BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Groningen - Ajax (zondag 5 maart 2017, 14:30); 1 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 05 maart 2017 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 maart 2017 - 18:05 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Stop alsjeblieft met vergelijkingen geven die kant nog wal slaan! Traoré heeft het werkelijk nog geen enkele wedstrijd waargemaakt. Om dat te zien hoef je niet eens een geleerde te zijn.
Ik heb het niet over traore. Als ik daar mijn mening over geef dan ben ik daar ook niet tevreden over.

Maar de verwijzing dat bosz daar schuld aan heeft, dat hij traore om wat voor reden laat staan. Vind ik nergens op slaan.

Overigens vind ik dat de vervanger van traore het niet zoveel beter doet dan traore zelf.
Of dat El Ghazi, kluivert of nerres.

Ik vind kluivert leuk om te zien, maar enkel omdat het een totaal andere speler dan traore is en niet omdat hij zoveel beter is
Brandje
 Brandje - zondag 05 maart 2017 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 maart 2017 - 17:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Jawel hoor. Sanchez. Viergever. Klaassen. Onana. De rest zou zij n plek totaal niet zeker mogen zijn. Maar zijn het wel.
Ziyech zou bij ook altijd spelen maar die wordt door Bosz totaal verziekt. Die moet de gaten dicht lopen die de, oh zo geroemde, Schöne open. Het is toch vam de zotte dat Schöne daar mag staan terwijl hij wekelijks zo zwak speelt. Doet werkelijk alles fout wat er van een cvm verwacht wordt. Het lijkt haast wel of onze twee aanvallende middenvelders in dienst van onze cvm spelen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 05 maart 2017 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 maart 2017 - 18:09 schreef Brandje het volgende:

[..]

1? Maak er maar 3 van. We zijn ondanks het slappe spel vandaag gewoon genaaid door die hond
Dat sowieso, maar dat heb ik altijd met Schijtluis!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 05 maart 2017 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 maart 2017 - 18:11 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ik heb het niet over traore. Als ik daar mijn mening over geef dan ben ik daar ook niet tevreden over.

Maar de verwijzing dat bosz daar schuld aan heeft, dat hij traore om wat voor reden laat staan. Vind ik nergens op slaan.

Overigens vind ik dat de vervanger van traore het niet zoveel beter doet dan traore zelf.
Of dat El Ghazi, kluivert of nerres.

Ik vind kluivert leuk om te zien, maar enkel omdat het een totaal andere speler dan traore is en niet omdat hij zoveel beter is
Knap dat jij al weet dat Neres het niet zoveel beter zal doen als Traoré! Traoré mag wat mij betreft direct op de eerste boot terug naar Londen. Dat mocht hij bij zijn komst al en mijn mening is alleen maar sterker daarin komen te staan!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 05 maart 2017 - 18:22   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 maart 2017 door Ajax Warrior --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 05 maart 2017 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 maart 2017 - 18:22 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Knap dat jij al weet dat Neres het niet zoveel beter zal doen als Traoré! Traoré mag wat mij betreft direct op de eerste boot terug naar Londen. Dat mocht hij bij zijn komst al en mijn mening is alleen maar sterker daarin komen te staan!
Dat weet ik niet, net zo dat ik niet weet of hij beter is.

We weten wel wat traore kan, veel goeds gezien bij vitesse.

Dus dat kan hij en ik weet niet eens wat nerres kan. Dat Ajax er 13 miljoen voor betaald heeft zegt mij niet zoveel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 maart 2017 door Positieve Arrogantie --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 05 maart 2017 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 maart 2017 - 18:27 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, net zo dat ik niet weet of hij beter is.

We weten wel wat traore kan, veel goeds gezien bij vitesse.

Dus dat kan hij en ik weet niet eens wat nerres kan. Dat Ajax er 13 miljoen voor betaald heeft zegt mij niets.
Hahahaha en wederom kan ik je uit de droom halen. Leuke dingen zien bij Vitesse betekend nog steeds niet dat je dat bij Ajax ook kan. Dat hebben diverse spelers inmiddels aangetoond. En nu moeten we dus het hele seizoen gaan wachten op iets leuks wat Traoré eens heeft laten zien bij Vitesse???
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 05 maart 2017 - 18:31   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 maart 2017 door Ajax Warrior --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 05 maart 2017 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 maart 2017 - 18:31 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahahaha en wederom kan ik je uit de droom halen. Leuke dingen zien bij Vitesse betekend nog steeds niet dat je dat bij Ajax ook kan. Dat hebben diverse spelers inmiddels aangetoond. En nu moeten we dus het hele seizoen gaan wachten op iets leuks wat Traoré eens heeft laten zien bij Vitesse???
Waarom zou suarez dat wel kunnen van Groningen en traore van Vitesse niet.

