BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: We zijn weer terug bij af

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - maandag 22 augustus 2016 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2016 - 20:18 schreef Stanley het volgende:
Ik snap wat je zegt Baco. Maar Remco vind ik nu eenmaal bloedirritant.
Echt een bloedzuiger
Ik doe je dus wel wat. Doet mij dan wel weer goed.
remco k
 remco k - maandag 22 augustus 2016 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2016 - 20:33 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Dit is geld waar Ajax geld wil investeerder.

http://www.parool.nl/sport/hypermodern-ajax-city-moet-de-toekomst-vervangen~a4010268/
Überhaupt geen beticht van Ajax zelf.
Peter1956
 Peter1956 - maandag 22 augustus 2016 - 20:51   quote  deeplink  
Ben het helemaal eens met Hansie, Johan en René
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 22 augustus 2016 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2016 - 20:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Überhaupt geen beticht van Ajax zelf.
Ajax brengt pas iets naar buiten als het rond is en dat is nog niet.

Maar iedereen weet dat er in de gemeente er over word gepraat. Lees de notulen maar van de gemeente.
remco k
 remco k - maandag 22 augustus 2016 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2016 - 21:13 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ajax brengt pas iets naar buiten als het rond is en dat is nog niet.

Maar iedereen weet dat er in de gemeente er over word gepraat. Lees de notulen maar van de gemeente.
Er staat nergens hoeveel geld dat moet gaan kosten. Kan me gezien de andere projecten in Amsterdam en de bedragen die daar rond gaan niet voorstellen dat dit het plan is met dat geld.

Zou overigens ook een schande zijn.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 22 augustus 2016 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2016 - 21:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Er staat nergens hoeveel geld dat moet gaan kosten. Kan me gezien de andere projecten in Amsterdam en de bedragen die daar rond gaan niet voorstellen dat dit het plan is met dat geld.

Zou overigens ook een schande zijn.
Het is niet Amsterdam maar gemeente ouder amstel.

Ze willen daar woningen bouwen en daarvoor krijgt Ajax een nieuwe grond.

Ajax heeft zelf nieuwe investeringen uitgesteld vanwege dat.
Toekomst was modern maar Ajax vind dat al lang niet meer, althans dat zou de bedoeling zijn als bij barca en bayern geweest bent.

Waarom zou het een schande zijn?
Stanley
 Stanley - maandag 22 augustus 2016 - 21:48   quote  deeplink  
Ja.

quote:
Op maandag 22 augustus 2016 - 20:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik doe je dus wel wat. Doet mij dan wel weer goed.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 22 augustus 2016 - 21:54   quote  deeplink  
http://www.parool.nl/amsterdam/amsterdam-wijst-plan-woonwijk-bij-arena-af~a4301029/

Laatste bericht over de plek waar de toekomst ligt.
remco k
 remco k - maandag 22 augustus 2016 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2016 - 21:36 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Het is niet Amsterdam maar gemeente ouder amstel.

Ze willen daar woningen bouwen en daarvoor krijgt Ajax een nieuwe grond.

Ajax heeft zelf nieuwe investeringen uitgesteld vanwege dat.
Toekomst was modern maar Ajax vind dat al lang niet meer, althans dat zou de bedoeling zijn als bij barca en bayern geweest bent.

Waarom zou het een schande zijn?
Blablablabla.

Het zou een schande zijn als je al het held van de laatste 5 jaar daarin zou moeten stoppen. Ik zeg bewust erin stoppen want het is geen investering
remco k
 remco k - maandag 22 augustus 2016 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2016 - 21:54 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
http://www.parool.nl/amsterdam/amsterdam-wijst-plan-woonwijk-bij-arena-af~a4301029/

Laatste bericht over de plek waar de toekomst ligt.
Oke man. Niks over dat Ajax wat anders gaat zoeken en daar al haar geld in moet stoppen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 22 augustus 2016 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2016 - 23:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Blablablabla.

Het zou een schande zijn als je al het held van de laatste 5 jaar daarin zou moeten stoppen. Ik zeg bewust erin stoppen want het is geen investering
Wie zegt dat Ajax daar al zijn geld in gaat stoppen?
Jij zegt zelf dat er geen bedrag wordt genoemd.

