BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ajaks - Feyenoord (zondag 02 april 2017, 14:30 uur) 2-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - zondag 02 april 2017 - 21:50   quote  deeplink  
Had je een Feyenoorder verwacht ?
MightyAce
 MightyAce - zondag 02 april 2017 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 april 2017 - 21:50 schreef van geil het volgende:
Had je een Feyenoorder verwacht ?
Nee, maar vond hem nou niet uitzonderlijk goed.
ar
 ar - zondag 02 april 2017 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 april 2017 - 21:57 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Nee, maar vond hem nou niet uitzonderlijk goed.
Wanneer wel.
Een balletje in de ruimte geven kun jij ook wel.
van geil
 van geil - zondag 02 april 2017 - 21:59   quote  deeplink  
Daar lopen er ook niet echt veel van in de Nederlandse competitie.
Hij speelde goed, eerlijk is eerlijk. Wel slordig met het afwerken gelukkig.
ar
 ar - zondag 02 april 2017 - 22:01   quote  deeplink  
Overschat.
CobusIII
 CobusIII - zondag 02 april 2017 - 22:01   quote  deeplink  
Ik vond Traoré de beste verdediger van Feyenoord...
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 02 april 2017 - 22:04   quote  deeplink  
Ik vind dat die engnekken daar nu weer hun bek moeten houden. Bosz voorop.
Ze lullen alsof ze een wereldprestatie hebben geleverd: tegen een veredeld B-team.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 02 april 2017 - 22:04   quote  deeplink  
stuur prive bericht
sinds 27-03-2016 , 1476 posts
CobusIII - zondag 02 april 2017 - 22:01 quote deeplink
Ik vond Traoré de beste verdediger van Feyenoord...

Hahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 april 2017 door Leon FR1908 --
ras
 ras - zondag 02 april 2017 - 22:06   quote  deeplink  
Als je kampioen wil worden, had je hier vandaag korte metten moeten maken met Ajax en twaalf jaar verder laat feyenoord het hier wederom afweten. Iedere keer met de staart tussen de benen in Amsterdam voetballen en waarom dan toch ?? Het stelt helemaal niets voor en weer laat je je voor de zoveelste keer hier afbluffen. Dat is toch na bijna twaalf jaar schandalig gewoon dat dit weer gebeurt. Dit lijkt echt op een terugkerend Ajaxfobie, zeker gezien het feit dat je in Rotterdam keihard met Ajax had kunnen afrekenen en het ook maar weer 1-1 wordt door de gelijkmaker van Kuyt. Iedere keer jaar in jaar uit komt feyenoord tekort tegen Ajax en dit geeft toch te denken. (mag ook wel een keer als je in Amsterdam al bijna na twaalf jaar niet wint.) Wanprestatie van jewelste en weer voor de zoveelste keer teleurstellend vvor de trouwe supporters die in grote getale naar de Kuip zijn afgereisd gisteren om feyenoord een hart onder de riem te steken. Een grof schandaal gewoon en ver beneden alle peil.
van geil
 van geil - zondag 02 april 2017 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 april 2017 - 22:01 schreef CobusIII het volgende:
Ik vond Traoré de beste verdediger van Feyenoord...
:)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 april 2017 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 april 2017 - 22:01 schreef CobusIII het volgende:
Ik vond Traoré de beste verdediger van Feyenoord...
Ghehe..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - zondag 02 april 2017 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 april 2017 - 19:19 schreef Gerard_FR het volgende:
Vooronderzoek naar Berghuis zeker?
Ik wil niet zeggen hoor, maar Berghuis heeft geel gekregen voor die actie, dus gaat het hier niet om wat hij deed maar wat het publiek deed. Ik vond het eerlijk gezegd wel mooi dat hij even liet zien dat Rotterdam op ajakkes schijt. Politiek correct gezegd is het niet netjes. Normaalgesproken niet goed te praten ddus, maar nu vond ik het eerlijk gezegd juist mooi. Dom ook.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 april 2017 door Arie.Klooster --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 april 2017 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 april 2017 - 23:24 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Ik wil niet zeggen hoor, maar Berghuis heeft geel gekregen voor die actie, dus gaat het hier niet om wat hij deed maar wat het publiek deed. Ik vond het eerlijk gezegd werk mooi dat hij effen moet zien dat Rotterdam op ajakkes schijt. Netjes is het niet. Normaalgesproken niet goed te praten, maar nu vond ik het mooi. Dom ook.....
Vond het prachtig..d:-)
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - zondag 02 april 2017 - 23:31   quote  deeplink  
Irritante verslaggever trouwens. Ik vond hem steeds behoorlijk door een ajakkesbril de boel belichten. Was het "wel of geen overtreding tegen een ajakkesiet?" maar niet zien dat diezelfde ajakkesiet eerst een overtreding maakte.
Doe mij dan Bruggink maar. Hij benoemde het zelfs. Hij is zeer reëel. Mag ik graag horen, al staat het ons niet aan wat hij zegt....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 april 2017 door Arie.Klooster --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 april 2017 - 23:40   quote  deeplink  
Bruggink beviel mij ook zeker in zijn commentaar..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 03 april 2017 - 00:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 april 2017 - 23:31 schreef Arie.Klooster het volgende:
Irritante verslaggever trouwens. Ik vond hem steeds behoorlijk door een ajakkesbril de boel belichten. Was het "wel of geen overtreding tegen een ajakkesiet?" maar niet zien dat diezelfde ajakkesiet eerst een overtreding maakte.
Doe mij dan Bruggink maar. Hij benoemde het zelfs. Hij is zeer reëel. Mag ik graag horen, al staat het ons niet aan wat hij zegt....
Ja dat klopt wel. Mij als "neutrale" toeschouwer viel ook op dat hij voor ajax was. Ik vind hem sowieso geen fijne commentator. Die commentatoren van de NOS zijn het fijnste vind ik.
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 april 2017 - 07:36   quote  deeplink  
Vind t wel grappig te lezen dat ajaks er vanaf minuut 1 opklapte .
Dat was niet zo. Dat deden wij.
Met als gevolg een onterechte vrije trap.
MMM
 MMM - maandag 03 april 2017 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 april 2017 - 07:36 schreef Stylzz het volgende:
Vind t wel grappig te lezen dat ajaks er vanaf minuut 1 opklapte .
Dat was niet zo. Dat deden wij.
Met als gevolg een onterechte vrije trap.
Precies dit.
Els
 Els - maandag 03 april 2017 - 08:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 april 2017 - 23:25 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Vond het prachtig..d:-)
En wat heeft die prachtige actie ons nu opgeleverd?
Een gele kaart, een hoofdblessure, een bal mee naar huis voor een Ajaxsupporter en, laten we eens gek doen, 50.000 euro boete voor een club met meer dan 100 miljoen op de bank.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 april 2017 - 10:15   quote  deeplink  
Zo das best veel nog..
Eide
 Eide - maandag 03 april 2017 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 april 2017 - 08:55 schreef Els het volgende:

[..]

En wat heeft die prachtige actie ons nu opgeleverd?
Een gele kaart, een hoofdblessure, een bal mee naar huis voor een Ajaxsupporter en, laten we eens gek doen, 50.000 euro boete voor een club met meer dan 100 miljoen op de bank.
Die boete zal er wel komen. Vergelijkbare gevallen leverden de afgelopen jaren een boete van 10.000 euro (muntjes en aanstekers, oa bij Twente en jullie). Die boete hoort er ook te komen. Hopelijk is de mafkees die het ding heeft gegooid op te sporen zodat die lul in hoogsteigen persoon nat gaat.
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 april 2017 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 april 2017 - 10:31 schreef Eide het volgende:

[..]

Die boete zal er wel komen. Vergelijkbare gevallen leverden de afgelopen jaren een boete van 10.000 euro (muntjes en aanstekers, oa bij Twente en jullie). Die boete hoort er ook te komen. Hopelijk is de mafkees die het ding heeft gegooid op te sporen zodat die lul in hoogsteigen persoon nat gaat.
Wat ik erger vond, was dat het volgens mij de steward was die de bal weer op t veld gooide, terwijl hij zag dat eer al een bal was. Daar reageerde Berghuis op en daar weer t publiek op.
Eide
 Eide - maandag 03 april 2017 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 april 2017 - 10:40 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Wat ik erger vond, was dat het volgens mij de steward was die de bal weer op t veld gooide, terwijl hij zag dat eer al een bal was. Daar reageerde Berghuis op en daar weer t publiek op.
Ik weet niet wie die bal terug gooide. Ik heb daar eerlijk gezegd niet naar gekeken. Dat hoort niet.