Traore heeft wel verbruikt, maar om hem vroeg te laten sneuvelen is dan ook onterecht.

Maar nu heeft hij het wel genoeg laten zien dat hij niet geschikt is als buitenspeler bij Ajax, eerder nog als spits.
Vorige week deed hij het beter dan als rechtsbuiten
remco k
 remco k - zondag 05 maart 2017 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 maart 2017 - 18:02 schreef Ajax Warrior het volgende:
Natuurlijk is het een enorme fout van Onana, maar toch heb ik moeite hem volledig de schuld toe te dichten. Deze jongen heeft ons de afgelopen maanden zo vaak overeind gehouden. Ik heb mij echter continu geërgerd aan de instelling. Je weet godverdomme dat je concurrent verloren hebt en dan leg je vervolgens zo'n pot voetbal op de mat!! Wederom zijn een aantal spelers keihard door het ijs gezakt. Natuurlijk Traoré, maar zeker ook Ziyech, Dolberg, Sinkgraven en Veltman. Uiteindelijk begint ook het gelijk te komen over de komst van Ziyech. Al vaker aangegeven dat hij een speler is die ruimte nodig heeft om een actie te maken of een bal te geven. Deze dingen krijg je bij Ajax niet of nauwelijks. En als je ze krijgt dan moet je er staan. Dat is ook het wezenlijke verschil tussen hem en Klaassen. Klaassen als echte Ajacied snapt dat wel en werkt daar ook voor. Het is toch niet toevallig dat Klaassen gewoon wederom de belangrijkste Ajacied is deze wedstrijd. Toch heerst bij mij op dit moment pure boosheid. Dit hadden ze veel en veel beter moeten uitspelen!
Ik vind het achteraf helemaal geen fout. Als die overtreding niet wordt gemaakt trapt hij die bal gewoon weg.

Nijhuis geeft zijn fout ook toe maar wat koop je ervoor.
remco k
 remco k - zondag 05 maart 2017 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 maart 2017 - 18:04 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ik ben in mijn leven nog nooit iemand tegen gekomen die zo vol is van zich zelf dat de ander het altijd fout ziet.
Nee hoor. Grappig is wel dat het altijd dezelfde mensen zijn die zelden gelijk krijgen van anderen.
remco k
 remco k - zondag 05 maart 2017 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 maart 2017 - 18:13 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ziyech zou bij ook altijd spelen maar die wordt door Bosz totaal verziekt. Die moet de gaten dicht lopen die de, oh zo geroemde, Schöne open. Het is toch vam de zotte dat Schöne daar mag staan terwijl hij wekelijks zo zwak speelt. Doet werkelijk alles fout wat er van een cvm verwacht wordt. Het lijkt haast wel of onze twee aanvallende middenvelders in dienst van onze cvm spelen.
Kerel. Wij hoeven dit elkaar niet uit te leggen. We denken er immers hetzelfde over.
remco k
 remco k - zondag 05 maart 2017 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 maart 2017 - 18:37 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Waarom zou suarez dat wel kunnen van Groningen en traore van Vitesse niet.

Traore heeft wel verbruikt, maar om hem vroeg te laten sneuvelen is dan ook onterecht.

Maar nu heeft hij het wel genoeg laten zien dat hij niet geschikt is als buitenspeler bij Ajax, eerder nog als spits.
Vorige week deed hij het beter dan als rechtsbuiten
Vroeg? Dit hele seizoen nog geen pot 90 minuten goed geweest. Sterker nog. Een keer tien goede momenten in al die potten tot nu toe.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 05 maart 2017 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 maart 2017 - 19:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee hoor. Grappig is wel dat het altijd dezelfde mensen zijn die zelden gelijk krijgen van anderen.
Dat betekend niet dat degene die een andere mening heeft, het verkeerd heeft.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 05 maart 2017 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 maart 2017 - 19:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Vroeg? Dit hele seizoen nog geen pot 90 minuten goed geweest. Sterker nog. Een keer tien goede momenten in al die potten tot nu toe.
Wanneer had je hem dan zijn basisplek laten verliezen?
remco k
 remco k - zondag 05 maart 2017 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 maart 2017 - 19:10 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Dat betekend niet dat degene die een andere mening heeft, het verkeerd heeft.
Ik heb je zelden met de juiste argumenten zien komen waardoor je gelijk zou krijgen.

