BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Groningen - Ajax (zondag 5 maart 2017, 14:30); 1 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Brandje
 Brandje - maandag 06 maart 2017 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 maart 2017 - 08:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Die andere wtee dekken beiden niet door en Viergever wel, dat is denk ik het enige verschil op dit moment.. Riedewald heeft een paar mooie reddingen gehad, maar oogt niet zo zeker defensief op dit moment..

Met Viergever stond het centrum als een huis, dat vind ik op dit moment wel wat minder.. Waar dat door komt, geen idee..

Blijf er trouwens bij dat ook gister onze defensieve zwakheid komt door het op blijven stellen van Schone op 6.. Iets van druk op hem en we staan weer onder druk of moeten ver terug.. Veltman ook dramatisch gister trouwens..
De verdediging heeft dit seizoen in mijn ogen een keer als een huis gestaan en dat was Vitesse uit. De eerste en enige wedstrijd waarin Ajax geen kans weg heeft gegeven. Of dat nu komt omdat Riedewald CV stond of Viergever linksback durf ik geen oordeel over te geven. Wel vind ik Viergever een veel betere back, zowel verdedigend als aanvallend, dan Sinkgraven. Het verschil Riedewald/Viergever vind ik veel minder groot. Dus Bosz moet met dezelfde verdedfiging spelen als tegen Vitesse.
remco k
 remco k - maandag 06 maart 2017 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 maart 2017 - 10:10 schreef Brandje het volgende:

[..]

De verdediging heeft dit seizoen in mijn ogen een keer als een huis gestaan en dat was Vitesse uit. De eerste en enige wedstrijd waarin Ajax geen kans weg heeft gegeven. Of dat nu komt omdat Riedewald CV stond of Viergever linksback durf ik geen oordeel over te geven. Wel vind ik Viergever een veel betere back, zowel verdedigend als aanvallend, dan Sinkgraven. Het verschil Riedewald/Viergever vind ik veel minder groot. Dus Bosz moet met dezelfde verdedfiging spelen als tegen Vitesse.
Zou inderdaad een mogelijkheid zijn. Ik vind Sinkgraven aanvallend niet dat brengen wat je mag verwachten van een aanvallend ingestelde middenvelder die als back speelt. En ik vind hem defensief vooralsnog te vaak in de problemen komen, heel bijzonder, maar heel vaak zit hij verkeerd bij stuiterende ballen die weggeschoten worden vanuit hun defensie..

Riedewald doet momenteel iets niet dat hij wel altijd deed, en dat is doordekken, of dat komt doordat ie vertrouwen mist of dat het ergens anders door komt weet ik niet, maar dat mis ik op dit moment wel bij hem..

Ik heb de laatste tijd namelijke echt kunnen genieten van de felheid van Viergever in het vooruit dekken..

Misschien de opstelling zoals jij stelt inderdaad, ik zou dan ook eens gaan kiezen voor Tete, Veltman gaat weer minder goed spelen en Tete heeft het prima gedaan in de minuten tot nu toe..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 06 maart 2017 - 10:33   quote  deeplink  
Las ik nu goed dat Younes na de wedstrijd nog geel kreeg vanwege protesteren? En Nijhuis die dan na de wedstrijd zegt dat hij het opvallend vond dat er bij de overtreding op Onana geen protesten waren?? Wat lult die vent zichzelf tegen zeg. Is toch raar dat spelers niet meer protesteren met een scheidsrechter die marchandeert! Tijd dat de KNVB eens in actie gaat komen
Brandje
 Brandje - maandag 06 maart 2017 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 maart 2017 - 10:33 schreef Ajax Warrior het volgende:
Las ik nu goed dat Younes na de wedstrijd nog geel kreeg vanwege protesteren? En Nijhuis die dan na de wedstrijd zegt dat hij het opvallend vond dat er bij de overtreding op Onana geen protesten waren?? Wat lult die vent zichzelf tegen zeg. Is toch raar dat spelers niet meer protesteren met een scheidsrechter die marchandeert! Tijd dat de KNVB eens in actie gaat komen
Ik werk en werkte met een hoop tukkers. Ook met mensen die Nijhuis kennen en zelfs in Tukkerland is algemeen bekend dat Nijhuis een bloedhekel aan Ajax heeft. De beste man is niet objectief.
Ajax haalt gemiddeld bij welke scheidsrechter dan ook 2,3 punten gemiddeld. Onder Nijhuis is dit 1,8. Een forumlid op Ajax.netwerk.to heeft fat uitgerekend.
Eide
 Eide - maandag 06 maart 2017 - 11:12   quote  deeplink  
Die verklaring van Nijhuis achteraf is echt belachelijk. Je eigen falen proberen te verdoezelen door het uitblijven van protest. Het kan toch niet gekker worden of wel?
remco k
 remco k - maandag 06 maart 2017 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 maart 2017 - 11:12 schreef Eide het volgende:
Die verklaring van Nijhuis achteraf is echt belachelijk. Je eigen falen proberen te verdoezelen door het uitblijven van protest. Het kan toch niet gekker worden of wel?
En dat terwijl hij geel geeft aan een speler voor het protesteren..