Cruijff en vele andere vinden dat er flink geld in de toekomst moet komen.
Vergeet niet dat de toekomst uit 1996 komt, met een paar investering wel. Maar niet bepaald hel groot. Zo'n opblaashal zou er niet zijn als er een definitief plan zou liggen.
Ajax zelf wil geld investeren, al meerdere keren aangegeven.

Als je dan zeurt dat er niks word gedaan dan ligt aan de gemeente die andere plannen heeft met de grond.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 22 augustus 2016 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2016 - 23:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Oke man. Niks over dat Ajax wat anders gaat zoeken en daar al haar geld in moet stoppen.
Oké dus Ajax heeft zo geen toekomst en alleen een stadion. Lijkt mij niet echt realistisch.

Toekomst staat op de grond van Ajax en deel van de gemeente Amsterdam
enough
 enough - dinsdag 23 augustus 2016 - 03:03   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 augustus 2016 door enough --
faust2
 faust2 - dinsdag 23 augustus 2016 - 07:00   quote  deeplink  
ben blij dat ik in ieder geval nog hoop heb ..zonnetje gaat schijnen vandaag en morgen voor ajax..
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 23 augustus 2016 - 07:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2016 - 07:00 schreef faust2 het volgende:
ben blij dat ik in ieder geval nog hoop heb ..zonnetje gaat schijnen vandaag en morgen voor ajax..
Hoop het ook maar de trainer ziet zijn input nog niet echt opgepikt worden.
Zal hij doorzetten met zijn speelwijze of terug gaan naar de comfort zone van de selectie?
Wordt nu al een belangrijke periode Frank heeft deze selectie lam gemaakt.

http://www.v-bal.nl/nieuws/288548/bosz-ajax-boekt-veel-te-weinig-progressie-we-zijn-te-traag.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=voetbal
remco k
 remco k - dinsdag 23 augustus 2016 - 08:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2016 - 23:30 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Wie zegt dat Ajax daar al zijn geld in gaat stoppen?
Jij zegt zelf dat er geen bedrag wordt genoemd.

Cruijff en vele andere vinden dat er flink geld in de toekomst moet komen.
Vergeet niet dat de toekomst uit 1996 komt, met een paar investering wel. Maar niet bepaald hel groot. Zo'n opblaashal zou er niet zijn als er een definitief plan zou liggen.
Ajax zelf wil geld investeren, al meerdere keren aangegeven.

Als je dan zeurt dat er niks word gedaan dan ligt aan de gemeente die andere plannen heeft met de grond.
Niemand zeurt dat er niks gedaan wordt. Maar dit kan niet het grote plan zijn met het geld.

Het heeft ook weinig zin erover te speculeren. Niemand weet namelijk wat ze van plan zijn.
remco k
 remco k - dinsdag 23 augustus 2016 - 08:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2016 - 23:34 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Oké dus Ajax heeft zo geen toekomst en alleen een stadion. Lijkt mij niet echt realistisch.

Toekomst staat op de grond van Ajax en deel van de gemeente Amsterdam
En dus zal Amsterdam daar heel veel geld voor moeten neerleggen om dat stuk grond volledig in eigendom te krijgen. Geld dat Ajax weer kan gebruiken om het op de juiste plek op de juiste manier te doen.

Ajax gaat echt geen 50 miljoen of meer betalen voor iets waar je uiteindelijk praktisch niets mee op schiet.
Roboer
 Roboer - dinsdag 23 augustus 2016 - 10:48   quote  deeplink  
''Van eerst een grote bek, naar daarna weer netjes op de 2de plek''
''op een schaal van 1 tot 10, hoe teleurgesteld is ajakkes, ow wacht er is geen schaal''
hahahhahahahahahahhahahahahahahhaha
RoodWit81
 RoodWit81 - dinsdag 23 augustus 2016 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2016 - 10:48 schreef Roboer het volgende:
''Van eerst een grote bek, naar daarna weer netjes op de 2de plek''
''op een schaal van 1 tot 10, hoe teleurgesteld is ajakkes, ow wacht er is geen schaal''
hahahhahahahahahahhahahahahahahhaha
Ach, moet je nou eens kijken: een trolletje. Ben je verdwaald?