Je komt echter wel met argumenten en vergelijkingen die kant nog wal raken en niet veel verder van de werkelijkheid kunnen staan. Daarme entingen je wel regelmatig de lachers op je hand. Chapeau
remco k
 remco k - zondag 05 maart 2017 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 maart 2017 - 19:11 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Wanneer had je hem dan zijn basisplek laten verliezen?
Op het moment dat ie als 9 niet goed genoeg bleek. Ghazi speelde op dat moment prima en had net twee assists op zijn naam staan. Die had dan overigens ook nog gewoon bij Ajax gespeeld.

Traore is gehaald als 9 dus laat hem daar concurreren.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 05 maart 2017 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 maart 2017 - 19:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Op het moment dat ie als 9 niet goed genoeg bleek. Ghazi speelde op dat moment prima en had net twee assists op zijn naam staan. Die had dan overigens ook nog gewoon bij Ajax gespeeld.

Traore is gehaald als 9 dus laat hem daar concurreren.
Dan stel ik je opnieuw de vraag, wanneer laat je hem wisselen als rechtsbuiten.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 05 maart 2017 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 maart 2017 - 18:22 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Knap dat jij al weet dat Neres het niet zoveel beter zal doen als Traoré! Traoré mag wat mij betreft direct op de eerste boot terug naar Londen. Dat mocht hij bij zijn komst al en mijn mening is alleen maar sterker daarin komen te staan!
Wat waanzin is, is het feit dat je 12 miljoen euro betaald voor een speler. En die speler 1 keer een korte invalbeurt heeft meegedaan.

Het lijkt erop dat de aankoop meer een keuze is van Overmars dan van Bosz. Je geeft toch niet als club 12 miljoen uit om vervolgens die speler 1 keer een korte invalbeurt te geven.

Het geeft aan dat Ajax geen eenheid is tussen de mensen die bij Ajax werken. En over rendement op basis van een investering van 12 miljoen zullen we het maar niet hebben.

Ik blijf van mening dat Ajax totaal niet functioneert op basis van eenheid en effectiviteit. En dat de communicatie los zand is.

Voetbal wordt tegenwoordig vanuit 'persoonlijke' belangen en voorkeuren uitgedragen bij Ajax. En daarin zie je dat het eensgezindheid mist.

Al jaren zit ik met lede ogen te aanschouwen dat Ajax door individuen wordt geleid. Waarbij de supporters als geld koe worden gebruikt en waarvoor geen enkel respect meer is.

Zolang dit geaccepteerd wordt is de supporter afhankelijk van het geluk of pech van het moment waarin we leven. Dit Ajax overtuigt ook onder Bosz nog altijd niet.

Omdat er te veel randzaken en persoonlijke belangen bepalen wat er werkelijk gebeurd. En die zaken zijn nog altijd niet in het belang van 'ons' Ajax.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 maart 2017 door Bobby1972 --
Hummel10
 Hummel10 - zondag 05 maart 2017 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 maart 2017 - 18:31 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahahaha en wederom kan ik je uit de droom halen. Leuke dingen zien bij Vitesse betekend nog steeds niet dat je dat bij Ajax ook kan. Dat hebben diverse spelers inmiddels aangetoond. En nu moeten we dus het hele seizoen gaan wachten op iets leuks wat Traoré eens heeft laten zien bij Vitesse???
Suarez kwam ook maar van Groningen hoor..
Hummel10
 Hummel10 - zondag 05 maart 2017 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 maart 2017 - 19:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Op het moment dat ie als 9 niet goed genoeg bleek. Ghazi speelde op dat moment prima en had net twee assists op zijn naam staan. Die had dan overigens ook nog gewoon bij Ajax gespeeld.