Onbegrijpelijk, en dan zien sommige mensen deze man als de beste arbiter die we zouden hebben..

Hij had vorige week Feyenoord niet de goal mogen geven omdat het gewoon een overtreding van van der Heijden was. Hij moet Ajax gister op zijn minst twee penaltys geven, hij mag de goal van Groningen nooit goedkeuren...

Door zijn beslissingen sta je nu op 4 punten waar je in punten gewoon gelijk had kunnen staan..

Hij is hiermee waarschijnlijk bepalend in de titelrace...
Hummel10
 Hummel10 - maandag 06 maart 2017 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 maart 2017 - 08:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij is gehaald ook voor rechtsbuiten gezien het vertrek van Ghazi..

Hij had hem gewoon rond de 60e minuut moeten brengen, van mijn part had hij direct Kluivert en Nerres gebracht. Youness speelde prima maar meer ook niet, zeker de tweede helft weer een stuk minder goed, en het was daarom meer dan terecht geweest als ook hij eraf had gemoeten, zeker als je zo'n jongen erachter hebt op de bank..

Achteraf had ik Veltman eraf gehaald, en dan achterin 1 op 1 spelen, dus alleen de 2 CV's naast elkaar, dan Schone vd Beek en Sinkgraven daarvoor waarbij Sinkgraven en vd Beek om en om diep moeten staan voor voorzetten. En dan beide vleugels wisselen.

Had je de laatste 10 minuten Klaassen echt naast Dolberg gezet, en dan vd Beek nog doorschuiven naar Klaassen zijn plek..

Dan had je laten zien dat je echt kampioen wil worden..

Nu bleek dat uit helemaal niets gister..
Klopt en klinkt ook logisch. Niemand heeft gisteren laten zien om kampioen te willegale worden inclusief. trainer. Constant als we in kunnen lopen laten ze het af weten. Wordt nog spannend einde.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 06 maart 2017 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 maart 2017 - 08:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Die andere wtee dekken beiden niet door en Viergever wel, dat is denk ik het enige verschil op dit moment.. Riedewald heeft een paar mooie reddingen gehad, maar oogt niet zo zeker defensief op dit moment..

Met Viergever stond het centrum als een huis, dat vind ik op dit moment wel wat minder.. Waar dat door komt, geen idee..

Blijf er trouwens bij dat ook gister onze defensieve zwakheid komt door het op blijven stellen van Schone op 6.. Iets van druk op hem en we staan weer onder druk of moeten ver terug.. Veltman ook dramatisch gister trouwens..
Ik vond Viergever ook goed vooruit lopen als linksback. Misschien zie ik het liefst nog wel Tete Sanches de Ligt Viergever achterin. Riedewald vind ik vaak ook niet zo sterk in mandekking als er druk op komt. Inderdaad iets onzeker. De rest wel eens met je
Hummel10
 Hummel10 - maandag 06 maart 2017 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 maart 2017 - 10:10 schreef Brandje het volgende:

[..]