Sidenote: Dat ajakkes klinkt echt als een peuterschool scheldwoordje. Misschien dat het met een brabants accentje stoerder klinkt, maar ik zie altijd een paar zingende kindjes voor me die zoiets roepen. Steek je er ook je tong bij uit je mond vraag ik me dan af?
harrie 1954
 harrie 1954 - dinsdag 23 augustus 2016 - 12:23   quote  deeplink  
om rendement te krijgen van traore gewoon zyech halen en kampioenworden
Pavlov14
 Pavlov14 - dinsdag 23 augustus 2016 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2016 - 10:48 schreef Roboer het volgende:
''Van eerst een grote bek, naar daarna weer netjes op de 2de plek''
''op een schaal van 1 tot 10, hoe teleurgesteld is ajakkes, ow wacht er is geen schaal''
hahahhahahahahahahhahahahahahahhaha
Ach kijk nou eens wat leuk... Vroeg vrij gekregen uit de kleuterschool? Eerst een schone luier aantrekken hoor, voor je hier verschijnt.

Overigens heb ik jou hier niet gezien toen Ajax vier keer op rij kampioen werd... Zo en nu weer je speentje in je bek stoppen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 augustus 2016 door Pavlov14 --
Pavlov14
 Pavlov14 - dinsdag 23 augustus 2016 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 20:56 schreef alibabba het volgende:
Goedenavond mensen. Na een afwezigheid van een aantal jaren ben ik weer terug om mijn licht te laten schijnen op mijn club Ajax. Ik ben hevig teleurgesteld in het huidige Ajax en mijn Ajax-hart is inmiddels verscheurd. Hoe heeft het zover kunnen komen? Ajax is allang niet meer de club die het zou kunnen en moeten zijn. Na de inmenging van Cruijff had ik echt het gevoel dat het goed zou komen. Er kwam ook verbetering en er werden internationaal weer successen geboekt met overwinningen op Europese topclubs. De Jeugdopleiding zat in een opwaartse fase en Wim Jonk was de drijvende kracht daarachter. Inmiddels is Johan (R.I.P.) overleden en is Wim Jonk weggestuurd door de leiding.

Het is mij inmiddels volstrekt duidelijk dat het plan-Cruijff nooit een echte kans heeft gekregen. Op vele fronten werd afgeweken van dit plan met als dieptepunt het negeren van het rapport van 2011 waaraan vele oud-Ajacieden aan bij hebben gedragen. Cruijff, Bergkamp en Jonk waren de voorlopers van dit rapport en het uitrollen daarvan ging met veel horden en stoten. Destijds voor mij onbegrijpelijk, maar ook weer niet. Ik heb altijd gewaarschuwd dat de beursgang van Ajax de doodsteek is op het reilen en zeilen binnen Ajax. Ajax is al heel lang geen echte voetbalclub meer en daar gaat het telkens mis. Steeds word er gesproken over poppetjes die niet functioneren. Welk poppetje je ook neerzet op welke positie dan ook, hij zal nooit het optimale rendement halen in het model zoals Ajax die nu heeft. De voorzitter van de Bestuursraad is de heer Hennie Henrichs en hij heeft het voor mekaar gekregen om de hele club in de fik te steken. Bij de samenstelling van de Bestuursraad werd Hennie in 2011 verkozen tot voorzitter en sprak de woorden "Ik wil van Ajax weer één club maken."

Henrichs zag zichzelf als de ideale voorzitter van die Bestuursraad en wierp zichzelf op als kandidaat voor die positie. Hennie Henrichs is sinds jaar en dag te vinden in de bestuurskamers van Ajax. Ooit is Henrichs zelfs een jaar of 7 bestuurslid Technische zaken geweest onder het voorzitterschap van Michael van Praag. Dezelfde van Praag was in zijn jaren als voorzitter niet te beroerd om, in samenwerking met onder andere Hennie Henrichs, stelselmatig Johan Cruijff buiten de deur te houden. In 2012 won Cruijff met zijn companen de rechtszaak tegen de AFC Ajax N.V. Bij die Ajax N.V. zat Henri van der Aat langs Steven ten Have in de rechtszaal. Eind 2013 word diezelfde vd.Aat voorgedragen als lid van Ajax door de Bestuursraad onder leiding van Henrichs. Het is een voorbeeld om te zien dat Henrichs er alles aan deed om het plan-Cruijff te dwarsbomen.