Traore is gehaald als 9 dus laat hem daar concurreren.
Ben ik met je eens. Had Ghazi ook gewoon kunnen spelen. Dolberg kan nu ook wel een concurrent gebruiken. Younes ben ik ook nog niet tevreden over maar die blijft ook maar staan.
remco k
 remco k - zondag 05 maart 2017 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 maart 2017 - 19:22 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Dan stel ik je opnieuw de vraag, wanneer laat je hem wisselen als rechtsbuiten.
Lees nou eens gewoon wat er staat kerel.
remco k
 remco k - zondag 05 maart 2017 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 maart 2017 - 19:22 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Wat waanzin is, is het feit dat je 12 miljoen euro betaald voor een speler. En die speler 1 keer een korte invalbeurt heeft meegedaan.

Het lijkt erop dat de aankoop meer een keuze is van Overmars dan van Bosz. Je geeft toch niet als club 12 miljoen uit om vervolgens die speler 1 keer een korte invalbeurt te geven.

Het geeft aan dat Ajax geen eenheid is tussen de mensen die bij Ajax werken. En over rendement op basis van een investering van 12 miljoen zullen we het maar niet hebben.

Ik blijf van mening dat Ajax totaal niet functioneert op basis van eenheid en effectiviteit. En dat de communicatie los zand is.

Voetbal wordt tegenwoordig vanuit 'persoonlijke' belangen en voorkeuren uitgedragen bij Ajax. En daarin zie je dat het eensgezindheid mist.

Al jaren zit ik met lede ogen te aanschouwen dat Ajax door individuen wordt geleid. Waarbij de supporters als geld koe worden gebruikt en waarvoor geen enkel respect meer is.

Zolang dit geaccepteerd wordt is de supporter afhankelijk van het geluk of pech van het moment waarin we leven. Dit Ajax overtuigt ook onder Bosz nog altijd niet.

Omdat er te veel randzaken en persoonlijke belangen bepalen wat er werkelijk gebeurd. En die zaken zijn nog altijd niet in het belang van 'ons' Ajax.
Onzin. Natuurlijk wil ik die jongen ook graag zien. Maar hij is net twee weken in het land.
Bosz heeft gewoon heel duidelijk aangegeven wat zijn plan met hem is.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 05 maart 2017 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 maart 2017 - 19:22 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Wat waanzin is, is het feit dat je 12 miljoen euro betaald voor een speler. En die speler 1 keer een korte invalbeurt heeft meegedaan.

Het lijkt erop dat de aankoop meer een keuze is van Overmars dan van Bosz. Je geeft toch niet als club 12 miljoen uit om vervolgens die speler 1 keer een korte invalbeurt te geven.

Het geeft aan dat Ajax geen eenheid is tussen de mensen die bij Ajax werken. En over rendement op basis van een investering van 12 miljoen zullen we het maar niet hebben.

Ik blijf van mening dat Ajax totaal niet functioneert op basis van eenheid en effectiviteit. En dat de communicatie los zand is.

Voetbal wordt tegenwoordig vanuit 'persoonlijke' belangen en voorkeuren uitgedragen bij Ajax. En daarin zie je dat het eensgezindheid mist.

Al jaren zit ik met lede ogen te aanschouwen dat Ajax door individuen wordt geleid. Waarbij de supporters als geld koe worden gebruikt en waarvoor geen enkel respect meer is.

Zolang dit geaccepteerd wordt is de supporter afhankelijk van het geluk of pech van het moment waarin we leven. Dit Ajax overtuigt ook onder Bosz nog altijd niet.

Omdat er te veel randzaken en persoonlijke belangen bepalen wat er werkelijk gebeurd. En die zaken zijn nog altijd niet in het belang van 'ons' Ajax.
Neres is er pas net man die kun je toch niet gelijk basis maken? 19 jaar Braziliaan en net pas aangetrokken voor een positie waar Bosz vind dat Younes prima speelt. Dan is het toch niet logisch dat hij gelijk moet speLen?
Hummel10
 Hummel10 - zondag 05 maart 2017 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 maart 2017 - 17:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Sanchez met Viergever is gewoon het beste centrale duo wat we op kunnnen stellen en vandaag kis ik hem wel. Brengt veel drive drukt vooruit en dekt door. Van de andere twee cv's vandaag niet gezien
Ik vond Viergever linksback ook erg sterk. Lcv is hij ook redelijk ja maar een de Ligt of Riedewald vind ik daar ook prima.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 05 maart 2017 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 maart 2017 - 19:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Lees nou eens gewoon wat er staat kerel.
Vanaf het moment van als 9 zijn plek verloor, had jij hem niet als rechtsbuiten laten spelen.
Dat is wat jij zegt.