De verdediging heeft dit seizoen in mijn ogen een keer als een huis gestaan en dat was Vitesse uit. De eerste en enige wedstrijd waarin Ajax geen kans weg heeft gegeven. Of dat nu komt omdat Riedewald CV stond of Viergever linksback durf ik geen oordeel over te geven. Wel vind ik Viergever een veel betere back, zowel verdedigend als aanvallend, dan Sinkgraven. Het verschil Riedewald/Viergever vind ik veel minder groot. Dus Bosz moet met dezelfde verdedfiging spelen als tegen Vitesse.
Vond ik ook
remco k
 remco k - maandag 06 maart 2017 - 14:52   quote  deeplink  
Tsjaa. Als zelfs Kieft het voor Ajax op gaat nemen tegen Nijhuis.
Brandje
 Brandje - maandag 06 maart 2017 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 maart 2017 - 14:52 schreef remco k het volgende:
Tsjaa. Als zelfs Kieft het voor Ajax op gaat nemen tegen Nijhuis.
Kan mij er nog steeds kwaad om maken. Nogmaals de tegengoal kan ik best begrijpen. Ook ik moest dat in de herhaling zien. Zijn reactie daarna is schandalig maar om gvd zeker 4x een 100% pingel niet te geven. Dat kan niet anders dan dat hij dat bewust doet. 4 keer. Ongelooflijk
Brandje
 Brandje - maandag 06 maart 2017 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 maart 2017 - 14:52 schreef remco k het volgende:
Tsjaa. Als zelfs Kieft het voor Ajax op gaat nemen tegen Nijhuis.
Valentijn Driessen ook.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 06 maart 2017 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 maart 2017 - 15:20 schreef Brandje het volgende:

[..]

Kan mij er nog steeds kwaad om maken. Nogmaals de tegengoal kan ik best begrijpen. Ook ik moest dat in de herhaling zien. Zijn reactie daarna is schandalig maar om gvd zeker 4x een 100% pingel niet te geven. Dat kan niet anders dan dat hij dat bewust doet. 4 keer. Ongelooflijk
Ja was kansloos
nummer10
 nummer10 - maandag 06 maart 2017 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 maart 2017 - 10:55 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik werk en werkte met een hoop tukkers. Ook met mensen die Nijhuis kennen en zelfs in Tukkerland is algemeen bekend dat Nijhuis een bloedhekel aan Ajax heeft. De beste man is niet objectief.
Ajax haalt gemiddeld bij welke scheidsrechter dan ook 2,3 punten gemiddeld. Onder Nijhuis is dit 1,8. Een forumlid op Ajax.netwerk.to heeft fat uitgerekend.
klopt.. fanatiek twente man en 3x raden waar de rooien het meeste hekel aan hebben.. heracles en vooral ajax...
nummer10
 nummer10 - maandag 06 maart 2017 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 maart 2017 - 14:52 schreef remco k het volgende:
Tsjaa. Als zelfs Kieft het voor Ajax op gaat nemen tegen Nijhuis.
dan zegt dat genoeg indd :)
Brandje
 Brandje - maandag 06 maart 2017 - 18:32   quote  deeplink  
Met de instelling van Ajax was op bezoek bij FC Groningen (1-1 gelijkspel) niks mis. Dat stelt Lasse Schöne. De routinier van de Amsterdammers verbaasde zich dan ook over die suggestie.

"Ik weet niet waar dat vandaan komt, maar volgens mij hebben we hard gevochten", begon hij tegenover Ajax Life. "Het zat er niet in, maar we hebben ons stinkende best gedaan." De vraag die volgt, is waarom het daar dan wel aan leek te liggen. "Kijk, wij zijn een team dat wil voetballen. Misschien lijkt het dat zo'n team iets minder werk doet dan het andere team."