Hoe ziek Ajax is word duidelijk eind december 2015. 324 aanwezigen bij de algemene ledenvergadering van de club spreken unaniem het vertrouwen uit in voorzitter Hennie Henrichs, Cees Vervoorn, Dick Schoenaker, Tonnie Bruins Slot, Jan Buskermolen, Maarten Oldenhof en Ronald Pieloor. Daarmee kwam definitief een einde aan hetgeen Cruijff voor ogen had. Leugens, bedrog en verraad viert hoogtij bij de club en het kent geen grenzen.

De competitiestart van Ajax is dramatisch en het verbaast mij helemaal niks. De fundering die er staat is zo wankel als iets en daar kan niemand goed in functioneren. We zijn inmiddels zover weggezakt dat vele Ajax-helden en iconen kapot zijn gegaan en afgeserveerd. De volgende staan in de rij: Edwin vd.Sar, Marc Overmars en Dennis Bergkamp. Gelukkig is Peter Bosz geen echte Ajacied, want ook hij zal kapot gaan in de kilte en zakelijkheid die de beursgang met zich meebrengt. Nu al en ook in de toekomst gaat men praten dat die en die niet functioneert, maar de oplossing zit in de wortel. Elke aankoop die Ajax nu doet is weggegooid geld, want bijna niemand zal het redden. Laat ik als voorbeeld een uitstekende voetballer als Davy Propper nemen. Bij psv draait ie uitstekend mee, maar ik ben ervan overtuigd dat ie bij Ajax in een wak was gekomen. Het is namelijk een constatering dat Ajax geen warm bad is, wat het vroeger wel was, maar is verworven tot een kille club. De speelwijze die Bosz wil hanteren is geen slechte, maar kan alleen werken als Ajax weer echt Ajax is. Dat is Ajax al een hele tijd niet meer, maar tij zal keren...
Beste alibabba,

Ik ken je niet persoonlijk. Ik post hier sinds zo'n twee jaar maar ik las wel al wat langer mee op dit forum. Zo kan ik mij jouw schitterende wedstrijdtopics herinneren, waarvoor alsnog mijn respect en hulde!

Ook je bovenstaande "column" vind ik erg goed en veel ervan raakt de kern van het huidige Ajax. Vier kampioenschappen op rij hebben erg veel verhuld, maar we moeten met z'n allen toegeven dat het spel van Ajax zeker de afgelopen twee jaar van een dramatisch niveau was. Het deed pijn aan mijn ogen en ik werd er erg verdrietig van. Was dat MIJN Ajax?

Met de komst van Peter Bosz kreeg ik goede hoop om MIJN Ajax weer terug te vinden met dominant, aanvallend, attractief voetbal met veel druk naar voren om de bal te heroveren met gogme en flair.
Tot nu toe was Bosz daar nog niet in geslaagd, maar zoals jijzelf ook schreef: het tij zal keren.

Ik las zojuist een stukje, waarin het huidige Ajax werd vergeleken met het Ajax onder beginnend trainer/coach Johan Cruijff. Dat liep toen ook voor geen meter. Maar toen het eenmaal ging lopen... Dat weten we allemaal!

Hieronder het stuk:

Bosz 'kopieert' Ajax onder Cruijff: 'Het kan tegen Rostov allemaal goedkomen'

Als het aan Frits Barend ligt, komt het allemaal goed met Ajax. De voetballiefhebber baseert dit op het verleden, waarin Ajax op dezelfde wijze voetbalde én faalde aan het begin van het seizoen. Echter was er al snel een ommekeer.

Ajax maakte dertig jaar geleden onder trainer Johan Cruijff, net zoals Peter Bosz dit seizoen, een zeer zwakke start. 'De visie van Cruijff en Bosz lijken op elkaar, net als de valkuilen van hun tactiek. Prachtig voetbal gaat samen met knullig verdedigen. Zo liet de achterhoede van Ajax zich tegen Roda JC en tegen het tot nu toe hopeloze Willem II twee keer verrassen als de eerste de beste amateurs', schrijft hij in zijn column voor Helden.