Maar dat beantwoord mijn vraag niet, want hij speelt rechtsbuiten en niet als spits.

Overigens speelde hij overal als rechtsbuiten en niet als spits, alleen bij vitesse niet.

Overigens heb jij een aanname genomen dat hij als spits is gehaald en niet als rechtsbuiten.

En serveer je hem al af voordat hij rechtsbuiten ooit heeft gespeeld.

Daarom stelde ik de vraag wanneer laat je hem passeren nadat hij als rechtsbuiten speelde.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 05 maart 2017 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 maart 2017 - 19:48 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Neres is er pas net man die kun je toch niet gelijk basis maken? 19 jaar Braziliaan en net pas aangetrokken voor een positie waar Bosz vind dat Younes prima speelt. Dan is het toch niet logisch dat hij gelijk moet speLen?
Vind je de 12 miljoen investering dan wel logisch?
Hummel10
 Hummel10 - zondag 05 maart 2017 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 maart 2017 - 18:02 schreef Ajax Warrior het volgende:
Natuurlijk is het een enorme fout van Onana, maar toch heb ik moeite hem volledig de schuld toe te dichten. Deze jongen heeft ons de afgelopen maanden zo vaak overeind gehouden. Ik heb mij echter continu geërgerd aan de instelling. Je weet godverdomme dat je concurrent verloren hebt en dan leg je vervolgens zo'n pot voetbal op de mat!! Wederom zijn een aantal spelers keihard door het ijs gezakt. Natuurlijk Traoré, maar zeker ook Ziyech, Dolberg, Sinkgraven en Veltman. Uiteindelijk begint ook het gelijk te komen over de komst van Ziyech. Al vaker aangegeven dat hij een speler is die ruimte nodig heeft om een actie te maken of een bal te geven. Deze dingen krijg je bij Ajax niet of nauwelijks. En als je ze krijgt dan moet je er staan. Dat is ook het wezenlijke verschil tussen hem en Klaassen. Klaassen als echte Ajacied snapt dat wel en werkt daar ook voor. Het is toch niet toevallig dat Klaassen gewoon wederom de belangrijkste Ajacied is deze wedstrijd. Toch heerst bij mij op dit moment pure boosheid. Dit hadden ze veel en veel beter moeten uitspelen!
Wees eerlijk is dit de Ziyech die zich nog aan moet passen of de Ziyech die schitterde bij Twente? Die jongen is er pas net een half jaar moet gewoon nog wennen aan Ajax. Zijn cijfers zijn niet eens zo slecht en toch zie je dat het allemaal niet lukt bij hem. Hij is zelf gelukkig ook niet tevreden. Ik denk nog steeds dat er veel meer inzit bij hem maar hij moet dan wel vrij in zijn kop worden.

Dolberg is ook geen schim van wat hij was. DIt is ook een dip die iedere jonge speler krijgt. Schone, Veltman zulke spelers kunnen ook niet veel beter dan wat ze wekelijks laten zien. Sinkgraven vind ik ook niet bijzonder en Younes is ook te slap. Traore pff soms onnavolgbaar vaker een verschrikking. Je zou Ghazi bijna missen haha
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 05 maart 2017 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 maart 2017 - 19:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Onzin. Natuurlijk wil ik die jongen ook graag zien. Maar hij is net twee weken in het land.
Bosz heeft gewoon heel duidelijk aangegeven wat zijn plan met hem is.
We gaan zien wanneer hij wordt ingepast en of hij het verschil kan gaan maken.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 05 maart 2017 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 maart 2017 - 19:59 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Vind je de 12 miljoen investering dan wel logisch?
Ligt eraan hoe goed hij is in de toekomst. Van een aankoop van 12 miljoen verwacht je dat hij er direct staat. Van een 19 jarige Braziliaan verwacht ik dat niet.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 05 maart 2017 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 maart 2017 - 20:04 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ligt eraan hoe goed hij is in de toekomst. Van een aankoop van 12 miljoen verwacht je dat hij er direct staat. Van een 19 jarige Braziliaan verwacht ik dat niet.
Ajax moet ten koste van alles kampioen worden. Dan ga je toch geen spelers voor op de groei erbij kopen? Ajax heeft al genoeg talenten. Ziyech stond vanaf het begin in de basis. En is ondanks zijn mindere wedstrijden wel bepalend. Dat soort spelers heb je nodig om kampioen te kunnen en willen worden.

