BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: DEFINITIEF: Ajax contracteert David Neres Campos

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - dinsdag 31 januari 2017 - 21:56
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Ajax contracteert David Neres Campos (Ajax Clubsite)

Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 02 februari 2017 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 februari 2017 - 07:44 schreef Eide het volgende:
Ajax volgde Neres al een jaar

Neres’ komst kwam dus niet uit de koker van hoofd scouting van Ajax, Henk Veldmate, die de aanvaller tijdens het Zuid-Amerikaans kampioenschap onder 20 in Ecuador in januari 2017 pas voor het eerst live aan het werk zag. Het sierde Veldmate wel dat hij blind vertrouwde op zijn scouts, want hijzelf raakte in Ecuador niet onder de indruk van Neres. De sterspeler van Brazilië onder 20 kwam pas op stoom, nadat Veldmate alweer in Nederland was.

Vooral om dat laatste maak ik me druk. Veldmate was niet onder de indruk en ik heb hetzelfde gevoel, al heb ik hem nooit live zien spelen. Ik ben op basis van de beelden helemaal niet onder de indruk en dat zijn vaak nog filmpjes om iemand mega te promoten. Zoals altijd kan je op beelden iemand niet beoordelen, maar ik vrees dat dit een kat in het zakkie wordt. Die Hirving Lozano zag er beter uit in mijn ogen of hij had een beter video compilator :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 februari 2017 door Ajax we love you --
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 02 februari 2017 - 10:33   quote  deeplink  
Sorry Eide, ik denk dat ik iets teveel had weggehaald waardoor mijn reactie in nu jouw quote staat hahaha.
Eide
 Eide - donderdag 02 februari 2017 - 10:45   quote  deeplink  
Veltmate was niet onder de indruk tijdens de wedstrijden die hij zag. Dat accent is iets anders dan dat Veltmate niet onder de indruk is van de speler over het algemeen. Ajax volgt die jongen al een jaar, al van voor zijn profdebuut. Het beeld van deze speler moet toch vrij compleet zijn.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 02 februari 2017 - 10:55   quote  deeplink  
Ik hoop dat Ajax het goed heeft gezien. Voordeel is wel dat hij gewend is om in de kleine ruimte te spelen.
Eide
 Eide - donderdag 02 februari 2017 - 11:23   quote  deeplink  
De Braziliaanse competitie is ook niet knullig he. De Zuid-Amerikaanse competities zijn sterk en keihard. Er is alleen minder geld te verdienen. Het is zeker niet alsof je een leuke speler uit Zweden of Denemarken in Nederland en Europa probeert voor te stellen. Het niveau daar is gewoon goed.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 februari 2017 door Eide --
ZerauS
 ZerauS - donderdag 02 februari 2017 - 11:45   quote  deeplink  
Kluivert Dolberg en Neres voorin dat zie ik wel zitten
nummer10
 nummer10 - donderdag 02 februari 2017 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 februari 2017 - 11:45 schreef ZerauS het volgende:
Kluivert Dolberg en Neres voorin dat zie ik wel zitten
denk ook zkr dat dat de eensteek is uiteindelijk...
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 03 februari 2017 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 februari 2017 - 11:23 schreef Eide het volgende:
De Braziliaanse competitie is ook niet knullig he. De Zuid-Amerikaanse competities zijn sterk en keihard. Er is alleen minder geld te verdienen. Het is zeker niet alsof je een leuke speler uit Zweden of Denemarken in Nederland en Europa probeert voor te stellen. Het niveau daar is gewoon goed.
Dit klopt helemaal Eide, dat geeft wel wat meer hoop :)
Brandje
 Brandje - vrijdag 03 februari 2017 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 februari 2017 - 10:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach, die paar mensen die het niets vonden wegen niet op tegen alle mensen die wel heel blij waren..
Niks paar mensen en dat weet jij ook. De namen die ik noem was het minstens fifty-fifty hoe positief/negatief men was.
Brandje
 Brandje - vrijdag 03 februari 2017 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 februari 2017 - 10:45 schreef Eide het volgende:
Veltmate was niet onder de indruk tijdens de wedstrijden die hij zag. Dat accent is iets anders dan dat Veltmate niet onder de indruk is van de speler over het algemeen. Ajax volgt die jongen al een jaar, al van voor zijn profdebuut. Het beeld van deze speler moet toch vrij compleet zijn.
En Van der Zee is ook geen pipo. Die heeft voldoende zuid amerikanen naar psv gebracht
remco k
 remco k - zaterdag 04 februari 2017 - 08:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 februari 2017 - 21:31 schreef Brandje het volgende:

[..]

Niks paar mensen en dat weet jij ook. De namen die ik noem was het minstens fifty-fifty hoe positief/negatief men was.
Ach kerel. Kijk de topics er maar op na. Je weet zelf prima dat dit niet waar is.
remco k
 remco k - zaterdag 04 februari 2017 - 08:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 februari 2017 - 21:33 schreef Brandje het volgende:

[..]

En Van der Zee is ook geen pipo. Die heeft voldoende zuid amerikanen naar psv gebracht
Bij Ajax echter nog helemaal niets gepresteerd.
Eide
 Eide - zondag 19 februari 2017 - 17:40   quote  deeplink  
Ik zat nog even wat dingetjes rondom Neres te kijken. Gewoon een proces van al meer dan een jaar. Dan zie je dat wij maar zo weinig zien van wat er allemaal gebeurt.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 23 februari 2017 - 11:28   quote  deeplink  
Ik ben zeer benieuwd naar deze jongen, hopelijk de nieuwe ster van de voorhoede!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 26 februari 2017 - 14:15   quote  deeplink  
Gaat ie spelen vandaag?
JOOD
 JOOD - zondag 26 februari 2017 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2017 - 14:15 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Gaat ie spelen vandaag?
Ja, zal wel invallen denk ik. En 7x scoren ;)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 26 februari 2017 - 14:18   quote  deeplink  
Hahaha 7 x ook echt :)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5992
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: DEFINITIEF: Ajax contracteert David Neres Campos









0.0127530