Berghuis moet zich ook niet zo aanstellen. Het is niet alsof hij keihard wordt getroffen door een bal. Zijn reactie was onnodig, kinderachtig en onprofessioneel en daardoor provocerend naar het publiek. Die persoon die die bal tegen z'n hoofd krijgt heeft Berghuis niets gedaan. Die kaart was meer dan terecht en een excuus aan die persoon die hij bijna het licht uitschiet zou misschien wel netjes zijn.

Het gooien met een aansteker is wat mij betreft crimineel en mag meteen door naar het OM. Als het een steward is die die bal gooit is die wat mij betreft met klaar bij Ajax.
sevillana
 sevillana - maandag 03 april 2017 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 april 2017 - 12:34 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik weet niet wie die bal terug gooide. Ik heb daar eerlijk gezegd niet naar gekeken. Dat hoort niet.

Berghuis moet zich ook niet zo aanstellen. Het is niet alsof hij keihard wordt getroffen door een bal. Zijn reactie was onnodig, kinderachtig en onprofessioneel en daardoor provocerend naar het publiek. Die persoon die die bal tegen z'n hoofd krijgt heeft Berghuis niets gedaan. Die kaart was meer dan terecht en een excuus aan die persoon die hij bijna het licht uitschiet zou misschien wel netjes zijn.

Het gooien met een aansteker is wat mij betreft crimineel en mag meteen door naar het OM. Als het een steward is die die bal gooit is die wat mij betreft met klaar bij Ajax.
wat mij betreft is het helemaal klaar met alles wat ook maar met ajakkes te maken heeft...
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 april 2017 - 12:59   quote  deeplink  
Ghehe..
sevillana
 sevillana - maandag 03 april 2017 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 april 2017 - 22:06 schreef ras het volgende:
Als je kampioen wil worden, had je hier vandaag korte metten moeten maken met Ajax en twaalf jaar verder laat feyenoord het hier wederom afweten. Iedere keer met de staart tussen de benen in Amsterdam voetballen en waarom dan toch ?? Het stelt helemaal niets voor en weer laat je je voor de zoveelste keer hier afbluffen. Dat is toch na bijna twaalf jaar schandalig gewoon dat dit weer gebeurt. Dit lijkt echt op een terugkerend Ajaxfobie, zeker gezien het feit dat je in Rotterdam keihard met Ajax had kunnen afrekenen en het ook maar weer 1-1 wordt door de gelijkmaker van Kuyt. Iedere keer jaar in jaar uit komt feyenoord tekort tegen Ajax en dit geeft toch te denken. (mag ook wel een keer als je in Amsterdam al bijna na twaalf jaar niet wint.) Wanprestatie van jewelste en weer voor de zoveelste keer teleurstellend vvor de trouwe supporters die in grote getale naar de Kuip zijn afgereisd gisteren om feyenoord een hart onder de riem te steken. Een grof schandaal gewoon en ver beneden alle peil.
geen commentaar waard..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 03 april 2017 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 april 2017 - 07:36 schreef Stylzz het volgende:
Vind t wel grappig te lezen dat ajaks er vanaf minuut 1 opklapte .
Dat was niet zo. Dat deden wij.
Met als gevolg een onterechte vrije trap.
Zo is het eigenlijk nog ook..
Alleen dan is het meer triest dan grappig.
van geil
 van geil - maandag 03 april 2017 - 16:11   quote  deeplink  
Het was gewoon paniek, het was ook bijzonder knullig, en iedere speler weet dat een scheids het de eerste minuten kort houdt , om dan met 2 man beide met 2 benen naar een bal te gaan is gewoon STRESS.
van geil
 van geil - maandag 03 april 2017 - 16:15   quote  deeplink  
Eigenlijk wil ik deze wedstrijd vergeten.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 03 april 2017 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 april 2017 - 16:11 schreef van geil het volgende:
Het was gewoon paniek, het was ook bijzonder knullig, en iedere speler weet dat een scheids het de eerste minuten kort houdt , om dan met 2 man beide met 2 benen naar een bal te gaan is gewoon STRESS.
Maar ze raken allebij schöne niet..
Eerst een minuut mank lopen en daarna vanaf 30 meter schieten..
Maar laten we het maar vergeten idd
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 april 2017 - 16:25   quote  deeplink  
Levert alleen maar STRESS op
Scoutert
 Scoutert - maandag 03 april 2017 - 17:03   quote  deeplink  
Ajakkes 2 punten in mindering voor bal/aanstekerincident
2 punten in mindering voor de knjb hulplijn (scheidsrechter en beroepscommissie)
En 1 punt omdat het gewoon Lucky Ajakkes is
Feyenoord kampioen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 april 2017 door Scoutert --
Alexi
 Alexi - maandag 03 april 2017 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 april 2017 - 21:39 schreef MightyAce het volgende:
Waaahahahhaha. Ziyech speler van dd week bij vi.nl
Ja?
Pffffffffffffffff,
Alleen voor deze week dan he, hahaha!
Alexi
 Alexi - maandag 03 april 2017 - 17:21   quote  deeplink  
En dan Kuipers deze wedstrijd geven!
We zijn vooral genaaid door de KNJB!
MMM
 MMM - maandag 03 april 2017 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 april 2017 - 16:11 schreef van geil het volgende:
Het was gewoon paniek, het was ook bijzonder knullig, en iedere speler weet dat een scheids het de eerste minuten kort houdt , om dan met 2 man beide met 2 benen naar een bal te gaan is gewoon STRESS.
Vaak met je eens maar nu niet. Prima om zo fel te beginnen, laten zien dat ze niet bang zijn maar werd direct weer afgekapt. Zoals wel vaker deze wedstrijd.

