BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Kozakken Boys - Ajax (woensdag 26 oktober 2016, 18:30); 1 - 6

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 28 oktober 2016 - 07:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2016 - 19:28 schreef Loetje het volgende:

[..]

Is jou mening. Dat maakt nog geen feit. Net als ik hem prima vond in de passing. Heel zuiver en deze keer ook veel sneller.
En dat is weer jou mening..Vond hem helemaal niet sneller in passing heb er specifiek opgelet. Ging ook nog steeds veel breed of terug. Hij sprong er gewoon niet uit wat je van sommige spelers toch wel mag verwachten tegen amateurs. Dijks vond ik nog veel minder.
Eide
 Eide - vrijdag 28 oktober 2016 - 07:30   quote  deeplink  
Bosz nu al in de pers met verklaringen waarom Nourish nog geen vaste prik is voor Ajax 1. Ik snap zijn verhaal wel, maar het is tekenend dat Bosz die keuzes nu al publiek gaat verdedigen.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 28 oktober 2016 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2016 - 07:30 schreef Eide het volgende:
Bosz nu al in de pers met verklaringen waarom Nourish nog geen vaste prik is voor Ajax 1. Ik snap zijn verhaal wel, maar het is tekenend dat Bosz die keuzes nu al publiek gaat verdedigen.
nadeel echter is, welke possitie.. dat hij boven de rest staat in de pikorde moet van mij wel.. want na klaassen ziyech en schone vind ik nouri de beste van de voetballendemiddenvelders die er lopen.. zoal niet beter dan klaassen qua VOETBAL (dus nie aangevallen voelen mensen)

ik denk zelf dat nouri in het nieuwe jaar de kans gaat krijgen als ziyech er even niet is ivm de cup... cerny idemdito voor troare..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 oktober 2016 door nummer10 --
Loetje
 Loetje - zaterdag 29 oktober 2016 - 03:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2016 - 07:21 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

En dat is weer jou mening..Vond hem helemaal niet sneller in passing heb er specifiek opgelet. Ging ook nog steeds veel breed of terug. Hij sprong er gewoon niet uit wat je van sommige spelers toch wel mag verwachten tegen amateurs. Dijks vond ik nog veel minder.
Ik let er net zo goed op en heb zijn headmap gezien. Die bewijst iets totaal anders dan wat jij ziet. Erg jammer dat daar een copyright op zit.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 29 oktober 2016 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2016 - 03:26 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik let er net zo goed op en heb zijn headmap gezien. Die bewijst iets totaal anders dan wat jij ziet. Erg jammer dat daar een copyright op zit.
Wil je wel geloven hoor. Alleen als je bedenk dat je tegen Kozakken Boys speelt dan vond ik hem er niet uitspringen. Is mijn mening zit geen coyright op. ;-)
Loetje
 Loetje - dinsdag 01 november 2016 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2016 - 21:22 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Wil je wel geloven hoor. Alleen als je bedenk dat je tegen Kozakken Boys speelt dan vond ik hem er niet uitspringen. Is mijn mening zit geen coyright op. ;-)
Tegen zo'n ploeg zijn het als je normaal doet ook enkel de aanvallende spelers die opvallen. Nogmaals, mits je goed speelt. Zijn spelverplaatsing was deze keer in ieder geval veel en veel sneller dan dat meneer weer iemand de bal in de voet kwam brengen.
Loetje
 Loetje - dinsdag 01 november 2016 - 10:55   quote  deeplink  
Bij ons systeem op de portal dus wel. Kan die afbeeldingen niet opslaan. Zou dat soort dingen namelijk echt graag met jullie delen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5913
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Kozakken Boys - Ajax (woensdag 26 oktober 2016, 18:30); 1 - 6









0.0084450