'Bovendien faalde Cillessen hopeloos in de eerste wedstrijd tegen Rostov. Kortom, alles lijkt heel sterk op precies dertig jaar geleden. Als we de lijn van dertig jaar geleden doortrekken, kan het in Rostov net zo goed allemaal goed komen', denkt Barend. Hij herinnert zich nog goed de comeback van Ajax destijds, tegen PSV (3-0 winst). Bosz moet echter wél 'vasthouden aan zijn eigen spelopvatting'. 'En niet overgaat op de PAOK-variant, met een verdediger, Heiko Westermann, die de laatste jaren bij Betis Sevilla nauwelijks meer heeft gezien dan het eigen strafschopgebied.'


bron

Ik hoop je hier nog erg vaak tegen te komen!

Hartelijke groeten, Marcel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 augustus 2016 door Pavlov14 --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 23 augustus 2016 - 12:53   quote  deeplink  
Je gaat aan 1 ding voorbij(Barend ook trouwens).....Cruijff had 100x meer krediet....Bosz 0,0
Pavlov14
 Pavlov14 - dinsdag 23 augustus 2016 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2016 - 12:53 schreef Nenam_tiL het volgende:
Je gaat aan 1 ding voorbij(Barend ook trouwens).....Cruijff had 100x meer krediet....Bosz 0,0
Van mij niet!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 23 augustus 2016 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2016 - 12:54 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Van mij niet!
Wie Cruijff niet.....ik snap je wel en er zullen er ook wel een paar duizend meer zijn, maar het blijft de minderheid
Pavlov14
 Pavlov14 - dinsdag 23 augustus 2016 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2016 - 12:56 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Wie Cruijff niet.....ik snap je wel en er zullen er ook wel een paar duizend meer zijn, maar het blijft de minderheid
Die minderheid kan best zijn, Peet, maar voor mij (en vele anderen) is Peter Bosz de Ajax-trainer en daar juich ik voor.

Ik maak me meer zorgen om Siem de Jong... Ik begrijp zijn emotie om met zijn broer Luuk samen te spelen, maar Siem in het shirt van PSV??? Dan denk ik dat Kenneth Vermeer net zoveel begrip had moeten krijgen voor zijn overstap naar Feyenoord. Toch?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 23 augustus 2016 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2016 - 13:07 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Die minderheid kan best zijn, Peet, maar voor mij (en vele anderen) is Peter Bosz de Ajax-trainer en daar juich ik voor.

Ik maak me meer zorgen om Siem de Jong... Ik begrijp zijn emotie om met zijn broer Luuk samen te spelen, maar Siem in het shirt van PSV??? Dan denk ik dat Kenneth Vermeer net zoveel begrip had moeten krijgen voor zijn overstap naar Feyenoord. Toch?
Ik en er niet mee zitten, dat sentimentele was vroeger wel zo.....tegenwoordig zijn het allemaal broodvoetballers dus mij maakt het geen reet uit
Pavlov14
 Pavlov14 - dinsdag 23 augustus 2016 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2016 - 13:10 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik en er niet mee zitten, dat sentimentele was vroeger wel zo.....tegenwoordig zijn het allemaal broodvoetballers dus mij maakt het geen reet uit
Dat ben ik zeker met je eens, want echte clubliefde bestaat helaas niet meer. Het zijn inderdaad allemaal broodvoetballers, die voor een paar euro's meer gemakkelijk overstappen naar de concurrent.

Maar ja, dat was vroeger min of meer ook: Johan Cruijff als Ajacied naar Feyenoord en Wim Jansen als Feyenoorder naar Ajax. Zo zijn er nog legio voorbeelden.

Maar dit was m'n pauze, ik moet weer aan de slag...

Fijne dag verder!
Roboer
 Roboer - dinsdag 23 augustus 2016 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2016 - 12:27 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Ach kijk nou eens wat leuk... Vroeg vrij gekregen uit de kleuterschool? Eerst een schone luier aantrekken hoor, voor je hier verschijnt.