Beste scheids van NL hoor ik altijd, moet ik altijd heel erg om lachen. Zwakke, zwakke scheids
van geil
 van geil - maandag 03 april 2017 - 17:57   quote  deeplink  
Geen probleem MMM , dat van die scheids ben ik met je eens.
Hij floot inconsequent , en meestal was dat in ons nadeel.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 03 april 2017 - 17:59   quote  deeplink  
Het werd paniek omdat ze gewoon hun spel niet mochten spelen..Feyenoord is fysiek .
Maar zij hadden Nijhuis tegen excelsior ,wat ze ook niet fijn vonden...Vraag maar aan Sjaakie S
Els
 Els - maandag 03 april 2017 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 april 2017 - 12:34 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik weet niet wie die bal terug gooide. Ik heb daar eerlijk gezegd niet naar gekeken. Dat hoort niet.

Berghuis moet zich ook niet zo aanstellen. Het is niet alsof hij keihard wordt getroffen door een bal. Zijn reactie was onnodig, kinderachtig en onprofessioneel en daardoor provocerend naar het publiek. Die persoon die die bal tegen z'n hoofd krijgt heeft Berghuis niets gedaan. Die kaart was meer dan terecht en een excuus aan die persoon die hij bijna het licht uitschiet zou misschien wel netjes zijn.

Het gooien met een aansteker is wat mij betreft crimineel en mag meteen door naar het OM. Als het een steward is die die bal gooit is die wat mij betreft met klaar bij Ajax.
Berghuis was veel te snel geprovoceerd en zijn reactie is dus onprofessioneel.
Eerlijk gezegd vind ik het publiek in het bewuste vak bij Ajax ook te snel geprovoceerd, en laten we dat dan kinderachtig noemen.
Op het stadhuisplein liepen ook weer van die malloten die enorm weinig nodig hebben om zich geprovoceerd te voelen. En belachelijk reageren.
Geeft wel te denken.
Beetje zelfbeheersing zou wel eens aardig zijn.
ras
 ras - maandag 03 april 2017 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 april 2017 - 13:00 schreef sevillana het volgende:

[..]

