BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wanbeleid

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 02 augustus 2016 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2016 - 09:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Dus Peter Bosz moet even in zijn eentje de gehele Nederlandse mentaliteit veranderen?

En je geeft zoals gewoonlijk geen antwoorden op de gestelde vragen..

Wat bedoel je met de patatgeneratie, en dan uiteraard, wat doen de spelers verkeerd wat mentaliteit betreft??

Erg benieuwd naar je antwoord..
Ja want vroeger was alles beter... Toen ze nog 15 uur per dag moesten werken om brood op de plank te krijgen... ;-)
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 02 augustus 2016 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2016 - 08:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Zeker, wie stond er van het MIDDENVELD toen te schutteren?
Europees afgelopen twee seizoenen Veltman, Hoorn en Sinkgraven?
hjf
 hjf - dinsdag 02 augustus 2016 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2016 - 08:48 schreef remco k het volgende:

[..]

En die willen beiden ook bij Ajax spelen?
Wat denk jij?
hjf
 hjf - dinsdag 02 augustus 2016 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2016 - 09:31 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Europees afgelopen twee seizoenen Veltman, Hoorn en Sinkgraven?
Remco bedoelt zeker weten Sinkgraven.
hjf
 hjf - dinsdag 02 augustus 2016 - 10:11   quote  deeplink  
Wat ben je actief vandaag Remco. Je hebt er zin in. Slaapt die kleine van je?
pth
 pth - dinsdag 02 augustus 2016 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2016 - 08:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Die hebben we gekocht met Westerman.. Of ben jij niet op de hoogte van wat Ajax daadwerkelijk allemaal doet en roeptoeter je maar wat?

Ook afgelopen jaren en afgelopen week stond het achterin prima..

Kerel, je doet net alsogf Ajax de wereld aal kansen weggeeft, en dat is gewoon helemaal niet waar..

Want welke sterke verdediger had de tegengoal kunnen voorkomen? Volgens mij was dat namelijk gewoon een achterlijke blunder van de keeper..
Die hebben we gekocht met Westerman???? Misschien hadden ze dan eerst even moeten overleggen over de te hanteren speelstijl die Bosz wil gebruiken. Waar ik overigens heel erg blij mee ben, na dat k@t voetbal van de afgelopen jaren. Bij deze aanpak ligt er heel veel ruimte achter de verdediging en die Westerman is zo snel, dat de gemiddelde snelle vleugelspits bij een thuiswedstrijd al uitgekomen is in noord Groningen voordat onze Duitser de middencirkel is uitgedraaid. Die gozer is zo traag als dikke stront tegen de berg op, heeft de techniek van een bouwmachine dus wat moet je er mee? Zal wel goed zijn voor de verhoudingen in de kleedkamer of zoiets ... Daarnaast is er weer eens geen plan B nu Milik vertrokken is (overigens een megadeal om zo'n middelmatige spits voor zo veel geld te verkopen ... het lachen zal pas volgend jaar ophouden), maar staat wel al over twee dagen een hele belangrijke wedstrijd op het programma. Tenminste ik zie Ajax het liefste acteren op het hoogste niveau. Hoop van harte dat een Dolberg dit nu al kan trekken, maar dat zal een helse klus worden voor zo''n jonge jongen. Grootste probleem zit misschien nog wel op het middenveld, heel veel fantastische voetballers maar een matig geheel met te weinig creativiteit in offensieve zin (kan ook door de speelstijl van de Boer komen en wordt dit onder het systeem Bosz een stuk beter, maar ik moet het nog zien). Zoals bekend vind ik het beleid van Ajax niet echt denderend, te veel talent en te weinig routine om Europees enigszins mee te kunnen doen. Al gebied de eerlijkheid mij te zeggen dat ik ook niet zo maar een oplossing heb. Snap ook wel dat spelers als Gomez met een jaarsalaris van 5m€ niet voor een paar ton en een zak drop in Amsterdam komen spelen.
pth
 pth - dinsdag 02 augustus 2016 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2016 - 09:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Dus Peter Bosz moet even in zijn eentje de gehele Nederlandse mentaliteit veranderen?

En je geeft zoals gewoonlijk geen antwoorden op de gestelde vragen..

Wat bedoel je met de patatgeneratie, en dan uiteraard, wat doen de spelers verkeerd wat mentaliteit betreft??

Erg benieuwd naar je antwoord..
Misschien de laatste wedstrijd tegen de Graafschap nog eens terugkijken. Ik heb er in ieder geval geen één gezien met de mentaliteit van 'al moet Doetinchem verplaatst worden naar zuid Limburg, maar dit gaat niet gebeuren zo lang ik speler van Ajax ben'. Het gaat er echt niet om dat vroeger alles beter was, maar de mentaliteit van veel van die over het paard getilde modepopjes kan echt wel een boost gebruiken.
JOOD
 JOOD - dinsdag 02 augustus 2016 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2016 - 10:43 schreef pth het volgende:

[..]