Ajax kan moeilijk iedereen tevreden stellen, denkt de Deense middenvelder. "We kunnen ook de hele wedstrijd lange ballen gaan spelen en dan vol de duels in, maar dan gaan de mensen ook in één keer klagen en zeggen: dit is geen Ajax. Dus weet je, dat is het moeilijke, niemand is tevreden", aldus de speler in kwestie.

http://www.ajaxprimeur.nl/nieuws/727444/sch-ne-kijkt-verbaasd-ik-weet-niet-waar-dat-vandaan-komt-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Tsja dan houdt het al heel snel op en enige zelfreflectie is weer ver te zoeken. Vanaf minuut een als makke schapen over dat veld lopen.
bertus bikkel
 bertus bikkel - maandag 06 maart 2017 - 20:32   quote  deeplink  
Kom op gasten....geen paniek. Als het er op aan komt zullen we iedereen verbazen!!! Ook al is de knvb en de scheidsrechter tegen ons,dan nog pakken wij die schaal!!!! Let maar op. De spelers die nu nog de vorm missen zoals Dolberg en Zyjech gaan het uiteindelijk beslissen....zoveel klasse dat komt er altijd uit.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 06 maart 2017 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 maart 2017 - 18:32 schreef Brandje het volgende:
Met de instelling van Ajax was op bezoek bij FC Groningen (1-1 gelijkspel) niks mis. Dat stelt Lasse Schöne. De routinier van de Amsterdammers verbaasde zich dan ook over die suggestie.

"Ik weet niet waar dat vandaan komt, maar volgens mij hebben we hard gevochten", begon hij tegenover Ajax Life. "Het zat er niet in, maar we hebben ons stinkende best gedaan." De vraag die volgt, is waarom het daar dan wel aan leek te liggen. "Kijk, wij zijn een team dat wil voetballen. Misschien lijkt het dat zo'n team iets minder werk doet dan het andere team."

Ajax kan moeilijk iedereen tevreden stellen, denkt de Deense middenvelder. "We kunnen ook de hele wedstrijd lange ballen gaan spelen en dan vol de duels in, maar dan gaan de mensen ook in één keer klagen en zeggen: dit is geen Ajax. Dus weet je, dat is het moeilijke, niemand is tevreden", aldus de speler in kwestie.

http://www.ajaxprimeur.nl/nieuws/727444/sch-ne-kijkt-verbaasd-ik-weet-niet-waar-dat-vandaan-komt-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Tsja dan houdt het al heel snel op en enige zelfreflectie is weer ver te zoeken. Vanaf minuut een als makke schapen over dat veld lopen.
Tja daar hebben de Denen bij Ajax vaker last van. Klopt als je vond dat ze hun stinkende best gedaan hebben dan zag ik toch wat anders ja. Makke schapen goal tegen door (overtreding) maar toch ook een te gemakzuchtige instelling. Bij 0-0 kun je die bal ook wegroeien of een makkelijke oplossing zoeken. Gelukkig maak je nog 1-1 maar wat was het slap.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 06 maart 2017 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 maart 2017 - 20:32 schreef bertus bikkel het volgende:
Kom op gasten....geen paniek. Als het er op aan komt zullen we iedereen verbazen!!! Ook al is de knvb en de scheidsrechter tegen ons,dan nog pakken wij die schaal!!!! Let maar op. De spelers die nu nog de vorm missen zoals Dolberg en Zyjech gaan het uiteindelijk beslissen....zoveel klasse dat komt er altijd uit.
Het kwam er zondag op aan..
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 06 maart 2017 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 maart 2017 - 07:39 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dit ben ik dan overigens wel met je eens. Als je zoveel geld in iemand steekt moet je, zeker als Ajax zijnde zo'n speler direct gebruiken.
Kijk dat bedoel ik nu. Het rendement is bij Ajax zo vaak beperkt bij de spelers die ze kopen of huren.

Er zijn diverse spelers die al week in week uit erg matig presteren. Maar de volgende wedstrijd staan ze er weer.

Iedereen zag dat er diverse spelers voor de winterstop te weinig brachten. En dan koop je een speler van 19 jaar jong en gaan er meer spelers in de winter weg.

Is dat op basis van visie en Ajax leiden wel het geen bij Ajax past en hoort?

