BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Willem II (zaterdag 20 augustus 2016, 19:45); 1 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Brandje
 Brandje - zaterdag 20 augustus 2016 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 21:49 schreef Loetje het volgende:
Normaal ben ik schijtziek van de nederlaag. Maar ben ik nu die enige die me helemaal kapot lacht met een kop vol schaamte?
Nope ben nog niet eens bij de auto en de appies van mijn Feyenoord vrinden stromen al binnen. Heb niet eens de puf om terug te reageren
Loetje
 Loetje - zaterdag 20 augustus 2016 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 21:50 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ja had hij Tete maar moeten laten staan....
Gaan zelfs geruchten dat hij naar Lazio gaat. Zou vreselijk zijn.... Maar waarom godverdomme continu de basis wijzigen?
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 20 augustus 2016 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 21:48 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik denk dat je met vd Brom al verder was....al was dat niet mijn eerste keuze
Met een beter aankoopbeleid was je ook veel verder.. Kijk eens wat wedstrijdjes van Psv daar heb je nooit het idee dat ze punten gaan verspelen. Daar kunnen diversen spelers opstaan om een wedstrijd te beslissen. Zelfs de wisselspelers kunnen dat. Nu ook weerhadden ze Ramselaar en Siem nodig? Denk je dat ze zich daar druk maken dat ze een middenvelder teveel hebben?
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 20 augustus 2016 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 21:50 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ja had hij Tete maar moeten laten staan....
Tja dat had gekund maar die zag ik tegen Roda het verschil ook niet maken..
RUKBOOR
 RUKBOOR - zaterdag 20 augustus 2016 - 21:54   quote  deeplink  
Willem II heeft voor komend seizoen een begroting van 9,3 miljoen euro ingediend bij de KNVB.
Ajax heeft 65 miljoen te besteden, twee miljoen euro meer dan PSV. Feyenoord moet het met bijna twintig miljoen minder doen.
Stanley
 Stanley - zaterdag 20 augustus 2016 - 21:55   quote  deeplink  
Tjonge jonge, iedereen blijft die zuinige en trage klootzakken maar verdedigen,
maar ondertussen niet snappen waarom we in 3 wedstrijden al 5 verliespunten hebben!!!

3e rangs spelers vieren hoogtij maar hee we hebben bijna 150mln op de bank!!!

Slaap zacht allemaal!
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 20 augustus 2016 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 21:54 schreef RUKBOOR het volgende:
Willem II heeft voor komend seizoen een begroting van 9,3 miljoen euro ingediend bij de KNVB.
Ajax heeft 65 miljoen te besteden, twee miljoen euro meer dan PSV. Feyenoord moet het met bijna twintig miljoen minder doen.
Nou en? Wij hebben Westermann en een volle bankrekening!
Stanley
 Stanley - zaterdag 20 augustus 2016 - 21:56   quote  deeplink  
Oja ... en vooral Ziyech niet kopen want we hebben al genoeg middenvelders...
Loetje
 Loetje - zaterdag 20 augustus 2016 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 21:54 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Met een beter aankoopbeleid was je ook veel verder.. Kijk eens wat wedstrijdjes van Psv daar heb je nooit het idee dat ze punten gaan verspelen. Daar kunnen diversen spelers opstaan om een wedstrijd te beslissen. Zelfs de wisselspelers kunnen dat. Nu ook weerhadden ze Ramselaar en Siem nodig? Denk je dat ze zich daar druk maken dat ze een middenvelder teveel hebben?
Wat zijn miskopen van deze selectie dan??

En PSV heeft als Maher straks weg gaat 5 middenvelders, 3 minder dan wij. Dus ik snap heel je post niet.
Loetje
 Loetje - zaterdag 20 augustus 2016 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 21:56 schreef Stanley het volgende:
Oja ... en vooral Ziyech niet kopen want we hebben al genoeg middenvelders...
En Nouri en de Jong verkwanselen? Serero en Schöne lekker op de tribune, wat nu al gebeurd. Das pas lachwekkend. Gewoon een van die eerste 2 doorschuiven
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 20 augustus 2016 - 21:58   quote  deeplink  
Sorry maar hier kan je moeilijk de trainer de schuld van geven.

Zoals veltman al zei lag het aan de instelling.