Misschien de laatste wedstrijd tegen de Graafschap nog eens terugkijken. Ik heb er in ieder geval geen één gezien met de mentaliteit van 'al moet Doetinchem verplaatst worden naar zuid Limburg, maar dit gaat niet gebeuren zo lang ik speler van Ajax ben'. Het gaat er echt niet om dat vroeger alles beter was, maar de mentaliteit van veel van die over het paard getilde modepopjes kan echt wel een boost gebruiken.
Inderdaad. En Klaassen is daar de belichaming van aan het worden. De ideale schoonzoon voor Frank de Boer. Speelt redelijk voetbal, maar klaagt nooit. Ook niet als er tegen de Graafschap zo kut gevoetbald wordt. Of er een stomme pass gegeven wordt. Of als El Ghazi voor de zoveelste keer die kutbal niet afspeelt.

Geef mij maar een keer een irritante teringlijer, Ballotelli bijvoorbeeld. Die schopt alles door de war, laat iedereen zweten. Poort hem maar eens op de training. Ga maar eens voor eigen succes als hij gruwelijk vrij staat. Zie je de gezichten van de verdedigers van de Graafschap al voor je als ze tegenover Balottelli staan?

Altijd dat zwakke geleuter en zwakke gebrei en zwakke gevoetbal om maar te voetballen.

Vuur, passie en uit de bocht springen. Onnavolgbaar, onvoorspelbaar, niet te verdedigen.

Peter Bosz schud iedereen wel even wakker, let maar op. Hij heeft wel een veel scorende spits nodig en snel. Anders krijgt hij (veel te vroeg) de rekening gepresenteerd van niet presteren.

Dan kan Peter Bosz ook meteen laten zien dat hij een veel betere people manager is dan Frank de Boer, die gooide iedereen met een weerwoord uit de selectie. Hamdaoui, Kishna bijvoorbeeld.
p111
 p111 - dinsdag 02 augustus 2016 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2016 - 10:37 schreef pth het volgende:

[..]

Die hebben we gekocht met Westerman???? Misschien hadden ze dan eerst even moeten overleggen over de te hanteren speelstijl die Bosz wil gebruiken. Waar ik overigens heel erg blij mee ben, na dat k@t voetbal van de afgelopen jaren. Bij deze aanpak ligt er heel veel ruimte achter de verdediging en die Westerman is zo snel, dat de gemiddelde snelle vleugelspits bij een thuiswedstrijd al uitgekomen is in noord Groningen voordat onze Duitser de middencirkel is uitgedraaid. Die gozer is zo traag als dikke stront tegen de berg op, heeft de techniek van een bouwmachine dus wat moet je er mee? Zal wel goed zijn voor de verhoudingen in de kleedkamer of zoiets ... Daarnaast is er weer eens geen plan B nu Milik vertrokken is (overigens een megadeal om zo'n middelmatige spits voor zo veel geld te verkopen ... het lachen zal pas volgend jaar ophouden), maar staat wel al over twee dagen een hele belangrijke wedstrijd op het programma. Tenminste ik zie Ajax het liefste acteren op het hoogste niveau. Hoop van harte dat een Dolberg dit nu al kan trekken, maar dat zal een helse klus worden voor zo''n jonge jongen. Grootste probleem zit misschien nog wel op het middenveld, heel veel fantastische voetballers maar een matig geheel met te weinig creativiteit in offensieve zin (kan ook door de speelstijl van de Boer komen en wordt dit onder het systeem Bosz een stuk beter, maar ik moet het nog zien). Zoals bekend vind ik het beleid van Ajax niet echt denderend, te veel talent en te weinig routine om Europees enigszins mee te kunnen doen. Al gebied de eerlijkheid mij te zeggen dat ik ook niet zo maar een oplossing heb. Snap ook wel dat spelers als Gomez met een jaarsalaris van 5m€ niet voor een paar ton en een zak drop in Amsterdam komen spelen.
We hebben Sinkgraven als creatieve middenvelder alleen moet hij wel zijn kansen krijgen en ja daar zal wel eens een foutje in zitten,maar dan heb je de controleurs voor nodig die dat opvangen.Maar alleen met controleurs ga je die handbal verdediging niet slopen.
p111
 p111 - dinsdag 02 augustus 2016 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2016 - 10:43 schreef pth het volgende:

[..]

Misschien de laatste wedstrijd tegen de Graafschap nog eens terugkijken. Ik heb er in ieder geval geen één gezien met de mentaliteit van 'al moet Doetinchem verplaatst worden naar zuid Limburg, maar dit gaat niet gebeuren zo lang ik speler van Ajax ben'. Het gaat er echt niet om dat vroeger alles beter was, maar de mentaliteit van veel van die over het paard getilde modepopjes kan echt wel een boost gebruiken.
Klopt exact je zal er een paar straatschoffies tussen moeten zetten,terug kijkend we hebben het niet voor niks erg moeilijk tegen de felle tot het gaatje gaande ploegen.Maar waar haal je die vandaan he ?
Pavlov14
 Pavlov14 - dinsdag 02 augustus 2016 - 12:19   quote  deeplink  
Ik wilde oorspronkelijk niet reageren op dit topic. Enkel de titel ervan vond ik al uiterst negatief: "WANBELEID"...

Zeker, niet alles was goed de afgelopen seizoenen. Het spel onder Frank de Boer was vaak, TE vaak niet om aan te zien, Ajax onwaardig. Maar wat waren we met z'n allen blij met maar liefst vier kampioenschappen op rij.