Hoeveel jaren moeten we op deze manier doorgaan? Nog altijd worden de supporters niet serieus genomen en zelden getrakteerd op oogstrelend mooi voetbal.

Het geld wat Ajax verdiend met de verkoop van spelers is leuk voor de club, echter ziet de supporter daar heel weinig van terug. Ik blijf van mening dat het huidige beleid niet Ajax waardig is. En dat er diverse mensen zijn bij Ajax waar ik mijn twijfels over blijf houden.
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 06 maart 2017 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 maart 2017 - 08:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax heeft lang, heel lang egzocht naar jongens die direct een versterking zouden moeten zijn, dus beter zijn dan Ghazi of Youness waren..

Ik kan me goed voorstellen dat deze jongens voor Ajax niet te halen zijn..
Zijn jouw woorden, ik weet niet in welke mate Ajax bewust heeft gezocht. Wanneer je geen kampioen wordt, heeft de supporter opnieuw een verloren seizoen meegemaakt. Dat kun je je supporters toch niet ieder jaar opnieuw gaan verkopen?

Wanneer je echt iets wil bereiken zul je het toch een keer op een ander manier moeten invullen. Neem dan maar een keer wat meer risico. Want zou blijft het magertjes en onacceptabel.
Brandje
 Brandje - maandag 06 maart 2017 - 22:19   quote  deeplink  
http://m.telegraaf.nl/article/27745972/nijhuis-verder-door-het-stof-na-fouten-in-duel-ajax

Vieze vuile gore gladde aal is het toch. Gisteren was het Onana zijn fout en waren het geen pingels van Ajax. Lees nu eens. Hoop dat de knvb deze man Ajax nooit meer laat fluiten
nummer10
 nummer10 - maandag 06 maart 2017 - 22:27   quote  deeplink  
flikkertje gaat ons straks de titelkosten... oldenzaal toch waar hij woonde ?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 06 maart 2017 - 23:04   quote  deeplink  
Afgelopen weekend was het wederom raak onder het scheidsrechterskorps. De selectiviteit waarmee het keurkorps op het veld staat zorgt ervoor dat clubs en spelers amper meer weten waar ze aan toe zijn. Waar de ene voor de meest lichte overtreding de bal al op de stip legt, moet je bij de ander eerst doormidden worden geschopt voordat de bal dezelfde weg mag afleggen.

Dat scheidsrechters tegenwoordig direct wijzen naar de videoref als hulpmiddel is natuurlijk schijnheiligheid. Je kunt beter concluderen dat het korps wat nu op het veld staat minder is als tien of twintig jaar geleden. Ook toen waren er geen hulpmiddelen en werden er weleens fouten gemaakt, maar zo erg en vaak als tegenwoordig was het toen zeker niet. Zo ook de scheidsrechter bij de derby in rotterdam die concludeerde dat hij met doellijntechnologie had geweten of de bal over de lijn was geweest en met een videoref had geweten dat er voorafgaand aan het doelpunt een overtreding zou zijn geweest op de doelman! Misschien beter om zijn werk zelf scherper te gaan bekijken lijkt mij???

Daarnaast is het natuurlijk ook de KNVB die de selectiviteit in stand werkt. Hoe kun je nu 2 stadions aanwijzen die elk een half seizoen gebruik kunnen maken van doellijntechnologie? Dat betekent dat er 18 wedstrijden per seizoen in ieder geval met doellijntechnologie eerlijk kunnen verlopen. Natuurlijk was de bal afgelopen weekend in de topper over de lijn en was hij daarom terecht, maar clubs in de onderste regionen en die strijden om in de eredivisie te blijven maken hierop geen kans in hun wedstrijden en kunnen daardoor eventueel keihard genaaid worden. Het is dus heel simpel. Of je doet overal doellijntechnologie, of je doet het nergens. En kom alsjeblieft niet aan met de flauwekul dat het te duur is, want met het geld wat er omgaat in het voetbal is geen enkele technologie te duur.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 06 maart 2017 - 23:04   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 maart 2017 door Ajax Warrior --
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 07 maart 2017 - 07:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 maart 2017 - 23:04 schreef Ajax Warrior het volgende:
Afgelopen weekend was het wederom raak onder het scheidsrechterskorps. De selectiviteit waarmee het keurkorps op het veld staat zorgt ervoor dat clubs en spelers amper meer weten waar ze aan toe zijn. Waar de ene voor de meest lichte overtreding de bal al op de stip legt, moet je bij de ander eerst doormidden worden geschopt voordat de bal dezelfde weg mag afleggen.