Zoals zovaak speelt Ajax tussendoor europees wedstrijden punten.
pth
 pth - zaterdag 20 augustus 2016 - 21:59   quote  deeplink  
Wat is dat toch met die rukkertjes bij FOX Sport, commentatoren lijken niet te kunnen wachten om gniffelend Ajax de grond in te trappen. Kan die Jan Joost Lul niet gewoon een programma als 'sterren duiken in de stront' gaan presenteren en dan heb ik het nog niet over die stomme huppelkut die ook zo nodig geluid moet maken. Doet me weer denken aan een oude tegelwijsheid: 'sommige mensen hadden ze nooit moeten leren praten'
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 20 augustus 2016 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 21:59 schreef pth het volgende:
Wat is dat toch met die rukkertjes bij FOX Sport, commentatoren lijken niet te kunnen wachten om gniffelend Ajax de grond in te trappen. Kan die Jan Joost Lul niet gewoon een programma als 'sterren duiken in de stront' gaan presenteren en dan heb ik het nog niet over die stomme huppelkut die ook zo nodig geluid moet maken. Doet me weer denken aan een oude tegelwijsheid: 'sommige mensen hadden ze nooit moeten leren praten'
Zet ik altijd af....
pth
 pth - zaterdag 20 augustus 2016 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 21:57 schreef Loetje het volgende:

[..]

En Nouri en de Jong verkwanselen? Serero en Schöne lekker op de tribune, wat nu al gebeurd. Das pas lachwekkend. Gewoon een van die eerste 2 doorschuiven
Die moet je zeker niet verkwanselen, maar laat ze eerst op huurbasis maar eens wat eredivisie ervaring op doen. En dan kun je gewoon een volwassen creatieve middenvelder bij Ajax 1 halen. We hebben het hier wel over Ajax 1, niet over één of andere jeugd opleidingsploegje!
Brandje
 Brandje - zaterdag 20 augustus 2016 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 21:57 schreef Loetje het volgende:

[..]

En Nouri en de Jong verkwanselen? Serero en Schöne lekker op de tribune, wat nu al gebeurd. Das pas lachwekkend. Gewoon een van die eerste 2 doorschuiven
Ja maar Bosz heeft gezegd dat die jongens geduld moeten hebben en hebben zelfs niet eens minuten gemaakt dus dan moet je wel wat anders gaan doen.
pth
 pth - zaterdag 20 augustus 2016 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 22:01 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Zet ik altijd af....
Had ik ook moeten doen, heb nu nog meer de typhus in en vooral zin om die Jan Joost een keer op ze muiltje te rammen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 20 augustus 2016 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 22:02 schreef pth het volgende:

[..]

Die moet je zeker niet verkwanselen, maar laat ze eerst op huurbasis maar eens wat eredivisie ervaring op doen. En dan kun je gewoon een volwassen creatieve middenvelder bij Ajax 1 halen. We hebben het hier wel over Ajax 1, niet over één of andere jeugd opleidingsploegje!
Gaan we nu weer over die Ziyech beginnen.....
RUKBOOR
 RUKBOOR - zaterdag 20 augustus 2016 - 22:05   quote  deeplink  
PEC Zwolle-PSV 0-4

Morgen Heracles-Feijenoord 0-3
En dan breekt de pleuris uit.
lasoog
 lasoog - zaterdag 20 augustus 2016 - 22:05   quote  deeplink  
Totaal geen creativiteit geen leider en geen stootkracht voorin .Wat een slappe hap. Dit doet zeer aan de ogen wat een deceptie.
pth
 pth - zaterdag 20 augustus 2016 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 22:04 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Gaan we nu weer over die Ziyech beginnen.....
Gaat mij niet perse om Ziyech, maar om een volwassen creatieve middenvelder die de huidige eenheidsworst van wat creativiteit en verrassing kan voorzien.
hjf
 hjf - zaterdag 20 augustus 2016 - 22:06   quote  deeplink  
Maar gelukkig hebben we heel veel talenten rondlopen.
Brandje
 Brandje - zaterdag 20 augustus 2016 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 22:04 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Gaan we nu weer over die Ziyech beginnen.....
Is een Marokkaans :)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 20 augustus 2016 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 22:07 schreef Brandje het volgende:

[..]