Maar Ajax is een financieel zeer gezonde club geworden door dat beleid. Ik sta principieel achter dat (financieel) beleid, waarin geen ruimte (meer) is voor allerlei escapades om een speler binnen te halen, zoals destijds is gebeurd met Sulejmani die Ajax maar lieft ruim € 16 miljoen heeft gekost. Die speler kon vervolgens niet met de druk bij Ajax omgaan.

Dat Ajax vervolgens zei dat dit nooit meer mocht gebeuren en een maximale transfersom instelden (€ 5 miljoen) alsmede een salarisplafond instelde, daar sta ik vierkant achter!

Zeker, niet alle aankopen bij Ajax waren een succes, maar welke club heeft een garantie dat iedere aankoop bij hen wel slaagt?

Ik ben van mening dat Marc Overmars het -binnen zijn mogelijkheden- uitstekend heeft gedaan, ervan uitgaande dat ook het "probleem" centrumspits (na het vertrek van Arek Milik) opgelost gaat worden. De transferwindow is nog bijna een hele maand geopend. En laten we daarbij eerlijk zijn: niet iedere gewenste speler wil naar Amsterdam komen.

Maar wanbeleid? Nee!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 augustus 2016 door Pavlov14 --
Loetje
 Loetje - dinsdag 02 augustus 2016 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2016 - 12:19 schreef Pavlov14 het volgende:
Ik wilde oorspronkelijk niet reageren op dit topic. Enkel de titel ervan vond ik al uiterst negatief: "WANBELEID"...

Zeker, niet alles was goed de afgelopen seizoenen. Het spel onder Frank de Boer was vaak, TE vaak niet om aan te zien, Ajax onwaardig. Maar wat waren we met z'n allen blij met maar liefst vier kampioenschappen op rij.

Maar Ajax is een financieel zeer gezonde club geworden door dat beleid. Ik sta principieel achter dat (financieel) beleid, waarin geen ruimte (meer) is voor allerlei escapades om een speler binnen te halen, zoals destijds is gebeurd met Sulejmani die Ajax maar lieft ruim € 16 miljoen heeft gekost. Die speler kon vervolgens niet met de druk bij Ajax omgaan.

Dat Ajax vervolgens zei dat dit nooit meer mocht gebeuren en een maximale transfersom instelden (€ 5 miljoen) alsmede een salarisplafond instelde, daar sta ik vierkant achter!

Zeker, niet alle aankopen bij Ajax waren een succes, maar welke club heeft een garantie dat iedere aankoop bij hen wel slaagt?

Ik ben van mening dat Marc Overmars het -binnen zijn mogelijkheden- uitstekend heeft gedaan, ervan uitgaande dat ook het "probleem" centrumspits (na het vertrek van Arek Milik) opgelost gaat worden. De transferwindow is nog bijna een hele maand geopend. En laten we daarbij eerlijk zijn: niet iedere gewenste speler wil naar Amsterdam komen.

Maar wanbeleid? Nee!
Deze keer ben ik het voetbalinhoudelijk ook volledig met je eens.

Wanbeleid praten we over Twente, voorheen Feyenoord en nu PSV. Dat laatste zullen de mensen daar nog achter komen.
Pavlov14
 Pavlov14 - dinsdag 02 augustus 2016 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2016 - 12:31 schreef Loetje het volgende:

[..]

Deze keer ben ik het voetbalinhoudelijk ook volledig met je eens.

Wanbeleid praten we over Twente, voorheen Feyenoord en nu PSV. Dat laatste zullen de mensen daar nog achter komen.
Dat is mooi, Loetje :)

En kijk eens hoeveel spelers Ajax de afgelopen periode wel niet gehaald heeft. Ook voor de (nabije) toekomst. Jonge veelbelovende spelers. Ook Daley Sinkgraven heb ik bepaald nog niet afgeschreven. En dan ook nog eens Milik voor een droombedrag hebben verkocht... Hoe kun je dan in godsnaam praten over wanbeleid?
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 02 augustus 2016 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2016 - 07:18 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Over Fischer ben ik het met je eens zat altijd dicht tegen de basis aan en Had onder Bosz nog best op kunnen bloeien. De rest moest je gewoon vanaf om ruimte te maken dan kun je af en toe beter je verlies pakken. Met Sanchez en Westermann ben je ook sterker dan met Hoorn en van Rhijn. En Andersen wad op het moment ook gewoon overbodig.
Hoezo ben je sterker met Westerman en Sanchez... Van der Hoorn heeft het prima gedaan laatste half jaar. Van Rhijn was niet echt best. Sanchez gaat nu hetzelfde meemaken als vd Hoorn, hij moet eerst aanpassen en zal niet gelijk in de basis staan. Je hoopt dat hij uiteindelijk in de basis komt maar die zekerheid heb je nu niet. Daarnaast weet je van Westermann ook helemaal niet of hij zich staande houdt bij Ajax. Zo goed was die man bij HSV ook weer niet. Zou me niks verbazen als het anderhalve Heitinga wordt.
bully
 bully - dinsdag 02 augustus 2016 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2016 - 08:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Het gaat toch om wat een buitenspeler laat zien, daar ging de discussie over.. Dus ik zeg ook iets dat klopt..
nee jij zei dat ghazi de meeste voorzetten in de ED gaf dat klopt dus niet.
bully
 bully - dinsdag 02 augustus 2016 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2016 - 12:38 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Dat is mooi, Loetje :)