Dat scheidsrechters tegenwoordig direct wijzen naar de videoref als hulpmiddel is natuurlijk schijnheiligheid. Je kunt beter concluderen dat het korps wat nu op het veld staat minder is als tien of twintig jaar geleden. Ook toen waren er geen hulpmiddelen en werden er weleens fouten gemaakt, maar zo erg en vaak als tegenwoordig was het toen zeker niet. Zo ook de scheidsrechter bij de derby in rotterdam die concludeerde dat hij met doellijntechnologie had geweten of de bal over de lijn was geweest en met een videoref had geweten dat er voorafgaand aan het doelpunt een overtreding zou zijn geweest op de doelman! Misschien beter om zijn werk zelf scherper te gaan bekijken lijkt mij???

Daarnaast is het natuurlijk ook de KNVB die de selectiviteit in stand werkt. Hoe kun je nu 2 stadions aanwijzen die elk een half seizoen gebruik kunnen maken van doellijntechnologie? Dat betekent dat er 18 wedstrijden per seizoen in ieder geval met doellijntechnologie eerlijk kunnen verlopen. Natuurlijk was de bal afgelopen weekend in de topper over de lijn en was hij daarom terecht, maar clubs in de onderste regionen en die strijden om in de eredivisie te blijven maken hierop geen kans in hun wedstrijden en kunnen daardoor eventueel keihard genaaid worden. Het is dus heel simpel. Of je doet overal doellijntechnologie, of je doet het nergens. En kom alsjeblieft niet aan met de flauwekul dat het te duur is, want met het geld wat er omgaat in het voetbal is geen enkele technologie te duur.
Volgens mij was dit seizoen toch om het systeem te testen? Volgend seizoen dus overal of nergens lijkt mij de juiste oplossing.
remco k
 remco k - dinsdag 07 maart 2017 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 maart 2017 - 21:43 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Kijk dat bedoel ik nu. Het rendement is bij Ajax zo vaak beperkt bij de spelers die ze kopen of huren.

Er zijn diverse spelers die al week in week uit erg matig presteren. Maar de volgende wedstrijd staan ze er weer.

Iedereen zag dat er diverse spelers voor de winterstop te weinig brachten. En dan koop je een speler van 19 jaar jong en gaan er meer spelers in de winter weg.

Is dat op basis van visie en Ajax leiden wel het geen bij Ajax past en hoort?

Hoeveel jaren moeten we op deze manier doorgaan? Nog altijd worden de supporters niet serieus genomen en zelden getrakteerd op oogstrelend mooi voetbal.

Het geld wat Ajax verdiend met de verkoop van spelers is leuk voor de club, echter ziet de supporter daar heel weinig van terug. Ik blijf van mening dat het huidige beleid niet Ajax waardig is. En dat er diverse mensen zijn bij Ajax waar ik mijn twijfels over blijf houden.
Rendement van Ziyech Sanchez Onana Dolberg laag?
remco k
 remco k - dinsdag 07 maart 2017 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 maart 2017 - 21:47 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Zijn jouw woorden, ik weet niet in welke mate Ajax bewust heeft gezocht. Wanneer je geen kampioen wordt, heeft de supporter opnieuw een verloren seizoen meegemaakt. Dat kun je je supporters toch niet ieder jaar opnieuw gaan verkopen?

Wanneer je echt iets wil bereiken zul je het toch een keer op een ander manier moeten invullen. Neem dan maar een keer wat meer risico. Want zou blijft het magertjes en onacceptabel.
Ach kerel rot toch op man. Jij leeft echt met het glas half leeg. Er is veel risico genomen. Er zijn duurdere spelers gekocht.

