maanden (terecht) afscheid genomen van spelers die niks meer aan Ajax toevoegen (Fischer, v.d. Hoorn, van Rhijn, Andersen, Becker etc. etc.). Hoewel ik nog wel een zwak had voor van Rhijn snapte ik zijn keuze wel. Hij wil spelen. Marc amp;euro;netto- Overmars heeft altijd, namen de RvC geroepen dat er eerst verkocht moest worden voordat er geïnvesteerd kon worden in nieuwe spelers. Nou er zijn aardig wat spelers vertrokken maar wat is er tot nu toe bijgekomen? Twee Colombiaanse (weer) jonge jongens die zeker een jaar nodig dreigen te hebben om te wennen aan Nederland (het weer) en de Nederlandse manier van voetballen. Zullen deze jongens dan al meteen iets toevoegen aan deze toch al jongen selectie? Dan werd er weer een uitgerangeerde routinier aangetrokken in de persoon van Westermann. Onbegrijpelijk. Je doet v.d. Hoorn weg. Die overigens een uitstekende tweede seizoenshelft heeft gespeeld vorig seizoen en dan haal je een oude verdediger die bij zijn laatste 3 clubs is mislukt. Deze man gaat echt niks toevoegen aan deze selectie.

Dan Milik. Ajax komt na het EK met een statement dat Milik bij Ajax blijft. In ieder geval tot de winterstop. Prima denk je dan en als supporter ben je blij. Een EK-'ster' in je selectie is toch mooi? Nog een 3 weken later verkopen ze Milik aan Napoli voor het astronomische bedrag van 30-35 miljoen. Dat is natuurlijk een prima deal alleen nu blijkt dat het eerdere statement eerder een onderhandelingstactiek is geweest. Milik was de hele zomer al in gesprek met Napoli en heeft daar de hele zomer doorgebracht. Ajax wist dat dit er aan zat te komen en heeft met hun statement de trouwe supporters (bewust) zand in de ogen gestrooid. Nu zitten we een week voor de competitie en moeten jochies als Dolberg en Cassiera ons door de Championsleague voorronde helpen. Een utopie natuurlijk. In feite nemen ze de supporters hiermee weer in de zeik want ze laten zien deze voorrondewedstrijden absoluut niet serieus te nemen.

En dan de vraag wat Ajax met die 30 miljoen gaat doen. Ze zeggen dat ze dit voor een groot gedeelte gaan investeren in transfers. Maar in wie? Ik lees al maanden dat ze een spits en een buitenspeler zoeken. Een spits lijkt mij nu een must na het vertrek van Milik. Dus dan ga je ook als supporter denken. Denk aan Dost, denk aan Huntelaar, denk aan Mario Gomez en zo kun je er nog veel verzinnen. Maar neeamp;euro;.wat doet Ajax? Ze gaan informeren naar Ballotelli! Een randdebiel die in en om het veld nog nergens heeft laten zien een topper te zijn. Bij City weg gestuurd, Bij Milan uitgekotst, Bij Liverpool persona non grataamp;euro;.en ja hooramp;euro;..kom maar bij Ajaxamp;euro;daar zijn we dol op mislukte "topspelers". Ik vind dit echt onbegrijpelijk.

Afgelopen seizoen was Ajax de club die de minste kansen in een wedstrijd wist te creëren. Sowieso al een pijnlijke statistiek voor een club als Ajax. Je zou dus denken dat je als Ajax op zoek gaat naar creativiteit voor je middenveld. Ajax heeft fantastische talenten in Bazoer, vd Beek, Gudelj maar dat zijn goede bikkelaars en balafpakkers. Maar wie gaat die briljante steekpass geven die we al jaren missen? In Enschede speelt een Marokkaans jongetje die afgelopen jaar in een zwalkend elftal veruit de beste speler van de eredivisie was. Waarom wordt er, nu de Ajaxportemonee nog verder uitpuilt, geen poging gedaan om Ziyech naar Ajax te halen. Kwam afgelopen jaar veelvuldig vanaf links, kan in zijn eentje wedstrijden beslissen en heeft een briljante (steek)pass. Ja ik weet dat ie 10 milj+ moet kosten maar dat is hij meer dan waard. Die jongen kan je over 2 a 3 jaar voor het veelvoudige doorverkopen! En waarom wel ruim 5 miljoen uitgeven voor een onbekende Colombiaan, waarvan je maar moet afwachten of het wat wordt, en niet het dubbele voor een fantastische stylist waarvoor je voor naar het stadion komt als supporter? Ik snap er niks meer van!