Overigens heb ik jou hier niet gezien toen Ajax vier keer op rij kampioen werd... Zo en nu weer je speentje in je bek stoppen.
Cadeau kregen van de KAVB bedoel je.
Roboer
 Roboer - dinsdag 23 augustus 2016 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2016 - 13:07 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Die minderheid kan best zijn, Peet, maar voor mij (en vele anderen) is Peter Bosz de Ajax-trainer en daar juich ik voor.

Ik maak me meer zorgen om Siem de Jong... Ik begrijp zijn emotie om met zijn broer Luuk samen te spelen, maar Siem in het shirt van PSV??? Dan denk ik dat Kenneth Vermeer net zoveel begrip had moeten krijgen voor zijn overstap naar Feyenoord. Toch?
Hier heb je wel gelijk door die Siem, heb liever dat Feyenoord of ajekkes straks met die schaal dan ons aller PSV. Ongeschikt voor boeruhhhh
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 23 augustus 2016 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2016 - 15:04 schreef Roboer het volgende:

[..]

Cadeau kregen van de KAVB bedoel je.
Als Boudewijn niet zo halsstarrig was en die bannen eraf flikkert zijn er zat die voor een andere club zijn hier gewoon mee lullen en normaal reageren.

Dat jouw forum zo dood als een pier is kunnen wij niks aandoen....maar geeft dat jou dan het recht om hier te komen gallen....ikzelf denk van niet.
Jij mag van mij hier reageren maar doe dat op een volwassen manier....nu zet jij jezelf alleen maar voor lul....is een vorm van narcisme en misschien kik jij daar op maar wij zitten daar niet op te wachten.

Dus als een vent reageren of anders gewoon opbokken, de keuze is aan jou
remco k
 remco k - dinsdag 23 augustus 2016 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2016 - 15:04 schreef Roboer het volgende:

[..]

Cadeau kregen van de KAVB bedoel je.
Ook zoiets

Enige club die meetbaar en dus feitelijk meerlingen pakt door scheidsrechterlijke dwalingen is Feyenoord.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 23 augustus 2016 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2016 - 16:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Ook zoiets

Enige club die meetbaar en dus feitelijk meerlingen pakt door scheidsrechterlijke dwalingen is Feyenoord.
Tis een lampie Remco...
Pavlov14
 Pavlov14 - dinsdag 23 augustus 2016 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2016 - 15:19 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Als Boudewijn niet zo halsstarrig was en die bannen eraf flikkert zijn er zat die voor een andere club zijn hier gewoon mee lullen en normaal reageren.

Dat jouw forum zo dood als een pier is kunnen wij niks aandoen....maar geeft dat jou dan het recht om hier te komen gallen....ikzelf denk van niet.
Jij mag van mij hier reageren maar doe dat op een volwassen manier....nu zet jij jezelf alleen maar voor lul....is een vorm van narcisme en misschien kik jij daar op maar wij zitten daar niet op te wachten.

Dus als een vent reageren of anders gewoon opbokken, de keuze is aan jou
+ 1
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 23 augustus 2016 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2016 - 15:19 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Als Boudewijn niet zo halsstarrig was en die bannen eraf flikkert zijn er zat die voor een andere club zijn hier gewoon mee lullen en normaal reageren.

Dat jouw forum zo dood als een pier is kunnen wij niks aandoen....maar geeft dat jou dan het recht om hier te komen gallen....ikzelf denk van niet.
Jij mag van mij hier reageren maar doe dat op een volwassen manier....nu zet jij jezelf alleen maar voor lul....is een vorm van narcisme en misschien kik jij daar op maar wij zitten daar niet op te wachten.