Is een Marokkaans :)
Klopt...
Stanley
 Stanley - zaterdag 20 augustus 2016 - 22:12   quote  deeplink  
Loetje wat een slappe ouwe hoer ben jij en door eikels als jij glijden wij als ajax af naar een lachwekkend niveau!

Een discussie winnen of bijdehante opmerkingen plaatsen is makkelijk, ik kijk naar de resultaten..

Muric verkopen omdat andere verder zijn....
Als dat werkelijk het criteria is... dan is Ziyech verder dan wat we nu hebben rondlopen en een echte topclub blijft doorselecteren. Maar Overmars en co zijn regelrechte imbecielen en laten kansen op echte versterkingen lopen...

Maar laten we nog een Westermannetje kopen voor een paar grijpstuivers !!!

Er moet een veel scorende spits komen. Dat is 1.
Vervolgens Ziyech op het Middenveld. Dat is 2.
Veltman eruit, Tete erin en als de sodemieter een constructie bedenken waarmee je Krul kunt aantrekken!!!

En dan misschien komen we in de buurt van een kampioenschap.

quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 21:57 schreef Loetje het volgende:

[..]

En Nouri en de Jong verkwanselen? Serero en Schöne lekker op de tribune, wat nu al gebeurd. Das pas lachwekkend. Gewoon een van die eerste 2 doorschuiven
Loetje
 Loetje - zaterdag 20 augustus 2016 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 22:02 schreef pth het volgende:

[..]

Die moet je zeker niet verkwanselen, maar laat ze eerst op huurbasis maar eens wat eredivisie ervaring op doen. En dan kun je gewoon een volwassen creatieve middenvelder bij Ajax 1 halen. We hebben het hier wel over Ajax 1, niet over één of andere jeugd opleidingsploegje!
Waarom op huurbasis als het niveau van Nouri al tegen het eerste aan zit?
RUKBOOR
 RUKBOOR - zaterdag 20 augustus 2016 - 22:19   quote  deeplink  
We hebben veel zitten janken over het voetbal onder FdB, maar ik had liever met 1-0 gewonnen als dit drama.
Morgenavond is het janken als je de stand bekijkt.
Loetje
 Loetje - zaterdag 20 augustus 2016 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 22:12 schreef Stanley het volgende:
Loetje wat een slappe ouwe hoer ben jij en door eikels als jij glijden wij als ajax af naar een lachwekkend niveau!

Een discussie winnen of bijdehante opmerkingen plaatsen is makkelijk, ik kijk naar de resultaten..

Muric verkopen omdat andere verder zijn....
Als dat werkelijk het criteria is... dan is Ziyech verder dan wat we nu hebben rondlopen en een echte topclub blijft doorselecteren. Maar Overmars en co zijn regelrechte imbecielen en laten kansen op echte versterkingen lopen...

Maar laten we nog een Westermannetje kopen voor een paar grijpstuivers !!!

Er moet een veel scorende spits komen. Dat is 1.
Vervolgens Ziyech op het Middenveld. Dat is 2.
Veltman eruit, Tete erin en als de sodemieter een constructie bedenken waarmee je Krul kunt aantrekken!!!

En dan misschien komen we in de buurt van een kampioenschap.

[..]

Jij bent net zo'n grote gloryhunter als alles behalve de oude garde hier! En deze neem ik inderdaad niet serieus. Komen nooit met feiten en trappen enkel open deuren in. Maar wanneer we met rampzalig voetbal kampioen worden zijn het helden, nee dat zijn precies de ouwehoeren.
Brandje
 Brandje - zaterdag 20 augustus 2016 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 22:12 schreef Stanley het volgende:
Loetje wat een slappe ouwe hoer ben jij en door eikels als jij glijden wij als ajax af naar een lachwekkend niveau!

Een discussie winnen of bijdehante opmerkingen plaatsen is makkelijk, ik kijk naar de resultaten..

Muric verkopen omdat andere verder zijn....
Als dat werkelijk het criteria is... dan is Ziyech verder dan wat we nu hebben rondlopen en een echte topclub blijft doorselecteren. Maar Overmars en co zijn regelrechte imbecielen en laten kansen op echte versterkingen lopen...

Maar laten we nog een Westermannetje kopen voor een paar grijpstuivers !!!

Er moet een veel scorende spits komen. Dat is 1.
Vervolgens Ziyech op het Middenveld. Dat is 2.
Veltman eruit, Tete erin en als de sodemieter een constructie bedenken waarmee je Krul kunt aantrekken!!!