Ajax treuzelt en treuzelt en is zo vaak te laat op de transfermarkt. Er mag ondertussen echt wel een vraagteken gezet worden bij de (aankoop) capaciteiten van Marc Overmars. Verkopen kan hij als de beste maar aankopen is een ander vak blijkbaar.

Ik vind dat Ajax, uit respect voor de supporters, nu moet doorpakken. Met ruim 150 miljoen op de bank de portemonee moet trekken en Ziyech en een goede spits moet aantrekken. Ik heb een voorkeur voor Bas Dost maar er zijn vast meer mogelijkheden. Maar stop met spelers in de marge aan te trekken want dan krijgen we weer hetzelfde als jaren terug en zit je straks weer met een aantal spelers in de categorie Duarte. Kom op Ajaxamp;euro;toon je een topclub en handel! PSV heeft laten zien dat het kan. Zelfs Feyenoord laat het nu zien. En als PSV en Feyenoord het kunnen dan moet Ajax het ook kunnen.

Een bezorgde Ajax fan!
Echte ajaxfan67
 Echte ajaxfan67 - maandag 01 augustus 2016 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 14:02 schreef Stanley het volgende:
Ik ben het helaas helemaal met je eens!

En ik snap er echt helemaal niets van als je het hier niet mee eens bent.
Het is namelijk geen verkondiging van een persoonlijke mening, maar een
opsomming van feiten.

We hebben veel, heel veel midd3nvelders, maar weinig creativiteit. Ziyech
heeft alle kwaliteiten die ontbreken om het middenveld compleet te maken.
Sinkgraven erachter opleiden en over 2 jaar Ziyech voor 30 mln verkopen en
Sinkgraven doorschuiven.

Van der Hoorn heeft er wel heel lang over gedaan maar begon er aan te komen
nu maar afwachten of deze sympathieke Duitser iets kan toevoegen...Met het
spel dat we gaan spelen moet hij in ieder geval bloedje snel zijn ...

Onze beloofde spits en buitenspeler lijkt er ook maar niet te komen...

Ballonogwat lijkt mij een garantie voor trammelant!

Wat mij betreft moet er tenlaatste morgen een spits worden gepresenteerd
anders moeten wij Overmars een handje helpen om zichzelf te transfereren!

Het spel is al jaren niet om aan te zien en al jaren slaan we de plank mis.
Is er een hoop gegoogel met namen maar komt er uiteindelijk niets!

Remco, Nenam... dat moeten jullie toch ook zien???

En wat voegt Gudelj in godsnaam toe?

[..]

Dank voor de steun....ik dacht dat ik echt de enige was die dit zo ziet maar gelukkig.....er zijn nog mensen die niet gehersenspoeld zijn door alle 'mooie' beleidsverhalen.
Loetje
 Loetje - maandag 01 augustus 2016 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 14:10 schreef Echte ajaxfan67 het volgende:

[..]

Dank voor de steun....ik dacht dat ik echt de enige was die dit zo ziet maar gelukkig.....er zijn nog mensen die niet gehersenspoeld zijn door alle 'mooie' beleidsverhalen.
Je moet voetbalcomedian worden man. Lach me echt helemaal scheel om je.
Onze Ajax
 Onze Ajax - maandag 01 augustus 2016 - 14:12   quote  deeplink  
Tsja, het is net wat je zegt. Wel veel spelers maar geen creativiteit en kwaliteit, vindt ik.