Ik vind de keuzes niet overtuigend net zoals het spel. Daarom kun je je afvragen of de keuzes nu wel zo goed zijn voor Ajax.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 05 maart 2017 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 maart 2017 - 19:59 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Wees eerlijk is dit de Ziyech die zich nog aan moet passen of de Ziyech die schitterde bij Twente? Die jongen is er pas net een half jaar moet gewoon nog wennen aan Ajax. Zijn cijfers zijn niet eens zo slecht en toch zie je dat het allemaal niet lukt bij hem. Hij is zelf gelukkig ook niet tevreden. Ik denk nog steeds dat er veel meer inzit bij hem maar hij moet dan wel vrij in zijn kop worden.

Dolberg is ook geen schim van wat hij was. DIt is ook een dip die iedere jonge speler krijgt. Schone, Veltman zulke spelers kunnen ook niet veel beter dan wat ze wekelijks laten zien. Sinkgraven vind ik ook niet bijzonder en Younes is ook te slap. Traore pff soms onnavolgbaar vaker een verschrikking. Je zou Ghazi bijna missen haha
De vraag is en blijft hoelang kun je en wil je doorgaan met het niveau en rendement wat deze spelers leveren? Wat gaan we hier nu mee bereiken?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 05 maart 2017 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 maart 2017 - 19:43 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Suarez kwam ook maar van Groningen hoor..
Ja en elke speler is vervolgens hetzelfde toch?? Sulejmani vergeten???

Suarez doet het trouwens bij elke club! En weet je door wat dat komt? Doordat Suarez er altijd vol voor gaat en van niets toch iets weet te maken. Kan daarnaast enorm in de kleine ruimte spelen en red zichzelf er continu uit. Dus Suarez is inderdaad niet te vergelijken met Traoré!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 05 maart 2017 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 maart 2017 - 19:59 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Wees eerlijk is dit de Ziyech die zich nog aan moet passen of de Ziyech die schitterde bij Twente? Die jongen is er pas net een half jaar moet gewoon nog wennen aan Ajax. Zijn cijfers zijn niet eens zo slecht en toch zie je dat het allemaal niet lukt bij hem. Hij is zelf gelukkig ook niet tevreden. Ik denk nog steeds dat er veel meer inzit bij hem maar hij moet dan wel vrij in zijn kop worden.

Dolberg is ook geen schim van wat hij was. DIt is ook een dip die iedere jonge speler krijgt. Schone, Veltman zulke spelers kunnen ook niet veel beter dan wat ze wekelijks laten zien. Sinkgraven vind ik ook niet bijzonder en Younes is ook te slap. Traore pff soms onnavolgbaar vaker een verschrikking. Je zou Ghazi bijna missen haha
Ik heb de komst van Ziyech vanaf dag 1 bestreden. Ik zag de nut van zijn komst niet in. Daarnaast is en blijft het een feit dat veel spelers niet met kleine ruimtes kunnen omgaan. En juist dat gebeurt bij Ajax enorm vaak!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 maart 2017 door Ajax Warrior --
nummer10
 nummer10 - zondag 05 maart 2017 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 maart 2017 - 17:02 schreef Loetje het volgende:

[..]

En zodra ze erin komen gaat het beter.... Leg dat eens uit?
fris
nummer10
 nummer10 - zondag 05 maart 2017 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 maart 2017 - 17:03 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Agh kom op, de rest maakt ook die fouten.

Er is geen 1 die structureel zoveel beter is dan de ander
eens
p111
 p111 - zondag 05 maart 2017 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 maart 2017 - 18:13 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ziyech zou bij ook altijd spelen maar die wordt door Bosz totaal verziekt. Die moet de gaten dicht lopen die de, oh zo geroemde, Schöne open. Het is toch vam de zotte dat Schöne daar mag staan terwijl hij wekelijks zo zwak speelt. Doet werkelijk alles fout wat er van een cvm verwacht wordt. Het lijkt haast wel of onze twee aanvallende middenvelders in dienst van onze cvm spelen.
Schone is de doodsteek van Ziyech wanneer wordt je wakker Bosz
3sterren
 3sterren - maandag 06 maart 2017 - 02:24   quote  deeplink  
Dolberg wordt met deze 2 net niet buitenspelers nooit in stelling gebracht dus kan hij ook moeilijk uit z'n dip komen iedereen komt naar binnen en Traore kan niet schieten maar toch schiet hij zo'n 10 keer per wedstrijd niet te geloven en die younes die gaat er langs en dan wordt ie besluiteloos ik wordt er moe van! hoe kan je mensen zoooo lang laten staan en Tete riedewald en Bazoer gelijk slachtofferen na 3 slechte wedstrijden?
Hummel10
 Hummel10 - maandag 06 maart 2017 - 07:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 maart 2017 - 20:31 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Ajax moet ten koste van alles kampioen worden. Dan ga je toch geen spelers voor op de groei erbij kopen? Ajax heeft al genoeg talenten. Ziyech stond vanaf het begin in de basis. En is ondanks zijn mindere wedstrijden wel bepalend. Dat soort spelers heb je nodig om kampioen te kunnen en willen worden.