En kijk eens hoeveel spelers Ajax de afgelopen periode wel niet gehaald heeft. Ook voor de (nabije) toekomst. Jonge veelbelovende spelers. Ook Daley Sinkgraven heb ik bepaald nog niet afgeschreven. En dan ook nog eens Milik voor een droombedrag hebben verkocht... Hoe kun je dan in godsnaam praten over wanbeleid?
hoeveel van die goed aangekochte jeugd is al doorgeselecteerd.
Mats Rits,boccara,hendriks,honer,lobotca.
en dit is nog maar een klein gedeelte er van.
ook fischer andersen ens kan je daar bij rekenen.
doe daar de miskopen ook nog eens bij zoals Sana Duarte enz.
dat maakt een droomtransfer die geheel te danken is aan de gekte momenteel op de transfer markt niet goed.
er word al jaren om ervaring geroepen,en waar komen ze mee aan weer een uitgeranceerde speler.
die bij zijn vorige clubs ook al geen basis meer was.
we hebben 4 jaar het geluk gehad dat de Boer met zijn voorzichtige voetbal toch nog de landstitel pakte.
nu komen ze weer met aankopen van talentvolle spelers die hun waarde waarschijnlijk nog wel zullen bewijzen.
maar die ook hun terugslag zullen krijgen vooral ook omdat ze dit klimaat niet gewent zijn.
alleen lange termijn gedachte zonder tekijken naar korte termijn.
dit kan ons volgent jaar weer CL kosten.
en dan gaan ze weer voor de lange termijn inkopen.
dus dat vind ik echt wel genoeg voor het woord Wanbeleid.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 02 augustus 2016 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2016 - 10:10 schreef hjf het volgende:

[..]

Remco bedoelt zeker weten Sinkgraven.
Veltman ging ook niet vrijuit die wedstrijden..
remco k
 remco k - dinsdag 02 augustus 2016 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2016 - 09:31 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Europees afgelopen twee seizoenen Veltman, Hoorn en Sinkgraven?
Vd Hoorn maakte geen overtreding op ballotelli. Veltman was een baas achterin. En ja inderdaad. Sinkgraven liet de ploeg in de steek.
remco k
 remco k - dinsdag 02 augustus 2016 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2016 - 10:09 schreef hjf het volgende:

[..]

Wat denk jij?
Ik denk het niet.
remco k
 remco k - dinsdag 02 augustus 2016 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2016 - 10:11 schreef hjf het volgende:
Wat ben je actief vandaag Remco. Je hebt er zin in. Slaapt die kleine van je?
Die kleine gaat prima. Op het moment wat rustig op de zaak.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 02 augustus 2016 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2016 - 13:02 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Hoezo ben je sterker met Westerman en Sanchez... Van der Hoorn heeft het prima gedaan laatste half jaar. Van Rhijn was niet echt best. Sanchez gaat nu hetzelfde meemaken als vd Hoorn, hij moet eerst aanpassen en zal niet gelijk in de basis staan. Je hoopt dat hij uiteindelijk in de basis komt maar die zekerheid heb je nu niet. Daarnaast weet je van Westermann ook helemaal niet of hij zich staande houdt bij Ajax. Zo goed was die man bij HSV ook weer niet. Zou me niks verbazen als het anderhalve Heitinga wordt.
Hopelijk heeft Sanches meer potentie dan Hoorn. Westermann en van Rhijn mag toch ook wel een verschil zijn? Al is het alleen maar qua mentaliteit.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 02 augustus 2016 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2016 - 14:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Vd Hoorn maakte geen overtreding op ballotelli. Veltman was een baas achterin. En ja inderdaad. Sinkgraven liet de ploeg in de steek.
Veltman een baas achterin? Rechtsback misschien. Vd Hoorn Balotelli kon hij inderdaad weinig aandoen.
remco k
 remco k - dinsdag 02 augustus 2016 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2016 - 14:10 schreef bully het volgende:

[..]

nee jij zei dat ghazi de meeste voorzetten in de ED gaf dat klopt dus niet.
Even iets verder terug.
remco k
 remco k - dinsdag 02 augustus 2016 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2016 - 14:32 schreef bully het volgende:

[..]

hoeveel van die goed aangekochte jeugd is al doorgeselecteerd.
Mats Rits,boccara,hendriks,honer,lobotca.
en dit is nog maar een klein gedeelte er van.
ook fischer andersen ens kan je daar bij rekenen.
doe daar de miskopen ook nog eens bij zoals Sana Duarte enz.
dat maakt een droomtransfer die geheel te danken is aan de gekte momenteel op de transfer markt niet goed.
er word al jaren om ervaring geroepen,en waar komen ze mee aan weer een uitgeranceerde speler.
die bij zijn vorige clubs ook al geen basis meer was.
we hebben 4 jaar het geluk gehad dat de Boer met zijn voorzichtige voetbal toch nog de landstitel pakte.
nu komen ze weer met aankopen van talentvolle spelers die hun waarde waarschijnlijk nog wel zullen bewijzen.
maar die ook hun terugslag zullen krijgen vooral ook omdat ze dit klimaat niet gewent zijn.
alleen lange termijn gedachte zonder tekijken naar korte termijn.
dit kan ons volgent jaar weer CL kosten.
en dan gaan ze weer voor de lange termijn inkopen.
dus dat vind ik echt wel genoeg voor het woord Wanbeleid.
Dat jij nog lol in het leven hebt zeg. Pfff.
remco k
 remco k - dinsdag 02 augustus 2016 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2016 - 14:58 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Veltman een baas achterin? Rechtsback misschien. Vd Hoorn Balotelli kon hij inderdaad weinig aandoen.
Juist in het centrum al tijdenlang gewoon hee erg goed.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 02 augustus 2016 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2016 - 15:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Juist in het centrum al tijdenlang gewoon hee erg goed.
Kijk minuut 8 even...