Als Ajax nou nog eens vijf matige spelers gaat verkopen en er twee hele goede spelers ervoor terugkopen met drie goede jeugdspelers erbij, dan bereik je na mijn mening nog meer als nu. Ajax blijft maar steeds wikken en wegen, maar een goede resultaat is weinig te zien omdat goede speler blijven ontbreken.
Loetje
 Loetje - maandag 01 augustus 2016 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 14:12 schreef Onze Ajax het volgende:
Tsja, het is net wat je zegt. Wel veel spelers maar geen creativiteit en kwaliteit, vindt ik.

Als Ajax nou nog eens vijf matige spelers gaat verkopen en er twee hele goede spelers ervoor terugkopen met drie goede jeugdspelers erbij, dan bereik je na mijn mening nog meer als nu. Ajax blijft maar steeds wikken en wegen, maar een goede resultaat is weinig te zien omdat goede speler blijven ontbreken.
Wie heeft er geen kwaliteit dan?
Onze Ajax
 Onze Ajax - maandag 01 augustus 2016 - 14:19   quote  deeplink  
Dan zijn er genoeg. Als je kijkt hoede verdediging functioneert !!!
Hierdoor functioneert Cillissen ook minder goed. Verder zal Klaassen ook nooit het topniveau van Barcelona halen. En die Westermann ? Nog nooit 90 minuten zien spelen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 01 augustus 2016 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 14:12 schreef Onze Ajax het volgende:
Tsja, het is net wat je zegt. Wel veel spelers maar geen creativiteit en kwaliteit, vindt ik.

Als Ajax nou nog eens vijf matige spelers gaat verkopen en er twee hele goede spelers ervoor terugkopen met drie goede jeugdspelers erbij, dan bereik je na mijn mening nog meer als nu. Ajax blijft maar steeds wikken en wegen, maar een goede resultaat is weinig te zien omdat goede speler blijven ontbreken.
Noem eens 2 hele goede spelers die sowieso in de eredivisie willen spelen....en dan heb ik het niet eens over spitsen want die zijn er al helemaal niet
Echte ajaxfan67
 Echte ajaxfan67 - maandag 01 augustus 2016 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 14:16 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wie heeft er geen kwaliteit dan?
El Gahzi, komt geen man voorbij en kan nog geen voorzet geven.
Klaassen, haalt al heel 2015/2016 zijn niveau niet meer
Veltman, blijkt meer een rechtsback te zijn dan CV

En alles wat er achter zit (vd Beek, cerny, Nouri, Bazoer, Dolberg) is allemaal veel te licht nog voor het grote werk. Die komen er op den duur wel maar je kunt niet verwachten dat zij ons naar een titel of Europees succes leiden.....dat vind ik niet reeel. Daarom mijn oproep voor meer kwaliteit en wat oudere jongens die al eea hebben meegemaakt
Onze Ajax
 Onze Ajax - maandag 01 augustus 2016 - 14:27   quote  deeplink  
Als het maar een heeeele goede speler in de verdediging is en een heeeele goede spits.

Het probleem blijft, dat Ajax gewoon niet bereid is om heeeele goede spelers te halen.
En het maakt niet eens uit wie. Als ze maar twee klasse beter zijn dan de huidige spelers. Het geld moet op het veld lopen, en niet op de bank blijven liggen.
Daar hebben we met z'n allen niets aan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 augustus 2016 door Onze Ajax --
Echte ajaxfan67
 Echte ajaxfan67 - maandag 01 augustus 2016 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 14:22 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Noem eens 2 hele goede spelers die sowieso in de eredivisie willen spelen....en dan heb ik het niet eens over spitsen want die zijn er al helemaal niet
Ziyech hahaha
Haller??
Propper (gemiste kans vind ik en kijk hoe hij bij PSV functioneert)tegenvraag.....informeert Ajax naar spelers om in de eredivisie te komen spelen? Ik hoorde de Boer alleen maar roepen dat "zulke" spelers niet naar nederland willen komen maar waarom lukt het PSV en feyenoord dan wel met van Ginkel, Guardado, Moreno, de Jong, Kuyt, Elia, Berghuis??

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5149
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wanbeleid









0.0071980