En dan misschien komen we in de buurt van een kampioenschap.

[..]

Hij heeft gewoon gelijk want Nouri is potentie beter dan Ziyech
pth
 pth - zaterdag 20 augustus 2016 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 22:13 schreef Loetje het volgende:

[..]

Waarom op huurbasis als het niveau van Nouri al tegen het eerste aan zit?
Zoals al eerder gezegd dat is jouw mening (en die respecteer ik). De feiten zeggen iets anders, al 1,5 jaar het aanstormende talent ... en guess what nog 0 wedstrijden in Ajax 1 in een competitie die er toe doet. Dus Frank zag het niet (en dat kan want die zag wel meer niet) en die liet de ene na de andere jeugdspeler debuteren, en nu ziet Bosz het ook niet (ook dat kan, want die lijkt ook al met regelmaat geen zicht op wat dan ook te hebben). Feit is er is nog niemand bij Ajax die hem zo goed vindt dat je niet aan hem voorbij kunt!
Brandje
 Brandje - zaterdag 20 augustus 2016 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 22:20 schreef pth het volgende:

[..]

Zoals al eerder gezegd dat is jouw mening (en die respecteer ik). De feiten zeggen iets anders, al 1,5 jaar het aanstormende talent ... en guess what nog 0 wedstrijden in Ajax 1 in een competitie die er toe doet. Dus Frank zag het niet (en dat kan want die zag wel meer niet) en die liet de ene na de andere jeugdspeler debuteren, en nu ziet Bosz het ook niet (ook dat kan, want die lijkt ook al met regelmaat geen zicht op wat dan ook te hebben). Feit is er is nog niemand bij Ajax die hem zo goed vindt dat je niet aan hem voorbij kunt!
De Boer liet Eriksen direct debuteren tegen Milan en wat Loetje als zei. Nouri was op dezelfde leeftijd verder en beter dan Eriksen. Iedereen is het er wel over eens dat dit middenveld niey gaat werken of niet
Loetje
 Loetje - zaterdag 20 augustus 2016 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 22:20 schreef Brandje het volgende:

[..]

Hij heeft gewoon gelijk want Nouri is potentie beter dan Ziyech
Hey gap, leuke vraag, en deze stel ik aan de hele oude garde hier.... Nouri zie ik constant excelleren in de kleine ruimte. Kan iemand mij een filmpje sturen waar Ziyech dat heeft bewezen te kunnen?
Loetje
 Loetje - zaterdag 20 augustus 2016 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 22:22 schreef Brandje het volgende:

[..]

De Boer liet Eriksen direct debuteren tegen Milan en wat Loetje als zei. Nouri was op dezelfde leeftijd verder en beter dan Eriksen. Iedereen is het er wel over eens dat dit middenveld niey gaat werken of niet
Klinkt stom he, maar dit middenveld is perfect voor de middenmoot in de premier league. Allemaal box to box. Maar net Nouri maar eens net achter de spits, Klaassen daarachter en dan moet je maar eens opletten dat we dan ineens Gudelj of Bazoer wel gaan waarderen.

Er mag van mij nu Muric weg is en Cassiera meer een spits is wel nog een vleugel komen.
Brandje
 Brandje - zaterdag 20 augustus 2016 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 22:22 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hey gap, leuke vraag, en deze stel ik aan de hele oude garde hier.... Nouri zie ik constant excelleren in de kleine ruimte. Kan iemand mij een filmpje sturen waar Ziyech dat heeft bewezen te kunnen?
Ben geen held in zulke dingen maar van Nouri krijg je toch als liefhebber een harde plasser. Gvd wat kan dat ventje voetballen
pth
 pth - zaterdag 20 augustus 2016 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 22:20 schreef Brandje het volgende:

[..]