bully
 bully - dinsdag 02 augustus 2016 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2016 - 15:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat jij nog lol in het leven hebt zeg. Pfff.
heb jij verder geen leven dan?
dus omdat je weer niet gelijk krijgt moet je het met dit soort opmerkingen doen>
woordgebrek dus.
Pavlov14
 Pavlov14 - dinsdag 02 augustus 2016 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2016 - 14:32 schreef bully het volgende:

[..]

hoeveel van die goed aangekochte jeugd is al doorgeselecteerd.
Mats Rits,boccara,hendriks,honer,lobotca.
en dit is nog maar een klein gedeelte er van.
ook fischer andersen ens kan je daar bij rekenen.
doe daar de miskopen ook nog eens bij zoals Sana Duarte enz.
dat maakt een droomtransfer die geheel te danken is aan de gekte momenteel op de transfer markt niet goed.
er word al jaren om ervaring geroepen,en waar komen ze mee aan weer een uitgeranceerde speler.
die bij zijn vorige clubs ook al geen basis meer was.
we hebben 4 jaar het geluk gehad dat de Boer met zijn voorzichtige voetbal toch nog de landstitel pakte.
nu komen ze weer met aankopen van talentvolle spelers die hun waarde waarschijnlijk nog wel zullen bewijzen.
maar die ook hun terugslag zullen krijgen vooral ook omdat ze dit klimaat niet gewent zijn.
alleen lange termijn gedachte zonder tekijken naar korte termijn.
dit kan ons volgent jaar weer CL kosten.
en dan gaan ze weer voor de lange termijn inkopen.
dus dat vind ik echt wel genoeg voor het woord Wanbeleid.
Ik heb toch niet geschreven dat ALLES goed was wat Ajax doet of heef gedaan? Het is alleen niet zo dat het alleen maar kommer en kwel is. Integendeel. Ik verwacht heel veel van de talenten die op doorbreken staan.

Wel is het een feit, dat er wat meer balans in het team gaat komen qua leeftijd en ervaring. Iets dergelijks heb ik vorig jaar menigmaal geschreven. Die is er min of meer al gehaald met Westermann. Waarom hij (nog) niet speelt is mij een raadsel. Kijk wat dat betreft naar PSV: die haalde Schwaab en staat direct in de basis. Zo ook met andere spelers die zij hebben gehaald.

Maar als je puur kijkt naar hetgeen Ajax de afgelopen jaren heeft gepresteerd, kun je hen onmogelijk betichten van wanbeleid. Maar nogmaals, het kan altijd beter. En de transferpriode is nog niet afgelopen...

Maar al met al vind ik het sentiment veel te negatief, er zijn ook heel veel mooie dingen gebeurd en onder Bosz krijgt Ajax zijn bravoure weer terug, dat zag je aan het spel tegen PAOK afgelopen dinsdag. Alleen de einduitslag viel toen tegen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 augustus 2016 door Pavlov14 --
bully
 bully - dinsdag 02 augustus 2016 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2016 - 16:06 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Ik heb toch niet geschreven dat ALLES goed was wat Ajax doet of heef gedaan? Het is alleen niet zo dat het alleen maar kommer en kwel is. Integendeel. Ik verwacht heel veel van de talenten die op doorbreken staan.

Wel is het een feit, dat er wat meer balans in het team gaat komen qua leeftijd en ervaring. Iets dergelijks heb ik vorig jaar menigmaal geschreven. Die is er min of meer al gehaald met Westermann. Waarom hij (nog) niet speelt is mij een raadsel. Kijk wat dat betreft naar PSV: die haalde Schwaab en staat direct in de basis. Zo ook met andere spelers die zij hebben gehaald.