Ik vind de keuzes niet overtuigend net zoals het spel. Daarom kun je je afvragen of de keuzes nu wel zo goed zijn voor Ajax.
Overtuigend is het al jaren niet. Nu met Ziyech die ze eerst niet wilden halen en Neres van 12 miljoen durven ze eindelijk iets meer te betalen voor goede spelers. Helaas is Ziyech ook nog niet de Ziyech van Twente daar speelde hij met veel meer vertrouwen. Met Neres hoop je dat hij dit seizoen nog belangrijk kan zijn maar dat verwacht ik eigenlijk.

Het is in Neres zijn geval dus nog te vroeg om te bepalen of hij iets toevoegt dan zal hij eerst opgesteld moeten worden.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 06 maart 2017 - 07:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 maart 2017 - 20:33 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

De vraag is en blijft hoelang kun je en wil je doorgaan met het niveau en rendement wat deze spelers leveren? Wat gaan we hier nu mee bereiken?
Niks al vind ik het niveau qua spelers al wel vooruit gaan. Alleen teveel wisselvallige spelers of mindere spelers die mogen blijven staan. Schöne, Viergever, Veltman, Sinkgraven (linksback), Younes zulke jongen zijn gewoon geen toppers als dit het hoogst haalbare voor een club als Ajax iis dan zie ik de toekomst somber in.
Loetje
 Loetje - maandag 06 maart 2017 - 07:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 maart 2017 - 17:55 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ook arnold muren valt vaak goed in maar zodra hij in de basis staat laat hij dat niet zien.
Dat zelfde geld voor melvin platje.

Dus wat zegt het als ze in de basis staan?? Niets!
Dit is echt de grootste poeppraat wat ik ooit gehoord hebt. Ze verdienen de kans na het falen van anderen. Ik dacht dat jij wijzere dingen zei de laatste tijd.
Loetje
 Loetje - maandag 06 maart 2017 - 07:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 maart 2017 - 19:59 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Vind je de 12 miljoen investering dan wel logisch?
Dit ben ik dan overigens wel met je eens. Als je zoveel geld in iemand steekt moet je, zeker als Ajax zijnde zo'n speler direct gebruiken.
Loetje
 Loetje - maandag 06 maart 2017 - 07:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 maart 2017 - 22:32 schreef nummer10 het volgende:

[..]

fris
Fris in een elftal wat vermoeid oogt Nummer10. Dat zie jij ook...
remco k
 remco k - maandag 06 maart 2017 - 08:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 maart 2017 - 19:48 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Neres is er pas net man die kun je toch niet gelijk basis maken? 19 jaar Braziliaan en net pas aangetrokken voor een positie waar Bosz vind dat Younes prima speelt. Dan is het toch niet logisch dat hij gelijk moet speLen?
Hij is gehaald ook voor rechtsbuiten gezien het vertrek van Ghazi..

Hij had hem gewoon rond de 60e minuut moeten brengen, van mijn part had hij direct Kluivert en Nerres gebracht. Youness speelde prima maar meer ook niet, zeker de tweede helft weer een stuk minder goed, en het was daarom meer dan terecht geweest als ook hij eraf had gemoeten, zeker als je zo'n jongen erachter hebt op de bank..

Achteraf had ik Veltman eraf gehaald, en dan achterin 1 op 1 spelen, dus alleen de 2 CV's naast elkaar, dan Schone vd Beek en Sinkgraven daarvoor waarbij Sinkgraven en vd Beek om en om diep moeten staan voor voorzetten. En dan beide vleugels wisselen.

Had je de laatste 10 minuten Klaassen echt naast Dolberg gezet, en dan vd Beek nog doorschuiven naar Klaassen zijn plek..