Dus als een vent reageren of anders gewoon opbokken, de keuze is aan jou
Zal wel 1 van die muntjes gooiende kinderen zijn..
remco k
 remco k - dinsdag 23 augustus 2016 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2016 - 16:43 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Tis een lampie Remco...
Echt waar? Die hebben geen supporters toch?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 23 augustus 2016 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2016 - 20:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Echt waar? Die hebben geen supporters toch?
Alleen tijdens carnaval....
enough
 enough - dinsdag 23 augustus 2016 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2016 - 20:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Echt waar? Die hebben geen supporters toch?
Zijn eigenlijk verkapte ajax supporters
Met al die oud ajax spelers.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 augustus 2016 door enough --
remco k
 remco k - dinsdag 23 augustus 2016 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2016 - 20:52 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Alleen tijdens carnaval....
Ach ja. Is waar ook.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 24 augustus 2016 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2016 - 20:17 schreef Stanley het volgende:
ach Nenam jij bent ook een hufter....
Mag ik bij jouw clubje aansluiten? ;-)
hjf
 hjf - woensdag 24 augustus 2016 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2016 - 20:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Echt waar? Die hebben geen supporters toch?
Zijn lid van de personeelsvereniging van een bedrijf uit Eindhoven.
Pavlov14
 Pavlov14 - woensdag 24 augustus 2016 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 23:10 schreef baco74 het volgende:

[..]

Was de titel toch ook....terug bij af!!

Hasjkoppie alweer zien schuiven hier op het forum,
Alipedia die zich aangemeld heeft.....strax komt Joduh ook nog ff loeren.

Ik missie er nog eentje, Warrior??? :)
En dan moeten Ride, Pietje en Guyt ook maar weer terugkeren.
hjf
 hjf - woensdag 24 augustus 2016 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2016 - 13:17 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

En dan moeten Ride, Pietje en Guyt ook maar weer terugkeren.
Ja Gezellig. Pietje. De grote vriend van onze gappie uit Apeldoorn en geboren in het toen heel gezellige Hilversum.
Pavlov14
 Pavlov14 - woensdag 24 augustus 2016 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2016 - 13:26 schreef hjf het volgende:

[..]

Ja Gezellig. Pietje. De grote vriend van onze gappie uit Apeldoorn en geboren in het toen heel gezellige Hilversum.
Ach wie weet. Alibabba was ook "opgegeven" en kijk eens naar deze topicstarter ;)

Peet en Pietje waren het af en toe niet eens (als ik me goed kan herinneren) maar er was toch geen ruzie? Nou ja, we zullen wel zien. Als er één schaap (Alibabba) over de dam is, dan volgen er (vaak) meer.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 24 augustus 2016 - 13:38   quote  deeplink  
Ali! Laat nog eens iets van je horen vriend!!
Loetje
 Loetje - woensdag 24 augustus 2016 - 20:40   quote  deeplink  
Ali!!! Blij dat je terug bent en blijf alsjeblieft posten. Iedereen heeft altijd met veel waardering je posts gelezen!
Loetje
 Loetje - zaterdag 27 augustus 2016 - 01:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2016 - 16:43 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Tis een lampie Remco...
Was die gast die ons oen bedreigde. Veel pb gehad van hem dat hij me af wil rossen en wanneer ik wil reageren, blokkeert ie me. Gewoon een nerd
Ztjes
 Ztjes - zaterdag 27 augustus 2016 - 09:27   quote  deeplink  
Als onze directeur v. d. Sar publiekelijk zijn spelers gaat afvallen. Dan zit het echt goed mis bij onze club.
http://www.ajaxprimeur.nl/nieuws/684124/van-der-sar-kraakt-harde-noten-en-spaart-ajax-spelers-niet-na-eerdere-faalbeurt-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 augustus 2016 door Ztjes --
remco k
 remco k - zaterdag 27 augustus 2016 - 10:08   quote  deeplink  
Ztjes. Niet gezien. Linkje?
alibabba
 alibabba - zaterdag 27 augustus 2016 - 16:37   quote  deeplink  
Dag mensen ;)We hebben de afstraffing tegen Rostov met afschuw moeten aanschouwen. Spelers van Ajax liepen erbij als kleuters en kwamen over als amateurs. Toch zijn het bijna allemaal dezelfde spelers en ik durf te beweren dat Ajax een betere selectie heeft dan vorig seizoen. We werden op onbegrijpelijke wijze geen kampioen en dat doet mij nog steeds zeer. De laatste jaren heb ik via kranten en internet het één en ander gelezen en ik werd telkens boos als Frank de Boer de volle laag kreeg na weer een slechte wedstrijd. Het spel was vaak niet om aan te zien maar de punten werden wel gepakt. Frank, die altijd correct was naar tegenstanders, media en eigen spelers, werd beschimpt en dat is echt het laatste wat we als supporters moeten doen. Het is een man en icoon van de club en die behandel je zo niet. Hetzelfde geld voor Bergkamp, Overmars, vd.Sar en elke Ajacied die in het Ajax-shirt heeft gespeeld.