En die brengen stuk voor stuk precies dat wat een aantal hier al aangaven.

Onze trainer haalt gewoon niet het maximale uit de ploeg. Heeft een groot aantal talnatvolle spelers afgedankt alsof het niks is. En daar zit het probleem.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 08 maart 2017 - 03:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 maart 2017 - 07:02 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Volgens mij was dit seizoen toch om het systeem te testen? Volgend seizoen dus overal of nergens lijkt mij de juiste oplossing.
Ik blijf dat erg raar vinden. Testen doe je niet op deze manier. Ergens had de KNVB het erover dat er 34 wedstrijden voordeel van hadden, maar ik raad die beste woordvoerder dan snel aan om terug naar school te gaan!
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 08 maart 2017 - 06:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 maart 2017 - 03:39 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik blijf dat erg raar vinden. Testen doe je niet op deze manier. Ergens had de KNVB het erover dat er 34 wedstrijden voordeel van hadden, maar ik raad die beste woordvoerder dan snel aan om terug naar school te gaan!
Dolberg kreeg een goal toegekend door het systeem, Feyenoord ook dus echt nadelig is dit systeem ook niet. Maar denk dat het eerlijker is als het of overal of nergens is.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 08 maart 2017 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 maart 2017 - 22:19 schreef Brandje het volgende:
http://m.telegraaf.nl/article/27745972/nijhuis-verder-door-het-stof-na-fouten-in-duel-ajax

Vieze vuile gore gladde aal is het toch. Gisteren was het Onana zijn fout en waren het geen pingels van Ajax. Lees nu eens. Hoop dat de knvb deze man Ajax nooit meer laat fluiten
Tja Moet je even kijken naar de afgelopen 5 jaar en dan alle wedstrijden van Ajax en Bas Bijhuis... Dan weet je genoeg.

Nijhuis heeft ons al zo vaak genaaid en ik denk dat hij het lekker vind. Het is wel heeeel erg vaak in het nadeel van Ajax.
Sinds 2012 heeft Ajax ik geloof 13x verloren onder Nijhuis, 2x gewonnen en 4 keer gelijk gespeeld. Maar jullie weten die stats vaak beter dan ik.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 08 maart 2017 - 19:02   quote  deeplink  
10 maart 2015

Onder leiding van Nijhuis verloor Ajax zeven van de laatste elf duels in de Eredivisie. Het speelde drie keer gelijk en won slechts één wedstrijd. Dat was op 22 december 2013 bij Roda JC. Ook toen leek Nijhuis Ajax niet goed gezind, maar de destijds 17-jarige Jairo Riedewald zorgde in de slotfase voor de ommekeer met twee treffers (1-2).
De beroerde reeks van Ajax onder Nijhuis begon op 28 oktober 2012 met een gelijkspel tegen aartsrivaal Feyenoord (2-2). De Enschedeër stuurde in die wedstrijd Niklas Moisander met rood (2x geel) van het veld. Met een man minder incasseerde de ploeg van trainer Frank de Boer in de slotfase een tegendoelpunt, via de voet van Graziano Pellè. Overigens maakte Jean-Paul Boëtius in dat duel zijn debuut in de hoofdmacht van Feyenoord.
De Boer kritisch
De Boer toonde zich na afloop van 'De Klassieker' kritisch over het optreden van Nijhuis, met name wat betreft het wegzenden van Moisander. "Bij de tweede gele kaart hield Moisander misschien heel even heel licht vast. Als we het dan toch over momenten hebben, dan zie je dat vlak voor rust Kelvin Leerdam hetzelfde doet bij Christian Eriksen. Dan fluit Nijhuis wel, maar geeft hij geen geel. Dan zie je dus dat de scheidsrechter, door het publiek misschien wel, toch zijn stempel op de wedstrijd wil drukken en zomaar een rode kaart geeft."
Na het gelijkspel in De Kuip werd verloren van Vitesse (3-2), AZ (3-2), PSV (4-0), opnieuw Vitesse (0-1), PEC Zwolle (bekerfinale, 5-1), FC Groningen (2-0) en wederom Vitesse (beker 0-4). Het thuisduel met PEC Zwolle leverde een puntje op (0-0), net als de strijd met Feyenoord (0-0).
Rood Van Rhijn
Ook na het verlies tegen AZ ergerde De Boer zich aan beslissingen van Nijhuis. Ajax kreeg bij een 1-2 voorsprong een penalty tegen en Ricardo van Rhijn werd met rood van het veld gestuurd. "Ik vond die strafschop een zware straf en ik vond het zeker geen rode kaart. Onze doelman was eerder bij de bal."
Of de vloek van Nijhuis voortduurt zal zondag duidelijk worden. Een uitwedstrijd bij sc Heerenveen is al lastig, maar met een statistisch gezien rampzalige arbiter wordt het voor Ajax wellicht helemaal een helse klus.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 08 maart 2017 - 19:02   quote  deeplink  
Eerste wedstrijd tegen Roda dit seizoen, eindstand 2-2, raad eens wie de scheids was?
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 08 maart 2017 - 19:09   quote  deeplink  
Het is een grove fout om Tukker Nijhuis Ajax-Roda te laten fluiten'