geen commentaar waard..
Inderdaad, want zo is het en niet anders.
piet de paler
 piet de paler - maandag 03 april 2017 - 19:13   quote  deeplink  
Vingerheffer alarm
Mensheid zit zo in elkaar, ik zou niet weten hoe je dit aanpakt. Dan kom ik op nog meer geweld.
Dit los je niet op met foei zeggen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 april 2017 door piet de paler --
Els
 Els - maandag 03 april 2017 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 april 2017 - 19:13 schreef piet de paler het volgende:
Vingerheffer alarm
Mensheid zit zo in elkaar, ik zou niet weten hoe je dit aanpakt. Dan kom ik op nog meer geweld.
Dit los je niet op met foei zeggen
Ja, Piet, maar met die dooddoener kom jij altijd. Je kunt accepteren dat de mensheid zo in elkaar zit en de boel lekker de boel laten, dan zetten we er zo nu en dan een paar in een arena of een weiland en dan zien we wel wie er uit komt.
Of je kunt het als maatschappij niet accepteren, niet wegkijken, maar elkaar aanspreken en desnoods passend straffen.
Ik voel wat mee voor het laatste.
Dus ja, ik ben zo´n vingerheffer, spreek mensen aan als ze bij mij in het vak tijdens een open dag ´joden aan het gas´ staan te blaten, met hun dochter van 3 op hun arm.
piet de paler
 piet de paler - maandag 03 april 2017 - 19:29   quote  deeplink  
Geloof jij nu echt met alle respect dat dit gaat werken , stille tochten bloemen leggen poezie. Ik hoop voor je dat je geen klap voor je kanis krijgt van door pillen en drugs verdoofde zgn fans, Deze soort mens moet je met meer geweld terug betalen. Ik ben blij dat jij geloofd in de ander aanpak maar helaas ik zie geen resultaten. De politiek correcte manier werkt niet
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 april 2017 - 19:30   quote  deeplink  
'Berghuis-daders' ontvangen stadionverbod

vruiwi.jpg

Ajaks heeft vier supporters herkend die gisteren tijdens het thuisduel met Feyenoord voorwerpen richting Steven Berghuis gooiden. De club geeft het kwartet aan bij de KNVB voor een stadionverbod. Dit meldt het Algemeen Dagblad.

Bjorn Kuipers heeft het incident ook vermeld op het wedstrijdformulier. Het is nog niet bekend of de aanklager betaald voetbal het voorval gaat onderzoeken. Berghuis liep bij de actie van de Ajaks-supporters een wond aan zijn hoofd op.
VVout
 VVout - maandag 03 april 2017 - 20:52   quote  deeplink  
can-stock-photo_csp16159855.jpg
Els
 Els - maandag 03 april 2017 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 april 2017 - 19:29 schreef piet de paler het volgende:
Geloof jij nu echt met alle respect dat dit gaat werken , stille tochten bloemen leggen poezie. Ik hoop voor je dat je geen klap voor je kanis krijgt van door pillen en drugs verdoofde zgn fans, Deze soort mens moet je met meer geweld terug betalen. Ik ben blij dat jij geloofd in de ander aanpak maar helaas ik zie geen resultaten. De politiek correcte manier werkt niet
Nee, ik geloof niet in stille tochten, hand in hand lopen of bloemen leggen. Ik geloof wel in een ander gewoon aanspreken op idioot gedrag. En in een dialoog. Ik heb nog nooit een klap voor mijn kanis gehad.
van geil
 van geil - maandag 03 april 2017 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 april 2017 - 20:52 schreef VVout het volgende:
[ afbeelding ]
,
de bluffer
 de bluffer - maandag 03 april 2017 - 23:44   quote  deeplink  
Was het maar een Engelse scheids geweest
dan was het in de eerste minuut nooit 1-0 geweest
ik heb de beelden gezien echt een 020 scheids
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 april 2017 - 00:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 april 2017 - 20:52 schreef VVout het volgende:
[ afbeelding ]
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 04 april 2017 - 06:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 april 2017 - 22:20 schreef Els het volgende:

[..]

Nee, ik geloof niet in stille tochten, hand in hand lopen of bloemen leggen. Ik geloof wel in een ander gewoon aanspreken op idioot gedrag. En in een dialoog. Ik heb nog nooit een klap voor mijn kanis gehad.
Mooi, waren er maar meer mensen zoals jij. Mijn ervaringen zijn iets anders. En ik geef eerder een klap voor iemand zijn kanis dan dat ik ontvang.
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 04 april 2017 - 07:56   quote  deeplink  
Nelom speelde zwak, net als de rest..maar om hem het tweede doelpunt in de schoenen te schuiven is erg overdreven...Hij moest een keuze maken tussen twee aanvallers van ajaks. Hij koos degene voor de goal omdat Scharie die liet lopen. Voorzet ging toen naar Nemes...Als hij de andere keuze had gemaakt was de bal naar de eerste aanvaller gegaan...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ajaks - Feyenoord (zondag 02 april 2017, 14:30 uur) 2-1









0.0185570