Maar als je puur kijkt naar hetgeen Ajax de afgelopen jaren heeft gepresteerd, kun je hen onmogelijk betichten van wanbeleid. Maar nogmaals, het kan altijd beter. En de transferpriode is nog niet afgelopen...
wat ik zeg is dat ze elk jaar weer de zelfde fout maken.
zogauw de spelers echt doorbreken is de balans niet in het team zodat prijzen achterwege blijven.
en als je de vruchten wil plukken worden die talenten weer verkocht.
denk ook dat als we nu weer CL missen dat spelers als Bazoer en Tete het ook voor gezien houden.
dus weer veel geld op de bank maar elftal nog meer verzwakt.
een Westerman is een speler op zijn retour met veel beperkingen was bij zijn vorige club al geen basis speler.
dat was die Schwaab wel al degradeerde hij.
denk ook dat door het ontbreken van echte ervaren spelers de ontwikkeling van talenten stokt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 augustus 2016 door bully --
Pavlov14
 Pavlov14 - dinsdag 02 augustus 2016 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2016 - 16:17 schreef bully het volgende:

[..]

wat ik zeg is dat ze elk jaar weer de zelfde fout maken.
zogauw de spelers echt doorbreken is de balans niet in het team zodat prijzen achterwege blijven.
en als je de vruchten wil plukken worden die talenten weer verkocht.
denk ook dat als we nu weer CL missen dat spelers als Bazoer en Tete het ook voor gezien houden.
dus weer veel geld op de bank maar elftal nog meer verzwakt.
een Westerman is een speler op zijn retour met veel beperkingen was bij zijn vorige club al geen basis speler.
dat was die Schwaab wel al degradeerde hij.
Ik denk dat we in Nederland gewoon maar moeten toegeven, dat we een "opleidingsland" zijn. Al die (jeugd)spelers zijn passanten om al na een paar jaar te verkassen naar grote(re) competities. Of Ajax zich nou plaatst voor de Champions League of niet.

Ook vind ik dat Heiko Westermann bij ons eerst een eerlijke kans moet gaan krijgen, voordat hij wordt afgebrand!
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 02 augustus 2016 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2016 - 16:21 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Ik denk dat we in Nederland gewoon maar moeten toegeven, dat we een "opleidingsland" zijn. Al die (jeugd)spelers zijn passanten om al na een paar jaar te verkassen naar grote(re) competities. Of Ajax zich nou plaatst voor de Champions League of niet.

Ook vind ik dat Heiko Westermann bij ons eerst een eerlijke kans moet gaan krijgen, voordat hij wordt afgebrand!
We zijn ook gewoon maar een opleidingsland is ook niets mis mee. En dat je in Europa niets meer te vertellen hebt moeten we ook gewoon accepteren. Waar het in mijn ogen echt verkeerd gaat is de Eredivisie omdat we toch zeker 4 seizoenen zelden echt goed gevoetbald hebben. Dit als grootste club met meeste centjes vind ik gewoon slecht. We hadden eigenlijk ver boven de rest moeten staan na vier kampioenschappen maar het werd alleen maar slechter. Waar sommige kleinere ploegen wel wekelijks leuk voetbal lieten zien lukte het bij ons maar niet. Hopelijk krijgt Bosz het voor elkaar om in ieder geval weer was passie en aanvallend voetbal in het team te krijgen. Zag het wel tegen Paok hopelijk kunnen we groeien. Zag ook Psv-Feyenoord en vrees toch weer dat we het lastig met Psv gaan krijgen.
bully
 bully - dinsdag 02 augustus 2016 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2016 - 16:21 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Ik denk dat we in Nederland gewoon maar moeten toegeven, dat we een "opleidingsland" zijn. Al die (jeugd)spelers zijn passanten om al na een paar jaar te verkassen naar grote(re) competities. Of Ajax zich nou plaatst voor de Champions League of niet.

Ook vind ik dat Heiko Westermann bij ons eerst een eerlijke kans moet gaan krijgen, voordat hij wordt afgebrand!
we zijn altijd al een opleidings land geweest.
alleen door het geld van de grotere competities is de afstand nog groter geworden.
en ook hetgeen de competitie zwakker word,dat de opleiding van echte toppers steeds moeilijker word.
wij worden al ingehaald door landen die nog minder geld hebben als hier.
ik ben echt van mening dat je door gericht aankopen de achterstand niet verder laat oplopen.
de CL winnen zal nooit meer gebeuren maar af en toe de poulfase doorkomen is nog steeds mogelijk dat heeft Psv wel bewezen.
en die haald wel de spelers binnen waarvan Ajax zegt dat ze niet willen komen.
Ajax gooit het teveel op talent zonder de balans tezoeken.
als wij zo doorgaan worden we de derde club van nederland met heel veel geld op de bank.
maar dat geld zal oook gaan slinken als we niet meer interesant zijn voor investeerders.
die toch over de grenzen kijken.
plus dat europes gelden noodzakelijk zijn om jou begroting op peil tehouden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 augustus 2016 door bully --
remco k
 remco k - dinsdag 02 augustus 2016 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2016 - 15:13 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Kijk minuut 8 even...

[ filmpje ]
Ach kerel. Ik kan ook van Ramos en Pique dit soort voorbeelden laten zien..

Man man man, wat een stel azijnzeikers hier zeg..

Daarnaast nog veel meer een fout van de rest van het elftal en hoe het daar staat, maar daar zal je wel geen oog voor hebben..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 augustus 2016 door remco k --
remco k
 remco k - dinsdag 02 augustus 2016 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2016 - 15:14 schreef bully het volgende:

[..]

heb jij verder geen leven dan?
dus omdat je weer niet gelijk krijgt moet je het met dit soort opmerkingen doen>
woordgebrek dus.
Geen enkel gebrek aan wat dan ook..

Gewoon moe van mensen zoals jij die hier alleen maar komen als er andere wat negatiefs te melden hebben, dan kan jij je daar weer fijn bij aansluiten en proberen je club zo ver mogelijk onderuit te halen..