De schuld ligt namelijk niet bij hun maar aan de mensen daarboven. Het enige wat ik ze kwalijk neem is dat ze Cruijff en Jonk destijds niet voor de club hebben kunnen behouden. Die twee hadden het namelijk bij het rechte eind, maar vd.Sar, Overmars, Bergkamp werden negatief beinvloed door Henrichs en consorten. Het is pijnlijk om te zien dat Overmars en vd.Sar zich conformeren aan Dolf Collee en Jeroen Slop, de financieel directeur. Slop en vd.Aat waren 2 handen op één buik en laatstgenoemde zat in de rechtszaal tegen Johan Cruijff. Ik had en heb een hoge pet op van Theo van Duivenbode, maar ook hij liet en laat zich overvleugelen door destijds Hans Wijers en nu Leo van Wijk. Hans Wijers en Leo van Wijk lagen veelal dwars als Cruijff orde op zaken wilde stellen. Op een gegeven moment kwam Wijers met de naam van Roger van Boxtel op de proppen als algemeen directeur. Hoe kunnen ze dan blijven volhouden dat ze de lijn-Cruijff volgen? Het was van begin af aan het doel van Cruijff dat de voetbalmensen het voor het zeggen zouden krijgen. Onlangs zijn er twee nieuwe leden voor de RvC bijgekomen. Het zijn Leen Meijaard en Peter Mensing. Hoe is het in godsnaam mogelijk? Cruijff was ook te naief en was te goeder trouw dat het zou gaan lopen zoals het zou moeten lopen. Hij had de aanstelling van Hennie Henrichs als voorzitter van de Bestuursraad nooit toe moeten laten, maar binnen de club lopen teveel mensen die Henrichs aanbidden.

Ajax is doodziek en het blijft voortduren. De macht is voor een deel in handen van voetballers, maar veel te weinig. Ik ben er ook van overtuigd dat Ling de juiste man was om algemeen directeur te worden. Het is niet voor niks dat Trencin nu een topclub is in Slowakije nadat het 8 jaar geleden een nietszeggende club was in dat land. Het heeft zelfs al mogen ruiken aan de CL.

Dat Peter Bosz het nu moeilijk heeft is niet verbazingwekkend en natuurlijk zal Ajax zijn punten pakken, maar er word niet het maximale uitgehaald. We moeten niet vergeten dat Frank het in het begin ook moeilijk had. De titel werd behaald, maar toen werden her en der ook punten verspeeld. Het seizoen daarop stond Ajax na 2 verliespartijen op rij na 20 wedstrijden op een achterstand van 8 punten op psv, Twente en AZ. Ajax was destijds ook verwikkeld in een machtsstrijd. Cruijff won na die 20 wedstrijden de rechtszaak tegen de NV en vanaf toen was het voor iedereen duidelijk welke kant het op zou moeten gaan. Dat geluk heeft Frank de Boer gehad anders had ie het niet zo lang volgehouden in Amsterdam. Vanaf de overwinning in de rechszaal won Ajax alle wedstrijden en werd alsnog kampioen. Destijds wilde de supporters een overwinning van Cruijff en dat geluksgevoel had invloed op alles en iedereen die Ajax een warm hart toedraagt. Dat gevoel heeft een tijdje geduurd en ging het steeds beter met Ajax. Tot het moment dat Jonk en Cruijff bewust werden tegengewerkt door mensen als Henrichs. De reden daarvan is dat er veel aan een beursgang hangt waar vele bedrijven een connectie mee hebben. Dat alles zal kost wat kost in stand gehouden moeten worden en daar gaat Ajax aan kapot. Het 1e wat moet gebeuren is dat Ajax de beurs verlaat en dat is de weg naar herstel...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: We zijn weer terug bij af









0.0097591