Hij heeft gewoon gelijk want Nouri is potentie beter dan Ziyech
Dus nu moet Ajax het al hebben van 'in potentie beter dan'??? Wat een totale flauwe kul, in de F'jes schijnt ook nog een nieuwe Iniesta te lopen, dus de komende 16 jaar hoeft er echt niets meer bij. Ajax heeft nu behoefte aan een creatieve middenvelder om balans op het middenveld te brengen, verrassing in het spel te brengen en de op papier zeker niet beroerde aanval fatsoenlijk te bedienen (en dan laat ik in het midden of dat Ziyech zou moeten zijn). Heb al zo veel spelers 'met potentie' bij Ajax door de mand zien vallen, dat het een beetje lachwekkend begint te worden.
Loetje
 Loetje - zaterdag 20 augustus 2016 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 22:25 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ben geen held in zulke dingen maar van Nouri krijg je toch als liefhebber een harde plasser. Gvd wat kan dat ventje voetballen
Ik zal het verklappen, die vind je niet. Oh en Ziyech zou een vrije rol eisen. Krijgt ie ook niet. Als er dan een aankoop moet komen daar geef me Sneijdertje maar. Hoe meer ik en wij op de redactie er over hebben, hoe meer we tegen zijn komst zijn
Loetje
 Loetje - zaterdag 20 augustus 2016 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 22:26 schreef pth het volgende:

[..]

Dus nu moet Ajax het al hebben van 'in potentie beter dan'??? Wat een totale flauwe kul, in de F'jes schijnt ook nog een nieuwe Iniesta te lopen, dus de komende 16 jaar hoeft er echt niets meer bij. Ajax heeft nu behoefte aan een creatieve middenvelder om balans op het middenveld te brengen, verrassing in het spel te brengen en de op papier zeker niet beroerde aanval fatsoenlijk te bedienen (en dan laat ik in het midden of dat Ziyech zou moeten zijn). Heb al zo veel spelers 'met potentie' bij Ajax door de mand zien vallen, dat het een beetje lachwekkend begint te worden.
Meer de jeugd kijken. Zullen we bij City even kijken. Sterling, Sane, Icheanho, De Bruyne. Tering wat een jong elftal. Nee die bakken er niks van met al die jonge spelers, tering wat zijn die slecht...
pth
 pth - zaterdag 20 augustus 2016 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 22:22 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hey gap, leuke vraag, en deze stel ik aan de hele oude garde hier.... Nouri zie ik constant excelleren in de kleine ruimte. Kan iemand mij een filmpje sturen waar Ziyech dat heeft bewezen te kunnen?
En wat is het punt hier? Ik hoef niet perse Ziyech, maar deze redenering kan ik niet zo veel mee. Moet je de filmpjes van Toussani eens zien, wat die allemaal kan met een bal ... helaas nooit wat geworden in het echte voetbal. Kan dan (net zo kinderachtig) vragen om de filmpjes met alle doelpunten van Nouri in de eredivisie ...
Loetje
 Loetje - zaterdag 20 augustus 2016 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 22:31 schreef pth het volgende:

[..]

En wat is het punt hier? Ik hoef niet perse Ziyech, maar deze redenering kan ik niet zo veel mee. Moet je de filmpjes van Toussani eens zien, wat die allemaal kan met een bal ... helaas nooit wat geworden in het echte voetbal. Kan dan (net zo kinderachtig) vragen om de filmpjes met alle doelpunten van Nouri in de eredivisie ...
Jij hebt een kwijlbakkie nodig als die naam valt. En ik maak jou duidelijk wat beleid voeren is en daar vervolgens achter staan.

En je bij Ajax in de kleine ruimte moet spelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 augustus 2016 door Loetje --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 20 augustus 2016 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 22:28 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik zal het verklappen, die vind je niet. Oh en Ziyech zou een vrije rol eisen. Krijgt ie ook niet. Als er dan een aankoop moet komen daar geef me Sneijdertje maar. Hoe meer ik en wij op de redactie er over hebben, hoe meer we tegen zijn komst zijn
Ik heb inderdaad liever Sneyder dan Ziyech.....
aaadjuh
 aaadjuh - zaterdag 20 augustus 2016 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 22:30 schreef Loetje het volgende:

[..]

Meer de jeugd kijken. Zullen we bij City even kijken. Sterling, Sane, Icheanho, De Bruyne. Tering wat een jong elftal. Nee die bakken er niks van met al die jonge spelers, tering wat zijn die slecht...
Hoho, dat is zo maar, daar loopt ook aardig wat ervaring rond hoor!
Loetje
 Loetje - zaterdag 20 augustus 2016 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 22:33 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad liever Sneyder dan Ziyech.....
En kan nog meer betere spelers noemen dan Ziyech.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 20 augustus 2016 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 22:34 schreef Loetje het volgende:

[..]