Woensdag, 3 februari 2010 om 08:09
image: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=96651

Het Nederlandse scheidsrechterskorps is verbaasd over de aanstelling van Bas Nijhuis voor de competitiewedstrijd tussen Ajax en Roda JC. De scheidsrechter woont in Enschede, zit geregeld bij Twente op de tribune en mag om die reden geen wedstrijd van de Tukkers fluiten. Met Ajax-Twente in zicht, snappen de arbiters niet dat Nijhuis de thuiswedstrijd van de Amsterdammers tegen Roda mag leiden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 maart 2017 door Ajax we love you --
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 08 maart 2017 - 19:10   quote  deeplink  
Ik vind dat die man helemaal niet meer mag fluiten in de eredivisie
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 08 maart 2017 - 19:18   quote  deeplink  
Daley Blind stond zaterdagavond na de verliespartij tegen Vitesse (0-1) 'met de pest in zijn lijf' de pers te woord. De verdediger, annex middenvelder, baalt ervan dat ze al wedstrijd op wedstrijd 'dat éne procentje missen, die éne eindpass.' Maar tegelijkertijd is Blind ook nuchter tegenover AT5. 'We moeten er ook niet te dramatisch over doen.' Blind weet zelf ook niet waaraan het ligt, dat elke wedstrijd net dat ene beetje mist. 'Misschien is het een soort vertrouwen dat sommige jongens mist, ik weet het ook niet.' Hij wil zijn teamgenoten echter geen schuld in de schoenen schuiven. 'We verliezen als team, en winnen als team.' De international kreeg in de tweede helft ook een gele kaart voor protesteren, zelf snapte Blind daar echter helemaal niks van. 'Ik weet niet waar de scheids mee bezig was,' doelend op de duels tussen Kelvin Leerdam en Lucas Andersen. 'Leerdam bleef bezig bij Andersen, het was al de vijfde overtreding, daar mocht hij ook wel eens een kaart voor trekken.' Dat was niet het enige volgens Blind. 'Ik vond dat hij vandaag gewoon niet altijd even eerlijk floot.' De arbiter van dienst was Bas Nijhuis.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 08 maart 2017 - 19:18   quote  deeplink  
en ga zo maar door, maar nu stop ik. Ik heb het zo gehad met Bas Nijhuis

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 maart 2017 door Ajax we love you --
nummer10
 nummer10 - donderdag 09 maart 2017 - 00:41   quote  deeplink  
als hij niet tenadele van ajax fluit kan hij die rotkop niet meer bij die rooien laten zien.. haat naar ajax is groot.. dus tjah.. onbegrijpelijk blijft het wel... als ajax nie zoveel troep bij twente had gekocht hadden ze helemaal niet meer bestaan.. eigenlijk mogen ze ajax nog dankbaar zijn ook ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 maart 2017 door nummer10 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Groningen - Ajax (zondag 5 maart 2017, 14:30); 1 - 1









0.0167329