Ik heb je hier echt werkelijk nog nooit iets positiefs zien melden..
remco k
 remco k - dinsdag 02 augustus 2016 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2016 - 16:17 schreef bully het volgende:

[..]

wat ik zeg is dat ze elk jaar weer de zelfde fout maken.
zogauw de spelers echt doorbreken is de balans niet in het team zodat prijzen achterwege blijven.
en als je de vruchten wil plukken worden die talenten weer verkocht.
denk ook dat als we nu weer CL missen dat spelers als Bazoer en Tete het ook voor gezien houden.
dus weer veel geld op de bank maar elftal nog meer verzwakt.
een Westerman is een speler op zijn retour met veel beperkingen was bij zijn vorige club al geen basis speler.
dat was die Schwaab wel al degradeerde hij.
denk ook dat door het ontbreken van echte ervaren spelers de ontwikkeling van talenten stokt.
Westerman was basisspeler, alleen werd hij afgelopen jaar geteisterd door blessures..
bully
 bully - dinsdag 02 augustus 2016 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2016 - 17:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Geen enkel gebrek aan wat dan ook..

Gewoon moe van mensen zoals jij die hier alleen maar komen als er andere wat negatiefs te melden hebben, dan kan jij je daar weer fijn bij aansluiten en proberen je club zo ver mogelijk onderuit te halen..

Ik heb je hier echt werkelijk nog nooit iets positiefs zien melden..
toch wel moeilijk he als je geen gelijk krijgt.
dat je je dan tot zulke antwoorden moet verlagen.
Pavlov14
 Pavlov14 - dinsdag 02 augustus 2016 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2016 - 17:49 schreef bully het volgende:

[..]

toch wel moeilijk he als je geen gelijk krijgt.
dat je je dan tot zulke antwoorden moet verlagen.
Nou... ik vind dat Remco wel degelijk gelijk heeft. Ik deel zijn mening wel! De teneur hier is toch echt uiterst negatief. Je zou bepaald niet zeggen, dat hier Ajax-supporters aan het woord zijn. Wanneer er hier mensen zijn die het niet zien zitten in Ajax, dan moeten zij maar een seizoenskaart van een andere club aanschaffen, een club waar zij wel achter kunnen staan...

En wat ik eerder schreef, het is niet uitsluitend en alleen hoera en hossana, maar zo slecht als sommigen hier schrijven is het beslist niet in mijn ogen.

En laat Peter Bosz nou maar zijn (herstel)werk doen. Geef hem een eerlijke kans. Ik heb begrepen dat hij en Marc Overmars continu in overleg zijn over de strategie van de club en welke spelers er nog zullen worden aangetrokken.
bully
 bully - dinsdag 02 augustus 2016 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2016 - 18:10 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Nou... ik vind dat Remco wel degelijk gelijk heeft. Ik deel zijn mening wel! De teneur hier is toch echt uiterst negatief. Je zou bepaald niet zeggen, dat hier Ajax-supporters aan het woord zijn. Wanneer er hier mensen zijn die het niet zien zitten in Ajax, dan moeten zij maar een seizoenskaart van een andere club aanschaffen, een club waar zij wel achter kunnen staan...

En wat ik eerder schreef, het is niet uitsluitend en alleen hoera en hossana, maar zo slecht als sommigen hier schrijven is het beslist niet in mijn ogen.

En laat Peter Bosz nou maar zijn (herstel)werk doen. Geef hem een eerlijke kans. Ik heb begrepen dat hij en Marc Overmars continu in overleg zijn over de strategie van de club en welke spelers er nog zullen worden aangetrokken.
dus je mag hier alleen maar een positief bericht plaatsen.
dat er zoveel mensen onvrede hebben zegt denk ook genoeg.
heb het ook nooit over Bosz gehad dat is een passant.
maar hij moet wel werken met hetgeen hij ter beschikking heeft.
je zegt zelf al dat je de balans in elftal al tijden niet klopt.
maar ze blijven wel steeds de zelfde fouten maken.
maar als het hier de bedoeling is dat ik alleen positief mag mag berichten gaat het hier toch lijken op dictatuur waar je ook niet meer nagatief mag zijn.
de antwoorden van Remco zeg meer over hem zelf dan over mij.
woordgebrek geen discussie met argumenten winnen maar het dan maar met schelden afdoen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 02 augustus 2016 - 18:47   quote  deeplink  
Ik vind dit sowieso een kut topic dat vraagt om gezeik.....daarom sla ik het over
remco k
 remco k - dinsdag 02 augustus 2016 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2016 - 17:49 schreef bully het volgende:

[..]

toch wel moeilijk he als je geen gelijk krijgt.
dat je je dan tot zulke antwoorden moet verlagen.
Whahaha, tsjaa tis maar hoe je het bekijkt..Maar de feiten liegen niet..
Stanley
 Stanley - dinsdag 02 augustus 2016 - 22:16   quote  deeplink  
Had onze nieuwe coach niet dagelijks intensief contact met die
kleine etter van een Overmars. En zou er niet voor eind juli
een nieuwe spits zijn aangetrokken????