En kan nog meer betere spelers noemen dan Ziyech.
Ziyech speelt alleen in dienst van zichzelf.....
pth
 pth - zaterdag 20 augustus 2016 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 22:30 schreef Loetje het volgende:

[..]

Meer de jeugd kijken. Zullen we bij City even kijken. Sterling, Sane, Icheanho, De Bruyne. Tering wat een jong elftal. Nee die bakken er niks van met al die jonge spelers, tering wat zijn die slecht...
Uitstekend opgemerkt en dan wel even kijken naar wat er om deze jonge gassies heen staat ... kom ik met even snel googelen op een heel andere gemiddelde leeftijd (overigens is de Bruyne al 25, jong maar geen puber meer).. Maar mij best gap, ieder zijn mening en de mijne is dat dit allemaal te jong en onervaren is.
Brandje
 Brandje - zaterdag 20 augustus 2016 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 22:28 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik zal het verklappen, die vind je niet. Oh en Ziyech zou een vrije rol eisen. Krijgt ie ook niet. Als er dan een aankoop moet komen daar geef me Sneijdertje maar. Hoe meer ik en wij op de redactie er over hebben, hoe meer we tegen zijn komst zijn
Ach er zijn er hier maar een paar die verstand van het spelletje hebben. Dat ben jij, dat is bloedhond remco (grapje pik) en ik :)
Stanley
 Stanley - zaterdag 20 augustus 2016 - 22:40   quote  deeplink  
Je hebt helemaal gelijk....

Maar eh... Hoeveel megatalenten hebben ons de afgelopen jaren al niet verlaten omdat hun megatalenten er toch niet helemaal uitkwamen.

We kunnen sowieso een heel Skandinavisch elftal opstellen van megatalenten die in de paraktijk toch niet zo mega bleken te zijn.

Dat die Nouri zo geweldig is wil ik best geloven.... Maar was het criteria van onze Marc Overloser niet kijken wie er op dit moment verder is..?

Jij en anderen kunnen lullen, verdedigen en discussiëren tot je scheel ziet.

Ik kijk naar het zoveelste verlies tegen een degradatie club en alle oorwassingen van de laatste jaren waarin we afgeslacht werden door Salzburg, PEC fucking Zwolle en Vitesse.

Wij zijn derderangs aan het worden omdat we het beleid laten bepalen door debielen en imbecielen en dat is mijn heldere mening!

quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 22:20 schreef Brandje het volgende:

[..]

Hij heeft gewoon gelijk want Nouri is potentie beter dan Ziyech
Brandje
 Brandje - zaterdag 20 augustus 2016 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 22:39 schreef pth het volgende:

[..]

Uitstekend opgemerkt en dan wel even kijken naar wat er om deze jonge gassies heen staat ... kom ik met even snel googelen op een heel andere gemiddelde leeftijd (overigens is de Bruyne al 25, jong maar geen puber meer).. Maar mij best gap, ieder zijn mening en de mijne is dat dit allemaal te jong en onervaren is.
Hierachie. Bij Ajax springt er niemand echt bovenuit. En dan maakt leeftijd echt niks uit
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 20 augustus 2016 - 22:41   quote  deeplink  
Ik zeg vandaag maar niets ............
remco k
 remco k - zaterdag 20 augustus 2016 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 21:50 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ja had hij Tete maar moeten laten staan....
Ja want Veltman deed het zo slecht afgelopen jaar als rechtsback.
remco k
 remco k - zaterdag 20 augustus 2016 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 21:54 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Met een beter aankoopbeleid was je ook veel verder.. Kijk eens wat wedstrijdjes van Psv daar heb je nooit het idee dat ze punten gaan verspelen. Daar kunnen diversen spelers opstaan om een wedstrijd te beslissen. Zelfs de wisselspelers kunnen dat. Nu ook weerhadden ze Ramselaar en Siem nodig? Denk je dat ze zich daar druk maken dat ze een middenvelder teveel hebben?
Kerel. Daar heb je constant het idee dat ze ook punten kunnen verspelen. Utrecht al weer vergeten?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 20 augustus 2016 - 22:43   quote  deeplink  
Op ja wacht, 1 ding!!

OPROTTEN BOSZ!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Willem II (zaterdag 20 augustus 2016, 19:45); 1 - 2









0.0130028