Dan had je laten zien dat je echt kampioen wil worden..

Nu bleek dat uit helemaal niets gister..
remco k
 remco k - maandag 06 maart 2017 - 08:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 maart 2017 - 19:51 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik vond Viergever linksback ook erg sterk. Lcv is hij ook redelijk ja maar een de Ligt of Riedewald vind ik daar ook prima.
Die andere wtee dekken beiden niet door en Viergever wel, dat is denk ik het enige verschil op dit moment.. Riedewald heeft een paar mooie reddingen gehad, maar oogt niet zo zeker defensief op dit moment..

Met Viergever stond het centrum als een huis, dat vind ik op dit moment wel wat minder.. Waar dat door komt, geen idee..

Blijf er trouwens bij dat ook gister onze defensieve zwakheid komt door het op blijven stellen van Schone op 6.. Iets van druk op hem en we staan weer onder druk of moeten ver terug.. Veltman ook dramatisch gister trouwens..
remco k
 remco k - maandag 06 maart 2017 - 08:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 maart 2017 - 19:55 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Vanaf het moment van als 9 zijn plek verloor, had jij hem niet als rechtsbuiten laten spelen.
Dat is wat jij zegt.

Maar dat beantwoord mijn vraag niet, want hij speelt rechtsbuiten en niet als spits.

Overigens speelde hij overal als rechtsbuiten en niet als spits, alleen bij vitesse niet.

Overigens heb jij een aanname genomen dat hij als spits is gehaald en niet als rechtsbuiten.

En serveer je hem al af voordat hij rechtsbuiten ooit heeft gespeeld.

Daarom stelde ik de vraag wanneer laat je hem passeren nadat hij als rechtsbuiten speelde.
Lees nou gewoon nog eens wat er staat..

IK ZOU HEM NAMELIJK NOOIT OPSTELLEN ALS RECHTSBUITEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dus iedere seconde daarna zou hij gewisseld moeten worden.. Hij had gewoon in de winter lekker terug gemoeten naar Engeland.. Dan had El Ghazi hier nog gespeeld..
remco k
 remco k - maandag 06 maart 2017 - 08:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 maart 2017 - 20:00 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

We gaan zien wanneer hij wordt ingepast en of hij het verschil kan gaan maken.
Dat gaan wij dit seizoen nog niet meemaken..
remco k
 remco k - maandag 06 maart 2017 - 08:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 maart 2017 - 20:31 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Ajax moet ten koste van alles kampioen worden. Dan ga je toch geen spelers voor op de groei erbij kopen? Ajax heeft al genoeg talenten. Ziyech stond vanaf het begin in de basis. En is ondanks zijn mindere wedstrijden wel bepalend. Dat soort spelers heb je nodig om kampioen te kunnen en willen worden.

Ik vind de keuzes niet overtuigend net zoals het spel. Daarom kun je je afvragen of de keuzes nu wel zo goed zijn voor Ajax.
Ajax heeft lang, heel lang egzocht naar jongens die direct een versterking zouden moeten zijn, dus beter zijn dan Ghazi of Youness waren..

Ik kan me goed voorstellen dat deze jongens voor Ajax niet te halen zijn..
remco k
 remco k - maandag 06 maart 2017 - 08:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 maart 2017 - 22:32 schreef nummer10 het volgende:

[..]

fris
Huh, de rest was ook fris toen de pot begon..
remco k
 remco k - maandag 06 maart 2017 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 maart 2017 - 02:24 schreef 3sterren het volgende:
Dolberg wordt met deze 2 net niet buitenspelers nooit in stelling gebracht dus kan hij ook moeilijk uit z'n dip komen iedereen komt naar binnen en Traore kan niet schieten maar toch schiet hij zo'n 10 keer per wedstrijd niet te geloven en die younes die gaat er langs en dan wordt ie besluiteloos ik wordt er moe van! hoe kan je mensen zoooo lang laten staan en Tete riedewald en Bazoer gelijk slachtofferen na 3 slechte wedstrijden?
Juist, en tel daar Ghazi bij op die geslachtofferd werd nadat ie gewoon prima speelde begin van dit seizoen..

Traore nog niet 1 assist in de ED dit seizoen.. Ghazi in de eerste wedstrijden direct twee.. En daarvoor ben je bij Ajax flank speler..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Groningen - Ajax (zondag 5 maart 2017, 14:30); 1 - 1









0.0135228