Oeps, nu ben ik weer een azijnzeiker!
enough
 enough - dinsdag 02 augustus 2016 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2016 - 07:48 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Als je zo moe bent, moet je eens van de drank afblijven en naar je nest gaan mafketel.
Goh wat origineel ,van drank word ik nooit moe moet jij weten toch !!
Wel van om die deze topic opener zo laag aan te vallen ,zo niets van hebben gelezen ,maar op reacties
afgaat .
Wie is hier nu de na prater zonder mening PPPPFFFFF
Of je moet aan een half woord genoeg hebben,maar jouw en loetje zie ik ook niet in ajax 1..worden ook steeds
balletjes terug .;-) loetje is keeper namelijk en ben jij zo"N snelle spits op diepe ballen van hem??)
Hoesen achter milik hoe verzin je het ..en dan ben ik dronken .
Aller belangrijkste is morgen gap

En over BELEID CQ WANBELEID is jaarlijks terugkomend iets ,,wat meer gaat wat voor doelstellingen zijn er behaald en waar gaan we weer voor ...(spelers ed)
Duidelijk altijd voor de ned prijzen en zo ver europees ..Daar veranderd niets aan .
EN wat er allemaal met die milj moet gebeuren weten ze bij Ajax zelfs niet eens ,maar hier zijn erop het forum
zijn er wel eens die er goeie ideen op na houden .
IK Brand me vingers daar niet aan ,want die Zitten alweer in de koelkast!! ;-)
Proost gappies morgen ff europees vaststellen!!
(hoop dat ik die fucking live stream van die kut ziggo nog kan vinden hahahah)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 augustus 2016 door enough --
enough
 enough - dinsdag 02 augustus 2016 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2016 - 18:47 schreef Nenam_tiL het volgende:
Ik vind dit sowieso een kut topic dat vraagt om gezeik.....daarom sla ik het over
Jij HEB gelijk ouwe ..wAT een Bullshit .
Ajaxfan68
 Ajaxfan68 - dinsdag 02 augustus 2016 - 23:11   quote  deeplink  
Het is gewoon verschrikkelijk hoe Marc bezig is met het aankoop beleid!
In deze Rvc heb ik meer vertrouwen in als de vorige, maar dat Milik verkocht is ,ik vond hem niet zo goed ondanks dat hij 22 goals heeft gemaakt, moeten ze van Ginkel kopen , Zivech kopen en van Dost kopen.
Als ze Ballotelli kopen/huren dan klopt er helemaal niets meer van de directie!
Die 30 miljoen die ze ontvangen, moet geïnvesteerd worden, dat verdienen ze ongeveer weer terug als ze ch.l. spelen
Morgen veel succes, het wordt héél zwaar.
enough
 enough - woensdag 03 augustus 2016 - 00:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2016 - 23:11 schreef Ajaxfan68 het volgende:
Het is gewoon verschrikkelijk hoe Marc bezig is met het aankoop beleid!
In deze Rvc heb ik meer vertrouwen in als de vorige, maar dat Milik verkocht is ,ik vond hem niet zo goed ondanks dat hij 22 goals heeft gemaakt, moeten ze van Ginkel kopen , Zivech kopen en van Dost kopen.
Als ze Ballotelli kopen/huren dan klopt er helemaal niets meer van de directie!
Die 30 miljoen die ze ontvangen, moet geïnvesteerd worden, dat verdienen ze ongeveer weer terug als ze ch.l. spelen
Morgen veel succes, het wordt héél zwaar.
Ik weet het joh its all in the game !! gap
oja pas op met je post je kan nu aangevallen worden en je excuses moeten doen.
.
;-)
Nu nog een ajax fan 69 en ik word echt gek !!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 augustus 2016 door enough --
Loetje
 Loetje - woensdag 03 augustus 2016 - 03:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2016 - 17:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach kerel. Ik kan ook van Ramos en Pique dit soort voorbeelden laten zien..

Man man man, wat een stel azijnzeikers hier zeg..

Daarnaast nog veel meer een fout van de rest van het elftal en hoe het daar staat, maar daar zal je wel geen oog voor hebben..
+33
Loetje
 Loetje - woensdag 03 augustus 2016 - 03:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2016 - 18:47 schreef Nenam_tiL het volgende:
Ik vind dit sowieso een kut topic dat vraagt om gezeik.....daarom sla ik het over
+33
Loetje
 Loetje - woensdag 03 augustus 2016 - 03:06   quote  deeplink  
Yeleleleleleeee
enough
 enough - woensdag 03 augustus 2016 - 06:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 03:06 schreef Loetje het volgende:
Yeleleleleleeee
;-)
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 03 augustus 2016 - 07:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2016 - 17:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach kerel. Ik kan ook van Ramos en Pique dit soort voorbeelden laten zien..

Man man man, wat een stel azijnzeikers hier zeg..

Daarnaast nog veel meer een fout van de rest van het elftal en hoe het daar staat, maar daar zal je wel geen oog voor hebben..
Daar zul je geen oog voor hebben haha.. Wie geeft die pass? Hij ziet dan toch ook dat het verkeerd staat? Maar lul er maar om heen het ging over Veltman en fout tegen Rapid Wie lijkt me vrij duidelijk en omdat jij Veltman een baas vond en ik niet ben ik gelijk een azijnzeiker haha. Jij grappig haha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wanbeleid









0.0126929